Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Video: Sējējs: "Paldies vadībai, ka pacieta mani līdz sezonas beigām"

Jānis Celmiņš
Piedāvājam Jāņa Matuļa un Rīgas "Dinamo" komandas galvenā trenera Normunda Sējēja sarunas fragmentu. Pilna intervija jau tuvākajās dienās būs pieejama sadaļā "Vienos vārtos".
Vērtējums: -1

  +6 [+] [-]

, 2017-02-23 13:18, pirms 8 gadiem
Tur tiešām ir jābūt naivai cerībai, pacietībai vai tukšam paurim, lai jau oktobrī/novembrī neatlaistu cilvēku, kurš NAV galvenais treneris!!!

  +5 [+] [-]

, 2017-02-23 13:25, pirms 8 gadiem
Kā viņš bez nekādas pieredzes trenera darbā tika līdz Dinamo un slikti spēlējot noturējās visu sezona, laikam no algas atteicās!

  +2 [+] [-]

, 2017-02-23 13:37, pirms 8 gadiem
Būs laba intervija!

  +3 [+] [-]

, 2017-02-23 13:42, pirms 8 gadiem
nav jau tā, ka Savickim interesētu sportiskais rezultāts.. piķi no krieviem savāca un paldies, kas notiek laukumā viņam neinteresē
Slēpts komentārs: Gudrais Jenots

     [+] [-]

, 2017-02-23 13:49, pirms 8 gadiem
marksis rakstīja: nav jau tā, ka Savickim interesētu sportiskais rezultāts.. piķi no krieviem savāca un paldies, kas notiek laukumā viņam neinteresē
un aldziņa Sējējam arī maziņa bija.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-23 13:54, pirms 8 gadiem
Vai tad Krievu Huiņas Latvijā vadībai (Mīkstam Jurim) bija citi varianti kā paciest?
Kur vel viņš varēja nošaut divus zaķus ar vienu šāvienu? Par GM algu dabūt arī galveno treneri.

  -2 [+] [-]

, 2017-02-23 14:27, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Kā viņš bez nekādas pieredzes trenera darbā tika līdz Dinamo un slikti spēlējot noturējās visu sezona, laikam no algas atteicās!
Pieredze vinam ir. Pirms sezonas jau bija pildijis galv. trenera pienakumus tajaa pasaa DR. Ka ari savulaik trennejis Rigu 2000 ar kuru ja pareizi atceros tika vinneets LAC zelts (ja ne vairaki)

  +1 [+] [-]

, 2017-02-23 14:29, pirms 8 gadiem
marksis rakstīja: nav jau tā, ka Savickim interesētu sportiskais rezultāts.. piķi no krieviem savāca un paldies, kas notiek laukumā viņam neinteresē
Ar tadu budzetu&sastavu kads tagad bija DR nekadus sportiskus panakumus KHL:a nevienam nesasniegt. Vari vienalga kadu kanadieti vai somu aicinat par treneri - nebus!

  +3 [+] [-]

, 2017-02-23 14:51, pirms 8 gadiem
kā uz to paskatās. vairāki krievu klubi šogad paņēma leģionārus tieši pēc veiksmīgas spēles pč, jo krieviem tas nozīmē daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2017-02-23 15:23, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ar tadu budzetu&sastavu kads tagad bija DR nekadus sportiskus panakumus KHL:a nevienam nesasniegt. Vari vienalga kadu kanadieti vai somu aicinat par treneri - nebus!
Ieskaidro to mazgadīgajiem klauniem.
Krievija IIHF rangā ir otrā vietā, Latvija desmitā! Un mēs spēlējam viņu līgā! Mazliet reizēm ir jāprot jāiesledz smadzenītes un jāpadomā kur mēs spēlējam un ar ko!
Bet redzi nabadzīgajam švakajam Latvietim vajag uzreiz visu!
Aizmirstam, nekad nebūsim TOP klubs KHL, pārāk maza un nabadzīga valsts esam, lai cīnītos ar tādiem pretiniekiem.

     [+] [-]

, 2017-02-23 15:29, pirms 8 gadiem
fanotājs a rakstīja: Kāds tad bija budžets,tīri aiz ziņkārības?
Konkretus ciparus nezinu, tacu nevienam nav noslepums ka DR budzets bija starp mazakajiem KHL.

     [+] [-]

, 2017-02-23 15:34, pirms 8 gadiem
Es nesaprotu, par kādu naudas pelnīšanu mūsu bāleliņi sapņo, ja viņi nezina, kur atrodas vārti. Diviem kadriem 11 vārti sezonā... WOW!

  +2 [+] [-]

, 2017-02-23 15:38, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Ieskaidro to mazgadīgajiem klauniem.
Krievija IIHF rangā ir otrā vietā, Latvija desmitā! Un mēs spēlējam viņu līgā! Mazliet reizēm ir jāprot jāiesledz smadzenītes un jāpadomā kur mēs spēlējam un ar ko!
Bet redzi nabadzīgajam švakajam Latvietim vajag uzreiz visu!
Aizmirstam, nekad nebūsim TOP klubs KHL, pārāk maza un nabadzīga valsts esam, lai cīnītos ar tādiem pretiniekiem.
Ja algu budžets būtu 10 miljoni, tad PO jau būtu par 90% garantēts. Viss KHL ir naudā.
CSKA pirmajās sezonās bija bomāri, kad dabūja lielo sponsoru, tā uzreiz PO tika.
Te nav runa par vatņikiem un cik viņi stipri, bet tikai un vienīgi par naudu.

     [+] [-]

, 2017-02-23 15:40, pirms 8 gadiem
fanotājs a rakstīja: Kāds tad bija budžets,tīri aiz ziņkārības?
Varētu būt tie paši +/- 10 miljoni.
Algās max 5 miljoni, varbūt pat mazāk.

  +4 [+] [-]

, 2017-02-23 15:49, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ar tadu budzetu&sastavu kads tagad bija DR nekadus sportiskus panakumus KHL:a nevienam nesasniegt. Vari vienalga kadu kanadieti vai somu aicinat par treneri - nebus!
parasti DR budžets ir ap 10-15 ļimoniem, piedod, tas nav gluži maz.. tas ir apmēram tik pat cik vienai otrai AHL komandai. Vai 4 Zviedru Hokeja līgas komandām liktām kopā.. Tu tici, ka DR varētu aizkapāties līdz Elitserien finālam? Ar šādu sastāvu pilnīgi noteikti nē. Savickis kaut kad vienā intervijā teica, ka vidējā DR alga ir 300k.. ja viņš tiešām šim sastāvam tādu piķi maksā, viņš ir nenormāls muļķis.. bet visticamāk, ka viņš melo un lielākajai daļai komandas spēlētāju vairāk par 100k gadā netiek

  -1 [+] [-]

, 2017-02-23 15:56, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ja algu budžets būtu 10 miljoni, tad PO jau būtu par 90% garantēts. Viss KHL ir naudā.
CSKA pirmajās sezonās bija bomāri, kad dabūja lielo sponsoru, tā uzreiz PO tika.
Te nav runa par vatņikiem un cik viņi stipri, bet tikai un vienīgi par naudu.
Kāds te sakars ir ar naudu? Tu gribi teikt, ka vienien un tiem pašiem kadriem maksājot vairāk, tie spēlēs labāk? Grozi kā gribi, bet Dinamo jebkurā gadījumā vismaz uz 80% tiks bāzēts uz VIETĒJIEM kadriem, proti Lettiņiem Salīdzinājums ar CSKA ir nevietā, jo tiem nav nepieciešamības vākt sastāvu uz 80% sastāvošu no Maskavas Hokeja skolas audzēkņiem, bet Latvijā bija, ir un vienmēr būs aktuāls tieši vietējo faktors, savādāk DR kā klubam vispār zudīs nozīme

     [+] [-]

, 2017-02-23 15:59, pirms 8 gadiem
marksis rakstīja: parasti DR budžets ir ap 10-15 ļimoniem, piedod, tas nav gluži maz.. tas ir apmēram tik pat cik vienai otrai AHL komandai. Vai 4 Zviedru Hokeja līgas komandām liktām kopā.. Tu tici, ka DR varētu aizkapāties līdz Elitserien finālam? Ar šādu sastāvu pilnīgi noteikti nē. Savickis kaut kad vienā intervijā teica, ka vidējā DR alga ir 300k.. ja viņš tiešām šim sastāvam tādu piķi maksā, viņš ir nenormāls muļķis.. bet visticamāk, ka viņš melo un lielākajai daļai komandas spēlētāju vairāk par 100k gadā netiek
Runājot par Zviedrru Elitserien, domāju, ka varētu mierīgi! KHL tomēr Eiropā spēles līmeņa ziņā ir pārāka pār citām līgām, patīk tas kādam vai ne

  +1 [+] [-]

, 2017-02-23 16:22, pirms 8 gadiem
Tā augstprātība no Sējēja nav izturama! Laikam sevi uzskata pat gudrāku par Hārtliju!

     [+] [-]

, 2017-02-23 16:27, pirms 8 gadiem
Tas budzets daudz par lielu, jo pedejo vietu var ,,iegut,, ar bez naudas un trenera.

     [+] [-]

, 2017-02-23 16:27, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Kāds te sakars ir ar naudu? Tu gribi teikt, ka vienien un tiem pašiem kadriem maksājot vairāk, tie spēlēs labāk? Grozi kā gribi, bet Dinamo jebkurā gadījumā vismaz uz 80% tiks bāzēts uz VIETĒJIEM kadriem, proti Lettiņiem Salīdzinājums ar CSKA ir nevietā, jo tiem nav nepieciešamības vākt sastāvu uz 80% sastāvošu no Maskavas Hokeja skolas audzēkņiem, bet Latvijā bija, ir un vienmēr būs aktuāls tieši vietējo faktors, savādāk DR kā klubam vispār zudīs nozīme
Es biju domājis tā - būtu vairāk naudas, sapirktu kvalitatīvākus leģus. Šogad leģi bija ļoti vāji.
Leģionāru skaits būtu tāds pats, bet dārgāki. Un, protams, labu galveno treneri.
Lielāks budžets to atļautu.
Tāpēc jau saku, ka nauda ir galvenais.
Ja jau krievi ir tik spēcīgi, kapēc CSKA pirms lielās naudas grozijās vairāk pa tabulas lejasgalu?

     [+] [-]

, 2017-02-23 16:53, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es biju domājis tā - būtu vairāk naudas, sapirktu kvalitatīvākus leģus. Šogad leģi bija ļoti vāji.
Leģionāru skaits būtu tāds pats, bet dārgāki. Un, protams, labu galveno treneri.
Lielāks budžets to atļautu.
Tāpēc jau saku, ka nauda ir galvenais.
Ja jau krievi ir tik spēcīgi, kapēc CSKA pirms lielās naudas grozijās vairāk pa tabulas lejasgalu?
Nenormāli dziļa doma par CSKA. Atklāšu tev lielu noslēpumu - arī tad, kad CSKA grozījās pa tabulas lejasgalu, tabulas augšgalā arī bija krievi

  -2 [+] [-]

, 2017-02-23 17:09, pirms 8 gadiem
Kādam tiešām šis vēl interesē? Zema līmeņa komanda viduvēja līmeņa turnīrā, tam līdzi sekot var tikai kaut kādi neglābjami padomju kolhoza nostaļģijas pārņemti penšuki. Atbrauc vācieši un ar nedaudz NHL'istiem saliek mūsu KHL supertīmu ar visiem daugaviņiem un karsumiem mūsu pašu laukumā, un olimpiādi mūsējie var tikai pa teļļuku skatīties Visus perspektīvos vajag sūtīt pāri okeānam un to krievu sūdu vispār vajag aizmirstībā iedzīt, tikai tad kādas izredzes nākotnē. Šitos jau diez vai pat kanādiešu treneris glābs.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-23 17:21, pirms 8 gadiem
AllBlacks rakstīja: Kādam tiešām šis vēl interesē? Zema līmeņa komanda viduvēja līmeņa turnīrā, tam līdzi sekot var tikai kaut kādi neglābjami padomju kolhoza nostaļģijas pārņemti penšuki. Atbrauc vācieši un ar nedaudz NHL'istiem saliek mūsu KHL supertīmu ar visiem daugaviņiem un karsumiem mūsu pašu laukumā, un olimpiādi mūsējie var tikai pa teļļuku skatīties Visus perspektīvos vajag sūtīt pāri okeānam un to krievu sūdu vispār vajag aizmirstībā iedzīt, tikai tad kādas izredzes nākotnē. Šitos jau diez vai pat kanādiešu treneris glābs.
.. aizmirsi pateikt ka viss ir slikti-Saule ir melna, lietus nav slapjš un dzīve nav izdevusies. Grūti pateikt daudz muļķības pāris teikumos, bet tev tas izdevās. Malacis.

  +3 [+] [-]

, 2017-02-23 17:37, pirms 8 gadiem
AllBlacks rakstīja: Kādam tiešām šis vēl interesē? Zema līmeņa komanda viduvēja līmeņa turnīrā, tam līdzi sekot var tikai kaut kādi neglābjami padomju kolhoza nostaļģijas pārņemti penšuki. Atbrauc vācieši un ar nedaudz NHL'istiem saliek mūsu KHL supertīmu ar visiem daugaviņiem un karsumiem mūsu pašu laukumā, un olimpiādi mūsējie var tikai pa teļļuku skatīties Visus perspektīvos vajag sūtīt pāri okeānam un to krievu sūdu vispār vajag aizmirstībā iedzīt, tikai tad kādas izredzes nākotnē. Šitos jau diez vai pat kanādiešu treneris glābs.
Arī ļoti dziļa doma. Nedomāju, ka ir kāds pamats runāt par turnīra zemo līmeni izlases bāzes komandai, kura spēlē citas valsts čempionātā, ja šajā čempionātā viņa ir dziļš pastarītis. Tad jau drīzāk var teikt, ka vesela Vācijas izlase ar NHL špīleriem sastāvā knapi aiznesa kājas no KHL otras vājākās komandas

  -2 [+] [-]

, 2017-02-23 17:38, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: .. aizmirsi pateikt ka viss ir slikti-Saule ir melna, lietus nav slapjš un dzīve nav izdevusies. Grūti pateikt daudz muļķības pāris teikumos, bet tev tas izdevās. Malacis.
Ok. Lieliska komanda fantastiska līmeņa turnīrā. Pasaules hokeja nākotne ir Krievija, Baltkrievija, Kazahstāna, aizokeāna hokejs stagnē un regresē arvien vairāk. Zviedriem, somiem un pārējiem savus labākos vajadzētu sūtīt uz KHL, ne NHL.
Tagad laikam saule atkal ir dzeltena, lietus slapjš un muļķību vairs nav, esi priecīgs.

     [+] [-]

, 2017-02-23 17:47, pirms 8 gadiem
Trapss rakstīja: Arī ļoti dziļa doma. Nedomāju, ka ir kāds pamats runāt par turnīra zemo līmeni izlases bāzes komandai, kura spēlē citas valsts čempionātā, ja šajā čempionātā viņa ir dziļš pastarītis. Tad jau drīzāk var teikt, ka vesela Vācijas izlase ar NHL špīleriem sastāvā knapi aiznesa kājas no KHL otras vājākās komandas
O, nebiju pamanījis, ka pret vāciešiem spēlēja Dinamo, nevis mūsu desmitgades drīmtīms, sabūstota ar visiem khl stāriem, super duper mega stāru Daugaviņu priekšgalā Un savā laukumā, tūkstošu skatītāju priekšā, kas dzen uz priekšu.

     [+] [-]

, 2017-02-23 17:56, pirms 8 gadiem
AllBlacks rakstīja: Kādam tiešām šis vēl interesē? Zema līmeņa komanda viduvēja līmeņa turnīrā, tam līdzi sekot var tikai kaut kādi neglābjami padomju kolhoza nostaļģijas pārņemti penšuki. Atbrauc vācieši un ar nedaudz NHL'istiem saliek mūsu KHL supertīmu ar visiem daugaviņiem un karsumiem mūsu pašu laukumā, un olimpiādi mūsējie var tikai pa teļļuku skatīties Visus perspektīvos vajag sūtīt pāri okeānam un to krievu sūdu vispār vajag aizmirstībā iedzīt, tikai tad kādas izredzes nākotnē. Šitos jau diez vai pat kanādiešu treneris glābs.
šauri domājošs glupītis

  -2 [+] [-]

, 2017-02-23 18:12, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: šauri domājošs glupītis
Pēc avatāra nika var jau spriest, ka propendosisks pērtiķbolists vien ir

  -2 [+] [-]

, 2017-02-23 18:23, pirms 8 gadiem
AllBlacks rakstīja: Ok. Lieliska komanda fantastiska līmeņa turnīrā. Pasaules hokeja nākotne ir Krievija, Baltkrievija, Kazahstāna, aizokeāna hokejs stagnē un regresē arvien vairāk. Zviedriem, somiem un pārējiem savus labākos vajadzētu sūtīt uz KHL, ne NHL.
Tagad laikam saule atkal ir dzeltena, lietus slapjš un muļķību vairs nav, esi priecīgs.
Laikam normāli diskutēt rakstīt komentārus. Tev arī viss ir tikai melns vai balts. Tev viduvēja līmeņa turnīrs - un ja kāds to apšauba, tad uzreiz fantastiska līmeņa turnīrs.
Tad prasīšu konkrēti kurā vietā pasaulē tu ierindotu KHL līgu pēc spēka. Piekrītu augstāk rakstītajam komentāram ka DEL līgas izlase papildināta ar NHL labākajiem spēlētājiem knapi uzvarēja (3-2) KHL 28 vietas īpašnieci, kura pastiprināta ar spēlētājiem no citām līgām un arī KHL.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-23 18:39, pirms 8 gadiem
AllBlacks rakstīja: O, nebiju pamanījis, ka pret vāciešiem spēlēja Dinamo, nevis mūsu desmitgades drīmtīms, sabūstota ar visiem khl stāriem, super duper mega stāru Daugaviņu priekšgalā Un savā laukumā, tūkstošu skatītāju priekšā, kas dzen uz priekšu.
Nav ne jausmas par kādiem KHL stāriem tu runā, bet Daugaviņš tāds nav, vienkārši labs cīnītājs, un savs laukums šādas likmes spēlēs arī ir šaubīga priekšrocība, un vispār, kādēļ tev liekas, ka Latvijai Vācija ir obligāti jāuzvar? Varbūt neesi pamanījis, bet vācieši jau kādu laiciņu atpakaļ ir sākuši nopietni spēlēt hokeju un uz doto brīdi viņiem ir daudz vairāk profesionālu spēlētāju un attiecīgi lielākas selekcijas iespējas. Junioru vecumā pat 10x vairāk, tā ka perspektīvā konkurēt būs arvien grūtāk...

  +1 [+] [-]

, 2017-02-23 18:43, pirms 8 gadiem
..un pašam ar paškritiku? absolūts nulle ... un tik gremdē, gremdē, gremdē, gremd., grem.., gr...., un pats tik priecājas, redz cik forši, ka vadībā tādi auni...

  +1 [+] [-]

, 2017-02-23 18:44, pirms 8 gadiem
AllBlacks rakstīja: Kādam tiešām šis vēl interesē? Zema līmeņa komanda viduvēja līmeņa turnīrā, tam līdzi sekot var tikai kaut kādi neglābjami padomju kolhoza nostaļģijas pārņemti penšuki. Atbrauc vācieši un ar nedaudz NHL'istiem saliek mūsu KHL supertīmu ar visiem daugaviņiem un karsumiem mūsu pašu laukumā, un olimpiādi mūsējie var tikai pa teļļuku skatīties Visus perspektīvos vajag sūtīt pāri okeānam un to krievu sūdu vispār vajag aizmirstībā iedzīt, tikai tad kādas izredzes nākotnē. Šitos jau diez vai pat kanādiešu treneris glābs.
Spriežot pēc tevis paša uzdrukātā palaga arī tu gluži vienaldzīgs tomēr neesi!

  +2 [+] [-]

, 2017-02-23 18:46, pirms 8 gadiem
"...tu vari darīt, ko tu gribi, rezultāts būs tāds, kā ir.."... pasējēja pērle.

  -2 [+] [-]

, 2017-02-23 22:45, pirms 8 gadiem
Es nevēlos spriest kāds Sējējs ir speciālists/treneris, bet spriežot pēc fragmenta, ka vińš starp spēlētājiem nemeklēja vainīgos ir plus un varbūt arī vińš nav nemaz tik slikts speciālists,ja spēj atzīt savas kłūdas nemeklējot utis citos.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-23 22:49, pirms 8 gadiem
Apmēram tā https://www.youtube.com/watch?v=U2t...

  +2 [+] [-]

, 2017-02-24 09:05, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Ieskaidro to mazgadīgajiem klauniem.
Krievija IIHF rangā ir otrā vietā, Latvija desmitā! Un mēs spēlējam viņu līgā! Mazliet reizēm ir jāprot jāiesledz smadzenītes un jāpadomā kur mēs spēlējam un ar ko!
Bet redzi nabadzīgajam švakajam Latvietim vajag uzreiz visu!
Aizmirstam, nekad nebūsim TOP klubs KHL, pārāk maza un nabadzīga valsts esam, lai cīnītos ar tādiem pretiniekiem.
Islande eiro 2016... viens teikums, kas saņurca Tavu sacerējumu un izmet to pret sienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-24 11:09, pirms 8 gadiem
Maz objektīvu komentāru.
KHL līmenis diezgan labs, protams tas nav NHL.
Vai Dinamo ko labu dod latvijas hokejam? Daudziem latviešu hokejistiem labi nopelnīt, jo nekur citur viņi tādu piķi nesaņemtu!
Skatītājiem paskatīties laba līmeņa hokeju, jo savu valsts čempionātu nopietnā līmenī Latvijā nevar uztaisīt, pirmkārt jau finansiālā trūkuma dēļ.
Nepiekrītu gan tiem, ka bez Dinamo Latvijas izlase nebūtu konkurētspējīga. Bija gadi, kad nebija Dinamo un izlase tāpat normāli spēlēja!
Vācijā, Šveicē, arī citās agrāk nehokeja valstīs hokejs attīstās, gan finanses ir lielākas, gan masveidība, tā kā jārēķinās, ka Vācijai, Šveicei nāksies arī savu reizi zaudēt.
Par Dinamo. Ne jau Sējējs vainīgs, ka zema vieta. Nebija augsta līmeņa leģi un labākie latviešu hokejisti Karsums, Daugaviņš, Kulda, Bārtulis, Sotnieks, Masaļskis, Ķēniņš, Merzļikins, Girgensons spēlē KHL vai citās līgās. Bet par leģiem, ja pirms dažiem gadiem nebūtu Hossa, vēl pāris labi meistari, tad arī tad diez vai tiktu pleiofos!?

     [+] [-]

, 2017-02-24 11:12, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Tieši par to jau tiek kritizēts viss tas pasākums zem varda KHL. Lai jebkuršs turnīrs būtu interesants, tajā jabūt iespejai uzvaret jebkuram. Un to jau nesaka kkādi ārpus Krievijas līdzjuteji, bet paši krievi. Nesen lasīju vienu rakstu par to, ka KHL būtībā atveido veco PSRS čempja sistēmu. Itka viss tiek kopets no NHL, bet galu galā sanak back to USSR produkts. Agrak Maskavas Dinamo nevarēja pilnvertīgi cīnīties ar CSKA, jo tur iespēleja maiņas izlasei. Tagad ir SKA ar savu biezo maku.
Vai tad tev liekas normāli, ka tādai Kuzņai vai Severstaļ nekad nekas šajā turnīra nespīdēs?
Šogad ar blīkšķi sākās SHL, kad pa pirmajam vietām ilgu laiku turējās absolūti pastarīši(zviedru izpratnē) - Karlskrona ar Malmo. Tad kad vismaz pus sezonu Kuzņa ar Rīgas Dinamo ies pa pirmajām vietām savās konferences, tad tikai varēs runat par kkādu normālu konkurenci un augsta līmeņa turnīru.
Par Malmo varu pateikt tikai to ka sim klubam ir viens no biezakajiem makiem SHL. Viniem nebutu jabut nekadiem pastarisiem.

     [+] [-]

, 2017-02-24 12:45, pirms 8 gadiem
"Ģinamo" - sovjetu pēdējā agonija Latvijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-02-24 13:43, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Konkretus ciparus nezinu, tacu nevienam nav noslepums ka DR budzets bija starp mazakajiem KHL.
Tu esi melis.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-24 14:14, pirms 8 gadiem
huters rakstīja: "Ģinamo" - sovjetu pēdējā agonija Latvijā.
varens komentārs, daudz ko izsaka par rakstītāju

     [+] [-]

, 2017-02-24 18:28, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Tieši par to jau tiek kritizēts viss tas pasākums zem varda KHL. Lai jebkuršs turnīrs būtu interesants, tajā jabūt iespejai uzvaret jebkuram. Un to jau nesaka kkādi ārpus Krievijas līdzjuteji, bet paši krievi. Nesen lasīju vienu rakstu par to, ka KHL būtībā atveido veco PSRS čempja sistēmu. Itka viss tiek kopets no NHL, bet galu galā sanak back to USSR produkts. Agrak Maskavas Dinamo nevarēja pilnvertīgi cīnīties ar CSKA, jo tur iespēleja maiņas izlasei. Tagad ir SKA ar savu biezo maku.
Vai tad tev liekas normāli, ka tādai Kuzņai vai Severstaļ nekad nekas šajā turnīra nespīdēs?
Šogad ar blīkšķi sākās SHL, kad pa pirmajam vietām ilgu laiku turējās absolūti pastarīši(zviedru izpratnē) - Karlskrona ar Malmo. Tad kad vismaz pus sezonu Kuzņa ar Rīgas Dinamo ies pa pirmajām vietām savās konferences, tad tikai varēs runat par kkādu normālu konkurenci un augsta līmeņa turnīru.
Cerams, ka pats saproti, ka sarakstīji pilnīgas blēņas.