Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Traktors" sabrauc "Dinamo"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Traktors" sabrauc "Dinamo"
"Traktor" no Rīgas aizved 3 punktus
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas "Dinamo" hokejisti uz nepatīkamas nots noslēguši mājas spēļu sēriju, šovakar "Arēnā Rīga" ar 1:3 zaudējot Čeļabinskas "Traktor". Vienīgos vārtus mājinieku labā guva Frēdriks Varjs.

Pirmie vārti tika gūti jau 4. minūtē, kad izcēlās viesi. Staņislavs Čistovs ar tālu metienu no zilās līnijas raidīja ripu virs Māra Jučera pleca – 0:1. Mūsējie spēlēja haotiski, neradot briesmas Maikla Gārneta cietoksnim, bet 12. minūtē ielaida otros vārtus.

Petri Kontiola no savas aizsardzības zonas pārslidoja pāri visam laukumam, pa ceļam apspēlējot teju visu "Dinamo" komandu (aizsardzības pēdējā robeža bija Sandis Ozoliņš) un lika Jučeram otro reizi meklēt ripu sev aiz muguras – 0:2. Uzreiz pēc tam labā metiena pozīcijā nokļuva Jānis Sprukts, taču viņa metienu paspēja nobloķēt aizsargs. Vēlāk uzbrukuma smailē nokļuva arī Mārtiņš Karsums, taču arī viņam nebija lemts izcelties.

Perioda izskaņā "Dinamo" vairākumu nopelnīja Miķelis Rēdlihs. "Traktor" organizēti aizsargājās, neļaujot mūsējiem izvietoties savā zonā, lai izkombinētu labu uzbrukumu. Atlika paļauties uz spontāniem metieniem, kas vēlamo rezultātu nedeva. Pēc pirmā perioda uz tablo nelāgs 0:2.

Otro trešdaļu "Dinamo" sāka apņēmīgāk. Piektajā minūtē teicami "Traktor" vārtos nospēlēja Gārnets, atvairot vairākus "Dinamo" metienus no neliela attāluma. Ilgstoši uzbrukumā nekas prātīgs neizdevās, līdz tika iegūts otrais vairākums. To perioda 14. minūtē pēc M. Rēdliha piespēles ar metienu no vārtu priekšas realizēja Frēdriks Varjs – 1:2."Dinamo" turpināja uzbrukt, to pašu, lai arī nedaudz lēnākiem apgriezieniem, darīja arī "Traktor", tādējādi gan Jučeram, gan Gārnetam darba netrūka. Arī pēc spēles otrā nogriežņa "Dinamo" deficīts, tagad gan vairs tikai vienu vārtu – 1:2.

Aizraujošā cīņā aizritēja arī pēdējais periods. Lai arī pretinieku aizsardzības bastioniem pāri tikt izdevās regulāri, metienu pa vārtiem "Dinamo" izpildījumā daudz nebija. Labā pozīcijā trīsarpus minūtes pirms spēles beigām nokļuva Oskars Cibuļskis, taču aizsarga mestā ripa lidoja krietni pāri vārtiem.

Nedaudz vēlāk Gārnets tika galār ar Mārtiņa Karsuma metienu no neliela attāluma. Nepilnas divas minūtes pirms spēles beigām Jučera vietā devās sestais laukuma spēlētājs, taču tas beidzās ar noraidījumu "Dinamo" izpildījumā. Drīz vien uz noraidīto soliņa devās arī Ozoliņš, liedzot mūsējiem iespējas izglābties no zaudējuma. Septiņas sekundes pirms spēles beigām viesiem lielo vairākumu realizēja Jevgēņijs Kuzņecovs – 1:3.

"Dinamo" 14 mačos izcīnījusi 14 punktus, kas komandai neļauj tikt augstāk par priekšpēdējo jeb 10. vietu Rietumu konferencē. Nākamais mačs rīdziniekiem piektdien, 21. oktobrī, Popradā.

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs

Māris Jučers (Kriss Holts); Sandis Ozoliņš - Oskars Cibuļskis, Krišjānis Rēdlihs - Guntis Galviņš, Jēkabs Rēdlihs - Kristaps Sotnieks, Rodrigo Laviņš; Mārtiņš Karsums - Jānis Sprukts - Miķelis Rēdlihs, Roberts Bukarts – Niklass Luseniuss – Gints Meija; Džeimijs Lundmarks – Frēdriks Varjs – Mārtiņš Cipulis; Ainārs Podziņš – Jakubs Šindels – Juris Štāls

KHL regulārā sezona, 18. oktobris, Rīga

Rīgas ''Dinamo'' – Čeļabinskas "Traktor" 1:3 (0:2, 1:0, 0:1)
Vārti: 3:44 Čistovs 0:1, 11:57 Kontiola 0:2, 33:04 Varjs (M. Rēdlihs, Lundmarks, vair.) 1:2, 59:53 Kuzņecovs (Čistovs, vair 2.) 1:3
Soda minūtes: 4:4
Vārtsargi: Jučers - Gārnets

 +16 [+] [-]

, 2011-10-18 21:36, pirms 13 gadiem
Kāpēc Jūs balsojiet par Cipuli? Ņirgājieties?
Slēpts komentārs: Denny

  +2 [+] [-]

, 2011-10-18 21:36, pirms 13 gadiem
Varbūt pietiek???????????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +29 [+] [-]

, 2011-10-18 21:37, pirms 13 gadiem
Virsraksts

Kronis visam bija 4 pret 1 ātrais uzbrukums

 +23 [+] [-]

, 2011-10-18 21:37, pirms 13 gadiem
laikam vienmeer musu speles pretienu vartsargs tiek atdzits par labako spele....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +36 [+] [-]

, 2011-10-18 21:37, pirms 13 gadiem
Katrā ziņā ar vienu maiņu,spēli uzvarēt nevar! Tā nu tas ir!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-10-18 21:37, pirms 13 gadiem
Vajag tak beidzot mums nopirkt vēl vienu labu vārtusargu....malači tā pat mūsējie....

 +15 [+] [-]

, 2011-10-18 21:37, pirms 13 gadiem
beigas bija jocīgas! un vēl trāpa savējam....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-10-18 21:37, pirms 13 gadiem
tiesneši beigās kko nomudija.. Ber CAUŅAM GOLS

  +2 [+] [-]

, 2011-10-18 21:38, pirms 13 gadiem
Pietrūka Melina!
da nu, bēdīgi un bez zobiem.

  +5 [+] [-]

, 2011-10-18 21:38, pirms 13 gadiem
"Kārtējais superpupervārtsargs" un RD spēlētāju "izcilā" momentu realizācija!!!

 +40 [+] [-]

, 2011-10-18 21:38, pirms 13 gadiem
Miķelis ir piedalījies pie 17 no 30 komandas gūtajiem vārtiem! Vai tiešām viss atkarīgs no viena paša Miķeļa? Kur ir pārējie 19 spēlētāji?

  +3 [+] [-]

, 2011-10-18 21:38, pirms 13 gadiem
Biechuu rakstīja: Kāpēc Jūs balsojiet par Cipuli? Ņirgājieties?
pelnīti taču.

  +2 [+] [-]

, 2011-10-18 21:38, pirms 13 gadiem
Varat man salikt 100 minusu ,bet Dinamo sosezon play off nespid diemzel!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2011-10-18 21:38, pirms 13 gadiem
2 speles 1 gols? Super..

 +12 [+] [-]

, 2011-10-18 21:38, pirms 13 gadiem
Labo darbu nedēļa LV hokejā turpinās.

     [+] [-]

, 2011-10-18 21:38, pirms 13 gadiem
Sakiet ko gribat, bet tomer Pekka neiederas Dinamo, komanda tikai zaude, komanda nevar iemest, vartsargi ir nulles(abi divi!!), man vispar emociju nav, jo uz prieksu var pateikt ka Dinamo zaudes!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2011-10-18 21:38, pirms 13 gadiem
Cipulis the best

  -3 [+] [-]

, 2011-10-18 21:38, pirms 13 gadiem
satann rakstīja: Tiesnesi atkal uzvar Pedeja minute trijata atstaja Jobanie Krievi
A kur tur bija kaut kas nepamatots? Paņem norauj 1 pret vārtsargu + Ozo iebrauc vārtos neviena netraucēts..

 +25 [+] [-]

, 2011-10-18 21:38, pirms 13 gadiem
Turpinam kačāt pretinieku vārtsargu statistiku!

  +5 [+] [-]

, 2011-10-18 21:39, pirms 13 gadiem
Denny rakstīja: Beigas tik labi notiesaaja....
Viss bija pareizi, pārkāpums bija, pelnītas 2 min, un Ozoliņš laikam gribēja savainot Jučeru, lai Holtu liktu vārtos Bet nu pēdējais gols bija tīrākā izņirgāšanās par Jučeru, kā var šitā pamest zem braucoša traktora?

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 21:39, pirms 13 gadiem
sudigi pagaidam bez Darzina.

 +16 [+] [-]

, 2011-10-18 21:39, pirms 13 gadiem
ES_IZVAROJU_VĀCIEŠUS rakstīja: Spēle beidzās, nu mums ar Pēdējo_Vācieti būs daudz brīva laika 'paspēlēties.' If you know what I mean .
ei tu nost

  +5 [+] [-]

, 2011-10-18 21:39, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labo darbu nedēļa LV hokejā turpinās.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-18 21:39, pirms 13 gadiem
ja laikam jamet miers a to dinamo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-18 21:39, pirms 13 gadiem
Paris atzinjas:

Taa jau kapajaas, bet tomer kaut kas pietrūks nobeigumaa.

LTV& operators, nu dirssaa vnk ripai pat nespēj izsekot.

p.s. Tagad jau ir Frēdriks Varjs? nepietiek jau ar to muļķību Varjs?

  +4 [+] [-]

, 2011-10-18 21:40, pirms 13 gadiem
neitrals23 rakstīja: Sakiet ko gribat, bet tomer Pekka neiederas Dinamo, komanda tikai zaude, komanda nevar iemest, vartsargi ir nulles(abi divi!!), man vispar emociju nav, jo uz prieksu var pateikt ka Dinamo zaudes!!!!!!!!
šādi komenti gan iederas SC

 +14 [+] [-]

, 2011-10-18 21:40, pirms 13 gadiem
Apsveicu Mārtiņu Sauso ar spēles zvaigznes titulu.

  +7 [+] [-]

, 2011-10-18 21:40, pirms 13 gadiem
Es arī domāju,ka RD vajag vārtsargu,kas var arī golus samest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-18 21:40, pirms 13 gadiem
swimpis2 rakstīja: Mazajam krupim Kuzņecovam vajadzēja dot par tēlošanu....
Man laikam tev būs jāuzdāvina brilles.

  +3 [+] [-]

, 2011-10-18 21:40, pirms 13 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Es vēl tagad rēcu un nevaru nomierināties !
Galvenais lai komentāru neizdzēš varēs pasmieties katru dienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 21:41, pirms 13 gadiem
King of Pavians rakstīja: Turpinam kačāt pretinieku vārtsargu statistiku!
tagad visi zinas kur viss labak ka4at statistiku locacija riga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 21:41, pirms 13 gadiem
labs cirks beigas =] norekties vareja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 21:41, pirms 13 gadiem
Nebūs Rīgā līderis, kurš uzņemsies līdera lomu, nebūs panākumu
Slēpts komentārs: smiegs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-18 21:42, pirms 13 gadiem
spēle man liekas sliktāka nekā pret barys..bet labakais ir tas kad mūsejie guva vartus..

     [+] [-]

, 2011-10-18 21:42, pirms 13 gadiem
Cerams ka rit bus ziņa ka Pekkas un Dinamo celi šķiras.

  -2 [+] [-]

, 2011-10-18 21:42, pirms 13 gadiem
Creeper^ rakstīja: Paris atzinjas:

Taa jau kapajaas, bet tomer kaut kas pietrūks nobeigumaa.

LTV& operators, nu dirssaa vnk ripai pat nespēj izsekot.

p.s. Tagad jau ir Frēdriks Varjs? nepietiek jau ar to muļķību Varjs?
Piekrītu, režisora un operatoru darbs LTV7 ir viens no sliktākajiem visā KHL.
Un Varjs, jo tā ir pareizi. Tu tak uzvārdu Blake izrunāsi Bleiks, nevis Blake..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2011-10-18 21:42, pirms 13 gadiem
Pff,beigās jau bija tīrākā necieņa pret Jučeru

  +4 [+] [-]

, 2011-10-18 21:42, pirms 13 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Vācietis rakstīs administrācijai atklāto vēstuli !
beidzot kāds to izdarīja, nolika Vācieti pie vietas

  +4 [+] [-]

, 2011-10-18 21:42, pirms 13 gadiem
Piedodiet, bet RD nu drausmigi. Sejejs var but sava zina priecigs, nakamgad ietaupis uz Latviesiem, neputis sie sev tadus ligumus. Vel tas Jekaba sitiens pa vartiem. Kada jega? Malacis sautraumeja dzeku, tagad vins vares ar to lepoties. Spele diemzel, nav vainigs nekads treneris, bet uzbruceji, kuriem tomer meistaribas ir stipri pamaz, jo ari akli pildot pienakumu mest pa vartiem, ir japiedoma, ka mest.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 21:42, pirms 13 gadiem
Vispār divdomīgas sajūtas,izskatās vēlēšanās skatīties spēles saruks līdz....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-10-18 21:43, pirms 13 gadiem
amm tiem mazajiem idiņiem gribētu atgādināt, ka ne jau Peka iet uz laukuma vārtus mest, bet gan spēlētāji.
Ne jau Pekam 1 spēlētājs izslidoja cauri kā caur sviestu. Ne jau Pekam ir jāgrūž bortā spēlētāji.

Es uzskatu, ka komanda tiek labi trenēta un Pekam te pārmest būtu maz ko. Ta ka jūs mazi neaptēstie cilvēciņi, beidzat te vienreiz čakarēt prātu par Peku

  +2 [+] [-]

, 2011-10-18 21:43, pirms 13 gadiem
ES_IZVAROJU_VĀCIEŠUS rakstīja: Spēle beidzās, nu mums ar Pēdējo_Vācieti būs daudz brīva laika 'paspēlēties.' If you know what I mean .
Vācietis vēl mājās nav, tikko spēle beidzās. čalis bija izkāris Vācijas karogu vienā no stūriem arēnā.

  +5 [+] [-]

, 2011-10-18 21:43, pirms 13 gadiem
Šeit kā reize der šis attēls!!! ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-18 21:43, pirms 13 gadiem
inis rakstīja: Tev taisnība.Tos lūzerus vairs nav iekāre skatīties...
nu ta jau i

     [+] [-]

, 2011-10-18 21:43, pirms 13 gadiem
Biechuu rakstīja: Kāpēc Jūs balsojiet par Cipuli? Ņirgājieties?
3balsis par viņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -1 [+] [-]

, 2011-10-18 21:44, pirms 13 gadiem
Jāpiemin fakts, ka bija jau 6k skatītāji.

  +2 [+] [-]

, 2011-10-18 21:44, pirms 13 gadiem
Nu nez... Nav bez labuma. Vismaz trenējam izlasei vārtusargu. Viss nāk ar pieredzi un pārliecību. Jurčers neslikti patiesībā nospēleja. Jā, viena kļūda bija, bet spēli zaudēja uzbrucēji.........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-18 21:44, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur ir tie,kas man patstāvīgi pārmet par žults izgāšanu uz RD.
Es slīkstu RD ,,virtuālo fanu'' žūltī.
HEEELLLPPPP!
tev vajag twitter kontu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-18 21:45, pirms 13 gadiem
Iws91 rakstīja: amm tiem mazajiem idiņiem gribētu atgādināt, ka ne jau Peka iet uz laukuma vārtus mest, bet gan spēlētāji.
Ne jau Pekam 1 spēlētājs izslidoja cauri kā caur sviestu. Ne jau Pekam ir jāgrūž bortā spēlētāji.

Es uzskatu, ka komanda tiek labi trenēta un Pekam te pārmest būtu maz ko. Ta ka jūs mazi neaptēstie cilvēciņi, beidzat te vienreiz čakarēt prātu par Peku
Piekrītu par 147,5% man ar visi draugi stāsta atlaist Peku utml. Bet momenti ir trennera darbs ir tos uzzīmēt. Secinājums - spēlētāji ir diezgan vāji izpildītāji !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-10-18 21:45, pirms 13 gadiem
Pipars_Oksiks rakstīja: Ne ziņas,ne miņas no mīlnieku pārīša! Vācietis aizņemts ar vazilīna smērēšanu sev *nusā,lai varotājs var "iešļūkt"!
bet tiešām,abi pēkšņi pazuda

     [+] [-]

, 2011-10-18 21:45, pirms 13 gadiem
es teiktu tā.. ja būtu Holts pirmo vārtu iespējams nebūtu un otrie vārti tika gūti uz individuālo meistarību un veiksmi! mūsu vārti bija darba vārti un bijām pelnījuši vismaz punktu. Tā kā šajā spēlē un arī citās iepriekšējās, kurās nevarējām nekādīgi gūt vārtus, mums vienkārši pietrūka/kst vēl kāds spēletājs ar augstāku individuālo meistarību, kas izšķirošajos brīžos gūst vārtus

  +6 [+] [-]

, 2011-10-18 21:46, pirms 13 gadiem
kas pie joda čakarē tos LTV7 balsojumus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-10-18 21:47, pirms 13 gadiem
joker09 rakstīja: kas pie joda čakarē tos LTV7 balsojumus?
cilvēki

     [+] [-]

, 2011-10-18 21:47, pirms 13 gadiem
cipa labākais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 21:48, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Turpinam atbalstīt superkomandu,ko mēs visi tik ļoti mīlam tomēr starp 25 komandām apsteidzam 2
p.s. Man visvairāk patīk reklāma starplaikos -Rīgas Dinamo ir visstiprākā komanda KHL
bet tā ir taisnība, tikai stiprākā - LATVIJĀ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 21:48, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur ir tie,kas man patstāvīgi pārmet par žults izgāšanu uz RD.
Es slīkstu RD ,,virtuālo fanu'' žūltī.
HEEELLLPPPP!
Nebļausties, Tu esi savā vietā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-18 21:49, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: bet tā ir taisnība, tikai stiprākā - LATVIJĀ
aiz LM

  +5 [+] [-]

, 2011-10-18 21:49, pirms 13 gadiem
Albānija, mana vienīgā respublika!

  +3 [+] [-]

, 2011-10-18 21:49, pirms 13 gadiem
Eu, nu, tas vairs nav forši - kur palika mans Cipuļa All-star video?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-18 21:50, pirms 13 gadiem
Pekka tomēr negatavs KHL - jau pēc kuras spēles dzirdam "šie bija līdz šim spēcīgākie pretinieki" ..

     [+] [-]

, 2011-10-18 21:50, pirms 13 gadiem
kasparello rakstīja: aiz LM
to var izšķirt savstarpējā cīņā

     [+] [-]

, 2011-10-18 21:50, pirms 13 gadiem
Gribi labu speli japerk labus speletajus mums a mums tik mak na halavu spelet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-10-18 21:50, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Turpinam atbalstīt superkomandu,ko mēs visi tik ļoti mīlam tomēr starp 25 komandām apsteidzam 2
p.s. Man visvairāk patīk reklāma starplaikos -Rīgas Dinamo ir visstiprākā komanda KHL
A ko tu skaties katru spēli? Ko tu komentē pēc katras spēles? Katru reizi, ka tik kaut ko sliktu pateikt. Negribi, neskaties. Gan jau tu tāpat runā par basketbolu, gan jau tev nepatīk ar izlase utt.
Ka tik kaut ko pārmest.
Ja negribi neskaties. Nevis pēc katras spēles tik saki, ka vairs nav vērts skatīties. Nu tad vienreiz neskaties un ej pamācies labāk

     [+] [-]

, 2011-10-18 21:50, pirms 13 gadiem
Vispār jau nebrīnīšos, ja Miķelis drīz brauks uz NHL. Viņš tak 1m2 var apjāt trīs pretiniekus. Mazajos laukumos viņam būs super.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-10-18 21:52, pirms 13 gadiem
swimpis2 rakstīja: Popradā Levs tiks drāzts, ja RD pret viņiem šadi spēlēs...
Neticu, jo RD būs problēmas uz mazā LEV laukuma.

  -2 [+] [-]

, 2011-10-18 21:52, pirms 13 gadiem
Pekka ir klauns, uzvelk visu vainu uz speletajiem, nav viniem meistaribas iemest, kapec tad ar Supleru vini vareja gan iemest, gan uzvaret.............
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-18 21:52, pirms 13 gadiem
OlegsZnaroks rakstīja: nu nav gan, lai gan kameru vareja turet augstak, jo tv eekranu tablo aizsedza galvas kad kapajas pie bortiem... esi maz redzejis citu khl speli? es esmu, neteiksu kad tur butu kkas labs ... LTV7 normali kapataji ..
Esmu, jā. Es nezinu kuram peder tā ideja, bet ļoti kaitina tas, ka gandrīz pēc katra metiena jāparāda tuvplānā spēlētāja, kurš meta seja pat ja turpinās uzbrukums... vai arī spēles laikā pilnīgi ne pa tēmu jāparāda kkāda spēlētāja vai trenera seja + ripa spēles laikā tiek pazaudēta nez cik reizes...

     [+] [-]

, 2011-10-18 21:53, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Amur, Sibirj tev iebilstu... sevišķi jau Amur
Amur neuzvar ar vienu maiņu. Par Sibirj daļēji varētu piekrist, bet tur ar tā gluži nav kā tu saki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 21:53, pirms 13 gadiem
joker09 rakstīja: kas pie joda čakarē tos LTV7 balsojumus?
Vācieši laikam

  +2 [+] [-]

, 2011-10-18 21:53, pirms 13 gadiem
nu blin ateedusies tie RD. galigi negrib spelet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-18 21:54, pirms 13 gadiem
ES_IZVAROJU_VĀCIEŠUS rakstīja: Spēle beidzās, nu mums ar Pēdējo_Vācieti būs daudz brīva laika 'paspēlēties.' If you know what I mean .
Tev komentāram divi mīnusi - kurš gan tas varētu būt ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-18 21:54, pirms 13 gadiem
neitrals23 rakstīja: Pekka ir klauns, uzvelk visu vainu uz speletajiem, nav viniem meistaribas iemest, kapec tad ar Supleru vini vareja gan iemest, gan uzvaret.............
kuri tad no LV bija tie metēji?!?

  -1 [+] [-]

, 2011-10-18 21:54, pirms 13 gadiem
Cerams šis nebūs pirmais gads bez Dinamo play off

Un gan jau cipa iemetīs golu,tik nevajag viņu šitā nolikt,itsevišķi ar to balsojumu!

Būs labi!

P.S. CERAMS! un šodien Gārnets protams ar bija labs,...

  +9 [+] [-]

, 2011-10-18 21:54, pirms 13 gadiem
ES_IZVAROJU_VĀCIEŠUS rakstīja: Vācietim tagad pīppauze.
vinam noteikti sap
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 21:55, pirms 13 gadiem
neitrals23 rakstīja: Pekka ir klauns, uzvelk visu vainu uz speletajiem, nav viniem meistaribas iemest, kapec tad ar Supleru vini vareja gan iemest, gan uzvaret.............
salidzini legus, es ta ari nesapratu who the fucck is Sindel, Lundmark, Melin, Lucenius....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-18 21:56, pirms 13 gadiem
Starp citu klīst tādas baumas, ka pašiem spēlētājiem jaunais treneris nepatīk un tāpēc tādi rezultāti.
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 21:56, pirms 13 gadiem
Pēdējās minūtes pilnīgs PAZORS, Jēkaba pedējo sekunžu metiens pilnīgs idiotisms,satraumē vēl savējo!!! No mana mīļā Dinamo pāri palicis vairs tikai vārds un tas pats pazorna aptraipītsīts!!! Kluba vadība jo..banie žmoti nevarēja sapiķot Šupleram to ko viņš bija pelnījis,tā vietā pateica paldies par darbu - stūlbākā rīcība kluba vēsturē, nu redzat pie kā tas ir novedis pie pazora!!! Tagad Dinamo nāksies plēst savas dārgās pakaļas lai tiktu paly-off! nav vairs vārdu, tušici svet...... su...ki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2011-10-18 21:56, pirms 13 gadiem
ES_IZVAROJU_VĀCIEŠUS rakstīja: Vācietim tagad pīppauze.
Bāc,tu esi smieklīgāks par pašu vācieti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-18 21:57, pirms 13 gadiem
Ja godīgi, tad man Pekas sāk kļūt nedaudz žēl. Viņš var būt nez cik labs treneri, bet ja mūsējie NEJĒDZ izmantot iespējas gūt vārtus, tad neviens treneris te nepalīdzēs.

Jā it kā jau mūsējie spēlē labi, bet nu kamēr nesāksim realizēt tās iespējas, kas mums ir, tikmēr mēs zaudēsim.

Varbūt Sējējam jānoalgo psihologs???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-18 21:57, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Turpinam atbalstīt superkomandu,ko mēs visi tik ļoti mīlam tomēr starp 25 komandām apsteidzam 2
p.s. Man visvairāk patīk reklāma starplaikos -Rīgas Dinamo ir visstiprākā komanda KHL
Tā kā apvainojies bēbis uzvedies tjip ļaunais dinamo tik daudz pāri nodarījis tavam basim tagad ka tik kaut ko sliktu pateikt par ''ļauno'' un ''briesmīgo'' dinamo. Tu esi vnk nožēlojams.
Un starp citu KHL spēlē 23 komandas jampampiņ.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 21:57, pirms 13 gadiem
Nav mums visi LV spēlētāji tik meistarīgi, lai viņus vinnētu. Tomēr naudas ziņā Traktoram ir 60 milj. budžets, tēpēc nav jābrīnās, ka zāģis.
Nebūtu labāk Podziņa vietā Indraši ielikt, vismaz uz līdzenas vietas nekrīt.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 21:58, pirms 13 gadiem
renrins rakstīja: Ja godīgi, tad man Pekas sāk kļūt nedaudz žēl. Viņš var būt nez cik labs treneri, bet ja mūsējie NEJĒDZ izmantot iespējas gūt vārtus, tad neviens treneris te nepalīdzēs.

Jā it kā jau mūsējie spēlē labi, bet nu kamēr nesāksim realizēt tās iespējas, kas mums ir, tikmēr mēs zaudēsim.

Varbūt Sējējam jānoalgo psihologs???
Atkal psihologs, nē nu cik var?

  -3 [+] [-]

, 2011-10-18 21:58, pirms 13 gadiem
ko te teikt slīdam arvien dziļākā bedrē
no kuras liekas neizdosies izlīst,
būs vēl uzvaras, bet lai dinamo neņem ļaunā
liekās ar šādu spēli kas jau ir parādīta mēs
diemžēl nebūsim playzonā, bet ticēt vajag,
veiksmi izbraukumā, ceru kādu punktu atvedīs no tās.

  +2 [+] [-]

, 2011-10-18 21:58, pirms 13 gadiem
bet galvenais, ka vācietis šajā tēmā nav redzēts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 21:59, pirms 13 gadiem
renrins rakstīja: Ja godīgi, tad man Pekas sāk kļūt nedaudz žēl. Viņš var būt nez cik labs treneri, bet ja mūsējie NEJĒDZ izmantot iespējas gūt vārtus, tad neviens treneris te nepalīdzēs.

Jā it kā jau mūsējie spēlē labi, bet nu kamēr nesāksim realizēt tās iespējas, kas mums ir, tikmēr mēs zaudēsim.

Varbūt Sējējam jānoalgo psihologs???
Tu domā Sējējam vajag psihologu sev?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-18 21:59, pirms 13 gadiem
DainixDT rakstīja: Pēdējās minūtes pilnīgs PAZORS, Jēkaba pedējo sekunžu metiens pilnīgs idiotisms,satraumē vēl savējo!!! No mana mīļā Dinamo pāri palicis vairs tikai vārds un tas pats pazorna aptraipītsīts!!! Kluba vadība jo..banie žmoti nevarēja sapiķot Šupleram to ko viņš bija pelnījis,tā vietā pateica paldies par darbu - stūlbākā rīcība kluba vēsturē, nu redzat pie kā tas ir novedis pie pazora!!! Tagad Dinamo nāksies plēst savas dārgās pakaļas lai tiktu paly-off! nav vairs vārdu, tušici svet...... su...ki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kļūsti par Dinamo sponsoru, lai vismaz 2 normālus aizsargus noērk

     [+] [-]

, 2011-10-18 21:59, pirms 13 gadiem
renrins rakstīja: Ja godīgi, tad man Pekas sāk kļūt nedaudz žēl. Viņš var būt nez cik labs treneri, bet ja mūsējie NEJĒDZ izmantot iespējas gūt vārtus, tad neviens treneris te nepalīdzēs.

Jā it kā jau mūsējie spēlē labi, bet nu kamēr nesāksim realizēt tās iespējas, kas mums ir, tikmēr mēs zaudēsim.

Varbūt Sējējam jānoalgo psihologs???
nevis psihologs, bet kārtīgs individuālās sagatavotības treneris, kas megastāriem iemācītu tehnikas pamatus!!!

  +7 [+] [-]

, 2011-10-18 21:59, pirms 13 gadiem
Jautājums troļļiem?! Ja jau jūs esat tādi antifani tad kāpēc jūs tērējat savu laiku, skatoties šīs spēles? Ja man besī okartes skatuve es tak netērēju laiku un neskatos. Jābūt pilnīgam noliferim, lai darītu to, kas nepatīk...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:00, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Atkal psihologs, nē nu cik var?
Cik var pūdelēt garām reālas iespējas???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-10-18 22:01, pirms 13 gadiem
Protams, Dinamo fani rīt un visu nedēļu staigās ar PlaKātu ...KA TIC PA#TAKMENIM...oi Rautakalio....
Bet tas nemaina situāciju:
1). Sējējs ir smagi iegrabies ar lētajiem leģionariem šosezon...iepriekšējās sezonās viņam laikam bija cits padomdevējs ...tagad viņš nolēma pats komplektēt sastāvu (jo padomdevējs tika izsvītrots no Algu Saraxta - jaceļ tak dinamo sporta arēna)...
Labi, LHF te nav nekāda sakara, Tas ir tikai biznesa jautājums....galvenais Apakšīrnieks sēdēja ar reti drūmu seju šodien Arēnā ...jo laikam jau zināja , ka naudas no Turienes(Krievijas) vairs nav un nebūs....šis gads vēl pa mīnusiem jānovelk un tad ES saslimstu un pārejie noļimst........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:02, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: vari te smieties vai nesmieties,bet kad noskaidrosi,ka man ir taisnība, tad smagi aplauzīsies Man mātes audzināmajā klasē skolā mācās Sējēja meita.. tici man , es daudz ko zinu, kā tiek dāļātas biļetes visiem skolniekiem un viņudarugiem un vecākiem. biš izpļurkstējos,bet nu.
Jā, jā tu ar Ozoliņu vēl kaut kādā naktsklubā iedzer un ar Makarovu, Savicki un Kalvīti pie *aukām ej
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-10-18 22:03, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Man patīk , es atbalstu pretiniekus
vienu dienu Lev, otru traktor. a kad spēlē traktor un lev jūs ko atbalstat? Kas tieši ir tas, kas jums nepatīk? Vienkārši gribat būt pret to, kam seko liela daļa pelēkās masas, proti, katrs otrais līdz ar to es tak būšu krutāks. Nejutīšu līdzi tam, kam visi. Ķipa mūzikā teiktu pret meinstrīmu. glu galā jūs tādi hipsteri vien sanākat!

  -1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:03, pirms 13 gadiem
erred rakstīja: Protams, Dinamo fani rīt un visu nedēļu staigās ar PlaKātu ...KA TIC PA#TAKMENIM...oi Rautakalio....
Bet tas nemaina situāciju:
1). Sējējs ir smagi iegrabies ar lētajiem leģionariem šosezon...iepriekšējās sezonās viņam laikam bija cits padomdevējs ...tagad viņš nolēma pats komplektēt sastāvu (jo padomdevējs tika izsvītrots no Algu Saraxta - jaceļ tak dinamo sporta arēna)...
Labi, LHF te nav nekāda sakara, Tas ir tikai biznesa jautājums....galvenais Apakšīrnieks sēdēja ar reti drūmu seju šodien Arēnā ...jo laikam jau zināja , ka naudas no Turienes(Krievijas) vairs nav un nebūs....šis gads vēl pa mīnusiem jānovelk un tad ES saslimstu un pārejie noļimst........
Kaut kas tīrs tur nav jebkurā gadījumā. Sējējs var pūderēt smadzenes par to, ka augušas spēlētāju cenas tirgū bet iemesls ir pavisam cits. Atkarība no krievu naudas jau vien ir bīstama( vismaz daži tā uzskata) .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:03, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tā.
Pretinieki rāda labu hokeju.
Traktors šovakar parādīja RD paraugklasi kā jaspēlē aizsardzībā.
Tie pastarīši pret LM tieši tāpat, bet vai tu biji par viņiem?

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:04, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Man patīk , es atbalstu pretiniekus
Tjip baigi krutais jūties. Ne ar ko par tevis pieminētajām fanītēm neesi labāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2011-10-18 22:04, pirms 13 gadiem
последний_kактус rakstīja: Kāds var padod kečupu
?
vazelīns vācietim beidzās?

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:04, pirms 13 gadiem
Cirks aizbraucis, bet klauni palikuši.

  +4 [+] [-]

, 2011-10-18 22:04, pirms 13 gadiem
mvp8 rakstīja: par RD jau fano tikai 11 meitenes normali cilveki tadus tizlenus neskatas
A tu skatījies?

  +9 [+] [-]

, 2011-10-18 22:04, pirms 13 gadiem
Oficiālais atturībnieku kluba sauklis: "IEMET kā Cipulis!"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:06, pirms 13 gadiem
Starp citu viena mana drauga 8 gadīgā meitiņa var nosaukt gandrīz visus RD spēlētājus un zina kurš ir aizsargs, kurš uzbrucējs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-10-18 22:07, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kas man tagad jaraud,ka LM zaudējā?
Zaudējā un viss. Paši vainīgi,ka trešā periodā atdeva iniciatīvu.
Nu bet tad es būšu tāds pats kā tu, priecāšos par katru LM zāģi, katrā spēlē fanošu par pretiniekiem un piemēslošu tēmu ar nevajadzīgiem komentāriem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-18 22:08, pirms 13 gadiem
OlegsZnaroks rakstīja: un kas tu par l*hu, te uzradies, ka kadu kritize ???
Neņem pierē, es nevienu nekritizēju, un, ja neesi pamanījis, ļoti ceru un ticu, ka drīz Cipulis atvērs savu kontu un turpinās to papildināt ar arvien jauniem goliem. Es pat neņirgājos, nosauktu to par tādu labdabīgu humoru, ar kuru pārlaist grūtos laikus ar smaidu sejā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-10-18 22:09, pirms 13 gadiem
blackx rakstīja: Nu bet tad es būšu tāds pats kā tu, priecāšos par katru LM zāģi, katrā spēlē fanošu par pretiniekiem un piemēslošu tēmu ar nevajadzīgiem komentāriem
Dari tā.
Dzīvojam brīvā valstī ar brīviem uzskatiem.
Nevienam ar varu šeit neliek fanot par LM,un cik zinu,paldies Dievam,par RD arī nē.

  +2 [+] [-]

, 2011-10-18 22:09, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: vecīt ,katrs otrais ? izej rīgas dinamo spēles laikā ielās, kaut vai uz to pašu lido,kur r'da uz lielā ekrāna spēli,un paskaties cik no apmeklētājiem vispār skatās uz šo ekrānu ? šodien biju, sēdēja kādi cilvēki 30 -40 , labi, ja kādi 3 galdiņi pievērsās spēlei,arī epizodiski ! nepārspīlē.
Tu lidiņā atbalstīji traktoru? kā bija? vai tu sēdēji stūrītī un dzēri piena kokteili?

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:09, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Starp citu viena mana drauga 8 gadīgā meitiņa var nosaukt gandrīz visus RD spēlētājus un zina kurš ir aizsargs, kurš uzbrucējs.
Par RD treneri! Kompetencē neatpaliks no Pekas... Viņš taču nezin, kuri aizsargi, kur uzbrucēji.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:09, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: vecīt ,katrs otrais ? izej rīgas dinamo spēles laikā ielās, kaut vai uz to pašu lido,kur r'da uz lielā ekrāna spēli,un paskaties cik no apmeklētājiem vispār skatās uz šo ekrānu ? šodien biju, sēdēja kādi cilvēki 30 -40 , labi, ja kādi 3 galdiņi pievērsās spēlei,arī epizodiski ! nepārspīlē.
Popularitāte strauji krīt, tas ir raksturīgs jebkuram jaunam produktam kurš ienāk tirgū, vairs nevar pārdot.

  -3 [+] [-]

, 2011-10-18 22:10, pirms 13 gadiem
Riit cerams Sportacentrs.com rotaas virsraksts: "Dinamo un Luceniusa, Sindela celji skiras." Un diemzeel arii fizuhaa muuseejie netur liidzi. 3. period drausmiigs.

p.s. Luugums Dinamo vadiibai: naakamreiz, kad vaartos staajas Juchers ielejiet vinjam pirms speeles kaadus 100g konjaka, lai taas rokas netriic un katra otraa ripa nekriit no cimda aaraa. Ir jau forshi, ka pie speeleeshanas tiek muusu "jaunais" vaartsargs, bet tomeer izskataas, ka tomeer psihologiski vins nav gatavs. Sanjemies, Maari - mees par tevi!!!

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:10, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Dari tā.
Dzīvojam brīvā valstī ar brīviem uzskatiem.
Nevienam ar varu šeit neliek fanot par LM,un cik zinu,paldies Dievam,par RD arī nē.
sarunāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:12, pirms 13 gadiem
Vai Melina, Varja, Šindela, Luseniusa un Lundmarka vietā nav prātīgāk ņemt 2 leģionārus (labākus), jo 4 labus vietējos pielasīsim. 3 un 4 maiņu močītāju mums ir pilns. Nu jau 3 sezonu nevaru izprast Sējēja kunga fišķu leģionāru selekcijā. Moš pašam jāsāk trenēt komanda, lai parādītu kā tos pareizi imantot...

  -2 [+] [-]

, 2011-10-18 22:12, pirms 13 gadiem
Labi...pieņemsim , ka ITERA ar savu savicki ir JAU bankroti - izdzīvos savickis - nosprāgs ITERA līdz ar DINAMO...paliks Godmaņa ieviesti Latvijas VIP darboņi...kuri brauka pa Visu Pasauli pēc ta ka palikuši bez iztikas ....
Ir tikai Divi varianti -
1)OZO zināja par Briestošo ....
2)vai viņu 'uzmeta'...
....bet OZO tak cik gadus ir nostrādājis un dzīvojis Amerikā - vienmēr smaidošo kaklulauzēju Citadelē....

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:12, pirms 13 gadiem
blackx rakstīja: Nu bet tad es būšu tāds pats kā tu, priecāšos par katru LM zāģi, katrā spēlē fanošu par pretiniekiem un piemēslošu tēmu ar nevajadzīgiem komentāriem
interesants piegājiens - fanot par lielo komandu, bet fanot pret komandas fārmklubu. loģiski.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:12, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Par RD treneri! Kompetencē neatpaliks no Pekas... Viņš taču nezin, kuri aizsargi, kur uzbrucēji.
Būtu interesanti, tad Miķelītis no laukuma nenoietu

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:12, pirms 13 gadiem
Nav jau tik traki. Bija 3 uzvaras, nu ir tagad 2 zaudes, nekas. Gan jau atkal būs arī kāda uzvara, nu i netiks play-off. Šosezon vajag pajautāt lielajam krievu hokeja speciālistam B. Mihailovam prognozes. Viņa teikto jau zinām, `"ņeverju što popadut", tad atkal lietas aizies. Bet nu ja godīgi, kaut kas nav tomēr tajā treniņu procesā pareizi ar trenera darbību ieskaitot, jo Šuplers tad mācēja uzstādīt tādu spēles stilu, ka var mūsējie iemest vārtus.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:12, pirms 13 gadiem
Spele bija laba! vis ir ar musu komandu ok! vot tikaj vartsargu linija ir loti sudiga! es pat nezinu cik vartus mes jau no zilas linijas esam dabujushi! ar tadiem vartsargiem komanda nevar droshi spelet un taisa kludas! lai sejejs padoma varbut mums stabilu vartsargu vajag? man liekas ka vartsags ir pus komanda!

  +3 [+] [-]

, 2011-10-18 22:13, pirms 13 gadiem
Nu, bet kur problēma? Visvairāk jau cepjaties un peraties jūs antifani. Tādi svētki! Jābūt pilnīgam ledusskapim, lai skatītos to, kas besī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:13, pirms 13 gadiem
Kluba vadību un uzbrucējus sūtīt bekot!!!!!!! Bosi, laikam, cerēja, ka šogad komandā galveno vijoli spēlēs vietējie spelētāji un no malas varēs paņemt šo to, tā teikt pa lēto..... Tagad beidzot var redzēt, cik nožēlojamā stāvoklī ir Latvijas hokejs!!!!!!
Nu, ja šogad nevaram atļauties leģionāru pirmo maiņu, tad šīs sezonas tiešie konkurenti mums būs Lev un Vitjaz, diemžēl.....

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:14, pirms 13 gadiem
Celerons rakstīja: Nav jau tik traki. Bija 3 uzvaras, nu ir tagad 2 zaudes, nekas.
A kas bija pirms tam

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:14, pirms 13 gadiem
UUUZVAREEESIM!

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:15, pirms 13 gadiem
CrabCore rakstīja: Nu, bet kur problēma? Visvairāk jau cepjaties un peraties jūs antifani. Tādi svētki! Jābūt pilnīgam ledusskapim, lai skatītos to, kas besī!
Jauno Kuzņecovu var paskatīties ērtā laikā, nākamgad jau miegs būs jāupurē, lai šo talantu vērotu.

  +5 [+] [-]

, 2011-10-18 22:15, pirms 13 gadiem
Skumiji, ka ši sportāls ķļuvis par ņirgāšanos vietu par sportu.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:15, pirms 13 gadiem
zumm-zumm rakstīja: Kluba vadību un uzbrucējus sūtīt bekot!!!!!!! Bosi, laikam, cerēja, ka šogad komandā galveno vijoli spēlēs vietējie spelētāji un no malas varēs paņemt šo to, tā teikt pa lēto..... Tagad beidzot var redzēt, cik nožēlojamā stāvoklī ir Latvijas hokejs!!!!!!
Nu, ja šogad nevaram atļauties leģionāru pirmo maiņu, tad šīs sezonas tiešie konkurenti mums būs Lev un Vitjaz, diemžēl.....
Domāju, ka par Lev kļūdies, viņi tikai tagad sāk iespēlēties.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:15, pirms 13 gadiem
Dinamo keponu pārdošanas apjomi krietni sāk pamazināties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:16, pirms 13 gadiem
Ak jā, un starp citu, Tas pats Mihailovs pašā sezsonas sākumā teica, ka LEV nesaprot, kādā ellēir iebraukuši, tā LEV uzreiz sāk sist krievus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:16, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Jauno Kuzņecovu var paskatīties ērtā laikā, nākamgad jau miegs būs jāupurē, lai šo talantu vērotu.
Ha! un cik daudz traktor spēles tu šogad esi redzējis? Nepārproti, neesmu dedzīgs dinamo fans, bet jūs esat vnk smieklīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:17, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Jauno Kuzņecovu var paskatīties ērtā laikā, nākamgad jau miegs būs jāupurē, lai šo talantu vērotu.
Tas pats būs ar Tarasenko.

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:17, pirms 13 gadiem
kuplaiz rakstīja: Skumiji, ka ši sportāls ķļuvis par ņirgāšanos vietu par sportu.
Kā savādāk atbrīvoties no dusmām un vīlšanās.

Nemākulīgs GM, treneris un spēlētāji...

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:17, pirms 13 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Nezinu ko vēl visi gaida no Bukarta ??? Varbūt pēc 5 sezonām sagaidīs, manuprāt blāvākais spēlētājs.
Jā, Bukarts liek vilties. Ar tādu metienu TOP līmenī ne tuvu nav ko darīt

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:17, pirms 13 gadiem
kas tas par virsrakstu tu (lamvardi 100stavigi) !!!

  -1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:17, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Jā, Bukarts liek vilties. Ar tādu metienu TOP līmenī ne tuvu nav ko darīt
Bukarts? man likās Cibuļskis.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:19, pirms 13 gadiem
CrabCore rakstīja: Ha! un cik daudz traktor spēles tu šogad esi redzējis? Nepārproti, neesmu dedzīgs dinamo fans, bet jūs esat vnk smieklīgi!
4 šo ieskaitot, pārsvarā skatos interesantus dueļus, nevis, piemēram, Jugra-Traktors.

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:20, pirms 13 gadiem
kuplaiz rakstīja: Skumiji, ka ši sportāls ķļuvis par ņirgāšanos vietu par sportu.
ta ar ari ir kad dinamo vinne tad visiem z#jeb#s,
kad dinamo zaude tad te sakas n#dirsi#ni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-18 22:20, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Sparoti, ka ir arī cilvēki, kam var arī nepatik tas kas tev, vai jurim vai pēterim vai ziedonim ? Nevis nepatik, bet būt par to, lai uzvar pretinieks. Man personīgi vienkārši interesē, cik, piemēram, iespējami tukšas varētu būt tribīnes uz DInamo spēlēm, tāpēc esmu par daud z zaudējumiem pēc kārtas. Mani vienkārši interesē tādas lietas. Es gribu kko jaunu redzēt, apnicis vienkārši jau ir, vairs tas dinamo neizraisa nek'das emocijas,drīzāk riebumu
Tu izklausies pēc pumpaiņa tīņa unkurš ir nogribējies. Sorry bet tā ir.

P.S Nepatīk, neskaties, nekomentē, ignorē RD. Man piemēram nepatīk VEF bet es pilnībā nekomentēju rakstus par VEF un tos nekomentēju. Tu šobrīd uzspied citiem savu viedokli citiem, izteici savu viedokli nu i sēdi mierīgs.

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:21, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Jā, Bukarts liek vilties. Ar tādu metienu TOP līmenī ne tuvu nav ko darīt
Bukartu jau esmu kādus divus gadus norakstījis. Ne augums, ne pārliecinošs skils. Šosezon liku cerības uz Meiju, bet cipulisms ir viņu pārņēmis.

  -3 [+] [-]

, 2011-10-18 22:21, pirms 13 gadiem
CrabCore rakstīja: Nu, bet kur problēma? Visvairāk jau cepjaties un peraties jūs antifani. Tādi svētki! Jābūt pilnīgam ledusskapim, lai skatītos to, kas besī!
Es skatos arī citu KHL komandu spēles. Nereti pat abas komandas ir vienaldzīgas.
Tu nepieļauj,ka ir cilvēki kas skatās hokeju tāpēc,ka patīk hokejs, un nevis kāda konkrēta komanda?

  +3 [+] [-]

, 2011-10-18 22:22, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Jā, Bukarts liek vilties. Ar tādu metienu TOP līmenī ne tuvu nav ko darīt
Bukarts vismaz spēj arī golu iemest atšķirībā no saviem agrākajiem maiņas biedriem Džeriņa un Meijas.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:23, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Jā, Bukarts liek vilties. Ar tādu metienu TOP līmenī ne tuvu nav ko darīt
Ne velti Šupis viņu marinēja HK Rīga, jo saprata kas ir kas.

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:23, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Bukartu jau esmu kādus divus gadus norakstījis. Ne augums, ne pārliecinošs skils. Šosezon liku cerības uz Meiju, bet cipulisms ir viņu pārņēmis.
Norakstījis uz ko? Uz NHL? Uz KHL top bombardiera statusu? Jebkurā gadījumā stabils izlases kadrs, jo labāku mums nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:24, pirms 13 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Nezinu ko vēl visi gaida no Bukarta ??? Varbūt pēc 5 sezonām sagaidīs, manuprāt blāvākais spēlētājs.
tieši tā, puikiņš baidās no kontaktspēles, zudusi pārliecība, ...

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:25, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: tieši tā, puikiņš baidās no kontaktspēles, zudusi pārliecība, ...
caur resti neredz šaibu

  -1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:25, pirms 13 gadiem
masalskis123 rakstīja: Jau apnicis, vēl pāris zāģi un ieteiktu patriekt to Peku tas jau vairs nav smieklīgi pat.
:
Smieklīgi nav tas, ka divu spēļu laikā no 76 metieniem ir vārtos iemests tieši viens. Te kārtējo reizi jājautā, vai tieši Peka ir tas, kurš nespēj iemest tukšos vārtos vai nespēj īstajā brīdī trāpīt pa ripi. Spēli taču visu laiku kontrolējām tieši mēs.

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:26, pirms 13 gadiem
zumm-zumm rakstīja: Kluba vadību un uzbrucējus sūtīt bekot!!!!!!! Bosi, laikam, cerēja, ka šogad komandā galveno vijoli spēlēs vietējie spelētāji un no malas varēs paņemt šo to, tā teikt pa lēto..... Tagad beidzot var redzēt, cik nožēlojamā stāvoklī ir Latvijas hokejs!!!!!!
Nu, ja šogad nevaram atļauties leģionāru pirmo maiņu, tad šīs sezonas tiešie konkurenti mums būs Lev un Vitjaz, diemžēl.....
lev ir VEL krietni labaki par mums!

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:27, pirms 13 gadiem
l_b_c rakstīja: Smieklīgi nav tas, ka divu spēļu laikā no 76 metieniem ir vārtos iemests tieši viens. Te kārtējo reizi jājautā, vai tieši Peka ir tas, kurš nespēj iemest tukšos vārtos vai nespēj īstajā brīdī trāpīt pa ripi. Spēli taču visu laiku kontrolējām tieši mēs.
Visi takš to baigi gribēja- lai mēs kontrolējam spēli, metam daudz pa vārtiem.
Varbūt šāds spēles stils ir galīgi garām mūsu komandai, varbūt mēs rādam savu labāko spēlējot kā amēba kas pielāgojas pretiniekam?

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:27, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: caur resti neredz šaibu
tās restes ir kā koordinātu ass, būs šķības

  -1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:28, pirms 13 gadiem
swimpis2 rakstīja: Vispār jau līgums tika pagarināts uz 3 gadiem un Putins būs atkal pie ruļļiem, krievu gāzīti tāpat Latvija lietos, tā ka esi mierīgs, viss turpināsies....
...paskaties , kas notiek Ukrainā.....
Ir iespējami varianti , ka Latvijā arī kādu iesēdinās cietumā no mahinatoriem - bet tās ir tikai manas vīzijas...šeit Latvijā TAS nav iespējams....varbūt tiešām KNAB ar jaunajiem darbiniekiem ko iespēs.....

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:29, pirms 13 gadiem
Man diemžēl ir jāatdzīst, ka Miķelis bija un ir NHL līmeņa spēlētājs. Piemērs, Dārziņš lielā mērā sev nopelnīja labu līgumu pateicoties tikai Miķeļa ideālām piespēlēm. Pie tam labs pierādījums manis iepriekš minētajam ir jaunākā Redliha pašatdeve, fenomenālā tehnika un laukuma pārredzējums, ko viņš ir apliecinājis ne tikai šajā spēlē pret Traktor, bet visās līdzšinējās 2011/2012 sezonas spēlēs.

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:29, pirms 13 gadiem
l_b_c rakstīja: Smieklīgi nav tas, ka divu spēļu laikā no 76 metieniem ir vārtos iemests tieši viens. Te kārtējo reizi jājautā, vai tieši Peka ir tas, kurš nespēj iemest tukšos vārtos vai nespēj īstajā brīdī trāpīt pa ripi. Spēli taču visu laiku kontrolējām tieši mēs.
savā laikā Balderis par LV jauniešiem arī bija neizpratnē, ko pašam iet ripas vārtos birdināt

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:30, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Visi takš to baigi gribēja- lai mēs kontrolējam spēli, metam daudz pa vārtiem.
Varbūt šāds spēles stils ir galīgi garām mūsu komandai, varbūt mēs rādam savu labāko spēlējot kā amēba kas pielāgojas pretiniekam?
pa lielam iegāž spēlētāju pozicionālās kļūdas aizsardzībā vai momenta neizpratne, vienvārdsakot, neprasme

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:31, pirms 13 gadiem
Vuchock rakstīja: Man diemžēl ir jāatdzīst, ka Miķelis bija un ir NHL līmeņa spēlētājs. Piemērs, Dārziņš lielā mērā sev nopelnīja labu līgumu pateicoties tikai Miķeļa ideālām piespēlēm. Pie tam labs pierādījums manis iepriekš minētajam ir jaunākā Redliha pašatdeve, fenomenālā tehnika un laukuma pārredzējums, ko viņš ir apliecinājis ne tikai šajā spēlē pret Traktor, bet visās līdzšinējās 2011/2012 sezonas spēlēs.
Pirms trim gadiem visi teica, ka augstāk par BAČ viņš nespēlēšot jo tas viņam ir pārāk augsts līmenis. Metiens, tehnika ļoti vāja, skrien tikai ļoti daudz.
Tas tā atgadinājums, ka nevajag norakstīt.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:33, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: pa lielam iegāž spēlētāju pozicionālās kļūdas aizsardzībā vai momenta neizpratne, vienvārdsakot, neprasme
Pa lielam mums ir labāki rezultāti pie citādāka spēles stila, un tur mēs jūtamies labāk, kāpēc tas ir jāmaina?

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:35, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Pa lielam mums ir labāki rezultāti pie citādāka spēles stila, un tur mēs jūtamies labāk, kāpēc tas ir jāmaina?
Nu jā, uzreiz jāpāriet uz čehu-slovāku pretuzbrukumu hoķi, spēle no aizsardzības. Jebkurā gadījumā, lai kādā stilā spēlē komanda ir vajadzīgi IZPILDĪTĀJI!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:35, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Visi takš to baigi gribēja- lai mēs kontrolējam spēli, metam daudz pa vārtiem.
Varbūt šāds spēles stils ir galīgi garām mūsu komandai, varbūt mēs rādam savu labāko spēlējot kā amēba kas pielāgojas pretiniekam?
Jā, brīžiem liekas, ka nav mums lemts spēlēt kā pirmajam numuram. Viss it kā ir un it kā notiek, bet noslēguma kā par spīti nav. Žēl, ka neticu īpaši neticu mistikai, varētu sākt ticēt kaut kādiem lāstiem utml.

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:36, pirms 13 gadiem
Beigaas ar draugiem sarēcāmies viens no Rēdlihiem iemeta ar ripu saveejam Tipa beigu sireenaa gribeeja izlidzinaat 2 vaartu deficiitu Kur praats?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:38, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: savā laikā Balderis par LV jauniešiem arī bija neizpratnē, ko pašam iet ripas vārtos birdināt
A viņš, Balderis, Savā Megazvaigznaja statusā ir kādreiz atcerējies kur un kā mācijies spēlēt hokeju?....
Par =sešiniekiem = nosaukt tos kuri ir vairāk spēles par viņu aizvadījusi NHL , TO gan šī Zvaigzne atkarto nepārtraukti katra Rauta/ kodienā!...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:42, pirms 13 gadiem
erred rakstīja: A viņš, Balderis, Savā Megazvaigznaja statusā ir kādreiz atcerējies kur un kā mācijies spēlēt hokeju?....
Par =sešiniekiem = nosaukt tos kuri ir vairāk spēles par viņu aizvadījusi NHL , TO gan šī Zvaigzne atkarto nepārtraukti katra Rauta/ kodienā!...
Pļurkstēšana, tas ir jau vecuma marazms, bet salīdzinājumā ar citiem LV spēlētājiem, viņš varēja gan iemest, gan apspēlēt [ko vien liecina viņa goli Tretjakam].

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:43, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: standarts par pumpainajiem tīņiem orģināli vecīt
es neko neuzspiežu! es vispār izteicos pa tēmu , ka Dinamo ļoti daudzi nāk ar ielūgumiem un par velti, tad tu tas laikam arī biji, kas sāk kkādu baigo humoru , par tusiņiem ar ozoliņu un bla bla bla, lai gan pilnīgi nevietā, jo man vienkārši ir taisnība un es to zinu. acīmredzami, nespēj pieņemt, ka esmu tuvāk tam visam un zinu to nekā tu. un man tas ir pilnīgi vienaldzīgi, bet tev tā ir sirds komanda un tu gribot negribot tādas lietas nevari uzzināt kā es, vienkārši tīri caur savu mammu, kurai ir tuvs kontakts ar Sējēju, jo viņa meita Sabīne mācās viņas klasē
visu labiņu prieks, ka aplaužu cilvēkus,kuri grib būt gudrāki par mani, bet nesanāk
Paņem savu mammu, paņem Sabīni, paķeriet pa piena kokteilim un ejiet uzraut bingo, un, dieva dēļ, nebāzieties te.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:45, pirms 13 gadiem
Traktors "NOBRAUC" Dinamo. Labāk skanētu, Dinamo vairs nav komanda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:46, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: draugs mīļais, viņš bija sava laika Ovečkins... viņš var saukt par sešiniekiem tos, kas tādi arī ir....
Nujā...Aizmirsts ir Baldera ģimenes ietekmē, arī tāds puisis , kā Zholtoks...

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:51, pirms 13 gadiem
erred rakstīja: Nujā...Aizmirsts ir Baldera ģimenes ietekmē, arī tāds puisis , kā Zholtoks...
par nelaiķiem vai nu labu vai neko

     [+] [-]

, 2011-10-18 22:52, pirms 13 gadiem
Un vēl...
...saki paldies , ka neko sliktu nepateica par Skrastiņu...

  +3 [+] [-]

, 2011-10-18 22:55, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: standarts par pumpainajiem tīņiem orģināli vecīt
es neko neuzspiežu! es vispār izteicos pa tēmu , ka Dinamo ļoti daudzi nāk ar ielūgumiem un par velti, tad tu tas laikam arī biji, kas sāk kkādu baigo humoru , par tusiņiem ar ozoliņu un bla bla bla, lai gan pilnīgi nevietā, jo man vienkārši ir taisnība un es to zinu. acīmredzami, nespēj pieņemt, ka esmu tuvāk tam visam un zinu to nekā tu. un man tas ir pilnīgi vienaldzīgi, bet tev tā ir sirds komanda un tu gribot negribot tādas lietas nevari uzzināt kā es, vienkārši tīri caur savu mammu, kurai ir tuvs kontakts ar Sējēju, jo viņa meita Sabīne mācās viņas klasē
visu labiņu prieks, ka aplaužu cilvēkus,kuri grib būt gudrāki par mani, bet nesanāk
Mani tāpat tu neaplauzi un starp citu neuzskatu ka tu būtu īpaši gudrs un tu uzspied savu viedokli tā nu tas ir. Man vispār šodien labs garīgais- Cauņam gols, Real 2:0 vadībā, vienīgais žēl par RD zaudi. Es atšķirībā no tevis neesmu apbižots heiters un cenšos just līdzi visām Latvijas komandām kuras spēlē pret citu valstu komandām izņemot VEF, tā gan man pilnīgi pie pakaļas. Bet vēlreiz atkārtošos - es to nekladzinu pie rakstiem par VEF un tev to pašu vajadzētu darīt, lai parādītu ka tu tomēr esi gudrs, jo tas ka Sējēja meita mācās pie tavas mammas nenozīmē, ka tu esi gudrs.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-18 22:57, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: par nelaiķiem vai nu labu vai neko
..bet Balderis ir varens savos izteikumos... manus raxtus ir viņa spēkos noblokēt.....',,,
...Bet viņa vārdi izteiktie paliek Atmiņā!

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 23:00, pirms 13 gadiem
weterj duit prjamo harju,ja na traktore hujaru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-18 23:05, pirms 13 gadiem
Tribiines aciimredzot tiek maaksliigi piepildiitas ar skoleeniem. jo peec taadas izgaasanaas, logiski buutu pustuksas tribiines. Jaatziist, zuud interese. Shovs areenaa ir daudz augstaakaa liimenii par tur speeleeto hokeju. Diemzeel,

     [+] [-]

, 2011-10-18 23:06, pirms 13 gadiem
Vienīgais prieks šodien par Gratonu,kurš sasita mardašku arķūhinam

     [+] [-]

, 2011-10-18 23:08, pirms 13 gadiem
Traktors nepamanīja,ka priekšā tam bija miliči
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-18 23:14, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es skatos arī citu KHL komandu spēles. Nereti pat abas komandas ir vienaldzīgas.
Tu nepieļauj,ka ir cilvēki kas skatās hokeju tāpēc,ka patīk hokejs, un nevis kāda konkrēta komanda?
Pielaut var, bet tas nav normaali

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 23:15, pirms 13 gadiem
Willis rakstīja: Sprukts: "Neteiktu, ka mums nav meistarības..."
-
Šodien "Dinamo Rīga" spēlēja daudz labāk nekā pagājušajā spēlē, zaudējām tieši tāpēc ka nav meistarības, tāda sajūta ka Rautikallo un komandai ir 'valodas barjera', Rautikallo saka daudz, tikai komanda saprot maz .

Kā var pietikt meistarības ja vienmēr kad dabūjam ripu un varam uzbrukt, nav neviens laukuma brīvajā daļā, vienmēr ripu piespēlējam Hokejistam kurš nav brīvs, kādam kuram to gandrīz vienmēr atņem ?!
Manā skatījumā RD sistēmā ir vajadzīgi vairāki individuālās sagatavotības treneri, kas pacietīgi un galvenais kvalitatīvi strādātu kopā ar [jaunākās paaudzes] spēlētājiem, tādā veidā apgūstot un pilnveidojot spēlētāja prasmes [slidošanas, piespēles, ripas apstrādes, metiena tehnika, spēka spēle, u.c.]. Diemžēl, bet LV spēlētājiem bērnībā nav ielikti pareizi tehnikas pamati, tāpēc arī ir problēma sākt spēlēt īstu un kvalitatīvu veču hokeju jau 20-22 gadu vecumā.

     [+] [-]

, 2011-10-18 23:17, pirms 13 gadiem
Vincents Knovlzs rakstīja: Vienīgais prieks šodien par Gratonu,kurš sasita mardašku arķūhinam
bija cīņa ,?tikko atnācu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 23:25, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Manā skatījumā RD sistēmā ir vajadzīgi vairāki individuālās sagatavotības treneri, kas pacietīgi un galvenais kvalitatīvi strādātu kopā ar [jaunākās paaudzes] spēlētājiem, tādā veidā apgūstot un pilnveidojot spēlētāja prasmes [slidošanas, piespēles, ripas apstrādes, metiena tehnika, spēka spēle, u.c.]. Diemžēl, bet LV spēlētājiem bērnībā nav ielikti pareizi tehnikas pamati, tāpēc arī ir problēma sākt spēlēt īstu un kvalitatīvu veču hokeju jau 20-22 gadu vecumā.
Tas viss izklausās jauki un varbūt pat, ka tur ir daļa taisnības, bet, diemžēl tas nekādi neatbild uz jautājumu- kāpēc spēlētāji, kuri pagājšgad spēlēja labi, pieklājīgi, apmierinoši vai vienalga kā to nosaukt, šogad mērķtiecīgi no spēles uz spēli tiek padarīti par klauniem, kuri neko nespēj?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-18 23:32, pirms 13 gadiem
Willis rakstīja: Domāju ka paši saprot - nekur tālu netiks . Tās ir manas domas .
Tajos straujajos uzbrukumos 95% metienu ir kaut kādi sasteigti un no pozīcijām, kuras nav ''nokaujošas''. Piespēles tieši tādas pašas, kādu sekundi par maz apdomātas, līdz ar to viss turas uz puņķiem.

  +2 [+] [-]

, 2011-10-18 23:36, pirms 13 gadiem
pie visa vainīgs sauklis. krievi kliedz šaibu,šaibu,bet latvieši grib tikai DINAMO un to arī saņem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-18 23:47, pirms 13 gadiem
Willis rakstīja: Tu esi reģistrējies pirms trim gadiem, bet prātā neesi pieņēmies .........
tikai tu sēdi te LAI PIEŅEMTOS PRĀTĀ

  +2 [+] [-]

, 2011-10-18 23:49, pirms 13 gadiem
finkelstains rakstīja: pie visa vainīgs sauklis. krievi kliedz šaibu,šaibu,bet latvieši grib tikai DINAMO un to arī saņem
Krievi arī futbolā kliedz šaibu, šaibu

  +2 [+] [-]

, 2011-10-18 23:53, pirms 13 gadiem
Celerons rakstīja: Krievi arī futbolā kliedz šaibu, šaibu
vajag piemēram CIPU RIPU VĀRTOS

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 23:54, pirms 13 gadiem
MOŠ CIPULIS ATVERAS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 23:55, pirms 13 gadiem
finkelstains rakstīja: vajag piemēram CIPU RIPU VĀRTOS
Žetons, vismaz skatītāji, kad Cipam ripa izmest šādu saukli, būtu pārsteiguma moments.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-18 23:57, pirms 13 gadiem
erred rakstīja: ES_IZVAROJU_VĀCIEŠUS, 21:35, pirms 2 stundām
NEVAJAG JAU VISUS,PIETIKS AR PĒDĒJO
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-19 00:02, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Pļurkstēšana, tas ir jau vecuma marazms, bet salīdzinājumā ar citiem LV spēlētājiem, viņš varēja gan iemest, gan apspēlēt [ko vien liecina viņa goli Tretjakam].
Ja viņam piespēles dotu Vorobjovs ..tad jā..ja Irbe vai Samaoilovs arī tad....Bet HOLTS kurš labak parvalda ģitaras stīgas nekā savu nūju un vartus (bet tas jau Patīk Ieinteresētajam pusaudžiem no DOLLARA brigādes -Bungu Sitēju Brandžas!

  +1 [+] [-]

, 2011-10-19 00:04, pirms 13 gadiem
finkelstains rakstīja: vajag piemēram CIPU RIPU VĀRTOS
HAHAHAHA, šovajag uzorganizēt!

  +1 [+] [-]

, 2011-10-19 00:35, pirms 13 gadiem
erred rakstīja: Ja viņam piespēles dotu Vorobjovs ..tad jā..ja Irbe vai Samaoilovs arī tad....Bet HOLTS kurš labak parvalda ģitaras stīgas nekā savu nūju un vartus (bet tas jau Patīk Ieinteresētajam pusaudžiem no DOLLARA brigādes -Bungu Sitēju Brandžas!
Par Holtu ir tā, puika ASV ir apguvis šķīlienus, bet KHL daudz vairāk met plaukstas metienus, zem pārlikņa, tiem nav iemācījies izsekot. Par bullīšiem tas pats, ja metiens, tad Holts +/- tiek galā, kā apvadīšana ar māņu kustībām, tā liels drebežē un nepārliecinātība par savām darbībām, vienvārdsakot, neprot.

  +3 [+] [-]

, 2011-10-19 01:09, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Tas viss izklausās jauki un varbūt pat, ka tur ir daļa taisnības, bet, diemžēl tas nekādi neatbild uz jautājumu- kāpēc spēlētāji, kuri pagājšgad spēlēja labi, pieklājīgi, apmierinoši vai vienalga kā to nosaukt, šogad mērķtiecīgi no spēles uz spēli tiek padarīti par klauniem, kuri neko nespēj?
Jāskata katrs gadījums atsevišķi:
Ņiživijs - jaunāks nepaliek, nav fizo, nav ātruma, vājš aizsardzībā;
M.Rēdlihs - ja ir fizo, ja ir kustības, tad ir spēle, vājš aizsardzībā;
Cipulis, Ankipāns, Štāls - cīnītāji, bakstītāji, bet snaiperi nekad nav bijuši;
Sprukts - kā jau liels lācis, bišķi lempīgs, bišķi lēnīgs, nav ātras rokas, tāds arī domāšanā;
Karsums - cerības un sapņi beigušies, sākusies realitāte, varbūt pietrūkst motivācijas, hvz;
Leģionāri - katastrofa, GM laža.

RD sistēmas neticība 20-22 gadīgajiem, anormāli tracina, Vilkoits, Straupe, Indrašis, Bukarts.

Lielākā LV hoķa problēma [viens no iemesliem, kāpēc ripa neiet vārtos] ir spēle bez vārtiem [lielākoties, neviena spēlētāja nav pretinieku vārtu priekšā], ir aiz vārtiem, gar bortiem, bet kustībā uz/gar vārtiem, ļoti reti. Neprot, nav iemācīts, iet tendēti uz vārtiem, saasināt spēli. Modernajā hoķī, kur priekšroka [no tiesāšanas viedokļa] tiek dota uzbrūkošajam hokejam, tas ir jāizmanto. Vēl tāda lieta, kā atlētisms. Pekka pieprasa kustību pabeigt ar spēka paņēmienu, bet ja no bērna kājas tas nav mācīts, neprot un nevar, nav ar ko, ir tikai kauli, nav gaļas, bailes no zilumiem, ko tad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-19 03:13, pirms 13 gadiem
Ja jau tā, laikam takš treneri vipār nevajag. Viņš taču neko nedara laukumā

Iws91 rakstīja: amm tiem mazajiem idiņiem gribētu atgādināt, ka ne jau Peka iet uz laukuma vārtus mest, bet gan spēlētāji.
Ne jau Pekam 1 spēlētājs izslidoja cauri kā caur sviestu. Ne jau Pekam ir jāgrūž bortā spēlētāji.

Es uzskatu, ka komanda tiek labi trenēta un Pekam te pārmest būtu maz ko. Ta ka jūs mazi neaptēstie cilvēciņi, beidzat te vienreiz čakarēt prātu par Peku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-19 08:54, pirms 13 gadiem
kas tad nu? Kāpēc atkal zaudējam? Vai tad Dinamo nenodrošina Latvijas hokeja mūžīgu attīstību un augstu kvalitāti?

     [+] [-]

, 2011-10-19 09:40, pirms 13 gadiem
Es gribu Jakuba Šindera kreklu! Kaut vai tikai tāpēc, lai L pārtaisītu par R!

     [+] [-]

, 2011-10-19 09:42, pirms 13 gadiem
pagajusajā sezona bija satraukums kapec luk Rd spele tik neskataamu hokji no aizsardziibas - bet bija punkti, shogad hokjis ir itka atrak skataamāks, bet punktu praktiski nav. izdividuala meistariiba?!!! nu nez vai ? ja pagajusgad meta - tatad buutu jaabuut arii shogad. secinajums kas rodas pagaidam sanaak taads ka - zemapzinja kautkur seezh pagajusgada speles stils . kuru tagad megjina partaisiit - un rezultata nesanaks ne shis ne tas. galva doma vienu kajas un rokas dara citu. Un to jau visi ir atzsinushi ka splet no aizsardziibas ir vieglak - jo nojkjert pretinieku pretuzbrukuma ir iveglak nekaa izkombineties - pagajigad bija gandriz vai lideri visaa KHL mazakuma gutajos vartos - shogad lideri zaudetajos vairakumaa...
Redzes ko vel Nolans izdomas ar valstvieniibu - jo nu jau saak paradiities taadas bazhas ka ja grib lai kautko sasniedz gan RD gan arii valstvieniiba . .nu gribi negibi jaaspele no aizsardziibas - lai airi ta ir neskataama spele bet toties prieks par gutajiem punktiem, pagaidam ljoti biezhi piespele pusmetru par talu uz priekshu, kad ir moments un butuu jaamet paradas skaista hokja velme izkombinet lidz tukshiem vartiem..un pats galvenais.....LJOTI MAZ MERKJTICIIGAS VIRZIIBAS UZ VARTIEM.... jaa itkaa aatru ma ir zonaa .. un hop atkal vecais nikjis miciishanas gar bortiem.... ka tik aizsargs nak uz priekshu paliigaa... ta pretuzbrumuma iespeja.... kaa paliek sava vieta ta zaudeta ripa.....un galaa esam tur kur esam... pec KHl statistikas ap meram 18 - 20 vieta visaados tur raadiitaajos - nu bet tur arii tabulaa..... Protams ka katram fanam un hokeistam gribas vairak skaistu uzvaru, bet pagaidam ir taa kaa ir - kaada spele tada vieta turniira tabula
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-19 10:02, pirms 13 gadiem
M rakstīja: Es gribu Jakuba Šindera kreklu! Kaut vai tikai tāpēc, lai L pārtaisītu par R!
Vai tad nepietiek ar komentātoru pārtaisīto Šindeli?

     [+] [-]

, 2011-10-19 10:21, pirms 13 gadiem
Mr.Proper rakstīja: Vai tad nepietiek ar komentātoru pārtaisīto Šindeli?
Līdzjutēji, tāpat kā mazi bērni, var būt ļoti cietsirdīgi pret hokejistu, kas ar tādu uzvārdu vēl arī spēlē kā šinders. Patiesībā vaina par to, ka nabaga klibajam zirgam, kura vieta ir pie miesnieka vai līmes fabrikanta, pēkšņi ir jājāj parādē, jāuzņemas trenerim (Somijas līgas supersnaiperi Šinderu noteikti neizraka Sējējs.)

  -2 [+] [-]

, 2011-10-19 12:19, pirms 13 gadiem
Rīgas "Gazmjasam" šogad vairāk kā citreiz pietrūkst laba vārtsarga. Diemžēl Holts nav uzlabojis savu sniegumu un arī Jučers dēļ savas nervozitātes šobrīd nevelk. Kāda velna pēc Sējējs ignorēja Muštukovu, kurš pagājušajā sezonā EIHL spēlēja un rādīja labu sniegumu? Kārtējo reizi personiskās antipātijas un ambīcijas vai vēl kāds stulbs iemesls?

     [+] [-]

, 2011-10-19 14:21, pirms 13 gadiem
zivotaajs rakstīja: pagajusajā sezona bija satraukums kapec luk Rd spele tik neskataamu hokji no aizsardziibas - bet bija punkti, shogad hokjis ir itka atrak skataamāks, bet punktu praktiski nav. izdividuala meistariiba?!!! nu nez vai ? ja pagajusgad meta - tatad buutu jaabuut arii shogad. secinajums kas rodas pagaidam sanaak taads ka - zemapzinja kautkur seezh pagajusgada speles stils . kuru tagad megjina partaisiit - un rezultata nesanaks ne shis ne tas. galva doma vienu kajas un rokas dara citu. Un to jau visi ir atzsinushi ka splet no aizsardziibas ir vieglak - jo nojkjert pretinieku pretuzbrukuma ir iveglak nekaa izkombineties - pagajigad bija gandriz vai lideri visaa KHL mazakuma gutajos vartos - shogad lideri zaudetajos vairakumaa...
Redzes ko vel Nolans izdomas ar valstvieniibu - jo nu jau saak paradiities taadas bazhas ka ja grib lai kautko sasniedz gan RD gan arii valstvieniiba . .nu gribi negibi jaaspele no aizsardziibas - lai airi ta ir neskataama spele bet toties prieks par gutajiem punktiem, pagaidam ljoti biezhi piespele pusmetru par talu uz priekshu, kad ir moments un butuu jaamet paradas skaista hokja velme izkombinet lidz tukshiem vartiem..un pats galvenais.....LJOTI MAZ MERKJTICIIGAS VIRZIIBAS UZ VARTIEM.... jaa itkaa aatru ma ir zonaa .. un hop atkal vecais nikjis miciishanas gar bortiem.... ka tik aizsargs nak uz priekshu paliigaa... ta pretuzbrumuma iespeja.... kaa paliek sava vieta ta zaudeta ripa.....un galaa esam tur kur esam... pec KHl statistikas ap meram 18 - 20 vieta visaados tur raadiitaajos - nu bet tur arii tabulaa..... Protams ka katram fanam un hokeistam gribas vairak skaistu uzvaru, bet pagaidam ir taa kaa ir - kaada spele tada vieta turniira tabula
...labs naak ar gaidiishanu,manupraat Pekkas izmainjas RD naaks tikai par labu...wisas speles peec RD pap*siena Lev bij skataamas,protams ir manaami wecie ieradumi (piem: miiciishnaas pie bortiem),bet Peecis weel iisti r mainjaam naw ticis galaa...un ja mums ir jaaupuree sezona tam esmu tikai PAR
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-19 16:16, pirms 13 gadiem
Cipa pelnīti spēles zvaigzne!

     [+] [-]

, 2011-10-19 16:25, pirms 13 gadiem
zivotaajs rakstīja: .... pagajusajā sezona bija satraukums kapec luk Rd spele tik neskataamu hokji no aizsardziibas...
Ja salīdzina ar pagājušo sezonu, tad šosezon metam par 1,5 metieniem spēlē vairāk.(tas, protams, ir akujenna) Pēc 14 spēlēm esam iemetuši par 20 goliem mazāk. Vai tas varētu liecināt, ka pagājšgad spēle bija neskatāmāka? Manuprāt, tas norāda tikai uz to, ka liela daļa līdzjutēju vienkārši palika pārāk izlepuši un sāka zaudēt realitātes izjūtu.
Krieviem ir tāda pasaka par zvejnieku, kurš izvilka zelta zivtiņu, paprasīja pili utt, bet vienalga likās, ka par maz. Kas notika beigās, visiem zināms. Ka tik ar Dinamo nenotiek tāpat.