Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

''Winter Ice Break'' Rīgā - ''Dinamo'' derbijs zem klajas debess

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

''Winter Ice Break'' Rīgā - ''Dinamo'' derbijs zem klajas debess
Miķelis Rēdlihs un Minskas ''Dinamo'' hokejisti cīņā pirms gada. Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Pēdējā savstarpējā spēle šosezon priekšā Rīgas un Minskas ''Dinamo'' komandām. Šī gan solās būt īpašāka par pārējām - otro sezonu pēc kārtas abas vienības spēli aizvadīs ārpus ''Arēna Rīga'' sienām, tiekoties brīvdabas ledus laukumā pie Rīgas 84. vidusskolas.

''Winter Ice Break'' akcijas ietvaros spēle zem klajas debess jau otro gadu notiek Rīgā pie 84. vidusskolas, un abas reizes tajā piedalās Rīgas un Minskas komandu hokejisti. Pagājušogad uzvaru ar 3:1 izcīnīja viesi. Šogad rīdzinieki gatavojas atmaksāt par piedzīvoto zaudējumu un iepriecināt savus līdzjutējus.

''Uzaugu, spēlējot hokeju ārā. Lieliski, ka šāda spēle notiks,'' priecīgs par gaidāmo iespēju aizvadīt hokeja maču brīvdabā bija kanādietis Metjū Majone. Rīgas ''Dinamo'' aizsargs arī atklāja, ka fani no viņa puses var gaidīt nelielu pārsteigumu: ''Negribu atklāt visus noslēpumus, bet kopā ar kādu latviešu rokkgrupu ierakstījām dziesmu. Pēc Zvaigžņu spēles man sociālajos tīklos parādījās daudz sekotāju - varbūt tas iedrošinās arī citus hokejistus parādīt savas ārpussporta prasmes.''

"Šis pasākums vairāk domāts faniem. Loģiski, ja man dotu iespēju izvēlēties, aizvadītu maču Arēnā. Bet fani ir mūsu sastāvdaļa, un viņi mūs šogad ir spēcīgi atbalstījuši. Esam parādā viņiem, un spēle būs lieliski svētki," sarunā ar Sportacentrs.com pirmsspēles treniņā vakardien norādīja Rīgas ''Dinamo'' galvenais treneris Ģirts Ankipāns. "Apstākļi abām komandām būs vienādi. Nedomāju, ka cīņas likteni izšķirs tas, kas notiks apkārt. Izšķirs tas, kura komanda būs labāk gatava spēlei. Un mēs būsim gatavi."

Tiesa, ne visi rīdzinieku hokejisti varēs palīdzēt savai komandai cīņā par vērtīgajiem punktiem. Aizsargs Uvis Balinskis ir saslimis, savukārt uzbrucējs Mārtiņš Dzierkals atgūstas no smadzeņu satricinājuma. Uzbrucējam Frenkam Razgalam savainojuma dēļ sezona jau beigusies.

Rīgas ''Dinamo'' komandai regulārajā sezonā atlikušas vairs tikai četras spēles. Ģirta Ankipāna vadītā komanda joprojām ar 56 punktiem ieņem devīto vietu Rietumu konferencē, par diviem punktiem atpaliekot no priekšā esošās HC ''Sochi'', tomēr rīt vietu sadalījumu rīdzinieki var mainīt - pašiem nepieciešams izcīnīt uzvaru pamatlaikā, bet pretiniekiem - palikt bez punktiem viesos pret Maskavas ''Dynamo''.

Tādā gadījumā abām komandām būtu vienāds punktu skaits, bet priekšā būtu ''Dinamo'' vairāk pamatlaikā izcīnīto uzvaru dēļ [šobrīd abām komandām pa 16]. Zemāk prioritārā secībā norādīti kritēriji, pēc kuriem nosaka vietu sadalījumu komandām ar vienādu punktu skaitu.

Pr.KritērijsDinamoSochi
1.Uzvaras pamatlaikā1616
2.Uzvaras papildlaikā55
3.Uzvaras pēcspēles metienos23
4.Vārtu attiecība-31-17
5.Gūtie vārti116135
6.Izloze--

Atlikušais spēļu kalendārs abām komandām ir visai līdzīgs. ''Dinamo'' priekšā, ieskaitot šodienas maču, vēl divas mājas un divas izbraukuma spēles. Tāpat arī ''Sochi'' komandai.

Rīgas ''Dinamo'' un HC ''Sochi'' atlikušās spēles regulārajā sezonā (mājās/viesos)

DinamoSochi
15.02 pret ''Dinamo'' Mn (M)15.02 pret ''Dynamo'' M (V)
18.02 pret ''Slovan'' (M)17.02 pret ''Dinamo'' Mn (V)
20.02 pret ''Severstal'' (V)20.02 pret ''Spartak'' (M)
22.02 pret CSKA (V)22.02 pret ''Slovan'' (M)

Rīgas ''Dinamo'' un HC ''Sochi'' sekmes pēdējās piecās spēlēs (iegūtie punkti)

Dinamo R (4)2:3 pret ''Dynamo'' M2:1 P pret "Spartak"1:3 pret ''Dinamo'' Mn1:2 pret ''Slovan''3:1 pret ''Jokerit''
Sochi (5)1:0 pret ''Neftekhimik''2:3 P pret "Slovan"3:4 pret ''Lokomotiv''1:3 pret ''Spartak''3:2 P pret ''Vityaz''

Minskas ''Dinamo'' hokejisti rīdziniekiem šosezon bijis no tā saukto neērto pretinieku kārtas. Pret visu sezonu turnīra tabulā zemāk esošajiem minskiešiem Rīgas hokejisti trīs spēlēs izcīnījuši tikai vienu uzvaru, 24. janvārī mājās ar 3:2 uzvarot pēcspēles metienu sērijā.

Komandu salīdzinājums

RādītājsDinamo RDinamo Mn
Vieta konferencē (P)9. (56)11. (40)
Vārtu attiecība (G:Z)116:147109:167
Vairākuma realizācija (vieta līgā)19.1% (12.)11.8% (24.)
Mazākuma neitralizācija (vieta līgā)86.3% (6.)81.0% (13.)
Soda minūtes (vieta līgā)590 (14.)737 (2.)
Rezultatīvākais spēlētājs (punkti)L. Videls 44 (22+22)A. Kosticins 28 (14+14)

Rietumu konferences tabula

V.KomandaSUUPZPZVārtiP
1.Maskavas CSKA5840909176:7298
2.Sanktpēterburgas SKA5841458193:7795
3.Jaroslavļas ''Lokomotiv''59336515154:10983
4.Helsinku ''Jokerit''58305617180:14976
5.Maskavas ''Dynamo''58266521146:13269
6.Maskavas ''Spartak''59217823152:14864
7.Podoļskas ''Vityaz''58225724125:15161
8.HC ''Sochi''581681024135:15258
9.Rīgas ''Dinamo''581671025116:14756

Piezīme: pasvītrotās komandas jau nodrošinājušas dalību izslēgšanas turnīrā.

Izmantotie resursi:
https://www.khl.ru/

  +5 [+] [-]

, 2019-02-15 09:49, pirms 6 gadiem
tur nebūs riktīgā pelde +3 grādos?

  +1 [+] [-]

, 2019-02-15 09:57, pirms 6 gadiem
No palikušajām četrām spēlēm, nevienā nav garantēti punkti, lai paši grauž ledu, nav ko uz pretiniekiem cereēt. Gribētos jau atkal pabļaustīties izslēgšanas mačos.

  +3 [+] [-]

, 2019-02-15 10:02, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: tur nebūs riktīgā pelde +3 grādos?
Skatītājiem būs dubļu pelde, tas gan.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-15 10:04, pirms 6 gadiem
No tabulas viedokla loti svariga un atbildiga spele. No teiksim ta, hokeja svetku viedokla, ne mazak laba un skatama spele varetu but. Es ari berniba esmu uz dikja uzspelejis hokiti, tiesa, par nopietnu hokejistu nekluvu. Nezinu gan, ka laika apstakli to visu varetu ietekmet, nu kaut vai tas, ka gaisa temperatura ir plusos. Bet jebkura gadijuma, lai izdodas un veicas! Un ari soreiz atlausos atgadinat - spele saksies ar divam nullem uz tablo. Ka beigsies - atbilde ap desmitiem vakara.

  +2 [+] [-]

, 2019-02-15 10:06, pirms 6 gadiem
Aj, mēs tak Minskas klienti esam šogad, neceru uz neko labu.

  +4 [+] [-]

, 2019-02-15 10:09, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: tur nebūs riktīgā pelde +3 grādos?
Arēnā ir mīnusi, kad tur hokeju spēlē?

  -1 [+] [-]

, 2019-02-15 10:12, pirms 6 gadiem
krievi nodrošinās savas līgas spēli visaugstākā līmenī, lai sanākušie fuņi varētu priecāties un cīsiņus ēst

  +2 [+] [-]

, 2019-02-15 10:15, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Arēnā ir mīnusi, kad tur hokeju spēlē?
Gribētu zināt, kā tur iebrauks ledussītrītājs ar dubļainiem ripuļiem

  +4 [+] [-]

, 2019-02-15 10:18, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Gribētu zināt, kā tur iebrauks ledussītrītājs ar dubļainiem ripuļiem
Platformu jau nu šausmīga problēma uztaisīt

  -1 [+] [-]

, 2019-02-15 10:21, pirms 6 gadiem
krievu presē izlasīju tādu čekista atbildi

50 процентов заработка рижского "Динамо" идет на зарплаты. Остальное – самолеты, перелеты, гостиницы, аренда арены. А также все самое лучшее для наших игроков. Я вообще зарплату не получаю. Если бы я взял столько, сколько это принято для менеджеров подобного уровня, это была бы слишком большая нагрузка на бюджет.

izrādās no kremļa kofera satura viņš ne centa nepaņem, viss hokejistiem kremļa kofera menedžeris bez naudas palicis

  -4 [+] [-]

, 2019-02-15 10:22, pirms 6 gadiem
Pienvedējs Vasja rakstīja: Platformu jau nu šausmīga problēma uztaisīt
Kādu platformu ? Uz mīkstajiem dubļiem ? lol

  +1 [+] [-]

, 2019-02-15 10:24, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Kādu platformu ? Uz mīkstajiem dubļiem ? lol
nemīz krievi visu nodrošinās! sasaldēs dubļus ja vajadzēs! ej uz maču - pērc cīsiņus un priecājies nevis kreņķi ķer

  +1 [+] [-]

, 2019-02-15 10:25, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nemīz krievi visu nodrošinās! sasaldēs dubļus ja vajadzēs! ej uz maču - pērc cīsiņus un priecājies nevis kreņķi ķer
Biju pagāšogad, diezgan sūdīgi ar visu karstvīnu

  +1 [+] [-]

, 2019-02-15 10:26, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Biju pagāšogad, diezgan sūdīgi ar visu karstvīnu
šodien būs viss bumbās, trūkumi ņemti vērā

  +2 [+] [-]

, 2019-02-15 10:29, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: šodien būs viss bumbās, trūkumi ņemti vērā
Nu varēsi pastāstīt, gan jau no mājām tik daži soļi

  -1 [+] [-]

, 2019-02-15 10:30, pirms 6 gadiem
Rīgas ''Aklās zarnas'' šodien pārtaps par Rīgas ''Jūras cūkām'', jo būs jādemonstrē spēja peldēt pa hokeja laukumu.

  -2 [+] [-]

, 2019-02-15 10:37, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Nu varēsi pastāstīt, gan jau no mājām tik daži soļi
Kāpēc man būtu jāiet no mājas(kaut vai tie būtu daži soļi), lai skatītos spēli?

  +1 [+] [-]

, 2019-02-15 10:50, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kāpēc man būtu jāiet no mājas(kaut vai tie būtu daži soļi), lai skatītos spēli?
Var jau neiet iekšā, apkārt apostīt gaisu Ušakovam pa purnu iedot, kad iet garām

  +1 [+] [-]

, 2019-02-15 10:51, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: tur nebūs riktīgā pelde +3 grādos?
Domā, ka tur ir dabīgais ledus...?

Paldies autoram par plašo informācijas klāstu! Pārāk neinteresējos par Dinamo gaitām, tāpēc pašam būtu slinkums visu to meklēt, bet te viss ir pasniegts vienuviet.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-15 10:52, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Domā, ka tur ir dabīgais ledus...?

Paldies autoram par plašo informācijas klāstu! Pārāk neinteresējos par Dinamo gaitām, tāpēc pašam būtu slinkums visu to meklēt, bet te viss ir pasniegts vienuviet.
Ahu*enna, pārkopē no spēles uz spēli, tik pamaina atlikušo spēļu skaitu tabulā un tekstā

  -2 [+] [-]

, 2019-02-15 10:55, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Var jau neiet iekšā, apkārt apostīt gaisu Ušakovam pa purnu iedot, kad iet garām
kam man tas?

  +2 [+] [-]

, 2019-02-15 10:56, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: kam man tas?
Vai es zinu, tu jau kaut ko par cīsiņiem tur siekalojies

  -2 [+] [-]

, 2019-02-15 10:56, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Vai es zinu, tu jau kaut ko par cīsiņiem tur siekalojies
ko man siekaloties gar fuņu barību saku , ka viss būs bumbās, fuņi var iet cīsiņus ēst un priecāties!

     [+] [-]

, 2019-02-15 10:58, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: krievi nodrošinās savas līgas spēli visaugstākā līmenī, lai sanākušie fuņi varētu priecāties un cīsiņus ēst:

Ko tik pieticīgi? Vajag uzreiz teikt- tribīnēs sanākušie čekisti

  -1 [+] [-]

, 2019-02-15 11:11, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: krievu presē izlasīju tādu čekista atbildi

50 процентов заработка рижского "Динамо" идет на зарплаты. Остальное – самолеты, перелеты, гостиницы, аренда арены. А также все самое лучшее для наших игроков. Я вообще зарплату не получаю. Если бы я взял столько, сколько это принято для менеджеров подобного уровня, это была бы слишком большая нагрузка на бюджет.

izrādās no kremļa kofera satura viņš ne centa nepaņem, viss hokejistiem kremļa kofera menedžeris bez naudas palicis
Viņi trijatā sadala pusļimaku. Tas ir rumpis, fuņa saimnieks un tas priede, vienā vardā "valde"

  +5 [+] [-]

, 2019-02-15 11:12, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Gribētu zināt, kā tur iebrauks ledussītrītājs ar dubļainiem ripuļiem
Tu nu runā itkā tās leduslējējs ar visu specvāģi no centra tešās katrā pārtraukuma caur puspilsētai pa bedrēm u.t.t. lai ledu uzlietu.

  +2 [+] [-]

, 2019-02-15 11:15, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tu nu runā itkā tās leduslējējs ar visu specvāģi no centra tešās katrā pārtraukuma caur puspilsētai pa bedrēm u.t.t. lai ledu uzlietu.
Nu nē, saprotu, ka viņš tur ir nogādāts ar kravinieku. Nu ok, ja saliek daudz paklājus, tad jau nav jāiebrauc dubļos i guess

  +1 [+] [-]

, 2019-02-15 11:30, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Viņi trijatā sadala pusļimaku. Tas ir rumpis, fuņa saimnieks un tas priede, vienā vardā "valde"
nez cik tas koferis no kremļa smags ir tagad? 10-15 ļimaki USD? neticu, ka Savickis ar valdi paņem tik pusļimaku! pusļimaku viņš ar vienu Fed cup maču pret Slovākiju esot apgrozījis caur savu halli, transportu un viesnīcu! par tiem 50% spēlētāju algām ar tāds nevisai ticamības līmenis, bet nu tā varētu būt. 50 % paliek viņam ko grozīt. ja ticēt otkatiem no spēlētajiem tad tur atnāk vēl labs kumoss!

  -1 [+] [-]

, 2019-02-15 11:31, pirms 6 gadiem
vai vecais aksts lekas uz laukuma-ka tas bija tenisa-lai panem lidzi krateklgalvu ulmani-2 udensgalvas labak skatisies- kur pugulis-cekisti kopa ar stukaciem-gnidas

  +1 [+] [-]

, 2019-02-15 11:35, pirms 6 gadiem
izrādās tie heiteri mums te ne tikai aprobežoti domāšanā ,bet arī skaudīgi ,skaitot naudu cita makā,parasti tādi tā arī nekad pie savas naudas netiek..karma ..

  +1 [+] [-]

, 2019-02-15 11:35, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nez cik tas koferis no kremļa smags ir tagad? 10-15 ļimaki USD? neticu, ka Savickis ar valdi paņem tik pusļimaku! pusļimaku viņš ar vienu Fed cup maču pret Slovākiju esot apgrozījis caur savu halli, transportu un viesnīcu!
rumpis jau arī par to pusļimaku pie Dombura bolīja acis "neesmu neko saņēmis", rausteklis reāli izgāzās, lai gan tie ir oficiāli, publiski dati. Cik viņi nosmeļ patiesībā visās shēmās, otkatos u.t.t. tas protams nav zināms

  -3 [+] [-]

, 2019-02-15 11:38, pirms 6 gadiem
jeepis59 rakstīja: izrādās tie heiteri mums te ne tikai aprobežoti domāšanā ,bet arī skaudīgi ,skaitot naudu cita makā,parasti tādi tā arī nekad pie savas naudas netiek..karma ..
Prieks par tavu "plašo" redzesloku, kas sastāv no veseliem 4 vārdiem - tikai rīga, tikai dinamo. pārējais vienalga. tikai tādiem sovakiem un fuņiem reālu faktu konstatācija ir - heitošana, nīšana u.t.t.

  +2 [+] [-]

, 2019-02-15 12:11, pirms 6 gadiem
Patiess prieks baudīt, kā zombiji siekalām šļakstot, izmisīgi cenšas nomelnot šo grandiozo pasākumu! Dinamieši molodčiki, šovakar garantēs ģēri Minskai, pateicoties visas Latvijas neviltotam atbalstam!

  +1 [+] [-]

, 2019-02-15 12:16, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nemīz krievi visu nodrošinās! sasaldēs dubļus ja vajadzēs! ej uz maču - pērc cīsiņus un priecājies nevis kreņķi ķer
Kad Latvijas hokeja līgā būs brīvdabas spēle?
Es domāju vairs nekad, jo lai to noorganizētu, tad sportacentra asie speci dabūs ņemt lāpstas rokā, nevis daiļi pirst šeit. Kaut gan pensionāriem nebūtu smuki sniegu šķūrēt.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-15 12:16, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Patiess prieks baudīt, kā zombiji siekalām šļakstot, izmisīgi cenšas nomelnot šo grandiozo pasākumu! Dinamieši molodčiki, šovakar garantēs ģēri Minskai, pateicoties visas Latvijas neviltotam atbalstam!
Tu neesi visa Latvija zābak!

  +1 [+] [-]

, 2019-02-15 12:24, pirms 6 gadiem
LS Andrejs rakstīja: Kad Latvijas hokeja līgā būs brīvdabas spēle?
Es domāju vairs nekad, jo lai to noorganizētu, tad sportacentra asie speci dabūs ņemt lāpstas rokā, nevis daiļi pirst šeit. Kaut gan pensionāriem nebūtu smuki sniegu šķūrēt.
Tad kad Latvijas hokeja federācijai Latvijas čempionāts kļūs svarīgāks par krievu līgu, tad tas ir pavisam iespējams. Nekā tāda mega grandioza tur nav. Iesākumam var Majoros uzkapāt, tur ar tāds daļēji atverts tas laukums. Kiras laikos jau mēģināja, bet leiši uzmeta

     [+] [-]

, 2019-02-15 12:41, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tad kad Latvijas hokeja federācijai Latvijas čempionāts kļūs svarīgāks par krievu līgu, tad tas ir pavisam iespējams. Nekā tāda mega grandioza tur nav. Iesākumam var Majoros uzkapāt, tur ar tāds daļēji atverts tas laukums. Kiras laikos jau mēģināja, bet leiši uzmeta
Vēsturē atskatoties, tas nav nekas sarežģīts! Vajag tikai gribēt un ieinteresēt.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-15 12:44, pirms 6 gadiem
Pārsteidz norādītos kritērijos 6.punkts - izloze. Vai NHL arī tā ir? Vai tad patiešām nebūtu kā 6 punktu labāk iekļaut savstarpējās spēles (punkti vārtu starpība, gūtie vārti)? Sportā vietu noteikšanā nekad neatbalstu izlozi. Var izdomāt kaut kādu rādītāju lai tikai varētu atteikties no izlozes vietu sadalījumā.

     [+] [-]

, 2019-02-15 12:44, pirms 6 gadiem
LS Andrejs rakstīja: Vēsturē atskatoties, tas nav nekas sarežģīts! Vajag tikai gribēt un ieinteresēt.
Tieši tā, daudz pieticigākos laikos visār hokeju spēlēja tikai ārā

     [+] [-]

, 2019-02-15 12:45, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: tur nebūs riktīgā pelde +3 grādos?
Arēnā esot ap +8 +10 grādiem spēles laikā

     [+] [-]

, 2019-02-15 12:47, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Rīgas ''Aklās zarnas'' šodien pārtaps par Rīgas ''Jūras cūkām'', jo būs jādemonstrē spēja peldēt pa hokeja laukumu.
Galvenais ir izdomāt kā apsaukāties. Paldies ka tu gandrīz vienīgais esi kurš uzskata ka DR spēlēja labāk par Jokerit pēdējā spēlē,jo labāks ir tas kurš uzvar. Patīkami ka tad,kad gandrīz visi uzskata ka DR spēle nebija laba, tu uzskati ka DR spēlēja labi.

     [+] [-]

, 2019-02-15 12:50, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tad kad Latvijas hokeja federācijai Latvijas čempionāts kļūs svarīgāks par krievu līgu, tad tas ir pavisam iespējams. Nekā tāda mega grandioza tur nav. Iesākumam var Majoros uzkapāt, tur ar tāds daļēji atverts tas laukums. Kiras laikos jau mēģināja, bet leiši uzmeta
Tas žurnālists, kurš intervē DR hokejistus spēļu laikā, domā, ka OHL spēlētāji pat kārtīgi slidot neprot un 1 podkāstā brīnījās, ka Arvīds Reķis vēl spēlē.

  +3 [+] [-]

, 2019-02-15 13:00, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas žurnālists, kurš intervē DR hokejistus spēļu laikā, domā, ka OHL spēlētāji pat kārtīgi slidot neprot un 1 podkāstā brīnījās, ka Arvīds Reķis vēl spēlē.
Es šajā nedēļā visus tos raidījumus noklausījos, pieci laikam viņi ir. Jā, šis "spridzināja". Itkā normāli čaļi, bet nu hokeja plāksnē viņu galvas ir dziļi kolhoza pakaļā iebāztas. jau tevis minētais + vēl Ķēniņam dinamo būtu kaut kāds atspēriena punkts Stabilam Šveices kadram , spēlējis NHL vēl kaut kur jāatsperas ģinamkā? Par Bļugeru stāsta kā šis entos gadus dramatiski kaplējis ZA minoros izsitot ceļu un NHL , lai gan šis mierīgi nodrošināja savu dzīvi iegūstot augstāko izglītību NCAA, kā tas viņu ģimenē pieņemts vairākās paaudzēs Es negribu viņus nolīdzināt gar zemi, bet plašumu viņos neredzu, kā vien trtd. Tādā ziņā LTV7 "Hokeja laukums" neliek vilties, interesanti, daudzpusīgi!

  +1 [+] [-]

, 2019-02-15 13:22, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Es šajā nedēļā visus tos raidījumus noklausījos, pieci laikam viņi ir. Jā, šis "spridzināja". Itkā normāli čaļi, bet nu hokeja plāksnē viņu galvas ir dziļi kolhoza pakaļā iebāztas. jau tevis minētais + vēl Ķēniņam dinamo būtu kaut kāds atspēriena punkts Stabilam Šveices kadram , spēlējis NHL vēl kaut kur jāatsperas ģinamkā? Par Bļugeru stāsta kā šis entos gadus dramatiski kaplējis ZA minoros izsitot ceļu un NHL , lai gan šis mierīgi nodrošināja savu dzīvi iegūstot augstāko izglītību NCAA, kā tas viņu ģimenē pieņemts vairākās paaudzēs Es negribu viņus nolīdzināt gar zemi, bet plašumu viņos neredzu, kā vien trtd. Tādā ziņā LTV7 "Hokeja laukums" neliek vilties, interesanti, daudzpusīgi!
Neteiktu arī, ka tas Dvinskis tur baigi zinošais KHL un DR sakarā. Vēl patika, ka brīnījās par T.Bļugera dzimšanas gadu un to, ka viena vecuma ar Girgensonu. Laikam viņam Bļugers sāka interesēt tikai tad, kad nokļuva NHL. Saprastu, ja to nezinātu kaut kāds svētdienas hokeja līdzjutējs, bet ne jau žurnālists...

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:27, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neteiktu arī, ka tas Dvinskis tur baigi zinošais KHL un DR sakarā. Vēl patika, ka brīnījās par T.Bļugera dzimšanas gadu un to, ka viena vecuma ar Girgensonu. Laikam viņam Bļugers sāka interesēt tikai tad, kad nokļuva NHL. Saprastu, ja to nezinātu kaut kāds svētdienas hokeja līdzjutējs, bet ne jau žurnālists...
man patīk viņus klausīties, neskatoties uz visām lažām. tās lažas ko viņi laiž par NHL un citām līgām vispār ir rēcīgas ne jau faktu dēļ viņus klausos, jo fakti ir tufta...
p.s. Prāmnieks ja nekomentētu dinamkas spēles es nez vai viņas skatītos pa šrotu un diezvai vispār...nu tas ir viņam tāds kāds bērna neviltots prieks, viņš tajā ir iekšā kā bērns!

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:28, pirms 6 gadiem
Saderēju ar čomu ja RD tiks Playoffos tad nopirkšu ģinamas kreklu, suka ceru ka netiks PO negribās naudu muserī pa to mēslu izmest

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:29, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neteiktu arī, ka tas Dvinskis tur baigi zinošais KHL un DR sakarā. Vēl patika, ka brīnījās par T.Bļugera dzimšanas gadu un to, ka viena vecuma ar Girgensonu. Laikam viņam Bļugers sāka interesēt tikai tad, kad nokļuva NHL. Saprastu, ja to nezinātu kaut kāds svētdienas hokeja līdzjutējs, bet ne jau žurnālists...
Jā, arī tas Tur nesanāk ka šonedēl ar bija jābūt raidījumam?

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:32, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Jā, arī tas Tur nesanāk ka šonedēl ar bija jābūt raidījumam?
man vēl sms nav atnācis, ka iznācis būs koduši labi pirms brīvdabas spēles un smēlušies insaida no krieviem. vesela armija sabraukusi uz šo maču! kaut kad pēc spēles atnāks vaļā un būs ceru!

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:32, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: man patīk viņus klausīties, neskatoties uz visām lažām. tās lažas ko viņi laiž par NHL un citām līgām vispār ir rēcīgas ne jau faktu dēļ viņus klausos, jo fakti ir tufta...
p.s. Prāmnieks ja nekomentētu dinamkas spēles es nez vai viņas skatītos pa šrotu un diezvai vispār...nu tas ir viņam tāds kāds bērna neviltots prieks, viņš tajā ir iekšā kā bērns!
tāpēc saku ka nelīdzinu šos gar zemi, būs vēl raidījumi, klausīšos.

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:34, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: man vēl sms nav atnācis, ka iznācis būs koduši labi pirms brīvdabas spēles un smēlušies insaida no krieviem. vesela armija sabraukusi uz šo maču! kaut kad pēc spēles atnāks vaļā un būs ceru!
vakar uz brīdi biju vienā kompaškā, sanāca bik aprunāties ar KHL fotogrāfu, nekādu insaidu gan nesmēlos, šis tik cerēja ka neatsals tik traki kā pirms gada, siltāks tomēr

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:34, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: tāpēc saku ka nelīdzinu šos gar zemi, būs vēl raidījumi, klausīšos.
esmu mēģinājis klausīties sc gudrīšus, nu neiet. fakti greizām, paši ņirdz kaut ko beztēmā. tādi pārgudri.

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:36, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: esmu mēģinājis klausīties sc gudrīšus, nu neiet. fakti greizām, paši ņirdz kaut ko beztēmā. tādi pārgudri.
Siliņam it sevišķi rēku uzsita, kad uzzināja, ka Lido viens no GK ir ar uzvārdu Riba.

  +2 [+] [-]

, 2019-02-15 13:37, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: esmu mēģinājis klausīties sc gudrīšus, nu neiet. fakti greizām, paši ņirdz kaut ko beztēmā. tādi pārgudri.
Man īsti viedokļa nav, pārāk maz redzēts, lai būtu objektīvs, bet tajās "kripatās" kad šos dzirdēju, bija sajūta ka strādā nevis skatītājam, bet izbauda paši savu zīmēšanos un ekspertu statusu.

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:37, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Jā, arī tas Tur nesanāk ka šonedēl ar bija jābūt raidījumam?
Es domāju, ka nākošais būs pēc 1dienas spēles ar Slovan.

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:37, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: esmu mēģinājis klausīties sc gudrīšus, nu neiet. fakti greizām, paši ņirdz kaut ko beztēmā. tādi pārgudri.
LV tirgus vispār ir ļoti mazs! Atliek pareizi piezvanīt un tu jau esi kādā top uzņēmumā iekšā

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:38, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: man patīk viņus klausīties, neskatoties uz visām lažām. tās lažas ko viņi laiž par NHL un citām līgām vispār ir rēcīgas ne jau faktu dēļ viņus klausos, jo fakti ir tufta...
p.s. Prāmnieks ja nekomentētu dinamkas spēles es nez vai viņas skatītos pa šrotu un diezvai vispār...nu tas ir viņam tāds kāds bērna neviltots prieks, viņš tajā ir iekšā kā bērns!
Piekrītu, man arī patīk Prāmnieka komentēšana. Es daudz labāk klausos viņu, nevis Tolliju tieši hokejā.

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:41, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Piekrītu, man arī patīk Prāmnieka komentēšana. Es daudz labāk klausos viņu, nevis Tolliju tieši hokejā.
Tollija laikos es iemācījos nedzirdēt komenētāju ar ieslēgtu skaņu.

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:41, pirms 6 gadiem
Brože vispār ir ļoti kaitinošs, man viņa humors liekas galīgi garām.

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:41, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es domāju, ka nākošais būs pēc 1dienas spēles ar Slovan.
visdrīzāk, nav jau viņiem laika ar tagad reāli.

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:43, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: visdrīzāk, nav jau viņiem laika ar tagad reāli.
Galvenā tēma ir Dinamo - vairāk būs ko runāt pēc nākošajām 2 spēlēm.

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:43, pirms 6 gadiem
LS Andrejs rakstīja: Kad Latvijas hokeja līgā būs brīvdabas spēle?
Es domāju vairs nekad, jo lai to noorganizētu, tad sportacentra asie speci dabūs ņemt lāpstas rokā, nevis daiļi pirst šeit. Kaut gan pensionāriem nebūtu smuki sniegu šķūrēt.
Diez vai OHL vadība ir tādi idioti, kā Savickis&Co, un pie LV jau stabili siltajām ziemām aizdomātos par ''Ziemas klasiku''.

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:44, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tollija laikos es iemācījos nedzirdēt komenētāju ar ieslēgtu skaņu.
es brīnos, ka vēl kaut kur Tolliju dzird bieža parādība komentāros...es tagad pat bildi neskatītos, ja zinātu, ka aizkadrā Kreipis komentē

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:44, pirms 6 gadiem
Zinu, ka Celmiņš 11.lv taisa tādu īsu DR pirmsspēļu video. Tas man pilnīgi bezjēdzīgs liekas, jo neko jaunu un interesantu nepastāsta.

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:44, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Galvenā tēma ir Dinamo - vairāk būs ko runāt pēc nākošajām 2 spēlēm.
protams, ka dinamka! kas tad cits man patīk paklausīties ko viņi par spēlētājiem runā...ne jau NHL, Bļugera vai kāda cita notika pēc klausos. vēl tur Dvinskis par NFL ko izmet man nezināmu, tik cik var ticēt, ja lažo par NHL

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:45, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu kā tā viņa gudrība izpaužas.
Jūs mani nebeidzat pārsteigt!

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:46, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: protams, ka dinamka! kas tad cits
Varētu to Dvinski uz kādu podkāstu aizstāt, piemēram, Māris Zembergs.

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:46, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Savickis un tas apzīmējums neiet kopā! Gudrs vecis, bet maz laika ir hokejam!
Nezinu kā tā viņa gudrība izpaužas.

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:49, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: kāpēc? nez man neliekas viņš atraktīvs tādam. viņš ar Matuli var terzēt un runāt!
Zembergam zināšanu vairāk.

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:50, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Varētu to Dvinski uz kādu podkāstu aizstāt, piemēram, Māris Zembergs.
Esi gatavs baudīt komandu sacensības šodien 16:30? Un pēc tam kvali?

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:50, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Zembergam zināšanu vairāk.
ne jau es zināšanas tur smeļos...Zembergam nebūs insaida par dinamku nekāda. pienāks pavasaris varēsi klausīties vienmuļās sarunās

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:51, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Esi gatavs baudīt komandu sacensības šodien 16:30? Un pēc tam kvali?
Kvaļus es neskatos, bet komandu sacensības - cita lieta.

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:51, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Esi gatavs baudīt komandu sacensības šodien 16:30? Un pēc tam kvali?
Paskaidrojiet kā izpaužas gudrība?
Biznesā, politikā, sadzīvē?

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:53, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: ne jau es zināšanas tur smeļos...Zembergam nebūs insaida par dinamku nekāda. pienāks pavasaris varēsi klausīties vienmuļās sarunās
Es jau neuzspiežu savu viedokli, es teicu, ka man būtu interesantāk, ja tur būtu Zembergs, kurš var kaut ko pastāstīt par citām tēmām, nevis tikai DR.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-15 13:54, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Paskaidrojiet kā izpaužas gudrība?
Biznesā, politikā, sadzīvē?
Ja tu samaksāsi par manu komentāru 5EUR ar priekšapmaksu es atbildēšu! tādi jautājumi turpmak būs maksas

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:55, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Ja tu samaksāsi par manu komentāru 5EUR ar priekšapmaksu es atbildēšu! tādi jautājumi turpmak būs maksas
Es labāk uzdošu Fuņam un viņš atbildēs par zemāku pašizmaksu

  +1 [+] [-]

, 2019-02-15 13:56, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es jau neuzspiežu savu viedokli, es teicu, ka man būtu interesantāk, ja tur būtu Zembergs, kurš var kaut ko pastāstīt par citām tēmām, nevis tikai DR.
bet no otras puses tāds Zembergs nāks ar Prāmnieku un ierēks visu raidījumu? kam tev tas? un par ko viņi tad runās gudrosies kurs gudrāks? tak lai ar Matuli gudrojas Zembergs!
Puče ar Valteru paklausies kā gudrojas un pārsauc viens otru! nafig man to!
divi pietiekoši jauni čaļi runā un lai runā, vecie perdeļi lai runā citur!

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:58, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kvaļus es neskatos, bet komandu sacensības - cita lieta.
Šodien kvalim cita garša, jo šī taču ir Willingen 5.

     [+] [-]

, 2019-02-15 13:59, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: bet no otras puses tāds Zembergs nāks ar Prāmnieku un ierēks visu raidījumu? kam tev tas? un par ko viņi tad runās gudrosies kurs gudrāks? tak lai ar Matuli gudrojas Zembergs!
Puče ar Valteru paklausies kā gudrojas un pārsauc viens otru! nafig man to!
divi pietiekoši jauni čaļi runā un lai runā, vecie perdeļi lai runā citur!
VV Hettrikā tikai uz atsevišķām epizodēm būs, izjucis tandēms.

P.S. Es klausīšos podkāstu Prāmnieks-Dvinskis, bet ja būtu Matulis-Zembergs, arī klausītos.

     [+] [-]

, 2019-02-15 14:01, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Paskaidrojiet kā izpaužas gudrība?
Biznesā, politikā, sadzīvē?
Pašam kaut ko radīt, un pēc tam to veiksmīgi apsaimniekot un uzturēt.
Mīkstais Juris visu ir sasniedzis tāpēc, ka viņam kā bijušajam KGB virsniekam sakari Parašā, naudas un gāzes plūsma no turienes.
Ja Tu uzskati, ka šī vateņu apsaimniekošana ir uber gudrība, tad lai tā būtu. Pie tā arī paliksim.

     [+] [-]

, 2019-02-15 14:01, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šodien kvalim cita garša, jo šī taču ir Willingen 5.
Zinu, tāpēc ar lielāku interesi paskatīšos rezultātus un cik kurš atpaliek. Es daudz vairāk gaidu PČ un RAW AIR. Šos miniturnīrus (arī Planica 7) uztveru gandrīz kā parastus PK posmus.

     [+] [-]

, 2019-02-15 14:01, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: VV Hettrikā tikai uz atsevišķām epizodēm būs, izjucis tandēms.

P.S. Es klausīšos podkāstu Prāmnieks-Dvinskis, bet ja būtu Matulis-Zembergs arī klausītos.
Matulim un Zembergam ar nav ne vainas, ja būs paklausīšos. tik Dvinska vietā pie Prāmnieka nevajag ne vienu , ne otru sūtīt

     [+] [-]

, 2019-02-15 14:02, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pašam kaut ko radīt, un pēc tam to veiksmīgi apsaimniekot un uzturēt.
Mīkstais Juris visu ir sasniedzis tāpēc, ka viņam kā bijušajam KGB virsniekam sakari Parašā, naudas un gāzes plūsma no turienes.
Ja Tu uzskati, ka šī vateņu apsaimniekošana ir uber gudrība, tad lai tā būtu. Pie tā arī paliksim.
Kāpēc Jūs uzskatāt, ka ir tikai gāze?

     [+] [-]

, 2019-02-15 14:03, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: VV Hettrikā tikai uz atsevišķām epizodēm būs, izjucis tandēms.

P.S. Es klausīšos podkāstu Prāmnieks-Dvinskis, bet ja būtu Matulis-Zembergs arī klausītos.
Kā Jūs varat skatīties visus tos raidījumus?
Īpaši kurus vada Puče? Kad es vairākkārt saskatīju, kā Puče un Valters atklāti manipulē ar sportistiem un skatītājiem savu raidījuma reitinga dēļ, tad es viņu raidījumus ignorēju.

     [+] [-]

, 2019-02-15 14:05, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Kāpēc Jūs uzskatāt, ka ir tikai gāze?
Kāpēc tikai gāze?
Es taču uzsvaru liku uz naudas plūsmām no Parašas.

     [+] [-]

, 2019-02-15 14:06, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc tikai gāze?
Es taču uzsvaru liku uz naudas plūsmām no Parašas.
Nezināju, ka eksports uz Eiropu un vietējais tirgus ir saucams par Parašu

     [+] [-]

, 2019-02-15 14:06, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā Jūs varat skatīties visus tos raidījumus?
Īpaši kurus vada Puče? Kad es vairākkārt saskatīju, kā Puče un Valters atklāti manipulē ar sportistiem un skatītājiem savu raidījuma reitinga dēļ, tad es viņu raidījumus ignorēju.
Nekad neesmu hettriku sēdējis un skatījies, kaut ko mājā rušinoties fonā uzslēdzu. Kurus vēl nevajag skatīties?

     [+] [-]

, 2019-02-15 14:11, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Nezināju, ka eksports uz Eiropu un vietējais tirgus ir saucams par Parašu
Atkārtošos-es rakstīju par naudas plūsmām no Parašas, kuras Savickis šeit apgūst.

     [+] [-]

, 2019-02-15 14:13, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Nekad neesmu hettriku sēdējis un skatījies, kaut ko mājā rušinoties fonā uzslēdzu. Kurus vēl nevajag skatīties?
Skatīties katrs var ko tik vien vēlās. Neba es te kādam ieteikšu ko skatīties, vai neskatīties.
Es tikai jautāju kā Jūs viņus varat skatīties.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-15 14:15, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skatīties katrs var ko tik vien vēlās. Neba es te kādam ieteikšu ko skatīties, vai neskatīties.
Es tikai jautāju kā Jūs viņus varat skatīties.
Kā Jūs varat skatīties visus tos raidījumus?

Es prasu kurus?

     [+] [-]

, 2019-02-15 14:22, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Pēdējais jautājums: Cik lielu komandu esat vadījis?

     [+] [-]

, 2019-02-15 14:26, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Nekad neesmu hettriku sēdējis un skatījies, kaut ko mājā rušinoties fonā uzslēdzu. Kurus vēl nevajag skatīties?
tramplīnu jāskatās
es jau ar to hettricu neskatos, ja kāds neatsūta kādu izgriezumu par hokeju vai tamlīdzīgi. Hendža saka, ka Valters prom no Pučes, nemaz nezināju!

     [+] [-]

, 2019-02-15 14:27, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Pēdējais jautājums: Cik lielu komandu esat vadījis?
flips dinamkas tēmā iekarsis nemaz nezināju, ka te lasi komentus

     [+] [-]

, 2019-02-15 14:38, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Pēdējais jautājums: Cik lielu komandu esat vadījis?
Lielu!
Vairāk info nebūs.

     [+] [-]

, 2019-02-15 14:47, pirms 6 gadiem
"pašiem nepieciešams izcīnīt uzvaru pamatlaikā" - a kāpēc gan nederētu uzvara papildlaikā? Tad uzvaras pamatlaikā vienādi, bet Dinamo par vienu uzvaru vairāk papildlaikā. Bullīšos gan vairs neder.

     [+] [-]

, 2019-02-15 14:54, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tramplīnu jāskatās
es jau ar to hettricu neskatos, ja kāds neatsūta kādu izgriezumu par hokeju vai tamlīdzīgi. Hendža saka, ka Valters prom no Pučes, nemaz nezināju!
man šis automātā rakstījās, bet ar jauno sezonu bija bija tā funkcija jāapdeito, pirmo palaidu garām, otrajam uzliku, ir ierakstījies, nav redzēts.

     [+] [-]

, 2019-02-15 14:58, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: man šis automātā rakstījās, bet ar jauno sezonu bija bija tā funkcija jāapdeito, pirmo palaidu garām, otrajam uzliku, ir ierakstījies, nav redzēts.
tu liec raidījumus rakstīties? lattelekoms tev? man ja kādu sakārojas un darīt nav, vienkārši arhīvā uzlieku. nekad neesmu izmantojis to fīču ierakstīt...

     [+] [-]

, 2019-02-15 15:03, pirms 6 gadiem
yankeezulu rakstīja: "pašiem nepieciešams izcīnīt uzvaru pamatlaikā" - a kāpēc gan nederētu uzvara papildlaikā? Tad uzvaras pamatlaikā vienādi, bet Dinamo par vienu uzvaru vairāk papildlaikā. Bullīšos gan vairs neder.
Kāpēc vilkt garumā? Gan no tabulas, gan enerģijas viedokļa labāk būtu uzvarēt pamatlaikā.

     [+] [-]

, 2019-02-15 15:06, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Patiess prieks baudīt, kā zombiji siekalām šļakstot, izmisīgi cenšas nomelnot šo grandiozo pasākumu! Dinamieši molodčiki, šovakar garantēs ģēri Minskai, pateicoties visas Latvijas neviltotam atbalstam!
Pats busi uz vietas?
Plānoju aizvilkties, tik nav skaidrs vai būs soļanka un degvīns
Par diženu ģēri!

     [+] [-]

, 2019-02-15 15:07, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tu liec raidījumus rakstīties? lattelekoms tev? man ja kādu sakārojas un darīt nav, vienkārši arhīvā uzlieku. nekad neesmu izmantojis to fīču ierakstīt...
jā, lattelekoms. Es sametu lai rakstās, kad pie tv, redzu kas sarakstījies un skatos. LTV kanāliem tas nestrādā, bet pārējiem ir fīča lai automātā rakstās raidījumi.

     [+] [-]

, 2019-02-15 15:07, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diez vai OHL vadība ir tādi idioti, kā Savickis&Co, un pie LV jau stabili siltajām ziemām aizdomātos par ''Ziemas klasiku''.
ASV Ziemas klasiku rīko arī siltākās vietās kā Latvija. Arēnu temperatūra ir +6 - +9 grādi. Turklāt, februāris pat pie mūsu pēdējos gados siltajām ziemām ir vēsss mēnesis.
Tas, kas jau otro gadu tiek darīts ačģārni ir tas, ka jebkur Winter - Classic tipa spēlēm ir vairāk skatītāju vietu kā standarta Arēnā. Rīgā otrādi. Ja Arēna Rīga var uzņemt 10,1 tūkstoti, tad WIB var uzņemt 8 tūkstoši ar bišķīti. Diez vai OHL pieļautu šādu kļūdu, vienīgi tur arī būtu vieglāk, jo tas skatītāju apmērs, kurš ikdienā var apmeklēt OHL spēles ir krietni mazāks kā RD. Reti, kurā hallē ir kaut 1000 vietu.

     [+] [-]

, 2019-02-15 15:13, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: ASV Ziemas klasiku rīko arī siltākās vietās kā Latvija. Arēnu temperatūra ir +6 - +9 grādi. Turklāt, februāris pat pie mūsu pēdējos gados siltajām ziemām ir vēsss mēnesis.
Tas, kas jau otro gadu tiek darīts ačģārni ir tas, ka jebkur Winter - Classic tipa spēlēm ir vairāk skatītāju vietu kā standarta Arēnā. Rīgā otrādi. Ja Arēna Rīga var uzņemt 10,1 tūkstoti, tad WIB var uzņemt 8 tūkstoši ar bišķīti. Diez vai OHL pieļautu šādu kļūdu, vienīgi tur arī būtu vieglāk, jo tas skatītāju apmērs, kurš ikdienā var apmeklēt OHL spēles ir krietni mazāks kā RD. Reti, kurā hallē ir kaut 1000 vietu.
Brīžam brīnos - pilsētās jau gadiem funkcionē visādas slidotavas ārā kas darbojas pie +grādiem, bet te brīnās itkā citplanētieši būtu atlidojuši. OHLam tik vien kā vēlmi rīkot un finanses, ledu uzlikt, bortus un tribīni nav nekāds kosmoss

     [+] [-]

, 2019-02-15 15:17, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Brīžam brīnos - pilsētās jau gadiem funkcionē visādas slidotavas ārā kas darbojas pie +grādiem, bet te brīnās itkā citplanētieši būtu atlidojuši. OHLam tik vien kā vēlmi rīkot un finanses, ledu uzlikt, bortus un tribīni nav nekāds kosmoss
Zinot Nameju - jebkas saistīts ar RD ir slikts. Tāpēc arī meklē katru sīkumu pie kā piesieties. Varbūt Liepājā āra slidotavu nav, tāpēc arī liekas kā 8. pasaules brīnums

  +1 [+] [-]

, 2019-02-15 15:23, pirms 6 gadiem
Josta atspriegota, bunkurs sagatavots hokejam

     [+] [-]

, 2019-02-15 15:23, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Zinot Nameju - jebkas saistīts ar RD ir slikts. Tāpēc arī meklē katru sīkumu pie kā piesieties. Varbūt Liepājā āra slidotavu nav, tāpēc arī liekas kā 8. pasaules brīnums
es kā laucinieks ilgstoši galvaspilsētā biju domājis ka katrā Latvijas nostūrī ir vismaz dzirdēts par Lido slidotavu

     [+] [-]

, 2019-02-15 15:24, pirms 6 gadiem
Kādreiz uz dīķa laidām arī pie +10

     [+] [-]

, 2019-02-15 15:31, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: es kā laucinieks ilgstoši galvaspilsētā biju domājis ka katrā Latvijas nostūrī ir vismaz dzirdēts par Lido slidotavu
Varbūt Lido Namejam ir tāds pats tabū, kā paslavēt RD?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-15 15:40, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Varbūt Lido Namejam ir tāds pats tabū, kā paslavēt RD?
neba Ivars vienīgais, kam te uztrauca ka ārā plusi

     [+] [-]

, 2019-02-15 15:46, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: neba Ivars vienīgais, kam te uztrauca ka ārā plusi
Protams, ka ne vienīgais, bet pamanākais. Un vienīgais, kurš sprieda, ka OHl nav tādu muļķu kā RD.

     [+] [-]

, 2019-02-15 15:56, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Protams, ka ne vienīgais, bet pamanākais. Un vienīgais, kurš sprieda, ka OHl nav tādu muļķu kā RD.
LAČs Majoros mēģināja savulaik, es Majorus ar pie winterklasikas skaitītu, Lai gan HASCam ta bij mājas ledus.

     [+] [-]

, 2019-02-15 15:58, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: LAČs Majoros mēģināja savulaik, es Majorus ar pie winterklasikas skaitītu, Lai gan HASCam ta bij mājas ledus.
Nedomāju, ka tas bija muļķīgi. Man pat patiktu ja OHL vai klubu izlase sarīkotu Winter Classic. Tā kā OHL dažādu iemeslu dēļ neapmeklē tik daudz kā RD pilnībā pietiktu ar 3-4 tūkstošiem skatītāju vietu un ne obligāti, lai norisinās Rīgā. Ja izreklamētu pasākumu interese būtu.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-15 16:02, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nedomāju, ka tas bija muļķīgi. Man pat patiktu ja OHL vai klubu izlase sarīkotu Winter Classic. Tā kā OHL dažādu iemeslu dēļ neapmeklē tik daudz kā RD pilnībā pietiktu ar 3-4 tūkstošiem skatītāju vietu un ne obligāti, lai norisinās Rīgā. Ja izreklamētu pasākumu interese būtu.
pie šīs federācijas vadības neceri, ka kaut ko darīs...kausu i to nolikvidēja, ko Kira bija iesācis rīkot ar finālu arēnā!

     [+] [-]

, 2019-02-15 16:22, pirms 6 gadiem
Savickis gan KHL mājas lapā nolējis čugunu-par biļetēm ieņemot 2 miljonus un Arēna esot pilna.Elementāra matemātika neiet kopā.Ja paskatās-cik skolnieku uz spēlēm ir-kuriem par brīvu biļetes izdala-tad nez vai vidēji 5000 nopirktas ir biļetes uz spēli-ja neskaita pāris spēles šosezon,kad tiešām Arēna bija pilna.

     [+] [-]

, 2019-02-15 16:44, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nedomāju, ka tas bija muļķīgi. Man pat patiktu ja OHL vai klubu izlase sarīkotu Winter Classic. Tā kā OHL dažādu iemeslu dēļ neapmeklē tik daudz kā RD pilnībā pietiktu ar 3-4 tūkstošiem skatītāju vietu un ne obligāti, lai norisinās Rīgā. Ja izreklamētu pasākumu interese būtu.
Es nesaku ka muļķīgi, es grasījos toreiz braukt, bet Elektrēni noleca un R2000 savstarpējo spēli gan nebraucu skatīties.

     [+] [-]

, 2019-02-15 16:56, pirms 6 gadiem
Emka953 rakstīja: Saderēju ar čomu ja RD tiks Playoffos tad nopirkšu ģinamas kreklu, suka ceru ka netiks PO negribās naudu muserī pa to mēslu izmest
Vajadzēja saderēt, ka tādā gadījumā tev ar to kreklu veselu gadu būs pa pilsētu jāstaigā!

     [+] [-]

, 2019-02-15 17:02, pirms 6 gadiem
[quote namejs_9999]
Lielu!
Vairāk info nebūs.

Internetā ir divas personības, kam ar nožēlu un arī ar līdzjūtību sekoju līdz......Kivičš un Namgejs......divi, sevi dzīvē nepiepildījuši, psiholoģiski nestabili vīrieši (ja, tā var izteikties par divām gaudojošām bābām) kuri cenšās sevi pozicionēt, kā visspasaules viedajiem.......Namgej, atslēdz gāzi, lai patiesi un objektīvi varētu piedalīties sarunās!!!! Tramplīn
lēkšana takš i kudī aizraujošāks sporta veids. Esi adekvāts, pazūdi savās interešu lapās.

     [+] [-]

, 2019-02-15 17:39, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu kā tā viņa gudrība izpaužas.
Es arī nezinu, bet ja par čekistiem pamatā strādātu muļķi, tad ar viņiem viegli tiktu galā.

     [+] [-]

, 2019-02-15 17:40, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā Jūs varat skatīties visus tos raidījumus?
Īpaši kurus vada Puče? Kad es vairākkārt saskatīju, kā Puče un Valters atklāti manipulē ar sportistiem un skatītājiem savu raidījuma reitinga dēļ, tad es viņu raidījumus ignorēju.
Tev jau nekas nepatīk.

     [+] [-]

, 2019-02-15 17:41, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Es arī nezinu, bet ja par čekistiem pamatā strādātu muļķi, tad ar viņiem viegli tiktu galā.
Visur dzīvē gadās izņēmumi, jo arī starp skolotājiem gadās, ka ir pamuļķi.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-15 17:45, pirms 6 gadiem
Sit man' nost, bet ir jāņem visi punkti, kas vēl palikuši!!
Žēl, ka pret CSKA pēdējā spēle. Šie diezvai gribēs zaudēt..
Bet kas to lai zina!
Par Lielu Dinamo!!

  +1 [+] [-]

, 2019-02-15 18:03, pirms 6 gadiem
Kādi tur winteri būtu rakstījuši ļedovij hokej v purčike.

     [+] [-]

, 2019-02-15 18:27, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Es arī nezinu, bet ja par čekistiem pamatā strādātu muļķi, tad ar viņiem viegli tiktu galā.
nevaukšķi sportacentrā ej jau saimnieka zupalu iestrēb un spēles laikā kliedz "dinamo-mo"! lai es dzirdētu pa tv!

     [+] [-]

, 2019-02-15 18:46, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nevaukšķi sportacentrā ej jau saimnieka zupalu iestrēb un spēles laikā kliedz "dinamo-mo"! lai es dzirdētu pa tv!
Tev tāds ļoti gudrs komentārs. Prieks par tevi.

     [+] [-]

, 2019-02-15 18:48, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Visur dzīvē gadās izņēmumi, jo arī starp skolotājiem gadās, ka ir pamuļķi.
Mēģināšu uzminēt. Varbūt pamuļķis skolotājs ir Funs. Varbūt man izdevās uzminēt tavu sarežģīto domu gājienu. Bet ja jau Savickis nav gudrs, tad jau ātri ar viņu var tikt galā.

     [+] [-]

, 2019-02-15 18:49, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nevaukšķi sportacentrā ej jau saimnieka zupalu iestrēb un spēles laikā kliedz "dinamo-mo"! lai es dzirdētu pa tv!
Iestrebu zupu. Vau! Vau!

  -1 [+] [-]

, 2019-02-15 18:59, pirms 6 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Savickis gan KHL mājas lapā nolējis čugunu-par biļetēm ieņemot 2 miljonus un Arēna esot pilna.Elementāra matemātika neiet kopā.Ja paskatās-cik skolnieku uz spēlēm ir-kuriem par brīvu biļetes izdala-tad nez vai vidēji 5000 nopirktas ir biļetes uz spēli-ja neskaita pāris spēles šosezon,kad tiešām Arēna bija pilna.
Eju uz spēlēm regulāri un nemanu lielas skolēnu grupas. No kurienes info par kaut kādiem mistiskiem skolēnu grupējumiem? Vairāk par tūkstoti spēlē noteikti nav. es pat 500 skolēnus spēlē īsti neredzu.

  +2 [+] [-]

, 2019-02-15 19:04, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Eju uz spēlēm regulāri un nemanu lielas skolēnu grupas. No kurienes info par kaut kādiem mistiskiem skolēnu grupējumiem? Vairāk par tūkstoti spēlē noteikti nav. es pat 500 skolēnus spēlē īsti neredzu.
Es to vislabāk redzu pa TV,kad rāda veselus stūra sektorus ar skolēnu bariem...Zinu,ka arī amatieru hokeja līgā ir dalītas biļetes par brīvu.Tu jau daudz ko neredzi vai negribi redzēt!Cik tad sezonas esi tas fans?