Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Konkurences padome atļauj iegādāties SIA "Arēna Rīga"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Konkurences padome atļauj iegādāties SIA "Arēna Rīga"
"Arēna Rīga"
Foto: dinamoriga.lv

Oktobra otrajā dekādē Konkurences padome (KP) pieņēma lēmumu atļaut holdingkompānijai SIA „Glesum Investments" iegādāties 100 % SIA „Arēna Rīga" kapitāldaļu. Atļaujošs lēmums pieņemts, jo apvienošanās rezultātā būtiski nesamazināsies konkurence, kā arī neizveidosies vai nenostiprināsies dominējošais stāvoklis jebkurā konkrētajā tirgū, vakar informēja KP mājas lapa.

Vienam no SIA „Glesum Investments” īpašniekiem pieder 9,76 % AS „Dinamo Rīga” akciju, un viņš ir arī AS „Dinamo Rīga” padomes priekšsēdētājs [Juris Savickis]. SIA „Arēna Rīga” iznomā hokejam piemērotas telpas un AS „Dinamo Rīga” ir hokeja klubs, kura darbībai šādas telpas ir nepieciešamas. Izvērtējot šīs saistības ietekmi uz konkurenci, KP secināja, ka apvienošanās būtiski neietekmēs pārējo pasākumu rīkotāju iespējas rīkot mūzikas, kultūras, sporta vai citus liela apjoma pasākumus, ņemot vērā, ka SIA „Arēna Rīga” saglabājas saimnieciska interese nodrošināt pēc iespējas lielāku telpu noslodzi, iegūstot iespējami lielākus ienākumus.

KP savā lēmumā norāda, ka apvienošanās dalībnieku darbības jomas nepārklājas, un viena apvienošanās dalībnieka sniegtie pakalpojumi nav aizvietojami ar otra tirgus dalībnieka pakalpojumiem. Apvienošanās rezultātā SIA „Arēna Rīga” īpašnieks tiek aizstāts ar citu tirgus dalībnieku, nemainoties tirgus struktūrai.

Pēc apvienošanās SIA „Glesum Investments” iegūs izšķirošu ietekmi arī SIA „Arena Catering”, kas sniedz publiskās ēdināšanas pakalpojumus „Arēna Rīga” telpās pasākumu laikā, kā arī piedāvā ēdināšanas pakalpojumus izbraukuma banketiem, un SIA „Arena Cogeneration”, kuras plānotais darbības veids ir elektroenerģijas ražošana, bet darbība nav uzsākta.

11. oktobra lēmuma teksts ir ŠEIT.

Izmantotie resursi:
kp.gov.lv

1 2 45 komentāri

  +4 [+] [-]

, 2013-10-22 19:21, pirms 11 gadiem
es par šim lietām neko daudz nesaprotu, bet vai tas nozime, ka Dinamo būs sava arēna "arēna Rīga''? un to ka bilseu cenas ilgtermina varetu palikt zemākas?

     [+] [-]

, 2013-10-22 19:29, pirms 11 gadiem
maz ticams, ka biļešu cenas kritīsies, drīzāk RD zaudējumi varētu būt mazāki ... kā beigās būs vien Svētajiem ir zināms

  +3 [+] [-]

, 2013-10-22 19:30, pirms 11 gadiem
valafar rakstīja: es par šim lietām neko daudz nesaprotu, bet vai tas nozime, ka Dinamo būs sava arēna "arēna Rīga''? un to ka bilseu cenas ilgtermina varetu palikt zemākas?
Biļešu cenas zemākas - dream on.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-22 19:34, pirms 11 gadiem
valafar rakstīja: es par šim lietām neko daudz nesaprotu, bet vai tas nozime, ka Dinamo būs sava arēna "arēna Rīga''? un to ka bilseu cenas ilgtermina varetu palikt zemākas?
Formāli jā, RD būs sava arēna, bet nekas jau īpaši nemainīsies, tas ir bizness.

Izbrīna ka šis jautājums vispār tika izskatīts KP.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-22 19:39, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Formāli jā, RD būs sava arēna, bet nekas jau īpaši nemainīsies, tas ir bizness.

Izbrīna ka šis jautājums vispār tika izskatīts KP.
Formāli KP jāizskata visi lielie biznesa darījumi LV teritorijā.
Viens man gan ir skaidrs u.t.t., ka ar šo pirkumu rīdziniekiem ir izgaisis sapnis par modernākas un ietilpīgākas arēnas celtniecību Rīga. Varbūt ne pa visam, bet uz ļoti ilgu laiku noteikti.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-22 19:42, pirms 11 gadiem
moskis rakstīja: maz ticams, ka biļešu cenas kritīsies, drīzāk RD zaudējumi varētu būt mazāki ... kā beigās būs vien Svētajiem ir zināms
Kristies jau noteikti nekritīsies un kad būs EUR, tad gan jau vēl bišķi "pieskrūvēs" uz augšu! Katā ziņā tagad Jurka pats varēs gūt to mistisko peļņu ne tikai no RD, bet arī reāli no citiem pasākumiem, kas tur notiks, kad nebūs RD spēles.

  +6 [+] [-]

, 2013-10-22 19:45, pirms 11 gadiem
Formāli ir jāizskata un formāli arī izskata. Neredzu nekādu pretenziju šajā gadījumā. Kāda vaina, ka Dinamo īpašnieku īpašumā nonāk arēna, kurā tie spēlē. Tāpat citas arēnas Rīgā nav, un kā jau Namejs rakstīja, tik drīz nebūs. Es gan arī neredzu lielu nepieciešamību pēc tādas, bet tas ir tikai mans viedoklis.
Bet kā konkurences padome pamanījās atļaut diviem vienīgajiem bezmaksas privātajiem TV kanāliem nonākt vienās rokās, kā rezultātā, loģiski, viņi kļūst par maksas, man liek aizdomāties par šīs iestādes lietderību.

  +5 [+] [-]

, 2013-10-22 19:46, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Formāli KP jāizskata visi lielie biznesa darījumi LV teritorijā.
Viens man gan ir skaidrs u.t.t., ka ar šo pirkumu rīdziniekiem ir izgaisis sapnis par modernākas un ietilpīgākas arēnas celtniecību Rīga. Varbūt ne pa visam, bet uz ļoti ilgu laiku noteikti.
Cik labi gan, ka Tu kā liepājieks baigi tagad par mums rīdziniekiem uztraucies, ka mēs "sērdieņi un nabadziņi" tagad pie jaunas arēnas netiksim... Labāk būtu par to savu Olimpisko ūķi uztraucies ko tur tagad mitināt un kā viņu nodarbināt! Gan jau mēs kaut kā paši tagad te tiksim galā! Skaties moš Kira dabūs 18. gada čempi un tad gribi negribi otra halle vismaz uz 6-7K vietām kaut kur būs jāceļ augšā!

  +1 [+] [-]

, 2013-10-22 19:48, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Kristies jau noteikti nekritīsies un kad būs EUR, tad gan jau vēl bišķi "pieskrūvēs" uz augšu! Katā ziņā tagad Jurka pats varēs gūt to mistisko peļņu ne tikai no RD, bet arī reāli no citiem pasākumiem, kas tur notiks, kad nebūs RD spēles.
Peļņu?
Diez vai tur ir kāda lielā peļņa, jo arēnas uzturēšanā aiziet nevājā nauda. Es pat pieļauju,ka RD biļešu cenas varētu tikt paceltas, jo arēnas uzturēšanā vairs neienāks tā daļa, kas bija no RD maka. Koks ar diviem galiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-22 19:49, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Formāli KP jāizskata visi lielie biznesa darījumi LV teritorijā.
Viens man gan ir skaidrs u.t.t., ka ar šo pirkumu rīdziniekiem ir izgaisis sapnis par modernākas un ietilpīgākas arēnas celtniecību Rīga. Varbūt ne pa visam, bet uz ļoti ilgu laiku noteikti.
KP visticamākais izskatija, jo Savickim ir akcijas RD un tagad arī arēnā Rīga, vai tas nekropļo konkurenci. Ko gan tur var kropļot, ja citas vietas nav kur spēlēt un treniņi gan jau tāpat notiks Piņķos.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-22 19:53, pirms 11 gadiem
Maiklz rakstīja: Formāli ir jāizskata un formāli arī izskata. Neredzu nekādu pretenziju šajā gadījumā. Kāda vaina, ka Dinamo īpašnieku īpašumā nonāk arēna, kurā tie spēlē. Tāpat citas arēnas Rīgā nav, un kā jau Namejs rakstīja, tik drīz nebūs. Es gan arī neredzu lielu nepieciešamību pēc tādas, bet tas ir tikai mans viedoklis.
Bet kā konkurences padome pamanījās atļaut diviem vienīgajiem bezmaksas privātajiem TV kanāliem nonākt vienās rokās, kā rezultātā, loģiski, viņi kļūst par maksas, man liek aizdomāties par šīs iestādes lietderību.
Konkurences padomei nebija pamata neļaut apvienoties LNT un TV3 (ar visiem satelīt kanaliem). Tas ka valsts sabiedriskā televīzija nespēj konkurēt ar privātiem kanāliem jau ir stipri cits stāsts, un tas nekādā mērā negrauj šīs valsts sabiedriskās televīzijas konkurētspēju.

     [+] [-]

, 2013-10-22 19:55, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Peļņu?
Diez vai tur ir kāda lielā peļņa, jo arēnas uzturēšanā aiziet nevājā nauda. Es pat pieļauju,ka RD biļešu cenas varētu tikt paceltas, jo arēnas uzturēšanā vairs neienāks tā daļa, kas bija no RD maka. Koks ar diviem galiem.
Arēna un RD ir divi neatkarīgi uzņēmumi, viens otram nav pat meitas uzņēmuma statusā. Arēna turpinās izrakstīt rēķinus un RD visu apmaksās.

     [+] [-]

, 2013-10-22 19:55, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Peļņu?
Diez vai tur ir kāda lielā peļņa, jo arēnas uzturēšanā aiziet nevājā nauda. Es pat pieļauju,ka RD biļešu cenas varētu tikt paceltas, jo arēnas uzturēšanā vairs neienāks tā daļa, kas bija no RD maka. Koks ar diviem galiem.
2 gadu atpakaļ peļņa bija virs 400 000 LVL. Bet nu jā, ļimaks peļā nav

     [+] [-]

, 2013-10-22 19:56, pirms 11 gadiem
Peļņa vai zaudējumi ir tikai saimnieciskās organizācijas meistarības rādītājs. Bet nu cenām nevajadzētu augt gan, jo gan JS gan pārējā Dinamo vadība tomēr ir ieinteresēta Dinamo popularitātē. Jo Dinamo jau naudu nepelna, tā pelna popularitāti un imidžu saviem īpašniekiem.

     [+] [-]

, 2013-10-22 19:56, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Peļņu?
Diez vai tur ir kāda lielā peļņa, jo arēnas uzturēšanā aiziet nevājā nauda. Es pat pieļauju,ka RD biļešu cenas varētu tikt paceltas, jo arēnas uzturēšanā vairs neienāks tā daļa, kas bija no RD maka. Koks ar diviem galiem.
Tieši tagad vismaz kaut kāda peļņa (ja ne gluži peļņa tad vismaz lādi ienākumi gan RD, gan tagad arī no arēnas lietojuma kopumā) Jurkas makā var iebirt, jo tagad viņš dabūs biļešu ieņēmumus ne tikai no RD spēlēm bet arī kaut vai no kādiem koncertiem vai citiem pasākumiem kas tur notiks. Bimbambolu gan no turienes vajadzētu izskaust kā sugu, jo ne uz viņiem skatītāji nāk ne arī tur būs kādi ieņēmumi... faktiski tik vieni vienīgi zaudējumi no uzturēšanas/apkalpošanas izmaksām tajā dienā, jo reāli no biļetēm tur neko nevar iekasēt un kaut vai nosegt attiecīgās spēles izdevumus, ja uz spēli atnāk 2-3K skatītāju...

  -1 [+] [-]

, 2013-10-22 19:57, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: KP visticamākais izskatija, jo Savickim ir akcijas RD un tagad arī arēnā Rīga, vai tas nekropļo konkurenci. Ko gan tur var kropļot, ja citas vietas nav kur spēlēt un treniņi gan jau tāpat notiks Piņķos.
Tieši tā, jo ar arēnu ''Rīga'' LV teritorijā nevienam noteiktā pasākumu segmentā nemaz nav iespējas tā nopietni konkurēt. Vienīgi vasarā attiecībā uz izklaides pasākumiem Jūrmalas Dzintaru koncertzāle var uz kaut ko pretendēt kopā ar arēnu.

     [+] [-]

, 2013-10-22 19:58, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Cik labi gan, ka Tu kā liepājieks baigi tagad par mums rīdziniekiem uztraucies, ka mēs "sērdieņi un nabadziņi" tagad pie jaunas arēnas netiksim... Labāk būtu par to savu Olimpisko ūķi uztraucies ko tur tagad mitināt un kā viņu nodarbināt! Gan jau mēs kaut kā paši tagad te tiksim galā! Skaties moš Kira dabūs 18. gada čempi un tad gribi negribi otra halle vismaz uz 6-7K vietām kaut kur būs jāceļ augšā!
Njā, lai runātu/rakstītu par tēmu kārtējo reizi kaut ko bezsakarā ............ (cenzēts).
Turpini tādā pašā garā.

     [+] [-]

, 2013-10-22 20:02, pirms 11 gadiem
Labāk jau ir, nekā būvēt jaunu arēnu ar 5000-8000 sk. vietām netālu no lidostas.

     [+] [-]

, 2013-10-22 20:02, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā, lai runātu/rakstītu par tēmu kārtējo reizi kaut ko bezsakarā ............ (cenzēts).
Turpini tādā pašā garā.
bezsakarā ............ (cenzēts) jau vairāk ir Tavā garā un Tev vairāk piestāv! Es vienkārši biju šokā, ka Tu tā pa mums rīdziniekiem uztraucies....

     [+] [-]

, 2013-10-22 20:03, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Konkurences padomei nebija pamata neļaut apvienoties LNT un TV3 (ar visiem satelīt kanaliem). Tas ka valsts sabiedriskā televīzija nespēj konkurēt ar privātiem kanāliem jau ir stipri cits stāsts, un tas nekādā mērā negrauj šīs valsts sabiedriskās televīzijas konkurētspēju.
Piedod, bet tad kādos gadījumos ir jāiesaistas konkurences padomei? Es neesmu jurists un nesaku, ka bija jāiesaistas! Bet ja nē, tad kāpēc tāda padome ir, ko viņi tur dara, un kāpēc viņi saņem algu no valsts budžeta? Manuprāt tieši ŠIS ir tas gadījums, kad konkurence tiek reāli kropļota. Pardon visiem par "ne-tēmu" šajā sporta sadaļā, bet tajā pat laikā šī tēma ir cieši saistīta ar sportu, jo, kā mēs zinām, dažs labs kanāls (vai to īpašnieki) jau iepriekš sapirka visādas translācijas tiesības, ko rādīja pēc būtības saviem "top" klientiem. Tagad no šī darījuma labāk nebūs, jo skaidrs, ka viena īpašnieka rokās nonākušiem, šiem kanāliem bija daudz vieglāk "kļūt par maksas".

     [+] [-]

, 2013-10-22 20:03, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Arēna un RD ir divi neatkarīgi uzņēmumi, viens otram nav pat meitas uzņēmuma statusā. Arēna turpinās izrakstīt rēķinus un RD visu apmaksās.
Tas ir skaidrs, ka zem RD notiek normāla naudas pārbīde, bet tas lietas būtību nemaina, jo pārliekot naudu no viena maka otrā RD gadījumā īpašnieks nemainās. Atliek vien cerēt, ka kkrieviem tik drīz neapniks visu šo pasākumu sponsorēt, kas slēpjas zem nosaukuma Rīgas Dināmo, jo savādāk var iznākt kā ar ''Skonto'stdionu, kad sports un tā pasākumi palika otrā plānā aiz vēlmes labi nopelnīt.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-22 20:07, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Tieši tagad vismaz kaut kāda peļņa (ja ne gluži peļņa tad vismaz lādi ienākumi gan RD, gan tagad arī no arēnas lietojuma kopumā) Jurkas makā var iebirt, jo tagad viņš dabūs biļešu ieņēmumus ne tikai no RD spēlēm bet arī kaut vai no kādiem koncertiem vai citiem pasākumiem kas tur notiks. Bimbambolu gan no turienes vajadzētu izskaust kā sugu, jo ne uz viņiem skatītāji nāk ne arī tur būs kādi ieņēmumi... faktiski tik vieni vienīgi zaudējumi no uzturēšanas/apkalpošanas izmaksām tajā dienā, jo reāli no biļetēm tur neko nevar iekasēt un kaut vai nosegt attiecīgās spēles izdevumus, ja uz spēli atnāk 2-3K skatītāju...
Man šķiet ka bimbambolisti maksā, kaut kādu fiksētu summu, tāpat kā RD līdz šim bija noteikts minimums + ja ir vairāk par 4000 (precīzi neatceros), tad par katru cilvēku kāds latiņš vēl jānoliek.

     [+] [-]

, 2013-10-22 20:08, pirms 11 gadiem
als rakstīja: bezsakarā ............ (cenzēts) jau vairāk ir Tavā garā un Tev vairāk piestāv! Es vienkārši biju šokā, ka Tu tā pa mums rīdziniekiem uztraucies....
Es vienkārši bez RD sponsoriem patreiz neredzu nevienu, kas būtu spējīgs Rīgā uzcelt velvienu arēnu. Un ņemot vērā, ka Savickis&Co ir ieguvuši arēnu ''Rīga'', tad pretdarbība jaunas arēnas celtniecībai Rīgā no šīs bandas būs milzīga.
Bet tā Tev ir taisnība, jo man galīgi po, kas notiek Rīgā. Tikpat labi varu pačatot par notiekošo Vašingtonā vai Tallinā. Šoreiz izvēle krita uz Rīgu.

     [+] [-]

, 2013-10-22 20:14, pirms 11 gadiem
valafar rakstīja: es par šim lietām neko daudz nesaprotu, bet vai tas nozime, ka Dinamo būs sava arēna "arēna Rīga''? un to ka bilseu cenas ilgtermina varetu palikt zemākas?
Kur nu vēl zemākas

     [+] [-]

, 2013-10-22 20:18, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ir skaidrs, ka zem RD notiek normāla naudas pārbīde, bet tas lietas būtību nemaina, jo pārliekot naudu no viena maka otrā RD gadījumā īpašnieks nemainās. Atliek vien cerēt, ka kkrieviem tik drīz neapniks visu šo pasākumu sponsorēt, kas slēpjas zem nosaukuma Rīgas Dināmo, jo savādāk var iznākt kā ar ''Skonto'stdionu, kad sports un tā pasākumi palika otrā plānā aiz vēlmes labi nopelnīt.
Pat ja diviem uzņemumiem ir vieni un tie paši akcionāri, viens otram maksā un neviens to nesauc par mistisku naudas pārbīdi. Liepājas domei noteikti pieder siltuma, ūdens, kanalizācijas uzņēmumi un viens otram maksā, nekas nenotiek pa draugam, tāpat arī LM meitas uzņemumi savstarpēji norēķinās par pakalpojumiem.

     [+] [-]

, 2013-10-22 20:27, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Man šķiet ka bimbambolisti maksā, kaut kādu fiksētu summu, tāpat kā RD līdz šim bija noteikts minimums + ja ir vairāk par 4000 (precīzi neatceros), tad par katru cilvēku kāds latiņš vēl jānoliek.
Bet Jurkam ir jēga viņus tur vispār laist iekšā, ja nav uz to spēli kaut vai tie 4000 skatītāji? Liekas, ka tā pasākuma izmaksas, tad būs lielākas nekā ieņēmumi no biļetēm.... a tie jau tad būs zaudējumi arī halles īpašniekiem.

  +4 [+] [-]

, 2013-10-22 20:29, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es vienkārši bez RD sponsoriem patreiz neredzu nevienu, kas būtu spējīgs Rīgā uzcelt velvienu arēnu. Un ņemot vērā, ka Savickis&Co ir ieguvuši arēnu ''Rīga'', tad pretdarbība jaunas arēnas celtniecībai Rīgā no šīs bandas būs milzīga.
Bet tā Tev ir taisnība, jo man galīgi po, kas notiek Rīgā. Tikpat labi varu pačatot par notiekošo Vašingtonā vai Tallinā. Šoreiz izvēle krita uz Rīgu.
Da labi šodien ņebuģim šobačitsja! Līdzjutības visiem liepājniekiem un arī visiem Līvu faniem un protams A.Brīzes tuvajiem.... Latvija vēl vienu Leģendu šoreiz muzikas jomā zaudēja...

     [+] [-]

, 2013-10-22 20:34, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Pat ja diviem uzņemumiem ir vieni un tie paši akcionāri, viens otram maksā un neviens to nesauc par mistisku naudas pārbīdi. Liepājas domei noteikti pieder siltuma, ūdens, kanalizācijas uzņēmumi un viens otram maksā, nekas nenotiek pa draugam, tāpat arī LM meitas uzņemumi savstarpēji norēķinās par pakalpojumiem.
Kā uz to skatās. Ja arēna salīdzinoši ātri atpelna RD faktisko īpašnieku ieguldītāju naudu, kas tika ieguldīta to iegādājoties, un kļūst par pelnošu uzņēmumu arī bez RD naudas piešprices, tad vis ir Ok. Bet kamēr tā tas nav, to var nosaukt kaut vai par vecmāmiņas uzņēmumu, bet tā tomēr ir un paliek naudas pārlikšana no viena maciņa otrā.

     [+] [-]

, 2013-10-22 20:36, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Da labi šodien ņebuģim šobačitsja! Līdzjutības visiem liepājniekiem un arī visiem Līvu faniem un protams A.Brīzes tuvajiem.... Latvija vēl vienu Leģendu šoreiz muzikas jomā zaudēja...
Njā, tā tiešām ir skumja ziņa, un lieku reizi atgādina cik mēs mazi un nevarīgi esam Raditāja priekšā.

     [+] [-]

, 2013-10-22 20:44, pirms 11 gadiem
A kas notiek ar Arēna Rīga pieguļošo zemesgabalu? Tas arī pārnāk Dinamo rīcībā, vai tas tiks īrēts, kas nozīmē, ka saglabāsies 4Ls iebraukšanas maksa?

     [+] [-]

, 2013-10-22 20:53, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Bet Jurkam ir jēga viņus tur vispār laist iekšā, ja nav uz to spēli kaut vai tie 4000 skatītāji? Liekas, ka tā pasākuma izmaksas, tad būs lielākas nekā ieņēmumi no biļetēm.... a tie jau tad būs zaudējumi arī halles īpašniekiem.
Dārgi, neizdevīgi tas prieks ir VEFam, Jurkam pofig. Ja minimālā summa ir nosacīti 5000 Ls, tad viņa ir jāmaksā jebkurā gadijumā, ja pat neviens neatnāk uz basketbolu. Barons pirms dažiem gadiem, uz savām spēlēm vispār laida par velti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-10-22 21:00, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā uz to skatās. Ja arēna salīdzinoši ātri atpelna RD faktisko īpašnieku ieguldītāju naudu, kas tika ieguldīta to iegādājoties, un kļūst par pelnošu uzņēmumu arī bez RD naudas piešprices, tad vis ir Ok. Bet kamēr tā tas nav, to var nosaukt kaut vai par vecmāmiņas uzņēmumu, bet tā tomēr ir un paliek naudas pārlikšana no viena maciņa otrā.
Nesāc biznesu no jauna iadomāt, tā nenotiek saimnieciskā darbība.

     [+] [-]

, 2013-10-22 21:04, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Formāli KP jāizskata visi lielie biznesa darījumi LV teritorijā.
Viens man gan ir skaidrs u.t.t., ka ar šo pirkumu rīdziniekiem ir izgaisis sapnis par modernākas un ietilpīgākas arēnas celtniecību Rīga. Varbūt ne pa visam, bet uz ļoti ilgu laiku noteikti.
VEFs bliezīs savu arēnu ar 5000 vietām.

     [+] [-]

, 2013-10-22 21:07, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nesāc biznesu no jauna iadomāt, tā nenotiek saimnieciskā darbība.
Tā kā Latvijā bieži notiek tiešām daudz kur pasaulē nenotiek.
Tad kad arēna Rīga atpelnīs to naudu ko šajā uzņēmumā ir ieguldījuši krievi, tad var sākt runāt par peļņām, un visām citām lietām.
Starp citu , visi Tevis minētie Liepājas pašvaldības uzņēmumi ir peļņu nesoši, un viņi nes peļņu Liepājas pašvaldībai, un nevis otrādi. Par LM un tās meitas uzņēmunmiem nav vērts runāt, jo tur viss bija ''ļoti sakārtots''.
1 2 45 komentāri