Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Rīgas "Dinamo" konstatēti vēl pieci Covid-19 saslimšanas gadījumi

Rīgas "Dinamo" konstatēti vēl pieci Covid-19 saslimšanas gadījumi
Morgans Eliss un Miks Indrašis. Foto: Raimonds Volonts, Dinamo Rīga

Kontinentālās hokeja līgas klubā Rīgas “Dinamo” pēc atgriešanās no sezonas pirmā izbraukuma konstatēti jauni inficēšanās gadījumi ar Covid-19, vēsta portāla Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija. Lai gan oficiāls lēmums vēl nav sekojis, visticamāk, tas nozīmēs komandas došanos 14 dienas ilgā karantīnā.

Šodien Slimību profilakses un kontroles centrs paziņoja, ka Latvijā reģistrēti 34 jauni saslimšanas gadījumi ar Covid-19. Tas ir lielākais saslimušo skaits kopš 3. aprīļa. Portāla Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija liecina, ka starp saslimušajiem ir arī Rīgas “Dinamo” pārstāvji.

Nedēļas nogalē komanda atgriezās no sezonas pirmā izbraukuma, un sestdien noskaidrojās, ka pieciem hokejistiem veiktās Covid-19 analīzes bija pozitīvas. Pirmdien visai komandai tika veikta vēl viena analīžu kārta, un tā nesusi nepatīkamu rezultātu - hokejistu vidū konstatēti vēl pieci saslimšanas gadījumi, tādējādi komandā pozitīvas analīzes kopā bijušas desmit cilvēkiem. Portāla informācija liecina, ka ir saslimušie, kuri atrodas slimnīcā, taču simptomi nav ļoti nopietni.

Ja iepriekš “Dinamo” gatavojās nākamajām spēlēm, tad tagad komandai, visticamāk, tiks noteikta divu nedēļu karantīna - līdz 5. oktobrim jeb 14 dienas no vakar veiktajām analīzēm. Karantīnā jāatrodas gan saslimušajiem, gan saslimušo tiešajām kontaktpersonām.

Šovakar gaidāmā spēle pret Ņižņijnovgorodas “Torpedo” tika atcelta svētdienas vakarā, jo arī “Torpedo” komandā ir vairāki saslimšanas gadījumi. Rīdzinieki gan turpināja gatavoties nākamajām spēlēm - šonedēļ vēl bija paredzēta spēle sestdien -, bet tagad komandu būs piemeklējusi ilgstoša pauze.

Līdz 5. oktobrim (ieskaitot) bija paredzēts aizvadīt vēl piecas spēles - savā laukumā pret Maskavas “Dynamo”, Maskavas CSKA un Minskas “Dinamo”, izbraukumā pret Podoļskas “Vityaz” un “Sochi”. Tādējādi pirmā spēle pēc karantīnas varētu būt 9. oktobrī viesos pret Helsinku “Jokerit”, kas sezonas ievadā pati jau atradās karantīnā.


, 2020-09-22 12:13, pirms 4 gadiem
Naša Raša!
Moš KHL pieturēsies pie sākotnēji sacītā un beidzot kādam iedos tehniskos zāģus?
, 2020-09-22 12:14, pirms 4 gadiem
Kāpēc 14 dienas?
, 2020-09-22 12:15, pirms 4 gadiem
Aplausi! Nē, nē. Kāda karantīna. Pārējie taču nav kontaktpersonas, jo lidmašīnā sēdēja veselus 5 metrus atstatus. Lai turpina trenēties un spēlēt. LOL.
, 2020-09-22 12:15, pirms 4 gadiem
Malači, vēl puse jāaplipina un tad jau varēs spēlēt mierīgi!
, 2020-09-22 12:16, pirms 4 gadiem
Izsūtīt naskuj uz paRašu,no kurienes atveda,tur arī lai eksistē kontaktos ar inficētajiem nebijušie
, 2020-09-22 12:18, pirms 4 gadiem
Varētu kāds no tiem saslimušajiem, pārkāpjot noteikumus, aizbraukt pie Jura, un sirsnīgi iedot buču.
, 2020-09-22 12:19, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Varētu kāds no tiem saslimušajiem, pārkāpjot noteikumus, aizbraukt pie Jura, un sirsnīgi iedot buču.
Vai arī pie Viņķeles un SPKC atbildīgajiem.
, 2020-09-22 12:22, pirms 4 gadiem
Sers f rakstīja: Vai arī pie Viņķeles un SPKC atbildīgajiem.
Ja tu domā par aizlieguma neesamību braukt uz/no RUS, tad Viņķele un kur nu vēl SPKC nevar to realizēt. Tad tas ir jādara Kariņam un Saeimai.
, 2020-09-22 12:28, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Ja tu domā par aizlieguma neesamību braukt uz/no RUS, tad Viņķele un kur nu vēl SPKC nevar to realizēt. Tad tas ir jādara Kariņam un Saeimai.
Nē es domāju karantīnu pēc pirmo inficēto atklāšanas,kura viņiem nebija jāievēro.
Slēpts komentārs: marexs
, 2020-09-22 12:35, pirms 4 gadiem
Varbūt pietiks muļķoties? Nu nebūs tagad normālas sezonas.
Viņi tagad pēc katra izbraukuma to sērgu te vazās iekšā?
Ja grib turpināt, tad jāspēlē mājas spēles Krievijā.

HK Rīga pirmajā izbraukumā paveicās, bet kas būs tālāk?
, 2020-09-22 12:36, pirms 4 gadiem
Sers f rakstīja: Nē es domāju karantīnu pēc pirmo inficēto atklāšanas,kura viņiem nebija jāievēro.
Tik un tā - tā nav VM un SKPC kompetence, viņi nav likumdevēji. Viņi var tikai rekomendēt.
, 2020-09-22 12:39, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Varētu kāds no tiem saslimušajiem, pārkāpjot noteikumus, aizbraukt pie Jura, un sirsnīgi iedot buču.
Savickis ir galvenais atbildīgais par šo bezatbildīgo Krievijas braucienu, bet arī spēlētājiem nevajag būt auniem un vajag atteikties braukt uz augsta riska valstīm. Sava un citu veselība jāliek pirmajā vietā.
Slēpts komentārs: jbk
, 2020-09-22 12:43, pirms 4 gadiem
Vienozīmīgi dinamo jāpiemēro sodi ,jo netika ievēroti karantīnas un pašizolācijas likumi un noteikumi atgriežoties no krievijas.
Slēpts komentārs: jbk
, 2020-09-22 12:51, pirms 4 gadiem
jbk rakstīja: Kāds satraukums... Būs kā parasti, 10 cilvēki bez slimības simptomiem, bet ar poztīvām analīzēm. Pasēdēs pāris nedēļas un mauks tālāk. Nevajag pārspīlēt. Dēļ tās figņas visu aizvērt - cik viegli šis aunu bars ir nozombēts.
visu aizvērt nevajag! tikai krievu čempjus hokejā Latvijā aizliegt
, 2020-09-22 12:52, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Savickis ir galvenais atbildīgais par šo bezatbildīgo Krievijas braucienu, bet arī spēlētājiem nevajag būt auniem un vajag atteikties braukt uz augsta riska valstīm. Sava un citu veselība jāliek pirmajā vietā.
Nūū, teorētiski tā var darīt (es tā darītu), bet viņiem tomēr ir līgumi, kuros noteikti ir lielas sankcijas atrunātas.
, 2020-09-22 13:04, pirms 4 gadiem
Viens no 1526 cilvēkiem, kam koronavīrusa tests Latvijā bijis pozitīvs, ir arī 2019. gada Eiropas čempione pludmales volejbolā Tīna Graudiņa. Lai gan aizstāvēt pērn izcīnīto titulu Tīnai un viņas pāriniecei Anastasijai Kravčenokai atļāva, pienākot turnīram, emociju bāka jau bija tukša. Kas pats interesantākais – vēl šodien pašai sportistei tā arī īsti nav skaidrības, vai viņa tiešām bija inficējusies ar Covid-19, vai tā bija vien tehniska kļūda.
https://www.delfi.lv/mvp/pa-pedam/n...
, 2020-09-22 13:09, pirms 4 gadiem
maris777 rakstīja: Viens no 1526 cilvēkiem, kam koronavīrusa tests Latvijā bijis pozitīvs, ir arī 2019. gada Eiropas čempione pludmales volejbolā Tīna Graudiņa. Lai gan aizstāvēt pērn izcīnīto titulu Tīnai un viņas pāriniecei Anastasijai Kravčenokai atļāva, pienākot turnīram, emociju bāka jau bija tukša. Kas pats interesantākais – vēl šodien pašai sportistei tā arī īsti nav skaidrības, vai viņa tiešām bija inficējusies ar Covid-19, vai tā bija vien tehniska kļūda.
https://www.delfi.lv/mvp/pa-pedam/neatbildetais-jautajums-bija-vai-nebija-tina-graudina-inficejusies-ar-covid-19?id=52489579
Lieka piesardzība nekad nenāk par ļaunu, it īpaši Covid-19 gadījumā.
, 2020-09-22 13:11, pirms 4 gadiem
jbk rakstīja: Kāds satraukums... Būs kā parasti, 10 cilvēki bez slimības simptomiem, bet ar poztīvām analīzēm. Pasēdēs pāris nedēļas un mauks tālāk. Nevajag pārspīlēt. Dēļ tās figņas visu aizvērt - cik viegli šis aunu bars ir nozombēts.
Figņa, saki? Ja būtu figņa, tad visā pasaulē nebūtu nomiruši jau 969811. Brīnos par tiem tuvredzīgajiem, kuri nespēj paskatīties tālāk par Latvijas robežu. Avots: https://www.worldometers.info/coron...
, 2020-09-22 13:12, pirms 4 gadiem
jbk rakstīja: Vai, rusofobi kovidu redz tik Krievijā. Redz, Čehijā Brno Kometa ar Freibergu sastavā ir 22 gab un krievi nav pie vainas. Tūdaļ sāksies Eiropas kausi, sāks braukāt VEF, gan jau būs tāpat. Eiropā klubu turnīri tikai sākas. Krištopāns ar PSG pirmo spēli nenospēlēja, vīrusu atrada abās komandās. Tur karantīnā neviens netaisās, slimie malā, pārējie mauc tālāk. Rīt PSG pret Flensburgu, nedēļas spēle Čempionu līgā.
pirmkārt - te nav rusofobu, no utaiņiem neviens nemīž, tik atrēc tos mongoļtatāru atliekas. Te gan ir rusofīli - tādi ka tu, bet nav daudz. tagad pie lietas - čehi uz Lv nebrauks un to kuiņu te neievazās, tāpēc vienalga viņiem ir 2 va i22 gadījumi, sapratams vatespauri?
, 2020-09-22 13:13, pirms 4 gadiem
Ar ko aizvietos abonementa priekšrocības? Drusku satraucos par Pernambuku, ka neuzkāpj uz greizas takas
, 2020-09-22 13:19, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Ar ko aizvietos abonementa priekšrocības? Drusku satraucos par Pernambuku, ka neuzkāpj uz greizas takas
Ar Infekcijas slimnīcas abonementu.
, 2020-09-22 13:22, pirms 4 gadiem
Vot šito cirku te SPKC izpildijumā es nesaprotu! Tak skaidri redzams, ka šie ir infekcijas perēklis, kas te tagad regulāri vazāsies turpu šurpu. Tad kapēc viņiem tagad nepateikt vainu jūs džeki sēžas savā raškā vai arī sēžat te. Nekāda vazāšanās te nebūs vai nu arī pēc katras vazāšanās 14 dienas pašizolācija! Visiem! Bet kaut kā es neko tādu neredzu SPKC izpildijumā...
Slēpts komentārs: jbk
, 2020-09-22 13:25, pirms 4 gadiem
als rakstīja: Vot šito cirku te SPKC izpildijumā es nesaprotu! Tak skaidri redzams, ka šie ir infekcijas perēklis, kas te tagad regulāri vazāsies turpu šurpu. Tad kapēc viņiem tagad nepateikt vainu jūs džeki sēžas savā raškā vai arī sēžat te. Nekāda vazāšanās te nebūs vai nu arī pēc katras vazāšanās 14 dienas pašizolācija! Visiem! Bet kaut kā es neko tādu neredzu SPKC izpildijumā...
tur tak pieņema sportam atvieglojumus un ģinamku arī iepirda tajos, nu tagad vismaz ģinamo gadījumu varētu pārskatīt, redzēs izliksies par beigtiem vai reaģēs.
Grūti iedomāties kā visi tie rusņas triperainie te klenderēs un tāpat ģinamovci brauks kārtējā tūrē pēc zāģiem un kovida porcijas.
, 2020-09-22 13:28, pirms 4 gadiem
jbk rakstīja: Cits ar vīzēm, cits ar basām kājām. Tipisks pastalnieks. Sēdi savā mežā, gan arī tur covids tevi noķers.
Nu, kāda traģēdija notikusi, ka volejbols notika un četri inficētie atradās? Jā, Brno Kometa uz Rīgu nebrauks, bet citos sporta veidos gan Eirokausi ies vaļā. Ai, ko tur zombētajiem bansam un otiņam mežā skaidrot.
tak vālē uz savu rusņu un sēdi, nebūs jāmokās ar "rusofobiem". tipisks vatespauris, sēž te un ņerkst par savu "russkij mir".
man no kovida nav bail, man negribās uzliesmojumu un pavasara atkārtojumu, tāpēc vateņu hokejs jāspēlē vatastānā, tie ir vistriperainākie. tu varētu sakrāmēt koferi un doties līdzi, gan jau kāda muhosranskas pažonbelē tevi izmitinās, tur tādi kangari ir cieņā
, 2020-09-22 13:30, pirms 4 gadiem
KHL ir jātaisa "apgrieztais burbulis", līdzīgi kā NHL un NBA, bet starpība tā, ka burbulī visi ir vai nu inficēti vai izslimojuši
, 2020-09-22 13:31, pirms 4 gadiem
als rakstīja: Vot šito cirku te SPKC izpildijumā es nesaprotu! Tak skaidri redzams, ka šie ir infekcijas perēklis, kas te tagad regulāri vazāsies turpu šurpu. Tad kapēc viņiem tagad nepateikt vainu jūs džeki sēžas savā raškā vai arī sēžat te. Nekāda vazāšanās te nebūs vai nu arī pēc katras vazāšanās 14 dienas pašizolācija! Visiem! Bet kaut kā es neko tādu neredzu SPKC izpildijumā...
Vēlreiz skaidroju. SPKC nav ne likumdevējs, ne kādas diktatūras militāra organizācija. Viņi KONSTATĒ un INFORMĒ. Un dara to ļoti labi. Tālākais jau citu iestāžu uzdevums. Tikpat labi tu vari vainot lidmašīnas pilotu, kas viņus aizveda uz Krieviju.
, 2020-09-22 13:33, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Vēlreiz skaidroju. SPKC nav ne likumdevējs, ne kādas diktatūras militāra organizācija. Viņi KONSTATĒ un INFORMĒ. Un dara to ļoti labi. Tālākais jau citu iestāžu uzdevums.
par sportu norīkota atbildīgā lsfp. viņi atļāva ģinamo spēlēt Rīgā.
, 2020-09-22 13:34, pirms 4 gadiem
Cik gan naivam vai stulbam bija jābūt, lai domātu, ka pirmajai partijai nesekos nākošā.

Patiesībā mani izbrīna, ka hokeja funkcionāri tā arī nav izdomājuši, ka hokejistiem spēles laikā jāvelkā ķiveres ar pilnu organiskā stikla aizsegu. Tādu kādu nēsā hokejisti pēc smagām sejas traumām.
, 2020-09-22 13:34, pirms 4 gadiem
murziks rakstīja: Kāpēc 14 dienas?
Vispār jau tev taisnība, jo tagad ir 10 dienu karantīna.
, 2020-09-22 13:42, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: par sportu norīkota atbildīgā lsfp. viņi atļāva ģinamo spēlēt Rīgā.
Jā, nu otrs variants, protams ir organizācijas, kas atbildīgas par konkrētu pasākumu (vienalga - sports vai kultūra, vai cits) rīkošanu. Bet, ja ietekme ir liela, un pieļauju, ka Savicka k-gam (pazīstamam arī kā Mīkstais Juris), tāda attiecīgās iestādēs ir, tad bez valsts iejaukšanās tur neko nevar īsti padarīt.
, 2020-09-22 13:49, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Jā, nu otrs variants, protams ir organizācijas, kas atbildīgas par konkrētu pasākumu (vienalga - sports vai kultūra, vai cits) rīkošanu. Bet, ja ietekme ir liela, un pieļauju, ka Savicka k-gam (pazīstamam arī kā Mīkstais Juris), tāda attiecīgās iestādēs ir, tad bez valsts iejaukšanās tur neko nevar īsti padarīt.
Par šo situāciju ir atbildīga IZM, kuras izstrādāja grozījumus noteikumos par epidemioloģiskās drošības pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai.
Rīgas ''Aklo zarnu'' situācija pierāda, ka šie grozījumi īsti nedarbojas, un tie ir jāpārskata.

https://lvportals.lv/dienaskartiba/...
, 2020-09-22 14:03, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par šo situāciju ir atbildīga IZM, kuras izstrādāja grozījumus noteikumos par epidemioloģiskās drošības pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai.
Rīgas ''Aklo zarnu'' situācija pierāda, ka šie grozījumi īsti nedarbojas, un tie ir jāpārskata.

https://lvportals.lv/dienaskartiba/319450-mazina-ierobezojumus-arvalstu-sacensibas-startejusiem-latvijas-sportistiem-2020
Jā, es jau biju pat piemirsis. Noteikti būtu jāpārskata. Un (šis vairāk atbildot citam komentētājam par "rusofobiju") te nav runa tikai par RD. Būtu vnk jānosaka, ka ir jāvadās pēc uz to brīdi draudīgākajām valstīm. Piemēram, uz Lielbritāniju es arī ieteiktu nelaist sportistus. Par RD, protams, ir atsevišķs stāsts, jo nav jau runa par vienu izbraukuma spēli, bet veselu sezonu. Tak lai Juris ar čomiem no Gāziniekiem sarunā kādu pilsētu un spēlē tur.
, 2020-09-22 14:29, pirms 4 gadiem
jbk rakstīja: Cits ar vīzēm, cits ar basām kājām. Tipisks pastalnieks. Sēdi savā mežā, gan arī tur covids tevi noķers.
Nu, kāda traģēdija notikusi, ka volejbols notika un četri inficētie atradās? Jā, Brno Kometa uz Rīgu nebrauks, bet citos sporta veidos gan Eirokausi ies vaļā. Ai, ko tur zombētajiem bansam un otiņam mežā skaidrot.
Redzi valsts tautsaimniecībā motors ir ražošana un eksports un asinsrite ir nauda, profesionālais sports ir tikai manipulācijas instruments un nauda apgrozās tikai šaurā segmentā, valstij pienesums praktiski nekāds Latvijas gadījumā, savukārt ražošana cik nu tā ir un velk visas tās pensijas un pabalstus tik nu ir, un ja tie pirmējie ievazās to drazu tik, cik viss apstāsies ražošanā, tad vēl tavi bērni 7tajā pakāpē maksās ārējo parādu par tavām primitīvajām vēlmēm.. Tas īsajā, labāk ej pats sportot, tagad imunitātei ir milzīga nozīme!
, 2020-09-22 14:37, pirms 4 gadiem
bac.22 rakstīja: Redzi valsts tautsaimniecībā motors ir ražošana un eksports un asinsrite ir nauda, profesionālais sports ir tikai manipulācijas instruments un nauda apgrozās tikai šaurā segmentā, valstij pienesums praktiski nekāds Latvijas gadījumā, savukārt ražošana cik nu tā ir un velk visas tās pensijas un pabalstus tik nu ir, un ja tie pirmējie ievazās to drazu tik, cik viss apstāsies ražošanā, tad vēl tavi bērni 7tajā pakāpē maksās ārējo parādu par tavām primitīvajām vēlmēm.. Tas īsajā, labāk ej pats sportot, tagad imunitātei ir milzīga nozīme!
Tā nu gan īsti nav, jo labi nostādīts pro sports valstij dod pat ļoti labu finanšu ieguldījumu daudzās jomās.
, 2020-09-22 14:47, pirms 4 gadiem
1.Kādās jomās? Bez d.. konkrēti..
2. Latvijas gadījumā, kur algas max ir 3 tk mēnesī (5 dinamo izņēmumus neskaitam)ī? Neaizmirsti, ka visi miljonu pelnītāji, mūsu leģionāri nav Latvijas nodokļu rezidenti.
, 2020-09-22 15:07, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Lieka piesardzība nekad nenāk par ļaunu, it īpaši Covid-19 gadījumā.
Mīzele kopšs dzimšanas esi..vai dzīve izskoloja?
, 2020-09-22 15:08, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Figņa, saki? Ja būtu figņa, tad visā pasaulē nebūtu nomiruši jau 969811. Brīnos par tiem tuvredzīgajiem, kuri nespēj paskatīties tālāk par Latvijas robežu. Avots: https://www.worldometers.info/coronavirus/
Dzīvo pēc sistēmas..un dari ko kāds izdoma..un liek?
, 2020-09-22 15:15, pirms 4 gadiem
bac.22 rakstīja: Redzi valsts tautsaimniecībā motors ir ražošana un eksports un asinsrite ir nauda, profesionālais sports ir tikai manipulācijas instruments un nauda apgrozās tikai šaurā segmentā, valstij pienesums praktiski nekāds Latvijas gadījumā, savukārt ražošana cik nu tā ir un velk visas tās pensijas un pabalstus tik nu ir, un ja tie pirmējie ievazās to drazu tik, cik viss apstāsies ražošanā, tad vēl tavi bērni 7tajā pakāpē maksās ārējo parādu par tavām primitīvajām vēlmēm.. Tas īsajā, labāk ej pats sportot, tagad imunitātei ir milzīga nozīme!
1. Jau ir izveidojusies situācija, kad mūsu bērni septītajā pakāpē maksās par ārējā parāda apkalpošanu. Nevis atmaksās parādu, bet maksās %, kas jau tagad ir krietni virs viena miljona dienā.
2. Bez KHL covidu ievazā no ārzemēm. Nēesot KHL, ievazāšana samazināsies par cik? 0,5%.
3. No tranzīta jau atteicāmies. No finanšu sektora arī. Kad tas notika, tad tev veidīgie nez kāpēc klusēja, priecājās par to. Tā kā netēlo, ka tev ir svarīga ražošana.
4. Face off podkāstā tika minēts, ka krievu hokejisti atbraucot uz Rīgu tā veikalos iepirkās, ka bez maz vai uzturēja tos. Drusciņ kāds nopelna te, drusciņ tur, tā tā labklājība veidojas. Nav mums nekāda dižā ražošana ar kuru var nopelnīt ciešamu dzīveslīmeni tautai
, 2020-09-22 15:30, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Nūū, teorētiski tā var darīt (es tā darītu), bet viņiem tomēr ir līgumi, kuros noteikti ir lielas sankcijas atrunātas.
tie sportisti brīžiem ir tādi nabadziņi. esmu ievērojis, ka vini vienmēr ir situācijas ķīlnieki, nabadziņiem saslēgti ligumi, nevaru jau neko, ko treneris teiks, to darīsim utt
un kad atraus pusplaušu ārā, tad dziedās citu dziesmu. tad visi citi vainīgi
, 2020-09-22 15:35, pirms 4 gadiem
Kontinentālās hokeja līgas (KHL) komandai Rīgas "Dinamo" būs jāievēro 14 dienu karantīna, otrdien preses konferencē paziņoja Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) Infekcijas slimību riska analīzes un profilakses departamenta direktors, epidemiologs Jurijs Perevoščikovs.

https://sports.tvnet.lv/7068438/rig...
, 2020-09-22 15:47, pirms 4 gadiem
KANDESA rakstīja: 4. Face off podkāstā tika minēts, ka krievu hokejisti atbraucot uz Rīgu tā veikalos iepirkās, ka bez maz vai uzturēja tos. Drusciņ kāds nopelna te, drusciņ tur, tā tā labklājība veidojas. Nav mums nekāda dižā ražošana ar kuru var nopelnīt ciešamu dzīveslīmeni tautai
Opāāā... Ja tā ir taisnība, tad par to ir jāziņo attiecīgām iestādēm. Njā, bet šeit jau atkal rodas problēma, ka KHL ir Krievijas līga ar attiecīgi viņu likumiem. Nezinu, kā juridiski tur būtu iespējams sodīt. Bet tas ir vājprāts. Vienīgais, kas nāk prātā, ka cilvēkus, kas ierodas no RUS un siro pa veikaliem, vnk neielaist valstī vairs.
, 2020-09-22 15:57, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Opāāā... Ja tā ir taisnība, tad par to ir jāziņo attiecīgām iestādēm. Njā, bet šeit jau atkal rodas problēma, ka KHL ir Krievijas līga ar attiecīgi viņu likumiem. Nezinu, kā juridiski tur būtu iespējams sodīt. Bet tas ir vājprāts. Vienīgais, kas nāk prātā, ka cilvēkus, kas ierodas no RUS un siro pa veikaliem, vnk neielaist valstī vairs.
tak ir pieņemts likums, kā sodīt ārzemniekus. Kas pārkāpj noteikumus anulēt vīzas u.t.t.
https://www.la.lv/saeima-lauj-anule...
, 2020-09-22 16:00, pirms 4 gadiem
KANDESA rakstīja: 1. Jau ir izveidojusies situācija, kad mūsu bērni septītajā pakāpē maksās par ārējā parāda apkalpošanu. Nevis atmaksās parādu, bet maksās %, kas jau tagad ir krietni virs viena miljona dienā.
2. Bez KHL covidu ievazā no ārzemēm. Nēesot KHL, ievazāšana samazināsies par cik? 0,5%.
3. No tranzīta jau atteicāmies. No finanšu sektora arī. Kad tas notika, tad tev veidīgie nez kāpēc klusēja, priecājās par to. Tā kā netēlo, ka tev ir svarīga ražošana.
4. Face off podkāstā tika minēts, ka krievu hokejisti atbraucot uz Rīgu tā veikalos iepirkās, ka bez maz vai uzturēja tos. Drusciņ kāds nopelna te, drusciņ tur, tā tā labklājība veidojas. Nav mums nekāda dižā ražošana ar kuru var nopelnīt ciešamu dzīveslīmeni tautai
Redzi, drusciņ te ievazā, drusciņ tur ievazā un.. Jāpārstāj tā vazāšanās, tikai 1 gadu, līdz vakcīnai..
Diemžēl mēs atteicāmies arī no cukura ražošanas un zivjrūpniecības, ne par to te ir stāsts, tādēļ arī teicu, kas palicis un tas kas ir palicis ir ekonomikas teorijas jebkurā grāmatā "5.lpp", nejauc putru ar zābakiem, un ir arī loģika, vismaz to paņem.
, 2020-09-22 16:04, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tak ir pieņemts likums, kā sodīt ārzemniekus. Kas pārkāpj noteikumus anulēt vīzas u.t.t.
https://www.la.lv/saeima-lauj-anulet-uzturesanas-atlaujas-vai-atcelt-vizu-par-pasizolacijas-parkapumiem
Es diezgan slikti orientējos juridiskajās lietās. Tas attiecas arī uz darba vīzām, kādas visdrīzāk ir hokejistiem?
, 2020-09-22 16:07, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Es diezgan slikti orientējos juridiskajās lietās. Tas attiecas arī uz darba vīzām, kādas visdrīzāk ir hokejistiem?
ģinamas hokejistiem ir darba vīzas Latvijā. krievu komes brauc ar Šengenas vīzām. vienam otram anulēt un citi nevazāsies apkārt!
, 2020-09-22 16:11, pirms 4 gadiem
p*stais dinamo sabojās mūsu lielisko pēdējo vietu Eiropā pēc keisiem uz 1M
, 2020-09-22 16:17, pirms 4 gadiem
Bet labākais ko tagad ģinama pa 14 dienu karantīnu var izdarīt ir, lai savickijs meklē piemaskavā halli kur spēlēt un aizbraucot tur arī paliek līdz sezonas beigām.
neredzu jēgu tālāk ākstīties tad, ja negrib piemaskavā spēlēt. var mierīgi tad likvidēt komandeli, jo situācija tikai sliktāka paliek nevis uzlabojas ar kovidu! Latvijā netiks pieļauta haļava kā redzam ar kovidu un spēlēt nevarēs...
, 2020-09-22 16:59, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: p*stais dinamo sabojās mūsu lielisko pēdējo vietu Eiropā pēc keisiem uz 1M
"Īstais" covids Latvija būs klāt 29. Sep..izlemts tas..sāksies atkal aitu ganības K.K..I.V. un pārejo ākstu uzraudzība..piefiksē šo datumu
, 2020-09-22 17:20, pirms 4 gadiem
norins rakstīja: "Īstais" covids Latvija būs klāt 29. Sep..izlemts tas..sāksies atkal aitu ganības K.K..I.V. un pārejo ākstu uzraudzība..piefiksē šo datumu
Aldi, Tu?
, 2020-09-22 17:22, pirms 4 gadiem
Dinamo hokejisti jau tramvajos nebrauc, visi nesās ar personīgajām bekām. Bet šeit gan ir covid pereklis, par ko vajag uztraukties. https://jauns.lv/raksts/zinas/40568...
, 2020-09-22 17:32, pirms 4 gadiem
maris777 rakstīja: Dinamo hokejisti jau tramvajos nebrauc, visi nesās ar personīgajām bekām. Bet šeit gan ir covid pereklis, par ko vajag uztraukties. https://jauns.lv/raksts/zinas/405682-teju-divas-nedelas-ar-50-autobusu-riga-brauca-vairaki-covid-19-inficetie
Jautājums, uz kurieni viņi nesās ar tām bekām. Ja no halles uz mājām, tad vēl ok. Bet, ja pa veikaliem? Plus mājās jau ir mājnieki. Ja vēl tie izgudro kaut kur doties? My point is, problēma būtu DAUDZ mazāka, ja cilvēki tiešām izturētos atbildīgi pret šo visu. Bet diemžēl ir visādi idiņi, kas šo vīrusa periodu paildzina un paildzina ar savu "man jau nekā nav un nevar būt" vai "po par to vīrusu" vai tmldz.
, 2020-09-22 17:47, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Jautājums, uz kurieni viņi nesās ar tām bekām. Ja no halles uz mājām, tad vēl ok. Bet, ja pa veikaliem? Plus mājās jau ir mājnieki. Ja vēl tie izgudro kaut kur doties? My point is, problēma būtu DAUDZ mazāka, ja cilvēki tiešām izturētos atbildīgi pret šo visu. Bet diemžēl ir visādi idiņi, kas šo vīrusa periodu paildzina un paildzina ar savu "man jau nekā nav un nevar būt" vai "po par to vīrusu" vai tmldz.
Kamēr visi neizslimos, tikmēr nekādas jēgas nebūs. Tagad rudenī vispār visi sāks slimot kā katru rudeni un kurš vairš atšķirs covids vai saaukstēšanās? Neķer krenķi un nesēj paniku. Nekāda izolācija nav iespējama.
, 2020-09-22 18:02, pirms 4 gadiem
Covid-19 seja Čaks Noriss klīniski pierāda nekaitīgumu
, 2020-09-22 18:07, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Figņa, saki? Ja būtu figņa, tad visā pasaulē nebūtu nomiruši jau 969811. Brīnos par tiem tuvredzīgajiem, kuri nespēj paskatīties tālāk par Latvijas robežu. Avots: https://www.worldometers.info/coronavirus/
Par slimniekiem no bada, vēža utt arī tāpat satraucies? Jo to ir daudz vairāk...
, 2020-09-22 18:09, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Par slimniekiem no bada, vēža utt arī tāpat satraucies? Jo to ir daudz vairāk...
Ar vēzi (plaušu) var vēl teorētiski aplipināt, konstanti pūšot otram sejā cigarešu dūmus vai citas kancerogēnas vielas, bet kā var inficēties no bada?
, 2020-09-22 18:12, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Ar vēzi (plaušu) var vēl teorētiski aplipināt, konstanti pūšot otram sejā cigarešu dūmus vai citas kancerogēnas vielas, bet kā var inficēties no bada?
Pīters redz cilvēku, kas cieš no bada, un aiz skumjām nespēj divas nedēļas no vietas ieēst.
, 2020-09-22 18:13, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Ar vēzi (plaušu) var vēl teorētiski aplipināt, konstanti pūšot otram sejā cigarešu dūmus vai citas kancerogēnas vielas, bet kā var inficēties no bada?
Runa nav par inficēšanos bet nāves gadījumu skaitu. Otiņš izceļ ka lieka piesardzība vajadzīga, jo covid-19 ir liels nāves gadījumu skaits. Uztraucās par kovidniekiem utt. Bet vai viņš tik pat ļoti uztraucās, deklamē, kā risināt problēmas ar vēzi, badu pasaulē, kas ir ilgākas un lielākas problēmas par covid.
, 2020-09-22 18:14, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Pīters redz cilvēku, kas cieš no bada, un aiz skumjām nespēj divas nedēļas no vietas ieēst.
Labs sarkastisks stāstiņš, bet garām. Toties Pīters redz, ka covid, blm un tamlīdzīgas lietas aizēno nopietnākas problēmas, tajā skaitā pieminēto badu un vēzi. Tāpēc arī sekoja jautājums - vai par tiem arī uztraucās.
, 2020-09-22 18:18, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Runa nav par inficēšanos bet nāves gadījumu skaitu. Otiņš izceļ ka lieka piesardzība vajadzīga, jo covid-19 ir liels nāves gadījumu skaits. Uztraucās par kovidniekiem utt. Bet vai viņš tik pat ļoti uztraucās, deklamē, kā risināt problēmas ar vēzi, badu pasaulē, kas ir ilgākas un lielākas problēmas par covid.
Neviens nav pārstājis par tām uztraukties (nu vismaz es neesmu), bet šis ir ne par tēmu, jo te ir cits uztraukums. Par to, ka šo problēmu atšķirībā no vēža var risināt, ievērojot noteikumus. Bet tiešām ievērojot ikdienā, nevis uzrakstot to SC. Un ~1miljons mirušo nav mazs skaitlis.
, 2020-09-22 18:24, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Neviens nav pārstājis par tām uztraukties (nu vismaz es neesmu), bet šis ir ne par tēmu, jo te ir cits uztraukums. Par to, ka šo problēmu atšķirībā no vēža var risināt, ievērojot noteikumus. Bet tiešām ievērojot ikdienā, nevis uzrakstot to SC. Un ~1miljons mirušo nav mazs skaitlis.
Par tiem noteikumiem ir tik daudz jautājumu (kaut vai sakot ar klasisko- kāpēc pasakumi iet līdz 00:00, vai tad covid iziet ielās?), turpinot ar to, ka kāpēc skolās ir maksimāli ierobežojumi, bet lielveikalos tik cik brīvprātīgie 2metri un roku dezinfekcija. Vienkārši - sakot 1 vietā esam piesardzīgi, citur tas viss izplēn kā dūmi vējā.
Un pareizi tu saki - ievērojot dzīvē. Cik šeit sludinātaji savas pārliecības (ne tikai par covid-19, bet vispār) patiešām ievēro nevis tikai raksta ir labs jautājums.
Un par to 1000000 mirušajiem. Būšu ļoti cinisks, jo šī ir sensitīva tēma - tas ir relatīvi daudz un relatīvi maz. Uz pasaules fona miljons ir ļoti maz. Salīdzinot ar citām slimībām - viss atkarīgs no slimības. Tapat arī salīdzinot ar badu, avārijām, slepkavībām utt. + ir vel viena lieta. Ir populāri izcelt, ka ja nebūtu noteikumu, karantīnu utt būtu daudz sliktāk. Bet biezi neviens nesaka, ka ja tieši tāpat rīkotos ar gripu u.c. elpceļu slimībām - arī ar tām slimotu daudz mazāk. Līdz ar to mirtu mazāk. Kā saka koks ar diviem galiem.
, 2020-09-22 18:25, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Labs sarkastisks stāstiņš, bet garām. Toties Pīters redz, ka covid, blm un tamlīdzīgas lietas aizēno nopietnākas problēmas, tajā skaitā pieminēto badu un vēzi. Tāpēc arī sekoja jautājums - vai par tiem arī uztraucās.
Bads būtībā nav mūsu platumu grādu problēma. Bet pat neatkarīgi no tā, ko pats dari lietas labā tieši saistībā ar badu? Ēd tikai tik daudz, cik tev fiziski nepieciešams? Pārtiku nemet ārā un izmanto visu iegādāto par 100%? Ko reāli dod uztraukšanās, ja neko reāli nedari lietas labā? Kas attiecas uz vēzi, tad tur farmācijas nozare strādā acis pargriezusi, lai kkā uzlabotu situāciju, plus, man ir nepieradama pārliecība, ka tieši ikdienas stress, kas mūsdienās valda pasauli, ir viens no faktoriem, kas veicina vēža attīstību, tā kā tava aicināšana uz uztraukšanos par šo tēmu ir gluži vai ironiska.
, 2020-09-22 18:27, pirms 4 gadiem
Pīter, kur tu esi redzējis koku ar vienu galu?
, 2020-09-22 18:33, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Bads būtībā nav mūsu platumu grādu problēma. Bet pat neatkarīgi no tā, ko pats dari lietas labā tieši saistībā ar badu? Ēd tikai tik daudz, cik tev fiziski nepieciešams? Pārtiku nemet ārā un izmanto visu iegādāto par 100%? Ko reāli dod uztraukšanās, ja neko reāli nedari lietas labā? Kas attiecas uz vēzi, tad tur farmācijas nozare strādā acis pargriezusi, lai kkā uzlabotu situāciju, plus, man ir nepieradama pārliecība, ka tieši ikdienas stress, kas mūsdienās valda pasauli, ir viens no faktoriem, kas veicina vēža attīstību, tā kā tava aicināšana uz uztraukšanos par šo tēmu ir gluži vai ironiska.
Ir tāda opcija kā ziedot. Tas par badu, trūcīgumu utt. Jo mūsu platuma grādos bads neizpaužās kā Āfrikā, Āzijā, taču arī ir pietiekami bieži redzama problēma ar "bonusiem"
Ironiska vai neironiska, taču nemaina pārliecību, ka vēzis ir krietni nozīmīgaka problēma par covid-19, kuru kopš marta bāž visur kur var iebāzt.
, 2020-09-22 18:35, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Pīter, kur tu esi redzējis koku ar vienu galu?
SC esi rakstījusi, ka tev ir augstākās izglītības. Ja vien tās nav inženierija, bioķīmijā vai kādās citās ar lingvistiku ļoti mazsaisitītās nozarēs, tad tā kā nu kādreiz bija jādzird šo mūžseno frazeoloģismu, kas apzīmē, ka situācija nav viennozīmīga.
, 2020-09-22 18:44, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ir tāda opcija kā ziedot. Tas par badu, trūcīgumu utt. Jo mūsu platuma grādos bads neizpaužās kā Āfrikā, Āzijā, taču arī ir pietiekami bieži redzama problēma ar "bonusiem"
Ironiska vai neironiska, taču nemaina pārliecību, ka vēzis ir krietni nozīmīgaka problēma par covid-19, kuru kopš marta bāž visur kur var iebāzt.
Vēzis nelīp, ja tu nejūti tajā atšķirību, tad es nekādīgi nevaru tev palīdzēt.
, 2020-09-22 18:46, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: SC esi rakstījusi, ka tev ir augstākās izglītības. Ja vien tās nav inženierija, bioķīmijā vai kādās citās ar lingvistiku ļoti mazsaisitītās nozarēs, tad tā kā nu kādreiz bija jādzird šo mūžseno frazeoloģismu, kas apzīmē, ka situācija nav viennozīmīga.
Neko tādu nekad te neesmu rakstījusi. Un neesi tik jūtīgs, nepiestāv iepriekš spēji uztvert sarkastisku stāstiņu un te pēkšņi lūpu uzmeti.
, 2020-09-22 18:55, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Vēzis nelīp, ja tu nejūti tajā atšķirību, tad es nekādīgi nevaru tev palīdzēt.
Nelīp, bet to "noķert" nav grūti un ārstēt ir grūtāk kā covid, jo ja covid, kā zināms lielākā daļa pārnēsā un to pat nepamana, tad vēzi nepamanīt ir krietni grūtāk. Par to arī ir stāsts.
, 2020-09-22 19:00, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nelīp, bet to "noķert" nav grūti un ārstēt ir grūtāk kā covid, jo ja covid, kā zināms lielākā daļa pārnēsā un to pat nepamana, tad vēzi nepamanīt ir krietni grūtāk. Par to arī ir stāsts.
Ārstēt grūti ir arī smagus lūzumus pēc autoavārijām. Šeit ir tikai runa par to, ka tā ir ļoti nopietna infekcijas slimība.
, 2020-09-22 19:09, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nelīp, bet to "noķert" nav grūti un ārstēt ir grūtāk kā covid, jo ja covid, kā zināms lielākā daļa pārnēsā un to pat nepamana, tad vēzi nepamanīt ir krietni grūtāk. Par to arī ir stāsts.
Pīter tak beidz liet kā te dara vatespauri un plakanās zemes adepti. aizej un pārbaudies pret vēzi katru gadu vismaz nevis ielaid, zāles un terapija ārstēt ir. lai nenomirtu badā, sāc strādāt un būs ko ēst u.t.t. par visām citām nelaimēm no kā mirst.
pret kovidu nav ne zāļu , ne vakcīnas un tāpēc kādu laiku ar to būs jādzīvo, kamēr neatrādīsies efektīvāki līdzekļi par karantīnām un izolācijām...
, 2020-09-22 19:11, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Runa nav par inficēšanos bet nāves gadījumu skaitu. Otiņš izceļ ka lieka piesardzība vajadzīga, jo covid-19 ir liels nāves gadījumu skaits. Uztraucās par kovidniekiem utt. Bet vai viņš tik pat ļoti uztraucās, deklamē, kā risināt problēmas ar vēzi, badu pasaulē, kas ir ilgākas un lielākas problēmas par covid.
Pēc šīs ģeniālās loģikas tad arī par šāvēju teroristu Rīgas centrā nebūtu jāuztraucas, vajag vnk sarēķināt, ka pasaulē šodien tik un tā nomirs daudzreiz vairāk no vēža, nelaimes gadījumos un vispār no vecuma, tak šo viss čill, lai viņš tur darbojas.
, 2020-09-22 19:14, pirms 4 gadiem
Pīter, es (un, domāju, arī neputns) mazliet "sarkasmo", jo izvēlējies gaužām jocīgus salīdzinājumus. Es piedāvāju - HIV/AIDS. Infekcijas slimība. Jā, nāvējošāka. Stipri. Bet cilvēki tika sākti masveidā informēti, pat dažreiz baidīti, bet tas nostrādāja, daudzi vairāk sāka uzmanīties, tikmēr tika iegūts laiks strādāt pie zālēm, un šobrīd atšķirībā no 80'tajiem/90'tajiem tas vairs nav pilnīgs nāves spriedums. Arī varbūt ne īsti labākais piemērs, jo to nevar uzšķaudīt, bet nevajadzētu jaukt infekcijas slimības ar tevis pieminēto vēzi un manis pieminētajām avāriju traumām. Man, piemēram, tiešām ne visai uztrauc, ar ko es nomiršu, bet es sev nekad nepiedotu, ja es kādu būtu aplipinājis. Spēcīgi hokejisti tēvaiņi, 99% nekas slikts nenotiks, bet arī viņiem ir ģimenē vai draugu lokā vecīši vai draugi ar hroniskām saslimšanām. Un tad jau var būt skumjāk...
, 2020-09-22 20:51, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Par slimniekiem no bada, vēža utt arī tāpat satraucies? Jo to ir daudz vairāk...
vēl viens cirvjakāts
, 2020-09-22 20:53, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: vēl viens cirvjakāts
Apsaukāties pie šī temata gan nevajadzētu.
, 2020-09-22 20:54, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Apsaukāties pie šī temata gan nevajadzētu.
es viņu par tādu nepadarīju, pats pacentās, es konstatēju faktu.
, 2020-09-22 21:43, pirms 4 gadiem
Nav ko muļķoties, jāatceļ sezona un viss. Barys, Loko, Klauni, Dinamo, domājam vēl kāda komanda.
, 2020-09-22 21:43, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Pīter, es (un, domāju, arī neputns) mazliet "sarkasmo", jo izvēlējies gaužām jocīgus salīdzinājumus. Es piedāvāju - HIV/AIDS. Infekcijas slimība. Jā, nāvējošāka. Stipri. Bet cilvēki tika sākti masveidā informēti, pat dažreiz baidīti, bet tas nostrādāja, daudzi vairāk sāka uzmanīties, tikmēr tika iegūts laiks strādāt pie zālēm, un šobrīd atšķirībā no 80'tajiem/90'tajiem tas vairs nav pilnīgs nāves spriedums. Arī varbūt ne īsti labākais piemērs, jo to nevar uzšķaudīt, bet nevajadzētu jaukt infekcijas slimības ar tevis pieminēto vēzi un manis pieminētajām avāriju traumām. Man, piemēram, tiešām ne visai uztrauc, ar ko es nomiršu, bet es sev nekad nepiedotu, ja es kādu būtu aplipinājis. Spēcīgi hokejisti tēvaiņi, 99% nekas slikts nenotiks, bet arī viņiem ir ģimenē vai draugu lokā vecīši vai draugi ar hroniskām saslimšanām. Un tad jau var būt skumjāk...
Protams, ka tajā visā ir taisnība. Arī es nebaidos par sevi bet tuviniekiem, taču cik ilgi sargāties? Gadu, divus, trīs? Desmit? Runa ir par to, ka visi tie pasakumi arī ir šaubīgi. Jau piminētais - skolas, ārstniecības iestades ierobežo cik var, bet tajos pašos lielveikalos stumies cik pilni gribi. Kur tad tur ir tā drošība? Sab transportā, kāds drošību ievēro? Kāds maskas velk? Runa ir par to, ka vārdos mēs visi esam lieli varoņi, bet kā ar darbiem? Es nezinu cik vecs esi tu, banss, otiņs, bet es skatos Rīgā uz galveno riska grupu - pensionāriem un tur no 100 maska būs 1 vai 2. Nekur nav pazudis niķis spisties virsū, burzma. Jā ir veikali, kur to ievēro, bet sab. transportā, tirgū un tamlīdzīgās vietās pfi visiem distance un drošība. Un te veidojas situācija, kur var piesaukt tevis pieminētās autoavārijas - tu esi uzmanīgs cik iespējams, bet to visu var sačakarēt viens losis, kas nedomā ar galvu. Turklāt, kur ir garantija, ka covid nesekos kas līdzīgs? Varbūt tad tie drošības pasākumi jāveido tā nu, kā, lai pasaka tuvinošāk reālajai ikdienai - vecajai ikdienai, veicinot velmi tos ievērot, jo pat ārkārtas stāvokļa laikā ne visi vilka maskas, dezinfisceja rokas, ieturēja distanci. Piemēram, man šāda pofigistiska attieksme ar laiku arī liek sakt domāt - a varbūt viss ir uzpūsts. Ja visiem vienalga - kāpēc man būt baltajam zvirbulim... Jo rēķināsim tīri matemātiski - ja bara ar 1000 cilvēkiem 1 nebūs vienalga un 999 būs, viņa drošības pasākumi neko nedos. Kādam tas rada sašutumu, kādam ieslēdzās pofigisms.
, 2020-09-22 21:56, pirms 4 gadiem
Cilvēki, jūs šo vīrusu stipri pārvērtējat, nu nav tur nekā tāda šausmīga, lai viņu tā izceltu.
Ja pieminat mirušos, tad der tomēr arī pieminēt vecuma grupas.
Es galvoju, ka vislielākā jautrība sāksies, kad parādīsies vakcīna. Tad būs tas marta griķu trakums, ķip visi tik skries vakcinēties, bet priekš kam?
, 2020-09-22 22:09, pirms 4 gadiem
Ārprāts, cik daudzi vēl tic tai fake huiņai.
, 2020-09-22 22:11, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Cilvēki, jūs šo vīrusu stipri pārvērtējat, nu nav tur nekā tāda šausmīga, lai viņu tā izceltu.
Ja pieminat mirušos, tad der tomēr arī pieminēt vecuma grupas.
Es galvoju, ka vislielākā jautrība sāksies, kad parādīsies vakcīna. Tad būs tas marta griķu trakums, ķip visi tik skries vakcinēties, bet priekš kam?
netupī.tā ar neesi sapratis ka vienalga ko mēs katrs domājam. Tak skaties reāli, vajag mazus ciparus, lai ir +/- normāla dzīve, kafe strādā, bērni iet skolā. pofig ka tev vienalga tas kovids, tu neko nelem! valdība lemj un redzot reakcijas pie kājas visādi sūda krievu hokeji, tas ir kaut kas totāli nesvarīgs šobrīd. tu ar savām kovidiota gudrībām vari te neblamēties, viss ir 100x dzirdēts un pārmalts.
, 2020-09-22 22:47, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: netupī.tā ar neesi sapratis ka vienalga ko mēs katrs domājam. Tak skaties reāli, vajag mazus ciparus, lai ir +/- normāla dzīve, kafe strādā, bērni iet skolā. pofig ka tev vienalga tas kovids, tu neko nelem! valdība lemj un redzot reakcijas pie kājas visādi sūda krievu hokeji, tas ir kaut kas totāli nesvarīgs šobrīd. tu ar savām kovidiota gudrībām vari te neblamēties, viss ir 100x dzirdēts un pārmalts.
Cik daudz cilvēkus tu zini, kas spēj paskatīties uz bildi kopumā un vismaz censties to izvērtēt objektīvi, ignorējot detaļas un savas izjūtas par tām? Tādu ir ārkārtīgs retums vispār un SC diez vai būs tā vieta, kur šie cilvēki pulcēsies
, 2020-09-22 22:47, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Cilvēki, jūs šo vīrusu stipri pārvērtējat, nu nav tur nekā tāda šausmīga, lai viņu tā izceltu.
Ja pieminat mirušos, tad der tomēr arī pieminēt vecuma grupas.
Es galvoju, ka vislielākā jautrība sāksies, kad parādīsies vakcīna. Tad būs tas marta griķu trakums, ķip visi tik skries vakcinēties, bet priekš kam?
Būs aitas būs cirpèji. Tas pats , kad jaunais Aifojs iznāk pārdošanā un cilvēkiem momentāli to vajag un gatavi kādu nosist lai tik dabūtu
, 2020-09-22 23:01, pirms 4 gadiem
acido rakstīja: Ārprāts, cik daudzi vēl tic tai fake huiņai.
Izstāsti, kā ķīnieši, indieši, brazīļi, jeņķi, irāņi, meksikāņi, itāļi, spāņi tā savstarpēji pēkšņi vienojās tādu feiku uztaisīt un kāpēc tieši. Lai robežas aizvērtu un pakistāņu darbaspēks te nevarētu iebraukt?
Lai maskas valkātu un nevarētu kamerās mietpilsoņu sejas redzēt, nevarētu viņus izsekot?
, 2020-09-22 23:03, pirms 4 gadiem
comon88 rakstīja: Būs aitas būs cirpèji. Tas pats , kad jaunais Aifojs iznāk pārdošanā un cilvēkiem momentāli to vajag un gatavi kādu nosist lai tik dabūtu
Parasti ignorētu, bet, manuprāt, es šo nominēju par Gada Izcilāko Komentāru. Salīdzināt infekciozu slimību ar aifonu. Skumjo tēmu par smieklīgu dara, ka sava veida līdzības tiešām pastāv - aifons un "tikt tur un tur" ir svarīgāk par veselību. Man patīk melns humors.
, 2020-09-22 23:13, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Par tiem noteikumiem ir tik daudz jautājumu (kaut vai sakot ar klasisko- kāpēc pasakumi iet līdz 00:00, vai tad covid iziet ielās?), turpinot ar to, ka kāpēc skolās ir maksimāli ierobežojumi, bet lielveikalos tik cik brīvprātīgie 2metri un roku dezinfekcija. Vienkārši - sakot 1 vietā esam piesardzīgi, citur tas viss izplēn kā dūmi vējā.
Problēma, ka veikali ir nepieciešami pamatvajadzību apmierināšanai, kamēr krogi un hokejs - nē Dīvaini, ka neesi spējīgs saprast tik elementāru patiesību
, 2020-09-22 23:31, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Problēma, ka veikali ir nepieciešami pamatvajadzību apmierināšanai, kamēr krogi un hokejs - nē Dīvaini, ka neesi spējīgs saprast tik elementāru patiesību
Jāatzīst, ka Tavs redzesloks ir stipri ierobežots, jo savādāk saprastu, ka, piemēram, tie paši krogi ir nepieciešami kā nodokļu maksātāji, darba devēji un kopējās finanšu ķēdes veidotāji.
Tas, ka ir lietas un situācijas, kuras COVID-19 sakarā ir novestas līdz absurdam, nemaina faktu, ka vienotai kārtībai jābūt itin visur.
, 2020-09-22 23:38, pirms 4 gadiem
acido rakstīja: Ārprāts, cik daudzi vēl tic tai fake huiņai.
Ja Tu kaut kam netici, tad tas nenozīmē, ka tas nav.
, 2020-09-22 23:54, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jāatzīst, ka Tavs redzesloks ir stipri ierobežots, jo savādāk saprastu, ka, piemēram, tie paši krogi ir nepieciešami kā nodokļu maksātāji, darba devēji un kopējās finanšu ķēdes veidotāji.
Tas, ka ir lietas un situācijas, kuras COVID-19 sakarā ir novestas līdz absurdam, nemaina faktu, ka vienotai kārtībai jābūt itin visur.
Un tāpēc krogi ir vaļā līdz 0:00, nevis visu cauru nakti.. Tieši tiem, kuriem gribas paēst/padzerties, nevis tusēties un vienam otru aplipināt ar covid vai herpēm
, 2020-09-23 01:13, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Un tāpēc krogi ir vaļā līdz 0:00, nevis visu cauru nakti.. Tieši tiem, kuriem gribas paēst/padzerties, nevis tusēties un vienam otru aplipināt ar covid vai herpēm
Tas ir viens no tiem absurdiem, kuriem es jau minēju iepriekšējā komentārā.
, 2020-09-23 07:04, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: netupī.tā ar neesi sapratis ka vienalga ko mēs katrs domājam. Tak skaties reāli, vajag mazus ciparus, lai ir +/- normāla dzīve, kafe strādā, bērni iet skolā. pofig ka tev vienalga tas kovids, tu neko nelem! valdība lemj un redzot reakcijas pie kājas visādi sūda krievu hokeji, tas ir kaut kas totāli nesvarīgs šobrīd. tu ar savām kovidiota gudrībām vari te neblamēties, viss ir 100x dzirdēts un pārmalts.
Es vispār nemaz nerunāju par hokeju. Mans komentārs bija domāts vispārīgi.
Turpini lasīt ziņas un domāt, ka viņš ir kas super nāvējošs.
Tikai neaizmirsti, ka tagad sāksies lielo puņķu laiks, bet nevelc paralēles ar kovidu, tam ar to nebūs nekāda sakara.
, 2020-09-23 09:42, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ir viens no tiem absurdiem, kuriem es jau minēju iepriekšējā komentārā.
No vienas puses piekrītu, bet no otras - tur sava loģika ir. Pēc pusnakts tomēr ir lielāka varbūtība, ka daudzi tur būs stiprākā pālī. Un tad jau aizmirstas piesardzība. Atzīstos, arī es 1x nogrēkoju tieši pēc tam, kad biju drusku aizlējies. Pieļauju, ka tā ir loģika, kāpēc pēc pusnakts aizliedz.
, 2020-09-23 11:51, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es vispār nemaz nerunāju par hokeju. Mans komentārs bija domāts vispārīgi.
Turpini lasīt ziņas un domāt, ka viņš ir kas super nāvējošs.
Tikai neaizmirsti, ka tagad sāksies lielo puņķu laiks, bet nevelc paralēles ar kovidu, tam ar to nebūs nekāda sakara.
stulbeni, es saku vēlreiz ka nav svarīgi ko mēs par to domājam. kur tādi āpši rodas....
es kaut kur esmu rakstījis par to cik tā ir vai nav nāvējoša?
pedālis
, 2020-09-23 12:08, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: stulbeni, es saku vēlreiz ka nav svarīgi ko mēs par to domājam. kur tādi āpši rodas....
es kaut kur esmu rakstījis par to cik tā ir vai nav nāvējoša?
pedālis
Tev 24/7 maska uz purna, ka nevari bez lamāšanās izteikties? Ej svaigu gaisu ieelpo.
, 2020-09-23 12:14, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Problēma, ka veikali ir nepieciešami pamatvajadzību apmierināšanai, kamēr krogi un hokejs - nē Dīvaini, ka neesi spējīgs saprast tik elementāru patiesību
Veikali ir vajadzīgi, bet kāpēc tur ir 0 ierobežojumu? Un kā ar skolām? Tās pastāv bet maksimāli ierobežotas - skolas, kas arī ir pamatvajadzība. Jēga turēt to sīko ierobežotu visu dienu skolā, lai pēc tam aizskrien uz vietejo Rimi vai maximu un skraida pa bariem un masām?
, 2020-09-23 12:16, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ir viens no tiem absurdiem, kuriem es jau minēju iepriekšējā komentārā.
Jā, taisnība - vajadzētu būt visiem vienādi un krogus taisīt ciet 11os - reizē ar veikaliem Un alko veikalos ļaut tirgot līdz darba laika beigām - lai tie, kam krogā bija par maz, var nopirkt mājās ejot un klusiņām, ne ar vienu nekontaktējoties, izdzert
, 2020-09-23 12:20, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Veikali ir vajadzīgi, bet kāpēc tur ir 0 ierobežojumu? Un kā ar skolām? Tās pastāv bet maksimāli ierobežotas - skolas, kas arī ir pamatvajadzība. Jēga turēt to sīko ierobežotu visu dienu skolā, lai pēc tam aizskrien uz vietejo Rimi vai maximu un skraida pa bariem un masām?
Bet nav jau 0 ierobežojumu. Ir gan cilvēku skaits ierobežots, gan distances, gan viss pārējais. Vienkārši pie mums (faktiski arī lielākajā daļā pasaules) ir pierasts, ka noteikumi ir domāti visiem citiem, nevis man pašam.
Tas, ka policija nevar visur izkontrolēt, kā cilvēki uzvedas veikalos, ir pavisam cits stāsts. Pie kam, tad tādi pīteri bļaus, ka viņiem ir laupīta kaut kāda iedomu brīvība bāzties virsū pie kases
, 2020-09-23 12:37, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Bet nav jau 0 ierobežojumu. Ir gan cilvēku skaits ierobežots, gan distances, gan viss pārējais. Vienkārši pie mums (faktiski arī lielākajā daļā pasaules) ir pierasts, ka noteikumi ir domāti visiem citiem, nevis man pašam.
Tas, ka policija nevar visur izkontrolēt, kā cilvēki uzvedas veikalos, ir pavisam cits stāsts. Pie kam, tad tādi pīteri bļaus, ka viņiem ir laupīta kaut kāda iedomu brīvība bāzties virsū pie kases
Kādi ierobežojumi šobrīd ir veikalos - Latvijā? Darba laiks kā senāk, dezinfekcija nav obligāti 2 metrus ievēro kā kurais un arī tikai pie kases - pārējā veikala zālē retais ievēro distanci. Sveramās preces lielākoties atkal pašam jāsver - ar vien mazāk jau iepriekš sasvērtu, safasētu preču. Veikalos var uzturēties neierobežots skaits cilvēks (lai arī šo ierobežojumu, kamēr tas bija oficiāls reti kur ievēroja) Ierobežojumi, izņemot, atsevišķus sīkumus ir brīvprātīgi. Runa ir par obligātiem ierobezojumiem, kā tas ir tajās pašas skolās - tādiem ko gribi negribi bet jāievēro.
Un tavai zināšanai visādi Pīteri to 2metru distanci pie kases ievēroja un ievēro arī šobrīd, priecajoties, ka nestumjās virsū.
, 2020-09-23 12:49, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kādi ierobežojumi šobrīd ir veikalos - Latvijā? Darba laiks kā senāk, dezinfekcija nav obligāti 2 metrus ievēro kā kurais un arī tikai pie kases - pārējā veikala zālē retais ievēro distanci. Sveramās preces lielākoties atkal pašam jāsver - ar vien mazāk jau iepriekš sasvērtu, safasētu preču. Veikalos var uzturēties neierobežots skaits cilvēks (lai arī šo ierobežojumu, kamēr tas bija oficiāls reti kur ievēroja) Ierobežojumi, izņemot, atsevišķus sīkumus ir brīvprātīgi. Runa ir par obligātiem ierobezojumiem, kā tas ir tajās pašas skolās - tādiem ko gribi negribi bet jāievēro.
Un tavai zināšanai visādi Pīteri to 2metru distanci pie kases ievēroja un ievēro arī šobrīd, priecajoties, ka nestumjās virsū.
Neesmu sen bijis veikalā, bet pirms 2 nedēļām beramās preces, piemēram, rieksti, bija safasēti kastītēs vai no riekstu beramā aparāta. Cepumi ir vai nu iesaiņoti pa vienam plastmasas maisiņā, vai jau safasēti. Bulciņas ietītas katra atsevišķi plēvē.
Joprojām ir ierobežojumi uz cilvēku skaitu veikalā. Un Tu drīksti un pat nepieciešams saukt policiju, ja kāds lien Tev virsū arī pēc aizrādījuma ieturēt distanci, kad Tu izvēlies sveramos salātus, kurus Tev iekrāmēs pārdevēja.
Visi ierobežojumi ir obligāti. Skolās to ir daudz vienkāršāk kontrolēt - skolas ir mazāk, tajās ir noteikts režīms (stundas sākas un beidzas konkrētos laikos) un uz skolu iet vieni un tie paši cilvēki. Augstskolās to visu, lai arī pa lielam tā ir tā pati skola, tik vienkārši nemaz nevar nokontrolēt - studenti ir daudz neklausīgāki un "brīvāki" savā uzvedībā. Negribu iet uz lekcijām, iešu uz bāru. Skolēni tā dara daudz retāk
, 2020-09-23 13:20, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tev 24/7 maska uz purna, ka nevari bez lamāšanās izteikties? Ej svaigu gaisu ieelpo.
ja cirvi nosauc par cirvi nav lamāšanās. un tu esi cirvis kurš pat lasīt nav iemācījies.
, 2020-09-23 13:44, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Neesmu sen bijis veikalā, bet pirms 2 nedēļām beramās preces, piemēram, rieksti, bija safasēti kastītēs vai no riekstu beramā aparāta. Cepumi ir vai nu iesaiņoti pa vienam plastmasas maisiņā, vai jau safasēti. Bulciņas ietītas katra atsevišķi plēvē.
Joprojām ir ierobežojumi uz cilvēku skaitu veikalā. Un Tu drīksti un pat nepieciešams saukt policiju, ja kāds lien Tev virsū arī pēc aizrādījuma ieturēt distanci, kad Tu izvēlies sveramos salātus, kurus Tev iekrāmēs pārdevēja.
Visi ierobežojumi ir obligāti. Skolās to ir daudz vienkāršāk kontrolēt - skolas ir mazāk, tajās ir noteikts režīms (stundas sākas un beidzas konkrētos laikos) un uz skolu iet vieni un tie paši cilvēki. Augstskolās to visu, lai arī pa lielam tā ir tā pati skola, tik vienkārši nemaz nevar nokontrolēt - studenti ir daudz neklausīgāki un "brīvāki" savā uzvedībā. Negribu iet uz lekcijām, iešu uz bāru. Skolēni tā dara daudz retāk
Tajā pašā laikā saldumi - konfektes un dārzeņi, augļi netiek fasēti. Ja pirmos arī fasēja covid-19 laikā, tad dārzeņi vispār nav tikuši fasēti.
Ja ārkārtas stāvokļa laikā atsevišķas vietās bija redzams ka kontrolē cilveku skaitu veikalā - šobrīd tas nav redzets nekur. Masas ir tādas pašas kā pirms ārkārtas stāvokļa. Obligāts - nozīmē to, ka par to ir noteiktas sankcijas ja tu neivēro. Visiem 2m, dezinfekcijām utt - tam ko dara klients/pircējs lielveikalā ir ieteikuma raksturs. Nav likuma, kas ārpus ārkartas stāvokļa liktu Obligāti ieturēt distanci un visu pārējo klientam. Veikalam jā - jāvelk maskas, cimdi, dezinfekcija utt. Bet klientam viss atkarīgs no godaprāta, tā kā diez vai "var saukt policiju" utt.
, 2020-09-23 14:11, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tajā pašā laikā saldumi - konfektes un dārzeņi, augļi netiek fasēti. Ja pirmos arī fasēja covid-19 laikā, tad dārzeņi vispār nav tikuši fasēti.
Ja ārkārtas stāvokļa laikā atsevišķas vietās bija redzams ka kontrolē cilveku skaitu veikalā - šobrīd tas nav redzets nekur. Masas ir tādas pašas kā pirms ārkārtas stāvokļa. Obligāts - nozīmē to, ka par to ir noteiktas sankcijas ja tu neivēro. Visiem 2m, dezinfekcijām utt - tam ko dara klients/pircējs lielveikalā ir ieteikuma raksturs. Nav likuma, kas ārpus ārkartas stāvokļa liktu Obligāti ieturēt distanci un visu pārējo klientam. Veikalam jā - jāvelk maskas, cimdi, dezinfekcija utt. Bet klientam viss atkarīgs no godaprāta, tā kā diez vai "var saukt policiju" utt.
Šeit es pat tev piekrītu. Tas nav pareizi. Bet jūlijā-augustā visiem LV sāka šķist, ka nu viss jau garām. Un tā bija kļūda. Joprojām uzskatu, ka vietās (piem., transportos, veikalos) būtu obligāti jāvalkā maskas un jāievēro distance. Man ar sab.transp. sanāk reti braukt, bet vienmēr cenšos sēdēt maksimāli tālāk. Protams, ne vienmēr tas ir iespējams. Labi, ka es braucu salīdzinoši reti.
, 2020-09-23 14:20, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Šeit es pat tev piekrītu. Tas nav pareizi. Bet jūlijā-augustā visiem LV sāka šķist, ka nu viss jau garām. Un tā bija kļūda. Joprojām uzskatu, ka vietās (piem., transportos, veikalos) būtu obligāti jāvalkā maskas un jāievēro distance. Man ar sab.transp. sanāk reti braukt, bet vienmēr cenšos sēdēt maksimāli tālāk. Protams, ne vienmēr tas ir iespējams. Labi, ka es braucu salīdzinoši reti.
leišiem tās maskas diez ko nelīdzēja. neesmu pret maskām, bet fakti ir tādi kādi ir.
, 2020-09-23 14:27, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: leišiem tās maskas diez ko nelīdzēja. neesmu pret maskām, bet fakti ir tādi kādi ir.
Leiši bija diezgan vieglprātīgi. Un, otrkārt, maskas, protams, nav panaceja. Bet vismaz daļai var palīdzēt.
, 2020-09-23 15:07, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Leiši bija diezgan vieglprātīgi. Un, otrkārt, maskas, protams, nav panaceja. Bet vismaz daļai var palīdzēt.
neesmu iedziļinājies, tāpēc pajautāšu - kā tas izpaudās?
Vispār jau paradoksāli - te lamā mūsējos, lai gam mumus pie lielākas brīvības tie rādītāji ir ok, bet visādi burkšķi vēl ņaud ka kaut kas neesot labi
, 2020-09-23 15:23, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: neesmu iedziļinājies, tāpēc pajautāšu - kā tas izpaudās?
Vispār jau paradoksāli - te lamā mūsējos, lai gam mumus pie lielākas brīvības tie rādītāji ir ok, bet visādi burkšķi vēl ņaud ka kaut kas neesot labi
Vienkārša atbilde - bija labi rādītāji, pat ĻOTI labi, kamēr nesāka braukt iekšā no ārzemēm, īpaši RUS un UK. Turklāt saradās id-bars, kas izdomāja, ka būtu forši aizbraukt paceļot. Jā, tādu nebijja daudz, bet tos es visvairāk apbrīnoju.