Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Šķiras Rīgas "Dinamo" un galvenā trenera Zubova ceļi

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Šķiras Rīgas "Dinamo" un galvenā trenera Zubova ceļi
Sergejs Zubovs. Foto: Rīgas Dinamo

Šodien Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" paziņojis, ka pēc abpusējas vienošanās pārtraukta sadarbība ar galveno treneri Sergeju Zubovu. Speciālists lēmumu pieņēmis ģimenes apsvērumu dēļ. Rīdzinieki atrodas Rietumu konferences play-off zonā.

"Sergejs Zubovs nolēmis neturpināt darba attiecības ģimenes apsvērumu dēļ. Cienot trenera lēmumu, Rīgas "Dinamo" vadība lauzusi līgumu ar Krievijas speciālistu. Ikvienam ģimene ir pirmajā vietā," teikts "Dinamo" izplatītajā paziņojumā.

Tuvākajā laikā tiks pieņemts lēmums, kurš sezonas turpinājumā vadīs "Dinamo" komandu. Rīt paredzēta izbraukuma spēle pret Čerepovecas "Severstal", un šajā mačā galvenā trenera pienākumus pildīs viens no Zubova līdzšinējiem asistentiem – Valērijs Kuļibaba.

Ar 20 mačos sakrātām astoņām uzvarām un 20 punktiem "Dinamo" ieņem astoto vietu Rietumu konferences kopvērtējumā. Tiesa, 20 punktu ir arī aiz muguras esošajām "Severstal" un Maskavas "Spartak".

Izmantotie resursi:
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...

     [+] [-]

, 2021-10-21 20:42, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es personiski domāju, ka vīrusu saslimšanas nekādā veidā nav bāžamas vienā maisā ir visām pārējām saslimšanām un abortiem. Jo to visu nevar pārnēsāt no cilvēka uz cilvēku, un līdz ar to šeit nevar vilkt nekādas paralēles. Lai arī kādam to ļoti gribētos.
te gan bija diskusija par nedaudz ko citu - kur ir tā līnija, kad "mans ķermenis, mana izvēle" ir pāri kopējās sabiedrības interesēm.
pēc būtības, arī vakcinācija pie mums tomēr ir brīvprātīga. ar varu jau neviens neķer un nešpricē, vai arī tiesā neviens nesūdz par to, ka neesi vakcinējies. jā, būs zināmas grūtības, būs jāpelāgojas, bet izvēle tomēr paliek. tā pat kā sievietei, kurai ir jādzemdē negribēts bērns un par viņu kkā pēc tam jārūpējas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-10-21 20:43, pirms 3 gadiem
huli, ko tu izvēlētos - 18 gadus rūpēties par negribētu bērnu vai saņemt vakcīnu?

     [+] [-]

, 2021-10-21 20:43, pirms 3 gadiem
Covidgudrie rakstīja: Garsho?
Ne, vienreiz atlavu vienai iemizt kad man bija 18, gandrīz izvēmos bet pacietu jo viņa bija tik hot

  -1 [+] [-]

, 2021-10-21 20:44, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: huli, ko tu izvēlētos - 18 gadus rūpēties par negribētu bērnu vai saņemt vakcīnu?
Bērns miskaste un vakcīna paplutam jebala
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-10-21 20:48, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: te gan bija diskusija par nedaudz ko citu - kur ir tā līnija, kad "mans ķermenis, mana izvēle" ir pāri kopējās sabiedrības interesēm.
pēc būtības, arī vakcinācija pie mums tomēr ir brīvprātīga. ar varu jau neviens neķer un nešpricē, vai arī tiesā neviens nesūdz par to, ka neesi vakcinējies. jā, būs zināmas grūtības, būs jāpelāgojas, bet izvēle tomēr paliek. tā pat kā sievietei, kurai ir jādzemdē negribēts bērns un par viņu kkā pēc tam jārūpējas.
arī vakcinācija pie mums tomēr ir brīvprātīga???
Ar tādu aklumu jau nemaz nav par ko diskutēt. Tik pat brīvprātīgi cik okupēja, cik izsūtīja un stājāmies kolhozā!
Burtu vārds spēcīgāks par saprāta un pēdējo dvēseles palieku ķermenī.

  +1 [+] [-]

, 2021-10-21 20:48, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tad piekrīti man, vakcinācijai būtu jābūt brīvprātīgai, līdzīgi kā potei pret ērcēm?
viņa jau ir brīvprātīga pēc būtības bet nē, es nepiekrītu, pret lipīgām vīrusa slimībām, īpaši airborn vīrusiem, vakcīnām, manuprāt, būtu jābūt obligātām, ja encifalīts sāks izplatīties pa gaisu, tad arī vakcīnai pret to būtu jābūt obligātai utt., kāpēc tā, to jau esmu daudzkārt skaidrojusi. atkārtoju, tas ir mans viedoklis, tev ir tiesības nepiekrist
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-10-21 20:49, pirms 3 gadiem
evil11 rakstīja: Daudziem rīt nav uz darbu. Var pasmirdēt komentos. Bocmanis izlīdis no alas
nestrada luzeri un vaimanataji, man personigi divas darba dienas vel prieksa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-10-21 20:50, pirms 3 gadiem
Covidgudrie rakstīja: Bakja noteikti tagad doma, pag es esmu diktators vai tomer karinsh
Degpunkta atkal viens otru pizgit un ar maziem durstas pēc pudeles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-10-21 20:54, pirms 3 gadiem
evil11 rakstīja: arī vakcinācija pie mums tomēr ir brīvprātīga???
Ar tādu aklumu jau nemaz nav par ko diskutēt. Tik pat brīvprātīgi cik okupēja, cik izsūtīja un stājāmies kolhozā!
Burtu vārds spēcīgāks par saprāta un pēdējo dvēseles palieku ķermenī.
pēc būtības ir, dara, protams, visu, lai dzīvi tik ļoti sarežģītu nevakcinētajam, lai tu brīvprātīgi tomēr ietu nočipoties. lai kas arī notiktu, domāju, ka nekad nenonāks līdz tam, ka tev būs kā mežabrālim jāiet mežā slēpties vai kamiņa klētsaugšā, jo tevi medīs vakcinētāji ar šprici un ar varu sapotēs, kad noķers.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-10-21 20:56, pirms 3 gadiem
Covidgudrie rakstīja: Tev pasaka ka no 50 pote ir OBLIGATA, bet ta pec butibas brivpratiga
vai tāds likums ir pieņemts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-10-21 20:59, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: viņa jau ir brīvprātīga pēc būtības bet nē, es nepiekrītu, pret lipīgām vīrusa slimībām, īpaši airborn vīrusiem, vakcīnām, manuprāt, būtu jābūt obligātām, ja encifalīts sāks izplatīties pa gaisu, tad arī vakcīnai pret to būtu jābūt obligātai utt., kāpēc tā, to jau esmu daudzkārt skaidrojusi. atkārtoju, tas ir mans viedoklis, tev ir tiesības nepiekrist
Protams, tikai neesi tik izbrīnīta, kāpēc bija/ir/būs pretestība pret abortiem

     [+] [-]

, 2021-10-21 21:00, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: vai tāds likums ir pieņemts?
Delfos vakars par šito bija raksts. Pieņemts laikam nav, bet uz to iet

  +1 [+] [-]

, 2021-10-21 21:00, pirms 3 gadiem
huli, tu gan esi emocionāls, kā meiča uz meņkām ķipa baigais irsējs, visus varonīgi apsaukā, apņirdz, par citu lietotāju mirušajām mātēm runā, bet reāli tāds puņķis vien esi, kko rausties, ja kas ne tā, jo vnk neesi spējīgs mierīgi padiskutēt ar kādu, ar kuru tev nesakrīt viedokļi. principā, totāla garlaicība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-10-21 21:02, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Protams, tikai neesi tik izbrīnīta, kāpēc bija/ir/būs pretestība pret abortiem
es taču jau rakstīju, ka es saprotu tos cilvēkus, es tak to tēmu pati pacēlu skaidrojot, kāpēc viņus saprotu, lai arī nepiekrītu viņiem, kur tu redzi kkādu manu izbrīnu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-10-21 21:05, pirms 3 gadiem
Kopējās iedzeršanas laikā vīrietis ar sievieti pipejot istabā aizdedzinajushi galdu un ātri liesmas pārņēma istabu, vīrietis izlēca pa logu, sievieti izglāba kaiminsh

     [+] [-]

, 2021-10-21 21:05, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: es taču jau rakstīju, ka es saprotu tos cilvēkus, es tak to tēmu pati pacēlu skaidrojot, kāpēc viņus saprotu, lai arī nepiekrītu viņiem, kur tu redzi kkādu manu izbrīnu?
Nu labi, šoreiz sakarīgi būsi izteikusies-piekāpšos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja