Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Krišjānis Pundurs

Rīgā ar viesizrādi uzstāsies Hārtlijs un Omskas ''Avangard''

Rīgā ar viesizrādi uzstāsies Hārtlijs un Omskas ''Avangard''
Bobs Hārtlijs diriģē komandas sapulci. Foto: hawk.ru

Principiāls duelis šovakar uz ''Arēna Rīga'' ledus - Rīgā ieradies Latvijas izlases galvenais treneris Bobs Hārtlijs un asistents Žaks Klutjē, kas vedīs sevis trenēto Omskas ''Avangard'' cīņā pret vietējo Rīgas ''Dinamo'' komandu. Mača sākums pulksten 19:30 un tiešraide kanālā TV6.

Ģirta Ankipāna un Boba Hārtlija vadītās komandas šosezon vienu savstarpēju spēli jau aizvadījušas. 5. oktobrī Balašihas ledus hallē pārliecinošu uzvaru ar 5:2 svinēja ''Avangard'', kas pēc nospēlētām divām trešdaļām jau atradās vadībā ar 4:0. Pēdējā periodā Matiass Mitinens un Līnuss Videls katrs iemeta pa vienai precīzai ripai, taču spēles gala iznākumu tas nemainīja.

''Dinamo'' komandai spēle pret Omsku būs otrā mājas spēle pēc kārtas. Novembra mēnesī rīdzinieki novākuši gana auglīgu ražu, taču pēc pārliecinošā snieguma izbraukumā Ņižņijnovgorodā un Tatarstānā neliels solis atpakaļ tika sperts iepriekšējā mačā pret ''Vityaz'' (1:2), kur rīdziniekiem bija nepieciešami divi periodi, lai ieskrietos. ''Pēc kustības bijām labāki, bet koncentrēšanās nebija īstajā vietā. Pārāk viegli uztvērām spēli un lēmumi bija pārāk vienkārši. Nebija spēle uz pretinieku vārtiem un spēlējām pārāk individuāli. Trešajā periodā jau bija pārāk vēlu savākties," pēc mača neapmierināts bija Ankipāns.

Labā ziņa - pirmo punktu šomēnes izdevās nopelnīt ''Dinamo'' līderim Metjū Majonem, kurš guva komandas vienīgos vārtus ar precīzu šķīlienu no distances. Otro maču pēc kārtas gan nācās izlaist komandas rezultatīvākajam hokejistam Videlam. Divi zaudējumi pēc kārtas gan tik un tā nav piespieduši rīdziniekus pamest rietumu konferences septīto pozīciju ar sakrātiem 28 punktiem tikpat spēlēs. Vietu augstāk esošā Soču komanda sakrājusi 33 punktus 31 spēlē, bet devīto vietu ar 26 punktiem 30 mačos ieņem jau pieminētā ''Vityaz''.

Omskas ''Avangard'' pēc ne visai veiksmīgās iepriekšējās sezonas, kur ieņēma sev neraksturīgi zemo septīto vietu austrumos regulārajā turnīrā, šosezon atguvusi savu pozīciju konferences un visas līgas augšgalā. Boba Hārtlija pirmajā sezonā pie komandas stūres ''Avangard'' 30 spēlēs sakrājusi 44 punktus, ieņemot trešo vietu austrumos. Kanādiešu treneris nekad nav slēpis savas augstās ambīcijas, sakot, ka Omskā ieradies, lai izcīnītu Gagarina kausu.

Pēdējos trīs mačos omskiešu sniegums bijis ļoti nestabils. ''Avangard'' ar 0:4 kapitulēja Maskavas ''Dynamo'' priekšā, bet nākamajā spēlē ar 4:2 pieveica Ņižņijnovgorodas ''Torpedo''. Tam sekoja septiņi ielaisti vārti un zaudējums mačā pret Helsinku ''Jokerit'' ar 4:7.

Sezonas gaitā komandu pameta otrais vārtsargs Aleksejs Murigins, pievienojoties Habarovskas ''Amur''. Pirmā numura loma joprojām tiek uzticēta Igoram Bobkovam, kurš aizvadījis 27 spēles, atvairot 91,2% pretinieku metienu un ielaižot 1,97 vārtus vidēji spēlē. Divi rezultatīvākie komandas hokejisti ir Sergejs Širokovs (14+10) un Iļja Mihejevs (12+12), kas abi tikuši iekļauti arī KHL zvaigžņu spēlē.

Komandu salīdzinājums

RādītājsDinamoAvangard
Vieta konferencē (P)7. (28)3. (44)
Vārtu attiecība (G:Z)61:7292:63
Vairākuma realizācija (vieta līgā)22.1% (10.)15.6% (18.)
Mazākuma neitralizācija (vieta līgā)83.8% (9.)88.2 (4.)
Soda minūtes (vieta līgā)282 (17.)205 (23.)
Rezultatīvākais spēlētājs (punkti)L. Videls 28 (13+15)S. Širokovs 24 (14+10)

, 2018-11-23 10:17, pirms 7 gadiem
Cerams uz strīpas esošajiem izlases spēlētājiem būs dubultmotivācija parādīt trenerim, ka māk ar ripu apieties, tad jau varbūt kkas sanāks
, 2018-11-23 10:40, pirms 7 gadiem
Latviešiem būs motivātija rauties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-11-23 10:49, pirms 7 gadiem
Ja būs vārtos Gudļevskis tad varētu pat paskatīties dinamku šovakar!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-11-23 10:54, pirms 7 gadiem
Oi, ka Omskas bezpajumtnieki būs nikni pēc iepriekšējās spēles sakāves un Hārtlijs pret daudziem paziņām no izlases gribēs ģērēt dinamiešus!!!
, 2018-11-23 11:03, pirms 7 gadiem
Hārtlijs jau mūsējos zin kā piecus pirkstus, toties Majonēzi un Videlu nezin, katram pa 3 punktiem un uzvara! par Lielu Ģēri!
, 2018-11-23 11:10, pirms 7 gadiem
D-Mob rakstīja: Hārtlijs jau mūsējos zin kā piecus pirkstus, toties Majonēzi un Videlu nezin, katram pa 3 punktiem un uzvara! par Lielu Ģēri!
Videlam ir savainojums un nav zināms vai viņš spēlēs.
, 2018-11-23 11:22, pirms 7 gadiem
Uzkāpsim uz zāģu takas! SAD BUT TRUE!
, 2018-11-23 11:40, pirms 7 gadiem
Lasot virsrakstu, domāju "Noviks kas Noviks"
, 2018-11-23 12:04, pirms 7 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Videlam ir savainojums un nav zināms vai viņš spēlēs.
Nu tad Majonēzem būs jāvelk vienam
, 2018-11-23 12:27, pirms 7 gadiem
D-Mob rakstīja: Nu tad Majonēzem būs jāvelk vienam
Ko tad viņš var pavilkt... Bārda kad vēl ataugs...
, 2018-11-23 12:30, pirms 7 gadiem
Dinamieši molodčiki! Ar labu ģēri šovakar jāsekmē Boba atlaišana!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-11-23 12:47, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Bocmanis Ivars vakar Futbola tēmā rakstīja par Boba teorētisko iespēju vadīt Gruzijas izlasi
Jau vieglā tvanā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-11-23 13:08, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Dinamo rindās ir jau sen pārbaudītas vērtības, kuriem nekas Hārtlija priekšā nav jāpierāda, tie ir Dārziņš, Rēdlihs, Džeriņš, Pavlovs, Meija, Sotnieks, Balinskis, tie ir stabili izlases kadri
Par pārējiem piekrītu
Tu nosauci 7 spēlētājus...cik tad vēl ir atlikuši ar LV pasēm(kuri nedegradējas OHL vai neizbauda straujo progresu, atrodoties 5.maiņā)?
, 2018-11-23 13:14, pirms 7 gadiem
Viesizrādi?!?, ko Omskieši baletu taisās dejot vai?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-11-23 13:28, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Dinamo rindās ir jau sen pārbaudītas vērtības, kuriem nekas Hārtlija priekšā nav jāpierāda, tie ir Dārziņš, Rēdlihs, Džeriņš, Pavlovs, Meija, Sotnieks, Balinskis, tie ir stabili izlases kadri
Par pārējiem piekrītu
Ja sportists nemēģina vairs sevi pierādīt kā labāko, katrā mačā, tad jāsāk lēnām domāt par karjeras beigām.
, 2018-11-23 13:29, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Mans tvaniņš, ko gribu, to daru! Tu labāk Ivaru paķircini, kā vakar
Tas Ivars ar savām pretrunām apnicis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-11-23 13:32, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Tu nosauci 7 spēlētājus...cik tad vēl ir atlikuši ar LV pasēm(kuri nedegradējas OHL vai neizbauda straujo progresu, atrodoties 5.maiņā)?
Zīle, Gudļevskis,, Skvorcovs. Tiesa 2 no viņiem traumēti.
, 2018-11-23 13:33, pirms 7 gadiem
Priekšlaicīgi apsveicu Bobu ar uzvaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-11-23 13:33, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Patiesa degradācija pārsvarā ir tiem, kuri pārauguši HK Rīga vecumu, vai nu klīst pa pasaules joberlīgām, ne dieva ne vella nepieņemti, vai arī stagnē OHL
Un tas ir akmens arī RD lauciņā, kas savas sistēmas spēlētājus (Hk Rīga) nenodrošina ar karjeras iespējām pēc junoiru/MHL vecuma pārraugšanas fārmklubā zemākā līgā bet nosacīti konkurētspējīgā līgā.
, 2018-11-23 13:34, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Attiecībā uz manis iepriekš minētiem kadriem, vēl ir stipri par agru
Tad viņiem nevar nebūt motivācija sevi pierādīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-11-23 13:38, pirms 7 gadiem
, 2018-11-23 13:40, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Biedz, visi viņi ir profiņi, pāri savām galvām bez iemesla neleks, taču savu iespēju robežās vienmēr nospēlēs
Sportists ar to arī atšķiras no cilvēka-parastā, ka vienmēr grib pierādīt, ka ir labākais. Šajā gadījuma izlases treneris - pretinieku treneris ir papildus kairinātājs. Saliec kopā - iepriekšējā spēle zaudēta, savi skatītāji, pretiniekos top komanda un to vada izlases treneris - ja šeit nerodas motivācija vairāk kā parasti pasisties, tad hokejistam laiks kārt slidas uz nagliņas.
, 2018-11-23 13:44, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tie arī, es traumētos nenosaucu Kristers ir uz jautājuma zīmi Bobs, victicamāk, dotu priekšroku mazāk meistarīgākam, bet psiholoģiski stabilākam varotčikam
Kaut kā pagājušajā gadā Kristers atradās izlasē. Un tīri skatoties statistiku - pēc procenta šī viņam pagaidām šī sezona ir labākā pēdējo 3 sezonu laikā, savukārt, pēc vidējā ielaistā labāka par jebkuru no AHL sezonām. Ja ņēma tad, kāpēc, lai neņemtu tagad? Jo īpaši, ja arī šogad ir kāds negaidīts atteikums tieši starp vārtsargiem.
, 2018-11-23 13:44, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Biedz tak vienreiz atgādināt LPSR laiku skeptiķi, pret kuriem pats nemitīgi karo Degradēšana, piektā maiņa, straujais progress... Viss ir kaut kur kaut kad jau dzirdēts no 30 gadu vecās pagātnes, tikai citos kontekstos Ja runā par visai reāliem izlases kandidātiem, tad pie iepriekš minētiem var pieplusot vēl kādus trīs-četrus P.S. DR nav nekāda piektā maiņa un tādas arī nebūs nekad un degradācija kā tāda arī nenotiek!
Nu ok, nesaucam par 5.maiņu, saucam par soliņa deldētājiem. Kāds sakars ar LPSR skeptiķiem? Pret Nameju nekaroju, nav jēga, lai smird savā nodabā.
, 2018-11-23 13:44, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Patiesa degradācija pārsvarā ir tiem, kuri pārauguši HK Rīga vecumu, vai nu klīst pa pasaules joberlīgām, ne dieva ne vella nepieņemti, vai arī stagnē OHL
Gluži kā Kalniņš?
, 2018-11-23 13:47, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kaut kā pagājušajā gadā Kristers atradās izlasē. Un tīri skatoties statistiku - pēc procenta šī viņam pagaidām šī sezona ir labākā pēdējo 3 sezonu laikā, savukārt, pēc vidējā ielaistā labāka par jebkuru no AHL sezonām. Ja ņēma tad, kāpēc, lai neņemtu tagad? Jo īpaši, ja arī šogad ir kāds negaidīts atteikums tieši starp vārtsargiem.
Ņemt jau var, bet ja nenotiek Tevis piesauktais atteikums vai, tfu tfu tfu, traumas, tad augstāk par 3.vārtsargu viņam tāpat nespīd tikt(mans subjektīvais viedoklis).
, 2018-11-23 14:04, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Dinamo rindās ir jau sen pārbaudītas vērtības, kuriem nekas Hārtlija priekšā nav jāpierāda, tie ir Dārziņš, Rēdlihs, Džeriņš, Pavlovs, Meija, Sotnieks, Balinskis, tie ir stabili izlases kadri
Par pārējiem piekrītu
Ko Dārziņš var pierādīt, ja viņam dukas labi ja vienam periodam pietiek. Aizmirsti par šo spēlētāju izlases sakarā. Viņš Boba spēles modelim neder.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-11-23 14:37, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Ņemt jau var, bet ja nenotiek Tevis piesauktais atteikums vai, tfu tfu tfu, traumas, tad augstāk par 3.vārtsargu viņam tāpat nespīd tikt(mans subjektīvais viedoklis).
Labi, visticamākais, ka pēc sezonas Merzļikins nebūs pieejams, jo šamējais dosies uz z-ameriku. Kivleniekam visticamāk AHL vai ECHL būs playoff un viņš arī netiks. Nu paliek Guddy pretiniekos traumatiskais Punenovs un izlasē neko naparādījušais Kalniņš. Es domāju, ka Gudļevskis pie šādas konkurences var izkarot #2 gk vietu.
, 2018-11-23 14:43, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Kas ta Kalniņam kaiš? Viņš ir stabils labas komandas no labas līgas pamatvārstargs Ja nepamanīji, es par joberlīgām runāju, KHL pie tādām nepieder!
Lūdzu joberlīgu rangu studijā. Lai varam novērtēt, ir Ungārijas līga, kurā šis spēlēja un degradējās(saliekot kopā ar tavu loģiku sanāk, ka nolaidās līdz ģinamkas līmenim!?!?) pieskaitāma joberlīgām vai nē.
, 2018-11-23 14:46, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Ņemt jau var, bet ja nenotiek Tevis piesauktais atteikums vai, tfu tfu tfu, traumas, tad augstāk par 3.vārtsargu viņam tāpat nespīd tikt(mans subjektīvais viedoklis).
Pie ideālapstākļiem - ir dabonami visi top vārtsargi, neviens neatsaka un visi labā formā, es Gudi neliktu pat kā 3. Bet, diemžēl sportā gadās visādi - Punenovam uz izlasi mēdz gadīties traumas, vai Kivlenieks tiks nevar zināt, Kalniņam izlasē cik nu spēlējis neiet + pagājušā gada atteikums, tā kā pie zināmiem apstākļiem var arī būt augstak kā 3. Turklāt, Gudim ir pieredze aizbraukt kā 3. un beigās palikt par 1. ...
, 2018-11-23 14:47, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Kas ta Kalniņam kaiš? Viņš ir stabils labas komandas no labas līgas pamatvārstargs Ja nepamanīji, es par joberlīgām runāju, KHL pie tādām nepieder!
No kurienes Kalniņš uz RD ieradās? No MOL. Nebūtu viņš iepaticies RD, pateicoties izlases spēlēm un labajai MOL statistikai, nebūtu viņu pamanījis Jokerit. Vismaz ne tik ātri.
, 2018-11-23 14:50, pirms 7 gadiem
Tā mizals sagatavots, siksna atspriegota, esmu gatavs lielajam hokejam
, 2018-11-23 14:56, pirms 7 gadiem
Par zaudējumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-11-23 15:02, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Joberlīgu rangs būtu sarežģīti, viņu ir pārāk daudz, es labāk nosaukšu tās līgas, kuras NAV joberlīgas
NHL
KHL
AHL
Somija
Zviedrija
Čehija
Šveice
Vācija
P.S. pēdējās piecas TIKAI pirmās pēc ranga attiecīgajās valstīs
Tātad Mestiis, Alsvenskan, Slovākija un VHL ir joberlīgas? Un starp citu esi piemirsis faktu, ka izlases pirmajos 10 gados, ne viens vien izlases līderis ikdienā spēlēja joberlīgās...
, 2018-11-23 15:03, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Joberlīgu rangs būtu sarežģīti, viņu ir pārāk daudz, es labāk nosaukšu tās līgas, kuras NAV joberlīgas
NHL
KHL
AHL
Somija
Zviedrija
Čehija
Šveice
Vācija
P.S. pēdējās piecas TIKAI pirmās pēc ranga attiecīgajās valstīs
Tātad Slovākija, Baltkrievija ir joberlīgas, bet VHL nav?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-11-23 15:05, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Pirmkārt bija HK Rīga, pēc tam DR un izlase, Ungārija šajā gadījumā bija īslaicīga nejaušība īslaicīgā starpposmā Jokerīt loģisks izlases un DR karjeras turpinājums
Nu tu smuki sapļūtīji. Jānis Kalniņš nekad nav spelējis HK Rīga. Kalniņš karjeru sāka LM2 un LM u18, tad 4 sezonas, kurās paraleli spēlēja LM un LM2, 3 sezonas MOL līgā un tad Dinamo. Galīgi ne tā kā stāsti.
, 2018-11-23 15:05, pirms 7 gadiem
Derētu paskatīties valsts iestādem Rīgas dinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-11-23 15:06, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Pirmkārt bija HK Rīga, pēc tam DR un izlase, Ungārija šajā gadījumā bija īslaicīga nejaušība īslaicīgā starpposmā Jokerīt loģisks izlases un DR karjeras turpinājums
Kalniņš HK Rīga nekad nav spēlējis, punkts viens. Punkts divi - Ungārijas 3 sezonas īslaicīga nejaušība? Tad jau 2 ar pus sezonas KHL vispār nav jāņem vērā.
, 2018-11-23 15:06, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Kāpec nav? Ir
"P.S. pēdējās piecas TIKAI pirmās pēc ranga attiecīgajās valstīs "
, 2018-11-23 15:07, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tie bija citi laiki, īstajās līgās vecie DR kadri netika dažādu iemeslu dēļ, taču veco Dinamo rūdījumu neviens nebija zaudējis
Jebkurā gadījumā es joberlīgām nepiesauktu nevienu no manis nosauktajām. Un vēl nopietni apdomātu par EBEL, dāņiem un Bač.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-11-23 15:12, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tu prasīji par Slovākiju, Balkrieviju, vai tad es tās valstis pieminēju? VHL ar nav pirmā pēc ranga līga, tavai zināšanai
Man šķiet, ka tev ar tiem eksportiem jāpiebremzē, ja agrā pēcpusdienā jau nespēj uztvert elementāru domu un pļūti šādu sviestu.
, 2018-11-23 15:12, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Labi, sajaucu, taču tam nav nozīmes, Ungārija bija nejaušība, grozi, kā gribi, un rets izņēmums
3 sezonas nosaukt par nejaušību, jo īpaši ja pirms tām 3 sezonām bija pusamatieriskais Lač, Bač un MHLB ir pārdroši. Mūsdienās top līgas nedod līgumu tikai dēļ labām spēlēm u-20 čempī un lielās izlases pārbaudenēs. Ir tieši preteji - Kalniņš Jokerit ir pozitīvs izņēmums, kā no joberlīgām pacelties uz top komandām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-11-23 15:15, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Es gan visas droši sauktu par joberlīgām, uz kurām nudien mūsējiem nebūtu jātēmē!
Tātad tava logika - ja netiec noteiktu valstu pirmajās līgās un nenospīd veikmse tikt RD un atrādīties ko vari dēļ tā ka esi latvietis - jāmet hoķim miers?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-11-23 15:15, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tu prasīji par Slovākiju, Balkrieviju, vai tad es tās valstis pieminēju? VHL ar nav pirmā pēc ranga līga savā valstī, tavai zināšanai
Tu viņas nepieminēji, tātad - joberlīgas. Rakstīji, ka pēdējās 5 nosauktajās valstīs tikai pirmās līgas nav joberlīgas, tātad pirmajās trīs(kā tas iet kopā ar to, ka piesauc gan NHL gan AHL nesapratu, bet ok.) arī nākamās līgas nav joberlīgas. Par to, kas tur jeņķiem ir nākamais aiz AHL nespriedelēšu, bet krievam nākamais sanāk VHL, līdz ar to tā nav joberlīga(pēc tava teiktā).
, 2018-11-23 15:16, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ja skaidri neizklāsta, tad arī tāds abstinents, kā tu pats, neko nerubītu
Tavs rakstītais un skaidrs izklāsts ir diezgan nesaistītas lietas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-11-23 15:20, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Nekādā gadījumā! Jāmet miers izlasei, nevis Hoķim kā tādam Izlases kontekstā mums ir vajadzīgi pasaules vadošo līgu kadri un Bobis, atšķirībā no Teda, to labi saprot, arī Koziols praktiski to pašu teica, viņš arī nav tāds duraks, kā daudzi te iedomājas
Paga, tātad ja Baldonieks, Bobis vai Koziols zvana, tad jāsaka:"Oi, nē vecīt, es spēlēju joberlīgā, es uz izlasi nebraukšu?" Un starp citu, ja nepamanīji, tieši pie Bobja visņiprāk pārbauda joberlīgu kadrus. Ja neatceries pagajušā gada pārbaudenes, tad līderi, kas spēlē top līgās, parādījās tikai uz pārbaudes cikla otro pusi. Pie iepriekšējiem treneriem, kas tāds bija neiedomājams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-11-23 15:25, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Nekādā gadījumā! Jāmet miers izlasei, nevis Hoķim kā tādam Izlases kontekstā mums ir vajadzīgi pasaules vadošo līgu kadri un Bobis, atšķirībā no Teda, to labi saprot, arī Koziols praktiski to pašu teica, viņš arī nav tāds duraks, kā daudzi te iedomājas
Un starp citu pie Bobja nevar teikt, ka netiktu izmantoti "joberlīgnieki". Ja pagājušajā čempī beigu modelī nebija neviena no "joberlīgām", tad Hārtlija pirmajā čempī bija Balinskis, Razgals, kas uz to brīdi pamatā bija MHL, Jaks un Bindulis no NCAA, Rihis Bukarts no ECHL, Sprukts no Alpiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-11-23 15:26, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Pēdējās piecas es nosaucu konkrētas valstis, nevis līgas, tieši tādēļ arī tās izdalīju atsevišķi, jo mēle mežģās no to valstu līgu nosaukumiem, varēju saaputrot NHL, KHL un AHL nesaputrosi
VHL krievijā, kā arī citas Z-Penodsijas līgas, arī pie joberiem pieskaitu, jo nav mums izlasē vajadzīgi kadri no tādām līgām!
Tātad ja tas pats Dārziņš vai Indrašis, mistiska iemesla dēļ nonāks joberlīgā, viņi automātiski izlasei nav vajadzīgi, pat tad ja tajā līgā metīs pa 3 ripām spēlē?
, 2018-11-23 15:28, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Pie Nolana joberi spēlēja PČ, pie Hārtlija TIKAI pārbaudījās, ar ļoti retiem izņēmumiem, jūti starpību?
Hārtlija pirmajā čempionātā tādi bija 6. Tas ir krietni vairāk kā reti izņēmumi. Tā ir vairāk kā maiņa, tātad ceturtā daļa komandas. Un Rihis tika arī 2. virknējumā, Sprukts tāpat. Un pirms tam samelojos, jo arī Hārtlija otrajā čempī, tobiš pagajušajā gadā bija 2 joberlīgnieki - Ābols no Alsvenskan un Rubīns no WHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-11-23 15:32, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: HK Rīgu un Spruktu vari neskaitīt
Noteicošais tomēr bija pēdējais, nevis priekšpēdējais čempionāts
Ja Spruktu kāpēc neskaitīt es saprotu (tas nekas, ka Hārtlijs gan viņu, gan Cipu gribēja pat no OHL, bet tie abi dažādu iemeslu dēļ atteicās), tad ar ko HK Rīgai tik īpašs statuss? Tie vispār ir ne tikai no joberlīgas bet no junioru līgas. Un statistiku jāņem no visiem čempionātiem nevis no tikai no viena.
, 2018-11-23 15:34, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ja Dārziņš vai Indrašis kaut kādu iemeslu dēļ nonāktu joberlīgā, tātad tie paši iemesli būtu neņemt viņus izlasē, viss ir loģiski un savstarpēji saistīts
Ne obligāti. Piemēram, ja Dārziņš izdara kā Kulda pēc iepriekšējās sezonas - pēc KHl vēl paspēlē citur. Nepaņem viņu top līga, bet paņem tie pasi Alpi vai Slovaki -tātad izlasei neder? Vai arīMasaļska un Duisburgas variants (kas gan bija DEL komanda, bet tik vāja, ka bija absolūtā pastarīte) - pēc traumas atgūt formu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-11-23 15:36, pirms 7 gadiem
O, līgu mērīšanas tēma! Vai nu nebij uztrāpījis, vai toč sen nebija bijis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-11-23 15:39, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tie ir ļoti, ļotii reti gadījumi. es vairāk runāju par kopējo tendenci, nevis par izņēmumiem
Un tajā pašā laikā tu gribi runāt par pēdējo vai vienu noteikto čempionātu. Respektīvi tu visur vēlies kā paraugu izmantot tikai to, kas atbalsta tavu argumentu. Ja kaut kas noliek tavu argumentu, tad par to uzreiz nerunā.
, 2018-11-23 15:40, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: O, līgu mērīšanas tēma! Vai nu nebij uztrāpījis, vai toč sen nebija bijis
Labāk jau ir par dažu fruktu, troļļu vai vienkāršu pamuļķu vēlmēm komentāros diskutēt par to ko ēd, dzer, ņem priekšā un politiskajiem strīdiem
, 2018-11-23 15:40, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: HK Rīga spēlmaņi visai regulāri tiek iespēlēti Dinamo, Balinskis ir viens no spilgtākiem piemēriem Izlasē viņš tika tieši Dinamo, nevis HK Rīga dēļ
Balinskis ir patīkams izņēmums visā tajā masā, ja nekļudos tur jau bij gandrīz kas līdzīgs Ozo, ka gandrīz jau iedzina naglu sienā, kur slidas uzkārt. Tur jau arī varenā vācu hokeja ietekme manāma
, 2018-11-23 15:41, pirms 7 gadiem
Bez klauniem sabiedrība laikam nespēj iztikt. Pasaulē - Tramps, Krievijā - Žirinovskis, Latvijā - Kaimiņš, SC komentāru sadaļā - Namejs.
, 2018-11-23 15:43, pirms 7 gadiem
Avangard gandrīz katrā spēlē dominē metienu skaita ziņā. Tagad nav laika skaitīt cik šosezon spēlēs Avangard nav bijusi labāka metienu skaita ziņā. Avangard laikam ir rekordiste šādā jomā. Zaudēta spēle kad izdarīti daudz vairāk metieni par pretinieku. Laikam Avangard bija pāri par 60 metieniem spēlē un pretniekiem padsmit vai ap 20 bet zaudēja Avangard.
, 2018-11-23 15:45, pirms 7 gadiem
Hārtlijam sen vairs nevienam nekas nav jāpierāda. Izcils treneris un Latvijas izlase 2 gados parādīja, cik labi tā spēj spēlēt PČ.
, 2018-11-23 15:45, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Balinskis ir patīkams izņēmums visā tajā masā, ja nekļudos tur jau bij gandrīz kas līdzīgs Ozo, ka gandrīz jau iedzina naglu sienā, kur slidas uzkārt. Tur jau arī varenā vācu hokeja ietekme manāma
papildus tam Balinskis jauniešos bija uzbrucējs. Kā viņš nokļuva no vācu junioru joberlīgas uz HK Rīga un pēc tam uz Dinamo kā aizsargs nav ne jausmas. varbūt kaut kur ir kāda intervija!
, 2018-11-23 15:47, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Avangard gandrīz katrā spēlē dominē metienu skaita ziņā. Tagad nav laika skaitīt cik šosezon spēlēs Avangard nav bijusi labāka metienu skaita ziņā. Avangard laikam ir rekordiste šādā jomā. Zaudēta spēle kad izdarīti daudz vairāk metieni par pretinieku. Laikam Avangard bija pāri par 60 metieniem spēlē un pretniekiem padsmit vai ap 20 bet zaudēja Avangard.
Tā bija Spēle ar Salavat un Avangard meta 64 reizes pa vārtiem. Salavatam bija ja nemaldos 17 vai 21 metiens.
, 2018-11-23 15:48, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: papildus tam Balinskis jauniešos bija uzbrucējs. Kā viņš nokļuva no vācu junioru joberlīgas uz HK Rīga un pēc tam uz Dinamo kā aizsargs nav ne jausmas. varbūt kaut kur ir kāda intervija!
Sorokins par to kaut ko stastīja kamēr vēl bija ekspertu studijā. Ja atmiņa neviļ, tad līdzīgs stasts kā Ivanānam NHL -treneris ieteica, ka pamainot ampluā lielākas iespējas
, 2018-11-23 15:53, pirms 7 gadiem
Un joberlīgas ir tās, kur darbadienās vietējie strādā , bet legionāri alu dzer tai laikā! Un uzspēlē brīvdienās...
Junioru līgas varētu saukt par attīstības līgām! pie attīstības līgām pieder arī NCAA, AHL, ECHL. ZA un Eiropas vadošās junioru līgas!
Allsvenskan pieskaitīt pie joberlīgām būtu diezgan pārdroši, pie tam Zviedrijā notiek relegācijas turnīrs ar iespēju tikt SHL. tas pats sakāms par Šveici!
Šaubos arī, ka VHL un belaros piemēram nenotiek treniņdarbs visas nedēļas garumā, lai par viņām teiktu joberlīga, kur vietējie strādā un leģionāri alu dzer, lai satiktos sestdien spēlē!
tas tā īsumā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-11-23 16:17, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Runa nav par ikdienas treniņdarba procesiem, bet gan par atbilstību pasaules čempionāta Elites divīzijas līmenim Uzkatu, ka Latvijas izlases komplektācijas gadījumā, visi kandidāti, kuri ikdienā nepēlē manis iepriekš minētās top 8 pasaules līgās, no dalības lielajā pieaugušo izlasē lielajos IIHF turnīros būtu jāatbrīvo
piemēram Kristiāns Rubīns no ECHL šopavasar uz izlasi nav jāaicina, bet Batņa un Bērziņš no dinamkas praktiski garantējuši sev vietu izlasē uz PČ, jo šaubos vai savāksies brīvi, netraumēti un spēlēt griboši 13 uzbrucēji no nejoberlīgām!
, 2018-11-23 16:18, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: papildus tam Balinskis jauniešos bija uzbrucējs. Kā viņš nokļuva no vācu junioru joberlīgas uz HK Rīga un pēc tam uz Dinamo kā aizsargs nav ne jausmas. varbūt kaut kur ir kāda intervija!
Bija, bet neatceros kur.
, 2018-11-23 16:19, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tā bija Spēle ar Salavat un Avangard meta 64 reizes pa vārtiem. Salavatam bija ja nemaldos 17 vai 21 metiens.
Latvija - Šveice 1994. gada bē grupas PČ Kopenhāgenā
, 2018-11-23 16:19, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Bez klauniem sabiedrība laikam nespēj iztikt. Pasaulē - Tramps, Krievijā - Žirinovskis, Latvijā - Kaimiņš, SC komentāru sadaļā - Namejs.
Nē, FUŅKA, klauns te ir tikai viens.
Uzmanīgi paskaties spogulī, pamuļķi!
, 2018-11-23 16:23, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, FUŅKA, klauns te ir tikai viens.
Uzmanīgi paskaties spogulī, pamuļķi!
Kas jauns karaļa galmā? Klauni jau pēc būtības ir labi sava aroda pratēji tikai uzjautrina publika ar savām muļķībām. Starkovs - labs, Hārtlijs - slikts.
, 2018-11-23 16:27, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ja Dārziņš vai Indrašis kaut kādu iemeslu dēļ nonāktu joberlīgā, tātad tie paši iemesli būtu neņemt viņus izlasē, viss ir loģiski un savstarpēji saistīts Taču es nevaru iedomāties nekādus iemeslusm kāpēc lai tas notiktu, uz doto brīdi noteikti nē
Lasu un priecājos, ka tavas idejas ir un paliks tikai un vienīgi dzēruma murgi.
, 2018-11-23 16:28, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Kas jauns karaļa galmā? Klauni jau pēc būtības ir labi sava aroda pratēji tikai uzjautrina publika ar savām muļķībām. Starkovs - labs, Hārtlijs - slikts.
Ar tevi diskutēt ir sevi necienīt.
Takā.............
, 2018-11-23 16:38, pirms 7 gadiem
Izskatās ka arēna būs pilna. Klauns varēs domāt iemeslus kādēļ uz DR spēlēm iet.
, 2018-11-23 16:46, pirms 7 gadiem
Pamuļķajam FUŅKAM jau gļuki rādās, ka es kaut ko rakstu pie rakstiem par Rīgas ''Aklajām zarnām''.
Laikam jau atkal nav iedzēris psihiatra izrakstītās tabletkas.
, 2018-11-23 16:47, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Izskatās ka arēna būs pilna. Klauns varēs domāt iemeslus kādēļ uz DR spēlēm iet.
Būsi?
, 2018-11-23 16:50, pirms 7 gadiem
Būšu arēnā.
, 2018-11-23 16:53, pirms 7 gadiem
Nekur neatradu rakstu par aklām zarnām. Namejam halucinācijas - nav tāda raksta. Namejs jūt ka varbūt viņa ielā būs svētki. 2 zaudējumi pēc kārtas jau ir un tagad būs Avangard SKA CSKA.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-11-23 17:45, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Mierīgi var savākt 13 uzbrucējus no KHL, NHL, AHL, DEL, NLA un Čehijas Visvairāk bažas, protams, ir Z-Pendosijas sakarā Tur viss, kā parasti, miglā tīts
Vislielākais atteikumu skaits iepriekšējos apmēram 5 PČ palīdzēt izlasei nāk tieši no krievu līgas spēlētājiem nevis "pendosu" līgām! Vienīgais kas nāk prātā ir Girgensons, kas traumu dēļ šo piecu gadu laikā nav divos čempjos bijis no tavām nejoberlīgām AHL vai NHL(arī pagājušā gadā)!
p.s. šosezon pasaules čempis sāksies 10.maijā, tas nozīmē, ka jābūt AHL/NHL pusfinālā!
p.p.s. esmu par 100% pārliecināts, ka arī nākošajā pavasarī tieši no krievu līgas būs atkal vislielākais atteikumu skaits, kā tas ir jau nemainīgi vismaz 5 sezonas...
, 2018-11-23 17:46, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Mierīgi var savākt 13 uzbrucējus no KHL, NHL, AHL, DEL, NLA un Čehijas Visvairāk bažas, protams, ir Z-Pendosijas sakarā Tur viss, kā parasti, miglā tīts
Dzierkalu no Liepājas tad neņemt, ja?
, 2018-11-23 18:02, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Dzierkalu no Liepājas tad neņemt, ja?
un Reķi no DEL jāsauc!
, 2018-11-23 18:09, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: un Reķi no DEL jāsauc!
Obligāti, nav jau mums daudz tādi, kuri spēlē nejoberlīgās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja