Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Pastarīte apspēlēta. Kā veiksies pret līderi "Avangard"?

Pastarīte apspēlēta. Kā veiksies pret līderi "Avangard"?
Gunārs Skvorcovs
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Pametis ne tikai Rietumu konferences, bet arī Kontinentālās hokeja līgas pēdējo vietu, Rīgas "Dinamo" šovakar pulksten 19:30 uzņems austrumu līderi Omskas "Avangard", kas pēdējos četros mačos izcīnījis trīs panākumus. Pretinieku līderis ir vārtsargs Dominiks Furhs, kurš spīdēja arī pēdējā pasaules čempionātā.

Lai gan pirmdien tika labots apmeklētības antirekords – maču vēroja tikai 2429 skatītāji –, Kontinentālās hokeja līgas kluba Rīgas "Dinamo" spēlētāji laukumu pameta priecīgiem prātiem, jo pirmo reizi desmit mačos izdevās gūt uzvaru pamatlaikā – 5:1 pret Austrumu konferences pastarīti Novokuzņeckas "Metallurg".

Ar 28 atvairītiem metieniem debitēja vārtsargs Jānis Kalniņš, divas rezultatīvas piespēles izdarīja pieredzējušais aizsargs Krišjānis Rēdlihs, pirmos vārtus sezonā guva Nikolajs Jeļisejevs, Gunārs Skvorcovs un Pjotrs Ščastļivijs, bet Tims Sestito izcēlās otrajā mačā pēc kārtas. Tāpat jāizceļ, ka Lauris Dārziņš pēdējos četros dueļos savācis piecus punktus, bet Guntis Galviņš ir viens no līgas rezultatīvākajiem aizsargiem.

Pēc dueļa ar Austrumu konferences vājāko komandu priekšā cīņa ar pirmajā vietā esošo Omskas "Avangard", kas pirmdien ar 2:1 pieveica Minskas "Dinamo", lai gan par panākumu lielā mērā var pateikties veiksmei. Pirmkārt, laukuma saimnieki izdarīja divreiz vairāk metienu – 41:20. Otrkārt, abi gūtie vārti bija kuriozi.

Pirmajā trešdaļā Aleksandrs Kučerjavenko izdarīja piespēli no aizvārtes, bet ripa pēc rikošeta no pretinieka slidas atrada ceļu vārtos. Izšķirošos vārtus 46. minūtē guva kanādietis Dereks Rojs, kurš veica solo pāri visam laukumam, taču, nenonācis bīstamā pozīcijā, nolēma palaist ripu vārtu virzienā no šaura leņķa, un rupju kļūdu pieļāva Minskas "Dinamo" vārtsargs.

33 gadus vecais centra uzbrucējs Rojs ir Omskas "Avangard" galvenais papildinājums. Pagājušajā sezonā viņš pārstāvēja "Bern", ne tikai kļūstot par Šveices čempionu, bet arī iemetot finālsērijas izšķirošos vārtus. Pirms tam 11 sezonas pavadītas Nacionālajā hokeja līgā, galvenokārt pārstāvot Bufalo "Sabres".

2007./2008. gada sezonā Rojs 78 mačos savāca 81 punktu un bija 18. rezultatīvākais spēlētājs līgā. Tomēr komanda, kas divos iepriekšējos gados bija iekļuvusi konferences finālā, pat nespēja kvalificēties Stenlija kausa izslēgšanas mačiem.

Par atrašanos Austrumu konferences pirmajā vietā atbildīgs ir čehu vārtsargs Dominiks Furhs, kurš Omskas "Avangard" pārstāv otro sezonu pēc kārtas, bet citus klubus ārpus dzimtenes nav pārstāvējis. 11 mačos Furhs ielaidis tikai 18 vārtus un atvairījis 93,4% sāncenšu metienu.

Viņš bija arī 2016. gada pasaules čempionāta labākais vārtsargs – 96,0% atvairīto metienu un 0,94 vidēji ielaistās ripas.

Omskas "Avangard" rezultatīvākais spēlētājs ir 2009. un 2012. gada pasaules čempions Aleksandrs Perežogins – uzbrucējs guvis sešus vārtus un savācis astoņus punktus. Bez punktiem viņš palika tikai atklāšanas spēlē un vēl divos mačos. Perežogins Omskā spēlē kopš 2010. gada un pieradis sezonā vākt virs 35 punktiem.

Viņa tuvākie sekotāji ir Deniss Paršins (2+4), Valentīns Pjanovs (1+5), Kučerjavenko (4+1) un rezultatīvākais aizsargs Andrejs Kuteikins, kura kontā piecas piespēles. Vairāk par viņu laukumā gan atrodas Jevgeņijs Medvedevs, kurš atgriezās no Nacionālās hokeja līgas, un zviedri Jūnass Anelēvs un Ēriks Gustafsons.

Rīgas "Dinamo" sezonas sākums

DatumsSpēleRezultātsVārtu guvēji
23. augustsviesos pret "Sochi"1:3Gilīss
25. augustsviesos pret Ņižņijnovgorodas "Torpedo"0:2
27. augustsviesos pret Maskavas "Spartak"3:4Galviņš; Šags; M. Rēdlihs
6. septembrisviesos pret Ufas "Salavat Yulaev"3:2 PMGalviņš; Gilīss
8. septembrisviesos pret Magņitogorskas "Metallurg"1:2M. Rēdlihs
11. septembrisviesos pret Čeļabinskas "Traktor"0:3
13. septembrismājās pret Helsinku "Jokerit"1:3Dārziņš
15. septembrisviesos pret Minskas "Dinamo"1:2 PDārziņš
17. septembrismājās pret Novosibirskas "Sibir"3:4Galviņš; Galviņš; Sestito
19. septembrismājās pret Novokuzņeckas "Metallurg"5:1Jeļisejevs; Dārziņš; Skvorcovs; Ščastļivijs; Sestito
21. septembrismājās pret Omskas "Avangard"
25. septembrisviesos pret Toljati "Lada"
28. septembrisviesos pret Ņižņekamskas "Neftekhimik"
30. septembrisviesos pret Kazaņas "Ak Bars"
3. oktobrismājās pret Maskavas "Dynamo"

, 2016-09-21 09:09, pirms 8 gadiem
Kas tur buus? Kaasiens un sejejs atkal kko nosutis uz liepaju.
Slēpts komentārs: Daņ fox
, 2016-09-21 09:09, pirms 8 gadiem
pastarīte apspēlēta????
man jau šķiet, ka bija divu pastalnieku duelis!!!!!
, 2016-09-21 09:10, pirms 8 gadiem
he no laimesta 2 kurantu kastes ņemšu tā lai pietiek kādam laikam
Slēpts komentārs: Daņ fox
, 2016-09-21 09:12, pirms 8 gadiem
2:5
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 09:13, pirms 8 gadiem
Šodien jāpierāda savs varējums pret daudz cienīgāku pretinieku nekā Kuzņa! Laba iespēja atgūt fanu uzticību! Mēs ticam uzvarai!
, 2016-09-21 09:14, pirms 8 gadiem
arhivs 2x rakstīja: He he kepka! Nekur nav zvanīts. Es vakar uzliku uz ciskas zāģi. Ņeprogodal
tu gribi oponēt expertiem ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 09:20, pirms 8 gadiem
Tu esi labākais, tu esi stiprākais,
Tu esi cienīts cirvis, zākāts, arī pelava.
Mums pieder tava sirds, jo nepieder tā tev,
un vārdi šie, jel, piedod, tie nav draudi.

Un dažreiz notiek tā, kā kādreiz Arēnā,
Ir dzimis hokejs arī Krievijā.
Un tad līdz vakaram vēl kaut ko ieraujam,
Un tev par godu dziesmu uzdziedam.

Piedz.
FUNI FUŅMEN, number one,
FUŅI FUŅMEN superfan!
FUNI FUŅMEN, no, no,
FUŅI FUŅMEN, sarauj!!

PO, MĒS nākam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 09:22, pirms 8 gadiem
Pastarīte apspēlēta. Kā veiksies pret līderi "Avangard"?

Atvainojos,bet pastarīte pirms spēles ar Novokuzņecku bija Rīgas Dinamo.
, 2016-09-21 09:27, pirms 8 gadiem
davai džeki, uzvarat šo arī!
, 2016-09-21 09:27, pirms 8 gadiem
Dārzenim hat-trick un 4 assisti , vel 2 ripas pjotram , 1 jerofejevam , 1 pavlovam . UZVARA IR MŪSU !! kalniņam sausiņš!!
, 2016-09-21 09:30, pirms 8 gadiem
arhivs 2x rakstīja: Rīt, kad iesi uz veikalu pēc roltoniem, pieminēsi šos vārdus
vispār roltons arī ir nizacg a ko tev?svensons dod cūku kartupeļus ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 09:33, pirms 8 gadiem
Protams pret Avangard būs ļoti grūti ,bet nu ja Dinamo būs viss kārtībā ar metienu reālizāciju un disciplīnu tad jau arī par uzvaru var cīnīties !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 09:37, pirms 8 gadiem
Zel, ka visu algu atkal nodzeru. Uz Dinaburgas zaagi butu labi nopelnijis
, 2016-09-21 09:38, pirms 8 gadiem
Omskai nav variantu, DR uz viļņa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 09:40, pirms 8 gadiem
DR dēļ izšķīros ar draudzeni. Iemesls - es ejakulēju pie katra ielaistā gola un arī spēlēs beigās, kad oficiāli apstiprinās , ka spēlē zaudēts. Diemžēl ejakulēt nākas tik bieži, ka mājās vairs nepietiek spēka prieks mīļotās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 09:42, pirms 8 gadiem
sagribējās suši būs jāpasūta
, 2016-09-21 09:46, pirms 8 gadiem
te nav varianti! 2. vieta liiga pret 27. vietu.
50 % Avangarda uzvaras pamatlaika pret 70 % musu zaudejumiem pamatlaika. un kofs 1.85 ir jaizmanto .
';
, 2016-09-21 09:47, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG4 rakstīja: Tatad, sodien karteja algas diena, PRIEKS

Maucam 285EUR uz Gvardi, AvanGvardi!!!! Shii kaudzite pec speles bus tiesi par 52% lielaka, uz ML!!!

Jautasiet ko ar blekiem darishu??? Par tiem iepirkshu izlases medalu un baudishu Pelavu smereshanu pa bortiem un to, kaa Sedlo vaac ripas no tiikla araa!!!

IESAKU
tā ir tava biroja iekārta ? izksatās pēc vecas taburetes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 09:48, pirms 8 gadiem
arhivs 2x rakstīja: Skatos, kepka Huulijs nospēris mammas ietaupījumus. Nu nu.
Pārstāj censties būt asprātīgs, idiot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 09:53, pirms 8 gadiem
nevaru izvēlēties kurus skaitļus vikingā atzīmēt
, 2016-09-21 09:56, pirms 8 gadiem
kur var nopirkt naftalīna alu ?
, 2016-09-21 10:08, pirms 8 gadiem
Dzejnieks rakstīja: te nav varianti! 2. vieta liiga pret 27. vietu.
50 % Avangarda uzvaras pamatlaika pret 70 % musu zaudejumiem pamatlaika. un kofs 1.85 ir jaizmanto .
Tas ir uz AVG uzvaru pamatlaikā vai spēlē?
, 2016-09-21 10:09, pirms 8 gadiem
Pirmās 10 spēles - 6 punkti. Graujoši slikts rezultāts. 28.vieta tabulā. Gūtie vārti - 25.vieta, zaudētie vārti - 21.vieta, vairākums 11.vieta, mazākums 29.vieta.
Interesanta izskatās tabula , ja spēles beigtos pēc 2 periodiem. DR tad būtu 15.vietā (būtu PO zonā). Pēdējā 29.vietā tad būtu Jokerit ar 4 punktiem,kura pēc 2.periodiem vēl nevienā spēlē nav bijusi vadībā. Nav brīnums ka Jokerit nav apmierināti ar sezonas sākumu.
, 2016-09-21 10:10, pirms 8 gadiem
gonetohell rakstīja: Tas ir uz AVG uzvaru pamatlaikā vai spēlē?
pamatlaikaa! bet uz speli ir 1,52
, 2016-09-21 10:12, pirms 8 gadiem
Skolas puika Edijs, mātes mājas (dēvē pats to par biroju) iedzīvotājs kā allaž aktīvi maļ te sūdu!
, 2016-09-21 10:12, pirms 8 gadiem
Dzejnieks rakstīja: te nav varianti! 2. vieta liiga pret 27. vietu.
50 % Avangarda uzvaras pamatlaika pret 70 % musu zaudejumiem pamatlaika. un kofs 1.85 ir jaizmanto .
Izmanto gan un uzliec pēc iespējas lielāku naudas summu. Tad jau DR nekad nevienā sezonā pēc tavām domām nav uzvarējusi ne 1.vietu ne 2.vietu kopvērtējuma tabulā (un pati atrodas tabulas lejasgalā).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 10:13, pirms 8 gadiem
Dzejnieks rakstīja: pamatlaikaa! bet uz speli ir 1,52
Pavilkos un arī ceineri uzliku.

Ja DR šajā spēlē dabūs punktus, būšu ļoti priecīgs!
Ja ne - arī būšu priecīgs. Principā, ideāla komanda
, 2016-09-21 10:15, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Izmanto gan un uzliec pēc iespējas lielāku naudas summu. Tad jau DR nekad nevienā sezonā pēc tavām domām nav uzvarējusi ne 1.vietu ne 2.vietu kopvērtējuma tabulā (un pati atrodas tabulas lejasgalā).
Uzvarējuši ir daudz ko, bet šīs sezonas situācija ir tāda, kāda tā ir. Un AVG ir tik stipri, cik ir.
, 2016-09-21 10:25, pirms 8 gadiem
gatera priekshnieks rakstīja: Tieši tā, viņam gatera apsarga būdā (ko šis te dēvē par biroju ) viņam esam atstājuši tikai tabureti! Lai nenodarbojas ar blakuslietām un visu nakti blenž apsardzes monitorā. Kaut gan šis jau tāpat slaistās, bakstot to savu telefonu un redz vēl zvaigznes naktī mēdz vērot.
Kāds vēl gatera apsargs? Edijs nekur nestrādā! Mātes naudu izmanto.
, 2016-09-21 10:26, pirms 8 gadiem
gonetohell rakstīja: Uzvarējuši ir daudz ko, bet šīs sezonas situācija ir tāda, kāda tā ir. Un AVG ir tik stipri, cik ir.
Jā Avangard ir stipri bet nav arī nekādi monstri,ko nevar uzvarēt. Avangard 11 spēlēs 6 uzvaras pamatlaikā- ar 1 vārtu starpību uzvarēts 3 reizes, ar 2 vārtiem - 2 reizes, un vienu reizi ar 3 vārtiem. Pamatlaikā 2 reizes no 11 guvusi vairāk par 3 vārtiem (4 vārti abās), savā laukumā zaudēts Slovan.
Jā spēcīga komanda, bet ne kaut kādi grandi uz doto brīdi. Šodien 3 spēle pēc kārtas izbraukumā. Grands uz doto brīdi ir viens -CSKA ,kurš pēdējā spēlē nomētēja izbraukumā pretinieku Barys(metieni 18-34) , bet ...zaudēja 0-4.
Snaiperi uz doto brīdi Perežogins (6 vārti), Kučerjavenko (4) un Burdasovs (3).
, 2016-09-21 10:32, pirms 8 gadiem
Ir visas iespējas uzstādīt jaunu čekistu hokeja ignorēšanas rekordus.
D..sā dinamo!
, 2016-09-21 10:37, pirms 8 gadiem
ja spēle būtu Omskā, tad vēl būtu varianti. šajā duelī viesi uzvar biežāk. bet tiek dota iespēja apgāzt statistiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 10:41, pirms 8 gadiem
Daņ fox rakstīja: he no laimesta 2 kurantu kastes ņemšu tā lai pietiek kādam laikam
par 150 monopola naudām tu vienīgi vari mutē paņemt, nevis currant ņemt ..
, 2016-09-21 10:44, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Pastarīte apspēlēta. Kā veiksies pret līderi "Avangard"?

Atvainojos,bet pastarīte pirms spēles ar Novokuzņecku bija Rīgas Dinamo.
Arī pēc spēles ar Kuzņu, tā ir priekšā kopvērtējumā KrHuLv.
SC autori ar saviem tupiem virsrakstiem vienkārši iespārda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 10:51, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Pirmās 10 spēles - 6 punkti. Graujoši slikts rezultāts. 28.vieta tabulā. Gūtie vārti - 25.vieta, zaudētie vārti - 21.vieta, vairākums 11.vieta, mazākums 29.vieta.
Interesanta izskatās tabula , ja spēles beigtos pēc 2 periodiem. DR tad būtu 15.vietā (būtu PO zonā). Pēdējā 29.vietā tad būtu Jokerit ar 4 punktiem,kura pēc 2.periodiem vēl nevienā spēlē nav bijusi vadībā. Nav brīnums ka Jokerit nav apmierināti ar sezonas sākumu.
Kādus gadus atpakaļ jauniešu komandas Zemgale U16 treneris savulaik bija tāds Andris Bartkevičs, it kā zināms cilvēks hokeja aprindās.
Sezonu komanda noslēdza pārliecinoši pēdējā vietā.
Kad notika sezonas izvērtēšana pie kafijas kopā ar vecākiem un kluba vadību, bija samērā saspringta gaisotne, jo trenera pakalpojumi nebija lēti, bet rezultāts bija nekāds.
Godājamais treneris savā atskaitē tieši šo faktu - rezultātus pēc 2.perioda - lika galdā, ka nopietnu sasniegumu, jo redz pēc 2 periodiem komanda būtu stabili kaut kur tabulas vidusdaļā. Galvenais viss notiek un ir rezultāts .

Tagad man jautājums cienījamam Funim, kam vajadzīga šāda statistika?
Arī es varu mierīgi būt starp līderiem Olimpiskajās spēlēs 5000 metru skrējienā...pēc kādiem 400 metriem.
Varbūt pats īstenībā esi cienījamais Bartkeviča kungs, nu dikti līdziga aritmētika.
, 2016-09-21 11:00, pirms 8 gadiem
kaijs rakstīja: Kādus gadus atpakaļ jauniešu komandas Zemgale U16 treneris savulaik bija tāds Andris Bartkevičs, it kā zināms cilvēks hokeja aprindās.
Sezonu komanda noslēdza pārliecinoši pēdējā vietā.
Kad notika sezonas izvērtēšana pie kafijas kopā ar vecākiem un kluba vadību, bija samērā saspringta gaisotne, jo trenera pakalpojumi nebija lēti, bet rezultāts bija nekāds.
Godājamais treneris savā atskaitē tieši šo faktu - rezultātus pēc 2.perioda - lika galdā, ka nopietnu sasniegumu, jo redz pēc 2 periodiem komanda būtu stabili kaut kur tabulas vidusdaļā. Galvenais viss notiek un ir rezultāts .

Tagad man jautājums cienījamam Funim, kam vajadzīga šāda statistika?
Arī es varu mierīgi būt starp līderiem Olimpiskajās spēlēs 5000 metru skrējienā...pēc kādiem 400 metriem.
Varbūt pats īstenībā esi cienījamais Bartkeviča kungs, nu dikti līdziga aritmētika.
Es arī dikti iesmēju par šāda veida statistikas pasniegšanu.
Lai kaut ko tādu pasniegtu ir īpaši jāaizdomājas, un jābūt labam demagogam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 11:05, pirms 8 gadiem
Vissticamāk būs zāģis, un kā jau parasti Omskai uzvaru nodrošinās Deniss Paršins! Katru reizi kad Dinamo pret viņu spēle, tad viņš ir spēles zvaigzne!
, 2016-09-21 11:11, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Skatos, Ivars pie DR raksta ir klāt kā štiks Pareizi vien daudzi Eksperti apgalvoja, ka Dinamo rakstu neapmeklēšanas maratorijs no Ivara puses nebūs ilgstošs
Eksperi teica ka mēnesi neizturēšot, pirmais "izņēmums" bija pēc kādas nedēļas
, 2016-09-21 11:15, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Arī pēc spēles ar Kuzņu, tā ir priekšā kopvērtējumā KrHuLv.
SC autori ar saviem tupiem virsrakstiem vienkārši iespārda.
Solīji taču DR rakstus nekomentēt. Pat turēt savus solījumus nespēj - "īsts" vīrs
, 2016-09-21 11:15, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Pirmās 10 spēles - 6 punkti. Graujoši slikts rezultāts. 28.vieta tabulā. Gūtie vārti - 25.vieta, zaudētie vārti - 21.vieta, vairākums 11.vieta, mazākums 29.vieta.
Interesanta izskatās tabula , ja spēles beigtos pēc 2 periodiem. DR tad būtu 15.vietā (būtu PO zonā). Pēdējā 29.vietā tad būtu Jokerit ar 4 punktiem,kura pēc 2.periodiem vēl nevienā spēlē nav bijusi vadībā. Nav brīnums ka Jokerit nav apmierināti ar sezonas sākumu.
Jāuzvar spēle nevis atsevišķš periods, par to medaļas nedala. un pa lielam viss izšķiras kā reiz 3.periodā. un ja tas nožēlojams, tad arī spēle tāda ir kā ir. ja spēle beigtos pēc 2.perioda, tad tā arī tiktu pakārtota tam ka beidzās pēc 40min.
Mums Jokerit problēmas
, 2016-09-21 11:16, pirms 8 gadiem
-Burts-DR73pirms 3 min.
Skatos, Ivars pie DR raksta ir klāt kā štiks Pareizi vien daudzi Eksperti apgalvoja, ka Dinamo rakstu neapmeklēšanas maratorijs no Ivara puses nebūs ilgstošs
Šas šis uzceps atbildi, ka procentuāli nekad nav 0%! Un ka vispār viņš nekad nekur neko taadu nav rakstiijis
, 2016-09-21 11:16, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Eksperi teica ka mēnesi neizturēšot, pirmais "izņēmums" bija pēc kādas nedēļas
Sēžot mājās pēc operācijas garlaicīgi.
Pie KrHuLv rakstiem var vismaz pajautroties.
Bet joprojām palieku pie tā,ka nebarošu visādus funoīdus, un ,nemaz nerunājot, par visādu debīliķu A burtu un huiļu barošanu.
, 2016-09-21 11:17, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Solīji taču DR rakstus nekomentēt. Pat turēt savus solījumus nespēj - "īsts" vīrs
Jau vienam atbildēju nedaudz augstāk.
, 2016-09-21 11:18, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sēžot mājās pēc operācijas garlaicīgi.
Pie KrHuLv rakstiem var vismaz pajautroties.
Bet joprojām palieku pie tā,ka nebarošu visādus funoīdus, un ,nemaz nerunājot, par visādu debīliķu A burtu un huiļu barošanu.
man tak vienalga, tik nesaprotu kāpēc nepieciešami tādi demonstratīvi paziņojumi, ignorēšu šo, nerakstīšu tur u.t.t. Tak pajāt ko Tu ignorē, vai nekomentē
, 2016-09-21 11:19, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: man tak vienalga, tik nesaprotu kāpēc nepieciešami tādi demonstratīvi paziņojumi, ignorēšu šo, nerakstīšu tur u.t.t. Tak pajāt ko Tu ignorē, vai nekomentē
Jā,laikam tiešām nevajadzēja rakstīt,ka nekomentēšu. Mana kļūda.
, 2016-09-21 11:19, pirms 8 gadiem
Dzejnieks rakstīja: te nav varianti! 2. vieta liiga pret 27. vietu.
50 % Avangarda uzvaras pamatlaika pret 70 % musu zaudejumiem pamatlaika. un kofs 1.85 ir jaizmanto .
Kā es rēkšu, ja dažādi faktori sakritīs un omska zāģēs. Arī pabiras agri vai vēlu uzvar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 11:20, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sēžot mājās pēc operācijas garlaicīgi.
Pie KrHuLv rakstiem var vismaz pajautroties.
Bet joprojām palieku pie tā,ka nebarošu visādus funoīdus, un ,nemaz nerunājot, par visādu debīliķu A burtu un huiļu barošanu.
Palasi labāk kādu grāmatu
, 2016-09-21 11:21, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es arī dikti iesmēju par šāda veida statistikas pasniegšanu.
Lai kaut ko tādu pasniegtu ir īpaši jāaizdomājas, un jābūt labam demagogam.
Mīkstais, kas netur solījumus
, 2016-09-21 11:24, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Mīkstais, kas netur solījumus
Tavs iepriekšējais niks bija shmidzis?
, 2016-09-21 11:25, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,laikam tiešām nevajadzēja rakstīt,ka nekomentēšu. Mana kļūda.
A ko Tev nooperēja?
, 2016-09-21 11:26, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: A ko Tev nooperēja?
Laviņa interviju noskatījies? Bij vērts?
, 2016-09-21 11:26, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Palasi labāk kādu grāmatu
Jau lasu elektroniski. Ivara Jāņa Stradiņa detektīvromānus. Bišķi jau velk uz Doila špikošanu, bet vienalga interesanti.
, 2016-09-21 11:29, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: A ko Tev nooperēja?
Celi izoperēja. Menisks.
Pēdējos divus gadus katru dienu centos dienā nosoļot ar kājām augstā tempā vismaz 12-15 kilometrus. Rezultāts uz svaru bija/ir spīdošs, jo 25 kg. nometu, bet sačakarēju celi.
, 2016-09-21 11:35, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Laviņa interviju noskatījies? Bij vērts?
Nē, vēl neesmu skatījies.
, 2016-09-21 11:35, pirms 8 gadiem
Butiba mums vienmer ir gajis labi pret omsku nezinu ka sodien bus.
, 2016-09-21 11:44, pirms 8 gadiem
Galviņš šobrīd ir 2.labākais vārtu guvējs visā līgā starp aizsargiem un 13. rezultatīvākais aizsargs KHL. Jāatzīmē, ka rezultīvākajā savā sezonā KHL Guntis savāca 30 punktus, un tas notika 2011./12. g. sezonā.
, 2016-09-21 11:47, pirms 8 gadiem
Schneider' rakstīja: Butiba mums vienmer ir gajis labi pret omsku nezinu ka sodien bus.
17 speles lidz sim, no kuram 10 esam uzvarejusi. Bet saja situacija nedomaju, ka tam ir liela un izskirosa nozime. Prognozet kaut ko vismaz es personigi kaut ko atturesos. Uzvara par Novokuznecku isti indikators tomer nav. Omska tomer ir pavisam cita kalibra blice. Tur tomer ir individuali meistarigaki speletaji, ari ambicijas Omskai nav no mazajam. Zinu tikai to, ka bus nopietna un smaga cina. Lai vai ka, tiri simboliski - lai veicas RD!
, 2016-09-21 11:54, pirms 8 gadiem
Avangard mērķē tikai uz titulu, jo viņiem KHL ērā ir sasniegts tikai 1 fināls.
Sastāvs novākts priekš KHL standartiem diezgan iespaidīgs. Arī treneris nav nekāds vakarējais, jo tomēr spēja aizvest Magņitku pirms 9 gadiem līdz RUS čempiontitulam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 11:59, pirms 8 gadiem
arhivs 2x rakstīja: Neaizmirsti, ka šis vēl nav play off. Pienācīgi nenoskaņojoties viņi var zaudēt jebkurai komandai.
Es jau nemaz neesmu teicis, ka DR nav izredžu, atšķirībā no ļoti daudziem te
, 2016-09-21 12:00, pirms 8 gadiem
Šovakar notiks arī 1 spēle LHV, bet pagaidām klusums SC...
, 2016-09-21 12:12, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Šovakar notiks arī 1 spēle LHV, bet pagaidām klusums SC...
Vai LHF ir preses dienests?
, 2016-09-21 12:12, pirms 8 gadiem
Bus labi! pret stipru komandu cita spele!
, 2016-09-21 12:53, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Pret līderi kepkam jāsagatavo vairāk Aldarīši nekā pret pastarīti!
Atkal sutināsi riepu un tecināsi apinīti?
, 2016-09-21 12:55, pirms 8 gadiem
Daņ fox rakstīja: nevaru izvēlēties kurus skaitļus vikingā atzīmēt
Vienīgais ko tu vari atzīmēt ir strīpiņas klades malās
, 2016-09-21 12:56, pirms 8 gadiem
Daņ fox rakstīja: he he bukiji gan dāsni šodien tādu kofu dod uz omsku ,te pat muļķim skaidrs tas ir izcils grābiens 150 eiri uzmaucu virsū
aha un es uzmetu 1500
Iemet skrīnu pintes expert!
, 2016-09-21 12:56, pirms 8 gadiem
Dzejnieks rakstīja: te nav varianti! 2. vieta liiga pret 27. vietu.
50 % Avangarda uzvaras pamatlaika pret 70 % musu zaudejumiem pamatlaika. un kofs 1.85 ir jaizmanto .
Visu cieņu!
, 2016-09-21 12:57, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG4 rakstīja: He he
Pedejas 24h mazais Dinaburdzeens aka kepons staigaja augsti paceltu nageni un arbuziem paduses jo tika uzvareti varenie metaalu vaceji Kuznjas specbrigade

Pec sodienas zaaga nagenes tiks nomestas atpakal atvilktnees, bet arbuzi apesti

Pa lielu Gvardi,AvanGvardi
Pag ko skaidrajā? experti liek internetā.
Jeb tu staigā uz optibet vai olybet lodziņiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 13:16, pirms 8 gadiem
Kamēr nau playofu zonā darbs nau izpildīts
, 2016-09-21 13:19, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Solīji taču DR rakstus nekomentēt. Pat turēt savus solījumus nespēj - "īsts" vīrs
Prostitūtu solījumi nav pušplēsta graša vērti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 13:45, pirms 8 gadiem
arhivs 2x rakstīja: Visu cieņu par tādu apņemšanos. Atceros, labu laiku atpakaļ, katru dienu starp Liepāju un, laikam, Aizputi, kursēja tāda veca večiņa. Domāju, ka viņa nogāja vismaz 60 km pa dienu. Ir kur tiekties.
Nē, viņa kursēja starp Durbi un Liepāju. Viņai bija mazliet nojūgusies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 14:04, pirms 8 gadiem
arhivs 2x rakstīja: Nu, vienalga, 50 km nav mazs attālums. Kā pats, pēc atveseļošanās turpināsi soļot? Nebūs laika komentārus rakstīt.
Jā, turpināšu.
Gan jau arī tam laika atradīsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 14:22, pirms 8 gadiem
kaijs rakstīja: Kādus gadus atpakaļ jauniešu komandas Zemgale U16 treneris savulaik bija tāds Andris Bartkevičs, it kā zināms cilvēks hokeja aprindās.
Sezonu komanda noslēdza pārliecinoši pēdējā vietā.
Kad notika sezonas izvērtēšana pie kafijas kopā ar vecākiem un kluba vadību, bija samērā saspringta gaisotne, jo trenera pakalpojumi nebija lēti, bet rezultāts bija nekāds.
Godājamais treneris savā atskaitē tieši šo faktu - rezultātus pēc 2.perioda - lika galdā, ka nopietnu sasniegumu, jo redz pēc 2 periodiem komanda būtu stabili kaut kur tabulas vidusdaļā. Galvenais viss notiek un ir rezultāts .

Tagad man jautājums cienījamam Funim, kam vajadzīga šāda statistika?
Arī es varu mierīgi būt starp līderiem Olimpiskajās spēlēs 5000 metru skrējienā...pēc kādiem 400 metriem.
Varbūt pats īstenībā esi cienījamais Bartkeviča kungs, nu dikti līdziga aritmētika.
Tā ir tikai statistika un tas neskaitās nekāds sasniegums, bet šāda statistika kalpo kā vērtīgs avots analīzei.
Tavs salīdzinājums - hokejs un 5000 metru skrējiens ir ļoti nepareizs pēc būtības. Skrējienā bieži vien apzināti sportisti negrib būt pirmie apli pirms beigām,kur nu vēl pašā sakumā. hokejā kaut kas tāds nav iedomājams.
Ja tu salīdzini šos 2 sporta veidus, tas vien liecina ka laikam neorientējies sporta niansēs.
Ja tu nesaproti kam vajadzīga šāda statistika, tad grūti ko piebilst. Pirmkārt tas ir interesanti (protams ne jau visiem). Otrkārt tas parāda komandas iespējas, progresu/regresu spēles laikā, arī fizisko kondīciju un psiholoģiju utt.
Vēl reiz atkārtoju tas nu gan nav nekāds sasniegums kas ir pēc 2.perioda bet tas parāda kur ir attīstības iespējas, kur ir potenciāls.
Ja komanda pilnīgi neatbilst līgas līmenim tad pēc 2.perioda viņa nebūs tabulas vidusdaļā bet gan apakšā.
EČ futbolā bija statistika par gūtajiem vārtiem katrās 15 minūtēs, ir statistika cik km katrs futbolists noskrien. NHL spēlēs statistikai ir ļoti liela nozīme un tā ir sīkāka kā KHL. Statistika ir viens no atbalsta punktiem lai saprastu komandas plusus un mīnusus.
, 2016-09-21 14:24, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Tā ir tikai statistika un tas neskaitās nekāds sasniegums, bet šāda statistika kalpo kā vērtīgs avots analīzei.
Tavs salīdzinājums - hokejs un 5000 metru skrējiens ir ļoti nepareizs pēc būtības. Skrējienā bieži vien apzināti sportisti negrib būt pirmie apli pirms beigām,kur nu vēl pašā sakumā. hokejā kaut kas tāds nav iedomājams.
Ja tu salīdzini šos 2 sporta veidus, tas vien liecina ka laikam neorientējies sporta niansēs.
Ja tu nesaproti kam vajadzīga šāda statistika, tad grūti ko piebilst. Pirmkārt tas ir interesanti (protams ne jau visiem). Otrkārt tas parāda komandas iespējas, progresu/regresu spēles laikā, arī fizisko kondīciju un psiholoģiju utt.
Vēl reiz atkārtoju tas nu gan nav nekāds sasniegums kas ir pēc 2.perioda bet tas parāda kur ir attīstības iespējas, kur ir potenciāls.
Ja komanda pilnīgi neatbilst līgas līmenim tad pēc 2.perioda viņa nebūs tabulas vidusdaļā bet gan apakšā.
EČ futbolā bija statistika par gūtajiem vārtiem katrās 15 minūtēs, ir statistika cik km katrs futbolists noskrien. NHL spēlēs statistikai ir ļoti liela nozīme un tā ir sīkāka kā KHL. Statistika ir viens no atbalsta punktiem lai saprastu komandas plusus un mīnusus.
Ko piedāvā? Vairāk biezpiens un burkāni jāēd?
, 2016-09-21 14:28, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es arī dikti iesmēju par šāda veida statistikas pasniegšanu.
Lai kaut ko tādu pasniegtu ir īpaši jāaizdomājas, un jābūt labam demagogam.
Tu nu gan esi hokejā saprotošs un labi zini, ka tas nav nekāds trenera arguments labai spēlei kopumā -rezultāts pēc 2.perioda. Un arī to labi saproti-ja komanda pēc 2.perioda ir 15.vietā, bet spēles beigās 28.vietā , tad tur ir viela pārdomām. Es to uzrakstīju. lai akcentētu mūsu ļoti vājās trešās trešdaļas nevis lai slavētu komandu. Uzrakstīju arī to lai parādītu ka komandai ir kaut kāds potenciāls nākotnē (kas tev protams nepatīk ) lai tiktu kaut nedaudz augstāk par 28.vietu.
Kad kāds cits raksta muļķības tad saprotu, bet tev nepiestāv muļķīša tēlošana. Ja tu būtu treneris -tad no šīs statistikas arī sīkāk pievērstos 3.periodam (kas pie vainas-fiziskais, psiholoģija, nogurums, pēdējo minūšu mandrāža, neticība saviem spēkiem utt.).
, 2016-09-21 14:30, pirms 8 gadiem
KANDESA rakstīja: Kā es rēkšu, ja dažādi faktori sakritīs un omska zāģēs. Arī pabiras agri vai vēlu uzvar.
Vakar 26.vieta savā laukumā 4-0 uzvarēja pārliecinošo 1.vietu.
, 2016-09-21 14:33, pirms 8 gadiem
Dīķa lietpratējs rakstīja: Ko piedāvā? Vairāk biezpiens un burkāni jāēd?
Lai treneri domā- fiziskais, psiholoģija, nogurums, pēdējo minūšu mandrāža, neticība saviem spēkiem, nevajadzīgie noraidījumi 3.periodā utt.
Piedāvāju - jāmeklē jauns labs treneris un Sējējs lai ir tikai GM. Ja ir nauda, tad komandai nepieciešami 1-2 laba līmeņa uzbrucēji.
, 2016-09-21 14:34, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Tā ir tikai statistika un tas neskaitās nekāds sasniegums, bet šāda statistika kalpo kā vērtīgs avots analīzei.
Tavs salīdzinājums - hokejs un 5000 metru skrējiens ir ļoti nepareizs pēc būtības. Skrējienā bieži vien apzināti sportisti negrib būt pirmie apli pirms beigām,kur nu vēl pašā sakumā. hokejā kaut kas tāds nav iedomājams.
Ja tu salīdzini šos 2 sporta veidus, tas vien liecina ka laikam neorientējies sporta niansēs.
Ja tu nesaproti kam vajadzīga šāda statistika, tad grūti ko piebilst. Pirmkārt tas ir interesanti (protams ne jau visiem). Otrkārt tas parāda komandas iespējas, progresu/regresu spēles laikā, arī fizisko kondīciju un psiholoģiju utt.
Vēl reiz atkārtoju tas nu gan nav nekāds sasniegums kas ir pēc 2.perioda bet tas parāda kur ir attīstības iespējas, kur ir potenciāls.
Ja komanda pilnīgi neatbilst līgas līmenim tad pēc 2.perioda viņa nebūs tabulas vidusdaļā bet gan apakšā.
EČ futbolā bija statistika par gūtajiem vārtiem katrās 15 minūtēs, ir statistika cik km katrs futbolists noskrien. NHL spēlēs statistikai ir ļoti liela nozīme un tā ir sīkāka kā KHL. Statistika ir viens no atbalsta punktiem lai saprastu komandas plusus un mīnusus.

....... šāda statistika kalpo kā vērtīgs avots analīzei.

Un atkal nāk prātā teiciens, ka katrā latvietī mājo speciālists visās jomās.
Tu jau kuro sezonu te sludini šos statistikas datus, bet kamēr briest Tevis sludinātās pārmaiņas, balstoties uz statistiku un komandas potenciālu utt. sezona beidzas un KrHuLv ir tieši tur kur tā ir.
, 2016-09-21 14:35, pirms 8 gadiem
Dzejnieks rakstīja: te nav varianti! 2. vieta liiga pret 27. vietu.
50 % Avangarda uzvaras pamatlaika pret 70 % musu zaudejumiem pamatlaika. un kofs 1.85 ir jaizmanto .
Par skreenu- visu cieņu, par likmi- diezgan neapdomīgi!
1. Balstīt likmi, uz komandu vietu tabulā, tas ne vienmēr ir objektīvs rādītājs. It sevišķi sezonas sākumā.
2. Uzvaras procenti nedodas hokeja laukumā, to dara hokejisti
3. Ja skatiijies pēdējo Omskas spēli Minskā, tad redzētu, ka nekādi pārcilvēki viņi nav.
4. Djinamo jau šobrīd zaudēt nav ko domâju, ka šie plēsīsies nemaņā
Un protams zaudēt arī, vari vairāk nekā iegūt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 14:36, pirms 8 gadiem
Daņ fox rakstīja: he he bukiji gan dāsni šodien tādu kofu dod uz omsku ,te pat muļķim skaidrs tas ir izcils grābiens 150 eiri uzmaucu virsū
Visu pabalstu?
, 2016-09-21 14:39, pirms 8 gadiem
Dzejnieks rakstīja: te nav varianti! 2. vieta liiga pret 27. vietu.
50 % Avangarda uzvaras pamatlaika pret 70 % musu zaudejumiem pamatlaika. un kofs 1.85 ir jaizmanto .
Betfair ir 1.95 uz Avangard
, 2016-09-21 14:47, pirms 8 gadiem
Vērojot foto, var raudzīt, ka dinamieši ar augstu paceltām galvām veras pa labi uz Austrumos lēcošo Sauli pretim gaismai, cerībām un gaidītiem panākumiem- nu kaut kā apm.tā...
, 2016-09-21 14:48, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
....... šāda statistika kalpo kā vērtīgs avots analīzei.

Un atkal nāk prātā teiciens, ka katrā latvietī mājo speciālists visās jomās.
Tu jau kuro sezonu te sludini šos statistikas datus, bet kamēr briest Tevis sludinātās pārmaiņas, balstoties uz statistiku un komandas potenciālu utt. sezona beidzas un KrHuLv ir tieši tur kur tā ir.
Es ļoti, ļoti, ļoti daudzās jomās neesmu speciālists. Un neesi pamanījis ka es bieži akcentēju doma, ka neesmu gudrāks par treneriem un esmu pilnīgs amatieris sporta jomā, tikai līdzjutējs ar savām domām.
Tātad 15.vieta un 28 vieta - šis fakts pilnīgi neitrālam līdzjutējam neizteiks pilnīgi neko pēc tavām domām. Es arī daudzās citām līgas skatos statistiku un ja ieraudzītu šādu faktu-kaut kādas domas par man pilnīgi svešu komandu izveidotos, tev tātad nekādas domas nebūtu. Tev ir 100% tikai un vienīgi galarezultāts kā meistarības rādītājs.
Tātad Latvijas futbolisti bija meistarīgāki pār Turciju 2003.gadā, Latvijas hokejisti pār Krieviju 2000.gadā. Šogad 26.vieta tomēr ir meistarīgāka pār 1.vietu jo uzvarēja ar 4-0. Alaves Spānijas futbolā ir meistarīgāki par Barcelona.
Tu rakstīji, ka tev ļoti patīk kā spēlē PK U-23. Bet viņi zaudēja Krievijai , tev ir tikai galarezultāts, nekādas veiksmes/neveiksmes neeksistē-IR TIKAI UN VIENĪGI GALAREZULTĀTS. Tātad Krievija ir vēl labāka par meistarīgajiem U-23. Tas viss izriet no taviem secinājumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 15:26, pirms 8 gadiem
Vai Jāgrs spēlēs ? Ja atkal ne, tad Saulietis, Tims un Skvorcovs paņems..
, 2016-09-21 15:34, pirms 8 gadiem
Pirmo reizi šogad iegāju khl.ru paskatīties tabulu. Izrādījās, ka rietumu konferencē visas pēdējās vietas (izņemot pēdējo - Severstaļ) ieņem ne-krievu komandas - tiesa, Minskai par 3-4 spēlēm mazāk nekā citiem.
Baris otrā konferencē - priekšpēdējā vietā. Kuņluņs arī ārpus PO zonas.

Secinājumus lai katrs izdara pats.
, 2016-09-21 15:43, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Es ļoti, ļoti, ļoti daudzās jomās neesmu speciālists. Un neesi pamanījis ka es bieži akcentēju doma, ka neesmu gudrāks par treneriem un esmu pilnīgs amatieris sporta jomā, tikai līdzjutējs ar savām domām.
Tātad 15.vieta un 28 vieta - šis fakts pilnīgi neitrālam līdzjutējam neizteiks pilnīgi neko pēc tavām domām. Es arī daudzās citām līgas skatos statistiku un ja ieraudzītu šādu faktu-kaut kādas domas par man pilnīgi svešu komandu izveidotos, tev tātad nekādas domas nebūtu. Tev ir 100% tikai un vienīgi galarezultāts kā meistarības rādītājs.
Tātad Latvijas futbolisti bija meistarīgāki pār Turciju 2003.gadā, Latvijas hokejisti pār Krieviju 2000.gadā. Šogad 26.vieta tomēr ir meistarīgāka pār 1.vietu jo uzvarēja ar 4-0. Alaves Spānijas futbolā ir meistarīgāki par Barcelona.
Tu rakstīji, ka tev ļoti patīk kā spēlē PK U-23. Bet viņi zaudēja Krievijai , tev ir tikai galarezultāts, nekādas veiksmes/neveiksmes neeksistē-IR TIKAI UN VIENĪGI GALAREZULTĀTS. Tātad Krievija ir vēl labāka par meistarīgajiem U-23. Tas viss izriet no taviem secinājumiem.
Tev jau viens konkrēti uzrakstīja, par to kas sportā ir primārais un kas sekundārais,
Tu kā vienmēr ieslēdzi muļķīti, un notēloji, ka nesaproti par ko viņš rakstīja.
Jā, 2000. gadā LV tajā konkrētā spēlē bija labāki par RU zvaigžņoto izlasi, tāpat arī 2004. gadā divu spēļu kopsummā stiprāki par Turciju, tāpat arī Alaves tajā vienā konkrētā spēlē bija stiprāki par Barsu, bet...... stāsts ir par to, ka KrHuLv ir jābūt stiprākai par saviem oponentiem daudzu spēļu summā, un nevis tikai atsevišķos periodos vai spēlēs.
Es ļoti ceru,ka Tu bērniem nemāci, ka galvenais,lai cilvēks kaut ko dara, un neskatās kāds būs gala rezultāts?
Jā, viennozīmīgi ka pats svarīgākais sporta ir uzvaras komandu sporta veidos,un labāki laiki uz tablo nekā pretiniekiem individuālajos sporta veidos. Ja Tavā skatījumā ir savādāk ,tad tas ir amatieru sports, kurā galvenais ir nodarbošanās ar mīļoto sporta veidu neatkarībā no sporta veida. Pro sportā neviens normāls naudas devējs neatbalstīs komandu, kuras mērķis nav uzvarēt un krāt punktus tabulās.
, 2016-09-21 16:02, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev jau viens konkrēti uzrakstīja, par to kas sportā ir primārais un kas sekundārais,
Tu kā vienmēr ieslēdzi muļķīti, un notēloji, ka nesaproti par ko viņš rakstīja.
Jā, 2000. gadā LV tajā konkrētā spēlē bija labāki par RU zvaigžņoto izlasi, tāpat arī 2004. gadā divu spēļu kopsummā stiprāki par Turciju, tāpat arī Alaves tajā vienā konkrētā spēlē bija stiprāki par Barsu, bet...... stāsts ir par to, ka KrHuLv ir jābūt stiprākai par saviem oponentiem daudzu spēļu summā, un nevis tikai atsevišķos periodos vai spēlēs.
Es ļoti ceru,ka Tu bērniem nemāci, ka galvenais,lai cilvēks kaut ko dara, un neskatās kāds būs gala rezultāts?
Jā, viennozīmīgi ka pats svarīgākais sporta ir uzvaras komandu sporta veidos,un labāki laiki uz tablo nekā pretiniekiem individuālajos sporta veidos. Ja Tavā skatījumā ir savādāk ,tad tas ir amatieru sports, kurā galvenais ir nodarbošanās ar mīļoto sporta veidu neatkarībā no sporta veida. Pro sportā neviens normāls naudas devējs neatbalstīs komandu, kuras mērķis nav uzvarēt un krāt punktus tabulās.
Vai gala rezultātā vienmēr uzvar tajā spēlē meistarīgākā komanda?
Bērniem es mācu , ka svarīgi ir kaut ko darīt , ļoti censties un ja arī gala rezultātā nav cerētais , tad nevajag noskumt ,jo ar lielu centību var panākt veiksmīgu gala rezultātu.
Dzīvē ne vienmēr gala rezultāts ir svarīgākais , bet ir brīži kad process ir svarīgāks par galarezultātu.
, 2016-09-21 16:14, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Vai gala rezultātā vienmēr uzvar tajā spēlē meistarīgākā komanda?
Bērniem es mācu , ka svarīgi ir kaut ko darīt , ļoti censties un ja arī gala rezultātā nav cerētais , tad nevajag noskumt ,jo ar lielu centību var panākt veiksmīgu gala rezultātu.
Dzīvē ne vienmēr gala rezultāts ir svarīgākais , bet ir brīži kad process ir svarīgāks par galarezultātu.
padomā reiz, ko pats varētu mācīties no bērniem procesā, tolerance palīdzēs sasniegt galarezultātu
, 2016-09-21 16:23, pirms 8 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: Omskai nav variantu, DR uz viļņa.
Uz kāda viļņa,ja atkal sāksies 4 zaudējumi,tas ir labākaja gadījuma ja mēs ladu vinēsim,ja nē 5 zaudējumi pēc kārtas.
, 2016-09-21 16:29, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Vai gala rezultātā vienmēr uzvar tajā spēlē meistarīgākā komanda?
Bērniem es mācu , ka svarīgi ir kaut ko darīt , ļoti censties un ja arī gala rezultātā nav cerētais , tad nevajag noskumt ,jo ar lielu centību var panākt veiksmīgu gala rezultātu.
Dzīvē ne vienmēr gala rezultāts ir svarīgākais , bet ir brīži kad process ir svarīgāks par galarezultātu.
Nē, ir arī atsevišķi izņēmi.
Komandu sporta veidos kaut kādos īsos zibensturnīros ar veiksmes un dažiem citiem faktoriem pēc komplektācijas un ar mazākiem finanšu resursiem vājākas komandas var izšaut, bet ne garos turnīros kāds ir Krievijas čempionāts.
Nepiekrītu, jo galarezultāts ir tas, kā dēļ vispār notiek process kas ved uz šo galarezultātu. Ja galarezultāts procesa rezultātā nav sasniegts, tad process uz to ir bijis nepareizs un nepilnīgs. Tas ir kā 1+1=2.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 16:43, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, ir arī atsevišķi izņēmi.
Komandu sporta veidos kaut kādos īsos zibensturnīros ar veiksmes un dažiem citiem faktoriem pēc komplektācijas un ar mazākiem finanšu resursiem vājākas komandas var izšaut, bet ne garos turnīros kāds ir Krievijas čempionāts.
Nepiekrītu, jo galarezultāts ir tas, kā dēļ vispār notiek process kas ved uz šo galarezultātu. Ja galarezultāts procesa rezultātā nav sasniegts, tad process uz to ir bijis nepareizs un nepilnīgs. Tas ir kā 1+1=2.
Process ir svarīgāks brīžiem par gala rezultātu, jo procesa laikā rodas jaunas un vērtīgas iemaņas, prasmes kas noderēs dzīvā citās jomās.
Cilvēks kurš sporto , dara to ļoti apzinīgi, bet nesasniedz cerēto gala rezultātu, ļoti iespējams gūst iemaņas kas noder citur.
Bērniem, pusaudžiem tas jo īpaši svarīgi. Komandu sporta veidi disciplinē bērnus , māca darboties komandā, pārciest dzīves likstas vieglāk.
Mūzikā piemēram bērns nesasniedz gala rezultātu - netiek uz festivālu, skati, negūst vietas, bet mācības mūzikā attīstot labi matemātiskās iemaņas.
Mācoties vienu gūst iemaņas kam citam. Vissliktāk ir tad ja neko nedara, ja tendēts tikai uz galarezultātu un tas nav-tad pamet visu un sāk nodarboties ne ar tām labākajām lietām dzīvē.
Varbūt kāds ne visai veiksmīgs sportists ir sportists tikai lai nenodzertos.
Ne visiem ir lemts būt dzīvē Jāgriem , Bjorndaleniem , Messi, Boltam.
, 2016-09-21 17:05, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Process ir svarīgāks brīžiem par gala rezultātu, jo procesa laikā rodas jaunas un vērtīgas iemaņas, prasmes kas noderēs dzīvā citās jomās.
Cilvēks kurš sporto , dara to ļoti apzinīgi, bet nesasniedz cerēto gala rezultātu, ļoti iespējams gūst iemaņas kas noder citur.
Bērniem, pusaudžiem tas jo īpaši svarīgi. Komandu sporta veidi disciplinē bērnus , māca darboties komandā, pārciest dzīves likstas vieglāk.
Mūzikā piemēram bērns nesasniedz gala rezultātu - netiek uz festivālu, skati, negūst vietas, bet mācības mūzikā attīstot labi matemātiskās iemaņas.
Mācoties vienu gūst iemaņas kam citam. Vissliktāk ir tad ja neko nedara, ja tendēts tikai uz galarezultātu un tas nav-tad pamet visu un sāk nodarboties ne ar tām labākajām lietām dzīvē.
Varbūt kāds ne visai veiksmīgs sportists ir sportists tikai lai nenodzertos.
Ne visiem ir lemts būt dzīvē Jāgriem , Bjorndaleniem , Messi, Boltam.
Ja Tu vadot bērnam nodarbību, un nodarbības beigās uzdodot kontroljautājumus secini, ka bērns nav pilnībā sapratis mācīto, tad secinājums apmācības process ir bijis nepareizs. Pat neskatoties, ka bērns ir apguvis to tikai daļēji.
, 2016-09-21 17:25, pirms 8 gadiem
Attendance at last night's KHL game in Beijing was 550... It's people, not thousands. 550 people. No, I didn't miss a zero.

Izskatās, ka tur hokejs nevienu neinteresē.
, 2016-09-21 17:40, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu vadot bērnam nodarbību, un nodarbības beigās uzdodot kontroljautājumus secini, ka bērns nav pilnībā sapratis mācīto, tad secinājums apmācības process ir bijis nepareizs. Pat neskatoties, ka bērns ir apguvis to tikai daļēji.
Šajā konkrētajā piemērā es tev piekrītu, tikai ja bērns ir centies saprast vielu , bet ja klasē ir 25 bērni tad drīzāk būs kāds ,kurš nav sapratis, jo nav klausījies.
, 2016-09-21 17:41, pirms 8 gadiem
Gaidu DR sastāvu uz šodienas spēli, mājas lapā vēl nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 18:13, pirms 8 gadiem
Daņ fox rakstīja: sagribējās suši būs jāpasūta
Kā es gribu tev mutē ie...st!!!!!
, 2016-09-21 18:14, pirms 8 gadiem
luksofoors3 rakstīja: kepka pat nezin kur skatīties
https://www.instagram.com/p/BKn10E7BfAw/?taken-by=dinamorigaofficial
Kur nu man līdz tavai gudrībai. Instagramm nekad neko neskatos. Neizmantoju šo adresi vispār. Ja prasīsi kāpēc neizmantoju-tad mana atbilde - nezinu bet neizmantoju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 18:20, pirms 8 gadiem
krrrrr-hhhu-llv! krrr-hhhu -lv! atdodiet krimu! putinososi!krrrremļa prrrojekts
, 2016-09-21 18:24, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG4 rakstīja: Tatad, sodien karteja algas diena, PRIEKS

Maucam 285EUR uz Gvardi, AvanGvardi!!!! Shii kaudzite pec speles bus tiesi par 52% lielaka, uz ML!!!

Jautasiet ko ar blekiem darishu??? Par tiem iepirkshu izlases medalu un baudishu Pelavu smereshanu pa bortiem un to, kaa Sedlo vaac ripas no tiikla araa!!!

IESAKU
Spēcīgs birojs ar lielu kapitālu. Drīz neizkonkurēsiet betfair ar tādu kapitālu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-21 18:57, pirms 8 gadiem
toto cienitaji eediis roltonus