Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rautakallio par sezonas sākumu, latviešu spēli, Cipuļa metienu…

Jānis Celmiņš

Rautakallio par sezonas sākumu, latviešu spēli, Cipuļa metienu…
Peka Rautakallio
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šobrīd Kontinentālās Hokeja līgas čempionātā iestājies pirmais sezonas pārtraukums, pēc kura iespējams izdarīt pirmos vērtējumus par šo sezonu. Portāls Sportacentrs.com to lūkoja darīt kopā ar Rīgas „Dinamo” galveno treneri Peku Rautakallio, aicinot somu hokeja speciālistu uz garāku sarunu.

Noslēdzies pirmais posms Kontinentālās Hokeja līgas regulārajā čempionātā. Kādus secinājumus varam izdarīt par „Dinamo” komandu?
Kad ieskatāmies turnīra tabulā un redzam pozīciju, kurā atrodamies, es teiktu mums varēja būt trīs, četras uzvaras vairāk. Esam rādījuši sniegumu, lai spētu uzvarēt, taču dažās spēlēs pietrūka paša galvenā – vārtu gūšanas. Vienā, divās spēlēs mums nebija nekādu variantu uz uzvaru, kas nozīmē, ka kaut kas nav kārtībā. Sezonas pašā sākumā, iespējams, es pārāk uzspiedu komandai sev vēlamo spēles stilu. Brīdī, kad es to sapratu, ļāvu spēlētājiem spēlēt vairāk pa savam – tā saukto krievu hokeju. No otras puses, es joprojām gribu, lai komanda spēlētu tā kā es to vēlos. Pirms pāris nedēļām mēs atkārtoti izrunājām šīs lietas un nu visiem vajadzētu būt pilnīgi skaidram, ko es vēlos. Piemēram, pagājušajā nedēļā mēs nospēlējām divas ļoti labas spēles pret „Yugru” un Magņitogorskas „Metalurgu”, taču īsi pirms pauzes nospēlējām traģisku spēli pret „Severstal”. Es nesapratu, kas notika šajā spēlē. Man izskatījās, ka fiziski spēlētāji bija uz ledus, taču mentāli atradās kaut kur citur. Manuprāt, komanda jau pēdējā spēlē domāja par brīvdienām. Tā tas nedrīkst būt! Nedēļas sākumā spēlējam ļoti labi, beigās – nekā! Mani tas neapmierina.

Kuras ir komandas labākās spēles līdzšinējā sezonā?
Labu maču aizvadījām Liepājā, mazais laukums, agresīva spēle, ātrums. Spēlētāji ar to tika galā diezgan labi. Vairākus labus mačus aizvadījām viesos – Sanktpēterburgā, Čehovā, pret „Severstal” viesos nespējām trāpīt tukšos vārtos, bet visu spēli aizvadījām labi. Rezultāts ne vienmēr ataino komandas parādīto sniegumu laukumā.

Un sliktākās spēles…
Konkrētu mačus nesaukšu, taču bija vairāki mači, kurus zaudējām bez variantiem. Lielākoties gan sezonas sākumā.

27 punkti un devītā vieta Rietumu konferencē. Tā ir patiesā „Dinamo” komandas vieta šobrīd?
Šobrīd šo faktu mainīt vairs nav iespēju. Ja esam tikuši pie 27 punktiem un šobrīd esam devītie konferencē, tad tā ir mūsu vieta. No otras puses, mums ir diezgan liela rezerve un esmu drošs, ka komanda var spēlēt krietni labāk. Tas ir tas, ko es gribu pierādīt sezonas turpinājumā. Iespējams, pat ir labāk, ka šobrīd esam devītie. Ja būtu trešie vai ceturtie, visiem liktos, ka viss ir kārtībā. Šis ir brīdis, kad es gribētu teikt paldies spēlētājiem, kuri tomēr spēja saņemties pēc smagā sezonas sākuma. Puiši nepadevās un cīnījās. Kad Maskavas „Dinamo” komanda bija ieradusies Rīgā, es nedaudz aprunājos ar Hariju Vītoliņu. Viņš teica, ka man būs nepieciešami vismaz seši mēneši, lai saprastu latviešu hokeju. Jāsaka, ka viņam ir taisnība. Es tikai tagad pa īstam sāku saprast ap ko lietas grozās.

Ko esat sapratis?
Latvieši ir stūrgalvīgi un ļoti neatlaidīgi. Viņiem ir labi zināms spēles stils, kādā spēlējuši iepriekš, bet to mainīt ir ļoti grūti. Manis piedāvātais spēles modelis prasa smagu darbu. Lielā mērā es viņus saprotu, nav viegli. Profesionālais hokejs prasa nopietnus raksturus un ir grūti mainīties.

Kas bija tās domas, kas šaudījās pa prātu sezonas sākumā, kad komanda spēlēja neveiksmīgi?
Man bija nepieciešams laiks lai saprastu, kas notiek. Pirms Somijas turnīra es sapratu, ka virziens, kurā ejam nav pareizais. Mēs progresējām ar katru spēli, taču kaut kas nebija kārtībā. Ja šobrīd būtu sezonas sākums, es sāktu pavisam citā stilā. Spēlētājiem ir jāmācās spēlēt abos laukuma galos gan ar ripu, gan bez tās. Šobrīd treniņos ļoti daudz pie tā strādājam, arī pie metienu realizācijas – metieni, metieni un vēlreiz metieni… Šobrīd vairāk mācu, nevis trenēju. Tās ir divas dažādas lietas, ar ko es tomēr nebiju rēķinājies.

Iespējams, bija kļūdas jau saknē – komandas komplektācijas jautājumā?
Nedomāju… Spēlētājiem ir jāsaprot, ka viņi ir profesionāļi. Epizodiski dažiem ar to ir problēmas. Ja esi profesionālis, tad nedrīksti dot sev atlaides.

Pēc Bjerna Melina atbrīvošanas, vienā no preses konferencēm teicāt – šo jautājumu uzdodiet Sējēja kungam. Vai tas nozīmē, ka Melinam bija jāpaliek komandā?
Manuprāt, nē! Tas bija pilnīgi pareizs lēmums, kuru toreiz nevēlējos komentēt. Pirmā lieta – līdz tam viņš bija aizvadījis 19 spēles (ieskaitot pārbaudes spēles – autors), nespēja būt rezultatīvs, lietderības koeficients – lielos mīnusos. Ja komandā esi ārzemnieks, tad ir jārāda adekvāts sniegums. Komanda no viņa to nesagaidīja. Otrā lieta – „Lokomotiv” aviokatastrofā viņš zaudēja vienu no saviem labākajiem draugiem un, manuprāt, līdz pat šim brīdim tam nav spējis tikt tam pāri. Pēc šī negadījuma viņam bija bail lidot…

Kā ar to tikuši galā pārējie?
Dažiem joprojām klājas grūti. Ģirts Ankipāns, kurš bija ļoti labs Kārļa Skrastiņa draugs to visu pārdzīvo vēl šodien.

Kā vērtējat pārējo komandas ārzemnieku sniegumu?
Fredriks Varjs var spēlēt labi abos laukuma galos, taču pagaidām to demonstrē vien epizodiski. Džeimijs Lundmarks joprojām ir savas spēles meklējumos, Niklass Luceniuss ir jauns spēlētājs un Normunds Sējējs vēlas viņam dot iespēju.

Kā ar Jakubu Šindelu?
Brīdī, kad paņēmām viņu, komandai bija ļoti grūts laiks. Ja būtu gadījies vēl kāds savainojums un mums nebūtu, ko sūtīt laukumā. Viņš bija pieejams tirgū un tika paņemts. Redzēs, šobrīd viņš dara visu, ko no viņa prasu.

Bet viņš negūst vārtus…
Jā, tā ir, bet es no viņa to negaidu un neprasu.

Arī Mārtiņš Cipulis nespēj gūt vārtus. Kā ar viņu?
Viņš ir spēlētājs, kurš apveltīts ar, iespējams, labāko metienu visā līgā. Sezonas sākumā viņš pa pretinieku vārtiem meta maz. Pēdējā laikā es no viņa prasu trīs, četrus metienus pa periodu un viņš progresē. Pēdējā laikā momenti ir, gan būs arī vārti.

Meistarība?
Viņš ir ļoti meistarīgs.

Talants?
Arī ar to viss ir kārtībā. Viņš ir lielisks cīnītājs. Iekritīs pirmie vārti un nāks arī nākamie, ticiet man.

Pēcspēles preses konferencēs bieži pieminat spēlētāju talantu un meistarību.
Sapratu jautājumu (iesmejas). Es nesaku, ka spēlētājiem nav talanta un meistarības, es vēlos pateikt, ka ja tev ir talants un meistarība arī veiksme būs ar tevi. Vietējie spēlētāji ir pieraduši, ka vārtus gūst ārzemnieki, šobrīd viss ir manījies un tas ir jādara pašiem. Mums ir meistarīgi spēlētāji un jo labāk viņi spēlē un cīnās, jo lielāka cerība, ka veiksme būs ar viņiem. Tas ir tas, ko es saku šajās preses konferencēs, iespējams, dažreiz tieku pārprasts. Ja veiksme nav ar tevi, tev tā ir jānopelna.

Cik ilgi pašam bija jādomā, pirms piekritāt kļūt par „Dinamo” galveno treneri?
Man pat prātā nebija doma atteikt. Vienīgais, ko es vēlējos zināt, kāda būs komanda un kas tajā mainījies salīdzinājumā ar pagājušo sezonu. Tikai vēlāk apjautu, cik daudz spēlētāju komanda ir zaudējusi, īpaši to, kuri spēja gūt vārtus. Domāju, ka spēsim piesaistīt labus ārzemniekus un viss būs kārtībā, taču viss neizdevās kā plānots.

Vai bijāt cerējis, ka vietējie spēlētāji būs spēcīgāki, meistarīgāki, talantīgāki?
Cerēju, ka atsevišķās pozīcijās viņi būs labāki, jā. Piemēram, Galviņš – viņš ir lielisks spēlētājs, viņš var palīdzēt komandai un to arī dara. Viņš padara savu darbu tiešām labi – aizsardzībā, uzbrukumā, mazākumā, viņam ir lieliski dotumi un gaišs prāts, bet vai vēlas iet uz priekšu un progresēt? Tas ir jautājums, uz kuru viņam pašam jārod atbilde.

Aizsardzības līnijā mums nav ārzemnieku. Ko varat teikt par latviešu aizsargiem?
Visi ir lieliski slidotāji, labi atdod piespēles, cīnās, met pa vārtiem, bet izpratne par spēli aizsardzībā ir lielākā problēma. Tas ir gan tehnikas, gan taktikas jautājums. Aizsarga galvenais uzdevums ir uzvarēt divcīņu un atdot labu pirmo piespēli. Pavisam cita lieta – kad pretinieks ieslido mūsu zonā, mēs pārāk bieži zaudējam savu pozīciju, ļaujam uzbrucējam izvērsties. Tas neder! Ar uzbrucējiem ir līdzīgi, ieiet pretinieku zonā un tā vietā, lai apspēlētu, uzmet pa vārtiem.

Kas bija Jūsu lielākais pārsteigums, ierodoties Rīgā?
Es biju patiesi pārsteigts par cilvēkiem, kuri te ir ļoti laipni un izpalīdzīgi. Iepriekš te biju bijis pirms 30 gadiem un jāsaka, ka te viss ir mainījies līdz nepazīšanai. Atbraucu uz Piņķiem novērtēju treniņu bāzi un sapratu tikai vienu – ir viss, kas vajadzīgs. Nevar teikt, ka biju pārsteigts, bet gan priecīgs par to ko redzu.

„Dinamo” šosezon spēlēs izslēgšanas spēlēs?
Tas ir mans mērķis, šaubu nav. Noteikti spēlēsim!

  +5 [+] [-]

, 2011-11-14 15:20, pirms 14 gadiem
Pekka izklausās ļoti pašpārliecināts par pēdējo jautājumu, pat pārāk, jo nu jau pagājusi 1/3 no sezonas un kad jau sākām kāpt no bedres ārā, atkal tajā iekritām. Cerams, ka šī bedre neturpināsies pēc pārtraukuma!

 +34 [+] [-]

, 2011-11-14 15:23, pirms 14 gadiem
Lieliska intervija! Burtiski viss, kas mani interesēja/nebija skaidrības.
Paldies!

 +43 [+] [-]

, 2011-11-14 15:24, pirms 14 gadiem
''Tas ir mans mērķis, šaubu nav. Noteikti spēlēsim!'' Turēsim uz vārda Peka!

  +9 [+] [-]

, 2011-11-14 15:26, pirms 14 gadiem
Izskatās, ka Peka patiešām sāk saprast, kas ir kas Latvijā un kas ir kas KHL. Tad, varbūt nākamsezon viss nostāsies savās vietās un RD atkal būs konkurētspējīgs.

 +33 [+] [-]

, 2011-11-14 15:26, pirms 14 gadiem
Cipam labakais metiens KHL =]]]]

 +26 [+] [-]

, 2011-11-14 15:27, pirms 14 gadiem
Man patīk Rautakallio, viņā ir kas tāds, kas citos treneros nav... Sajūta, ka viņš ir kā liels Gudrību Tēvs. Labi izprot hokeju, palīdz, gan garīgi, gan arī fiziski.

 +25 [+] [-]

, 2011-11-14 15:27, pirms 14 gadiem
Man patīk šis vecis. Runā un saka pa lielam visu kā ir!

 +52 [+] [-]

, 2011-11-14 15:28, pirms 14 gadiem
Varbūt tagad liksiet Cipu mierā, pat trenneris saka ka viss būs ok..es arī ticu,man Cipas spēle patīk un zinu ka drīz visi pārējie viņu arī lielīs

  +5 [+] [-]

, 2011-11-14 15:28, pirms 14 gadiem
Tomēr pēdējā atbildē viens no doubt about it arī bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-14 15:33, pirms 14 gadiem
roberts.kuzmins rakstīja: Pekka izklausās ļoti pašpārliecināts par pēdējo jautājumu, pat pārāk, jo nu jau pagājusi 1/3 no sezonas un kad jau sākām kāpt no bedres ārā, atkal tajā iekritām. Cerams, ka šī bedre neturpināsies pēc pārtraukuma!
Nesaprotu, kāpēc, lai nebūtu pārliecināts par to, ka būsim playoffos... Vijaz, turpinot kauties, tur netiks un tik viegli noteikti nebūs sākt spēlēt hokeju, aizmirstot par klopi. Levs arī ir objektīvi vājāks par Dinamo un vēl četras komandas, kuras ir virs Dinamo tabulā, ir ņemamas viennozīmīgi. Kādas tad vel problēmas tikt izslēgšanas spēlēs varētu būt?

 +12 [+] [-]

, 2011-11-14 15:33, pirms 14 gadiem
Par Cipu - es domāju, ka Peka zinās labāk par mums...
Un arī par to sniegumu, itkā jau liekas, ka visu laiku ir pakaļā, bet vai ta pie Jūļa bija savādāk? Uz tās pašas PO robežas sēdējām, Jūlis bija laimīgs, visi laimīgi - bet šeit jau var just, ka PO robeža nepatīk jau Pekam pašam! VISS BŪS KĀRTĪBĀ!

 +17 [+] [-]

, 2011-11-14 15:35, pirms 14 gadiem
R.C rakstīja: Cipam labakais metiens KHL =]]]]
labākais!priekš pretinieku komandām. Šosezon vēl neviens nav sūdzējies

 +11 [+] [-]

, 2011-11-14 15:35, pirms 14 gadiem
No doubt about it.
Slēpts komentārs: hypocrisy
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Calvin
Slēpts komentārs: M

  +3 [+] [-]

, 2011-11-14 15:42, pirms 14 gadiem
Vispār forši lai izdodas.
Slēpts komentārs: AnnaKravale

 +10 [+] [-]

, 2011-11-14 15:45, pirms 14 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Ir sajūta , ka Cipulis redz tikai vārtsargu neviss vārtus
ir sajūta, ka vairāki (gan līdzjutēji, gan vienkārši skatītāji) neredz tālāk par TV pulti... Interesants jautājums, ja jau Cipulis ir tik slikts, tad kādēļ viņu tur vispār laukumā? Treneris nekompetents? Visi nekompetenti? Vai varbūt liela daļa "līdzjutēju" ir, maigi izsakoties, nekompetenti? [...]

  -3 [+] [-]

, 2011-11-14 15:45, pirms 14 gadiem
Nu tā - visi tagad izlasīs un sajūsmināsies, kāds kruts onkulis ir mūsu treneris.
Bet trenera darba kvalitāti norāda rezultāts uz tablo un viet tabulā. Mums tā ir slikta, spēles nav, tāpat vispār nav jūtams, ka komanda tikut vadīta no trenera puses.
Bet cilvēkiem jau patīk skaistas runas un ja vēl tajās pasaka ka viss ir slikti, visi neko nejēdz un neprot, tad cilvēki ir gatavi sajūsmināti aplaudēt un domā, ka ir ieradies mesija.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-14 15:46, pirms 14 gadiem
no vina mutes dieva ausis
lai veicas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-11-14 15:48, pirms 14 gadiem
Hipopo rakstīja: Nesaprotu, kāpēc, lai nebūtu pārliecināts par to, ka būsim playoffos... Vijaz, turpinot kauties, tur netiks un tik viegli noteikti nebūs sākt spēlēt hokeju, aizmirstot par klopi. Levs arī ir objektīvi vājāks par Dinamo un vēl četras komandas, kuras ir virs Dinamo tabulā, ir ņemamas viennozīmīgi. Kādas tad vel problēmas tikt izslēgšanas spēlēs varētu būt?
OBJEKTĪVI Dinamo ir līdzīgos spēkos ar Ļevu un Spartaku. Un tikpat objetīvi vājāks par visām pārējām rietumu komandām. Vitjaz neskaitās. Tātad cīņa par PO būs starp šīm 3 komandām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +24 [+] [-]

, 2011-11-14 15:50, pirms 14 gadiem
masalskis123 rakstīja: Neko jaunu nepateica.
Kā, neko jaunu!? Vai Tu zināji, ka Cipulim ir labākais metiens visā KHL?

  +4 [+] [-]

, 2011-11-14 15:54, pirms 14 gadiem
M,masalskis123 vienmer ir informets par visu,ta ka vinam tas nebija jaunums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-11-14 15:55, pirms 14 gadiem
SportaDievs rakstīja: Man patīk Rautakallio, viņā ir kas tāds, kas citos treneros nav... Sajūta, ka viņš ir kā liels Gudrību Tēvs. Labi izprot hokeju, palīdz, gan garīgi, gan arī fiziski.
Tāds fanu puika... Peka nav paveicis neko, lai Tu teiktu šādus vārdus. Znaroks un Šuplers vispār ir Dievi tādā gadījumā!

  +8 [+] [-]

, 2011-11-14 15:56, pirms 14 gadiem
M rakstīja: Kā, neko jaunu!? Vai Tu zināji, ka Cipulim ir labākais metiens visā KHL?
Mēs jau, duraki, ta neredzam, ka ar katru metienu Cipa notriec kādu poltergeistu, spoku vai vēl kādu nešķīsteni, kas tur ap vārtiem maisās.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-14 15:57, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Pekka ir labākais treneris, kas bijis Latvijā.
Vēlviens fanu puika. Tihonovs, Znaroks, Šuplers tagad arī Nolans.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-11-14 16:00, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Pekka ir labākais treneris, kas bijis Latvijā. Bet liekas, ka viņam būtu jāvada komandas, kurās ir spēcīgi spēlētāji. Tādas komandas, kā AK Bars, MM utt. Grūti iet ar tām vājākām.
Tikai viņam nekad neviens tādas komandas nezkāpēc nav uzticējis. Tā ka mēs nevaram zināt, kas no tā sanāktu.

  -2 [+] [-]

, 2011-11-14 16:03, pirms 14 gadiem
Cipulim labakais metiens liiga Kas japipe, lai kko tadu pateiktu tam Pekam nav pilns rublis . Khl liga cipuli metiena zina pat TOP 200 nevaret ielikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-14 16:07, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Pekka ir labākais treneris, kas bijis Latvijā. Bet liekas, ka viņam būtu jāvada komandas, kurās ir spēcīgi spēlētāji. Tādas komandas, kā AK Bars, MM utt. Grūti iet ar tām vājākām.
Tas nu gan ir par skaļu teikts. Ko tad viņš tādu ir sasniedzis, piemēram, tas pats Znaroks ir bijis KHL labākais treneris un ir vienīgais(!) treneris kurš strādā no KHL pirmās dienas vienā klubā. Zinot to, ka KHL ir tendence mainīt trenerus visai bieži, tas ir ievērojams sasniegums.

     [+] [-]

, 2011-11-14 16:09, pirms 14 gadiem
Assasin,teoretiski jau vins nestradaja visu laiku viena kluba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-11-14 16:11, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Protams ir pāragri spriest. Bet es tik tā, domāju. Viss mans viedoklis ir subjektīvs un nevajag ņemt to kā patiesību. Laiks rādīs. Arī Šuplers pirmo sezonu ar RD sāka ļoti vāji.
Pie tam, kā redzam ar CSKA viņam neiet tik labi. Varbūt viņam padodas kāčāt ausaiderus labāk, nekā jau meistarus.
Šuplers pirmo sezonu RD sāka vāji? Laikam sajauci ar otro sezonu, jo pirmajā pat ar astoņu zaudējumu sēriju, mēs joprojām atradāmies 16. vietā tb playoff-zonā
Ar CSKA manuprāt viņam iet normāli, biju gaidījis pat sliktākus rezultātus.
Par to ka viņam labāk padodas trenēt vājākas komandas, tev piekrītu.

  +5 [+] [-]

, 2011-11-14 16:13, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Nu nevar zināt, kādi būtu rezultāti, ja MVD neapvienotots ar Maskavas Dinamo!
LABRĪT!! Ar MVD Znaroks bija otrais rietumos un spēlēja Gagarina kausa finālā, ar OHK Dinamo izkrita pirmajā kārtā, par kādiem rezultātiem tu runā?
Slēpts komentārs: Fedorov91
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-14 16:15, pirms 14 gadiem
biskaps rakstīja: Assasin,teoretiski jau vins nestradaja visu laiku viena kluba
Teorētiski, jā, praktiski 90% sastāvu veidoja MVD hokejisti pēc apvienošanās, no MD pārnāca tikai Tolpeko un Komarovs.

     [+] [-]

, 2011-11-14 16:15, pirms 14 gadiem
Peka varbut ir gudrs vecis, bet tiesam apsaubu vina sos te izteicienus par to, ka speletaji nesaprot, viniem ir jamacas u.t.t. mes esam luzeru tauta, sadi izteicieni tikai vairak grauj speletaju pasapzinu. Ja mes butu kadi spani, tad tas deretu, speletaji par spiti speletu labak lai aizbastu muti trenerim, bet nejau mes ziemelnieki.
mums ir vajadzigs tads treneris ka Rziga vai Znaroks, kuri pat smscredit.lv speletajus aizstavetu un aukletu ka savus delus un sadotu pa muti katram zurnalistam kurs atlautos par komandu kautko sliktu pateikt.

  -2 [+] [-]

, 2011-11-14 16:15, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Es par sezonas gala rezultātu, kad pirmajā sezonā, mēs bez variantiem izkritām no PO.
Un kāds tad bija gala rezultāts? Ja atceros 12 vieta 24 komandu konkurencē. Ļoti labs rezultāts, tikko dibinātā klubā, pilnīgi nezināmā līgā. Somam ir problēmas ar ieeļļotu kaujas mašīnu

     [+] [-]

, 2011-11-14 16:16, pirms 14 gadiem
Velasco,pirmaja sezona play off vini izgazas tapec,ka tas viss lielai dalai speletaju bija pirmais nopietnais playoff turnirs. Neaizstavu Supleru,bet ta nu isti nebija vina vaina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-14 16:17, pirms 14 gadiem
Fjodorov - 10.vieta

  +4 [+] [-]

, 2011-11-14 16:17, pirms 14 gadiem
musu speletaji pedejo gadu laika ir spelejusi pie tris dazadiem treneriem
Znaroks - mani speletaji ir vislabakie
Suplers - a man principa vienalga
Peka - man trukst labu un talantigu speletaju
pie kura bija vislabakie rezultati? idealais treneris butu kautkas pa vidam no viniem visiem trim.

  +5 [+] [-]

, 2011-11-14 16:18, pirms 14 gadiem
raksts rakstīja: Kā ar Jakubu Šindelu?
Brīdī, kad paņēmām viņu, komandai bija ļoti grūts laiks. Ja būtu gadījies vēl kāds savainojums un mums nebūtu, ko sūtīt laukumā. Viņš bija pieejams tirgū un tika paņemts. Redzēs, šobrīd viņš dara visu, ko no viņa prasu.

Bet viņš negūst vārtus…
Jā, tā ir, bet es no viņa to negaidu un neprasu.
Tātad snaiperis, kuram nav jāgūst vārti? Interesanti...
It īpaši, ja ņemam vērā ko Pekka "reklamēja" sākumā:

“Ko no viņa sagaidu laukumā? Mērķtiecīgu pretinieku vārtu apdraudējumu – viņam ir jāmet pa vārtiem, viņam nekas cits nav jāizgudro, pie pirmās iespējas – metiens. Viņš savā ziņā ir snaiperis, bijis visu savu karjeru tāds – lai tagad savas labākās īpašības liek lietā,” - P. Rautakallio

  +2 [+] [-]

, 2011-11-14 16:19, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Un kāds tad bija gala rezultāts? Ja atceros 12 vieta 24 komandu konkurencē. Ļoti labs rezultāts, tikko dibinātā klubā, pilnīgi nezināmā līgā. Somam ir problēmas ar ieeļotu kaujas mašīnu
Pat 10. vieta
Bet par to ieļļoto kaujas mašīnu nepiekritīšu - ir izjukušas pagājušā gada abas līdermaiņas - Ņiživijs-Hartigans-Surovijs, Dārziņš-Trotters-Rēdlihs

  -2 [+] [-]

, 2011-11-14 16:20, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Ieeļotu? Nu nezinu gan. Daudzi līderi prom. Jauni ārzemnieki. Domāju, ka no ieeļotas komandas tur maz kas palika pāri.
Soms jaunos ārzemniekus pats izvēlējās Turklāt par līderi uzskatītu tikai Dārziņu. Surovijs un Hartigans bija labi kapātāji.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-14 16:20, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: musu speletaji pedejo gadu laika ir spelejusi pie tris dazadiem treneriem
Znaroks - mani speletaji ir vislabakie
Suplers - a man principa vienalga
Peka - man trukst labu un talantigu speletaju
pie kura bija vislabakie rezultati? idealais treneris butu kautkas pa vidam no viniem visiem trim.
Dievs dod lai tas būtu Nolans

  -1 [+] [-]

, 2011-11-14 16:20, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Es par sezonas gala rezultātu, kad pirmajā sezonā, mēs bez variantiem izkritām no PO.
Nūū, pirmajā sezonā mēs izkritām bez variantiem tāpēc, ka sezonas beigu kalendārs bija pilnīgi bezcerīgs priekš RD (piecas spēles septiņās dienās, vai) un lielisks priekš MD. Un, ja pamanīji, tad CSKA, kuri pirmo kārtu pārvarēja, pec tam ar vēl lielāku ''ablomu'' kā RD, zaudēja tam pašam MD.

  -3 [+] [-]

, 2011-11-14 16:21, pirms 14 gadiem
Assasinss' rakstīja: Pat 10. vieta
Bet par to ieļļoto kaujas mašīnu nepiekritīšu - ir izjukušas pagājušā gada abas līdermaiņas - Ņiživijs-Hartigans-Surovijs, Dārziņš-Trotters-Rēdlihs
Triecienmaiņa (uz aizsardzības rēķina) bija tikai Dārziņš-Trotters-Rēdlihs. Šogad arī ir tikai viena triecienmaiņa, tikai treneris nemāk uztrenēt pārējos.

  +4 [+] [-]

, 2011-11-14 16:24, pirms 14 gadiem
Jolkins rakstīja: Tātad snaiperis, kuram nav jāgūst vārti? Interesanti...
It īpaši, ja ņemam vērā ko Pekka "reklamēja" sākumā:

“Ko no viņa sagaidu laukumā? Mērķtiecīgu pretinieku vārtu apdraudējumu – viņam ir jāmet pa vārtiem, viņam nekas cits nav jāizgudro, pie pirmās iespējas – metiens. Viņš savā ziņā ir snaiperis, bijis visu savu karjeru tāds – lai tagad savas labākās īpašības liek lietā,” - P. Rautakallio
Pats jau sevi nenoliksi?

Jurka Savickis. Ar Peku rādīsim tādu hokeju, kādu nerāda neviens....

Pēc mēneša kāsieniem. Jurka Savickis : "Man personīgi nepatīk Rautakallio hokejs."

     [+] [-]

, 2011-11-14 16:24, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Triecienmaiņa (uz aizsardzības rēķina) bija tikai Dārziņš-Trotters-Rēdlihs. Šogad arī ir tikai viena triecienmaiņa, tikai treneris nemāk uztrenēt pārējos.
Būtībā Dinamo uzvaras iepriekš ir balstījušās uz vienu maiņu un pārējo kapāšanos aizsardzībā.
Kaut vai PO pret SKA, kad Karijas maiņa guva gandrīz visus vārtus, bet pret MVD klusēja, pagājušās sezonas lieliskais starts ir saistīts ar Hartigana maiņas fantastisko spēli. Arī šogad lielākā daļa uzvaru gūtas uz vienas maiņas nopelna uzbrukumā.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-14 16:27, pirms 14 gadiem
Assasinss' rakstīja: Būtībā Dinamo uzvaras iepriekš ir balstījušās uz vienu maiņu un pārējo kapāšanos aizsardzībā.
Kaut vai PO pret SKA, kad Karijas maiņa guva gandrīz visus vārtus, bet pret MVD klusēja, pagājušās sezonas lieliskais starts ir saistīts ar Hartigana maiņas fantastisko spēli. Arī šogad lielākā daļa uzvaru gūtas uz vienas maiņas nopelna uzbrukumā.
Tomēr pie Šuplera pat tajos brīžos kad Dārziņa maiņa dominēja, pārējie ko sameta, pie Pekas visi nevar iemest. RD Statistika ir vienkārši smieklīga, dažiem 20 punkti, citiem vispār knapi 5.

     [+] [-]

, 2011-11-14 16:29, pirms 14 gadiem
Assasinss' rakstīja: Būtībā Dinamo uzvaras iepriekš ir balstījušās uz vienu maiņu un pārējo kapāšanos aizsardzībā.
Kaut vai PO pret SKA, kad Karijas maiņa guva gandrīz visus vārtus, bet pret MVD klusēja, pagājušās sezonas lieliskais starts ir saistīts ar Hartigana maiņas fantastisko spēli. Arī šogad lielākā daļa uzvaru gūtas uz vienas maiņas nopelna uzbrukumā.
Bet tas arī ir loģiski. Trenerim ir jājūt savas iespējas. Un Šupleram bija racionālāks stils. Ja iemest var tikai viena maiņa, tad atbilstoši arī tiek veidoti spēles uzdevuni maiņām.

     [+] [-]

, 2011-11-14 16:33, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tomēr pie Šuplera pat tajos brīžos kad Dārziņa maiņa dominēja, pārējie ko sameta, pie Pekas visi nevar iemest. RD Statistika ir vienkārši smieklīga, dažiem 20 punkti, citiem vispār knapi 5.
Ja paskatās virspusēji pagājušo sezonu, tad es to iedalu četros posmos:
Sākumā pateicoties Hartigana maiņai esam līgas galvgalī(tikmēr Dārziņš ,piemēram, vispār klusē)
Pēc tam vairāk zaudējumu, bet uzvaras pārsvarā atnes maiņa Dārziņš-Sprukts-Rēdlihs, kamēr septembra varoņi klusē.
Tad sausuma periods decembrī kad līderi ir savainoti.
Un visbeidzot janvārī, kad dominēja Trottera maiņa.
Šādi arī vienmērīgi tie punkti sadalījās, kad viena maiņa uguņoja,tad citi klusēja. Šogad pie ūberkrutā hokeja uguņo viena maiņa, pārējie klusē.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-14 16:34, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Bet tas arī ir loģiski. Trenerim ir jājūt savas iespējas. Un Šupleram bija racionālāks stils. Ja iemest var tikai viena maiņa, tad atbilstoši arī tiek veidoti spēles uzdevuni maiņām.
Šuplers atrada atslēgas kā uzvarēt spēles, Pekka ar savu ūberkruto hokeju tās vēl nav atradis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-11-14 16:37, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tomēr pie Šuplera pat tajos brīžos kad Dārziņa maiņa dominēja, pārējie ko sameta, pie Pekas visi nevar iemest. RD Statistika ir vienkārši smieklīga, dažiem 20 punkti, citiem vispār knapi 5.
Tā nevarēšana iemest kaut kā ir saistīta ar to ''metam un metam'' taktiku. Jo, ja tu zini, ka tev var būt tikai viena, divas iespējas spēlē, tad ar viņām nedrīkst apieties bezrūpīgi, līdz ar to koncentrēšanās uz katru metienu ir augstāka. Kas pilnīgi nav novērojams daudzmetienu variantā- vajag tik mest, gan jau kaut kas iekritīs.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-14 16:45, pirms 14 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Es visu laiku domāju, ka ipulim ir viens no labākajiem metieniem līgā, vnk. viņam krīt tikai pasaules čempionātos pret NHL vārtsargiem.
Tas ir tāpat kā šahā, kad tu spēlē pret sava līmeņa spēlētāju, viss normāli, ja pretī iznāk galīgs muļķis- tu būvē savu smalko kombināciju, bet šis, vispār neko nesajēdzot, ar kaut kādu stulbu gājienu, pats to nesaprazdams, visu izjauc.

     [+] [-]

, 2011-11-14 16:46, pirms 14 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Es visu laiku domāju, ka ipulim ir viens no labākajiem metieniem līgā, vnk. viņam krīt tikai pasaules čempionātos pret NHL vārtsargiem.
nuja, jo KHL>NHL

  -1 [+] [-]

, 2011-11-14 16:47, pirms 14 gadiem
SportaDievs rakstīja: Man patīk Rautakallio, viņā ir kas tāds, kas citos treneros nav... Sajūta, ka viņš ir kā liels Gudrību Tēvs. Labi izprot hokeju, palīdz, gan garīgi, gan arī fiziski.
The power of PR.

  -3 [+] [-]

, 2011-11-14 16:55, pirms 14 gadiem
Par to Cipuli es apsēdos ! Vai viņš zina ka šamais ar labako metienu līgā nespej gūt vārtus 1,5 gadus no vietas. Idiots tas Pekka ir.Cipulim skaidri japasaka -ja nebūs vārti ,tad ej bezdarbniekos par 100 ls strādā ielas slaucīt ar slotu ,un hokeja nuju ,lai pat aizmirst.

  -3 [+] [-]

, 2011-11-14 17:10, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Soms jaunos ārzemniekus pats izvēlējās Turklāt par līderi uzskatītu tikai Dārziņu. Surovijs un Hartigans bija labi kapātāji.
Nu gan pārspīlē! Nekur tas Šuplers augstāk nav bijis regulārās sezonas ietvaros, tur pat vien, vienmēr, bijis ap 7. - 9. vietu konforencē. Play off gan šim sanācis uzrīkot nelielu grautiņu, tomēr vel jo projām uzskatu, ka abus gadus mums ļoti paveicās ar pretiniekiem, pret Znaroku puišiem nekad nav motivācija jāmeklē, kur nu vel pēc kāsiena iepriekšējās sezonas 2. kārtā, nu a tādas komandas kā tā gada SKA parasti savas play off kārtas zaudē vel pirms pirmā iemetiena. Bet nu, lai paliek play off, to kāds būs plat off pie Pekas mēs redzēsim tikai pavasarī, ja vispār redzēsim.

Neesmu Pekas fans, bet reāli skatos, ka turpat kur Šuplers vien viņš ir, tāpat kā Šupleram bija pilnīgi bezcerīgas spēlēs tāpat ir arī Pekam.

Un nu neteiksi taču, kā šī komanda nav vājākā par pag. gada modeli? Šī ir izteikti vājāka visās līnijās, sākot ar vārtsargiem un beidzot ar uzbrukumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-14 17:32, pirms 14 gadiem
Pēc pārtraukuma Cipulis iemetīs hattrick. Ka es te sēžu!

     [+] [-]

, 2011-11-14 17:33, pirms 14 gadiem
Ezitis rakstīja: Tomēr pēdējā atbildē viens no doubt about it arī bija
Nevar nebūt, no doubt about it!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-14 17:41, pirms 14 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Nu gan pārspīlē! Nekur tas Šuplers augstāk nav bijis regulārās sezonas ietvaros, tur pat vien, vienmēr, bijis ap 7. - 9. vietu konforencē. Play off gan šim sanācis uzrīkot nelielu grautiņu, tomēr vel jo projām uzskatu, ka abus gadus mums ļoti paveicās ar pretiniekiem, pret Znaroku puišiem nekad nav motivācija jāmeklē, kur nu vel pēc kāsiena iepriekšējās sezonas 2. kārtā, nu a tādas komandas kā tā gada SKA parasti savas play off kārtas zaudē vel pirms pirmā iemetiena. Bet nu, lai paliek play off, to kāds būs plat off pie Pekas mēs redzēsim tikai pavasarī, ja vispār redzēsim.

Neesmu Pekas fans, bet reāli skatos, ka turpat kur Šuplers vien viņš ir, tāpat kā Šupleram bija pilnīgi bezcerīgas spēlēs tāpat ir arī Pekam.

Un nu neteiksi taču, kā šī komanda nav vājākā par pag. gada modeli? Šī ir izteikti vājāka visās līnijās, sākot ar vārtsargiem un beidzot ar uzbrukumu.
Par bezcerīgumu gan nevaru piekrist. Šogad bezcerīgās spēles jau ir savākušās vairāk nekā trīs Šuplera sezonās kopā.

     [+] [-]

, 2011-11-14 17:52, pirms 14 gadiem
Pekas stila kvintesence. No 11. līdz 19.sekundei.

Чурбан железный, чтоб ты заржавел!
- YouTube

  +3 [+] [-]

, 2011-11-14 18:03, pirms 14 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Nu gan pārspīlē! Nekur tas Šuplers augstāk nav bijis regulārās sezonas ietvaros, tur pat vien, vienmēr, bijis ap 7. - 9. vietu konforencē. Play off gan šim sanācis uzrīkot nelielu grautiņu, tomēr vel jo projām uzskatu, ka abus gadus mums ļoti paveicās ar pretiniekiem, pret Znaroku puišiem nekad nav motivācija jāmeklē, kur nu vel pēc kāsiena iepriekšējās sezonas 2. kārtā, nu a tādas komandas kā tā gada SKA parasti savas play off kārtas zaudē vel pirms pirmā iemetiena. Bet nu, lai paliek play off, to kāds būs plat off pie Pekas mēs redzēsim tikai pavasarī, ja vispār redzēsim.

Neesmu Pekas fans, bet reāli skatos, ka turpat kur Šuplers vien viņš ir, tāpat kā Šupleram bija pilnīgi bezcerīgas spēlēs tāpat ir arī Pekam.

Un nu neteiksi taču, kā šī komanda nav vājākā par pag. gada modeli? Šī ir izteikti vājāka visās līnijās, sākot ar vārtsargiem un beidzot ar uzbrukumu.
tikai Šuplera laikos bijām viena no rezultatīvakajām komandām..bet ar Peku mums katrs gols ir kā svētki..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-14 18:11, pirms 14 gadiem
Es redzēju sapnī, ka mūsējie vinnēs kādas 15 spēles pēc kārtas. Visas 15 arī noskatījos, tākā - uztraukumam nav pamata.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-11-14 18:38, pirms 14 gadiem
Nolans slavē Cipuli, Peka saka ka viņam ļoti labs metiens(pārspīlē bet metiens patiešām Cipulim ir ļoti labs-DR noteikti viens no labākajiem). Tiem kuriem patīk kādu lamāt noteikti nepiekritīs jo tad būs jāmeklē kāds cits kam uzklupt. Cipulis 8 gadus pēc kārtas spēlē Latvijas izlasē.
Kādreiz rodas iespaids ka visi labākie hokeja treneri sēž te un komentē, bet DR vada nemākuļi. Var būt tomēr vairāk ticēt hokeja treneriem.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-14 19:40, pirms 14 gadiem
Acīmredzot labs metiens nav vajadzīgs vārtu gūšanai.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-14 20:04, pirms 14 gadiem
gregors rakstīja: Nu tā - visi tagad izlasīs un sajūsmināsies, kāds kruts onkulis ir mūsu treneris.
Bet trenera darba kvalitāti norāda rezultāts uz tablo un viet tabulā. Mums tā ir slikta, spēles nav, tāpat vispār nav jūtams, ka komanda tikut vadīta no trenera puses.
Bet cilvēkiem jau patīk skaistas runas un ja vēl tajās pasaka ka viss ir slikti, visi neko nejēdz un neprot, tad cilvēki ir gatavi sajūsmināti aplaudēt un domā, ka ir ieradies mesija.
RD komandas problēmas ir tiešs LV bērnu hokeja darba rezultāts. Nav ielikti pareizi pamati.

1. Jāpalielina kompetentu treneru daudzums, nevaram paši, aicinam ārzemnieku (cik tas maksā?) [piemēram ŠVEICE, 20.gs. 80.gadu beigas 90.gadu sākums, kad tika pieaicināti, tieši bērnu, treneri no Austrumeiropas].
2. Klubos, sporta skolās jāalgo skautinga un individuālās sagatavotības tipa treneri, kas piedalās visā treniņprocesā un spēlēs, izvērtē katra spēlētāja prasmes un iemaņas, sniedz rekomendācijas, kas, kā un kad uzlabojams.

Slidotprasme - pirmajā treniņu gadā jātrenējas ir bez nūjām, lai bērns pareizi iemācās slidot (vajadzīgi treneri, kā arī daudz un bieži jāslido, LEDUS ĪRE!, cik tas maksā?) [piemērs, Krievijas austrumu komandas];
Tehnikas elementu izpilde (metieni, piespēles, iemetiens, māņu kustības, apvešana, u.c.) - nepieciešams individuāls treniņdarbs ārpus kopējā treniņprocesa (kad, ar ko, cik tas maksā?) (vai LV vispār ir treneri, kas to var pavilkt);
Fiziskā forma - 1/3 vēl var nospēlēt, bet visai spēlei spēka nepietiek (LV ir pietiekams fiziskās sagatavotības treneru daudzums, bet klubi iztiek bez treneriem un treniņprocesa);
Spēka spēles trūkums - jāpieaicina treneri no Kanādas uz kādiem gadiem 10, lai iemāca LV trenerus un jaunos spēlētājus, kā pareizi pielietot spēka paņēmienus laukumā un pie bortiem;
Taktika un pareizas pozīcijas ieņemšana - tas jau ir treneru inteliģences un prāta jautājums, vai spēj to nodot jaunajiem spēlētājiem (grūti, ja pats to neprot, jā ir sapratne, ka ir nepareizi nospēlēts, bet kā ir jāspēlē, lai kļūdas nepieļauj - nezin).

P.S.
Tikai tad var runāt par RD komandas treneri, kas atnācis uz klubu ar savu spēles redzējumu un nevar to realizēt. Nav problēma nokomplektēt RD ar leģionāriem (t.i. - somiem), bet mēs tak gribam redzēt savējos!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-14 20:17, pirms 14 gadiem
Es piekrītu Rautakallio viedoklim par Cipuli, jo viņš tiešām ir īsts kapātājs, tikai pietrūkst nedaudz veiksmes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-14 21:23, pirms 14 gadiem
Par tiem laipnajiem latvija cilvekiem gan sasmidinaja, Latvija jau nav ta vieta kur tevi pret tevi laipni izturesies IZNEMOT ja nesi pazistama persona i to arii...

Intervija kopuma laba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-14 21:41, pirms 14 gadiem

     [+] [-]

, 2011-11-14 21:46, pirms 14 gadiem
aivarasa rakstīja: Par to Cipuli es apsēdos ! Vai viņš zina ka šamais ar labako metienu līgā nespej gūt vārtus 1,5 gadus no vietas. Idiots tas Pekka ir.Cipulim skaidri japasaka -ja nebūs vārti ,tad ej bezdarbniekos par 100 ls strādā ielas slaucīt ar slotu ,un hokeja nuju ,lai pat aizmirst.
Amur Cipulis bija otrais rezultatīvākais komandā, ja nemaldos. Arī LV izlasē savu tiesu golu ir sametis.
Kāpēc nevar iemest RD - nrezinu.
pie tam, ja neskaita hronisko nespēju iemest vārtos, tomēr nokapē līdz galam un atstrādā arī defā.
Potenciāls ir.
P.S. Amur gribēja pagarināt līgumu, bet nožmiedzās.

     [+] [-]

, 2011-11-14 21:51, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Un ko tad Rauta butu teicis, ka Cipulis ir muļķis un vairs viņam netic. Skaidrs, ka publiskajā telpā Rauta neko sliktu neteiks, centīsies uzmundrināt utt., bet noteikti, ka iekšēji saprot, ka pietrūkst tās meistarības.... Vairāk kā trešdaļas aizvadīta, bet vārtu kā nav tā nav. Uz veiksmes trūkumu var norakstīt pāris spēles, bet ne jau 22.
Cipulis joprojām ir RD, jo vienkārši ir latvietis, cītīgs, strādājošs, bet meistarības trūkst.
Tieši neatceros, bet Cipuli jau iepriekšējās sezonās sauca par "misters decembris" vai janvāris.... viņš sāk mest tikai no sezonas vidus

  -2 [+] [-]

, 2011-11-14 21:52, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: RD komandas problēmas ir tiešs LV bērnu hokeja darba rezultāts. Nav ielikti pareizi pamati.

1. Jāpalielina kompetentu treneru daudzums, nevaram paši, aicinam ārzemnieku (cik tas maksā?) [piemēram ŠVEICE, 20.gs. 80.gadu beigas 90.gadu sākums, kad tika pieaicināti, tieši bērnu, treneri no Austrumeiropas].
2. Klubos, sporta skolās jāalgo skautinga un individuālās sagatavotības tipa treneri, kas piedalās visā treniņprocesā un spēlēs, izvērtē katra spēlētāja prasmes un iemaņas, sniedz rekomendācijas, kas, kā un kad uzlabojams.

Slidotprasme - pirmajā treniņu gadā jātrenējas ir bez nūjām, lai bērns pareizi iemācās slidot (vajadzīgi treneri, kā arī daudz un bieži jāslido, LEDUS ĪRE!, cik tas maksā?) [piemērs, Krievijas austrumu komandas];
Tehnikas elementu izpilde (metieni, piespēles, iemetiens, māņu kustības, apvešana, u.c.) - nepieciešams individuāls treniņdarbs ārpus kopējā treniņprocesa (kad, ar ko, cik tas maksā?) (vai LV vispār ir treneri, kas to var pavilkt);
Fiziskā forma - 1/3 vēl var nospēlēt, bet visai spēlei spēka nepietiek (LV ir pietiekams fiziskās sagatavotības treneru daudzums, bet klubi iztiek bez treneriem un treniņprocesa);
Spēka spēles trūkums - jāpieaicina treneri no Kanādas uz kādiem gadiem 10, lai iemāca LV trenerus un jaunos spēlētājus, kā pareizi pielietot spēka paņēmienus laukumā un pie bortiem;
Taktika un pareizas pozīcijas ieņemšana - tas jau ir treneru inteliģences un prāta jautājums, vai spēj to nodot jaunajiem spēlētājiem (grūti, ja pats to neprot, jā ir sapratne, ka ir nepareizi nospēlēts, bet kā ir jāspēlē, lai kļūdas nepieļauj - nezin).

P.S.
Tikai tad var runāt par RD komandas treneri, kas atnācis uz klubu ar savu spēles redzējumu un nevar to realizēt. Nav problēma nokomplektēt RD ar leģionāriem (t.i. - somiem), bet mēs tak gribam redzēt savējos!!!
Respect Tevis teiktajam.
Apstākļu sakritības dēļ sanāk regulāri noskatīties Rīga 95 un Bisenieka 2002.gada puiku treniņus un man tiešām patīk kā tas process notiek.
Ir jāapvieno mūsu treneru vēsturiskās zināšanas ar citām skolām un jaunākajām idejām un principā rezultātam vajadzētu ar laiku būt.
Skaties kā gribi, bet Baltkrieviju junioru un jauniešu hokejā mēs esam apdzinuši. Ļoti svarīgi visam Latvijas hokejam būs šī gada U20 un U18 čempji - ja abas komandas noturēsies elitē (u18 izksatās labāk), tad varētu būt 3 - 5 g laikā normāls izrāviens.
Un vēlreiz varu uzsvērt - nevajag mums te vienu somu visgudreli un PR speciālistu, kurš kādreiz ir bijis labs hokejists, lai noliktu visu, kas Latvijas hokejā ir bijis. Par treneri viņu man pat neceļas roka saukt, jo Treneris nevar publiski daudzas reizes nolikt savu komandu, ko diemžēl Peka dara. Ne vienmēr no laba hokejista, kurš ir arī harizmātiska persona (kādas runas preses konferencēs, zaudējums Helsinku teātrim), sanāk labs treneris.

Vēl arvien ceru, ka man par Peku nāksies savas domas mainīt un parādīsies gan rezultāts, gan cieņa pret vietu kur viņš strādā (laikam gan pēdējais ir svarīgāk un pirmais tad varbūt atnāks).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-14 22:13, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Un ko tad Rauta butu teicis, ka Cipulis ir muļķis un vairs viņam netic. Skaidrs, ka publiskajā telpā Rauta neko sliktu neteiks, centīsies uzmundrināt utt., bet noteikti, ka iekšēji saprot, ka pietrūkst tās meistarības.... Vairāk kā trešdaļas aizvadīta, bet vārtu kā nav tā nav. Uz veiksmes trūkumu var norakstīt pāris spēles, bet ne jau 22.
Cipulis joprojām ir RD, jo vienkārši ir latvietis, cītīgs, strādājošs, bet meistarības trūkst.
Sezonas beigās Cipulis būs sametis pietiekami daudz. Peka varēja normāli izteikties bet ja saka ka iespējams labākais metiens tad tomēr kaut kas ir vairāk nekā tikai uzslavas uzslavu pēc. Vai tad Nolans arī tāpat vien Cipuli uzslavēja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-14 22:20, pirms 14 gadiem
Tiek meklēts "hokeja eksperts" ar lietotājvārdu sandis444, kurš teica, ka Cipulis šosezon neiemetīs nevienus vārtus! Gribēju saderēt uz kasti alus, bet biksēs mīzējs sabijās.. Jau iepriekš teicu, ka Cipulis ir vērtīgs spēlētājs - daudz vērtīgāks nekā dažs labs leģionārs.. Veiksme un tikai VEIKSME viņam pašlaik nav klāt.. Protams, Pekka arī nedaudz pārspīlē par to labākā metiena īpašnieku, bet nu nevar teikt, ka viņam tas metiens ir bēdīgāks nekā pārējiem Dinamo metējiem.. Galvenais ir vajadzīgs tikai laiks.. Būs brīdis, ka Mārtiņš atvērsies un tad būs grūti varočikiem ķert Cipuļa ripas.. + ņemot vērā cik daudz melnā darba viņš paveic (kuru kā labākā metiena īpašniekam viņam nebūtu jādara), tad viņš ir ļoti labs ieguvums Dinamo!

     [+] [-]

, 2011-11-14 22:45, pirms 14 gadiem
Cipanz rakstīja: Amur Cipulis bija otrais rezultatīvākais komandā, ja nemaldos. Arī LV izlasē savu tiesu golu ir sametis.
Kāpēc nevar iemest RD - nrezinu.
pie tam, ja neskaita hronisko nespēju iemest vārtos, tomēr nokapē līdz galam un atstrādā arī defā.
Potenciāls ir.
P.S. Amur gribēja pagarināt līgumu, bet nožmiedzās.
Atstrādā defā? Nu varētu arī labāk atstrādāt.

     [+] [-]

, 2011-11-14 23:26, pirms 14 gadiem
Jūtu, ka Rautakallio izvilks lielo lozi ar Cipuli!

     [+] [-]

, 2011-11-15 00:30, pirms 14 gadiem
archend rakstīja: Varbūt tagad liksiet Cipu mierā, pat trenneris saka ka viss būs ok..es arī ticu,man Cipas spēle patīk un zinu ka drīz visi pārējie viņu arī lielīs
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-15 01:46, pirms 14 gadiem
archend rakstīja: Varbūt tagad liksiet Cipu mierā, pat trenneris saka ka viss būs ok..es arī ticu,man Cipas spēle patīk un zinu ka drīz visi pārējie viņu arī lielīs
Man arī patīk Cipuļa spēle. Tiešām prieks skatīties, kā viņš cīnās līdz galam katrā epizodē un paveic lielu darbu. Par metienu - neesmu KHL lietpratējs, bet šobrīd Rīgas Dinamo un Latvijas izlasē Cipulim varētu būt labākais metiens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-15 07:58, pirms 14 gadiem
Peka uzlaboja garastāvokli

  +1 [+] [-]

, 2011-11-15 08:54, pirms 14 gadiem
izskatās,ka nākošgad pundurzaķu aizsardzībā nebūs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-15 09:54, pirms 14 gadiem
Deportivo rakstīja: Man arī patīk Cipuļa spēle. Tiešām prieks skatīties, kā viņš cīnās līdz galam katrā epizodē un paveic lielu darbu. Par metienu - neesmu KHL lietpratējs, bet šobrīd Rīgas Dinamo un Latvijas izlasē Cipulim varētu būt labākais metiens.
Cipulim noteikti ir visdaiļākais atvēziens
Tas tagad nozīmē, ka vaina ir slidās.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-15 10:02, pirms 14 gadiem
pinta rakstīja: izskatās,ka nākošgad pundurzaķu aizsardzībā nebūs
varēs Matulis ar Tevi,Laviņu un Reķi ietriept Bocmani

     [+] [-]

, 2011-11-15 10:34, pirms 14 gadiem
ehemm.. vai tik nesen Peka neteica, ka Šindelu ņem tieši kā potenciālo snaiperi? Vai es ko jaucu...? Tagad Peka saka, ka no Šindela vārtus negaida un neprasa....

     [+] [-]

, 2011-11-15 11:04, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: K.Astašenko: "Domāju, ka "Dinamo" zēni vēl nav gatavi tik profesionālam trenerim, kāds ir [Peka] Rautakallio. Viņš atbilst NHL līmeņa trenerim, ir ar augstām prasībām. "

http://www.tvnet.lv/sports/hokejs/396318-musu_hokejists_kurs_uz_dibena_nokera_krosbiju
Deratizācija arēnā vairs nav vajadzīga, jo visas žurkas, peles un pat mušas ir apsprāgušas no Pekas profesionalitātes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-15 17:41, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Par bezcerīgumu gan nevaru piekrist. Šogad bezcerīgās spēles jau ir savākušās vairāk nekā trīs Šuplera sezonās kopā.
Tiem kas piemirsuši kā tad īsti gāja Dinamo pirmajā sezonā un cik smagi patiesībā zaudējumi bija tolaik iesaku izmantot KHL mājslapā piedāvāto iespēju apskatīt visus kāda kluba "mačus" šajā līgā.
Turpat arī var redzēt Šuplera ēras sākuma sausās spēles Dinamo izpildījumā.

     [+] [-]

, 2011-11-15 23:32, pirms 14 gadiem
.............. rakstīja: ir sajūta, ka vairāki (gan līdzjutēji, gan vienkārši skatītāji) neredz tālāk par TV pulti... Interesants jautājums, ja jau Cipulis ir tik slikts, tad kādēļ viņu tur vispār laukumā? Treneris nekompetents? Visi nekompetenti? Vai varbūt liela daļa "līdzjutēju" ir, maigi izsakoties, nekompetenti? [...]
Ir sajūta ,kad Cipuli labāk redzētu daiļslidošanas laukumā.

     [+] [-]

, 2011-11-15 23:36, pirms 14 gadiem
Deportivo rakstīja: Man arī patīk Cipuļa spēle. Tiešām prieks skatīties, kā viņš cīnās līdz galam katrā epizodē un paveic lielu darbu. Par metienu - neesmu KHL lietpratējs, bet šobrīd Rīgas Dinamo un Latvijas izlasē Cipulim varētu būt labākais metiens.
Liels darbs tev ir ,salauž nūju,trāpa pa ledu,gandrīz trāpija pa ripu.....atopies mudak,hokejs ir jāspēlē!