Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" pret "Yugra": vai uzvaru sērija turpināsies?

"Dinamo" pret "Yugra": vai uzvaru sērija turpināsies?
Kristaps Sotnieks
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Rīgas "Dinamo" šovakar spēkosies ar Hantimansijskas "Yugra" vienību. Rīdzinieki mēģinās tikt pie sestās uzvaras pēc kārtas, savukārt oponentu interesēs ir pārtraukt ieilgušo zaudējumu sēriju.

Rīgas "Dinamo" šovakar centīsies turpināt savu uzvaru sēriju. Latvijas komanda ir pārspējusi savas pretiniekus pēdējās piecās spēlēs, un Rietumu konferencē ieņem drošu trešo pozīciju ar 50 punktiem 25 spēlēs. Priekšā rīdziniekiem ir tikai Maskavas "Dynamo" un Sanktpēterburgas SKA.

Iepriekšējā mačā rīdzinieki ar 3:1 uzveica Omskas "Avangard", vienus vārtus gūstot arī Marselam Hosam, kurš ar 135 punktiem ir kļuvis par rezultatīvāko Rīgas "Dinamo" hokejistu KHL vēsturē. Slovāku uzbrucējs ir viens no labākajiem "Dinamo" punktu guvējiem šajā sezonā, 25 spēlēs iemetot 10 vārtus un atdodot 12 rezultatīvas piespēles.

Rezultatīvākais rīdzinieku rindās ir Kails Vilsons ar 26 (9+17) punktiem, bet aizsargu vidū ar 15 (4+11) punktiem izceļas komandas kapteinis Sandis Ozoliņš. Par vārtu drošību šosezon gādā Mikaels Telkvists (20 spēlēs vidēji 1,58 ielaistas ripas un 94,1% atvairīto metienu) un Jakubs Sedlāčeks (5 spēlēs 2,14 un 92,8%).

Tikmēr "Yugra" šobrīd ir iestājusies savdabīga melnā josla – Hantimansijskas hokejisti ir zaudējuši pēdējās deviņās spēlēs pēc kārtas. Šobrīd "Yugra" atrodas četru spēļu izbraukuma sērijā – aiz muguras jau spēles Bratislavā (2:3 PM) un Prāgā (1:2), bet pēc šodienas mača "Yugra" viesosies Maskavā pie CSKA hokejistiem.

Deviņi zaudējumi pēc kārtas "Yugra" ir atmetuši uz 11.pozīciju Austrumu konferencē. Hantimansijskas hokejisti apsteidz tikai Omskas "Avangard", Habarovskas "Amur" un Novokuzņeckas "Metallurg". Pēdējo uzvaru pirms šīs neveiksmju sērija "Yugra" svinēja tieši pirms mēneša, 17.oktobra spēlē pārspējot Vladivostokas "Admiral".

"Yugra" vārtus pārsvarā sargā Mihails Birjukovs (20 spēlēs 3,20 un 89,9%). Aizsargu rindās rezultatīvākais ar astoņiem (2+6) punktiem ir Aleksejs Pepeļajevs, bet uzbrucējs Vitālijs Sitņikovs ir komandas labākais punktu guvējs ar 16 (9+7).

"Yugra" rindās sezonu sāka arī Guntis Galviņš, tomēr pēc 10 aizvadītām spēlēm (1+0) sadarbība tika pārtraukta. Šonedēļ Hantimansijskas rindas pastiprinājis čehu uzbrucējs Radeks Smolenaks, kurš pēdējos gados rezultatīvi spēlējis Somijas "Liiga" klubos "Pelicans" un "Assat". 26 gadus vecais čehs jau paguvis aizvadīt divus mačus "Yugra" rindās, nopelnot arī vienu punktu par rezultatīvu piespēli.

Šovakar spēles sākums paredzēts plkst.17:00, mača tiešraidi piedāvās TV6.

Izmantotie resursi:
KHL.RU - официальный сайт : Континентальная...
Главная страница. Официальный сайт хоккейного...

Slēpts komentārs: Januss

 +15 [+] [-]

, 2013-11-17 10:18, pirms 11 gadiem
uzdaavinaas 10. zaagi (jubilejas)

 +12 [+] [-]

, 2013-11-17 10:22, pirms 11 gadiem
Jāsabāž.... Citu variantu nav....

  -4 [+] [-]

, 2013-11-17 10:26, pirms 11 gadiem
Uz Yugra,CSKA,Torpedo 5ls! Aiziet!

  +4 [+] [-]

, 2013-11-17 10:27, pirms 11 gadiem
nu jāņem takš ir...4-1 tā tam būs būt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-11-17 10:33, pirms 11 gadiem
Turpināsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-17 10:38, pirms 11 gadiem
A Burt,protams jau gribetos,bet pat nezinu vai dinamo mak ta vienkarsi,bez nervu paterina uzvaret..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-17 10:43, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: soreiz gan gribetos redzet uzvaru daudz parliecinosaku,bez liekas nervu bendesanas un lioti velams butu,lai mestu ieksa ari musu balelini,nevis tikai legi
Nebūs nekas pārliecinošāks. Un Jugra ir priekšā tam pašam Avangardam, zaudējumu sērija arī liek kapāties.

  +3 [+] [-]

, 2013-11-17 10:45, pirms 11 gadiem
Nezinu man kaut ka ta cehu princese Petruzaleks nemaz nekarojas redzet dinamo sastava..varbut drizak kadu agresivu somu,jeb zviedru tad..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-17 10:51, pirms 11 gadiem
A burt nu sastava dzilumam Hascaks ir tiri noderigs kadrs,jo paskaties ja gadas vairaki savainotie trukst resursu 2. Un 3. Maina..

  +4 [+] [-]

, 2013-11-17 10:52, pirms 11 gadiem
Žerdevu un Aņisinu uz Dinamo! Būtu normāls zapojs.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-17 10:54, pirms 11 gadiem
Ja Petruzaleks butu lideris un komandas vilcejs vai Znaroks vinu butu pec tam atsujis..paslinks aizsardziba..un blakus Hossam ,kuram ar dazkart ar to ir 50/50 var sanakt ne tas ,ko mes veletos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-17 10:56, pirms 11 gadiem
A ka iet tam ceham kas neiztureja parbaudes laiku pirms sezonas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-17 10:59, pirms 11 gadiem
A burt..ja komanda uz speli piesaka kadu no Tevis minetajien latviesiem ir ok,bet tikai jaunie nepavilks limeni..un dinamo tomer ir meistarkomanda ne jauno iespelesanas poligons

     [+] [-]

, 2013-11-17 11:02, pirms 11 gadiem
A burt..ka neka polijas rezultativakais vecis bij
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-17 11:04, pirms 11 gadiem
A burt..nu nav jau nekada zvaigzne Hascaks..Dzerina Meijas limenis..dinamo sakara komandas vidusmers
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-17 11:07, pirms 11 gadiem
a burt..ja nepamestu savu kapteini vienu zem tankiem,tad vari meginat..lai gan Sejejam ne ipasi patik veci,kas ir fiziski stipraki par pasu Normundu..

     [+] [-]

, 2013-11-17 11:07, pirms 11 gadiem
Arēna būs pilna !! kādas 50 biļetes vien palikušas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-17 11:10, pirms 11 gadiem
Jāpaturpina sava uzvaru sērija, jācer uz kādu lieku SKA klupienu un šeku reku Dinamo jau kapāsaies par sezonas uzvarētāju kausu. Protams, sapņa līmenī, bet šobrīd tabula uz neko ārlieku sapņainu gan nenorāda. Pēc zaudētajiem punktiem tas pats Dinamo M jau ir pakaļā.

     [+] [-]

, 2013-11-17 11:11, pirms 11 gadiem
a burt..piekristi Tev,ja komandu paraditos piemeram Mikelis,Saulietis,Jekimovs utt..bet ta ,ka tas nav,tad ari legionari ir vajadzigi

     [+] [-]

, 2013-11-17 11:11, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: soreiz gan gribetos redzet uzvaru daudz parliecinosaku,bez liekas nervu bendesanas un lioti velams butu,lai mestu ieksa ari musu balelini,nevis tikai legi
Sotnieks ir legs???
Nu nav mūsu klubs gluži kā Donbass vai Barys ar vienu kazahu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-17 11:19, pirms 11 gadiem
Semerjaka gadijuma man nak prata uzreiz Barselona..

     [+] [-]

, 2013-11-17 11:19, pirms 11 gadiem
Agrilson rakstīja: A burt..nu nav jau nekada zvaigzne Hascaks..Dzerina Meijas limenis..dinamo sakara komandas vidusmers
Slovākijas līga nav no tām spēcīgākajām, bet neticu ka Džeriņš vai Meija varētu iekļūt Slovāku līgā All -Star izlasē sezonas laikā (Haščaks tur bija).
Tomēr ir redzams ka Haščaks ir jūtami labāks par Džeriņu Meiju meistarības ziņā, par cīņassparu neko nesaku , iespējams tur mūsējie ir labāki, bet meistarība slovākam ir. Tas redzams arī tad, kad Haščaks nav labākā formā. Slovākijas līgā Haščakam 347 spēles 120+108, uz tādu rezultativitāte nūsējie ne tuvu nebūtu spējīgi arī SVK līgā.

     [+] [-]

, 2013-11-17 11:19, pirms 11 gadiem
A burt, A burt, A burt, A burt, A burt. Neapnika? A burt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-17 11:23, pirms 11 gadiem
Ja apnika,nelasi..neviens tak Tev to neliek..

  +1 [+] [-]

, 2013-11-17 11:23, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Cik gan tālu jau aizgājis šis viss. Nu jau Ģinamas flaneļiem ir sakāpis līdz pēdējam, tādēļ ceru, ka Yugra uzvara jūs nosedinās savā vietā. Sapņotāji, ibio
Mēslu vabole ierunājās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-11-17 11:39, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Šodien visi uz Arēnu atbalstīt Yugra, bet es pasēdēšu mājās pēc kārtīgas darbīgas dienas, uzvilkšu savu Yugra kreklu un malkošu vīnu. Par lielu Hantimansijsku, par lielu Yugra, par lielu uzvaru.
Malacis. Esi kārtīgs krievu komandas fans. Krievi varētu Tev pieminekli uzcelt par Krievijas komandu kvēlāko atbalstu. Esi uzticīgs Krievijai. Tavs sauklis varētu būt Par lielu un varenu Krievijas hokeju. Mēs maziņie atbalstīsim atkal savējo DR-gan latviešus gan leģionārus, kuri pārstāv mūsu klubu.
Tu turpini mīlēt Sibīrijas klubu, gan jau arī Tev klātienē izdosies apciemot Sibīriju , varētu arī Tu tur padzīvot pāris gadu desmitus. Varēsi būt Jugras fanu kluba līderis.
Tu esi laimīgs-Tev ir 27 klubi KHL par ko just, bet mums ir tikai 1 klubs.
Otrdien gaidu Tavu jauno izdomāto saukli - Par lielu Automobilistu, jo droši vien Jekaterinburga un krievi kas dzīvo tur Tev būs vieni no mīļotākajiem pasaulē.

     [+] [-]

, 2013-11-17 11:47, pirms 11 gadiem
Sodien janoplosas,prieks redzet Vilsonu pirmaja 5cinieka liga starp bombardieriem Cerams ka Hossa un Vilsons noplosisies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-11-17 12:22, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kā jau teicu, man Tavs viedoklis sen vairs neinteresē. Ja cilvēkam krievu projekts Latvijā ir svarīgāks kā savas valsts izlase, tad mums nav par ko diskutēt. Labāk ir atbalstīt visādus Vilsonus, Robinsonos un citus AHL izbrāķētos nekā Ķēniņu, Jekimovu, Zemgu un citus mūsējos.
Nevis es jūtu par 27 Kolchoza klubiem, bet es jūtu pret vienu, kas bazējās mūsu valstī.
Ierunàjàs patriots, kurš aizbēdzis no valsts. Mīkstais, kurš nevar Latvijā nopelnīt un darīt kaut ko lai attīstītu valsti!

  -1 [+] [-]

, 2013-11-17 12:23, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Slovākijas līga nav no tām spēcīgākajām, bet neticu ka Džeriņš vai Meija varētu iekļūt Slovāku līgā All -Star izlasē sezonas laikā (Haščaks tur bija).
Tomēr ir redzams ka Haščaks ir jūtami labāks par Džeriņu Meiju meistarības ziņā, par cīņassparu neko nesaku , iespējams tur mūsējie ir labāki, bet meistarība slovākam ir. Tas redzams arī tad, kad Haščaks nav labākā formā. Slovākijas līgā Haščakam 347 spēles 120+108, uz tādu rezultativitāte nūsējie ne tuvu nebūtu spējīgi arī SVK līgā.
bla bla bla bla
beidz te ļurunāt par savie haščakiem, atradies pareģis kas zina kā kurš spēlētu kaut kur. Un nestāsti ka tu baigi ko redzi, plika statistika, neko tas slovaks šosezon nav izdarījis, bet ar to slovaklīgas statistiku tu vari pokemoncentrā plātīties, nevis labākajā LV sporta portālā!

     [+] [-]

, 2013-11-17 12:23, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Šodien visi uz Arēnu atbalstīt Yugra, bet es pasēdēšu mājās pēc kārtīgas darbīgas dienas, uzvilkšu savu Yugra kreklu un malkošu vīnu. Par lielu Hantimansijsku, par lielu Yugra, par lielu uzvaru.
Labi,ka tu mums esi,savādāk nebūtu tik jautri

  +1 [+] [-]

, 2013-11-17 12:24, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kā jau teicu, man Tavs viedoklis sen vairs neinteresē. Ja cilvēkam krievu projekts Latvijā ir svarīgāks kā savas valsts izlase, tad mums nav par ko diskutēt. Labāk ir atbalstīt visādus Vilsonus, Robinsonos un citus AHL izbrāķētos nekā Ķēniņu, Jekimovu, Zemgu un citus mūsējos.
Nevis es jūtu par 27 Kolchoza klubiem, bet es jūtu pret vienu, kas bazējās mūsu valstī.
Kas tad tev puika? Ko tik nikns uz pasauli? B'ern'ib'a mammas kr'uts par maz bija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-11-17 12:30, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Tas, ka Tu vēl mācies pamatskolā un neesi izjutis kā ir tad, kad Tev nav citu variantu kā doties prom un, ja vēl uzrodas izcils darba piedāvājums, tad kādēļ man gan to neizmantot? Es būtu debīls, ja no tā atteiktos, jo dzīves līmenis Latvijā un Šveicē ir nesalīdzināms kā arī cilvēki tur ir daudz inteliģentāki. Katrā ziņā es varu atgriezties, kad vien vēlos un nav slikti, ja nopelnu tur, atsūtu naudu uz Latviju un ieguldu savā biznesā.
Tev tam nav j'askaidrojas. Tas ka tu aizbrauci nav nekas traks. Nav tava vaina, ka tu te piedzimi! Vi'nam vienk'ar'si skau'z
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-11-17 12:36, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Spriežot pēc visa, Tev ir 18 gadi, tādēļ nesauc mani par puiku, ja pašam vēl putas no mammas pupa uz lūpām.
Sveiks, Zutel!
Kur paliki pec iepriekshejas speles pret Avangard?? Es ta gaidiju tavus komentarus, bet ta arii nesagaidiju!

Nu kadas domas pirms shis speles?

  +2 [+] [-]

, 2013-11-17 12:41, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kā jau teicu, man Tavs viedoklis sen vairs neinteresē. Ja cilvēkam krievu projekts Latvijā ir svarīgāks kā savas valsts izlase, tad mums nav par ko diskutēt. Labāk ir atbalstīt visādus Vilsonus, Robinsonos un citus AHL izbrāķētos nekā Ķēniņu, Jekimovu, Zemgu un citus mūsējos.
Nevis es jūtu par 27 Kolchoza klubiem, bet es jūtu pret vienu, kas bazējās mūsu valstī.
Tas, ka tu neieredzi Dinamo varbūt vēl ir +- saprtotams (varbūt), bet kāpēc gan PČ spēlēs tu esi pret LV izlasi, to gan es nesaprotu.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-17 12:43, pirms 11 gadiem
Ko liekat mīnusus kā atsaldētie? Paskatieties mājaslapā en.khl.ru Ir tikai Ugra. Nav nekādas Yugra.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-17 12:44, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: bla bla bla bla
beidz te ļurunāt par savie haščakiem, atradies pareģis kas zina kā kurš spēlētu kaut kur. Un nestāsti ka tu baigi ko redzi, plika statistika, neko tas slovaks šosezon nav izdarījis, bet ar to slovaklīgas statistiku tu vari pokemoncentrā plātīties, nevis labākajā LV sporta portālā!
Meija un Džeriņš nevar SVK līgā iemest 320 spēlēs 120 vārtus, tie nav tie kuri tiks SVK līgā All -star izlasē. Es gribētu lai man nebūtu taisnība, bet diemžēl... To ka Haščakam ir iekšā tas ir labi redzams, cita lieta ka viņš nav formā, bet meistarību jau var redzēt hokejistam arī tad ja forma vēl nav.
Pēc pirmajām pārbaudes spēlēm es rakstīju ka Haščaku DR nevajag, jo izskatījās ļoti vājš, tad vēl nezināju ka viņš uz ledus nav bijis ļoti ilgu laiku , jo bija domstarpības ar iepriekšējās komandas vadību.
Kad paklīda baumas , ka Haščaks atskaitīts, arī domāju nu varbūt paņems labāku, bet tad redzot pirmš spēles KHL līdz traumai-varēja redzēt ka viņam ir iekšā, leiliski gājieni, vārtu izjūta, nestandarta spēlētājs vārtu priekšā. Iespējams ka mazliet paslinks, cik esmu redzējis aizsardzībā, bet kopumā slidošana, meistarība - tas ir līmenī.
Polaks piemēram tas ir cits stāsts, nekas tur nebija , lai spēlē citur.
Latviešiem ir sāpīgi ja kāds leģionārs izkonkurē savējos, bet tas ir profesionālais sports un laukumā jāiet tam kurš stiprāks un iederas komandas ķīmijā nevis tam kurš ir savējais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-17 12:46, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kur es esmu bijis pret Latvijas izlasi? Es esmu pret atsevišķiem spēlētājiem nevis visu izlasi kopumā. Ja Tu domā to, ka es gribēju, lai izlase izkrīt no Elites, tad tas tika izskaidrots simtiem reižu.
njā, un pēc uzvarām vainoji tiesnešus utt. Kr4. Ja nemāki trollot, tad netrollo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-17 12:48, pirms 11 gadiem
Starp citu, jau vakar, ap plkst 9 vakarā visa Jugra komanda skrēja iesildīšanās krosiņu pa vērmanīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-17 12:51, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Sveiks, Akseli!
Vai tad neko neierakstīju? Laikam tomēr nē, bet taisījos. Katrā ziņā man bija kaut kur steidzami jābrauc, jo arī spēli es neredzēju.
Ceru uz Yugra uzvaru, jo man ,mugurā būs Yugra krekls. Žēl, ka nesanāks redzēt visu spēli, jo jādodas uz koncertu. Žēl, ka Nozombētie labāk izvēles lūrēt TV ekrānā nevis apmeklēt kādu jauku pasākumu.
Nu traki, traki Zutel!
Domaju ka tu atbalsti visas KHL komandas iznemot Dinamo, bet beigas sanak ka speles nemaz neskaties! Skumji!
Ka Sveice ar biznesu iet? Vel neesi izputejis?

  +1 [+] [-]

, 2013-11-17 12:52, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kā jau teicu, man Tavs viedoklis sen vairs neinteresē. Ja cilvēkam krievu projekts Latvijā ir svarīgāks kā savas valsts izlase, tad mums nav par ko diskutēt. Labāk ir atbalstīt visādus Vilsonus, Robinsonos un citus AHL izbrāķētos nekā Ķēniņu, Jekimovu, Zemgu un citus mūsējos.
Nevis es jūtu par 27 Kolchoza klubiem, bet es jūtu pret vienu, kas bazējās mūsu valstī.
Malacis, turpini atbalstīt krievu komandas, piemineklis Tev Krievijā jau garantēts. man tuvākas ir komandas kur daudz mūsējo un šoreiz vēl mūsu treneru korpuss.
Jugra un Automobilist ir Tavas nākošās mīļākās komandas.
Bet Tu kaut ko teici pirms sezonas par grimstošo kuģi, par to ka izgāšanās garantēta par 100% netikšanu PO. Kā tad tā - Tu tik gudrs un kaut kur nokļūdījies savās prognozēs, nu pacenties vēl, Tev jājūt vēl aktīvāk pret DR.
Neaizmirsti ka Tev jāpiezvana uz Barcelona un jāpasaka faniem ka Messi nav spānis, varbūt viņi to nezin, lai taču viņi nejūt līdzi kaut kādiem leģionāriem.
Vēl gribēju prasīt , vai es varu apmeklēt Vērmaņparku, jo tas daļēji ir iekārtots par krievu naudu. Vēl es nezinu vai elektrība man nāk no Ķeguma HES vai Rīgas HES. Ķeguma HES uzcēla Ulmaņlaikā, bet ja man elektrība nāk no Rīgas HES kas celta PSRS laikā , ko lai daru, varbūt to atslēgt.
Atgādinājums Tev - nekādā gadījumā nelieto Rīgas piena kombināta produkciju, jo uzņēmums pieder krieviem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-17 12:54, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Tas, ka tu neieredzi Dinamo varbūt vēl ir +- saprtotams (varbūt), bet kāpēc gan PČ spēlēs tu esi pret LV izlasi, to gan es nesaprotu.
Viņš taču visu laiku gaida lai izlase izgāžās, jo tad varēs vainot DR. Gan olimpiādē gan PČ priecāsies viņš par izlases neveiksmēm.

     [+] [-]

, 2013-11-17 12:55, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Malacis, turpini atbalstīt krievu komandas, piemineklis Tev Krievijā jau garantēts. man tuvākas ir komandas kur daudz mūsējo un šoreiz vēl mūsu treneru korpuss.
Jugra un Automobilist ir Tavas nākošās mīļākās komandas.
Bet Tu kaut ko teici pirms sezonas par grimstošo kuģi, par to ka izgāšanās garantēta par 100% netikšanu PO. Kā tad tā - Tu tik gudrs un kaut kur nokļūdījies savās prognozēs, nu pacenties vēl, Tev jājūt vēl aktīvāk pret DR.
Neaizmirsti ka Tev jāpiezvana uz Barcelona un jāpasaka faniem ka Messi nav spānis, varbūt viņi to nezin, lai taču viņi nejūt līdzi kaut kādiem leģionāriem.
Vēl gribēju prasīt , vai es varu apmeklēt Vērmaņparku, jo tas daļēji ir iekārtots par krievu naudu. Vēl es nezinu vai elektrība man nāk no Ķeguma HES vai Rīgas HES. Ķeguma HES uzcēla Ulmaņlaikā, bet ja man elektrība nāk no Rīgas HES kas celta PSRS laikā , ko lai daru, varbūt to atslēgt.
Atgādinājums Tev - nekādā gadījumā nelieto Rīgas piena kombināta produkciju, jo uzņēmums pieder krieviem.
Aizmirsi pieminet Laimas saldumus!
Tos ar nedrikst est, jo uznemums laikam pieder krieviem!

  +1 [+] [-]

, 2013-11-17 12:55, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Jā, jo tiesneši tiesāja slikti un, to pamanīja daudzi, bet aklie kā jau vienmēr neko nesaskata. Kāda Tev darīšana gar manu viedokli? Ir opcija, kas Tev ļauj izvairīties no maniem komentāriem, tādēļ vari to droši pielietot.
Kāpēc lai es tevi ignorētu, ja varu pasmieties par tavu stulbumu

     [+] [-]

, 2013-11-17 12:56, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Aizmirsi pieminet Laimas saldumus!
Tos ar nedrikst est, jo uznemums laikam pieder krieviem!
Tev taisnība

     [+] [-]

, 2013-11-17 12:57, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Nu redz, pienāk dzīvē brīdis, kad svarīgāk ir darīt to, kas jādara nevis tupi lūrēt uz Ģinamu. Šo visu sezonu laikā esmu pietiekami to visu atskatījies, tādēļ nekas mani vairs nepārsteidz.
Ar manu biznesu viss ir kārtībā, bet ir radušies nelieli sarežģījumi, bet tas viss sīkums.
Akseli, baudi brīvdienu un tikko pamodies?
Wsp ja, pirms kadas pusstundas tik piecelos, vakardien gara un nogurdinosha diena sanaca! Bet shodien protams skatishos Dinamo speli!
Ceru ka bus sesta uzvara pec kartas!

     [+] [-]

, 2013-11-17 12:57, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Kāpēc lai es teiv ignorētu, ja varu pasmieties par tavu stulbumu
Ja tev butu jaizvelas starp Harliku un Zuti, kuru Tu ignoretu un kapec?

     [+] [-]

, 2013-11-17 12:59, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ja tev butu jaizvelas starp Harliku un Zuti, kuru Tu ignoretu un kapec?
Mhmm. Abi vienlīdz dīvaini, bet katrs pa savam. Viens ir izreikts PSRS pārpalikums (Saskaņas Centra veidīgais) ar LV valodas spēlējām, otrs ir kaut kāds patizls svešas valsts patriots.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-17 13:02, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Neesi pamanījis, ka iesaistoties diskusijās ar mani par muļķi vienmēr paliec Tu?
Piedod, draudziņ, bet nē. Var jau būt tāpēc, ka esmu "nozombētais"?

  +1 [+] [-]

, 2013-11-17 13:03, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Neesi pamanījis, ka iesaistoties diskusijās ar mani par muļķi vienmēr paliec Tu?
Es nesaprotu vienu, kapec Tu neej un nenoliec Vafeljus - Vef fanus?

     [+] [-]

, 2013-11-17 13:03, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Akseli, labāk būtu kādu grāmatu izlasījis. Obligāto literatūru esi izlasījis jeb jums vairs neko tādu neliek darīt?
Ko? Kas ir gramatas?

  +1 [+] [-]

, 2013-11-17 13:04, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es nesaprotu vienu, kapec Tu neej un nenoliec Vafeljus - Vef fanus?
JO labāk ir skatīties kā 3 nēģeri, lietuvietis un latvietis spēlē, par LV mežu naudu,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-17 13:04, pirms 11 gadiem
Ko jums visiem tas zutis iesēdies, kad ir nav labi, kad nav atkal nav labi. nav ar ko parunāt vai??? pataisījuši viņu par lielo zvaigzni.

     [+] [-]

, 2013-11-17 13:05, pirms 11 gadiem
serginho28 rakstīja: Man vispār nesimpatizē RD, bet neredzēt šīs sezonas lielisko sniegumu nozīmē būt aklam! Visi atbalstīsim RD, lai Jugra saprot, ka Gunčas atlaišana bija kļūda.
O, Serhio, es Tev piekritu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-11-17 13:06, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Agrāk bija cilvēks kā cilvēks, bet šeit tagad ir spilgts piemērs, kas notiek ar Ģinamas kvēlajiem atbalstītājiem. Ne vien nolikuši valsts izlasi pēdējā plānā, bet arī sagājuši sviestā. Malacis Savicka kungs un Co, efekts ir skaists un vēlamais rezultāts ir sasniegts.
Šis kuģis grims agri vai vēlu, tas ir skaidrāks par skaidru, bet ja runājam par šo sezonu, tad pateikšu skaidri un gaiši, haļava. Katrā ziņā sezona ir gara, tādēļ nesapriecājies pārāk ātri. Esi piemirsis, kad Tavs elks Juris Savickis paziņoja, ka šis būs izlases bāzes klubs? Tev tas pēc tāda izskatās? Atvaino, piemirsu, Tev tak izlase ir pēsējā plānā. Vēsturniek, vēsturniek, Tu esi Nozombēts.
ginama zombiju - pilna lv, uz izlasi 3-4 k uz ginama 7-10k nak. hejjjaaaa, patrioti....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-17 13:09, pirms 11 gadiem
britiw_h-side rakstīja: ginama zombiju - pilna lv, uz izlasi 3-4 k uz ginama 7-10k nak. hejjjaaaa, patrioti....
Njā uz nenozīmīgu izlases pārbaudes spēli pret krievu 4. izlasi atnāk 4k skatītāji, tad nu gan nelaime.

     [+] [-]

, 2013-11-17 13:09, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kāds vispār sakars Vefam? Ar basīti mūsu valstī viss ir kārtībā, ko par hokeju nevarētu teikt.
Juuu es jau redzu ka ar basi viss kartiba!
Vef pilna afrikanju un uz spelem nak max 1000 cilveku!

     [+] [-]

, 2013-11-17 13:10, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Jā, nu skumji, ka nelasi. Tā ir mūsdienu jaunatnes lielāka problēma.
Ne nu gramatas es nelasu, bet katru nedelju perku Sporta Avizi!
Nu ta jau ar ir sava veida literatura! Ta ka nav tik traki!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-17 13:10, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Sveiks, Akseli!
Vai tad neko neierakstīju? Laikam tomēr nē, bet taisījos. Katrā ziņā man bija kaut kur steidzami jābrauc, jo arī spēli es neredzēju.
Ceru uz Yugra uzvaru, jo man ,mugurā būs Yugra krekls. Žēl, ka nesanāks redzēt visu spēli, jo jādodas uz koncertu. Žēl, ka Nozombētie labāk izvēles lūrēt TV ekrānā nevis apmeklēt kādu jauku pasākumu.
toties tu šobrīd drukā rokas neatlaidis no klaviatūras būtu izbaudījis jauko dienu un saulīti....

     [+] [-]

, 2013-11-17 13:11, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Njā uz nenozīmīgu izlases pārbaudes spēli pret krievu 4. izlasi atnāk 4k skatītāji, tad nu gan nelaime.
tur jau ir ta stulba psihologija, uz izlasi jabut 10k vienmer, kaut vai spele pret Japan-2 draudzibeni, viena fakta del - dzekiem uz krekliem ir uzraksts LATVIJA

     [+] [-]

, 2013-11-17 13:12, pirms 11 gadiem
MD 26 game ir 52pts.
Ja RD uzvar,tad pakāpjas uz 2.v un no SKA atpaliks par 6pts.
Pēc vecās sistēmaip RD būtu 47pts-13uzv 8neiz un 4zaud.
Veiksmi RD!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-11-17 13:12, pirms 11 gadiem
britiw_h-side rakstīja: tur jau ir ta stulba psihologija, uz izlasi jabut 10k vienmer, kaut vai spele pret Japan-2 draudzibeni, viena fakta del - dzekiem uz krekliem ir uzraksts LATVIJA
Ko tu lieto?

     [+] [-]

, 2013-11-17 13:13, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Agrāk bija cilvēks kā cilvēks, bet šeit tagad ir spilgts piemērs, kas notiek ar Ģinamas kvēlajiem atbalstītājiem. Ne vien nolikuši valsts izlasi pēdējā plānā, bet arī sagājuši sviestā. Malacis Savicka kungs un Co, efekts ir skaists un vēlamais rezultāts ir sasniegts.
Šis kuģis grims agri vai vēlu, tas ir skaidrāks par skaidru, bet ja runājam par šo sezonu, tad pateikšu skaidri un gaiši, haļava. Katrā ziņā sezona ir gara, tādēļ nesapriecājies pārāk ātri. Esi piemirsis, kad Tavs elks Juris Savickis paziņoja, ka šis būs izlases bāzes klubs? Tev tas pēc tāda izskatās? Atvaino, piemirsu, Tev tak izlase ir pēsējā plānā. Vēsturniek, vēsturniek, Tu esi Nozombēts.
Savickis man ļoti nepatīk, varētu teikt šausmīgs tips-pat neciešams, nepatīkam viņu ir klausīties, redzēt viņu negribu utt.
Man DR palīdz izlasei, bet tas nav bāzes klubs un es to tā neuztveru.
Par ātru nesapriecājos un joprojām domāju ka šī sezona būs grūta un ja iekļūsim PO tad drīzāk izkritīsim pirmā kārtā (dodu procentus 60% pret 40%).
Kad beigsies krievu Makarova labvēlība iespējams DR nepastāvēs, tāpēc jāpriecājās par to kas ir.
Par haļavu-no 6 sezonām tad sanāk ka haļava ir bijusi 5 reizes un tad kad netikām PO paņēmām Cerību kausu (bijām labāk motivēti kā citi).
Gribu zināt kur un kad esmu teicis ka man izlase ir pēdējā vietā. Atgādini kad tas ir bijis.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-17 13:13, pirms 11 gadiem
Sveiki vīri! Tā kā Vilsons ir 5.rezultatīvākais KHL hokejists, izlēmu sameklēt rakstu par Vilsona pievienošanos Dinamo un palasīt komentārus. Labākos izcelšu.

karlis163, 2013-06-12 13:23, pirms 5 mēnešiem
Jaunais Lundmarks!!!

fans366, 2013-06-12 13:30, pirms 5 mēnešiem
Varbūt slēdzam to bodīti ciet!
Citi ņem NHL pabiras, Dinamo - AHL pabiras

Zelta sietiņš, 2013-06-12 13:34, pirms 5 mēnešiem
Pirmo reizi redzu , kad žurka bēg uz grimstošu kuģi.

Creeper^, 2013-06-12 13:35, pirms 5 mēnešiem
Tūlīt sāks gudrie letiņu komentāri birt.. Gan jau Sējējs ir noskatījis kādu pietiekami labu malēju uzbrucēju. Bet runājot par Vilsonu, jā varbūt pēc statiem pēdējas sezonas nav nekas spožs. bet tai pašā laikā pajautājiet sev, kur būtu garantija, ka kaut vai tam pašam Dārziņam pāri okeānam būtu spīdoša statistika?

kresnais, 2013-06-12 13:38, pirms 5 mēnešiem
nevajag neko priekšlaikus prognozēt, tad jau redzēsim, vai būs kā Troters vai kā Lundmarks

Pamācība - nevajag nevienu pāragri norakstīt.

     [+] [-]

, 2013-11-17 13:14, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Njā uz nenozīmīgu izlases pārbaudes spēli pret krievu 4. izlasi atnāk 4k skatītāji, tad nu gan nelaime.
uz Olimpisko spelu kvalifikaciju pret GBR bija 5k!
ak nu ja.... ta tacju TIKAI GBR komanda, tu uz savejiem nac skatities vai uz pretiniekiem?
tas tacu ir tikai Olimpiskas speles, poh uz tam.
Vot Dinamo speles, ta ir cita tabaka! tfuj....

  +2 [+] [-]

, 2013-11-17 13:14, pirms 11 gadiem
Bulls-Celtics rakstīja: MD 26 game ir 52pts.
Ja RD uzvar,tad pakāpjas uz 2.v un no SKA atpaliks par 6pts.
Pēc vecās sistēmaip RD būtu 47pts-13uzv 8neiz un 4zaud.
Veiksmi RD!
Jūs cilvēki to4na esiet padebīli? Cik reizes var jums stātstīt, ka pirmās 2 vietas konferencē ieņem divīziju labākās komandas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-17 13:16, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Ko tu lieto?
atbalstu straight age dzives stilu

     [+] [-]

, 2013-11-17 13:17, pirms 11 gadiem
britiw_h-side rakstīja: uz Olimpisko spelu kvalifikaciju pret GBR bija 5k!
ak nu ja.... ta tacju TIKAI GBR komanda, tu uz savejiem nac skatities vai uz pretiniekiem?
tas tacu ir tikai Olimpiskas speles, poh uz tam.
Vot Dinamo speles, ta ir cita tabaka! tfuj....
Bija 6k, un tāpat jau spēles iznākums bija skaidrs pirms spēlēs,

Pret Fra un Kaz biļetes jau bija izpirktas vairākas dienas pirms spēlēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-17 13:18, pirms 11 gadiem
serginho28 rakstīja: Protams, ka liela nozīme ir pretiniekiem, tajā pašā fucī daudz vairāk cilvēki ietu piem. pret Itāliju vai Spāniju, nekā pret kādu Luksemburgu.
Saproti kur ir starpiba, ar pilsetu 650.000 iedzivotaju 10k stadionam jabut pilnam, kaut vai spele pret San-Marino.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-11-17 13:19, pirms 11 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Saproti kur ir starpiba, ar pilsetu 650.000 iedzivotaju 10k stadionam jabut pilnam, kaut vai spele pret San-Marino.
Rīgā jau sen kā nav 650 000 iedzīvotāji. Ņem vērā ka 1/3 daļa ir krievi, kuri nekur citur bez maskačkas un Purčika nav bijuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-17 13:20, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Nemaz tik jauka tā diena nav, rīta pusi nācās pavadīt pa āru, bet tagad jāatpušas, tad vēl pēdējie darbi un vakarā uz koncertu.
Kas pa koncertu?

     [+] [-]

, 2013-11-17 13:23, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Savickis man ļoti nepatīk, varētu teikt šausmīgs tips-pat neciešams, nepatīkam viņu ir klausīties, redzēt viņu negribu utt.
Man DR palīdz izlasei, bet tas nav bāzes klubs un es to tā neuztveru.
Par ātru nesapriecājos un joprojām domāju ka šī sezona būs grūta un ja iekļūsim PO tad drīzāk izkritīsim pirmā kārtā (dodu procentus 60% pret 40%).
Kad beigsies krievu Makarova labvēlība iespējams DR nepastāvēs, tāpēc jāpriecājās par to kas ir.
Par haļavu-no 6 sezonām tad sanāk ka haļava ir bijusi 5 reizes un tad kad netikām PO paņēmām Cerību kausu (bijām labāk motivēti kā citi).
Gribu zināt kur un kad esmu teicis ka man izlase ir pēdējā vietā. Atgādini kad tas ir bijis.
Protams, ka tā nav nejaušība. 52 - 56 regulārā čemionāta spēles. Kāda tad tur var būt nejaušība. Ja tā būtu viena spēle, piemēram. DR pret Klotenes Flyers Špenglerā, tad jā. Tas 9:2 varbūt arī bija cūceņu diena. Bet tā, tur nav nekādu nejaušību.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-17 13:23, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Bija 6k, un tāpat jau spēles iznākums bija skaidrs pirms spēlēs,

Pret Fra un Kaz biļetes jau bija izpirktas vairākas dienas pirms spēlēm.
tavi argumenti ir 14g veca cilveka limeni.
Iznakoums jau bija skaidrs pirms speles....un kas tagad? japirzh divana majas?
Ar tadu domasanu Latvijas futbola, hokeja, basketbola cempionati turpinas notikt pie tuksam tribinem, uz hokeja un futbola izlasem stadioni bus pustuksi.
Un nav ko vainot LFF un LHF, vaina ir cilveku domasana

     [+] [-]

, 2013-11-17 13:23, pirms 11 gadiem
Smieklīgi, protams, ka lielie RD heiteri tādus pašus kvēli naidīgus tekstus velta arī izlasei (protams, neaizmirstot pieminēt arī ļaunuma sakni RD).

     [+] [-]

, 2013-11-17 13:24, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Kas pa koncertu?
duets Sandra vai kas tāds

Duets Sandra - Mazcenas mobilais - YouTube

  -1 [+] [-]

, 2013-11-17 13:26, pirms 11 gadiem
britiw_h-side rakstīja: tavi argumenti ir 14g veca cilveka limeni.
Iznakoums jau bija skaidrs pirms speles....un kas tagad? japirzh divana majas?
Ar tadu domasanu Latvijas futbola, hokeja, basketbola cempionati turpinas notikt pie tuksam tribinem, uz hokeja un futbola izlasem stadioni bus pustuksi.
Un nav ko vainot LFF un LHF, vaina ir cilveku domasana
Un tagad tautai jābūt vainīgai, ka uz Futbolu nāk 50 cilvēki?

     [+] [-]

, 2013-11-17 13:26, pirms 11 gadiem
Jugrai pa dirsu lai svin 10 zaudējumu par to ka izmeta Masaļski un Galviņu

     [+] [-]

, 2013-11-17 13:27, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Nu redz, pienāk dzīvē brīdis, kad svarīgāk ir darīt to, kas jādara nevis tupi lūrēt uz Ģinamu. Šo visu sezonu laikā esmu pietiekami to visu atskatījies, tādēļ nekas mani vairs nepārsteidz.
Ar manu biznesu viss ir kārtībā, bet ir radušies nelieli sarežģījumi, bet tas viss sīkums.
Akseli, baudi brīvdienu un tikko pamodies?
Ja jau tu saki, ka Dinamo krievu klubs tad kapēc nejūti līdz, tad jau atšķirības nekādas vienīgais ka ir LV izlases spēlētāji, kas spriežot pēc tevis teiktā vienīgais, kas tevi uzrunā LV hokejā? Kā tu vispār spēj, ko pārmest par DR spēļu skatīšanos, respektīvi, katram no mums ir citi hobiji un katrs dara to, kas tuvāks sirdij! Nevajag te bārstīt tomēr muļķības par to, ka viss ko citi dara ir slikti, bet ko tu dari tas labi. Domāju, ka neesi Beckhams, kura piemēram cilvēki gribētu sekot dēļ tā, ka viņš ir autoritāte un sportists ar lielo S, un ir sasniedzis kopumā vairāk nekā tu sasniegtu 100 gadus ilgājā Jugra fana karjerā!

     [+] [-]

, 2013-11-17 13:27, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Rīgā jau sen kā nav 650 000 iedzīvotāji. Ņem vērā ka 1/3 daļa ir krievi, kuri nekur citur bez maskačkas un Purčika nav bijuši.
ja ir pat 500.000 10k stadions uz to fona - loti mazins.
Hoffenheim futbola klubs - stadions uz 30.000 Hoffenheim pilsetas iedzivotaju skaits 3.000 jo par klubu fano visa apkartne!
Nakamais arguments?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-17 13:28, pirms 11 gadiem
britiw_h-side rakstīja: ja ir pat 500.000 10k stadions uz to fona - loti mazins.
Hoffenheim futbola klubs - stadions uz 30.000 Hoffenheim pilsetas iedzivotaju skaits 3.000 jo par klubu fano visa apkartne!
Nakamais arguments?
Biļešu cenas

  +2 [+] [-]

, 2013-11-17 13:28, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kur es esmu bijis pret Latvijas izlasi? Es esmu pret atsevišķiem spēlētājiem nevis visu izlasi kopumā. Ja Tu domā to, ka es gribēju, lai izlase izkrīt no Elites, tad tas tika izskaidrots simtiem reižu.
Tu nu gan esi glumš mudaks. Kretīn palasi savus komentārus šeit Latvija izcīna ļoti svarīgu uzvaru pret...

ElektriskaisZutis, 2013-05-13 21:34, pirms pusgada, ignorēt, atbildēt

.............. rakstīja: Kā jūs domājat, mēs esam pelnījuši ceturtdaļfinālu?

Nē, bet izkrišanu no Elites gan.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-17 13:30, pirms 11 gadiem
britiw_h-side rakstīja: ja ir pat 500.000 10k stadions uz to fona - loti mazins.
Hoffenheim futbola klubs - stadions uz 30.000 Hoffenheim pilsetas iedzivotaju skaits 3.000 jo par klubu fano visa apkartne!
Nakamais arguments?
ko tad lai saka par VEf, kur biļetes nemaksā neko, bet uz spēlēm ja atnāk 1500 skatītāji, tas jau ir sasniegums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-17 13:31, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis, 2013-05-13 22:04, pirms pusgada, ignorēt, atbildēt
Skumji, ka bāleliņi kārtējo gadu tiek sveikā cauri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-17 13:35, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Tas, ka Tu vēl mācies pamatskolā un neesi izjutis kā ir tad, kad Tev nav citu variantu kā doties prom un, ja vēl uzrodas izcils darba piedāvājums, tad kādēļ man gan to neizmantot? Es būtu debīls, ja no tā atteiktos, jo dzīves līmenis Latvijā un Šveicē ir nesalīdzināms kā arī cilvēki tur ir daudz inteliģentāki. Katrā ziņā es varu atgriezties, kad vien vēlos un nav slikti, ja nopelnu tur, atsūtu naudu uz Latviju un ieguldu savā biznesā.
Nez vai tavs vectēvs arī kara laikā bēga uz Šveici vai kaut kur citur, kur ir labāk? Izlašu patriots atradies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-17 13:40, pirms 11 gadiem
Oi, cilvēkiem, kas ir notinušies no Latvijas (un nevis, es nez, uz augstiem starptautiskiem amatiem ES vai Pasaules bankā), būtu ļoti vēlams turēt mutes ciet par patriotismu, izlases atbalstīšanu, latvietību, utt.
Tādu cilvēku argumenti šai sakarā ir suņa sū vērti.

Citādi sanāk melnsvārču "neskaties uz maniem vārdiem, skaties uz maniem darbiem".

     [+] [-]

, 2013-11-17 13:41, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Un tikai pasaki, ka ar to hokeju, kas tika rādīts PČ sākuma bija pelnījuši? Redz, jums visiem ir liela problēma, ka dēļ vienas labas spēles tiek aizmirsts viss sliktais. Nevar tā darīt, ir jāatgādina viss sliktais, tādēļ nekad mūsējie neko nesasniedz.
Izdomāt kā attaisnoties var vienmēr. Pedofils arī izdomās kā attaisnoties, meitenēm pārāk īsi svārki, atsegti pleci u.t.t.
Lūzerīt, atrodi meiteni, lai nav šeit žulti jāizgāž.

     [+] [-]

, 2013-11-17 13:42, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Savickis Tev nepatīk, bet to, ka esi kļuvis par vienu no viņa marionetēm gan neesi pamanījis.
Ar ko šis projekts palīdz izlasei? Pēdējā laikā vieni un vienīgi skandāli un problēmas. Nelaiž spēlētājus laicīgi uz treniņiem, nedod ekipējumu utt., tā nu gan ir palīdzēšana.
Drīzāk izskatās, ka Tu esi viens no tiem indivīdiem, kas uzskata, ka Ģinama šosezon paņems Gagarinu, tādēļ nestāsti, ka neesi sapriecājies utt., jo Tava lielā apjūsmošana ir kļuvusi pārāk murgaina un neobjektīva.
Cerību kauss, tas nu ir tas ar ko jālepojas. Domāju, ka esi gudrāks, bet tāds pats kā mazgadīgie Ģinamas flaneļi. Kamēr visa hokeja pasaule par to ņirgājas, tikmēr Ģinamas Keponi aiz laimes nezina kur likties par iegūto Pabiru titulu.
Ļoti bieži tas no Tevis izskan, ka izlase ir zaudējusi to un šito, ka Ģinamu Tu vari vērot n-tās spēles un tamlīdzīgi. Vēsturniek, nenoliedz to, ka izlase Tev ir kļuvusi mazsvarīga.
Vienmēr man labāk tas kas ir ilgstošs, regulāri sekoju līdzi čempionātiem, pasaules kausiem kas iet mēnešiem. Tur neko nevaru darīt. Ja DR būtu mēnesi gadā un izlase būtu pusgadu, par izlasi interesētos daudz vairāk par DR maz. Ja tu atceries tad es visu laiku rakstu ka DR iekļūšana PO būs varoņdarbs, par Gagarinu pat nedomāju.
Cerību kauss- tā nozīmi nepārvērtēju, tas nav kaut kas nopietns, bet tas palīdzēja DR pierādīt kaut ko pašiem sev. Nekad nepiekritīšu ka profesionālā sportā var būt kāds kauss , turnīrs kur komandai jāiziet ar vēlmi zaudēt. Visvairāk radās pretīguma sajūta pret Minsku Cerību kausā, jo tā bija vienīgā komanda kura spēlēja pret DR un necīnījās. Torpedo, Donbass, Amur spēlēja normāli. Man prieks ka spēlētājs atrod motivāciju brīdī kad šķiet ka to atrast nevar. DR spēlētāji paši mocījās Cerību kausā ar motivācijas atrašanu.
Kas ir šogad, Minska ir savā vietā jo to nopelnīja ar attieksmi pret Cerību kausu.
DR palīdzēšana ka mūsu jaunie spēlē KHL , kur viņi netiktu bet DR.
Vai Tu patiešām ēdot kaut ko vai pērkot noskaidro tā uzņēmuma kuram pieder nopirktā prece politisko orientācija, vai tā vadītāji ir patīkami utt.
Pasaki kur Tu raksti kaut kādus pozitīvus komentārus, jo redzu Tevi tikai šeit lamājoties. Normāls cilvēks arī izsaka kaut ko gaišu , patīkamu par to kas viņam patīk. Tātad pie kādas kategorijas rakstiem Tu esi pozitīvais tēls.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-17 13:47, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Un tagad man būtu jāsāk raudāt? Es nejūtu līdzi krievu klubiem, bet jūtu pret Ģinamu. Vai tiešām to ir tik grūti saprast?
Šajā portālā un dzīvē esmu apgaismojies ļoti daudzus cilvēkus un viņu skatījums pret Ģinamu ir izmainījies. Cilvēki ir sapratuši, ka šis projekts gremdē mūsu valts tā jau pamirušo hokeju, degradē spēlētājus un nozombē līdzjutējus.
Ja esi pret DR, tad acīmredzot esi citā saitā ieklīdis, jo izņemot tevi neredzu nevienu, kurš rakstītu saukļus Jugra, tikai, Jugra. Tomēr virsraksts liecina par to, ka tiek apspriests jautājums vai DR turpinās uzvaru sēriju, jo cik noprotu Jugra ar nevar lepoties. Ir tāds teiciens: Silence is better than bullshit - tas par taviem neveiksmīgajiem komentiem. Gremdē??? Es neredzu nekādu gremdēšanu, redzu ka esam uz kārtējo olimpiādi tikuši, tāpat kā laikos kad nebija DR, varbūt piekrītu, ka nav nežēlīga pienesuma no kolhoza līgas, bet regresa nav!

     [+] [-]

, 2013-11-17 13:47, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Tas, ka Tu vēl mācies pamatskolā un neesi izjutis kā ir tad, kad Tev nav citu variantu kā doties prom un, ja vēl uzrodas izcils darba piedāvājums, tad kādēļ man gan to neizmantot? Es būtu debīls, ja no tā atteiktos, jo dzīves līmenis Latvijā un Šveicē ir nesalīdzināms kā arī cilvēki tur ir daudz inteliģentāki. Katrā ziņā es varu atgriezties, kad vien vēlos un nav slikti, ja nopelnu tur, atsūtu naudu uz Latviju un ieguldu savā biznesā.
vai tad cirvja katu biznesā var ari kaut ko sakasit?izskatas jau kad iet pa burbuli,ja jabrauc uz arzemem,jastrada atsaldeto vistu fabrika un jameģina noturet savus cirvja katus virs udens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-17 13:50, pirms 11 gadiem
Kjinss rakstīja: Nez vai tavs vectēvs arī kara laikā bēga uz Šveici vai kaut kur citur, kur ir labāk? Izlašu patriots atradies!
Viņš nav nekādā Šveicē. sēž tepat pie mums viens bez draugiem , bērnībā izsmiets , nomocīts, droši vien dzīve ir tā nomocījusi , ka tagad pilns ar negatīvismu. Tagad te virtuālā vidē cenšas izspēlēt savu ideālo sapņu dzīvi-Šveice, bizness, draugi.. žēl viņu, vismaz kāds ar viņu te parunājās, vienīgais veids kā viņam iegūt uzmanību , ir te palamāties.
Nu ko, arī mēslu mušām ir jādzīvo, virtuāli arī tādiem var parunāties, savādāk žēl nabadziņu, neko dzīvē nav redzējis, vismaz šeit kaut kā izpaužas, jo savādāk viņš neprot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-17 13:52, pirms 11 gadiem
Vispār gaidu, kad daži personāži ņems piemēru no ASV kristiešiem, kuri piketē pie abortu klīnikām un hevīmetāla koncertiem - un ies piketēt pie Arēnas pirms spēles. Stāvēs ar plakātiem pie B ieejas un izkliegs vienotus saukļus.

Es būtu ar mieru pavērot šādu izklaidi. Veselu pusminūti.

Bet, protams, tas nenotiks. Tas nozīmētu pacelt pakaļu no krēsla. Pakaļu, kuru nevar pacelt pat izlašu spēļu laikā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-11-17 13:55, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Vienmēr man labāk tas kas ir ilgstošs, regulāri sekoju līdzi čempionātiem, pasaules kausiem kas iet mēnešiem. Tur neko nevaru darīt. Ja DR būtu mēnesi gadā un izlase būtu pusgadu, par izlasi interesētos daudz vairāk par DR maz. Ja tu atceries tad es visu laiku rakstu ka DR iekļūšana PO būs varoņdarbs, par Gagarinu pat nedomāju.
Cerību kauss- tā nozīmi nepārvērtēju, tas nav kaut kas nopietns, bet tas palīdzēja DR pierādīt kaut ko pašiem sev. Nekad nepiekritīšu ka profesionālā sportā var būt kāds kauss , turnīrs kur komandai jāiziet ar vēlmi zaudēt. Visvairāk radās pretīguma sajūta pret Minsku Cerību kausā, jo tā bija vienīgā komanda kura spēlēja pret DR un necīnījās. Torpedo, Donbass, Amur spēlēja normāli. Man prieks ka spēlētājs atrod motivāciju brīdī kad šķiet ka to atrast nevar. DR spēlētāji paši mocījās Cerību kausā ar motivācijas atrašanu.
Kas ir šogad, Minska ir savā vietā jo to nopelnīja ar attieksmi pret Cerību kausu.
DR palīdzēšana ka mūsu jaunie spēlē KHL , kur viņi netiktu bet DR.
Vai Tu patiešām ēdot kaut ko vai pērkot noskaidro tā uzņēmuma kuram pieder nopirktā prece politisko orientācija, vai tā vadītāji ir patīkami utt.
Pasaki kur Tu raksti kaut kādus pozitīvus komentārus, jo redzu Tevi tikai šeit lamājoties. Normāls cilvēks arī izsaka kaut ko gaišu , patīkamu par to kas viņam patīk. Tātad pie kādas kategorijas rakstiem Tu esi pozitīvais tēls.
Ir jēga debiliķim teikt ka viņš ir debiliķis? nav. uzliec ignorēt, un elpo mierīgi. Mums ir Rīgas Dinamo , viņam kaut kāda mistiks ģinama. Tas par ko viņš cepjas ir veca marasmātiķa murgi, un ar tādiem ielaisties kaut kādās diskusijās ir pilnīgi bezjēdzīgs pasākums un laika tērēšana.
Prozīt!!!
Par Rīgas Dinamo!!!

     [+] [-]

, 2013-11-17 14:03, pirms 11 gadiem
Dināmo šodien jābūt pilnai arēnai aiziet Dinamo ejam pēc kārtējiem 3 punktiem šie ir ofic jāņem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-17 14:11, pirms 11 gadiem
Traktors iemeta. Laurim vajadzētu būt piespēlei.

  -2 [+] [-]

, 2013-11-17 14:16, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: taks tas ir skaidraks par skaidru! Zutim ne tik daudz ir alergija pret Dinamo,ka pret HOKEJU ka tadu,ka sportaveidu viniam taks miliaks un sirdij tuvaks ir "latviskais" bimbambols,par kuru fano viniam pasam lidzigie reperi ar negeru fotkam uz krekliem un SC profilos
atkal tu par reperiem un bimbamboliem ņemies
Vecais, bimbis ir balto izgudrojums, kā tev jau 50x esmu teicis. Un neredzu, ar ko hokejs būtu intelektuālāks par bimbi. Bimbī ar spēku vien cauri netiksi, bet hoķī ir čekeri un policisti, kuriem, pēc idejas, daudz prāta nevajag.

  +3 [+] [-]

, 2013-11-17 14:19, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kārtējo reizi man taisnība, skumji, ka tā. Esam pieraduši izlīst knapi, knapi cauri, bet kādreiz ir arī jākrīt, lai saņemtos un neatkārtotos tas, kas notiek gadu no gada.
Krievi kad pieķer kādu melos, smejoties tādam saka, es neesmu es un tas sūdiņš kas izkrita no manis, nav mans. Tu esi vienkārši apbrīnojams, cerams nomainīsi pilsonību un par Latviju aizmirsīsi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-11-17 14:21, pirms 11 gadiem
Mārtiņš Neļķe - draugiem.lv

Tiem, kas jau aizmirsuši. Zuteļa profils

  -1 [+] [-]

, 2013-11-17 14:23, pirms 11 gadiem
Jāsaka gan, ka tāds zutis tikai diskreditē ideju. Par to, ka normālam, patriotiskam latvietim Dinamo ar visu KHL būtu jāignorē. Bet kurš tad to gribēs darīt, jo domās, ka tad būs kā Zutis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-17 14:26, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: interesanti,bet ar ko vari pieradit?
kaut kad sen jau tas tika aplūkots, meklēt būtu baigi čakarīgi

  -1 [+] [-]

, 2013-11-17 14:33, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: balto izgudrojums,bet melno iemiesojums! bimbis vairak atbilst tiesi melno iedzimtajam dotibam,proti LEKAT no koka uz koku un svaidities ar bananiem (kokosiem) reps ari no bimbja ir neatdalams,tiesi pateicoties neandertaliskai nespejai radit melodisku muzonu un zestikulacijam primatu stila
Paklau, bet tad jau visa vieglatlētika (kas būtībā ir pamats jebkuram citam sporta veidam) atbilst melno iedzimto dotībām. Reāli aizej absurdos. Ja lekt, skriet utt ir domāts melnajiem, tad baltajiem vispābā ar sportu nav jānodarbojas. Vienīgais veids - ieslēgt lūzertaktiku, izdomāt sportu, kas melnajiem neinteresē un pasludināt to par svarīgu. Kkā skumji izklausās.

Man ļoti patīk ar Tevi diskutēt par repu Jo tieši tu, par to runājot, izrādi sevi kā primāts, nevis kā gudrāks baltais, par ko gribētu uzdoties.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-17 14:40, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: kapec patriotiskam latvietim butu jaignore Dinamo un KHL,bet vienlaikus jafano par melnadainiem vefeliem?
Starp citu, par VEF un viņu otršķirīgajiem turnīriem arī nefanoju. Pat nezinu, no kurienes viņiem nauda nāk. Un es arī neteikšu, ka basis kā tāds patiktu labāk par hoķi, bet , protams, ja spēlē Latvijas izlase, tad vairāk interesē, lai panākumi ir sporta veidā, kurš pasaulē kaut cik kotējas (attiecīgi - arī panākums kotējas). Tad protams, basītis ir tālu priekšā hoķim.

Bet vef aizstāvībai varu teikt, ka vtb ir tikai viens no turnīriem, svarīgāki ir eirokausi. Gaisotne tomēr daudz eiropeiskāka.

  -3 [+] [-]

, 2013-11-17 14:40, pirms 11 gadiem
Šim svētdienas vakaram prasās,kaut ko labāku kā Krievijas hokeja līgas spēli. Turklāt ar kaut kādu mazpazīstamu komandu Jugra,kas Eiropas hokeja kartē ir nevienam nezināms vārds.

     [+] [-]

, 2013-11-17 14:44, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Protams zutis ir ta saucamais negatīvais ekstremalis, bet viņa pozīcija arī ir jaciena, jo pamats tam ir. Vai tad nevar ieverot, ka visi Latvijas speletaji spele Krievija,Somija,Slovakija un visur citur tik ne Latvija. Ka tad to nosaukt savādak, ja ne par gremdešanu? Tada ziņa zutelim 100% taisnība.
Argumentējot tevi, teikšu, ka visi nav un nekad nebūs DR līmeņa spēlātāji, lai kā mums gribētos tomēr DR nevar dot visiem patvērumu par to, ka šie ir latvieši, komandai arī ir kas jāsasniedz, lai sponsori atbalstītu. Pareizi, spēlē viņi tajās līgās, bet jāieciklējas uz vārdu SPĒLĒ, tur vismaz dabū uzkapāt 15 līdz 20 min., kas ir patiesi prieks, ka tā var DR sastāvā tās būtu 3 -6 min. Skatoties uz varķirām latviešu uz Elvi un Ivaru, nu nekad nebūtu viņiem tādas iespējas uzspēlēt kolhozā, bet tur viņi var teikt ir rokas stiepiena attālumā līdz pirmajam vārtsargam komandā, nez vai vini tā raujas uz mājām šobrīd, ja saredz lielisku praksi, valsti un visus citus apstākļus, lai būtu kādreiz lieliski Latvijas vārtsargi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-17 14:49, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Tas, ka Tu vēl mācies pamatskolā un neesi izjutis kā ir tad, kad Tev nav citu variantu kā doties prom un, ja vēl uzrodas izcils darba piedāvājums, tad kādēļ man gan to neizmantot? Es būtu debīls, ja no tā atteiktos, jo dzīves līmenis Latvijā un Šveicē ir nesalīdzināms kā arī cilvēki tur ir daudz inteliģentāki. Katrā ziņā es varu atgriezties, kad vien vēlos un nav slikti, ja nopelnu tur, atsūtu naudu uz Latviju un ieguldu savā biznesā.
Nav jēgas šo tematu celt gaisā šeit, tāpat skaidrs, ka liela daļa ir vienkārši ''iezombēti''.

     [+] [-]

, 2013-11-17 14:50, pirms 11 gadiem
Ai,beidziet cepināties,labāk hoķi skataties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-11-17 15:00, pirms 11 gadiem
Cenzēts , Medveščak zaudē Metalurgam

     [+] [-]

, 2013-11-17 15:02, pirms 11 gadiem
Kovāržš ir noteikti tās komandas galvenais motors, bez viņa ne Mozjakinam, ne Zaripovam tik daudz gūti vārti nebūtu.

     [+] [-]

, 2013-11-17 15:09, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Kovāržš ir noteikti tās komandas galvenais motors, bez viņa ne Mozjakinam, ne Zaripovam tik daudz gūti vārti nebūtu.
Es gan teiktu, ka Mozjakins tur ir galvenais vilcējs. Statistika to aplieicina

     [+] [-]

, 2013-11-17 15:15, pirms 11 gadiem
Ufa pret Donbass pēc 1/3 bij 2:2 un tagad papildlaiks un arī 2:2

     [+] [-]

, 2013-11-17 15:22, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Pēc 3 stundam varēsi vērot Manheimas ērgļus ar Volfsburgas lāčiem http://www.servustv.com/cs/Satellite?pagename=HockeyDEL/DEL/Layout
Piefiksēju!

     [+] [-]

, 2013-11-17 15:25, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Tu nesaprati! Es runaju par to, ka RD mūsu spēletajus nopludina visur citur, tik ne lai atbalstītu pašmaju līgu. Kā zināms, tad stipra līga+ stipra izlase ir aksioma. Sosezon protams ir neliels progress un mes varam verot Jučera, Bičevska spēli, bet ir tak jūtams, ka tiek gatavota karteja provakācija ar dalību VHL. Tas pats ar HK Rīga - labi, ka tiek dota iespeja uzlabot prasmes Krievijas līmenī, bet cik mēs no siem spēletajiem redzam atgriežamies atpakaļ Latvija. Tas process ir apmeram šāds ka 5X vairak Dinamo paņem , neka atdod atpakaļ! Un jaatceras, ka tie jau nav kādi mistiski leģionari, bet gan mūsu pašu Latvija izaudzinati speletāji. Neviens jau neiebilst, ka Luceniusu aizsūta stažeties uz Somiju, bet kad tas tiek darīts ar mūsu pasu audzinatiem spelētajiem, tad savādak ka gremdešana to nevar nosaukt.
Varu pateikt tev vēl vienu aksiomu – jo labāki komandu budžeti, jo spēcīgāks vietējais čempionāts - jo mazāki komandi budžeti, jo vairāk spēlētāju ārzemēs un sliktāks vietējā čempoionāta līmenis.
Ja runājam par Latviju, tad nav neviena komanda, kas būtu spējīga nodrošināt adekvātu atalgojumu laba līmeņa spēlētājiem, lai viņi nodarbotos tikai ar hokeju un būtu spējīgi uzturēt ģimeni. Tā ka tas čempionāts ir kāds ir un spēlē, vai nu bijušie pro spēlētāji, kam maizes darbs ir cits vai arī juniori un jaunieši...

     [+] [-]

, 2013-11-17 15:26, pirms 11 gadiem
ehh, Laurim tomēr piespēles nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-17 15:55, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Sen esmu atradis savu īsto un vienīgo, tādēļ izgāzies. Kāda tur attaisnošanās? Es to visu pateicu jau PČ laikā, bet Tev kā īpaši neattīstītam indivīdam laikam vienalga vai mūsējie kaut ko sasniedz vai nē. Īstenākais latviešu zaudētāju sindroms Tev ir.
Palasi arhīvā savus komentarus pirms PČ, sākumā, visur ir viens un tas pats, par kādiem sasniegumiem Tu runā, ja pat turnīrs nebija sacies un tavi galvenie draugi bija Krievijas faneļi, kas protams arī bija pret Latviju.

P.S. Vai tiešām esi tik neaptēsts, ka pirms melot, nevari apskatīties arhīvā ko pats rakstiji?

  -1 [+] [-]

, 2013-11-17 16:00, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Un par tiem budžetiem, gan šķībi pateici, jo spēcīgs čempionats veidojas no vietejiem spēletajiem un minimāliem izdevumiem. Ja tev nav bāzes - vietejie spēlētaji, tad klubi spiesti daudz teret uz legiem, lai sasniegtu kādu pieņemamu līmeni. Mums, Latvija, tas nedraud jo ir pagājusi tie laiki, kad spēlēt maceja vien 40-50 spēlētaji un pienesums no jauniesiem nekads nopietnais nebija.
Ja zutis vienkārši kaut kādas glupības raksta prieka pēc, tad Tev tā spriešana par budžetiem ir galīgi garām. Kāda jēga ieguldīt lielu naudu vienā komandā Latvijā kas spēlēs vietējā čempī. Ar ko tad šī komanda tur spēlēs. KLubi ir bizness, ja iegulda naudu tad tur kur kaut ko var atpelnīt un protams ka komanda KHL ir daudz lielāks prestižs nekā vietējais čempis.
Piemērs , ja esmu miljonārs un gribu kaut kā atbalstīt Latvijas futbolu ,tad ieguldu miljonus veidoju vietējo komandu Latvijā kura spēlētu Krievijas čempī, vēl labāk Vācijas čempī, bet ne jau kaut kādā zema līmeņa. Nu nebūs Latvijā 6-8 miljonāru komandas Latvijā

     [+] [-]

, 2013-11-17 16:02, pirms 11 gadiem
Haščāks pirmajā maiņā ar Hosu un Vilsonu. Domāju, ka tagad apskatīsies, vai spēs sevi pierādīt, ja nē, tad Haščāku visdrīzāk atbrīvos un vietā ņems kādu labu uzbrucēju uz play-offiem.

     [+] [-]

, 2013-11-17 16:07, pirms 11 gadiem
Gūža rakstīja: Haščāks pirmajā maiņā ar Hosu un Vilsonu. Domāju, ka tagad apskatīsies, vai spēs sevi pierādīt, ja nē, tad Haščāku visdrīzāk atbrīvos un vietā ņems kādu labu uzbrucēju uz play-offiem.
Haščāks jau nu tiešām būs tas kurš paliks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-11-17 16:16, pirms 11 gadiem
NormundsSejejs_Highlights rakstīja: Haščāks jau nu tiešām būs tas kurš paliks
Kas tev liek tā domāt? Protams, ja tagad, esot pirmajā maiņā, sāks krāt punktus, tad iespējams arī paliks, bet pagaidām neko baigi labu nav parādījis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-17 16:17, pirms 11 gadiem
Gūža rakstīja: Kas tev liek tā domāt? Protams, ja tagad, esot pirmajā maiņā, sāks krāt punktus, tad iespējams arī paliks, bet pagaidām neko baigi labu nav parādījis.
Paliks, jo nav kas spēlē. Meija ārā uz ilgu laiku, arī par Džeriņu nav skaidrības un ja nu tfu tfu tfu vēl kādam kas notiek tad ir auzas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-17 16:26, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Ha, ha būtu jau laiks saprast, ka tas nav nekāds atbalsts, bet vienkārša krejuma noņemšana. Kada veida tu atbalsti LV, ja to ieguldi cita čempionāta!? Tas ir tapat, kā valsts finase budzeta vietas skolotaju izglītosanai, bet viņi pec studijam strāda citur- naudīgākās vietās. Valstij no ta nekāda labuma un kopejais līmenis tikai pazeminās. Velreiz atkartoju - tapēc zuši,avsi utt. noliek DR, jo saredz hokeja sistēmas gremdēšanu kopumā.
Pa lielam bez būtu vēl lielāks vāks , iespējams izlase jau šobrīd atrastos B grupā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-11-17 16:46, pirms 11 gadiem
Hokejs: Rīgas ”Dinamo”-Hantimansijskas ”Jugra”

     [+] [-]

, 2013-11-17 17:02, pirms 11 gadiem
iemet kads linku. paldies

     [+] [-]

, 2013-11-17 17:03, pirms 11 gadiem
vai kads var pateikt kur INTERNETAA var redzet speeli TAGAD???

     [+] [-]

, 2013-11-17 17:07, pirms 11 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2013-11-17 17:50, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Mums jau vajag, ja mūsu valsts izaudzina spelētaju A,B,C un tie tiek atdoti pa baltu velti DR, tad arī sagaidīt atpakal kādu atdevi no DR. Nu, tjipa labi satrenetu jaunieti, kas celtu mūsu kopejo līmeni un tādejādi audzinatu nākošo paaudzi, kam būtu iespēja spelet labaka konkurencē. Tad jau skolotajus arī izskolosim, bet lai viņi strāda bankās, brauc uz Īriju un mūsu bernus lai skolo talantu fabrikas absolventi, kuri nekoncertē, neuztajas teatros utt.
Man jau patīk šitie mūžīgie - ''a kur ir Dinamo pienesums?''. Var jau arī uzprasīt- ''a kur viņš nav?'' Ko tad jūs gaidījāt, ka LV izlase tagad brauks pāri čehiem un zviedriem? Pienesums ir ļoti konkrēts- ir vesela rinda spēlētāju, kuri no knapa BAČ līmeņa vai zem tā dabūja spēļu praksi augsta līmeņa hokejā, PO pieredzi utt. Ir neiespējami pateikt, vai mēs būtu veiksmīgi tikuši pāri paaudžu maiņai izlasē. Ļoti iespējams, ka nē, un tagad jau būtu ārā no elites.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-17 18:18, pirms 11 gadiem
arēnā 9450 skatītāju, bet izskatās, ka ir visi 9500

  -1 [+] [-]

, 2013-11-17 18:41, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Tieši otrādi - tiek bremzeta hokeja atīstība, jo speletaji vairs nespēle līderu lomas un nav sīvu(PO) cīņu pieredze. Rezultata mes dabūnam viduveju izlasi. Es pagaidam tikai redzu, ka RD ir atdevusi mums atpakaļ Jučeru,Bicevski,Poreju, bet cik par siem gadiem ir pagrabts no LV hokeja apcirkņiem? Ka tad var dabūt augstas kvalitates spēļu pieredzi, ja visi labakie tiek nosūkti? Tur jau ne tikai atsevišķi spelētaji cies, bet visa parejie arī, jo viniem nav vairak augstas klases sparing partneru.
P.S. un es neuzskatu, ka ir tikai balts un melns. Tauta jau seit aiziet galejības, jo vieni uzskata, ka bez DR iestatos apokalipse un otri saredz to pasu DR turpmakās pastavēsanas gadījumā. Ta protams nav un nebūs.
DR ''produktus'' var sākt skaitīt jau ar Dārziņu, Rēdlihiem un tā tālāk līdz tiem, kuri labākajā gadījumā spēlētu kaut kur Austrijā.

Nekāda apokalipse neiestātos, ja nobruktu RD. Bet sliktāk būtu. Ja nu nepatīk tas krievu jautājums, tad var to noformulēt savādāk- būtu lieliski, ja ,piemēram'',Zviedrijas elitē būtu klubs, kurā jebkurā laikā tiek spēlēt 20 latviešu, no kuriem vairums tur nespēlētu, ja tas nebūtu ''mūsējais''.
Un es tā īsti nesaprotu, ko tieši RD nolaupa Latvijas hokejam? Ja nebūtu RD, tad tie apmēram 5 hokejisti, kuri varbūt tiktu laba līmeņa Eiropas klubos un pārējie, kuri izklīstu pa kaut kādām Itālijām un Ukrainām, kaut ko vairāk dotu Latvijas hokejam?

  +1 [+] [-]

, 2013-11-17 18:52, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Sen esmu atradis savu īsto un vienīgo, tādēļ izgāzies. Kāda tur attaisnošanās? Es to visu pateicu jau PČ laikā, bet Tev kā īpaši neattīstītam indivīdam laikam vienalga vai mūsējie kaut ko sasniedz vai nē. Īstenākais latviešu zaudētāju sindroms Tev ir.
ja pareizi sapratu, tad tava īstā un vienīgā ir Skudra, kuru te nesen līdz asarām aizvainoja Arēnā atskaņotā "Tu tikai skudru nesamin!", atceros, ka tu pats arī gandrīz apraudājies par tādu latviešu patriota zaimošanu... viens otram pāris, kā krievi mēdz teikt...

  +1 [+] [-]

, 2013-11-17 19:02, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Ha, ha būtu jau laiks saprast, ka tas nav nekāds atbalsts, bet vienkārša krejuma noņemšana. Kada veida tu atbalsti LV, ja to ieguldi cita čempionāta!? Tas ir tapat, kā valsts finase budzeta vietas skolotaju izglītosanai, bet viņi pec studijam strāda citur- naudīgākās vietās. Valstij no ta nekāda labuma un kopejais līmenis tikai pazeminās. Velreiz atkartoju - tapēc zuši,avsi utt. noliek DR, jo saredz hokeja sistēmas gremdēšanu kopumā.
zuši, ivari u.c. nez kāpēc tanī pat laikā ģībst par Minsku, Skudru un jebkuru citu komandu un treneri, kas spēlē pret RD... viss ir daudz sarežģītāk - ne jau RD gremdē LV hokeju, tie tikai piebeidz kroplo sistēmu, ko izveidojusi federācija Lipmana paspārnē... savukārt, Lipmans ir gandrīz vienīgais, kurš vispār kaut ko dara hokeja laba (kā nu pats uzskata par pareizu) un ir gatavs uzturēt slimo LV hokeja putnēnu par savu naudu, kamēr citi gudri muld, bet naudu neiegulda ne kapeiku... un tas īslaicīgais vietējā hokeja uzplaukums nebija saistīts ar KHL neesamību, bet gan ar treknajiem pirmskrīzes laikiem, to pierāda izlases sniegums - vienlīdz viduvējs gan toreiz, gan tagad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-17 19:16, pirms 11 gadiem
Avs rakstīja: Šim svētdienas vakaram prasās,kaut ko labāku kā Krievijas hokeja līgas spēli. Turklāt ar kaut kādu mazpazīstamu komandu Jugra,kas Eiropas hokeja kartē ir nevienam nezināms vārds.
Tak ej un uztaisi "labi"savam draugam. Kurš tev liek skatīties vai piedalīties šajā pasākumā? Toč idiņu bars....

     [+] [-]

, 2013-11-17 19:27, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Es arvien vairak un vairak parliecinos, ka SC publikai kaut ko paskaidrot ir neauglīgi. Es runaju par hokeja atīstību LATVIJĀ nevis BAČ,Italija< Krievija vai vel kaut kur. Lai labak saprastu - Tomass Vaneks, kas ir ilgadejs Sabres līderis nekādīgi neietekme Austrijas hokeja atīstību. tas ir tikai brends pēc ka atpazīst vispar tādu valsti ZA. Austrijas hokeja atīstību ietekme viņu EBEL, jaunizveidota jaunatnes līga, Red Bull, darbs ar kaimiņvalstu labako komandu piesaitīšanu. Identiski arī ar jebkuru citu mūsu spēletaju, kas spēle citur(augstā/zema līmenī) tas neko nedod mums, Latvijai. Arī Girgensona spēlēsan NHL ir pilnīgi nebūtiska prieks LV hokeja, identiski kā gadījuma ar Vaneku. Kas tur ir nesaprotams? Hokejs tikai atīstās tad, kad arvien vairak un labaki izaug juniori, kas paliek spēlēt pasmāju līgās. Ja ta nenotiek, tad hokejs vienkarsi neatīstās. Vai tas nav pietiekami loģiski?
Un kāds tam sakars ar RD? Tas, vai šeit izaugs baigi spēcīgie juniori, nav nekādā veidā sasaistāms ar kaut kādu vienu klubu. Un Latvijā NEKAD nebūs spēcīgs vietējais čempionāts. Ar vai bez Dinamo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja