Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" izsaka atzinību sestajam laukuma spēlētājam

Agris Suveizda

Rīgas "Dinamo" izsaka atzinību sestajam laukuma spēlētājam
Rīgas "Dinamo" sestais laukuma spēlētājs

"Septiņas uzvaras pēc kārtas – tas ir jauns Rīgas "Dinamo" hokeja komandas rekords, kuru izdevies sasniegt, pateicoties smagam darbam gan pašu sportistu, gan arī komandas vadības pusē. Bet, lai arī cik smagi strādātu gan treneri, gan spēlētāji, šīs uzvaras nebūtu iedomājamas bez komandas lielākā un skaļākā dalībnieka – sestā laukuma spēlētāja!" teikts Rīgas "Dinamo" vadības pateicībā faniem

Rīgas "Dinamo" ir izdevies piesaistīt jaudīgāko sesto laukuma spēlētāju visā Kontinentālajā hokeja līgā – mūsu līdzjutējus, kuri izceļas ar 40 000 lielu fanuspēku! Komandas vadība tic, ka sestā laukuma spēlētāja rezultatīvais atbalsts, trāpīgā uzmundrināšana un skaļais optimisms palīdzēs Rīgas "Dinamo" turpināt komandas veiksmīgi aizsākto uzvaru sēriju arī turpmāk!

Rīgas "Dinamo" sestais laukuma spēlētājs aizvadītajā sezonā izcēlies ar 1500 rezultatīvām pievilkšanās un 5557 atspiešanās reizēm stundas laikā, visaugstāko lietderības atbalsta koeficientu 120,7 decibelu skaļumā, izšķirošu vairākumu apmeklējuma ziņā – 104 500 līdzjutēji sestās sezonas spēlēs līdz šim, kā arī hokeja vēsturē iespaidīgākajām ūsām, kuru kopgarums sasniedz 12,54 metrus!

Paldies Jums, mūsu līdzjutēji – Jūs esat mūsu izcilākais sestais laukuma spēlētājs – bez Jūsu atbalsta mūsu panākumi nebūtu iespējami!

Jūsu,
DINAMO RĪGA

  +2 [+] [-]

, 2013-11-20 19:37, pirms 11 gadiem
Ko jūs vislaik kasieties, darīt nav ko?

     [+] [-]

, 2013-11-20 19:37, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Atbilde: Esmu praktiķis ar ideāliem.

Jautājums: Kā vērtē notikumus 2010.gada oktobrī, kad Arēna pirms Rīgas Dinamo spēlēm pēkšņi pārvērtās par krieviem draudzīgās "Par Labu Latviju" ruporu, himnu dziedāja Vents Armands Krauklis, Šelesers uzrunāja tautu, bet vēlēšanu dienā visa Rīga bija izlīmēta ar Ozoliņa bildēm "Par Labu hokeju!"?
Vēlēšanu plakāts ar Sandi vēlēšanu dienā bija asprātīgs, bet tas tikai vēl lielāku riebumu pret SC iedzina. Kopumā šī akcija nepatika, bet nedomāju ka tā kādu velēšanu dienā ietekmētu par labu SC.
Ja SC līmētu plakātus ar Jāņa ugunskuriem vai tad man jāpārstāj svinēt Jāņus.

     [+] [-]

, 2013-11-20 19:38, pirms 11 gadiem
Bimbambolam>>>Mans komps lēni velkās.Piedod
Vai tu uzskati,ka latviešu hokejistiem būtu jāspēlē,jebkur citur,nekā Rīgā un zem Dinamo nosaukuma?

     [+] [-]

, 2013-11-20 19:40, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Es vēl nekad neesmu bijis uz Dinamo spēli (un nebūšu), taču tas man netraucē sekot līdzi un saprast tur notiekošās lietas un kontekstu. Ja jau Tu tik svarīgu lietu kā pirmsvēlēšanu kampaņu Arēnā nepamanīji, tad par ko vispār var būt runa?
Es arī nepamānīju pirmsvēlēšanu kampaņu, tāpēc ka man interesē hokejs un DR nevis vēlēšanas. Man hokejs un vēlēšanas nav saistītas un ja citi nepamana šādas kampaņas tas liecina ka tas neietekmē nu nekādi mūs ne uz vienu pusi. Nepamanīta vēlēšanu kampaņa vien jau ir kampaņas izgāšanās.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-20 19:40, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Vēlēšanu plakāts ar Sandi vēlēšanu dienā bija asprātīgs, bet tas tikai vēl lielāku riebumu pret SC iedzina. Kopumā šī akcija nepatika, bet nedomāju ka tā kādu velēšanu dienā ietekmētu par labu SC.
Ja SC līmētu plakātus ar Jāņa ugunskuriem vai tad man jāpārstāj svinēt Jāņus.
Pašam smiekli nenāk par uzrakstīto? Vispār ar SC tur nebija sakara. Toreiz tika reklamēts "Par Labu Latviju!", kas faktiski bija izbijusī (bankrotējusī) Tautas partija un LPP/LC ar kalvīšiem, ulmaņiem, savickiem, šleseriem un šķēlēm. Vai tad Tu nesaproti, ka Dinamo tika izmantots kā instruments vēlēšanu rezultātu ietekmēšanai?

     [+] [-]

, 2013-11-20 19:40, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Vēlēšanu plakāts ar Sandi vēlēšanu dienā bija asprātīgs, bet tas tikai vēl lielāku riebumu pret SC iedzina.
Taisni tā. Sākumā bija liela neizpratne, bet, kad Puče pastāstīja, kādos apstākļos tapusi fotogrāfija (Sandim pēc mača iespiests kreklus rokā un pateikts, ka vajag kluba reklāmai), komandas vadība, citējot Hašeku, kļuva vēl par 50 procentiem nesimpātiskāka.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-20 19:41, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Jūtot līdzi DR cilvēki nekļūst draudzīgāki Krievijai, nekļūst par Savicka domubiedriem vai jaunas okupācijas atbalstītājiem. Protams ka Tu domā pilnīgi otrādi vai vismaz savā naidā pret DR centies kaut ko iestāstīt. Kā biju patriotiski noskaņots tad tā arī palikšu.
Man patīk ka Dinamo Rīga izskan Eiropā kā hokeja komandas vārds. Vari jau stāstīt cik gribi ka KHL nevienu neinteresē bet ir tā kā ir nevis tā kā Tu gribi. Ja Tev interesē kā klājas latviešiem citās līgās, tad vismaz kopainu kā klājās skandināviem čehiem slovākiem KHL daudzi paskatās, kuriem interesē hokejs. Tā arī iepazīst tuvāk arī DR. Piemēram Hossas brālis noteikti paseko kā klājās DR. Sīkumi, kuri man kā patriotam patīk (tev protams nē, jo visur rādās okupācija).
Latvijas himna skan Krievijas pilsētās, man patīk. Ļoti daudzi ir teikuši 6 gadu laikā kas nav no Latvijas, ka DR ir simpātiska ar savu raksturu, sīkstumu, nepiekāpību utt.
DR labākā sezona. Nameja komentāri pēc intelekta sāk līdzināties zuša komentāriem. Sakritība vai tomēr nē. Laikam jau nē un DR šīgada lieliskā vieta tabulā (spēle nav tik lieliska kā vieta, spēle ir vienkārši laba) tā kādu sāk grauzt, ka...vēl klāt Minska ar savu 14 vietu, vēl LM likstas..protams nav viegli to visu pārdzīvot.
Nedzen kārtējo duļķi.
Patriotisms nav nosakāms pēc tā cik Tu atbalsti vai neatbalsti latviešu sportu vai kādus citus pasākumus,kas nes Latvijas vārdu pasaulē. Patriotisms ir pārbaudāms tikai reālā krīzes situācijā,kad valstij draud reālas briesmas.
Ar Tevi es noteikti negribētu šādā krīzes situācijā atrasties vienā ierakumā, jo man klusas aizdomas,ka sava pašlabuma dēļ Tu būtu gatavs mani pārdot par desas luņķi,ja mums būtu jācieš badu.
Jā, mani nenormāli iespaido MnD neveiksmes KHL,un LM bankrots. Tu vienkārši esi smieklīgs. Nomaini plati.

     [+] [-]

, 2013-11-20 19:41, pirms 11 gadiem
Es nekad neesmu redzējis starpību starp KHL integrēšanu Latvijā, izveidojot vietējo komandu, un NHL mārketinga aktivitātēm Eiropā.

Respektīvi, izmantot "soft power" ar masu patēriņa kultūru, sporta sacensībām un dzīvesstila reklāmu [brauc ar Hummer! Dzer kõlu! Ēd makdonaldā! Būs mīloša sieva, ģimene ar 3 bērniem un suni, smuka māja, labs darbs utt] ir normāla prakse pasaules lielvarām pēdējā pusgadsimtā.

Tātad, ja Itera pēkšņi uzmestu RD un KHL aizietu no Latvijas, vai LV no tā ko iegūtu? Informācijas telpas vieta jau tukša nepaliktu un tuvākais sekotājs to mēģinātu aizpildīt, kā nu mācētu. Tas, ko LV zaudētu, būtu pāris miljoni ikgadējās investīcijās vietējā sporta attīstībai.

Es par vēlu piedzimu, lai ietu uz barikādēm un tā, bet mūsdienās lielvaras šajā pasaules daļā vairs nepaplašina savas sfēras ar ieročiem, paplašina ar burkāniem. Nu, Kremlis dod 10 miljonu USD burkānu gadā hokejam. Kad kāds cits dos vairāk - domāsim. Līdz tam laikam: nekod rokā, kura baro, ja negribi palikt izsalcis.

     [+] [-]

, 2013-11-20 19:42, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Pašā būtībā problēma ir viena:
Latvija un latviešiem vislielākā nelaime un bieds ir tie latvieši, kuriem visur rādās okupācija un okupanti...
tas aizēno prātu un veselo saprātu...
Cilvēks nespēj būt objektīvs, bet paliek par zvēriņu, kurš prot tikai rādīt savus mazos zobiņus, nesaprotot, ka tos zobiņus ar vienu kājas spērienu var arī izsist.....
Kāpēc Vāciju un vāciešus nesauc okupantu vārdā? Jo viņi bija saprātīgi un spēja atzīt savas kļūdas un atvainoties visai pasaulei.
No Krievijas diemžēl to nevarēsim sagaidīt laikam nekad,kas tomēr ir PSRS mantiniece.

  -3 [+] [-]

, 2013-11-20 19:44, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Es atbalstu Nameja domu nemest kažoku uz otru pusi. Kā atbalstīju DR PSRS laikos, tā atbalstu to tagad un šo komandu atbalstīšu vienmēr īpaši ja tā spēlēs spēcīgā līgā. Labāk lai tur spēlētu latviešu puiši, bet esmu sapratis ka atbalstītu DR arī tad ja tur latvieši būtu 10-20% un pārējie leģionāri. Kādreiz esmu domājis kad neatbalstītu DR. Vienu variantu tomēr izdomāju. Reāli tas nav iespējams, tātad nereāls variants. DR spēlētu lielākā daļa leģionāri un tie visi vai gandrīz visi būtu Krievijas krievi. Par Krieviem no Krievijas gan nespētu just līdzi.
To patiešām var darīt laikam tikai zutis vai Namejs.
Ja tādi Karamnovs būtu DR kādi 15 tad jā skatītos hokeju, bet bez līdzjušanas, bet uz 15 skandināviem, čehiem vai ziemeļamerikāņiem droši skatītos un justu līdzi kā savējiem.

Perfekts hameleons.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-20 19:48, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Šis ir Ģinamas portāls? Tas ir mans viedoklis, ja nepatīk nelasi. Vēl pāris dienas atpakaļ ieskatījos pasē un, tur bija rakstīits, ka esmu latvietis.
Tieshi taa tu esi latvietis ar mazo burtu, buutu tu Latvietis ar lielo burtu tad tev pasee nebuutu jaskataas kaada tautiiba tev ir.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-20 19:49, pirms 11 gadiem
Kur tad bimbambols palika,varbūt tu Namej vari vismaz apstrīdēt manis teikto garajā sākuma komentā.Tikai konkrēti,nevis apsaukājoties.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-20 19:50, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Pašam smiekli nenāk par uzrakstīto? Vispār ar SC tur nebija sakara. Toreiz tika reklamēts "Par Labu Latviju!", kas faktiski bija izbijusī (bankrotējusī) Tautas partija un LPP/LC ar kalvīšiem, ulmaņiem, savickiem, šleseriem un šķēlēm. Vai tad Tu nesaproti, ka Dinamo tika izmantots kā instruments vēlēšanu rezultātu ietekmēšanai?
Latvijā regulāri tiek veiktas dažādas aptaujas, vai Tu esi dzirdējis ka kāds no trijotnes Savickis, Ulmanis, Kalvītis būtu kļuvuši kaut cik populāri, cienīti, mīlēti? Tad par kādu Krieviju ir runa, ja pat viņi no sabiedrības parasti saņem tikai lamuvārdus, nevis atzinību. Kā tad tā, viņi jau sešus gadus kūŗe, gozējas RD saulītē?

  -1 [+] [-]

, 2013-11-20 19:50, pirms 11 gadiem
Avs rakstīja: Kāpēc Vāciju un vāciešus nesauc okupantu vārdā? Jo viņi bija saprātīgi un spēja atzīt savas kļūdas un atvainoties visai pasaulei.
No Krievijas diemžēl to nevarēsim sagaidīt laikam nekad,kas tomēr ir PSRS mantiniece.
Tāpat kā nesagaidīt to, ka latvietis beidzot atmetīs kapu kultūras slavināšanu un sevis šaustīšanu ar okupācijas pātagu....
garā lielas tautas tā nedara, nemeklē ieganstus un iemeslus savām kroplībām un neveiksmēm. Tāpat, mans komentārs galīgi nepauž manu nostāju 2. pasaules kara beigām sekojošo politisko pāversienu Latvijai- okupāciju....
Krievija ir garā vāja, tapēc tā nespēj atzīt okupācijas faktu, jo baidās.... ne jau no pasaules, bet no sevis un no saviem iedzīvotājiem...
Jau no tālā 17. gada šie ir zombēti un iebiedēti, potējot vienu un to pašu....
Bet jā, tā visa ir lirika....
Tā netraucē man skatīties RD spēles, kaut arī, ka viens otrs, es neesmu ne reizi bijis uz RD spēlēm Arenā un ne jau tāpēc, ka nevaru atļauties

  -1 [+] [-]

, 2013-11-20 19:51, pirms 11 gadiem
alguns rakstīja: Bimbambolam>>>Mans komps lēni velkās.Piedod
Vai tu uzskati,ka latviešu hokejistiem būtu jāspēlē,jebkur citur,nekā Rīgā un zem Dinamo nosaukuma?
Atbilde:

Hokejistiem pašiem jāizlemj, kur viņiem spēlēt. Pilnībā piekrītu Irbes nostājai, kad viņš pateica, ka ar šiem cilvēkiem, kas izveidojuši un vada Rīgas Dinamo, viņam nav pa ceļam. Ne visiem hokejistiem ir šāds spēks, patriotisms un inteliģence, nav arī materiālās nodrošinātības tādā līmenī.

Uzskatu, ka spēlēšanai Rietumeiropas labos klubos (Zviedrija, Somija, Čehija u.c.) un aizokeāna līgās nav nekādas vainas- tur tiek saņemta laba atlīdzība, izlasei veidoti spēcīgi kadri.

Ideāli būtu, ja jaunajiem hokejistiem būtu iespēja spēlēt labā Latvijas čempionātā. Piemēram, atceros vēl 90-tos, kad LHL spēlēja Juniors, Essamika, Niks/Brih, bija zolīds čempis un virkne jauno hokejistu no turienes vēlāk pārcēlās uz labām līgām Eiropā vai ASV un spēlēja arī LV izlasē.

Jautājums: Kā vērtē Artura Irbes nostāju Dinamo lietā? Tas tomēr ir cilvēks, kurš no visiem latviešu hokejistiem pelnījis vislielāko cieņu par savu patriotismu, nelokāmajiem uzskatiem un latvisko identitāti. Kā teica pēc leģendārās uzvaras Pēterburgā pār Krieviju ar 3:2- par šādu uzvaru esot gatavs atdot pusi no savas dzīves.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-20 19:53, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Latvijā regulāri tiek veiktas dažādas aptaujas, vai Tu esi dzirdējis ka kāds no trijotnes Savickis, Ulmanis, Kalvītis būtu kļuvuši kaut cik populāri, cienīti, mīlēti? Tad par kādu Krieviju ir runa, ja pat viņi no sabiedrības parasti saņem tikai lamuvārdus, nevis atzinību. Kā tad tā, viņi jau sešus gadus kūŗe, gozējas RD saulītē?
kaut lai ņem vienu no precīzākajiem sabiedriskās domas katalizātoriem- Saeimas vēlēšanu rezultātus. Par spīti tādi pseidovaroņu kā Ivara negribēšanai aktīvi piedalīties Saeims vēlēšanās( Par Ivaru gan negalvoju), tas pats SC 6 gadu laikā savus muskuļus skaitļos diezko nav uzaudzējis un RD ietekme tajā visā liekas vēl smieklīgāka....
Referendums par divalodību, kur gan palika aktīvie RD nozombētie fani???
Kā jau sākumā raks'tiju- tufta...

  -1 [+] [-]

, 2013-11-20 19:55, pirms 11 gadiem
Tikai Rīga Tikai Dinamo

     [+] [-]

, 2013-11-20 19:57, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Pašam smiekli nenāk par uzrakstīto? Vispār ar SC tur nebija sakara. Toreiz tika reklamēts "Par Labu Latviju!", kas faktiski bija izbijusī (bankrotējusī) Tautas partija un LPP/LC ar kalvīšiem, ulmaņiem, savickiem, šleseriem un šķēlēm. Vai tad Tu nesaproti, ka Dinamo tika izmantots kā instruments vēlēšanu rezultātu ietekmēšanai?
Es tikai paskatījos ka ir Sandis ar 8 numuru un tā bija kreisi orientāta partija, pat nepievērsu īsti uzmanību kura. Vienu vārdu sakot krievi un vēlēšanās man nav interese par tādām. Nu reklamē, krievi izmanto DR lai reklamētu sevi. Kas tad man jāpārstāj mīlēt hokejs un DR. Es nebalsoju par krieviem hoekja dēļ. Zinu cilvēkus un pat ļoti daudzus , kuriem DR veido ļoti patriotisku nostāju. Protams ka Tu Namejs un tml negrib to atzīt , jo tas ir tieši pretēji tam ko centies kādam iestāstīt.
Esmu pārliecināts ka DR daudz vairāk vairo cilvēkos patriotismu nekā kaut kādu mīlestību pret SC un tml partijām , politiķiem utt.
Protams ka ar šādu domu Tu nevari samierināties, jo tas ir galvanais Tavs arguments pret.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-20 19:58, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Perfekts hameleons.
Kādā ziņā. Pagaidām visu laiku atbalstu DR un to darīšu arī turpmāk. Paskaidro kā šajā domā izpaužas hameleonisms.

     [+] [-]

, 2013-11-20 19:58, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Pašā būtībā problēma ir viena:
Latvija un latviešiem vislielākā nelaime un bieds ir tie latvieši, kuriem visur rādās okupācija un okupanti...
tas aizēno prātu un veselo saprātu...
Cilvēks nespēj būt objektīvs, bet paliek par zvēriņu, kurš prot tikai rādīt savus mazos zobiņus, nesaprotot, ka tos zobiņus ar vienu kājas spērienu var arī izsist.....
Zināmā mērā es Tev piekrītu, bet..........
Vai Krievijā pašos pamatos ir kas mainījies attiecībā pret to kāda bija šī valsts PSRS laikos. Nekas, jo šo valsti vada cilvēki,kas savā laikā pārstāvēja savā būtībā noziedzīgu organizāciju KGB.
Arī Ulmaņa laikos cilvēki domāja,ka brīvu Latviju nekas neapdraud (to laiku aculiecinieka reāla liecība), bet vajadzēja Hitleram un Staļinam atrast kopsaucēju lai Latvijas neatkarība izkūpētu gaisā. Pat neskatoties uz to,ka Latvija tajā laikā bija Tautu Savienības locekle. Un pats interesantākais, ka izrādijās, ka Ulmani jau tajā laikā apstāvēja virkne PSRS aģentu, kuri lielā mērā ietekmēja Ulmaņa lēmumus. tai skaitā aģenti bija arī augstākā Latvijas armijas virsniecībā. Vairākus ģenerāļus ieskaitot.
Kā jau senos laikos teica viens gudrs cilvēks-vēsture ir jāzina tikai tāpēc vien, lai būtu no kā mācīties nākotnē.
Tiešām nevajag kļūt apmātam no okupācijas un okupantiem, bet nevajag arī staigāt rozā brilēs.
Procesi sabiedrībā un politikā ir jāizprot, lai pašam neiznāktu kādreiz brīnīties, ka esam nonākuši tieši tur,kur esam nonākuši.

     [+] [-]

, 2013-11-20 20:00, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Tāpat kā nesagaidīt to, ka latvietis beidzot atmetīs kapu kultūras slavināšanu un sevis šaustīšanu ar okupācijas pātagu....
garā lielas tautas tā nedara, nemeklē ieganstus un iemeslus savām kroplībām un neveiksmēm. Tāpat, mans komentārs galīgi nepauž manu nostāju 2. pasaules kara beigām sekojošo politisko pāversienu Latvijai- okupāciju....
Krievija ir garā vāja, tapēc tā nespēj atzīt okupācijas faktu, jo baidās.... ne jau no pasaules, bet no sevis un no saviem iedzīvotājiem...
Jau no tālā 17. gada šie ir zombēti un iebiedēti, potējot vienu un to pašu....
Bet jā, tā visa ir lirika....
Tā netraucē man skatīties RD spēles, kaut arī, ka viens otrs, es neesmu ne reizi bijis uz RD spēlēm Arenā un ne jau tāpēc, ka nevaru atļauties
Nu,tāpēc jau minēju to piemēru. Šī vairuma latviešu nostāja ir sekas tam,ka Krievija līdz šim nav bijusi paškritiska. Mūžīgā uzvarētāja,tikai uzvarēja kā un ko..sev līdzīgo?

  -1 [+] [-]

, 2013-11-20 20:02, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Atbilde:

Hokejistiem pašiem jāizlemj, kur viņiem spēlēt. Pilnībā piekrītu Irbes nostājai, kad viņš pateica, ka ar šiem cilvēkiem, kas izveidojuši un vada Rīgas Dinamo, viņam nav pa ceļam. Ne visiem hokejistiem ir šāds spēks, patriotisms un inteliģence, nav arī materiālās nodrošinātības tādā līmenī.

Uzskatu, ka spēlēšanai Rietumeiropas labos klubos (Zviedrija, Somija, Čehija u.c.) un aizokeāna līgās nav nekādas vainas- tur tiek saņemta laba atlīdzība, izlasei veidoti spēcīgi kadri.

Ideāli būtu, ja jaunajiem hokejistiem būtu iespēja spēlēt labā Latvijas čempionātā. Piemēram, atceros vēl 90-tos, kad LHL spēlēja Juniors, Essamika, Niks/Brih, bija zolīds čempis un virkne jauno hokejistu no turienes vēlāk pārcēlās uz labām līgām Eiropā vai ASV un spēlēja arī LV izlasē.

Jautājums: Kā vērtē Artura Irbes nostāju Dinamo lietā? Tas tomēr ir cilvēks, kurš no visiem latviešu hokejistiem pelnījis vislielāko cieņu par savu patriotismu, nelokāmajiem uzskatiem un latvisko identitāti. Kā teica pēc leģendārās uzvaras Pēterburgā pār Krieviju ar 3:2- par šādu uzvaru esot gatavs atdot pusi no savas dzīves.
Irbe ar savu pseidopatriotismu nekad nav paticis. Pusdzīvi atdot par uzvaru pret Krieviju-tas nav prātīga cilvēka teiciens, bet saprotams ka tas bija uz emocijām. Man arī bija milzīgs prieks par uzvaru pār Krieviju 2000 gadā.
Tautai kura mīl hokeju to vajag daudz ilgāk nekā 2 nedēļas. Ja nebūtu DR , faktiski hokejs Latvijā nebūtu. Ko lai skatās-pārbaudes spēles izlasei vai vietējo čempionātu.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-20 20:03, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Irbe ar savu pseidopatriotismu nekad nav paticis. Pusdzīvi atdot par uzvaru pret Krieviju-tas nav prātīga cilvēka teiciens, bet saprotams ka tas bija uz emocijām. Man arī bija milzīgs prieks par uzvaru pār Krieviju 2000 gadā.
Tautai kura mīl hokeju to vajag daudz ilgāk nekā 2 nedēļas. Ja nebūtu DR , faktiski hokejs Latvijā nebūtu. Ko lai skatās-pārbaudes spēles izlasei vai vietējo čempionātu.
Pirms atjaunotā RD te bija hokeja tuksnesis?

     [+] [-]

, 2013-11-20 20:04, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: kaut lai ņem vienu no precīzākajiem sabiedriskās domas katalizātoriem- Saeimas vēlēšanu rezultātus. Par spīti tādi pseidovaroņu kā Ivara negribēšanai aktīvi piedalīties Saeims vēlēšanās( Par Ivaru gan negalvoju), tas pats SC 6 gadu laikā savus muskuļus skaitļos diezko nav uzaudzējis un RD ietekme tajā visā liekas vēl smieklīgāka....
Referendums par divalodību, kur gan palika aktīvie RD nozombētie fani???
Kā jau sākumā raks'tiju- tufta...
Tajā pašā Tallinā uz kuru daudzi mīl skatīties, Ušakovs (Savisārs) ar savu saskaņas centru (cetra partiju) pie varas ir jau desmit gadus!!! Kāds gan krievu projekts, viņus spiež tā balsot!

     [+] [-]

, 2013-11-20 20:04, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Irbe ar savu pseidopatriotismu nekad nav paticis. Pusdzīvi atdot par uzvaru pret Krieviju-tas nav prātīga cilvēka teiciens, bet saprotams ka tas bija uz emocijām. Man arī bija milzīgs prieks par uzvaru pār Krieviju 2000 gadā.
Tautai kura mīl hokeju to vajag daudz ilgāk nekā 2 nedēļas. Ja nebūtu DR , faktiski hokejs Latvijā nebūtu. Ko lai skatās-pārbaudes spēles izlasei vai vietējo čempionātu.
Tad sanāk, ka līdz 2008.gadam Latvijā hokeja nebija?

  -1 [+] [-]

, 2013-11-20 20:05, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Latvijā regulāri tiek veiktas dažādas aptaujas, vai Tu esi dzirdējis ka kāds no trijotnes Savickis, Ulmanis, Kalvītis būtu kļuvuši kaut cik populāri, cienīti, mīlēti? Tad par kādu Krieviju ir runa, ja pat viņi no sabiedrības parasti saņem tikai lamuvārdus, nevis atzinību. Kā tad tā, viņi jau sešus gadus kūŗe, gozējas RD saulītē?
Agri, kamēr viņi negatavojas startēt vēlēšanās, viņiem dziļi pie vienas vietas cik viņi ir populāri vai nepopulāri.
Viņiem galvenais,lai Tu vai kāds cits atbalstot RD dod viņiem iespēju sasniegt to mērķi kāpēc šī komanda tika izveidota. Pieņemsim, ka RD ir tīri biznesa projekts, un Tu atbalstot RD dod iespēju Savickim&Co piesist savu maciņu. Pat neskatoties uz to,ka Tev Savickis&Co nepatīk.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-20 20:06, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Kādā ziņā. Pagaidām visu laiku atbalstu DR un to darīšu arī turpmāk. Paskaidro kā šajā domā izpaužas hameleonisms.
Domāšanā.
Man nekad nav ienācis prātā,kā būtu,ja es sāktu atbalstīt RD.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-20 20:15, pirms 11 gadiem
>>>bimbambolam.Man ir lūgums nenodarbojies ar demagoģiju.Uz manu iepriekšējo jautājumu tu varēji atbildēt pavisam īsi,jā vai nē.Tava atbilde:
Hokejistiem pašiem jāizlemj, kur viņiem spēlēt.

Mans jautājums.Vai tu viņus uzskati par Latvijas nodevējiem,ka viņi izvēlējās Rīgas Dinamo?

Atbilde tev. Artūrs ir cilvēks ar stingru mugurkaulu un visu cieņu viņam.Par sportiskiem sasniegumiem nemaz nerunājot.Bet ir jau arī vēl iekšējās aizkulises,kuras mums parastiem skatītājiem nav zināmas.Arī nu pat .pametot Latvijas izlasi pirms olimpiskām spēlēm.Var izskanēt nezin cik viedokļi,pareizi vai nepareizi.Tāpēc es netaisos apvainot Artūru,ka viņš ir pametis Latvijas izlasi,tāpat nez ko viņš teicis par Rīgas Dinamo.Neizplūsti garos komentāros,kaut arī neapstrīdu tavu viedokli.Tikai kā prakse rāda,labos eiropas klubos mūsu bāleliņiem nemaz nav viegli iekļūt.

     [+] [-]

, 2013-11-20 20:16, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Izlasot šo es nevaru saprast, smieties vai raudāt Kuru krata tā palīdzēšana, nepalīdzēšana? Galvenais, lai pilna Arēna un nauda nāk un lētticīgie tik skrien. Pēdējā laikā pilnīgs sviests sataisīts par un ap šo krievu Projektu Latvijā.
Em, kopš kura laika Savickis ir krievs??? Lai gan jā nenoliegšu, ka kluba nauda nāk no Krievijas. Bet tik un tā fanošu par RD, jo GM ir latvietis, treneru štābā ir tikai latvieši un labākajiem latviešu hokejistiem ir iespēja spēlēt augstā līmenī. Ja tev vienalga patīk te smirdēt, tad uz priekšu, kamēr tev būs bans

  -1 [+] [-]

, 2013-11-20 20:16, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Irbe ar savu pseidopatriotismu nekad nav paticis. Pusdzīvi atdot par uzvaru pret Krieviju-tas nav prātīga cilvēka teiciens, bet saprotams ka tas bija uz emocijām. Man arī bija milzīgs prieks par uzvaru pār Krieviju 2000 gadā.
Tautai kura mīl hokeju to vajag daudz ilgāk nekā 2 nedēļas. Ja nebūtu DR , faktiski hokejs Latvijā nebūtu. Ko lai skatās-pārbaudes spēles izlasei vai vietējo čempionātu.

Redzi,Irbe savu patriotismu atšķirībā no tevis ir pierādījis situācijā, kad Latvijas neatkarībai un viņa dzīvībai draudēja reālas briesmas, jo neviens dodoties uz barikādēm nezināja ar ko tas viss beigsies.
Un viņš savas domas par to ko viņš domā par PSRS laiku viņš varēja pateikt tieši tāpēc,ka viņš par šādu viedokļa brīvību bija cīnījies. Un viņam nebija jādomā vai tas patiks, vai nepatiks krieviem.
Vienīgi man īsti nebija izprotama situācija,kad viņš parādīja savu attieksmi pret atjaunoto RD piekrizdams strādāt tajā par treneri. Savā laikā viņš bija pret RD dalību PSRS čempī, un tur jau veidojās zināma pretruna viņa paša nostājā pirms vairāk nekā 15_ gadiem.

     [+] [-]

, 2013-11-20 20:23, pirms 11 gadiem
alguns rakstīja: >>>bimbambolam.Man ir lūgums nenodarbojies ar demagoģiju.Uz manu iepriekšējo jautājumu tu varēji atbildēt pavisam īsi,jā vai nē.Tava atbilde:
Hokejistiem pašiem jāizlemj, kur viņiem spēlēt.

Mans jautājums.Vai tu viņus uzskati par Latvijas nodevējiem,ka viņi izvēlējās Rīgas Dinamo?

Atbilde tev. Artūrs ir cilvēks ar stingru mugurkaulu un visu cieņu viņam.Par sportiskiem sasniegumiem nemaz nerunājot.Bet ir jau arī vēl iekšējās aizkulises,kuras mums parastiem skatītājiem nav zināmas.Arī nu pat .pametot Latvijas izlasi pirms olimpiskām spēlēm.Var izskanēt nezin cik viedokļi,pareizi vai nepareizi.Tāpēc es netaisos apvainot Artūru,ka viņš ir pametis Latvijas izlasi,tāpat nez ko viņš teicis par Rīgas Dinamo.Neizplūsti garos komentāros,kaut arī neapstrīdu tavu viedokli.Tikai kā prakse rāda,labos eiropas klubos mūsu bāleliņiem nemaz nav viegli iekļūt.
Atbilde:
Visiem jau laikam nevar izvirzīt tik stingras prasības. Domāju, ka lielākā daļa (ja ne visi) RD latviešu hokejisti nemaz neiedziļinās RD saturā un par politiku neinteresējas. Ne visi var būt kā Irbe. Par nodevējiem viņus neuzskatu. Ja pats būtu hokejists, Rīgas Dinamo nespēlētu, meklētu darba vietu citā organizācijā, kura man ir pieņemama.

Jautājums:
Kā vērtē to, ka pēc RD uznākšanas uz skatuves, ir samazinājies līdzjutēju skaits Latvijas izlasei Arēnā un Pasaules čempionātā, tas ir mazāks nekā līdzjutēju skaits uz ierindas Krievijas čempionāta spēli ar Dinamo līdzdalību?

  +1 [+] [-]

, 2013-11-20 20:29, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Agri, kamēr viņi negatavojas startēt vēlēšanās, viņiem dziļi pie vienas vietas cik viņi ir populāri vai nepopulāri.
Viņiem galvenais,lai Tu vai kāds cits atbalstot RD dod viņiem iespēju sasniegt to mērķi kāpēc šī komanda tika izveidota. Pieņemsim, ka RD ir tīri biznesa projekts, un Tu atbalstot RD dod iespēju Savickim&Co piesist savu maciņu. Pat neskatoties uz to,ka Tev Savickis&Co nepatīk.
Kada man darīšana gar citu maciņiem!
Nezinu aizkulises, bet pieļauju ka visi vietējie akcionāri tur ir tādi nabaga radinieki, kuriem tikai tapēc ka nejēdza atrast naudu Latvijā, nekas tur nepienākas, kā vien pasēdēšana VIP ložā.
Sudraba, Vaira, visādu konfesiju mācītāji arī netaisās piedalīties velēšanās, bet viņiem ir sabiedrības pozitīvs reitings, RD akcionāriem viņš ir zem jeb kādas sarkanās līnijas.
RD nav nekāds biznesa projekts, jo nav biznesa, manās acīs tas bija un ir KHL PR projekts. Spontāni tika izdomāts taisit starptautisku līgu, ātri bija jāpiesaista arī ārzemju komandas, no kurienes gan viņas vēl ņemt, ja ne no bijušās pad-teritorijas, šeit ir vieglāk kaut ko sarunāt ar federācijām.
Mēs paši šeit esam sacerējuši tādus čekistu ieplānotos brīnumus, par ko tagad noteikti viņi paši smejās. Kad līga veidojās, pirmos gadus pats caurām dienām sedēji portālā un smējies par visādām krievu pērlēm. Nu kā tad tā, smalka operācija, bet visur visādas lažas?

  +2 [+] [-]

, 2013-11-20 20:34, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Agri, kamēr viņi negatavojas startēt vēlēšanās, viņiem dziļi pie vienas vietas cik viņi ir populāri vai nepopulāri.
Viņiem galvenais,lai Tu vai kāds cits atbalstot RD dod viņiem iespēju sasniegt to mērķi kāpēc šī komanda tika izveidota. Pieņemsim, ka RD ir tīri biznesa projekts, un Tu atbalstot RD dod iespēju Savickim&Co piesist savu maciņu. Pat neskatoties uz to,ka Tev Savickis&Co nepatīk.
Tu vienmēr pērkot produktus pakalpojumus domā kurš no tā gūs labumu, lai pēc tam to naudu izmantotu velēšanās. Vai patiešām esi tik aprobežots. Nu nebūs DR būs viņiem cits bizness maciņam.
Tad man jāuzzina visi Šlesera vai šķēles ienākuma avoti un jādomā ka tik es netīšām kādu neatbalstītu. Vai atbalstot Latvijas izlasi Tu neatbalsti arī Lipmanu. Man ļoti nepatīk Lipmans, varbūt man nejust līdzi izlasei..nu ar galvu tomēr vajag draudzēties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja