Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" panāk vienošanos ar zviedru vārtsargu un pagarina līgumu ar Dārziņu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Rīgas "Dinamo" panāk vienošanos ar zviedru vārtsargu un pagarina līgumu ar Dārziņu
Juhans Matsons pēc Zviedrijas zelta izcīnīšanas. Foto: imago images/Bildbyran/Scanpix

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas “Dinamo” sācis nākamās sezonas sastāva veidošanu, parakstot līgumu ar kapteini Lauri Dārziņu. Tāpat panākta vienošanās ar 28 gadus veco zviedru vārtsargu Juhanu Matsonu, kura kontā ir divas uzvaras Čempionu līgā.

36 gadus vecais Lauris Dārziņš jau trīs sezonas pēc kārtas bijis Rīgas “Dinamo” kapteinis, un tagad viņš līgumu pagarinājis uz vēl vienu gadu. Pagājušajā sezonā Dārziņš piedalījās 41 spēlē, izceļoties ar septiņiem vārtiem un 16 rezultatīvām piespēlēm. Komandas rezultatīvāko spēlētāju rangā viņu apsteidza vienīgi Miks Indrašis un Mārtiņš Dzierkals.

Vēl panākta vienošanās ar 28 gadus veco zviedru vārtsargu Juhanu Matsonu, kurš šajā sezonā sargāja Frolundas “Indians” vārtus. Komanda pēc regulārās sezonas noslēgšanas septītajā vietā pārvarēja astotdaļfināla barjeru, taču ceturtdaļfinālā zaudēja ar 0-4 un vakar pabeidza sezonu. Matsons regulārajā sezonā 23 spēlēs tika galā ar 90,5% metienu un izcīnīja 11 uzvaras, bet sešos play-off mačos viņa kontā 87,5% atvairīto metienu.

2019. gadā, būdams Frolundas pirmais vārtsargs, Matsons kļuva par Zviedrijas čempionu. Tāpat viņš divas reizes triumfējis Čempionu līgā. Juniora gados viņš spēlējis Kanādā un Amerikas Savienotajās Valstīs, bet profesionālajā karjerā Matsons spēlējis tikai Zviedrijā. “Indians” sastāvā viņš aizvadīja iepriekšējās četras sezonas pēc kārtas, un atvairīto metienu procents svārstījās no 91,2 līdz 91,8, kamēr šajā sezonā tas bija zemāks.

Matsons 2011. gadā tika izvēlēts Nacionālās hokeja līgas drafta septītajā kārtā, viņu aizrunājot Čikāgas “Blackhawks”. Kopā ar Zviedrijas U20 izlasi vārtsargs kļuvis par pasaules čempionu, bet nepiedalījās nevienā spēlē.

Izmantotie resursi:
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...

  -2 [+] [-]

, 2021-04-15 14:00, pirms 3 gadiem
Sējēja bomba!

 +10 [+] [-]

, 2021-04-15 14:05, pirms 3 gadiem
Neatceros ka tik ātri parakstīti pirmie spēlētāji uz nākošo sezonu !
Baigi savlaicīgi čumudāns ar rubuļiem atnācis .
Hm dīvaini kaut kas pamainījies .

     [+] [-]

, 2021-04-15 14:07, pirms 3 gadiem
Gaļimovu-naļimovu vārtsargu ēra beigusies,nu sākas svensonu uznāciens.Šis priecīgs par tiem pašiem atmestajiem grašiem,lai vismaz pa velti kastē nav jāstāv.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-15 14:09, pirms 3 gadiem
Zubovs kopā ar naudas čemodānu ir ieradies? un savickijam nav uz gazpromu jābrauc kļančīt?
diezgan aizdomīgi viss ģinamkā notiek!

  +9 [+] [-]

, 2021-04-15 14:15, pirms 3 gadiem
Ok, otrais numurs vārtos ir atrasts.. tagad atliek parakstīt pirmo

  +6 [+] [-]

, 2021-04-15 14:16, pirms 3 gadiem
R101 rakstīja: Sējēja bomba!
kads tam visam sakars ar HK liepajas treneri Sējēju vispār ?

  +3 [+] [-]

, 2021-04-15 14:17, pirms 3 gadiem
kā 1. vārtsargam viduvēja statistika, bet būs vizmaz sakarīgāks nekā sieti- veterāni no austrumiem

  -3 [+] [-]

, 2021-04-15 14:18, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Zubovs kopā ar naudas čemodānu ir ieradies? un savickijam nav uz gazpromu jābrauc kļančīt?
diezgan aizdomīgi viss ģinamkā notiek!
Kā tad, Zubovs ar naudas maisu atbraucis ! Kaut kāds kāpītis jau būs, ja jau dalība līgā ir apstiprināta. Līdz ar to kādus svarīgākos līgums var sākt slēgt. Zviedru varočika stati gan tādi pavāji - 90,-cik-tur % galīg nav nekas dižš kā mēs visi saprotam.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-15 14:30, pirms 3 gadiem
Tā ir tā Savica sinerģija, ka tik ātri pirmie līgumi!

  +3 [+] [-]

, 2021-04-15 14:31, pirms 3 gadiem
A gazproms naudu šogad iedevuši miljonos eiro, nevis rubļos kā parasti?? Nē, nu lab, vismaz progress salīdzinājumā ar pagājušo gadu ir.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-15 14:36, pirms 3 gadiem
Galvenais, lai LD-10 tiek pie spēlēšanas, tā kā Skudra šim nedeva normālu ice time.

  +7 [+] [-]

, 2021-04-15 14:41, pirms 3 gadiem
juings rakstīja: Neatceros ka tik ātri parakstīti pirmie spēlētāji uz nākošo sezonu !
Baigi savlaicīgi čumudāns ar rubuļiem atnācis .
Hm dīvaini kaut kas pamainījies .
Kurš ir teicis, ka naudas čemodāns ir atnācis?
Ne pirmais, ne arī pēdējais Kolhoza līgas klubs, kurš slēdz līgumus ar spēlētājiem, kad nav ne centa komandas budžetā. Un pie tam saslēgtos līgumus izmanto kā argumentu sarunās ar potenciālo naudas devēju.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-15 14:46, pirms 3 gadiem
specha rakstīja: kā 1. vārtsargam viduvēja statistika, bet būs vizmaz sakarīgāks nekā sieti- veterāni no austrumiem
Ko dižu tu gaidīji? Kādu, kas NHL ir pirmais numurs šobrīd braucot uz Rīgas nabagmājā?

Nekas ūber jau nav protams, bet ļoti stabils izskatās savā statistikā. IndividuāliTop10 vārtsargs SHL pēdējās 3 sezonas lielos vilcienos. Bet neskatoties uz viņa individuālajiem statiem, kas varētu būt labāki, galvenais tomēr ir komandas sasniegumi un Frolunda ir ļoti spēcīga savas līgas paša augšgala komanda. Četras reizes sešos gados ČL paņemta un vēl vienreiz finlālā zaudēts, arī SHL vairāki tituli pēdējos gados. Ja tu tādā sistēmā esi, tad jau švaks neesi.

Labāks par krievu sietiem būs, tam piekrītu.

     [+] [-]

, 2021-04-15 14:51, pirms 3 gadiem
striker rakstīja: Gaļimovu-naļimovu vārtsargu ēra beigusies,nu sākas svensonu uznāciens.Šis priecīgs par tiem pašiem atmestajiem grašiem,lai vismaz pa velti kastē nav jāstāv.
Vispār jau Rīgas ''Aklajām zarnām'' ir bijusi ar svensona ēra vārtos. Telkvists, Ēriksons un Sperle.

     [+] [-]

, 2021-04-15 14:57, pirms 3 gadiem
Par Dārziņu skaidrs, nekur citur nebrauks, viņam dod līgumu, tiek pie ģiemenes un ģiemene dzīvo LV, kas var būt labāks par šo!

  +2 [+] [-]

, 2021-04-15 15:03, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Zubovs kopā ar naudas čemodānu ir ieradies? un savickijam nav uz gazpromu jābrauc kļančīt?
diezgan aizdomīgi viss ģinamkā notiek!
kas tur aizdomīgs? algu tak tagad nav jāmaksā, tik paraksta papīrus.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-15 15:03, pirms 3 gadiem
čista pēc bilde spriežot, vārtsargs liekas būs labs priekš ģinamas

     [+] [-]

, 2021-04-15 15:06, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: čista pēc bilde spriežot, vārtsargs liekas būs labs priekš ģinamas
bildēts caur pudeles dibenu arī

  -1 [+] [-]

, 2021-04-15 15:08, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: kas tur aizdomīgs? algu tak tagad nav jāmaksā, tik paraksta papīrus.
nu jā. vismaz vienreiz jau tā bija cik nu atceros. komanda salasīta a naudas vēl nav. man liekas jau grieza ledu krievu čempī, kad koferis atnāca.

 +10 [+] [-]

, 2021-04-15 15:17, pirms 3 gadiem
ogreskijs rakstīja: Ko dižu tu gaidīji? Kādu, kas NHL ir pirmais numurs šobrīd braucot uz Rīgas nabagmājā?

Nekas ūber jau nav protams, bet ļoti stabils izskatās savā statistikā. IndividuāliTop10 vārtsargs SHL pēdējās 3 sezonas lielos vilcienos. Bet neskatoties uz viņa individuālajiem statiem, kas varētu būt labāki, galvenais tomēr ir komandas sasniegumi un Frolunda ir ļoti spēcīga savas līgas paša augšgala komanda. Četras reizes sešos gados ČL paņemta un vēl vienreiz finlālā zaudēts, arī SHL vairāki tituli pēdējos gados. Ja tu tādā sistēmā esi, tad jau švaks neesi.

Labāks par krievu sietiem būs, tam piekrītu.
Zini, kas pats interesantākais? Tie krievu sieti pirms nonākšanas RD bija labi vārtsargi ar KHL pieredzi.

Gaļimovs - KHL ASG dalībnieks, vairākkārtējs nedēļas/mēneša labākais vārtsargs, 2xlīgas čempions, līgas statistikas līderis.
Proskurjakovs - RSL čempions, vairākkārtējs labākais nedēļas/mēneša vārtsargs, veterāns ar ļoti labiem cipariem KHL.
Lazušins - statistikas līderis, nedēļas/mēneša labākais vārtsargs. Un arī viņam statistika bija ļoti zolīda.

Naļimovs jau ir cits stāsts, jo tika ņemts jau sezonas gaitā un nekāds spīdeklis viņš nebija. Kā teicu pašā sākumā - paņēma, lai ir kas pastāv vārtiem priekšā. Ar savu uzdevumu, starp citu, galā tika.

Par pirmo trio - neviens no viņiem RD neieradās kā "siets". Par tādiem viņi palika tieši RD. Un, ja kas, arī Zeins Makintairs bija vispār NEKĀDS.

Tas pats Makintairs, kurš junioros ārdījās visās līgās, AHL bija TOP vārtsargs un ASG dalībnieks, kā arī tagad, kad atgriezās AHL, ir tajā pašā TOP līmenī.

Pašam izdosies izdomāt kāpēc tā (kāpēc pagājušsezon VISI RD vārtsargi bija "sieti", bet tikko no Rīgas prom, tā atkal tīri sakarīgi ripu ķērāji), vai, tomēr, vajadzēs palīdzību no zāles?

  +1 [+] [-]

, 2021-04-15 15:19, pirms 3 gadiem
Matsonam ir nikotīna un alkohola problēma dēļ pārāk daudzām uzvarām? Dinamo sastāvā rehabilitācija no uzvarām ir garantēta!!!

  +8 [+] [-]

, 2021-04-15 15:21, pirms 3 gadiem
Par pašu Matsonu - klasisks zviedru vārtsargs. Garš, tehnisks, pa ledu nevārtās. Nekas izcils nav, taču, visdrīzāk, viņš arī nebūs komandas vājākais posms.
Tādām RD ambīcijām (cīņai par PO) tīri adekvāts vārtsargs.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-15 15:22, pirms 3 gadiem
M rakstīja: Matsonam ir nikotīna un alkohola problēma dēļ pārāk daudzām uzvarām? Dinamo sastāvā rehabilitācija no uzvarām ir garantēta!!!
Cigāri noteikti nav labākais veids kā attīstīt un uzturēt nikotīna atkarību.

     [+] [-]

, 2021-04-15 15:27, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: nu jā. vismaz vienreiz jau tā bija cik nu atceros. komanda salasīta a naudas vēl nav. man liekas jau grieza ledu krievu čempī, kad koferis atnāca.
tā ir bijis ģinamā un daudzkur sportā vispār. lai neizskatās pēc nabagiem tagad dragā laicīgi, viss izludinātās sinerģijas tēmas ietvaros.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-15 15:28, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Cigāri noteikti nav labākais veids kā attīstīt un uzturēt nikotīna atkarību.
Jekimovs jāparaksta, lai ir ar ko sapīpēt

  +4 [+] [-]

, 2021-04-15 15:32, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Jekimovs jāparaksta, lai ir ar ko sapīpēt
Džeriņš, Bukarts, Cibuļskis, Kulda ar bija no tiem, kuru dēļ uz Arēnas ledus bija iznesta cigāru kaste.

     [+] [-]

, 2021-04-15 15:47, pirms 3 gadiem
Interesanti, Voris paliks Dinamo? Protams par play off var Dinamo nesapņot, ja nebūs normāla fermas kluba, kas vismaz OHL spēlē un kur regulāri var spēlēt ne tikai divi no sestās maiņas, bet arī ceturtā un piektā maiņa.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-15 16:02, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Zini, kas pats interesantākais? Tie krievu sieti pirms nonākšanas RD bija labi vārtsargi ar KHL pieredzi.

Gaļimovs - KHL ASG dalībnieks, vairākkārtējs nedēļas/mēneša labākais vārtsargs, 2xlīgas čempions, līgas statistikas līderis.
Proskurjakovs - RSL čempions, vairākkārtējs labākais nedēļas/mēneša vārtsargs, veterāns ar ļoti labiem cipariem KHL.
Lazušins - statistikas līderis, nedēļas/mēneša labākais vārtsargs. Un arī viņam statistika bija ļoti zolīda.

Naļimovs jau ir cits stāsts, jo tika ņemts jau sezonas gaitā un nekāds spīdeklis viņš nebija. Kā teicu pašā sākumā - paņēma, lai ir kas pastāv vārtiem priekšā. Ar savu uzdevumu, starp citu, galā tika.

Par pirmo trio - neviens no viņiem RD neieradās kā "siets". Par tādiem viņi palika tieši RD. Un, ja kas, arī Zeins Makintairs bija vispār NEKĀDS.

Tas pats Makintairs, kurš junioros ārdījās visās līgās, AHL bija TOP vārtsargs un ASG dalībnieks, kā arī tagad, kad atgriezās AHL, ir tajā pašā TOP līmenī.

Pašam izdosies izdomāt kāpēc tā (kāpēc pagājušsezon VISI RD vārtsargi bija "sieti", bet tikko no Rīgas prom, tā atkal tīri sakarīgi ripu ķērāji), vai, tomēr, vajadzēs palīdzību no zāles?
Pašam izdosies izdomāt, kāpēc tādiem super mega stāriem nācās parakstīt līgumu ar Jurku un dalīt vietu nabadzīgākajā KHL kluba vārtos?

Visi viņi ir bijuši labi, kaut kad...

Kad Proskurjakovs bija nazis? Pirms piecām, sešām sezonām? Tas pats Gaļimovs astoņās pēdējajās sezonās nomainījis sešas komandas un pirmais numurs spējis būt tikai...jā,tieši tā - Pie Skudras Torpēdās pirms jau vairākiem gadiem. Nekur citur. Līkne arī neiepriecinoša. Lazušins ir apmaldījies un savā pēdējo sezonu ripojumā no kalna nu jau attapies vienā no Slovākijas pastarīšiem! Par Naļimovu un Makintairu jau pats rakstīji.

Kad vispār DR ir spējusi piesaistīt karjeras plaukumā esošu LABU/ ĻOTI LABU vārtsargu? Kas tās par fantāzijām? mums ir tikai džeki, kas ripo pa kalnu lejā, vai tādi, kuri ir pašā karjeras sākumā. Savādāk nav bijis un nebūs! Un Matsons nav izņēmums visdrīzāk, noteikti ka paliktu Frolunda, ja ar viņu tur rēķinātos.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-15 16:09, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Jekimovs jāparaksta, lai ir ar ko sapīpēt
Jurim ar patīk pīpēt cigārus!

     [+] [-]

, 2021-04-15 16:27, pirms 3 gadiem
ogreskijs rakstīja: Pašam izdosies izdomāt, kāpēc tādiem super mega stāriem nācās parakstīt līgumu ar Jurku un dalīt vietu nabadzīgākajā KHL kluba vārtos?

Visi viņi ir bijuši labi, kaut kad...

Kad Proskurjakovs bija nazis? Pirms piecām, sešām sezonām? Tas pats Gaļimovs astoņās pēdējajās sezonās nomainījis sešas komandas un pirmais numurs spējis būt tikai...jā,tieši tā - Pie Skudras Torpēdās pirms jau vairākiem gadiem. Nekur citur. Līkne arī neiepriecinoša. Lazušins ir apmaldījies un savā pēdējo sezonu ripojumā no kalna nu jau attapies vienā no Slovākijas pastarīšiem! Par Naļimovu un Makintairu jau pats rakstīji.

Kad vispār DR ir spējusi piesaistīt karjeras plaukumā esošu LABU/ ĻOTI LABU vārtsargu? Kas tās par fantāzijām? mums ir tikai džeki, kas ripo pa kalnu lejā, vai tādi, kuri ir pašā karjeras sākumā. Savādāk nav bijis un nebūs! Un Matsons nav izņēmums visdrīzāk, noteikti ka paliktu Frolunda, ja ar viņu tur rēķinātos.
Par nažiem vai stāriem nevienu no viņiem nesaucu, taču viņi pirms pievienošanās RD bija normāli, KHL līmenim ļoti atbilstoši vārtsargi un nevienā brīdi ne sieti, kā te mēģina pasniegt. Ja jāatrod siets, tad tā bija RD aizsardzība.

Tādai komandai kā Rīga šis sākotnējais duets, Proskurjakovs-Gaļimovs vispār bija TOPs (un sezonas beigās viņi arī bija statistiski labākie, kas stājušies RD vārtos), ja godīgi.

Par fantāzijām nezinu, to pats piefantazēji.
Vai RD var dabūt labu vārtsargu pīķa formā? Protams, ka katram atšķiras ambīcijas, taču nedomāju, ka Kalniņš, Sedlāčeks, Eriksons, Holts nevarētu tikt attiecināti uz šo grupu. Sevišķi, ja saprotam tos mērogus un finansiālās iespējas kādas ir RD.

     [+] [-]

, 2021-04-15 16:40, pirms 3 gadiem
Un kur palika solījums leğionārus ņemt tajās pozīcijās, kur latviešus nolīgt neizdosies? Tas nozīmē, ka Kalniņš jau atteica.

     [+] [-]

, 2021-04-15 16:46, pirms 3 gadiem
guntis86 rakstīja: Un kur palika solījums leğionārus ņemt tajās pozīcijās, kur latviešus nolīgt neizdosies? Tas nozīmē, ka Kalniņš jau atteica.
No otras puses - nav jau tā, ka kāds no brīvajiem Latvijas vārtsargiem būtu stabili KHL komandas otrā vārtsarga līmenī.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-15 17:04, pirms 3 gadiem
Ja šo ņen kā otro, tad pirmo vārtsargu noskatīs NHL finālā?

     [+] [-]

, 2021-04-15 17:11, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par nažiem vai stāriem nevienu no viņiem nesaucu, taču viņi pirms pievienošanās RD bija normāli, KHL līmenim ļoti atbilstoši vārtsargi un nevienā brīdi ne sieti, kā te mēģina pasniegt. Ja jāatrod siets, tad tā bija RD aizsardzība.

Tādai komandai kā Rīga šis sākotnējais duets, Proskurjakovs-Gaļimovs vispār bija TOPs (un sezonas beigās viņi arī bija statistiski labākie, kas stājušies RD vārtos), ja godīgi.

Par fantāzijām nezinu, to pats piefantazēji.
Vai RD var dabūt labu vārtsargu pīķa formā? Protams, ka katram atšķiras ambīcijas, taču nedomāju, ka Kalniņš, Sedlāčeks, Eriksons, Holts nevarētu tikt attiecināti uz šo grupu. Sevišķi, ja saprotam tos mērogus un finansiālās iespējas kādas ir RD.
Normāli, tieši tā. Tāpēc jau hokeja zinātāji un insaideri pirms sezonas teica, ka vārtsargu līnija maigi sakot nepārliecina. Veči, kuri kaut kad bija labi, bet pēdējajās sezonās ir vērojams regress un likumsakarīgi pirmā numura vietu vārtos nav spējuši izcīnīt vairs nekur. Proskurjakovs cīnījās jau par otrā vārtsarga vietu Sočos, vairs ne par pirmā un bija jau parakstījis līgumu ar VHL klubu, jo darbu KHL dabūt vairs nevarēja. Nav aizdomīgi? Par veciem lauriem grūti dabūt labu darbu, bet Skudra izručija savus čomus. Apvienojumā ar Rīgas briesmīgo aizsardzību tur bija auzas.

Katrs nākamais papildinājums vārtos tika gaidīts ar cerībām, bet nekā. Dabūja tādus papildinājumus, kādus varēja dabūt uz to dienu. Un protams likumsakarīgs rezultāts.

Makintaira motivācija braukt uz Rīgu man joprojām ir mīkla.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-15 17:47, pirms 3 gadiem
Līgums ar Dārziņu izsaka,ka nebūs Playoff

  +1 [+] [-]

, 2021-04-15 17:49, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Jurim ar patīk pīpēt cigārus!
Itseviški maskavā, gazprom mājā zem galda

  -1 [+] [-]

, 2021-04-15 17:55, pirms 3 gadiem
striker rakstīja: Gaļimovu-naļimovu vārtsargu ēra beigusies,nu sākas svensonu uznāciens.Šis priecīgs par tiem pašiem atmestajiem grašiem,lai vismaz pa velti kastē nav jāstāv.
atkal slikti. tev vispār grūti dzīvē, jo viss slikti viss slikti

  -1 [+] [-]

, 2021-04-15 18:21, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār jau Rīgas ''Aklajām zarnām'' ir bijusi ar svensona ēra vārtos. Telkvists, Ēriksons un Sperle.
Sperli diez vai var pieskaitīt pie tās ēras, jo nospēlēja pāris mačus pirmajā sezonā...
Slēpts komentārs: ainars_vindulis_4034643

  -1 [+] [-]

, 2021-04-15 18:52, pirms 3 gadiem
sochi farm- transit- zenit / ska- gazprom- chemodan

  +5 [+] [-]

, 2021-04-15 19:10, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār jau Rīgas ''Aklajām zarnām'' ir bijusi ar svensona ēra vārtos. Telkvists, Ēriksons un Sperle.
Rēcīgi, ka ģinamas nīdējs atcerās komandas vārtsargus labāk nekā viņu atbalstītāji

  -2 [+] [-]

, 2021-04-15 19:12, pirms 3 gadiem
A Kalniņ Janka???

     [+] [-]

, 2021-04-15 19:50, pirms 3 gadiem
hokejists77 rakstīja: A Kalniņ Janka???
ja nebūs citu variantu šam, vienmēr var paņemt kā otro
vai pirmo
jo parasti kalniņš pirmos izkonkurē

     [+] [-]

, 2021-04-15 20:49, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār jau Rīgas ''Aklajām zarnām'' ir bijusi ar svensona ēra vārtos. Telkvists, Ēriksons un Sperle.
Svensoni bija un nāk atkal. No tiem 3 pieminētajiem vienīgi Telijs kaut ko vārtos rādīja.
Mums vislabākais ir bijis letiņš Edža,tad tatārs Biļalovs,kurš pašreiz pēc 2.trešdaļas ir vadībā pret Bobu un bruģē ceļu uz NHL, un tad vēl amerikānis laikam- Holts,kurš bija labs,bet kā uzsāka muzicēt,tā arī zaudēja formu .

  +1 [+] [-]

, 2021-04-15 21:03, pirms 3 gadiem
striker rakstīja: Svensoni bija un nāk atkal. No tiem 3 pieminētajiem vienīgi Telijs kaut ko vārtos rādīja.
Mums vislabākais ir bijis letiņš Edža,tad tatārs Biļalovs,kurš pašreiz pēc 2.trešdaļas ir vadībā pret Bobu un bruģē ceļu uz NHL, un tad vēl amerikānis laikam- Holts,kurš bija labs,bet kā uzsāka muzicēt,tā arī zaudēja formu .
Nedomāju,ka Bibalovs tiks NHL viņam maksimums divvirzienu līgums spīd.Un vēl latviešu valodā viņš ir Bilalovs,ko diemžēl aizmirst pat neatkarīgās Latvijas hokeja komentētaji kā Zaharovs un Prāmnieks.Piemēram savoku laikos latviešu komentētāji izrunāja Fetisovs Kapustins nevis Feķisovs Kapusķins kopumā kauns par šo krieviskošanos.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-15 21:09, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Nedomāju,ka Bibalovs tiks NHL viņam maksimums divvirzienu līgums spīd.Un vēl latviešu valodā viņš ir Bilalovs,ko diemžēl aizmirst pat neatkarīgās Latvijas hokeja komentētaji kā Zaharovs un Prāmnieks.Piemēram savoku laikos latviešu komentētāji izrunāja Fetisovs Kapustins nevis Feķisovs Kapusķins kopumā kauns par šo krieviskošanos.
Laiks rādis par Biļalovu. Tikko ielaida gan 3.golu. Pokkkka-ura !!
Es neaizraujos ar to uzvārdu pārbūvi,arī svensoni man ir tādi,nevis svenšoni. Vienīgi slovāku uzvārdus filtrēju Hara ir Hara,nevis Čara,piem.

     [+] [-]

, 2021-04-15 21:21, pirms 3 gadiem
striker rakstīja: Laiks rādis par Biļalovu. Tikko ielaida gan 3.golu. Pokkkka-ura !!
Es neaizraujos ar to uzvārdu pārbūvi,arī svensoni man ir tādi,nevis svenšoni. Vienīgi slovāku uzvārdus filtrēju Hara ir Hara,nevis Čara,piem.
Nav tāda Biļalova ir Bilalovs cienīsim valsts valodu un te nav nekāda sakara ar svensoniem un Haru

  +1 [+] [-]

, 2021-04-15 21:24, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Nav tāda Biļalova ir Bilalovs cienīsim valsts valodu un te nav nekāda sakara ar svensoniem un Haru
labs ir.sarunājuši.Cienīsim. Un tgd. khl hokeja pārtraukumā paklausīsiemies vēl reizi Līvu "dzimto valodu""

     [+] [-]

, 2021-04-15 21:39, pirms 3 gadiem
striker rakstīja: labs ir.sarunājuši.Cienīsim. Un tgd. khl hokeja pārtraukumā paklausīsiemies vēl reizi Līvu "dzimto valodu""
Bet varbūt kaut ko atbilstošu brīvdienām https://www.youtube.com/watch?v=cd0...

  +1 [+] [-]

, 2021-04-15 21:43, pirms 3 gadiem
Problēma slēpjas aizsardzības līnijā, tur ir radikāla tīrīšana jāveic, neviens vārtsargs nerādīs tur brīnumus, visticamāk pirmais numurs vārtos tiks ņemts Kalniņš

     [+] [-]

, 2021-04-15 21:44, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Bet varbūt kaut ko atbilstošu brīvdienām https://www.youtube.com/watch?v=cd0Gezw3E18
Šāds muzons nav manā gaumē. tad jau labāk Drēģera "Dzērāja dziesmu " ja par to tēmu.
Diemžēl,Bobs vēl uz Rīgu pie mūsējiem nebrauks Tikko viss beidzās..

     [+] [-]

, 2021-04-15 21:46, pirms 3 gadiem
striker rakstīja: Šāds muzons nav manā gaumē. tad jau labāk Drēģera "Dzērāja dziesmu " ja par to tēmu.
Diemžēl,Bobs vēl uz Rīgu pie mūsējiem nebrauks Tikko viss beidzās..
Man ir 56 gadi ,bet ļoti patīk latviešu alternatīvā mūzika un metāls,un protams visas 80 gadu blices,jo Pērkona koncertus cenšos apmeklēt,cik vien ir iespēja.

     [+] [-]

, 2021-04-15 21:55, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Man ir 56 gadi ,bet ļoti patīk latviešu alternatīvā mūzika un metāls,un protams visas 80 gadu blices,jo Pērkona koncertus cenšos apmeklēt,cik vien ir iespēja.
Supper!

     [+] [-]

, 2021-04-15 22:59, pirms 3 gadiem
striker rakstīja: Svensoni bija un nāk atkal. No tiem 3 pieminētajiem vienīgi Telijs kaut ko vārtos rādīja.
Mums vislabākais ir bijis letiņš Edža,tad tatārs Biļalovs,kurš pašreiz pēc 2.trešdaļas ir vadībā pret Bobu un bruģē ceļu uz NHL, un tad vēl amerikānis laikam- Holts,kurš bija labs,bet kā uzsāka muzicēt,tā arī zaudēja formu .
Un kā tad Pruseks? Vai tas pats Janka Kalniņš. Un Edža patiesībā nemaz tik superīgs nebija... Izcils viņam bija viens plejofs. Regulārajā sezonā cipari nebūt nav izcili. Pēdējā piegājienā pat šīs sezonas RD stilā. To uzvaru vairāk, jo palīgi laukumā arī bija labāki.

     [+] [-]

, 2021-04-15 23:16, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Un kā tad Pruseks? Vai tas pats Janka Kalniņš. Un Edža patiesībā nemaz tik superīgs nebija... Izcils viņam bija viens plejofs. Regulārajā sezonā cipari nebūt nav izcili. Pēdējā piegājienā pat šīs sezonas RD stilā. To uzvaru vairāk, jo palīgi laukumā arī bija labāki.
Man Pruseks nelikās nosauktā trijnieka kandidāts. Edža tūlīt pēc tās epopejas ar ārpusspēles iegūto potītes traumu pamazām arī atkopās.
Redz,var skatīties tikai statistiku,bet ir reālā situācija arī vārtsarga darbībā-tas ir kādas grūtības metienus viņš atvaira,vai arī piem.tauriņus laiž biežāk utt.

     [+] [-]

, 2021-04-16 00:28, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Nav tāda Biļalova ir Bilalovs cienīsim valsts valodu un te nav nekāda sakara ar svensoniem un Haru
Nu nu. Ir gan Biļalovs. Uzvārdā taču viņam ir 'ja' nevis 'a' burts. Tādējādi veidojas 'ļ' no 'lj'.

     [+] [-]

, 2021-04-16 07:40, pirms 3 gadiem
Nav jau tik mazas tās algas arī DR uz kopējā Eiropas tirgus fona. Un pietiek vārtsargu, kuri labprāt pienem šo piedāvājumu. Nudien nav tā, ka Rīga būtu vienmēr spēlējusi ar otrās škiras preci.
Kalnińš, visticamāk, cer uz ko naudīgāku, gan jau kādas sarunas notiek, ar saviem statistikas cipariem var arī ko labāku dabūt. Tā statistika gan savākta spēlējot ar Jokerit aizsargiem. Baumo par Omsku, vai tā būs- nezinu. Tas Grubecs vińiem tīri labs, otru legionāru vārtos neparakstīs.
Šis varētu būt tīri labs vārtsargs, tāds Holta tips, kuram varētu arī aiziet spêle pie uzticēšanās. Ar uzvarētāja psihologiju. Bet, kā jau Juris teica- ar švaku aizsardzību īsto glābēju vārtos grūti atrast.

     [+] [-]

, 2021-04-16 09:04, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār jau Rīgas ''Aklajām zarnām'' ir bijusi ar svensona ēra vārtos. Telkvists, Ēriksons un Sperle.
Mani nemaz nepārsteidz, ka Tu vari nosaukt Dinamo pagātnes spēlētājus. Nekad neesmu šaubijies, ka esi Dinamo kvēls fans.