Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" atrod centra uzbrucēju: atgriežas Ščastļivijs

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" atrod centra uzbrucēju: atgriežas Ščastļivijs
Pjotrs Ščastļivijs
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Kontinentālās hokeja līgas klubam Rīgas "Dinamo" pievienojies 37 gadus vecais uzbrucējs Pjotrs Ščastļivijs, kurš vienību pārstāvēja 2014. gadā, 27 spēlēs izceļoties ar desmit rezultativitātes punktiem.

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" vakar ieguva trešo vietu Latvijas Dzelzceļa kausā, ar 4:2 pieveicot Minskas "Dinamo". Visās spēlēs centra uzbrucēja pozīciju bija ieņēmis kapteinis Gints Meija, un galvenais treneris Normunds Sējējs norādīja, ka komanda meklē centru, kurš varētu aizpildīt pozīciju.

Viņu izdevies atrast četras dienas pirms regulārās sezonas sākuma - parakstīts līgums ar 37 gadus veco Pjotru Ščastļiviju, kurš kopā ar Rīgas "Dinamo" trenējās jau vakar, bet pēc mača kopā ar pārējiem spēlētājiem nogādāja ekipējuma somu ceļā uz Piņķiem, kur tiks aizvadīti divi pēdējie treniņi pirms izbraukuma.

Ščastļivijs pārstāvēja Rīgas "Dinamo" 2014. gadā, 27 spēlēs izceļoties ar pieciem vārtiem un piecām piespēlēm. Viņa sniegumu ietekmēja arī savainojums, kura dēļ Ščastļivijs sezonas ievadā nevarēja piedalīties iemetienos. Decembrī bijušais Krievijas izlases kapteinis pameta komandu un pievienojās "Sochi".

Pagājušajā sezonā Ščastļivijs bija "Sochi" kapteinis, 46 regulārās sezonas spēlēs gūstot astoņus vārtus un pievienojot deviņas piespēles. Četros mačos Gagarina kausā viņš palika sausā. Jauno sezonu Rīgas "Dinamo" 23. augustā sāks izbraukumā tieši pret Sočiem.

Ščastļivijs aizvadījis 129 spēles Nacionālajā hokeja līgā, pārstāvot Otavas "Senators" un Anaheimas "Mighty Ducks". Viņa kontā 18 vārti un 22 piespēles.

  +7 [+] [-]

, 2016-08-19 18:26, pirms 8 gadiem
Nu... ārprāts. Šī laikam būs tā "Sējēja bomba"

  +8 [+] [-]

, 2016-08-19 18:26, pirms 8 gadiem
Es pat nezinu, ko teikt...

  +6 [+] [-]

, 2016-08-19 18:27, pirms 8 gadiem
Viss jau ir ok, nav slikts papildinājums, taču ceru ka viņš nav tas Sējēja meklētais centrs, jo viņš neatbilst 1.,2.maiņas līmenim. Ceru, ka tas top centra uzbrucējs joprojām ir meklēšanā...

  +6 [+] [-]

, 2016-08-19 18:28, pirms 8 gadiem
Atskaitām , pieskaitām...........nez uz ilgu laiku????

  +9 [+] [-]

, 2016-08-19 18:28, pirms 8 gadiem
Nopietni?
Ineta parunāja ar Normi?

 +11 [+] [-]

, 2016-08-19 18:29, pirms 8 gadiem
Pjotrs laikam saprata ka Sočos ir vēl lielākā p......ā nekā Rīgā.

  +4 [+] [-]

, 2016-08-19 18:30, pirms 8 gadiem
Kam ta tas bij vajadzīgs....

  +7 [+] [-]

, 2016-08-19 18:30, pirms 8 gadiem
Es tā rēkšu, ja sezonas gaitā atkal tiks pārtraukts līgums ar Pujacu vai Ščastļiviju

  -2 [+] [-]

, 2016-08-19 18:30, pirms 8 gadiem
Atceros, ka šim bija ļoti laba saikne ar Videlu, viņš kā reiz brīvs, varbūt arī Videlu atgriežam atpakaļ?

  +3 [+] [-]

, 2016-08-19 18:30, pirms 8 gadiem
Gūža rakstīja: Viss jau ir ok, nav slikts papildinājums, taču ceru ka viņš nav tas Sējēja meklētais centrs, jo viņš neatbilst 1.,2.maiņas līmenim. Ceru, ka tas top centra uzbrucējs joprojām ir meklēšanā...
Šis ir tas meklējums, viss vairāk nebūs!

  +1 [+] [-]

, 2016-08-19 18:31, pirms 8 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Šis ir tas meklējums, viss vairāk nebūs!
Runāji ar Normi??

  +1 [+] [-]

, 2016-08-19 18:31, pirms 8 gadiem
Gūža rakstīja: Atceros, ka šim bija ļoti laba saikne ar Videlu, viņš kā reiz brīvs, varbūt arī Videlu atgriežam atpakaļ?
Beidz sapņot!

     [+] [-]

, 2016-08-19 18:32, pirms 8 gadiem
Cik atceros, tad Pjotrs iemetienos bija katastrofa

  +1 [+] [-]

, 2016-08-19 18:32, pirms 8 gadiem
Gūža rakstīja: Runāji ar Normi??
Jā, vakar. Pjotrs jau pāris dienas Rīga un trenējās ar Dinamo.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-19 18:32, pirms 8 gadiem
Laba ziņa!Bijušais Krievijas izlases kapteinis vēl tuvākajā nākotnē būs ļoti noderīgs spēlētājs(pieredze,meistarība),protams,ja mūsu galvenie, sapratīs,kā pareizi šo vīru izmantot!Talantu nevar nokost!Lai izdodas,Pjotr!

  -3 [+] [-]

, 2016-08-19 18:32, pirms 8 gadiem
Jā - ģinamas menedžmentam patīk izņirgāties gan par spēlētājiem, gan nedaudz atlikušajiem līdzjutējiem!
Slēpts komentārs: bļāviens-nu

  -2 [+] [-]

, 2016-08-19 18:35, pirms 8 gadiem
nu, riktīgi sasmējos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-08-19 18:37, pirms 8 gadiem
Gūža rakstīja: Viss jau ir ok, nav slikts papildinājums, taču ceru ka viņš nav tas Sējēja meklētais centrs, jo viņš neatbilst 1.,2.maiņas līmenim. Ceru, ka tas top centra uzbrucējs joprojām ir meklēšanā...
Ja Kovaļčuks neatbilst,vispār,nekādai maiņai komandā(pag.sezona)..,ko tad..?!..un,kas ir Dacjuks savos gados tieši KHL?Pagaidām,nekas!Kurai maiņai bez spēlēšanas viņš atbilst?Laiks,visu sakārtos!

  +1 [+] [-]

, 2016-08-19 18:37, pirms 8 gadiem
grābeklis viens un tas pats... cik reizes uz tā uzkāps sejējs, huzin...

     [+] [-]

, 2016-08-19 18:39, pirms 8 gadiem
Sējējam pašcieņa 0

  -2 [+] [-]

, 2016-08-19 18:41, pirms 8 gadiem
paldies ka ne Janka pastnieks

  +1 [+] [-]

, 2016-08-19 18:43, pirms 8 gadiem
Viens gan skaidrs.Spēlētāji ļoti reti atgriežas klubos kuri viņiem palikuši parādā.Tas nozīmē ka Visi algas par iepriekšējām sezonām saņēmuši

  -2 [+] [-]

, 2016-08-19 18:44, pirms 8 gadiem
Tāds C, labāk, lai tas pats Meija ir C. Ščasļīvijs savos 37 gados tak nespēs paslidot, kur nu vēl 1 vai 2.maiņā

  -1 [+] [-]

, 2016-08-19 18:47, pirms 8 gadiem
Alexkis86 rakstīja: haha Dinamo savā ampluā! nebūs tā kā ar Pujacu? 3 reizes aizgāja un 3 reies atgriezās. Spēlētājiem nav cieņas pret sevi (vai vnk nav vajadzīgi citiem klubiem), DR nav cieņas ne pret spēlētājiem, ne pret līdzjūtējiem bomba
Sportisti nav tādi āksti,kuri uzreiz apvainojās. Tas ir profesionālais sports ja nezini, tur nav vietas kaut kādam personīgam aizvainojumam. Var izmest 5 reiz no komandas un atgriezties. Kompleksainie tikai apvainojās. Profesionāls sportists ir profesionāls sportists un saprot ka viņš jebkurā brīdī var būt vajadzīgs komandai un jebkurā brīdī var izmest. Kaut kāds jauns tīnis jeb jauna meitene var apvainoties bet pieaudzis vīrietis , profesionālis neturēs aqpvainoumu. DR neauklājās - slikti spēlēs izmetīs no komandas vēlreiz.

  -3 [+] [-]

, 2016-08-19 18:48, pirms 8 gadiem
kada vinjam ir izturība?

  +2 [+] [-]

, 2016-08-19 18:49, pirms 8 gadiem
Nav slikts ieguvums, labs komandas uzkurinātājs, varētu būt labs hokejists arī ģērbtuvēs , aiz borta, savākt komandu, ne par velti ik pa brīdim ir kapteinis komandās.
Neko labāku ar mūsu mazo finansējumu nez vai dabūs.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-19 18:52, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: DR neauklājās - slikti spēlēs izmetīs no komandas vēlreiz.
Īpaši spilgts piemērs tavu vārdu patiesumam ir Andris Džeriņš, kurš pirmajās trīs sezonās guva veselus trīs vārtus. Taisnība, Funi, taisnība, dinamo ne ar vienu neauklējas!

     [+] [-]

, 2016-08-19 18:54, pirms 8 gadiem
Penšu,šmurguļu un neveiksminieku klubs!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-19 18:58, pirms 8 gadiem
Norķis tur ilgi nebus tajā trenera amatā,tas nu točna ir skaidrs!!

     [+] [-]

, 2016-08-19 19:04, pirms 8 gadiem
Nopietni?
Viņš labākajā gadijumā der 3. Maiņai. Augstāk nē.

     [+] [-]

, 2016-08-19 19:05, pirms 8 gadiem
lokālā kolhoza labāko tradīciju garā veikts gājiens.

  +6 [+] [-]

, 2016-08-19 19:05, pirms 8 gadiem
Par Radēviču !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-08-19 19:09, pirms 8 gadiem
Alexkis86 rakstīja: Tāda transfēru politika ir raksturīga tikai RD..Varbūt tas ir saistīts, ka patiesie DR sponsori nav apmierināti ar konkrēto spēlētāju līmeni, nezinu, bet nu tomēr arī spēlētāji ir cilvēki. Kad cilvēku ar līgumu sezonas vidū izmet uz ielas pēc nebūt ne slikta snieguma, viņam tas stipri pasliktina dzīvi, jo visos klubos sastāvi ir nokomplektēti. Tāpat sūtīt uz Liepāju labako RD snaiperi iNDRAŠI arī ir DR stilā..Žēl tos spēlētājus
Tas pierāda ka DR neauklējās ar spēlētājiem. Neapmierināja Sčastļivijs-trauma, nevar darboties iemetienos, droši vien arī alga nebija maza sakām atā, Indrašis slinko aizsūtam prom uz Liepāju par zemo pašatdevi laukumā. Tas ka tu esi rezultatīvākais nenozīmē ka vari halturēt laukumā. Mums daudziem latviešiem gribas peidot kaut kādu haltūru cilvēkiem ja tie kopumā uzrāda labus rezultātus. Haltūra ir haltūra un jādara lai tā beigtos.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-19 19:11, pirms 8 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Īpaši spilgts piemērs tavu vārdu patiesumam ir Andris Džeriņš, kurš pirmajās trīs sezonās guva veselus trīs vārtus. Taisnība, Funi, taisnība, dinamo ne ar vienu neauklējas!
Aizmirsi pieminēt ka pirmā sezonā Džeriņam 17 spēles, otrā sezonā 32 spēles (aptuveni puse un 3+2) un trešā sezonā ja nevari iemest tad nespēlē - tikai 9 spēles jeb arī tu domā ka 9 spēles sezonā nospēlēt tas ir normāli.
Tad tavs ieteikums jaunos latviešus, kuri nevar gūt uzreiz vārtus ir jāizmet no komandas uzreiz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-19 19:19, pirms 8 gadiem
Komandai normāls kapteinis piemeklēts. Cerams

  +2 [+] [-]

, 2016-08-19 19:19, pirms 8 gadiem
Mums dažiem tāda dīvaina attieksme pret leģionāriem un savējiem. Daži te Videlu ceļ vai debesīs (slikts jau nebija, bet ne jau kaut kas izcils),kurš no 4 sezonām KHL nevienā nav guvis vairāk par 10 vārtiem 8, 10, 10+ 24 piespēles (DR sastāvā) un 9 (skaitot arī PO 10 vārti). Bet piemēram Dārziņu ar pagājušās sezonas 10 vārtiem + 18 piespēlēm pamatīgi ar žulti nolejam.

     [+] [-]

, 2016-08-19 19:23, pirms 8 gadiem
kauslis77 rakstīja: Norķis tur ilgi nebus tajā trenera amatā,tas nu točna ir skaidrs!!
Neķer kreņķi,Norķis kā kaķis,vienmēr uz četrām! Cik gadu jau no R-2000 laikiem??? Viduvējība bija laukumā,bet pa dzīvi soļo augstu paceltu galvu! Neesmu sekojis,a kur dvīņi? Nav stāri kā rēdlihi,razgali,āboli,bērziņi utt.? Jo tuvāk hokeja saimniecībai,jo lielāks % izsisties saulītē!!!

  -1 [+] [-]

, 2016-08-19 19:25, pirms 8 gadiem
Sejejs vispar galva ******,kapec tad vinu atskaitija no Dianamo kad vins speleja,cik liela pauze pagajusi doma kaut kas labaks bus,sis speletajs iepriekseja sezona,bija interesanti paverot,bet kada jeega tagad bus,ja iepriekseja dinamo vadibai neapmierinaja vina sniegums?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-19 19:35, pirms 8 gadiem
Paga, paga, Hossa tad arī jāņem atpakaļ

  -2 [+] [-]

, 2016-08-19 19:39, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Tad tavs ieteikums jaunos latviešus, kuri nevar gūt uzreiz vārtus ir jāizmet no komandas uzreiz.
Mans ieteikums būtu Tev pirms publicēšanas kritiski pārlasīt savus komentārus, lai nesanāk šādas muļķības sarakstīt. Neesmu speciāli pētījis, bet tieši dinamo varētu būt tā komanda, kur kadru mainība ir vismazākā un kas visvairāk auklējas un tur komandā gadiem ilgi veselu čupu bezjēdzīgu un bezcerīgu spēlētāju.

  +3 [+] [-]

, 2016-08-19 19:41, pirms 8 gadiem
Ir tas ko uz doto brīdi rd var atļauties parakstīt. Ja būtu normāls finansējums noteikti redzētu komandā Bārtuli, Kuldu, Daugavu, Karsumu un pārējos labākos un kvalitatīvākus ārzemniekus. Atbalstīsim tos kas ir, čaļi malači sitas katrā spēlē. Nīdējus un tirsējus lūdzu pievērsties citiem sporta veidiem.

     [+] [-]

, 2016-08-19 19:53, pirms 8 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Mans ieteikums būtu Tev pirms publicēšanas kritiski pārlasīt savus komentārus, lai nesanāk šādas muļķības sarakstīt. Neesmu speciāli pētījis, bet tieši dinamo varētu būt tā komanda, kur kadru mainība ir vismazākā un kas visvairāk auklējas un tur komandā gadiem ilgi veselu čupu bezjēdzīgu un bezcerīgu spēlētāju.
Neauklējas ar leģionāriem, labi vietējie visiem trūkst, īpaši jau centri, kāds arī ir Džeriņš.
Slēpts komentārs: Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-08-19 20:09, pirms 8 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Mans ieteikums būtu Tev pirms publicēšanas kritiski pārlasīt savus komentārus, lai nesanāk šādas muļķības sarakstīt. Neesmu speciāli pētījis, bet tieši dinamo varētu būt tā komanda, kur kadru mainība ir vismazākā un kas visvairāk auklējas un tur komandā gadiem ilgi veselu čupu bezjēdzīgu un bezcerīgu spēlētāju.
DR balstās pamatā uz saviem kadriem un ja finanses atļauj patur labākos savus kadrus (tu laikam sauc par auklēšanos ka atstāj labākos savējos). Ir ļoti daudz piemēri kad vājāki savēji ir prom (Cinks, Upītis, Locāns utt. varētu nosaukt ļoti daudz). Tad tu iesaki atlaist visus mūsējos ,kuri ir vidēji kā Saulietis, Skvorcovs , Bičevskis un tml. un vietā ņemt leģionārus, kuri ir aptuveni tādi paši (jo labākiem trūkst nauda).
Citi raksta ka mēs auklējamies, citi raksta tieši pretējo, tad jau DR politika ir kaut kur pa vidu.

  -2 [+] [-]

, 2016-08-19 20:10, pirms 8 gadiem
Izlases interesēs jau jūlijā vajadzēja piesaistīt Spruktu ,kurš pats teica ja dinamo viņu sauks ,tad viņš spēlēs.

  -2 [+] [-]

, 2016-08-19 20:14, pirms 8 gadiem
Teicami! Pjotrs ir labs!

  +3 [+] [-]

, 2016-08-19 20:20, pirms 8 gadiem
Jau pirms 2 gadiem knapi varēja paslidot normālā ātrumā. Tagad tuvu pie 40 gadiem būs labāks? Neticami.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-19 20:23, pirms 8 gadiem
Nedomāju kad viņš bija vajadzīgs. Būtu jau tik tiešām nopirkuši dažus, bet LABUS spēlētājus. Pats Sējējs tagad varēs mocīties ar spēlētājiem kurus paņēma. Citas sezonas kad bija slikta komanda novēla vainu uz treneri. Ja būtu komandai nauda būtu spēlētāji.

     [+] [-]

, 2016-08-19 20:23, pirms 8 gadiem
coffijs rakstīja: Izlases interesēs jau jūlijā vajadzēja piesaistīt Spruktu ,kurš pats teica ja dinamo viņu sauks ,tad viņš spēlēs.
Sprukts bija mans favorīts gan izlasē, gan DR. ļoti patika viņa spēle, bet tagad gan vairs Spruktu nevajag, jau pilnīgi nekāds. Pēdējās sezonas spēlējot 4 dažādos klubos gūti 7 vārti. Arī pēdējā sezona (faktiski sezonas beigas)Slovākijā nebija nekāda labā, pirms tam izlasē bija ļoti vājš, spēle pilnīgi nekāda.

  -2 [+] [-]

, 2016-08-19 20:27, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Sprukts bija mans favorīts gan izlasē, gan DR. ļoti patika viņa spēle, bet tagad gan vairs Spruktu nevajag, jau pilnīgi nekāds. Pēdējās sezonas spēlējot 4 dažādos klubos gūti 7 vārti. Arī pēdējā sezona (faktiski sezonas beigas)Slovākijā nebija nekāda labā, pirms tam izlasē bija ļoti vājš, spēle pilnīgi nekāda.
Ļoti loģiski - kremlina trolli,ka krievu klubs ģinama ryžskojee labāk ņem tuluzakovus un ščastļivijus,bet Latviešus izmētā pa sienām!

  -2 [+] [-]

, 2016-08-19 20:40, pirms 8 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Ļoti loģiski - kremlina trolli,ka krievu klubs ģinama ryžskojee labāk ņem tuluzakovus un ščastļivijus,bet Latviešus izmētā pa sienām!
Vai Sprukts ir labāks par Toluzakovu un Sčastļiviju. Es rakstīju ka pēdējos gadus viņš ir ļoti vājš. Tu laikam aizstavi pilnīgu auklēšanos ar savēijiem, ņemt pat ļoti sliktus hokejistus. Iespējams ka Sprukts met mieru hokejam.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-19 20:42, pirms 8 gadiem
Trolli, atšķirībā no Džeriņ veidīgiem, Sprukts prot spēlēt ļoti skaistu hokeju, manuprāt, viens no interesantākajiem latviešu centriem pēdējos gados.
FUNS rakstīja: Sprukts bija mans favorīts gan izlasē, gan DR. ļoti patika viņa spēle, bet tagad gan vairs Spruktu nevajag, jau pilnīgi nekāds. Pēdējās sezonas spēlējot 4 dažādos klubos gūti 7 vārti. Arī pēdējā sezona (faktiski sezonas beigas)Slovākijā nebija nekāda labā, pirms tam izlasē bija ļoti vājš, spēle pilnīgi nekāda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-08-19 20:47, pirms 8 gadiem
Niknais Jenots un Funis ir labs pāris, abi divi krietni DR karognesēji. Brāļi, jāsaka.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-19 20:47, pirms 8 gadiem
Manuprāt, RD viens no vājakajiem punktiem ir galvenais treneris, kuram ir salīdzinoši maz pieredzes šajā amatā un kurš nav pietiekami autoratīvs, kas ir nepieciešams RD. Domāju, ka daudzi man saliks mīnusus, bet es uzskatu, ka uz doto brīdi Latvijas labākais treneris ir Pēteris Skudra! Man ļoti patīk viņa hokeja domāšana, šad tad arī sportiskā bezkaunība, kas dzen visu komandu uz priekšu.
FUNS rakstīja: Vai Sprukts ir labāks par Toluzakovu un Sčastļiviju. Es rakstīju ka pēdējos gadus viņš ir ļoti vājš. Tu laikam aizstavi pilnīgu auklēšanos ar savēijiem, ņemt pat ļoti sliktus hokejistus. Iespējams ka Sprukts met mieru hokejam.

     [+] [-]

, 2016-08-19 20:49, pirms 8 gadiem
Kurš no RD centriem, neskaitot Ščastļiviju ir bijis tuvumā NHL?
Nikns Jenots rakstīja: Sprukta laiks sen jau aizgājis. Manuprāt Kirovs sen jau pateica par Spruktu.
Cilvēks ar koka kājām!

     [+] [-]

, 2016-08-19 20:50, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Trolli, atšķirībā no Džeriņ veidīgiem, Sprukts prot spēlēt ļoti skaistu hokeju, manuprāt, viens no interesantākajiem latviešu centriem pēdējos gados.
Pilnībā piekrītu ka Sprukts ir viens no labākajiem centriem. Manā skatījumā viņš ir labākais centrs kāds ir spēlējis pēdējā desmitgadē, bet nezin , kādēļ mēs sportistus vētējam kādi viņi ir bijuši. Sprukts ir viens no mīļākajiem spēlētājiem, patiešām spēlēa ļoti skaistu , interesantu savdabīgu hokeju, liels piespēļu un mazākuma meistars, bet ja viņš vairs nav formā tad nav. Vai tas nav saprotams, ka pēdējos gados ir ēna no Sprukta. 2015.gada PČ ļoti, ļoti vājš, lēns, fiziski pilnīgi nekāds, Slovākijā nebija neviena laba atsauksme par viņu, kaut kā nomocīja tās spēles.
Sprukts bija labs nevis ir labs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-19 20:55, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Trolli, atšķirībā no Džeriņ veidīgiem, Sprukts prot spēlēt ļoti skaistu hokeju, manuprāt, viens no interesantākajiem latviešu centriem pēdējos gados.
Ko ar viņu darīt, aiz ausīm vilk uz Piņķiem un ar varu spiest spēlēt?

  +4 [+] [-]

, 2016-08-19 20:55, pirms 8 gadiem
Kā jau viņš teica Overtime raidījumā, ja viņš gribētu, viņš varētu uzdzīt savu formu atpakaļ. Es saprotu, ka gadi iet un viņš paliek vecāks, bet meistarības ziņā viņš viennozīmīgi ir priekšā pārējiem. Turklāt, es atceros laiku pirms Rīga 200, viņš arī bija nekāds un daudz viņu jau bija paspējuši norakstīt, bet tad kad viņš sāka spēlēt pie Šuplera, viņš atvērās. Ir svarīgi, lai komandai ir labs treneris.
Pilnībā piekrītu ka Sprukts ir viens no labākajiem centriem. Manā skatījumā viņš ir labākais centrs kāds ir spēlējis pēdējā desmitgadē, bet nezin , kādēļ mēs sportistus vētējam kādi viņi ir bijuši. Sprukts ir viens no mīļākajiem spēlētājiem, patiešām spēlēa ļoti skaistu , interesantu savdabīgu hokeju, liels piespēļu un mazākuma meistars, bet ja viņš vairs nav formā tad nav. Vai tas nav saprotams, ka pēdējos gados ir ēna no Sprukta. 2015.gada PČ ļoti, ļoti vājš, lēns, fiziski pilnīgi nekāds, Slovākijā nebija neviena laba atsauksme par viņu, kaut kā nomocīja tās spēles.
Sprukts bija labs nevis ir labs.
[/quote]

     [+] [-]

, 2016-08-19 20:57, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ko ar viņu darīt, aiz ausīm vilk uz Piņķiem un ar varu spiest spēlēt?
Bet ja jau viņš bija teicis, ka būtu gatavs spēlēt, tad uzaicinājumu uz treniņiem viņš noteikti bija pelnijis.
p.s Es gan nezinu kādā kondīcijā viņš ir uz doto brīdi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-19 21:07, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Bet ja jau viņš bija teicis, ka būtu gatavs spēlēt, tad uzaicinājumu uz treniņiem viņš noteikti bija pelnijis.
p.s Es gan nezinu kādā kondīcijā viņš ir uz doto brīdi!
Nu iedotu try-outu, un ko tālāk?
Sprukts vienkārši vairs nevelk. Es pat būtu izbrīnīts ja tiktu kaut uz dažām spēlēm Dinamo sastāvā.

     [+] [-]

, 2016-08-19 21:13, pirms 8 gadiem
Acīmredzami galīgi dinamo nav naudas, ja jāņem Pjotrs.

     [+] [-]

, 2016-08-19 21:18, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Acīmredzami galīgi dinamo nav naudas, ja jāņem Pjotrs.
Acīmredzot tu neesi pabira! Uz tavu pirmo komentāru neviens nereaģē, jāraksta vēl viens.

  -3 [+] [-]

, 2016-08-19 21:25, pirms 8 gadiem
KNIFSS rakstīja: Penšu,šmurguļu un neveiksminieku klubs!!!
Tieši tāpat kā tu, idiņ!

     [+] [-]

, 2016-08-19 21:25, pirms 8 gadiem
Nu psc, kaut kāds pensionārs...
tiešām, tad paņem kādu jauno kapli, pofig mūsējo vai ārzemnieku, tikai neviens cits laikam PaRašas līgā negrib spēlēt.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-19 21:27, pirms 8 gadiem
Rīgas Dinaburga? More like Rīgas Bomāri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-08-19 21:30, pirms 8 gadiem
Adolfs 111 rakstīja: Acīmredzot tu neesi pabira! Uz tavu pirmo komentāru neviens nereaģē, jāraksta vēl viens.
Re ka reaģē, mērķis sasniegts. Komentāru būs daudz.

  -3 [+] [-]

, 2016-08-19 21:31, pirms 8 gadiem
Nevaru sagaidīt sezonas sākumu. Pilnīgi skaidrs, ka arī šogad Rīgas Dinaburga nebūs konkurētspējīga, ka būs daudz iemeslu viņus izsmiet, ko arī esmu apņēmies darīt. Lai jauks vakars visiem!

  -1 [+] [-]

, 2016-08-19 21:38, pirms 8 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Nevaru sagaidīt sezonas sākumu. Pilnīgi skaidrs, ka arī šogad Rīgas Dinaburga nebūs konkurētspējīga, ka būs daudz iemeslu viņus izsmiet, ko arī esmu apņēmies darīt. Lai jauks vakars visiem!
Piekrītu, uz to arī iet, ņemot vērā visas peripetijas ap treneriem, menedžeriem, komplektāciju.

     [+] [-]

, 2016-08-19 21:39, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Nezinu, kopš kuriem laikiem tev mazais, Rīgas Dinamo ir krievu klubs. Pat padomju laikos, kad komandu vadīja krievi un latviešiem iemācīja spēlēt hokeju augstā līmenī, Rīgas Dinamo bija Latvijas simbols un tautas klubs.
Tad nerunāsim par mūsdienu situāciju vispār. Rīgas Dinamo ir vienīgais tik populārs komandu sporta klubs Latvijā. Pateicoties Dinamo sistēmai mums aug meistarīgi hokejisti, un pateicoties KHL mēs joprojām esam pasaules hokeja elitē!

Parādi kaut vēlvienu jedzīgu Latvieti, kurš vēl iederētos Dinamo sistēmā? No jaunajiem neviens nespēj izturēt augsto līmeni, tāpēc aizbrauc uz pabiru līgām aizokeāna pusē.
Slēpts komentārs: hokejists1188

  +1 [+] [-]

, 2016-08-19 21:55, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Tikmēr Damirs Rispājevs ir diskvalificēts no KHL uz visu mūžu, bet SC, protams, guļ.
Uz visu mūžu ir stipri pārspīlēts. Diskābelis ir bez laika ierobežojuma, kas nozimē, ka pagaidīs mazliet, un ja labi uzvedīsies un kārtīgi palūgs, atkal varēs kauties .

  -1 [+] [-]

, 2016-08-19 21:58, pirms 8 gadiem
Nu jā, bet domu saprati. Viņš kādu laiku hokeju nespēlēs.
Sporta veterāns rakstīja: Uz visu mūžu ir stipri pārspīlēts. Diskābelis ir bez laika ierobežojuma, kas nozimē, ka pagaidīs mazliet, un ja labi uzvedīsies un kārtīgi palūgs, atkal varēs kauties .

     [+] [-]

, 2016-08-19 22:03, pirms 8 gadiem
nu tik "patiesi " trollot,ka jenots kurinot naidu starp latviesiem un krieviem..nevar nesmaidit,klauns kuram vajadzetu apmeklet drosibas policiju.. ps.Funis nav trollis,ta ir diagnoze,ja vel atmestu naidu pret Jasu un agresivu hokeju varetu vienam otram komentaram piekrist...

     [+] [-]

, 2016-08-19 22:15, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Tikmēr Damirs Rispājevs ir diskvalificēts no KHL uz visu mūžu, bet SC, protams, guļ.
Par viņu katru dienu jāraksta KHL huligānam Rispajevam piespriež beztermiņa...

     [+] [-]

, 2016-08-19 22:19, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Sportisti nav tādi āksti,kuri uzreiz apvainojās. Tas ir profesionālais sports ja nezini, tur nav vietas kaut kādam personīgam aizvainojumam. Var izmest 5 reiz no komandas un atgriezties. Kompleksainie tikai apvainojās. Profesionāls sportists ir profesionāls sportists un saprot ka viņš jebkurā brīdī var būt vajadzīgs komandai un jebkurā brīdī var izmest. Kaut kāds jauns tīnis jeb jauna meitene var apvainoties bet pieaudzis vīrietis , profesionālis neturēs aqpvainoumu. DR neauklājās - slikti spēlēs izmetīs no komandas vēlreiz.
Pipec, pirmo reizi redzu tik tupu komentāru :-D

     [+] [-]

, 2016-08-19 22:24, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Re ka reaģē, mērķis sasniegts. Komentāru būs daudz.
Man žēl tādus kā tu, jenots, deglis. Cik gan jums ir nožēlojama dzīve! Izniekojat laiku, kas tiem kurus jūs aptiršat pietrūkst.

     [+] [-]

, 2016-08-19 22:41, pirms 8 gadiem
pamuļķis rakstīja: Pipec, pirmo reizi redzu tik tupu komentāru :-D
Tu jau arī esi no jauno skuķu veidīgajiem kurš uzreiz apvainojās, vai ne. Kārtīgs vecis, profesionāls sportists nepavainojās ka viņš pēkšņi kādā komandā nav vaadzīgs. To ka šeit SC tam nepiekrīt ir loģiski, jo te ir pilns ar kompleksainajiem, tādiem kuriem šķiet vienmēr citi vainīgi, kā kādu te apsauc tā uzreiz apvainojās. Mani te sauc par gnīdu, kranci, nejēgu utt. Es par to neapvainojos jo zinu kas es esmu un no tā ko kāds pasaka es jau nemainos savā vērtībā. Tāpat ar sportistu, viņš zina kāds viņš ir un ja ir kārtīgs raksturs, tad neapvainojās par to ka kādā komandā viņš neder.
To ka tu niķotos par katru sīkumu, apvainotos uz visām komandām kuras tevi izmet ir skaidrs. Mazvērtības kompleksi te ir ļoti daudziem komentētājiem.

     [+] [-]

, 2016-08-19 23:00, pirms 8 gadiem
Adolfs 111 rakstīja: Man žēl tādus kā tu, jenots, deglis. Cik gan jums ir nožēlojama dzīve! Izniekojat laiku, kas tiem kurus jūs aptiršat pietrūkst.
Kādam jāsniedz nopietns komentārs par notiekošo. Citādi SC tik daudz stulbu komentāru pa dienu...ka jūtu pienākumu celt līmeni.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-19 23:07, pirms 8 gadiem
Pjotrs te nevilka jau pirms 2 gadiem, tomēr sievai tuvāk, varētu darboties kā spēlējošais treneris, papildinājums neslikts, bet kur ir īstais centrs tipa Zemgus vai kāds apm. zviedrs/ amerikānis

     [+] [-]

, 2016-08-19 23:44, pirms 8 gadiem
specha rakstīja: Pjotrs te nevilka jau pirms 2 gadiem, tomēr sievai tuvāk, varētu darboties kā spēlējošais treneris, papildinājums neslikts, bet kur ir īstais centrs tipa Zemgus vai kāds apm. zviedrs/ amerikānis
Nav jau naudas, tāpēc arī Pjotrs. Varbūt kādu piektās šķiras kanādieti no DEL 3 izraks.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-20 01:08, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Sportisti nav tādi āksti,kuri uzreiz apvainojās. Tas ir profesionālais sports ja nezini, tur nav vietas kaut kādam personīgam aizvainojumam. Var izmest 5 reiz no komandas un atgriezties. Kompleksainie tikai apvainojās. Profesionāls sportists ir profesionāls sportists un saprot ka viņš jebkurā brīdī var būt vajadzīgs komandai un jebkurā brīdī var izmest. Kaut kāds jauns tīnis jeb jauna meitene var apvainoties bet pieaudzis vīrietis , profesionālis neturēs aqpvainoumu. DR neauklājās - slikti spēlēs izmetīs no komandas vēlreiz.
Pareizi. ja vien cilvēks nav uzmests un personīgi apvainots, vai palikuši parādi, viņš ļaunumu sirdī neturēs. Troļļiem kas tāds ir nesaprotams, tāpat kā daudz kas cits, par ko šie auro.

     [+] [-]

, 2016-08-20 11:10, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Nezinu, kopš kuriem laikiem tev mazais, Rīgas Dinamo ir krievu klubs. Pat padomju laikos, kad komandu vadīja krievi un latviešiem iemācīja spēlēt hokeju augstā līmenī, Rīgas Dinamo bija Latvijas simbols un tautas klubs.
Tad nerunāsim par mūsdienu situāciju vispār. Rīgas Dinamo ir vienīgais tik populārs komandu sporta klubs Latvijā. Pateicoties Dinamo sistēmai mums aug meistarīgi hokejisti, un pateicoties KHL mēs joprojām esam pasaules hokeja elitē!

Parādi kaut vēlvienu jedzīgu Latvieti, kurš vēl iederētos Dinamo sistēmā? No jaunajiem neviens nespēj izturēt augsto līmeni, tāpēc aizbrauc uz pabiru līgām aizokeāna pusē.
Tas ŅHĻ Ze best tak ir ievērojams Kremļa trollis, kurs nemitīgi zākā Letiņu klubu, nav vērts ar viņu iztirzāt hokeja lietas, lai troļļo tālāk uz speķainās klaviatūras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-22 04:00, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Nezinu, kopš kuriem laikiem tev mazais, Rīgas Dinamo ir krievu klubs. Pat padomju laikos, kad komandu vadīja krievi un latviešiem iemācīja spēlēt hokeju augstā līmenī, Rīgas Dinamo bija Latvijas simbols un tautas klubs.
Tad nerunāsim par mūsdienu situāciju vispār. Rīgas Dinamo ir vienīgais tik populārs komandu sporta klubs Latvijā. Pateicoties Dinamo sistēmai mums aug meistarīgi hokejisti, un pateicoties KHL mēs joprojām esam pasaules hokeja elitē!

Parādi kaut vēlvienu jedzīgu Latvieti, kurš vēl iederētos Dinamo sistēmā? No jaunajiem neviens nespēj izturēt augsto līmeni, tāpēc aizbrauc uz pabiru līgām aizokeāna pusē.
Var redzēt no,kuras puses tavi vēji pūš..Jebkurš sevi cienošs hokeja fans zin, ka hokeju latvieši mācīja krieviem nevis otrādi. Un fakts, ka ja nebūtu Dinamo latvieši spēlētu ārpus elites- muļķības..Pec Dinamo izveides Latvija ieņem tās pašas vietas, kuras pirms izveides,kopš KHL izveides ar vien vairak letiņu hokejisti pavasaros atsaka izlasei "noguruma" un mikrotraumu dēļ - agrāk vienīgie, kuri atteica bija vai nu sakasījušies ar žīdu, tā brīža treneri aizņemti NHL play-off vai tiešam smagi traumēti..Ja nebūtu KHL,Latvija tapat sistos pa 9.-14. vietu ar retiem ceturtdaļfināliem. Nesaku,ka Dinamo ir slikti, jo ir iespēja cilvēcīgā laikā vērot laba līmeņa hokeju ar latviešu spēlētāju dalību,latviešu valodā un tepat Rīgā, bet teikt,ka tas ir kaut kāds Latvijas hokeja glābējs arī ir krietni pārspīlēti.