Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Pārums

"Dinamo" lauž līgumu ar Ivanānu

"Dinamo" lauž līgumu ar Ivanānu
Raitis Ivanāns
Foto: Romāns Kokšarovs, f64.lv

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) klubs Rīgas "Dinamo" pārtraucis līgumattiecības ar 34 gadu veco uzbrucēju Raiti Ivanānu, kurš komandā spēlēja 2012./2013. gada sezonā, vēsta kluba mājaslapa internetā.

Pērn "Dinamo" noslēdza ar Ivanānu līgumu uz divām sezonām, tomēr pēc aizvadītās sezonas klubs nolēmis līgumsaistības ar latviešu uzbrucēju pārtraukt.

Raitis Ivanāns aizvadītajā KHL sezonā "Dinamo" sastāvā piedalījās 39 regulārā čempionāta spēlēs, kurās atdeva vienu rezultatīvu piespēli, nopelnīja lietderības koeficentu "-5" un 84 soda minūtes, vidēji laukumā pavadot 7:18 minūtes. KHL Cerības kausā Raitis piedalījās 11 mačos, kuros nopelnīja lietderības koeficentu "-1' un 6 soda minūtes, vidēji laukumā pavadot 6:16 minūtes.

Savas karjeras laikā Raitis Ivanāns NHL trīs dažādu komandu (Monreālas "Canadiens", Losandželosas "Kings" un Kalgari "Flames") sastāvos ir aizvadījis 283 spēles, gūstot 12 vārtus un atdodot sešas rezulatīvas piespēles, kā arī nopelnot 569 soda minūtes.

AHL četru komandu sastāvos 228 spēles, atzīmējoties ar septiņiem vārtiem, 15 piespēlēm un 622 soda minūtēm. Ivanāns spēlējis arī citās Ziemeļamerikas profesionālajās līgās ECHL, UHL un CHL. Latvijas izlases sastāvā viņš ir piedalījies vienā pasaules čempionātā.

Izmantotie resurseu
dinamoriga.ru


, 2013-06-21 12:53, pirms 12 gadiem
Nezinu, bet man ir zeel.
Slēpts komentārs: H3lp^
Slēpts komentārs: huy
, 2013-06-21 12:56, pirms 12 gadiem
Mirasty būs garlaicīgi;(
Slēpts komentārs: caabels123
Slēpts komentārs: Namejs
, 2013-06-21 12:58, pirms 12 gadiem
Atkal kautkadi mirastiji kaps dinoma uz aciim!
Raicha vismaz ieveda kartibu uz ledus
, 2013-06-21 12:58, pirms 12 gadiem
Ja, žēl gan. Gāju uz spēlēm lielā mērā arī dēļ viņa, bet nu atpakaļ ir Ozo, tā tad atkal jāiet
Lai veicās
, 2013-06-21 12:58, pirms 12 gadiem
ta bļ***.
Ivanāna faktora dēļ jaunie vismaz varēja uzspēlēt nebaidoties , piem., Bičevskis vai Biezais.
Ja nepaņems vietā jaunu policistu , tas būtu stulbi. Gillies nebūtu slikts variants.Spēlēt arī kaut cik jēdz.°
Tad nesaprotu , Sējēj, kam tev vajag kaut kādu Laviņu, nafig ar J.Redlihu bija jāpartrauc līgumsaistības?
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2013-06-21 13:00, pirms 12 gadiem
varēja jau atstāt, bet ne par tādu naudu.
, 2013-06-21 13:01, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bez pārsteiguma, jo pagājušās sezonas sniegums pierādīja, ka Ivanāns RD bija lieks pirkums. Vispirmām kārtām viņš neattaisnoja uz sevi liktās kluba mārketinga cerības. Nekāds skatītāju papildus pieplūdums Ivanāna dēļ uz RD mājas spēlēm netika novērots.
Nejau dēļ Ivanāna nebija skatītāju pieplūduma, bet dēļ tā, ka komanda spēlēja sūdīgi! Ivanānam šeit nav nekāda sakara ar to
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-06-21 13:02, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bez pārsteiguma, jo pagājušās sezonas sniegums pierādīja, ka Ivanāns RD bija lieks pirkums. Vispirmām kārtām viņš neattaisnoja uz sevi liktās kluba mārketinga cerības. Nekāds skatītāju papildus pieplūdums Ivanāna dēļ uz RD mājas spēlēm netika novērots.
Nu vismaz vienu otru sprukstiņu izglāba no dabūšanas pa tablo
, 2013-06-21 13:02, pirms 12 gadiem
tads rakstīja: Atkal kautkadi mirastiji kaps dinoma uz aciim!
Raicha vismaz ieveda kartibu uz ledus
Vienlaicīgi būšot viens no dargākiem spēlētājiem. Būtu labi viņu patūrēt - bet par mazāku naudu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-06-21 13:02, pirms 12 gadiem
Stulbi jau ir gaidīt no 4. maiņas daudz golus! Bet, tās 6.min. Ivanāns normāli cīnījās un jaunie laukumā varēja darīt ko grib !

P.S. NHL spēlētājs daugaviņš guva tikai 5. vārtus, bet no viņa tika gaidīts vismaz 3x vairāk, ko tad šai faktorā visiem mute ciet?
, 2013-06-21 13:02, pirms 12 gadiem
M8archa rakstīja: Nu vismaz vienu otru sprukstiņu izglāba no dabūšanas pa tablo
da ko tur skaidrot sitam veju sapustajam klaunam kko
, 2013-06-21 13:03, pirms 12 gadiem
Cik tad pagājušosezon bija to spēlētāju, kas atdeva laukumā visu sirdi? Raiča noteikti bija viens no tiem. Žēl... Un joprojām nav skaidrs, kas tad būs vietā un kur tā papildus ietirgotā un iegūtā nauda tiks iztērēta- ne jau visa aizies Hosam ar Ozo...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-06-21 13:05, pirms 12 gadiem
Bet kur, uz šo nedēļu, ir solītais "wingers"?
, 2013-06-21 13:05, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bez pārsteiguma, jo pagājušās sezonas sniegums pierādīja, ka Ivanāns RD bija lieks pirkums. Vispirmām kārtām viņš neattaisnoja uz sevi liktās kluba mārketinga cerības. Nekāds skatītāju papildus pieplūdums Ivanāna dēļ uz RD mājas spēlēm netika novērots.
Nejau dēļ Ivanāna. Savickis pats sapinās savos sapņos par Gagarinu, un uztaisīja tādu komandu, kura ir pakaļā reāli, jo neko jau viņi no hokeja nejēdz, tik taisa sev mārketingu. Nu vot i dadzīvojāmies, pēdējā vieta turnīra tabulā, kāda runa vēl par skatītāju pieplūdumu var būt?
, 2013-06-21 13:07, pirms 12 gadiem
Nu tad lai slani musu Latviesu balinus,kuri raustas aizsargat savu vartu prieksu un komandas biedrus,ir protams iznemumi,bet Peka un Abols neprata izmantot Raiti,nezinu,bet man skiet ka Nazarovs no tada speletaja neatteiktos un varbut ne tikai vins.Lai veicas Raiti.
, 2013-06-21 13:07, pirms 12 gadiem
To gan nevajadzēja darīt,jo savus pienākumus viņš pildīja godam.
, 2013-06-21 13:07, pirms 12 gadiem
Muļķi vairāk nekas ko varēja tādu policistu atlaist?
, 2013-06-21 13:09, pirms 12 gadiem
Kārtējais idiotiskais gājiens no RD puses. Komanda bija absolūti neinteresanta un pelēka, tik vien kā vēl kāds kautiņš atdzīvināja. Varēja Raiti atstāt, vienojoties par līguma summas samazināšanu.
, 2013-06-21 13:10, pirms 12 gadiem
Katrs uzbrukums ar spēka paņēmienu, tādu , ka pretinieki krita gar zemi..
ahh, bija jauki paskatīties , kā Raiča spēlē mājās , savu skatītāju priekšā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-06-21 13:10, pirms 12 gadiem
san4ito rakstīja: Nejau dēļ Ivanāna nebija skatītāju pieplūduma, bet dēļ tā, ka komanda spēlēja sūdīgi! Ivanānam šeit nav nekāda sakara ar to
Cik es zinu,tad hokejs ir komandas spēle, un ja Ivanāna vietā pirms sezonas būtu paņemts spēlētājs, kurš var dabūt ripu vārtos, tad šis komandas kopējais rezultāts iespējams būtu labāks. Par to summu,kas tika samaksāta Ivanānam, varēja dabūt rezultatīvāku uzbrucēju.
, 2013-06-21 13:10, pirms 12 gadiem
Neņaudiet,Raitis bija kārtigs valsts patriots un ja viņu neņem šitā krievu Gagarina liga,tad Raitis jau atradis daudz labāku līgu eiropā kur hokeju māk spēlēt.
, 2013-06-21 13:10, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bez pārsteiguma, jo pagājušās sezonas sniegums pierādīja, ka Ivanāns RD bija lieks pirkums. Vispirmām kārtām viņš neattaisnoja uz sevi liktās kluba mārketinga cerības. Nekāds skatītāju papildus pieplūdums Ivanāna dēļ uz RD mājas spēlēm netika novērots.
Tu tiešām domā, ka Ivanāna esamība vai neesamība iespaidoja apmeklējumu sezonas otrajā pusē? Jeb tomēr Dinamo drausmīgi vājā spēle? Kā ar abonementu īpašniekiem, vai tas, ka viņi nenāca (ar visu to, ka bija apmaksājuši jau spēles) arī ir Ivanāna nopelns?
, 2013-06-21 13:11, pirms 12 gadiem
iedo Ivanānam labākus parnerus un goli kritīs....
, 2013-06-21 13:11, pirms 12 gadiem
M8archa rakstīja: Nu vismaz vienu otru sprukstiņu izglāba no dabūšanas pa tablo
Kaut kas jau bija, bet ne jau uz to cerēja RD vadība.
, 2013-06-21 13:11, pirms 12 gadiem
Normāls Pipars, tik nesākat te atkal apd. Palasot kur spēlējis- vienkārši monstrs!
, 2013-06-21 13:11, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bez pārsteiguma, jo pagājušās sezonas sniegums pierādīja, ka Ivanāns RD bija lieks pirkums. Vispirmām kārtām viņš neattaisnoja uz sevi liktās kluba mārketinga cerības. Nekāds skatītāju papildus pieplūdums Ivanāna dēļ uz RD mājas spēlēm netika novērots.
Ignorēt jāliek šito tupo trolli ,nu pilnīgs taurenis 40 gadi un bērna prātā ...
Slēpts komentārs: Gūža
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-06-21 13:15, pirms 12 gadiem
Ulrihs rakstīja: Tu tiešām domā, ka Ivanāna esamība vai neesamība iespaidoja apmeklējumu sezonas otrajā pusē? Jeb tomēr Dinamo drausmīgi vājā spēle? Kā ar abonementu īpašniekiem, vai tas, ka viņi nenāca (ar visu to, ka bija apmaksājuši jau spēles) arī ir Ivanāna nopelns?
Pavisam noteikti, ka Ivanāns tika ņemts kā mārketinga triks. Nu nav KHL tik ļoti attīstīts šis ''policistu'' arods kā tas ir NHL. Kaut kādi atsevišķi kautiņi notiek, bet par kaut kādu nopietnu masveidību šeit runa nevar būt.
, 2013-06-21 13:15, pirms 12 gadiem
Protams, tur jau džeki sēž, kas vienīgi pēc statistikas ailītēm visu spriež! Cik reizes mums pagājušo sezonu pretinieki vārtsargam pa pirkstiem sita/bakstīja utt.? Cik reizes ļoti asi/netīri spēka paņēmieni tika pret mums izpildīti - vienu reizi, pret Rēķi!
Šogad redzēsiet kā šī situācija mainīsies!! Pirmais jau būs septembra sākumā spēlē pret horvātu klubu!
, 2013-06-21 13:15, pirms 12 gadiem
Tiesám tizleni! Man personígi galígi poh...vai vins sezoná bútu guvis vienu vai divus vártus! Prieks ceturtás mainas bija noderígs! Labák Séjéja prát panemt kkádu tur seconhand amerikáni!Tagad varés 50gadígais Ozolins savéjos aizstávét!
, 2013-06-21 13:15, pirms 12 gadiem
Kad Dinamo nolaida rokas,viņš cīnijās un uzkurināja skatītājus un speletājus.

Pirmo gadu 4 maiņa pret vityaz spēleja tik labi un tie kaušļi kas pagājušo gadu apbēdināja Dinamo tie dabuja pa ausīm un vairs nemaz neplātijās.

Tad jau arī jatlaiž Ābols un visi pārejie spelētāji,kas Dinamo neieveda play-off.

Protams tagad vāc kaut kādus jaunos speletājus,viņiem ir zema līga kur izisties!

Eh viņu rīcība ir neizsportama.

Dinamo jums ir sava galva un envajag skatīties ko Vityaz dar
, 2013-06-21 13:17, pirms 12 gadiem
Diemžēl RD nevar viņu atļauties. Sevišķi bēdīgi būs noskatīties kā viņš, no citas komandas rindām, klapē veco Rodrigo Laviņu.
, 2013-06-21 13:17, pirms 12 gadiem
Www.dinamorīga.ru ? Wtf?
, 2013-06-21 13:17, pirms 12 gadiem
premjiers17 rakstīja: Kad Dinamo nolaida rokas,viņš cīnijās un uzkurināja skatītājus un speletājus.

Pirmo gadu 4 maiņa pret vityaz spēleja tik labi un tie kaušļi kas pagājušo gadu apbēdināja Dinamo tie dabuja pa ausīm un vairs nemaz neplātijās.

Tad jau arī jatlaiž Ābols un visi pārejie spelētāji,kas Dinamo neieveda play-off.

Protams tagad vāc kaut kādus jaunos speletājus,viņiem ir zema līga kur izisties!

Eh viņu rīcība ir neizsportama.

Dinamo jums ir sava galva un envajag skatīties ko Vityaz dar
Kāds labums no tās uzkurināšanas bija? Nekāds
, 2013-06-21 13:18, pirms 12 gadiem
Gūža rakstīja: Ko čīkstat? Labi ir, ka lauza līgumu. Labāk, lai 4.maiņā spēlē Džeriņš, Meija, tie vismaz vārtus var gūt, a tolks ka liels čalis atslido savu laiku un kādu vēl izsmērē pa bortu?
Un Bičevskis un Biezais arī bija lieki, punktu var teikt ka nebija.
Un kuri tad Tavu prāt spēlēs kā jaunie (KHL reglaments paredz, ka spēlei jāpiesaka daži jaunie spēlētāji, pagājušo sezonu tie bija Bichevskis un Biezais). Diez vai 4.maiņā būs Meija un Džera!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-06-21 13:19, pirms 12 gadiem
neatkarigais rakstīja: Neņaudiet,Raitis bija kārtigs valsts patriots un ja viņu neņem šitā krievu Gagarina liga,tad Raitis jau atradis daudz labāku līgu eiropā kur hokeju māk spēlēt.
Atļaujiet pasmaidīt 34-35 gadi veci leģionāri, ja vien nav izbijuši NHL spīdekļi, pa labām Eiropas līgām neklejo... leģionāru statusā.
, 2013-06-21 13:21, pirms 12 gadiem
tomasmuller rakstīja: Pareizi darīja, lai iet kauties citur, mums vajag kas vārtus met nevis kaujas.
+ vēl viņš aizņēma jauna latviešu spēlētāja vietu
, 2013-06-21 13:23, pirms 12 gadiem
pelikans rakstīja: Diemžēl RD nevar viņu atļauties. Sevišķi bēdīgi būs noskatīties kā viņš, no citas komandas rindām, klapē veco Rodrigo Laviņu.
KHL vins noteikti nespele, tad ari Lavinu sogad nesitis, patiesiba domaju, ka si ir Ivanana hokejista karjeras beigas, ka laukuma speletajs vins nekam neder un taisit sovus ar kausanos eiropa nav pienets, preks ASV vinam gadu pa daudz, tur jau ir jaunaki stipraki kausli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-06-21 13:27, pirms 12 gadiem
Sharps rakstīja: Bet kur, uz šo nedēļu, ir solītais "wingers"?
A kas to ir konkrēti solījis?
, 2013-06-21 13:29, pirms 12 gadiem
Varbut Telkvistam vai Gudlevskim sakt dauzit boksa maisu,bus pirmie vartsargi policisti(nezinu varbut tadi jau ir),bet pretinieks raustisies uzsist pa rokam,vismaz vares pasi sevi aizstavet.
, 2013-06-21 13:29, pirms 12 gadiem
DidzisLV rakstīja: Protams, tur jau džeki sēž, kas vienīgi pēc statistikas ailītēm visu spriež! Cik reizes mums pagājušo sezonu pretinieki vārtsargam pa pirkstiem sita/bakstīja utt.? Cik reizes ļoti asi/netīri spēka paņēmieni tika pret mums izpildīti - vienu reizi, pret Rēķi!
Šogad redzēsiet kā šī situācija mainīsies!! Pirmais jau būs septembra sākumā spēlē pret horvātu klubu!
Horvātu aheelieši uz mazā laukuma, kas ir lāčiem, varēs labi paspaidīt mīkstās rotaļļietas. Bet ne jau tas galvenais. RD vadība spekulē uz līdzjutēju interesi par hokeju, tas arī viss. Viņu rīcība vispār rada pilnīgu disonansi visos jautājumos. Tas ir labs piemērs, kā sačakarēt klubu kā tādu kopumā. Laikam nav nīstāku personāžu fanu vidū kā RD priekšnieki. Kopumā lojālo latviešu līdzjutēju fonā to vajag prast.
, 2013-06-21 13:35, pirms 12 gadiem
DidzisLV rakstīja: Protams, tur jau džeki sēž, kas vienīgi pēc statistikas ailītēm visu spriež! Cik reizes mums pagājušo sezonu pretinieki vārtsargam pa pirkstiem sita/bakstīja utt.? Cik reizes ļoti asi/netīri spēka paņēmieni tika pret mums izpildīti - vienu reizi, pret Rēķi!
Šogad redzēsiet kā šī situācija mainīsies!! Pirmais jau būs septembra sākumā spēlē pret horvātu klubu!
Didzi, ja jau viss bija tik ideāli - kāpēc mēs KHL tabulā bija teju pēdējie?

Kāds taustāms labums no tā, ka Reķis dabūja 2x mazāk pa pirkstiem?

Ja Ivanāna klātbūtne komandu spārnotu un celtu pretī dižām uzvarām, tad es neko neteiktu.

Bet tā nenotika.

Soda minūtes gan jūra.
, 2013-06-21 13:37, pirms 12 gadiem
Pareizi ir, dabūja vietā citu PR instrumentu Ozoliņu, un šis statists jau vairs nav vajadzīgs. loģiski.
, 2013-06-21 13:37, pirms 12 gadiem
Vajag ka Lukasenko,(ar Minskas Dinamo) nomainit visu vadibu un trenerus un vispar krasi mainit visu Dinamo politiku un Lipmans ari jau palicis ka nezale.
, 2013-06-21 13:37, pirms 12 gadiem
Nesaprotu ko te cepties, komanda atbrivojas no gados veca kausla, lai atbrivojas vieta citiem jaunakiem speletajiem, patiesiba vajadzeja tikt vala ari no Lavina un Nizivija, vai tiesam musu hokeja rezerves ir tik svakas, ka nevar atrast aizvietotajus, vai ari Sejejs nespej skirties no saviem veciem cinu biedriem, brinums ka no Ankipana atvadijas.
, 2013-06-21 13:38, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pavisam noteikti, ka Ivanāns tika ņemts kā mārketinga triks. Nu nav KHL tik ļoti attīstīts šis ''policistu'' arods kā tas ir NHL. Kaut kādi atsevišķi kautiņi notiek, bet par kaut kādu nopietnu masveidību šeit runa nevar būt.
Nekur policisti nepiepilda tribīnes. Ok, Čehova bija izņēmums kurš apstiprina likumsakarību.
, 2013-06-21 13:38, pirms 12 gadiem
aigarstarvids rakstīja: Vajag ka Lukasenko,(ar Minskas Dinamo) nomainit visu vadibu un trenerus un vispar krasi mainit visu Dinamo politiku un Lipmans ari jau palicis ka nezale.
Protams, vajag vajag! Tur pilns plaukts ar gagariniem, no lielās mainīšanas
, 2013-06-21 13:38, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pavisam noteikti, ka Ivanāns tika ņemts kā mārketinga triks. Nu nav KHL tik ļoti attīstīts šis ''policistu'' arods kā tas ir NHL. Kaut kādi atsevišķi kautiņi notiek, bet par kaut kādu nopietnu masveidību šeit runa nevar būt.
Viņš tika ņemts kā mārketinga triks un tici man viņš savu naudu atstrādāja. Kaut vai ņemsim par piemēru spēli ar Vitjaz Rīgā, zinu n-tos cilvēkus, kas aizgāja uz šo spēli tikai Ivanāna dēļ, lai gan ar hokeju ir uz Jūs.
Tikai kāds tam visas sakars ar sezonas otrajā pusē arvien tukšākām tribīnēm? Varbūt teiksim uz konkrēta piemēra bāzes paskaidrosi kā Ivanāns iespaidoja to, ka abonementu īpašnieki nenāca uz spēlēm?
, 2013-06-21 13:39, pirms 12 gadiem
tads rakstīja: Atkal kautkadi mirastiji kaps dinoma uz aciim!
Raicha vismaz ieveda kartibu uz ledus
...spēlējot čertatā
, 2013-06-21 13:44, pirms 12 gadiem
Ja ''Dinamo'' grib Gagarina kausu,tad tā vien jārīkojas, komandai nevajag policistu,kurš uz laukuma galīgi lieks un uzbrukumā ir nulle,jēga?Labāk kaut kādu snaiperu dabūt!
, 2013-06-21 13:46, pirms 12 gadiem
Ulrihs rakstīja: Viņš tika ņemts kā mārketinga triks un tici man viņš savu naudu atstrādāja. Kaut vai ņemsim par piemēru spēli ar Vitjaz Rīgā, zinu n-tos cilvēkus, kas aizgāja uz šo spēli tikai Ivanāna dēļ, lai gan ar hokeju ir uz Jūs.
Tikai kāds tam visas sakars ar sezonas otrajā pusē arvien tukšākām tribīnēm? Varbūt teiksim uz konkrēta piemēra bāzes paskaidrosi kā Ivanāns iespaidoja to, ka abonementu īpašnieki nenāca uz spēlēm?
Teiksim tā-mēs jau šeit varam diskutēt par visu ko vien vēlamies, jo informācija mums ir tik cik ir, bet RD faktiskā rīcība atlaižot Ivanānu dod mums pamatu runāt/rakstīt par to, ka viņš tomēr nav attaisnojis uz viņa liktās cerības.
Pārējais jau ir katra subjektīvais vērtējums par notiekošo.
, 2013-06-21 13:47, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Nekur policisti nepiepilda tribīnes. Ok, Čehova bija izņēmums kurš apstiprina likumsakarību.
Jā,taisnība, bet Ivanānam vel komplektā nāca tas, ka viņš gana daudz spēles aizvadījis NHL. Un pret to mūs hokejmīļi ir varen uzņēmīgi.
, 2013-06-21 13:49, pirms 12 gadiem
miersmajas rakstīja: Www.dinamorīga.ru ? Wtf?
Pārums savā paviršībā (dinamoriga.ru) ir negribot trāpījis naglai uz galvas- Dinamo Riga īstenībā ir Krievijas, nevis Latvijas vai Eiropas hokeja klubs, jo tā kontrolpakete pieder krievijas koncernam, un pat kluba nosaukums ir krievu stilā rakstīts- DinamoRiga, nevis Latvijas vai Eiropas stilā- Rīgas Dinamo vai RigaDinamo.
, 2013-06-21 13:50, pirms 12 gadiem
Tagad pat Papiru kauss nespīd!
, 2013-06-21 13:52, pirms 12 gadiem
Ivanans butu labs paligs Ozo-tā ir skola viens par visiem cinas un visi par vienu !!!! Vai kads var pateikt ka sezonas gaitaa Ivanans butu pagriezis muguru un aizslidojis mainities !!!
nu bet ko tur vairs.... Gruti saprast ko vini grib panakt ..... Nu vajag jau ari domat par rezervēm vismaz 5-6 speletajiem kas kadu nomainis ja kadam trauma vai diskabelis
, 2013-06-21 13:52, pirms 12 gadiem
mavaans rakstīja: Ja ''Dinamo'' grib Gagarina kausu,tad tā vien jārīkojas, komandai nevajag policistu,kurš uz laukuma galīgi lieks un uzbrukumā ir nulle,jēga?Labāk kaut kādu snaiperu dabūt!
vēl viens sapņotājs/murgotājs atradies. RD izredzes izcīnīt Gagarina kausu ir tikpat lielas kā Savicka izredzes aizlidot uz Marsu.
RD spēju griesti ir PO 1./2/ kārta, un vienīgais KHL kauss, ko Rīga spēj izcīnīt Naģežda.
, 2013-06-21 13:53, pirms 12 gadiem
Raitis bija nekāds, kad vajadzēja - nekāvās, kad nevajadzēja kāvās, pie vārtiem normāli pat pastāvēt nevarēja un uzbrukumā arī nekāds
, 2013-06-21 13:55, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Teiksim tā-mēs jau šeit varam diskutēt par visu ko vien vēlamies, jo informācija mums ir tik cik ir, bet RD faktiskā rīcība atlaižot Ivanānu dod mums pamatu runāt/rakstīt par to, ka viņš tomēr nav attaisnojis uz viņa liktās cerības.
Pārējais jau ir katra subjektīvais vērtējums par notiekošo.
Nevajag atsaukties uz RD, kur lēmumos reti kad var atrast loģiku - to pierāda gan Ozo gan Mikuša, gan vēl vesela virkne notikumu.
Es tev konkrētu jautājumu uzdevu uz tavu konkrētu apgalvojumu. Tā vietā, lai atbildētu vai atzītu, ka kļūdījies vienkārši "sjehal" kā saka krievi.
, 2013-06-21 13:55, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Nekur policisti nepiepilda tribīnes. Ok, Čehova bija izņēmums kurš apstiprina likumsakarību.
Nu,labi,Cehovā kaušļi piepildīja tribīnes.Bet,ja nemaldos,to tribīņu ietilpība bija ap 3.5 tūkstošiem.Ja Rīgā atnāktu3.5 tūkstoši,tad tribīnes liktos tukšas,ne pustukšas )))
, 2013-06-21 13:58, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Didzi, ja jau viss bija tik ideāli - kāpēc mēs KHL tabulā bija teju pēdējie?

Kāds taustāms labums no tā, ka Reķis dabūja 2x mazāk pa pirkstiem?

Ja Ivanāna klātbūtne komandu spārnotu un celtu pretī dižām uzvarām, tad es neko neteiktu.

Bet tā nenotika.

Soda minūtes gan jūra.
Tev ir talants no teksta izvilkt ārā to kas tur ne mazam nav minēts! Kur ir teikt, ka vispārīgā kluba situācija bija ideāla?
Es runāju par viena konkrēta spēlētāja pienesumu! Vai vari man definēt Ivanāna mērķi, uz kā balstītu, DR valde parakstīja līgumu ar viņu? Nomest cimdus kad vajadzīgs - darīts! PR - darīts (vismaz sezonas sākumā), likt pretiniekiem respektēt klubu un tā spēlētājus - darīts! Provocēt pretinieku - darīts, kopā ar Bičevski (pārējie spēlētāji gan tādi pasīvi), tādēļ jau sezona slaikā nereizi neatspēlējām 2 vārtu deficītu!!
Noteikti atšķirību šogad redzēsiet!!
, 2013-06-21 13:59, pirms 12 gadiem
silk182 rakstīja: Stulbi jau ir gaidīt no 4. maiņas daudz golus! Bet, tās 6.min. Ivanāns normāli cīnījās un jaunie laukumā varēja darīt ko grib !

P.S. NHL spēlētājs daugaviņš guva tikai 5. vārtus, bet no viņa tika gaidīts vismaz 3x vairāk, ko tad šai faktorā visiem mute ciet?
Tik daudzi te aizmirst to, ka ka 4 maiņas uzbrucējs, viņš saņēma nesamērīgi augstu atalgojumu.
Ja viņš saņemtu tik pat cik tevis minētie Bičevskis un Biezais, un ja viņš būtu tādos pašos gados ka vini, tad jau tas būtu pavisam cits stāsts.
, 2013-06-21 14:00, pirms 12 gadiem
No otras puses spriezot,Opulskim nebija nekadas teiksanas,vins tikai skaitijas ka menegeris,bet Sejejam kaut neliela bet teiksana tomer ir,Ozo un Hosa nemaksa maz,ja Raitim bija liels ligums un komanda palika pedeja vieta tad iespejams lietderigak butu no Raita atbrivoties(varbut par vinu jau ir sanemta normala atlidziba,jo vinam vel uz gadu bija ligums) un par to piki panemt paris letus metejus ar normalu statistiku.
, 2013-06-21 14:04, pirms 12 gadiem
nepareiza rīcība,viņš ir hokeja policists un viņam ir jādara savs darbs,vajadzēja paturēt
, 2013-06-21 14:06, pirms 12 gadiem
Gūža rakstīja: Ko čīkstat? Labi ir, ka lauza līgumu. Labāk, lai 4.maiņā spēlē Džeriņš, Meija, tie vismaz vārtus var gūt, a tolks ka liels čalis atslido savu laiku un kādu vēl izsmērē pa bortu?
Un Bičevskis un Biezais arī bija lieki, punktu var teikt ka nebija.
Tas ir viņa darbs,tagad padomā kas tagad aizstāvēs mūsējos?
, 2013-06-21 14:06, pirms 12 gadiem
DidzisLV rakstīja: Tev ir talants no teksta izvilkt ārā to kas tur ne mazam nav minēts! Kur ir teikt, ka vispārīgā kluba situācija bija ideāla?
Es runāju par viena konkrēta spēlētāja pienesumu! Vai vari man definēt Ivanāna mērķi, uz kā balstītu, DR valde parakstīja līgumu ar viņu? Nomest cimdus kad vajadzīgs - darīts! PR - darīts (vismaz sezonas sākumā), likt pretiniekiem respektēt klubu un tā spēlētājus - darīts! Provocēt pretinieku - darīts, kopā ar Bičevski (pārējie spēlētāji gan tādi pasīvi), tādēļ jau sezona slaikā nereizi neatspēlējām 2 vārtu deficītu!!
Noteikti atšķirību šogad redzēsiet!!
PR bija, bet tagad nāk OZO, kuram PR ir 10x krutāks. Tad nafig Ivanānu? Es gan neteiktu, ka Ivanāns vienmēr kāvās, kad vajadzēja. Ļoti daudz reizes taisīja liekus asumus. Cik reizes mums sameta golus, kamēr Ivanāns tupēja uz soliņa? Pretinieki respektēja Ivanānu, nevis klubu, ja respektētu klubu, tad tik bieži un regulaŗi nepiesmietu ar zāģiem. Un vispār - pastarīšus neviens nerespektē.

Papildus visam - čalim pāri 200 000 maksāja. Riktīgs iegrābiens.
, 2013-06-21 14:07, pirms 12 gadiem
hockeypro rakstīja: Tas ir viņa darbs,tagad padomā kas tagad aizstāvēs mūsējos?
Bāc, kas mūsējie kaut kādi pirmklasnieki? Beidzot jāsāk pašiem sevi aizstāvēt! Opis Ivanāns vēl 50 gados aizstāvēs nabadziņus?
, 2013-06-21 14:07, pirms 12 gadiem
Tikai vēlāk neņaudiet,kad Gudijam un Tellijam sitīs pa rokām.
, 2013-06-21 14:09, pirms 12 gadiem
tads rakstīja: Atkal kautkadi mirastiji kaps dinoma uz aciim!
Raicha vismaz ieveda kartibu uz ledus
Tā kārtība deva mums pēdējo vietu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-06-21 14:09, pirms 12 gadiem
naninoi rakstīja: Tikai vēlāk neņaudiet,kad Gudijam un Tellijam sitīs pa rokām.
Prusekam un Masaļskim laikam rokas zilas bija, toties RD spēlēja iekš izslēgšanas spēlēm.
, 2013-06-21 14:10, pirms 12 gadiem
aizermans rakstīja: Tā kārtība deva mums pēdējo vietu!!!
Ozo tomēr ir krietni varenāks komandas iedvesmotājs
, 2013-06-21 14:12, pirms 12 gadiem
Oho, Ziemeļkoreja gribot spēlēt KHL!
Ziemeļkoreja vēlas debitēt KHL, krievi grib arī...
, 2013-06-21 14:13, pirms 12 gadiem
Mes jau vel nezinam Dinamo galejo satavu,varbut visas izmainas bus attaisnotas un lidz ar to mainisies komandas speles stils.
, 2013-06-21 14:16, pirms 12 gadiem
I.M 79 rakstīja: Tiesám tizleni! Man personígi galígi poh...vai vins sezoná bútu guvis vienu vai divus vártus! Prieks ceturtás mainas bija noderígs! Labák Séjéja prát panemt kkádu tur seconhand amerikáni!Tagad varés 50gadígais Ozolins savéjos aizstávét!
Būsim precīzi! Augustā svinēs 51. Itālijā vīri ap 77 komandē oficiālas un ne tik oficiālas struktūras. Būs labi!
, 2013-06-21 14:18, pirms 12 gadiem
Gin4a rakstīja: Būsim precīzi! Augustā svinēs 51. Itālijā vīri ap 77 komandē oficiālas un ne tik oficiālas struktūras. Būs labi!
Aizmirsās jau, ka Ozo apaļi 50
, 2013-06-21 14:21, pirms 12 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nevajag atsaukties uz RD, kur lēmumos reti kad var atrast loģiku - to pierāda gan Ozo gan Mikuša, gan vēl vesela virkne notikumu.
Es tev konkrētu jautājumu uzdevu uz tavu konkrētu apgalvojumu. Tā vietā, lai atbildētu vai atzītu, ka kļūdījies vienkārši "sjehal" kā saka krievi.
Es jau Tev atbildēju, bet varu to izdarīt vēlreiz.
Viss RD pagājušās sezonas modelis (tai skaitā arī Ivanāns) neattaisnoja uz viņiem liktās cerības. Arī mārketinga ziņā. Līdz ar to arī visas no tā izrietošās sekas-Ivanāns un virkne citu spēlētāji ir atlaisti.
Ja, godīgi,,tam man dziļi vienalga ko RD līdzjutēji domā vai nedomā par RD vadību, jo tas nemaina lietas būtību-ka tieši tāda un ne savādāka šobrīd ir RD vadība.
Protams, ka katrs drīkst izteikt savas domas un viedokļus, tikai par cik no RD nometnes informācijas nav principā, tad šeit īpaši runāt/rakstīt par kaut kādu domu vai viedokļu objektivitāti nav īsti pamata.
, 2013-06-21 14:22, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Tik daudzi te aizmirst to, ka ka 4 maiņas uzbrucējs, viņš saņēma nesamērīgi augstu atalgojumu.
Ja viņš saņemtu tik pat cik tevis minētie Bičevskis un Biezais, un ja viņš būtu tādos pašos gados ka vini, tad jau tas būtu pavisam cits stāsts.
taa apmeram ir.

jacer ka Wilsonam izdosies sava karjera iedvest jaunu elpu un vismaz spelet Shekuras liimenii..

katra zinja ja rd peksji nepiesaista kaut kaadu zherdevu tad viss velk uz to ka Rihards Bukarts vai Jelisejevs vai vel kads no hk riga varetu dabut izspeleeties khl
, 2013-06-21 14:24, pirms 12 gadiem
Muļķīgi darīts.
, 2013-06-21 14:24, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Aizmirsās jau, ka Ozo apaļi 50
Jā, mūs aizmirsa ielūgt! Tik LM79-nieks tika pie garajiem galdiem!
, 2013-06-21 14:25, pirms 12 gadiem
Taadaa gadiijumaa DR ir jaaspeelee stipri labaak kaa pagaajushaa sezonaa, jo savaadaak vispaar nebuus skatiitaaju.
, 2013-06-21 14:28, pirms 12 gadiem
Tgd busim mikstulju komanda,kuru visi miiciis borta.Raicha deva drosiibas sajutu jaunajiem,tad tie smereja visis pa malam.
, 2013-06-21 14:28, pirms 12 gadiem
kukberns rakstīja: Taadaa gadiijumaa DR ir jaaspeelee stipri labaak kaa pagaajushaa sezonaa, jo savaadaak vispaar nebuus skatiitaaju.
Gribi teikt, ka uz OZo ies mazāk, nekā uz Raiti?!?
, 2013-06-21 14:28, pirms 12 gadiem
Loģisks solis no RD puses – būtu nauda pilna pakaļa, varētu turēt viņu, bet piekrītu, ka nav jēgas par 4. maiņas spēlētāju maksāt nesamērīgu algu.
4. maiņai ir pietiekoši ar meistarīgākiem LV spēlētājiem, kas būtu ar mieru pa minimālo algu spēlēt KHL...
, 2013-06-21 14:29, pirms 12 gadiem
Jāgaida lielāks pirkums tgd? Vajadzētu tā būt.
, 2013-06-21 14:29, pirms 12 gadiem
vahtanidis rakstīja: Tgd busim mikstulju komanda,kuru visi miiciis borta.Raicha deva drosiibas sajutu jaunajiem,tad tie smereja visis pa malam.
Aboslūti muļķīgs un nepamatots apgalvojums...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-06-21 14:32, pirms 12 gadiem
dzinchis rakstīja: Nu,labi,Cehovā kaušļi piepildīja tribīnes.Bet,ja nemaldos,to tribīņu ietilpība bija ap 3.5 tūkstošiem.Ja Rīgā atnāktu3.5 tūkstoši,tad tribīnes liktos tukšas,ne pustukšas )))
Es ne tik daudz skaitļus biju domājis, cik faktu ka vairums tur gāja klopi skatīties.
, 2013-06-21 14:32, pirms 12 gadiem
eluu rakstīja: taa apmeram ir.

jacer ka Wilsonam izdosies sava karjera iedvest jaunu elpu un vismaz spelet Shekuras liimenii..

katra zinja ja rd peksji nepiesaista kaut kaadu zherdevu tad viss velk uz to ka Rihards Bukarts vai Jelisejevs vai vel kads no hk riga varetu dabut izspeleeties khl
Žerdevu noteikti RD nepiesaistīs, jo Sējējs principā nekad nav nolīdzis krievus, toties vismaz viens Z-Am/Eiropas leģionārs vēl noteikti būs, jo pirmajai maiņai vajag labu vingeri- partneri Hosam un arī 1.- 2. maiņas centrs- pleimeikers+skoreris vēl ir vajadzīgs.
Iespējams ka par centru tiks paņemts Sprukts, kuram pagaidām nav līguma uz nākamo sezonu, bet varbūt paņems vienu, bet ļoti labu leģionāru pirmās maiņas centra pozīcijā, un tad par otru 1. maiņas vingeri iespējams ieliks Indraši.
, 2013-06-21 14:34, pirms 12 gadiem
Isteniba ko mes te visi cepamies,Medvedevam vajag pamest ideju,visus KHL speletajus samest kopeja katla ar speletaja statusu (aizsargs uzbrucejs,labais,kreisais,centrs utt.) ar cieto algu katram speletajam.Komandas izloze attiecigi konkretu poziciju.Maksa cieto algu,plus bonusi par piespeli,golu,bloketu metienu speka panemienu utt.
, 2013-06-21 14:36, pirms 12 gadiem
Vilis15 rakstīja: Jāgaida lielāks pirkums tgd? Vajadzētu tā būt.
tā vajadzētu būt gan, jo, ja atmiņa neviļ, tad Ivanāna alga bija ap pusmiljonu eiro. Tiesa, vēl nav zināms, cik lielu algu šosezon saņems Ozo un Hosa, taču naudai vienam ļoti labam legam vēl jābūt, jo kluba budžets atbrīvojās arī uz aizgājušo Karsuma, Džonsona un Galviņa algu rēķina.
, 2013-06-21 14:38, pirms 12 gadiem
aigarstarvids rakstīja: Isteniba ko mes te visi cepamies,Medvedevam vajag pamest ideju,visus KHL speletajus samest kopeja katla ar speletaja statusu (aizsargs uzbrucejs,labais,kreisais,centrs utt.) ar cieto algu katram speletajam.Komandas izloze attiecigi konkretu poziciju.Maksa cieto algu,plus bonusi par piespeli,golu,bloketu metienu speka panemienu utt.
Kolhoza cienīga ideja!
, 2013-06-21 14:39, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: tā vajadzētu būt gan, jo, ja atmiņa neviļ, tad Ivanāna alga bija ap pusmiljonu eiro. Tiesa, vēl nav zināms, cik lielu algu šosezon saņems Ozo un Hosa, taču naudai vienam ļoti labam legam vēl jābūt, jo kluba budžets atbrīvojās arī uz aizgājušo Karsuma, Džonsona un Galviņa algu rēķina.
It kā 5 leģionāri jau ir. Nedomāju, ka sekos kāds liels pirkums. Drīzāk Cipuli ņems klāt...
, 2013-06-21 14:47, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: It kā 5 leģionāri jau ir. Nedomāju, ka sekos kāds liels pirkums. Drīzāk Cipuli ņems klāt...
Nu un tad, ka ir 5 leģionāri! RD legu skaits nav limitēts, un ir bijušas sezonas arī ar 7, 8 leģionāriem. Cipuli, iespējams, nolīgs Dinamo, taču viņš neder RD 1. maiņai, jo ir mazrezultatīvs, bet Hosam vajag labus partnerus- saspēles vadītāju un labu piespēlētāju. Turklāt Dnamo vajag vēl vienu centru, jo ar tiem, kas ir tagad- Ščehura, Džeriņš, Bičevskis un Pavlovs- ir daudz par maz, vajag vismaz piecus, un noteikti vienu 1.-2. maiņas centru.
, 2013-06-21 14:47, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: It kā 5 leģionāri jau ir. Nedomāju, ka sekos kāds liels pirkums. Drīzāk Cipuli ņems klāt...
Cipulis nav slikts,vins ir kapatajs,vismaz izlase vinam veicas labak.
, 2013-06-21 14:49, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Nu un tad, ka ir 5 leģionāri! RD legu skaits nav limitēts, un ir bijušas sezonas arī ar 7, 8 leģionāriem. Cipuli, iespējams, nolīgs Dinamo, taču viņš neder RD 1. maiņai, jo ir mazrezultatīvs, bet Hosam vajag labus partnerus- saspēles vadītāju un labu piespēlētāju. Turklāt Dnamo vajag vēl vienu centru, jo ar tiem, kas ir tagad- Ščehura, Džeriņš, Bičevskis un Pavlovs- ir daudz par maz, vajag vismaz piecus, un noteikti vienu 1.-2. maiņas centru.
Vilsons arī ir centrs. Bet jā par leģionāru piekrītu. Arī Puče nesen tvītoja, ka vēl viens malējais tiks piesaistīts.
, 2013-06-21 14:50, pirms 12 gadiem
bez darba nepaliks...vareja jau ciparu samazinat vai kautka ta...tgd Artjuhin un Mirastij veidiigie atkal zirgaa, vares nirgaties un palikt nesoditi..
, 2013-06-21 14:53, pirms 12 gadiem
Nu jā, tagad atkal mūsējos mīcīs un klapēs visi kam nav slinkums... Jēkabs, tagad vēl Raitis ir prom, nebūs kas ja vajag aizstāv vārtsargus un jaunos. Tiešām neizprotu ko dara DR vadība. Kas tad mēs daiļslidošanas komandu vācam? Bet nu ok, par Raita un Dārziņa naudiņām vajag tiešām snaiperi. Ja nebūs tad skaidrs ka budžeta nauda kādam kabatās.
Lai nu kā, veiksmi Raitim, domāju ka par viņu vēl dzirdēsim
, 2013-06-21 14:54, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Nu un tad, ka ir 5 leģionāri! RD legu skaits nav limitēts, un ir bijušas sezonas arī ar 7, 8 leģionāriem. Cipuli, iespējams, nolīgs Dinamo, taču viņš neder RD 1. maiņai, jo ir mazrezultatīvs, bet Hosam vajag labus partnerus- saspēles vadītāju un labu piespēlētāju. Turklāt Dnamo vajag vēl vienu centru, jo ar tiem, kas ir tagad- Ščehura, Džeriņš, Bičevskis un Pavlovs- ir daudz par maz, vajag vismaz piecus, un noteikti vienu 1.-2. maiņas centru.
Hmm, a kad bija 8 leģionāri?
, 2013-06-21 14:57, pirms 12 gadiem
Žēl, dēļ viņa apmeklēju pagājušajā sezonā 2 spēles
, 2013-06-21 14:59, pirms 12 gadiem
youngbuck rakstīja: Nu jā, tagad atkal mūsējos mīcīs un klapēs visi kam nav slinkums... Jēkabs, tagad vēl Raitis ir prom, nebūs kas ja vajag aizstāv vārtsargus un jaunos. Tiešām neizprotu ko dara DR vadība. Kas tad mēs daiļslidošanas komandu vācam? Bet nu ok, par Raita un Dārziņa naudiņām vajag tiešām snaiperi. Ja nebūs tad skaidrs ka budžeta nauda kādam kabatās.
Lai nu kā, veiksmi Raitim, domāju ka par viņu vēl dzirdēsim
Tu dzīvojies pa rozā mākoņiem. Nekādu uber snaiperi RD nemaz nevar atļauties, pat ar visām Raita un Dārziņa naudām. Gluži vienkārši - viens no mazākajiem budžetiem līgā. Tos labos snaiperus sadala trekno gals. Vēl labi, ka varam tādus Šehuras un Vilsonus dabūt. Ikvienu no viņiem varēja Doņecka nocelt, vai kazahu Barys.
, 2013-06-21 15:01, pirms 12 gadiem
Diemžēl par tādu naudu 4.maiņas uzbrucēju,pie kam lēnu turēt nav nekādas vajadzības-vispār kļūda bija pirkt neredzot viņu laukumā-cik viltīgi Ivanāns izdarīja nepiedaloties aizpagājušajā pasaules čempī,jo tad pat aklais redzētu,ka nav viņš tās naudas vērts.Un te tie teksti,ka nez ko nu tad Bičevskim un Upītim izdarītu,ja viņš nebūtu ir vienkārši smieklīgi-iepriekšējos gados tāpat paši sevi spēja aizsargāt mūsu spēlētāji un ,kad vajadzēja arī izkāvās.
, 2013-06-21 15:03, pirms 12 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Diemžēl par tādu naudu 4.maiņas uzbrucēju,pie kam lēnu turēt nav nekādas vajadzības-vispār kļūda bija pirkt neredzot viņu laukumā-cik viltīgi Ivanāns izdarīja nepiedaloties aizpagājušajā pasaules čempī,jo tad pat aklais redzētu,ka nav viņš tās naudas vērts.Un te tie teksti,ka nez ko nu tad Bičevskim un Upītim izdarītu,ja viņš nebūtu ir vienkārši smieklīgi-iepriekšējos gados tāpat paši sevi spēja aizsargāt mūsu spēlētāji un ,kad vajadzēja arī izkāvās.
Pilnīgi pareizi - jaunajiem jāmācās sevi pašiem aizstāvēt, bez lielajiem onkuļiem. Citādi jau siltumnīcas apstākļi mīkstčaulībai.
, 2013-06-21 15:05, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Hmm, a kad bija 8 leģionāri?
Nu un kurā sezonā RD bija tikai 5 leģionāri?!

2011/12 sezonā kopā bija 8 leģionāri, bet tad viņi visi nebija vienlaicīgi, tomēr 7 legi vienlaikus bija.
arī 2010/11 sezonā bija 7-8 leģionāri.
Arī 2009/10 sezonā bija 8 legi.

Tas tikai tā, lai Tev atmiņu atsvaidzinātu. ;
Eliteprospects.com - Dinamo Riga
, 2013-06-21 15:13, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Nu un kurā sezonā RD bija tikai 5 leģionāri?!

2011/12 sezonā kopā bija 8 leģionāri, bet tad viņi visi nebija vienlaicīgi, tomēr 7 legi vienlaikus bija.
arī 2010/11 sezonā bija 7-8 leģionāri.
Arī 2009/10 sezonā bija 8 legi.

Tas tikai tā, lai Tev atmiņu atsvaidzinātu. ;
http://www.eliteprospects.com/team.php?team=673&year0=2010&status=stats
Ok, man likās, ka vairāk par 7 nebija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-06-21 15:21, pirms 12 gadiem
nu nezinu, jūs te varat riet, bet es uzskatu, ka pareizs lēmums. Ivanānu pirka ar nolūku, ka KHL ienāks šī policistu tradīcija un, ka būs ko likt pretī. beigās iznāca tā, ka policisti bija aptuveni ~6 komandās un ne vienmēr pat sanāca satikties uz ledus. cik reizes Ivanāns izkāvās sezonas laikā? bija tikai dažas cīņas. Ivanāns bija viens no dārgākajiem spēlētājiem tajā sezonā, bet lietderība bija tikai viena - aizsargāt mazos. taču tam visam klāt nāca izjauktas kombinācijas, nevajadzīgi noraidījumi un lēna atgriešanās aizsardzībā. salīdzinot viņa cenu un lietderību - ļoti pareizs lēmums no Sējēja puses.
, 2013-06-21 15:21, pirms 12 gadiem
Žēl ka tā
, 2013-06-21 15:45, pirms 12 gadiem
Ceru, ka Ivanāns tiks kādā klubā, lai RD varētu labi iekaustīt!
, 2013-06-21 15:57, pirms 12 gadiem
Nu neko, panjems Raiti kaads no pretiniekiem un tas dauziis riidzeniekus...
diezgan stulbi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-06-21 16:17, pirms 12 gadiem
Kurs tad ir palicis kas par sevi var pastavet,Soca,Lavins,protams Ozo,vel Rekis,nu nenak man prata vairs neviens,sorri varbut kadu atruma piemirsu,bet nebutu slikti dinamo rindas redzet Saulieti,bralus Jasus un Sirokovu,vai tik tiesam vini ir tik dargi,izlase tak bija un kandideja.
, 2013-06-21 16:17, pirms 12 gadiem
aplams lēmums...
, 2013-06-21 16:26, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: PR bija, bet tagad nāk OZO, kuram PR ir 10x krutāks. Tad nafig Ivanānu? Es gan neteiktu, ka Ivanāns vienmēr kāvās, kad vajadzēja. Ļoti daudz reizes taisīja liekus asumus. Cik reizes mums sameta golus, kamēr Ivanāns tupēja uz soliņa? Pretinieki respektēja Ivanānu, nevis klubu, ja respektētu klubu, tad tik bieži un regulaŗi nepiesmietu ar zāģiem. Un vispār - pastarīšus neviens nerespektē.

Papildus visam - čalim pāri 200 000 maksāja. Riktīgs iegrābiens.
Ar vārdiem `respektēja klubu` bija domāts, visus DR spēlētājus, ne tikai Ivanānu pašu! Pret mūsējiem netika izpildīti netīri spēka paņēmieni, vārtsargi nesaņēma nepatīkamus bakstījumus, to noteikti nevar salīdzināt ar to kā tas bija iepriekšējās sezonās. Un diez kāpēc tad visi tik miermīlīgi pret visiem DR spēlētājiem - protams, ka pateicoties Ivanānam!!! Vēl tagad atceros spēli Minskā pret vietējo klubu, kurā Ivanāns netika pieteikts spēlei - pēkšņi tādi agresīvāki, asāki, nekaunīgāki pretinieki bija! Bet par šādiem secinājumiem lielākā daļa nav spējīga aizdomāties!
, 2013-06-21 16:28, pirms 12 gadiem
njaaa.....

pirmo reizi patiikami bija skatiities peec Ozo,ka veel kaads uz laukuma grauzh ledu un ciinaas...tgd....ne cerams,ka Ozo turpinaas to dariit....bet Raichu gan vajadzeeja patureet....

kaa jaunie jau teica;ar Raiti juutaas droshi...un taa arii izskatiijaas....Meija teica;nu jaaa;zheel,ka muusu mainjaa nav Raitis...nevaram atljauties
, 2013-06-21 16:29, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Bāc, kas mūsējie kaut kādi pirmklasnieki? Beidzot jāsāk pašiem sevi aizstāvēt! Opis Ivanāns vēl 50 gados aizstāvēs nabadziņus?
Bāc, un kurš tad Tev no viņiem liekas kā kārtīgs aizstāvis? Ivanānam nav pat 40+, bet Ozo gan savos 40+ būs jārūpējas arī par komandas biedru veselību, un tas, ka to ir jādara komandas zvaigznei, kapteini, tas vien jau ir nožēlojami. Protams, visu cieņu Ozo - īsts vecis!!
, 2013-06-21 16:30, pirms 12 gadiem
armandsrulz rakstīja: Par Ivanāna naudu nopirks kārtejo leģionāru no kura jēgas būs maz!!!
Arī no Ivanāna jēgas bija maz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-06-21 16:35, pirms 12 gadiem
Beidzot kaut kas prātīgs no RD puses
, 2013-06-21 16:43, pirms 12 gadiem
Jaromir_jagr68 rakstīja: Nu no vienas puses jau ir pareizi, ka katram pasham ir jamak sevi aizstavet, un Ivanana pienakums jau nav visu laiku but ka miesassargam. Bet es vienalga palieku pie sava ka vinsh nav tas naudas verts kadu vinjam maksaja RD.
Protams, piemeram, mani tas Ivanana kautinsh pret Gimbatovu, pat ljoti iepriecinaja uzreiz bija pilnigi citas emocijas. Un godigi sakot vinsh atruma zinja ir diezgan palens, bija diezgan daudz momentu kurs vinsh ar savu lenigumu nocakareja normalu uzbrukumu.
It kā tā būtu godīgi, ka katrs par sevi rūpējas un aizstāv, bet šeit Tev nav sētas pasākums, bet gan hokeja komanda, kurā veselība spēlē lielu lomu. Iedomājies, ja lielajam Jāgram, NHL zvaigznei būtu jāaizstāv sevi iekš NHL. Tas viņam nav jādara, viņam nav sevi jāmāk aizstāvēt, viņam ir jāgūst punkti, jāpiespēlē un jāspēlē vairākumā! Iedomājies, kas notiktu ar pretinieku, ja viņš izdomātu, ka vajadzētu ar Jāgru izkauties? Bet mūsu varenajā gadījumā sanāk, ka mūsu zvaigznei, Nr.1 aizsargam vairākumā būs jāaizstāv ne tikai sevi, bet arī partnerus kā jau tas bija iepriekšējās sezonās - wtf?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-06-21 16:53, pirms 12 gadiem
Hah, nākamgad Dinamo pilnīgi pohuj...Bija viens no retajiem, kurš cinījas uz 110%...Nebija meistarības, bet kapāja.Bez viņa, Bičevskis un Biezais pat neatļautos pagrūstīties pretinieku vārtu priekšā...Cik kautiņu šo sezon bija Dinamo zonā?Cik?Neatceros-neviens.Šogad atkal pretinieki mūsu vārtu priekšā jutīsies lielāki saimnieki nekā paši Dinamo...
Soda minūtes..Jūs ampļi, paši papētāt viņa soda minūšu statistiku?Atņemot minūtes par kautiņiem, un disciplināros sodus paliek ~30 minūtes..Un liela daļa viņa noraidījumu bija tik tādēļ, ka viņš skaitās policists..
Kas šogad aizstāvēs savējos?Vienīgie ar bumbām neskaitot Ivanānu bija Giroux - Aizstāvēt sevi grib, bet izskatās smieklīgi, Laviņš-bez komentāriem, Jēkabs-līgums lauzts, Un Ozo, kurš klupdams krisdams kautkur tik sit.

Un der atcerēties, ka Raitis tāpat saņem pilnu līguma summu...So-idioti ir Dinamo vadība.
, 2013-06-21 16:54, pirms 12 gadiem
Neteikšu, ka esmu pārsteigts.

Kārtējais valdes izcilais lēmums izgāzies. Kur bija prāts viņu parakstīt uz 2 sezonam pēc ļoti smaga satricinājuma? Jau pirms satricinājuma viņš bija bezjēdzīgs priekš KHL.

Pieļauju, ka karjeras beigas Raitim.
, 2013-06-21 16:59, pirms 12 gadiem
DidzisLV rakstīja: Ar vārdiem `respektēja klubu` bija domāts, visus DR spēlētājus, ne tikai Ivanānu pašu! Pret mūsējiem netika izpildīti netīri spēka paņēmieni, vārtsargi nesaņēma nepatīkamus bakstījumus, to noteikti nevar salīdzināt ar to kā tas bija iepriekšējās sezonās. Un diez kāpēc tad visi tik miermīlīgi pret visiem DR spēlētājiem - protams, ka pateicoties Ivanānam!!! Vēl tagad atceros spēli Minskā pret vietējo klubu, kurā Ivanāns netika pieteikts spēlei - pēkšņi tādi agresīvāki, asāki, nekaunīgāki pretinieki bija! Bet par šādiem secinājumiem lielākā daļa nav spējīga aizdomāties!
Es jau tev vienreiz prasīju - kādā veidā šis "respekts" atsaucās uz vietu turnīra tabulā??
, 2013-06-21 17:03, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik es zinu,tad hokejs ir komandas spēle, un ja Ivanāna vietā pirms sezonas būtu paņemts spēlētājs, kurš var dabūt ripu vārtos, tad šis komandas kopējais rezultāts iespējams būtu labāks. Par to summu,kas tika samaksāta Ivanānam, varēja dabūt rezultatīvāku uzbrucēju.
par kadu summu iet runa ? kads tad ir vina ligums ????????????????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-06-21 17:06, pirms 12 gadiem
Nav jau vairs tādu tīro "taffu poļicaju" iekš KHL(iespējams daži uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmie ir palikuši)! Viķkas arī jau ir pilnīgi cita komanda, kas ir atkal sākusi spēlēt hokeju nevis nodarboties ar "gopošanu" uz ledus.... piekrītu te dažiem, ka protams pa kādam vienam taffam pie vēlmes komandās varēja atstāt un šie tad arī savā starpā kādu ledus boksa "izrādi" varēja tāpat uzrīkot skatītājiem par prieku kā tas joprojām ir aizdīķī, bet ja pat Viķķas tagad no poličiem atbrīvojas, tad ko tad Raiča te darīs...? Viņam lielo laukumu kombinacionālais krievu hoķis galīgi nav viņa stihija! Ok uz ZA laukumiem un spēles manieres, forčekinga spēlē Raiča varētu būt labs 3-4 maiņas enerģijas spēlētājs- taffgajs, bet te pa lielam nav viņu kur izmantot un nav neviena, kas viņu varētu un arī mācētu pareizi izmantot.... Ābols tas toč nebūs,....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-06-21 17:17, pirms 12 gadiem
žirga88 rakstīja: Ignorēt jāliek šito tupo trolli ,nu pilnīgs taurenis 40 gadi un bērna prātā ...
Pilnīgi piekrītu kepka
, 2013-06-21 17:28, pirms 12 gadiem
Jaromir_jagr68 rakstīja: Nu comoon, tu ta raksti itka musu ,,neaizskaramajiem balelinjiem,, katra spele kads ar durem uzbruktu.
Un mineji par Jagru, runajot par vinju, tad neshaubos ka vajadzibas gadijuma arii vinsh macetu kauties, un spelejot Omska vinjam to ir nacies dariit pat vairakkart.
Te nav runa par to, ka katrā spēlē kāds skaldīts nāks, tā nebūs, bet viens gan būs - asāka spēle pret Rīgu, nedaudz rupjāka un kaitinošāka. Plus vēl savainojumu/zilumu/sasitumu faktors palielināsies - par visu šo būs jārūpējas Ozo, kuram to nebūtu jādara!

Par Jāgru, nesmīdini! Omskā, kad Vityaz klupa virsu visiem, viņam nebija ne mazāko izredžu izvairīties no tā. Ko viņš tur darīja - turēja psiho Darsiju un viss, tas nav kautiņš!
Saproti, tādas vajadzības Jagram NHL nebūs, neviens tur to nepieļautu, viņš ir atslēgas spēlētājs, bet mums gan Ozo būs jāiesaistās asumiņos (tās reizes, kad tāda nepieciešamība būs)

Vēl viena lieta par Jagru. Viens slovāku draugs reiz man sūdzējās, ka viņu presē bija pamatīgi žurnālisti šausminājušies, kā Jagram, spēlējot Omskā, ir bijis jākaujas! Pasaules hokeja zvaigznei, kurš to nekad nav darījis, bija jākaujas - kā tas ir iespējams? Dabūju viņa skaidrot, ka tur jau visa komanda villojās, nebija varianti!
, 2013-06-21 17:30, pirms 12 gadiem
Paņems vai nu Skudra vai Nazarovs un pratīs izmantot lietderīgi Ivanānu, un ne tikai kautiņos, bet reālā spēka spēlē. Nav teikts, ka Znaroks viņu paņem ceturtai maiņai, lai slanītu gaiļus laukumā. Domāju, ka Raitis vēl tiks laba klubā, protams, ja nav jau pieņemis lemumu beigt karjeru.

P.S. Ar Ivanānu tā pat kā ar Pujacu vienkārši nemāceja pielietot laukumā.
, 2013-06-21 17:30, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Prusekam un Masaļskim laikam rokas zilas bija, toties RD spēlēja iekš izslēgšanas spēlēm.
Tu vaino Ivanānu,ka RD netika PO?
Nu riktīgs auns
P.S To var saprast no Tava teksta.
, 2013-06-21 17:46, pirms 12 gadiem
Raitis tomēr ir īsts vecis un otra tāda mums diemžēl nav. Dinamo manās acīs ir vairāk zaudējis nekā ieguvis. Varbūt nevajadzēja tik lielu algu maksāt bet atlaist gan nē.
, 2013-06-21 17:53, pirms 12 gadiem
Lai nu tur kā bijis, bet Raitis vismaz ir īsts vecis! Lai veicas ar komandas atrašanu, un kad čekistam atņems rotaļlietiņu, gaidām Tevi atpakaļ - Rīgā.
, 2013-06-21 18:18, pirms 12 gadiem
LOHI!!! Nē nu toč pilnīgi āmuri!
, 2013-06-21 18:21, pirms 12 gadiem
norcha 172 rakstīja: Lai nu tur kā bijis, bet Raitis vismaz ir īsts vecis! Lai veicas ar komandas atrašanu, un kad čekistam atņems rotaļlietiņu, gaidām Tevi atpakaļ - Rīgā.
Manās acīs viņš būtu īsts vecis boksa ringā,uz ledus-viens no atsaldētajiem! Varbūt mzliet mainītu domas ja pie punktu krāšanas piedomātu!
, 2013-06-21 19:06, pirms 12 gadiem
KNIFSS rakstīja: Manās acīs viņš būtu īsts vecis boksa ringā,uz ledus-viens no atsaldētajiem! Varbūt mzliet mainītu domas ja pie punktu krāšanas piedomātu!
Nu nezinu gan, vai tad NHL muļķi strādā.Tur bij labs, te vairs ne?Neprata viņu izmantot,pašam bij sarežģīti pielāgoties Eiropas hokejam, vai mazums kāpēc?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-06-21 19:37, pirms 12 gadiem
Jutos vilies..protams vadibai neintrese lidzjuteju domas.. Pec sisvasaras darijumiem speletaju tirgu..ari man sak zust interese..paldies vadibai,lai tak spele jaunie un talantigie,piedodiet bet man tas pat smiekligi vairs neliekas, ps. Juri,esam atkal nokomplektejusi visslabako komandu?..merki visaugstakie,gagarina kauss?
, 2013-06-21 19:38, pirms 12 gadiem
beidzot prom. sorry, bet savu komandas biedru neaiztāvēšana... nomest cimdus un par to vēl 2 minūtes dabūt... - cirkačs
, 2013-06-21 19:40, pirms 12 gadiem
Raitim pat cimdus nevajadzeja nomest,lai pretinieku provokacijas samazinatos..atceramies ieprieksejas sezonas un salidzinam..
, 2013-06-21 19:47, pirms 12 gadiem
par ietaupito piki vares panemt ko citu
, 2013-06-21 19:50, pirms 12 gadiem
Par ietaupito naudu?..tak jau tapat esam atbrivojusies no dargakajiem speletajiem..Karsuma,Galvina..kas ir panemts vieta?..vienkarsi nomainiti legionari..
, 2013-06-21 19:50, pirms 12 gadiem
tulit vins savickim pa seju iedos
, 2013-06-21 19:53, pirms 12 gadiem
Juris ir pelnijis kartigu izsvilpsanu arena pirmaja spele pret minksku..godigi nopelnijs..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-06-21 19:56, pirms 12 gadiem
Kalvitis tak playboy intervija lielijas ka kauties makot..ta ka ja Raitis to gribetu,butu jauzmanas no Aigara kreisa..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-06-21 20:01, pirms 12 gadiem
Agrilson rakstīja: Jutos vilies..protams vadibai neintrese lidzjuteju domas.. Pec sisvasaras darijumiem speletaju tirgu..ari man sak zust interese..paldies vadibai,lai tak spele jaunie un talantigie,piedodiet bet man tas pat smiekligi vairs neliekas, ps. Juri,esam atkal nokomplektejusi visslabako komandu?..merki visaugstakie,gagarina kauss?
Pasaki kādā veidā Ivanāns palīdzētu izcīnīt Gagarina kausu? Kāda bija pievienotā vērtība no viņa pagājušogad?
Un vispār visa tā policistu padarīšana ir domāta, lai pievilinātu fanus- retardētus debīliķus. Domāju, ka NHL lieliski varētu spēlēt arī komanda bez izteiktiem policistiem un šis postenis ir tikai nodeva šovam un manis minēto deģenerātu piesaistīšanai hokejam. Sevišķi jau Eiropas hokejā bez policistiem var iztikt 100%, to pierādīja jau Vityaz, kura policisti neglāba komi no kāšanas visiem pēc kārtas....
, 2013-06-21 20:02, pirms 12 gadiem
Nu nezinu ko Kalvitis saprot,bet es uzskatiju pagajusaja sezona Ivananu par vienu no komands brendiem..ne jau punktos vien atspogulojas speletaja devums komandai
, 2013-06-21 20:03, pirms 12 gadiem
jancis105 rakstīja: ta bļ***.
Ivanāna faktora dēļ jaunie vismaz varēja uzspēlēt nebaidoties , piem., Bičevskis vai Biezais.
Jaunie arī iepriekš spēlēja ne no viena nebaidoties, Ivanāns ne tur pielika ko, ne atņēma. Visa tā policistu padarīšana ir pamatīgi pārvērtēta un nevajadzīga hokejam, pie tam IIHF noteikumi to ierobežo vēl pamatīgāk...
, 2013-06-21 20:04, pirms 12 gadiem
Agrilson rakstīja: Nu nezinu ko Kalvitis saprot,bet es uzskatiju pagajusaja sezona Ivananu par vienu no komands brendiem..ne jau punktos vien atspogulojas speletaja devums komandai
kāds viņš brends? Indrašis bija brends, Karsums bija brends, Duļevskis ir brends...
, 2013-06-21 20:04, pirms 12 gadiem
Padoma reali,kurs no sis sezonas piesaistitajiem speletajiem palidzes Jurim to gagarinu izcinit..smiekligi,labi ja ceribu kausu noturesim...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-06-21 20:09, pirms 12 gadiem
Lavins bija brends pirms gadiem 3-5.. Indrasis..ar to muksanu no ripas.. Mainam nosaukumu uz Rigas "dailsslidotaji" un miers..ne jau tikai Ivanans,paskaties pats komandu atstajusi ari Karsums,Jekabs,Galvins..kuri speja izpildit speka panemienus,bez minetajiem?
, 2013-06-21 20:12, pirms 12 gadiem
Vienigais ar ko Savickis varetu parsteigt ir Sprukts..citu variantu nav,ja aizsardziba nokomplekteta tatad Kuldas variants atkrit
, 2013-06-21 20:28, pirms 12 gadiem
Agrilson rakstīja: Lavins bija brends pirms gadiem 3-5.. Indrasis..ar to muksanu no ripas.. Mainam nosaukumu uz Rigas "dailsslidotaji" un miers..ne jau tikai Ivanans,paskaties pats komandu atstajusi ari Karsums,Jekabs,Galvins..kuri speja izpildit speka panemienus,bez minetajiem?
Un? Spēlēs jaunie, rūdīsies izlasei... Tāpat kā Lietuvā Žalgirī visu laiku labākie tiek pārdoti turīgākiem klubiem un spēlē jaunie, tieši tādā veidā izauga Ozo, Skrastiņš, Skudra, Žoltoks- jo meistarklubam nebija naudas un tas bija spiests iespēlēt jaunos katru sezonu. Tieši tā arī izauga Biedriņš kuram, ja BK Skonto nebūtu finanšu grūtības, būtu grūti tik spēlēt augstā līmenī tik ātri...

Latvijā diemžēl šis modelis līdz šim bija maz iespējams (un basī to ar maz praktizēja), bet tas lieliski strādā leišu basketbolā un visos Balkānu sportos, kur vietējie klubi spēlē augstā līmenī, bet budžeti nav pietiekami, lai noturētu labākos mājās un visu laiku jāiespēlē jaunie...
, 2013-06-21 20:34, pirms 12 gadiem
Speles jaunie un zaudes vienu speli pec otras..skatitaju intrese noteikti pieaugs,jo lidzjutejiem tak nevajag uzvaras,bet lai speletu jaunie,tik kad jabalso ar biletem,tad..arena arvien tuksaka ps.Bet piemers par Biedrinu diktam labs,bet vai ir verts viena talanta del uzturet komandu,un vai dinamo tads butu manams?
, 2013-06-21 20:39, pirms 12 gadiem
Agrilson rakstīja: Speles jaunie un zaudes vienu speli pec otras..skatitaju intrese noteikti pieaugs,jo lidzjutejiem tak nevajag uzvaras,bet lai speletu jaunie,tik kad jabalso ar biletem,tad..arena arvien tuksaka ps.Bet piemers par Biedrinu diktam labs,bet vai ir verts viena talanta del uzturet komandu,un vai dinamo tads butu manams?
Jaunās sezonas optimālā biļešu cena Ls3 vinnētām spēlēm. Zaudētām Ls1,50Ls. Kurš grib, maksā no 15-......... +. Vēl ir Dināāāāāāmo un Ūūūūūzvarēēēēsim sektors, kuri neseko kreklu un ļaužu maiņai.
, 2013-06-21 20:42, pirms 12 gadiem
Nu man jau izbrinija fakts kad vinu vispar panema Dinamo..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-06-21 21:05, pirms 12 gadiem
Labi,cipars varbūt ir par lielu,bet kurš iedos pa tauri kādam par Hosas vai vārtsargu dauzīšanu? Domāju,ka Krišjānis ar Osi šajā ziņā būs nepārspējami...
, 2013-06-21 21:30, pirms 12 gadiem
Agrilson rakstīja: Speles jaunie un zaudes vienu speli pec otras..skatitaju intrese noteikti pieaugs,jo lidzjutejiem tak nevajag uzvaras,bet lai speletu jaunie,tik kad jabalso ar biletem,tad..arena arvien tuksaka ps.Bet piemers par Biedrinu diktam labs,bet vai ir verts viena talanta del uzturet komandu,un vai dinamo tads butu manams?
Nu nezaudēs neviens, nav tik slikta tā kome.... nerausties. pagājušogad vnk komandā bija tik ļoti sačakarēts mikroklimats, ka labāk nemaz nevarēja būt. Ja būs saliedēta kome, kas cīnīsies pa vienu mērķi, tad būs arī labas spēles, nav tas līmenis k-kāds ūber, ka RD nevarētu spēlēt...
, 2013-06-21 22:12, pirms 12 gadiem
Rigas dinamo valde ir pilniigi ambaallli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-06-21 22:43, pirms 12 gadiem
Fan-fans rakstīja: Ja, žēl gan. Gāju uz spēlēm lielā mērā arī dēļ viņa, bet nu atpakaļ ir Ozo, tā tad atkal jāiet
Lai veicās
Es gan uz spēlēm eju dēļ hokeja.
, 2013-06-21 22:50, pirms 12 gadiem
normals solis no Pasejeja puses. nah Ivanans vajadziigs. tolka nav, punktu nav, alga liela. Labaak jau par minimalku Aliku Shirokovu panemt, vinsh hokkeju maak speleet und pi..di var iedot, kas jau ringa pieradijaa
, 2013-06-21 22:54, pirms 12 gadiem
varaat man minusus likt, bet var dereet ar ik vienu sheit, ka nekaada labumaa no Ivanana ne buutu. KHL ir Eiropas Liga un sheit var tikt bez Ivanana tipa speleetaju palidziibas
, 2013-06-22 00:09, pirms 12 gadiem
Tak ko var raudāt spilvenā?
Punktus viņš neguva, pelnīja noraidījumus, izmaksāja bagātību, vienīgais labumsv- iedeva kādam bietē.
Es personīgi atbalstu kāda cita, lētāka spēlētāja spēlēšanu Raita vietā, kurš varētu gūt arī punktus.
, 2013-06-22 00:11, pirms 12 gadiem
Un man rodas tāds liels jautājums - DR dabūja piķi par Naģeždu, tagad ietaupa uz to, ka daudzi aiziet prom - kāpēc nenotiek spēlētāju pirkšana?
Ganjau ruksēnam Jūrmalā mājiņa ceļās, tur tā nauda aiziet.
, 2013-06-22 00:24, pirms 12 gadiem
Gūža rakstīja: Tak ko var raudāt spilvenā?
Punktus viņš neguva, pelnīja noraidījumus, izmaksāja bagātību, vienīgais labumsv- iedeva kādam bietē.
Es personīgi atbalstu kāda cita, lētāka spēlētāja spēlēšanu Raita vietā, kurš varētu gūt arī punktus.
Kā tad -trešās šķiras amerikāni,kurš sezonā knapi 10 golus gūst! Tikai dinamo,tikai cūkmens,tikai ākstu bars!
, 2013-06-22 00:59, pirms 12 gadiem
I.M 79 rakstīja: Kā tad -trešās šķiras amerikāni,kurš sezonā knapi 10 golus gūst! Tikai dinamo,tikai cūkmens,tikai ākstu bars!
Nu vai tad nav labak ka gust vismaz 10 golus, neka 0 ka Ivanans??
, 2013-06-22 01:05, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu vai tad nav labak ka gust vismaz 10 golus, neka 0 ka Ivanans??
Tieši tā! Un pa krietni mazāku samaksu.
Un 10 goli nemaz nav tik maz sezonā.
, 2013-06-22 01:17, pirms 12 gadiem
prognozejami, speleja slikti
, 2013-06-22 01:25, pirms 12 gadiem
jancis105 rakstīja: ta bļ***.
Ivanāna faktora dēļ jaunie vismaz varēja uzspēlēt nebaidoties , piem., Bičevskis vai Biezais.
Ja nepaņems vietā jaunu policistu , tas būtu stulbi. Gillies nebūtu slikts variants.Spēlēt arī kaut cik jēdz.°
Tad nesaprotu , Sējēj, kam tev vajag kaut kādu Laviņu, nafig ar J.Redlihu bija jāpartrauc līgumsaistības?
Nafig Ivanānam tādu piķi maksāt? Tikai lai aizstāvētu savus jaunos 4. maiņā? Kāpēc tad citās maiņās nav tie lielie vīri?
, 2013-06-22 08:25, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik es zinu,tad hokejs ir komandas spēle, un ja Ivanāna vietā pirms sezonas būtu paņemts spēlētājs, kurš var dabūt ripu vārtos, tad šis komandas kopējais rezultāts iespējams būtu labāks. Par to summu,kas tika samaksāta Ivanānam, varēja dabūt rezultatīvāku uzbrucēju.
Tu redzēji cik brīvi, salīdzinosi ar iepriekšējām sezonām RD spelēja pie bortiem un cik daudz agresīvaki viņi bija spēka spēlē, aizstāvot vārtsargu utml? Tas pa 90% bija Ivanana nopelns un tā arī izpaužas viņa lietderība. Tāds policists kā Raitis var regulēt to, cik asa ir katra attiecīgā hokeja spele un ta ir liela priekšrocība.
, 2013-06-22 08:41, pirms 12 gadiem
Pie tam, tiem kas brēc par algu-to vajadzēta domāt pirms līguma parakstīšanas.Tagad, vienīgais ieguvējs ir Ivanāns, un droši var aiziet ar pavceltu galvu, jo saņēmis viņš ir vienas sezonas algu ( ja nemaldos bija 200k?) + 30% no līguma kopējas summas, tas ir 120k, kopā tātad 320k...Tātad Dinamo ietaupīja aptuveni 80000Ls..varat tik minēt kur šie 80k paliks..
Starp citu, Ņiživijs maksā vairāk kā Raitis, bet ar Raiti komandā Djinamka vismaz tika respektēta, a tagad mūsējos atkal dauzīs un mīcis iekšā savos vārtos..Heh.
Raitim noteikti nav problēma dabūt līgumu KHL, tikai jauttājums-vai viņš grib spēlēt Krievijā.

Un kautkur padzirdēju ka teorētiski viens no iemesliem kādēļ Ivanāns tika atlaists ir tas, ka viņš ar Ozo īsti nevarot sadzīvot.Pats jau tam neticu, bet baumas paliek baumas.
, 2013-06-22 08:49, pirms 12 gadiem
Starp citu, vai kāds ko zin, kas būs Ābola pirmais palīgs šajā sezonā? Tā kā AĀ tika iecelts par galveno treneri, atbrīvojas viņa līdzšinējais amats. Diez vai būtu prātīgi Ābolu atstāt bez pieredzējuša palīga, jo Ignatjevs jau arī tikai nesen sācis strādāt par treneri.
, 2013-06-22 09:12, pirms 12 gadiem
nu ja jātstāj pilna komanda ar punduriem un mīšļiem tad jau būs rezultāts.un neba jau Ivanāns tik dārgi izmaksāja ka Rīgas nabagi viņu nevarētu atļauties. ahl nullē gan līgumus piedāvā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-06-22 10:45, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Tu redzēji cik brīvi, salīdzinosi ar iepriekšējām sezonām RD spelēja pie bortiem un cik daudz agresīvaki viņi bija spēka spēlē, aizstāvot vārtsargu utml? Tas pa 90% bija Ivanana nopelns un tā arī izpaužas viņa lietderība. Tāds policists kā Raitis var regulēt to, cik asa ir katra attiecīgā hokeja spele un ta ir liela priekšrocība.
Arī fakts! Pretinieks netaļaujas tik daudz cik gribētu un arī atļautos, ja nebūtu Raičas sastāvā! Raiča un arī faktiski jebkurš cits labs policists ir tāds stabilizējoš faktors uz ledus, kad pretinieki zin, ka par netīru spēli var dabūt pa galvu!
, 2013-06-22 11:03, pirms 12 gadiem
Jaromir_jagr68 rakstīja: Pag, pag saksim ar to ka vinja alga sezona bija 300,000$ un par liguma lausanu vinsh sanema kompensaciju 30% no liguma summas. Tatad Ivanans aizejot no Dinamo dabuja +/- 100.000$.
Gribi teikt, ka līguma devējs laužot līgumu ir ieguvējs?Ja būtu tā kā tu saki, tad līgumi tiktu lauzti pa labi, un pa kreisi, jo noslēdz līgumu uz 2 gadiem, pēc 1 gada lauz līgumu, un samaksā tikai 30%, ja?Škiet ka Ivanānam vajadzētu būt sezonas algai+kompensācija, nevis tikai kompensācija, protams, pastāv iespēja ka līgumā rakstīts, ka laužot līgumu pienākas tikai kompensācija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-06-22 11:43, pirms 12 gadiem
Darbinieks saņem algu katru mēnesi.Šajā gadijumā-Ivanāns ir nospēlējis PILNU sezonu, no 2 paredzētājām.Nav tā, ka līgums tiktu lauzts pirmās sezonas vidū.
Piemērs:
A strādā firmā.Viņa alga līgumā katru mēnesi ir 500Ls, taču priekšnieks izmaksu veic ik pēc 2 mēnešiem.Pēc pirmā(pilnā) mēneša, priekšnieks lauž līgumu ar darbinieku.Nu, ko tagad?
, 2013-06-22 12:16, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bez pārsteiguma, jo pagājušās sezonas sniegums pierādīja, ka Ivanāns RD bija lieks pirkums. Vispirmām kārtām viņš neattaisnoja uz sevi liktās kluba mārketinga cerības. Nekāds skatītāju papildus pieplūdums Ivanāna dēļ uz RD mājas spēlēm netika novērots.
Vienu brīdi vispār bija tā, ka Ivanāns bija vienīgais no kluba, kurš piedalījās ārpushokeja aktivitātēs, piem., "Ķepa uz sirds", "Eņģeļi pār Latviju", Ogres sporta zāles atklāšanā u.c.
, 2013-06-22 18:00, pirms 12 gadiem
vot dau..ni bl...kpc vins bija jaatlaiz vins tacu pildija savu darbu labi iznemot to kad vienigi neguva punktus ka tas bija cerets .....bet vismaz bija kas var pa ausim normali kadam iedot un speka spele....nesaprotu vienu nu ko nizivijs vel var izdarit vecais atkapies.......
*ir jazin kad doties prom belavskis aizgaja ka zvaigzne tur nav div dom
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-06-22 18:16, pirms 12 gadiem
Jaromir_jagr68 rakstīja: Wsp cik atceros, tad Ivananu nema ka speletaju, nevis ka kausli. Ivanana uzdevums bija gut kadus vartus, ka jau uzbrucejam tas pienakas. Bet vinsh savu darbu nepaveica tapec vinju arii atlaiz.
Nav ko brinities vinsh jau netika nemts prieksha ta lai kautos.
zinu zinu...tas ta vienk ka marketings naca lidzi ja ir ivanans tad ir javicina dures ...nja ivanas neizpildija liguma punktu tapec ari uz redzesanos
, 2013-06-22 20:20, pirms 12 gadiem
Kādu līguma punktu viņš neizpildīja?Viņš jau pats pirms sezonas pateica-Punktus var negaidīt.Arī Opuļskis apgalvoja, ka Ivanāns ir domāts spēka spēlei.
, 2013-06-22 20:26, pirms 12 gadiem
WreckLV rakstīja: Kādu līguma punktu viņš neizpildīja?Viņš jau pats pirms sezonas pateica-Punktus var negaidīt.Arī Opuļskis apgalvoja, ka Ivanāns ir domāts spēka spēlei.
nu es skatos tad tu calit neesi labi informets
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-06-23 18:29, pirms 12 gadiem
Eh,
Lūdzu, fragments no A.Ābola intervijas.

Es biju viens no tiem, kurš iestājās par Raita piesaistīšanu. Pēc Sanda aiziešanas mums bija nepieciešama autoritāte. Viņam nav jāgūst vārti, bet gan jābūt vecim, kuru respektē gan komandas biedri, gan pretinieki. Jā, viņš nav pats ātrākais, taču viņš katrā epizodē atdod visus savus spēkus, cīnās par komandu.
Ja gribi, varu atrast arī Raita kurā viņs jau augustā pateica-vārtus var negaidīt.
, 2013-06-24 19:27, pirms 12 gadiem
nost ar savicki!
, 2013-06-25 21:55, pirms 12 gadiem
Un kam tas bija vajadzigs? Cienita Dinamo valde, ar kuru galu jus domajat? Ar dirsu?
Mirasty sakaps galva, nebus kas atgadina vinam ka vins ir suds...