Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Kauns Habarovskā: "Dinamo" guļ un zaudē ar 0:5

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Kauns Habarovskā: "Dinamo" guļ un zaudē ar 0:5
Nekārtības nespēja sapurināt Rīgas "Dinamo"
Foto: Raimonds Volonts, Dinamo Rīga

Devīto reizi sezonā bez vārtu guvuma palika Rīgas "Dinamo", kas izbraukumā ar 0:5 piekāpās vienai no Austrumu konferences vājākajām komandām Habarovskas "Amur". Otrajā trešdaļā Jānis Kalniņš kapitulēja trīs reizes. Līdz sezonas beigām atlikušas desmit spēles.

Spēles teksta tiešraide

Pamošanās Rīgas "Dinamo" hokejistiem prasīja vairākas minūtes, kuru laikā daudz uzbruka laukuma saimnieki, un pēc Vladislava Ušeņina metiena, kas noslēdza saspēli vārtu priekšā, glābt nācās Jānim Kalniņam. Tomēr pirmās trešdaļas otrajā pusē iespējas radās arī rīdziniekiem. Iniciatīvu uzņēmās Oskars Cibuļskis, kurš apslidoja Habarovskas "Amur" vārtus un nogādāja ripu līdz Georgam Golovkovam, kurš gaidīja pie tālā stabiņa. Centra uzbrucējam radās lieliska iespēja gūt savus pirmos vārtus "Dinamo" rindās, bet neizdevās ripu pārcelt uz ledus guļošā vārtsarga kājsargam.

Ja pirmajās 20 minūtēs rīdzinieki demonstrēja konkurētspējīgu hokeju, tad otrā trešdaļa pārvērtās par murgu. 23. minūtē Kirils Kapustins saņēma tālu piespēli uz Rīgas "Dinamo" zilās līnijas, izmantoja Jēkaba Rēdliha izveidoto aizsegu un pārspēja Kalniņu ar metienu tālajā stūrī – 1:0. Lai gan Normunds Sējējs meta trenera izaicinājumu, pieprasot pārbaudīt, vai pirms vārtu guvuma nav bijusi aizmugure, tiesneši pēc atkārtojuma noskatīšanās lēmumu nemainīja, tādējādi "Dinamo" zaudēja pusminūtes pārtraukumu.

Trīs minūtes pēc nonākšanas iedzinējos no vārtu priekšas netrāpīja Lauris Dārziņš, bet no apmales atlēkusī ripa nonāca uz Golovkova nūjas. Viņa priekšā bija tukšs stūris, taču uzbrucēju vēlreiz pievīla precizitāte, un, atgriežoties uz rezervistu soliņa, Golovkovs dusmās sadauzīja nūju. Vēl trīs minūtes vēlāk Habarovskas "Amur" dubultoja pārsvaru, panākot 2:0. Neizdevies Rīgas "Dinamo" uzbrukums pārvērtās par sāncenšu pretuzbrukumu, sekoja spēlētāju nesadalīšana aizsardzības zonā, un nepieskatītais Vjačeslavs Ušeņins arī trāpīja tālajā stūrī.

Divas minūtes līdz pārtraukumam laukuma saimnieki panāca 3:0, tādējādi bija izcēlušies trīs dažādi Habarovskas "Amur" virknējumi. Pirmajai maiņai izdevās iespiest rīdziniekus zonā, Tēmu Ramsteds no labās malas atrada citu somu Kristianu Kūselu, un viņš netraucēts no tuvas distances noslēdza ilgstošo uzbrukumu ar pozitīvu iznākumu mājiniekiem. Sapurināt komandu centās Tims Sestito un Koltons Gilīss, bet uz ziemeļamerikāņu provokācijām "Amur" spēlētāji nereaģēja.

Laukuma saimnieki labāk laiku veltīja vārtu gūšanai. 45. minūtē Habarovskas "Amur" bija nepieciešamas tikai deviņas sekundes vairākuma realizēšanai pēc rīdzinieku kapteiņa Ginta Meijas pārkāpuma, ar perfektu metienu tālajā devītniekā no kreisās malas izceļoties Vjačeslavam Ušeņinam – 5:0. Pagāja divas ar pusi minūtes, un rezultāts kļuva 5:0 mājinieku labā. Piecas sekundes pēc tam, kad laukumā atgriezās noraidījumu izcietušais Sestito, čehu aizsargam Janam Kolāržam no tuvas distances tomēr izdevās iebakstīt ripu Rīgas "Dinamo" vārtos.

Tādējādi Rīgas "Dinamo" piedzīvoja sagrāvi pirms pirmās vizītes Ķīnā. Spēle pret Pekinas "Kunlun Red Star" pirmdien sāksies pulksten 11:30 pēc Latvijas laika.

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Jānis Kalniņš (Jakubs Sedlāčeks); Guntis Galviņš – Kristaps Zīle, Oskars Cibuļskis – Uvis Balinskis, Krišjānis Rēdlihs – Aleksandrs Jerofejevs, Jēkabs Rēdlihs; Gints Meija – Vitālijs Pavlovs – Miķelis Rēdlihs, Lauris Dārziņš – Māris Bičevskis – Edgars Lipsbergs, Filips Toluzakovs – Tims Sestito – Koltons Gilīss, Kaspars Saulietis – Georgs Golovkovs – Gunārs Skvorcovs, Edgars Kulda.

Habarovskas "Amur" – Rīgas "Dinamo" 5:0 (0:0, 3:0, 2:0)

Vārti: 22:11 Kapustins (Atjušovs) 1:0, 29:06 Vj. Ušeņins (Vl. Ušeņins) 2:0, 37:41 Kūsela (Kolāržs, Ramsteds) 3:0, 44:26 Vj. Ušeņins (Jeļesins, vair.) 4:0, 46:55 Kolāržs (Ramsteds, Zohorna) 5:0
Soda minūtes: 10:12
Metieni: 32:15
Vārtsargi: Juha Metsola – Jānis Kalniņš

Rīgas "Dinamo" izbraukuma kalendārs

DatumsLaiksPretinieksRez
9. janvāris18:00Jaroslavļas "Lokomotiv"1:3
12. janvāris11:30Vladivostokas "Admiral"3:1
14. janvāris9:00Habarovskas "Amur"0:5
16. janvāris13:30Pekinas "Kunlun Red Star"
19. janvāris18:30Minskas "Dinamo"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2017-01-14 11:13, pirms 7 gadiem
Rīts iesākas ar lieliskām ziņām no krievu kolhoza līgas!

 +14 [+] [-]

, 2017-01-14 11:14, pirms 7 gadiem
Mirusi komanda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2017-01-14 11:15, pirms 7 gadiem
Tizleņu bars palicis no tās komandas, KAUNS!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-01-14 11:15, pirms 7 gadiem
YESSSSSSSSSSSSSSSSSS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2017-01-14 11:17, pirms 7 gadiem
izpipeļoja jura dāmas,bikses nenovelkot.

  -3 [+] [-]

, 2017-01-14 11:17, pirms 7 gadiem
belo31 rakstīja: Canadiens zaudēja zilajām jakām ar 0:10

Ja 0:5 ir kauns pastarītim pret viduvēju komandu, kas tad bija tas 0:10? Pašnāvību uzreiz jāizdara
te tomēr augstāks līmenis, nevar salīdzināt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-01-14 11:17, pirms 7 gadiem
Dinamo par visu sezonu būtu jākaunas, vai ne belo

  +6 [+] [-]

, 2017-01-14 11:17, pirms 7 gadiem
"-" Sedlačekam (kam mums vārtusargs leģionārs, kurš sēž rezervē).
"-" dārgākajam aizsargam komandā (priekš kam maksāt naudu, ja salaiž 5 ripas).
"-" dārgākajam uzbrucējam (kāpēc maksāt, ja nemet).
"+" Kalniņam, jaunākajam uzbrucējam un jaunākajam aizsargam (lieta pieredze).

     [+] [-]

, 2017-01-14 11:17, pirms 7 gadiem
otrais klubs kas zaudē arī teorētiskās iespējas uz play offiem
lupatas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-01-14 11:18, pirms 7 gadiem
eu nu tizleņi ir un paliek tizleņi..... kauns jau 9 reizi sezonā ar baranku iemestajos golos..... nu tupie hokejisti, citu vārdu nav.... lai paliek viņi pēdējie, tur ir mūsu dinamo īsta vieta......ha ha ha

  -4 [+] [-]

, 2017-01-14 11:18, pirms 7 gadiem
(O_O) rakstīja: "-" Sedlačekam (kam mums vārtusargs leģionārs, kurš sēž rezervē).
"-" dārgākajam aizsargam komandā (priekš kam maksāt naudu, ja salaiž 5 ripas).
"-" dārgākajam uzbrucējam (kāpēc maksāt, ja nemet).
"+" Kalniņam, jaunākajam uzbrucējam un jaunākajam aizsargam (lieta pieredze).
Piesakies uz DR ģenerālmenedžera amatu un ievies kārtību.

 +10 [+] [-]

, 2017-01-14 11:19, pirms 7 gadiem
Butu nebraukusi un neterejusi laiku. Tehniskais zaudējums liktos labāks

     [+] [-]

, 2017-01-14 11:19, pirms 7 gadiem
Blēņas,īstais kauns ir tas,ka Rīgā ir krievijas dirsālīdēju klubiņš! Pie tam labi apmaksāts! Es saprotu tos,kuri tur kvern labas naudas dēļ,bet nicinu. Jo īpaši Ozo manās acīs zaudēja,atšķirībā no Irbes - mikstmiesis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-01-14 11:20, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Piesakies uz DR ģenerālmenedžera amatu un ievies kārtību.
kgb tur sava "kārtība"
paši izveido un beigās paši visu sagrauj

  +2 [+] [-]

, 2017-01-14 11:20, pirms 7 gadiem
belo31 rakstīja: Runājot par NHL un KHL atšķirībām, tad KHL nekad neviena komanda otru nesagraus ar 10:0, jo KHL komandas spēkos ir daudz līdzīgākas nekā NHL
SKA to šosezon var paveikt ja būtu motivācija. 9-0 un 9-1 ir bijis šosezon.

  +4 [+] [-]

, 2017-01-14 11:21, pirms 7 gadiem
belo31 rakstīja: Runājot par NHL un KHL atšķirībām, tad KHL nekad neviena komanda otru nesagraus ar 10:0, jo KHL komandas spēkos ir daudz līdzīgākas nekā NHL
SKA - Kuzņa 9:1 vakar bija

     [+] [-]

, 2017-01-14 11:21, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Piesakies uz DR ģenerālmenedžera amatu un ievies kārtību.
Kāds sakars?

  +2 [+] [-]

, 2017-01-14 11:21, pirms 7 gadiem
Savickis toties lieliski apgūst sponsoru naudiņu. Ļaujiet tak Jurim strādāt! bet kas ir DR tiešām nezinu

 +10 [+] [-]

, 2017-01-14 11:22, pirms 7 gadiem
Vispār es nesaprotu tos, kuri vēl fano par komandu. Kā var būt tik akli un neredzēt, ka kluba vadība ņirgājas par līdzjūtējiem. Juris atnāķot uz spēli ļauni nosmīn par tiem nozombētiem tūkstošiem, kuri spiedz arēnā "Uzvarēsim". Tas ir bagāto šovs.
Kā savādāk var izskaidrot faktu, ka 10 gadu laikā RD nav izaudzinājusi nevienu extra klases spēlētāju. Potenciāli cerīgais 2001.gads U16 ir izputināts, kā šķira.
Veselu sezonu KHL spēlēja komanda bez Trenera! Pat LČ tā nav.

     [+] [-]

, 2017-01-14 11:22, pirms 7 gadiem
pilnīga impotence,tāda sajūta kā pret nhl komandu spēlētu...

  +3 [+] [-]

, 2017-01-14 11:22, pirms 7 gadiem
O_0 labāk izstāsti - kāpēc seko fašistiskas valsts čempionātam,turklāt pašlaik tā valsts intensīvi slepkavo kur tik var un labprāt atgrieztu mūs iekš psrs?! Kāpēc?!

     [+] [-]

, 2017-01-14 11:23, pirms 7 gadiem
Fu,tādi pazorņiki! Pat kkādam Amūram nevar iemest,ņjā lai iemestu vaig arī tikt līdz vārtiem,metienam! 2 vairākumi pa visu spēli un otrais kā parasti,tik pieskaries Saulietim

  +2 [+] [-]

, 2017-01-14 11:23, pirms 7 gadiem
Khl spēkos līdzīgas????? To varētu teikt par nhl nevis par kartupeļu līgu

  +6 [+] [-]

, 2017-01-14 11:24, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Piesakies uz DR ģenerālmenedžera amatu un ievies kārtību.
Mani neņēma. Biju te ielicis rakstu pirms pāris sezonām. Man bija plāns kā attīstīt hokeju nevis atmazdgāt naudu. RD vadībai ir citi plāni.

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 11:24, pirms 7 gadiem
Rezultāts galīgi nepieklājīgs. Neticu, ka Amur ir tik meistarīgi lai ģērētu mūsējos ar tādu rezultātu...

  +3 [+] [-]

, 2017-01-14 11:25, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Rezultāts galīgi nepieklājīgs. Neticu, ka Amur ir tik meistarīgi lai ģērētu mūsējos ar tādu rezultātu...
Aizmirsi savā komentārā nolikt ŅHĻ

  +4 [+] [-]

, 2017-01-14 11:26, pirms 7 gadiem
Kauns ir Rīgā par KGB slepkavotāju kluba pastāvēšanu latviešu valstī.

  -2 [+] [-]

, 2017-01-14 11:27, pirms 7 gadiem
gggg rakstīja: Khl spēkos līdzīgas????? To varētu teikt par nhl nevis par kartupeļu līgu
Hmburgeru līgā vienu no līderiem Monreālu nesen ģērēja 10-0 pēc pāris spēlēm šie ar Saņok priekšgalā uzvar 10-1. Patiešām spēkos līdzīgas...

     [+] [-]

, 2017-01-14 11:27, pirms 7 gadiem
gggg rakstīja: Khl spēkos līdzīgas????? To varētu teikt par nhl nevis par kartupeļu līgu
Tak protams ka NHL ir priekšā kolhozam kādus 50 gadus! Kaut vai salīdzinot halles, spēlētājus, apmeklētību utt. Lielajiem kolhoza faniem varētu uzdot jautājumu- nezin kāpēc labākie krievi tad atrodas ASV nevis šeit?

     [+] [-]

, 2017-01-14 11:28, pirms 7 gadiem
likās jokerit pārbrauks admiral pēc 4-4, bet nekā, mājniekiem atvērās 2.elpa

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 11:29, pirms 7 gadiem
(O_O) rakstīja: Vispār es nesaprotu tos, kuri vēl fano par komandu. Kā var būt tik akli un neredzēt, ka kluba vadība ņirgājas par līdzjūtējiem. Juris atnāķot uz spēli ļauni nosmīn par tiem nozombētiem tūkstošiem, kuri spiedz arēnā "Uzvarēsim". Tas ir bagāto šovs.
Kā savādāk var izskaidrot faktu, ka 10 gadu laikā RD nav izaudzinājusi nevienu extra klases spēlētāju. Potenciāli cerīgais 2001.gads U16 ir izputināts, kā šķira.
Veselu sezonu KHL spēlēja komanda bez Trenera! Pat LČ tā nav.
Joprojām fanoju par DR komandu un to darīšu arī turpmāk. DR man ir 1.vietā sportā. Valsts izlases būtu 1.vietā ja tās spēlētu regulāri, bet 2 nedēļas maijā (hokejā) vai pāris spēles gadā futbolā ir stipri par maz.
Patīk tas kas ir daudz un ilgi.

  -3 [+] [-]

, 2017-01-14 11:29, pirms 7 gadiem
Sāniņš rakstīja: Tak protams ka NHL ir priekšā kolhozam kādus 50 gadus! Kaut vai salīdzinot halles, spēlētājus, apmeklētību utt. Lielajiem kolhoza faniem varētu uzdot jautājumu- nezin kāpēc labākie krievi tad atrodas ASV nevis šeit?
Izņemot Malkinu, Ovečkinu un Saņok pārējie ir KHL.

  +2 [+] [-]

, 2017-01-14 11:29, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Hmburgeru līgā vienu no līderiem Monreālu nesen ģērēja 10-0 pēc pāris spēlēm šie ar Saņok priekšgalā uzvar 10-1. Patiešām spēkos līdzīgas...
Neraudi vate, saprotu ka sāp sirds, pēc kuņluņ spēles sāpēs vēl trakāk....

  +3 [+] [-]

, 2017-01-14 11:29, pirms 7 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: O_0 labāk izstāsti - kāpēc seko fašistiskas valsts čempionātam,turklāt pašlaik tā valsts intensīvi slepkavo kur tik var un labprāt atgrieztu mūs iekš psrs?! Kāpēc?!
Man hokejs patīk. Pats, puika būdams, gāju uz PSRS čepionātu. Palasi manus komentārus biežāk. Es esmu par RD iekš KHL, bet es esmu par tādu RD, kas negriež ceļu nevienam. Ja atbrauc CSKA, tad viņi uz ledus atraujas, arī rezultāta ziņā. Esmu par tādu RD, kas iedveš bailes pretiniekiem.
Paskaties, kas tagad notiek - ne cīņas, ne kārtības, ne degsmes. Vot tas ir pretīgi!

  +1 [+] [-]

, 2017-01-14 11:30, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Izņemot Malkinu, Ovečkinu un Saņok pārējie ir KHL.
Losis.

     [+] [-]

, 2017-01-14 11:31, pirms 7 gadiem
Pernambucano cik khl ir tādas komandas kas var uzvarēt ska, cska? Cik nhl ir tādas kas var uzvarēt līderus? Neiet runa par rezultātu mačā arī līderiem gadās sliktās dienas.

     [+] [-]

, 2017-01-14 11:31, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Losis.
Viņš vnk dzīvo savā krievu pasaulē un tur neko nepadarīsi!

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 11:32, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Losis.
Cik klases esi nomuļļājis?

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 11:32, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Joprojām fanoju par DR komandu un to darīšu arī turpmāk. DR man ir 1.vietā sportā. Valsts izlases būtu 1.vietā ja tās spēlētu regulāri, bet 2 nedēļas maijā (hokejā) vai pāris spēles gadā futbolā ir stipri par maz.
Patīk tas kas ir daudz un ilgi.
Ai Funi, Funi- meliem īsas kājas cik reizes neesi licis savu sporta topu un hokejs nekads nav bijis pirmā vietā, ja nemaldos, tad tas bija biatlons, bet tagad pēc 0:6 zāģa pēkšņi ne tikai hokejs ir kļuvis par numur viens, bet tieši RD

     [+] [-]

, 2017-01-14 11:33, pirms 7 gadiem
(O_O) rakstīja: Man hokejs patīk. Pats, puika būdams, gāju uz PSRS čepionātu. Palasi manus komentārus biežāk. Es esmu par RD iekš KHL, bet es esmu par tādu RD, kas negriež ceļu nevienam. Ja atbrauc CSKA, tad viņi uz ledus atraujas, arī rezultāta ziņā. Esmu par tādu RD, kas iedveš bailes pretiniekiem.
Paskaties, kas tagad notiek - ne cīņas, ne kārtības, ne degsmes. Vot tas ir pretīgi!
Es tieši cienu DR par pašatdevi , cīņassparu laukumā. Trūkst meistarība, labs treneru kolektīvs, bet tieši cīņa laukumā ir OK. DR kā kaujasspējīgu kolektīvu. Meistarības un trenera trūkums ir mūsu vājais punkts. Arī Sedlačeks šosezon ir ļoti vājš.

  +2 [+] [-]

, 2017-01-14 11:33, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Joprojām fanoju par DR komandu un to darīšu arī turpmāk. DR man ir 1.vietā sportā. Valsts izlases būtu 1.vietā ja tās spēlētu regulāri, bet 2 nedēļas maijā (hokejā) vai pāris spēles gadā futbolā ir stipri par maz.
Patīk tas kas ir daudz un ilgi.
Bet kā var fanot par komandu, kura necīnās? No RD palicis ir tikai nosaukums, diemžēl. Sportā uzvaru ir jāizcīna caur sviedriem un asinīm. Atnāc kādreiz uz Inbox halli un apskaties uz RD spēlētājiem pēc treniņa. Čaļi, kā atpūtušies nonāk no ledus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 11:34, pirms 7 gadiem
gggg rakstīja: Pernambucano cik khl ir tādas komandas kas var uzvarēt ska, cska? Cik nhl ir tādas kas var uzvarēt līderus? Neiet runa par rezultātu mačā arī līderiem gadās sliktās dienas.
Pēdējās 10 spēlēs SKA ir uzvarējusi Minska, AK Bars, Lokomotīve un Āksti....

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 11:35, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Ai Funi, Funi- meliem īsas kājas cik reizes neesi licis savu sporta topu un hokejs nekads nav bijis pirmā vietā, ja nemaldos, tad tas bija biatlons, bet tagad pēc 0:6 zāģa pēkšņi ne tikai hokejs ir kļuvis par numur viens, bet tieši RD
Man jau devīto sezonu DR ir 1.vietā. No sporta veidiem jau vairāk kā 20 gadus biatlons ir mīļākais sporta veids. Hokejs nekad nav bijis sporta veids NR 1, jaunībā pirmais bija futbols, vēlāk biatlons. Hokejs visu laiku kā sporta veids ir bijis 2 vai 3 vietā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-01-14 11:35, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Es tieši cienu DR par pašatdevi , cīņassparu laukumā. Trūkst meistarība, labs treneru kolektīvs, bet tieši cīņa laukumā ir OK. DR kā kaujasspējīgu kolektīvu. Meistarības un trenera trūkums ir mūsu vājais punkts. Arī Sedlačeks šosezon ir ļoti vājš.
Tu pats tikko atbildēji - neredzu problēmu, ja gribētu, RD paņemtu jebkādu treneri. Pačukstēšu noslēpumu - RD nepaņēma treneri, jo tad ir lielākas iespējas uzvarēt.

     [+] [-]

, 2017-01-14 11:37, pirms 7 gadiem
Spermmabucano man sanāca 36 spēlētāji nhl. Pareiz tu jau spēj nosaukt tikai tos ko regulāri piemin pa tv

     [+] [-]

, 2017-01-14 11:37, pirms 7 gadiem
fanotājs a rakstīja: Neesi tik paškritisks
Skatos tu sāc no manis mācīties.

  +3 [+] [-]

, 2017-01-14 11:38, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Cik klases esi nomuļļājis?
Tā stulbā skaudība pret NHL no Tavas puses ir tik smieklīga - ka tik nolikt NHL Znaroks pilnīgi neorientējas RUS hokejā, ne? Viņš pamanās uz PK pieteikt gandrīz visu sastāvu no NHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 11:39, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Es tieši cienu DR par pašatdevi , cīņassparu laukumā. Trūkst meistarība, labs treneru kolektīvs, bet tieši cīņa laukumā ir OK. DR kā kaujasspējīgu kolektīvu. Meistarības un trenera trūkums ir mūsu vājais punkts. Arī Sedlačeks šosezon ir ļoti vājš.
Tev laikam tā ir slimība nolikt vārtsargus, kaut gan uzbrukumā DR vidēji iemet 1 golu spēlē - tas taču ir normāli, dēļ GK DR tik maz punktu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 11:40, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tā stulbā skaudība pret NHL no Tavas puses ir tik smieklīga - ka tik nolikt NHL Znaroks pilnīgi neorientējas RUS hokejā, ne? Viņš pamanās uz PK pieteikt gandrīz visu sastāvu no NHL
Špeņgļera kauss bija komercturnīrs, domāts kanādiešiem, loģiski ka tie gribēja skatīties ŅHĻ spēlētājus.

     [+] [-]

, 2017-01-14 11:40, pirms 7 gadiem
belo31 rakstīja: Ko te vēl piebilst par augsto KHL līmeni? CSKA nav neviens Gagarina kauss, kamēr SKA tik viens 9 sezonu laikā.
Jā, pirmajās KHL sezonās CSKA tiešām bija varens spēks

  -2 [+] [-]

, 2017-01-14 11:41, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tā stulbā skaudība pret NHL no Tavas puses ir tik smieklīga - ka tik nolikt NHL Znaroks pilnīgi neorientējas RUS hokejā, ne? Viņš pamanās uz PK pieteikt gandrīz visu sastāvu no NHL
Skaudība? Interesanti par ko man skaust? Domā manu dzīvi kaut kā ietekmē KHL vai ŅHĻ varenība?

     [+] [-]

, 2017-01-14 11:42, pirms 7 gadiem
belo31 rakstīja: PK bija NHL turnīrs, tur nebija citu variantu, pretējā gadījumā Krieviju nepielaistu pie dalības.
Tikko izdomāji? Bet OS jau būs tas pats KHL spēlētāji būs uz 1 rokas pirkstiem saskaitāmi

     [+] [-]

, 2017-01-14 11:42, pirms 7 gadiem
gggg rakstīja: Khl spēkos līdzīgas????? To varētu teikt par nhl nevis par kartupeļu līgu
Kas ta nu!!!skatos kazhoku esi apmetis uz otru pusi.
Vel 2 sezonas atpakalj Dinaburga un khl tev bija dieva vietaa.nu jau kartupelju liiga un riigas pabiras??
Kas notika?

     [+] [-]

, 2017-01-14 11:44, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tev laikam tā ir slimība nolikt vārtsargus, kaut gan uzbrukumā DR vidēji iemet 1 golu spēlē - tas taču ir normāli, dēļ GK DR tik maz punktu
uzbrucēji ir ļoti vāji šogad. Mans uzskats - komanda sākas ar vārtsargu. Jo vārtsargs velk spēli komandai rodas papildus enerģija, kļūst drošāki, iemet vairāk jo vairāk riskē, biežāk riskē uzbrukumā jo aizsardzībā arī jūtas drošāk -izies 2 -1 gan vārtsargs izvilks un var riskēt vairāk uzbrūkot. Ja vārtsargs vidējs , vairāk komandai jāstrādā aizsardzībā. To šogad Sedlačeks ļoti vājš redz daudzi.
Mans redzējums komanda sāk gatavošanos sezonai ar labu treneri , tad iegādājās labu vārtsargu - 2 cilvēki kuriem vajadzētu maksāt lielāko algu sezonā. Labs treneris un labs vārtsargs (Klalniņš der kā otrais vārtsargs, bet varbūt viņš vēl progresē un ar laiku kļūst par augstas klases vārtsargu).
Uzbrukumā Dr gūst aptuveni 1,9 vārtus spēlē nevis 1,0.

     [+] [-]

, 2017-01-14 11:45, pirms 7 gadiem
Tur gadījumā nav tāds kā "klusais protests" pret kādām nejēdzībām komandas iekšienē?
Nu, man rādās, ka viņi laikam nevis nevar vai nemāk, bet vienkārši negrib spēlēt.

     [+] [-]

, 2017-01-14 11:45, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Špeņgļera kauss bija komercturnīrs, domāts kanādiešiem, loģiski ka tie gribēja skatīties ŅHĻ spēlētājus.
Vislabākais, ka Tu un Tev līdzīgie vairs nevar lielīties, ka RUS ir pasaules čempioni, jo CAN paņēma pēdējos 2 turnīrus Tev taču PČ ir nozīmīgākais turnīrs, ne? Samierinies - Kanāda šobrīd valda pasaules hokejā, lai kā Tev tas nepatiktu. Un lai kaut ko mainītu, pirmkārt, ir jāgāž Kanāda no OS troņa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 11:46, pirms 7 gadiem
janiss_locss_210986419326780 rakstīja: Tur gadījumā nav tāds kā "klusais protests" pret kādām nejēdzībām komandas iekšienē?
Nu, man rādās, ka viņi laikam nevis nevar vai nemāk, bet vienkārši negrib spēlēt.
Ozo faktors?

     [+] [-]

, 2017-01-14 11:46, pirms 7 gadiem
Mr.Eksperts1 rakstīja: Kas ta nu!!!skatos kazhoku esi apmetis uz otru pusi.
Vel 2 sezonas atpakalj Dinaburga un khl tev bija dieva vietaa.nu jau kartupelju liiga un riigas pabiras??
Kas notika?
Nekas nenotika....ja cilvēks ir sirdī ma...ka, tad tas ir uz ilgu laiku.

     [+] [-]

, 2017-01-14 11:46, pirms 7 gadiem
arhivsx rakstīja: Kauns man ir, ka esmu latvietis, lasot tādu idiotu komentārus.
Pēc cik gadiem dabūsi zviedru pilsonību?

     [+] [-]

, 2017-01-14 11:49, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vislabākais, ka Tu un Tev līdzīgie vairs nevar lielīties, ka RUS ir pasaules čempioni, jo CAN paņēma pēdējos 2 turnīrus Tev taču PČ ir nozīmīgākais turnīrs, ne? Samierinies - Kanāda šobrīd valda pasaules hokejā, lai kā Tev tas nepatiktu. Un lai kaut ko mainītu, pirmkārt, ir jāgāž Kanāda no OS troņa.
Samierinies!? Tas skan tā it kā šī būtu mana dzīves aktuālākā problēma! Tici man, man ir pilnīgi vienalga, kurš triumfē pasaules hokejā. Protams, ja Krievijas treneru korpuss kādā laika periodā sastāv no letiņiem ir tikai loģiski, ka vēlu veiksmi viņiem.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-14 11:51, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Samierinies!? Tas skan tā it kā šī būtu mana dzīves aktuālākā problēma! Tici man, man ir pilnīgi vienalga, kurš triumfē pasaules hokejā. Protams, ja Krievijas treneru korpuss kādā laika periodā sastāv no letiņiem ir tikai loģiski, ka vēlu veiksmi viņiem.
Protams, ka tā Tev ir problēma, tad jau pie katra raksta par hokeju nenoliktu NHL, amerikāņi jau ir ienaidnieki, ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 11:54, pirms 7 gadiem
arhivsx rakstīja: Pēc gada gan jau.

P.S. jau lasu turpmākos komentārus.
Ātrāk nevari?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:01, pirms 7 gadiem
3/4 komandu atlaist, lai spēlē kopā ar Spruksi un citiem caurkritušajiem HK Rīga zaļā un alko cienītājiem joberlīgās.

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:02, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Protams, ka tā Tev ir problēma, tad jau pie katra raksta par hokeju nenoliktu NHL, amerikāņi jau ir ienaidnieki, ne?
Tas ka es nepievienojos nepamatotai masveida siekalošanai un sajūsmai par neesošo ŅhĻ pārākumu, nenozīmē ka kaut ko nolieku. Kaut kā neesmu manījis no tevis aktīvu pretdarbību, kur katrā rakstā par KHL tiek nomelnoti letiņu puikas...

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:04, pirms 7 gadiem
HMB-HMB4 rakstīja: Kuna Lunis nizca projekts. sastavaa NEVIENS chainiizers
Londonas Arsenal arī ir aizvadījuši mačus bez neviena angļa sastāvā...

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:06, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Londonas Arsenal arī ir aizvadījuši mačus bez neviena angļa sastāvā...
Jenot, tu atkal jauc pim.i ar pirkstu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:10, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Jenot, tu atkal jauc pim.i ar pirkstu.
Varbūt varētu sīkāku izklāstu, Namej?

  +2 [+] [-]

, 2017-01-14 12:12, pirms 7 gadiem
Bļin, 100% algas dienā visi stāvēs rindā pie kases ar vārdiem, bet mēs taču strādājām. Tizleņi jūs esat, nevis hokejisti, ibio!

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:13, pirms 7 gadiem
Mēsli un nekas vairāk

  +2 [+] [-]

, 2017-01-14 12:14, pirms 7 gadiem
Zinot to cik smags komandai ir izbraukums + to, ka pati par sevi viņa nav tik laba kā ziedu laikos, tad nedomāju, ka šis rezultāts ir kaut kāds baigais pārsteigums vai kauns... Katra komanda jāvērtē pēc tās varējuma konkrētā sezonā, nevis pēc kaut kādas iedomātas play-off blices snieguma. Nu nav šajā komandā tādu izpildītāju, lai tā spēlētu play-off līmenī un rādītu stabilu sniegumu un uzvaras vairākumā spēļu, ne tikai atsevišķās... visu cieņu, bet ne jau nu Lipsbergs, Toluzakovs un kas tur vēl Skvorcovs būs KHL līderi. Ja mēs apskatām komandas visas sezonas sniegumu un ņemam vērā arī sarežģīto izbraukuma specifiku, rezultāts ir sarūgtinošs, bet loģisks, nevis te kaut kādi ''kauni'' jāpiesauc...

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:14, pirms 7 gadiem
Skaidrs ir viens, kārtīgs sporta draugs un hokeja fans nekad nenomelnos savus tautiešus! To dara tikai tādi, kuri paši nekad savu ķermeni nav pakustinājuši un izņemot dīvāna hokeju neko citu nav darījuši.

  -2 [+] [-]

, 2017-01-14 12:15, pirms 7 gadiem
Nav mums hokeja tādu talantu

  +1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:16, pirms 7 gadiem
Sammo rakstīja: Mēsli un nekas vairāk
Teicama, izsmeļoša analīze, latviešu gaumē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:17, pirms 7 gadiem
Kāpēc Brozhe raksta, ka līdz sezonas beigām palikušas desmit spēles? Vai tas nozīmē, ka viņš vairs netic playoff sapnim? jātic puišiem līdz galam man pie kājas krievu nauda, man galvenais lai mūsējie čaļi sitās pret krievu lielajām zvaigznēm! Mūsējie tapat labākie!

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:18, pirms 7 gadiem
HMB-HMB4 rakstīja: beidz tak te mulet tupais krievu ute!!! tu jau savu nostaaju sen esi padusi, bomzi
Redzu, ka esi izgājis labu Kremļa apmācību, piekopdams uzbrukuma taktiku. Interesanti, ka pats pat īsti latviski izteikties nemāki, bet mani nekautrējies dēvēt par krievu...

  -2 [+] [-]

, 2017-01-14 12:19, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Varbūt varētu sīkāku izklāstu, Namej?
Nav jēga tev neko sīkāk izklāstīt. Bezgalīgs ir tavs glupums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:20, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Nav jēga tev neko sīkāk izklāstīt. Bezgalīgs ir tavs glupums.
Teicama atbilde, no sērijas pats muļķis.

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:21, pirms 7 gadiem
HMB-HMB4 rakstīja: jenot tava smaka no viena profila velkas liidz uz otru. ŅHĻ??? tavas latviesu valodas zinashanas ir izcilas, krievu gaumee
Ģinamo tavuprāt ir latviski?

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:22, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Tas ka es nepievienojos nepamatotai masveida siekalošanai un sajūsmai par neesošo ŅhĻ pārākumu, nenozīmē ka kaut ko nolieku. Kaut kā neesmu manījis no tevis aktīvu pretdarbību, kur katrā rakstā par KHL tiek nomelnoti letiņu puikas...
Kad labākie eiropieši un ziemeļamerikāņi izvēlēs spēlēt KHL, tad parunāsim, bet tu vari turpināt domāt, ka KHL = NHL. Ierēcu par tādiem

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:22, pirms 7 gadiem
Vajadzētu jau dabūt TRENERI nākošajai sezonai. Sējējam kā GM savākt labu komandu. Treneris, lai strādā, bet Juris un Norča, lai netraucē trenerim. Tad vismaz ir cerības, ka laukumā nebūs bardaks. Gillies labs spēlētājs. Žēl, ka Meija traumēja viņu.
Tikai Rīgai, Tikai Dinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:22, pirms 7 gadiem
Jaunākās ziņas ienākušas no apkalpes, ka djinama spēlētāji 10 h pirns spēles vēl bijuši pilnīgi metami. Brīnumšpricītes pat no doka nav līdzējušas.

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:23, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Jaunākās ziņas ienākušas no apkalpes, ka djinama spēlētāji 10 h pirns spēles vēl bijuši pilnīgi metami. Brīnumšpricītes pat no doka nav līdzējušas.
Ozo pirms spēles uzsaucis Habarovskas ielenes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:24, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kad labākie eiropieši un ziemeļamerikāņi izvēlēs spēlēt KHL, tad parunāsim, bet tu vari turpināt domāt, ka KHL = NHL. Ierēcu par tādiem
Kāpēc lai ziemeļamerikāņi spēlētu KHL? Loģiski, ka viņi izvēlas spēlēt mājās. Tā pat kā lielais vairums krievu, somu un zviedru spēlē mājās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:25, pirms 7 gadiem
HMB-HMB4 rakstīja: Es tak saku ka shamais ir krievu klubs, beidzot tu man piekriti
Redzu, ka ar celmu diskutēt ir tik pat auglīgi, kā ar tevi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:25, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Kāpēc lai ziemeļamerikāņi spēlētu KHL? Loģiski, ka viņi izvēlas spēlēt mājās. Tā pat kā lielais vairums krievu, somu un zviedru spēlē mājās.
Vārdu "tāpat" raksta kopā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:26, pirms 7 gadiem
Skat.''Admiral''ar''Jokerit''.Somi malači. Alga ir. Dibenu neplēš. ''Jokerit'' attieksme ir ''h... griši okalačivatj''. Turamies 8. +-.VISS ok. Mums ir jāņem piemērs. Paskatieties somu spēles, tad sapratīsiet. Ja Rīgu izmetīs,tad arī izlasei beigas. Nākošsezon jābūt 8-kā.

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:26, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Redzu, ka ar celmu diskutēt ir tik pat auglīgi, kā ar tevi.
Vārdu "tikpat" raksta kopā. Latviešu valodā laikam biji nesekmīgs

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:26, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Joprojām fanoju par DR komandu un to darīšu arī turpmāk. DR man ir 1.vietā sportā. Valsts izlases būtu 1.vietā ja tās spēlētu regulāri, bet 2 nedēļas maijā (hokejā) vai pāris spēles gadā futbolā ir stipri par maz.
Patīk tas kas ir daudz un ilgi.
Nožēlojams tips. Izlase viņam mazsvarīgāka kā krievu projekts, un shitas preteklis vēl cenšas borēt, ka ir neizmērojams LV patriots un tāds māca skolēnus. Drošības policijai būtu jāpapurina šis tips.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:27, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vārdu "tikpat" raksta kopā. Latviešu valodā laikam biji nesekmīgs
Burta Y latviešu valodā nav...latviešu valodā laikam biji ne vairāk sekmīgs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:30, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Burta Y latviešu valodā nav...latviešu valodā laikam biji ne vairāk sekmīgs?
Jāķeras pie salmiņa pernakam

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:31, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Burta Y latviešu valodā nav...latviešu valodā laikam biji ne vairāk sekmīgs?
+ Tev vēl ar redzi ir problēmas, dzirdēju, ka optikas salonos tagad baigās atlaides. Iesaku aizčāpot

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:31, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Jāķeras pie salmiņa pernakam
Labprāt uzklausītu, kā tu deklamē latviešu valodas alfabētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:34, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Burta Y latviešu valodā nav...latviešu valodā laikam biji ne vairāk sekmīgs?
Haha. Superidiots.

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:34, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Burta Y latviešu valodā nav...latviešu valodā laikam biji ne vairāk sekmīgs?
Šoreiz nesapratu, ka tas bija domāts par niku, bet tas ir par godu leģendārajam franču futbola uzbrucējam Tjerī Anrī

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:34, pirms 7 gadiem
HMB-HMB4 rakstīja: tu pajol, kaads nikam sakars ar LV valodu??
rakstot komentarus vinsh atskiriba no tevis krievu bidla raksta pareizi. Tev jau 5 komentaros 5 kludas videji
Tev šajā komentārā vien ir 9 kļūdas, celm. Ar neapbruņotu aci redzams, ka strādā Kremļa labā, tiesa tavs sagatavotības līmenis pagaidām ir zems.

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:35, pirms 7 gadiem
Kāds no klātesošiem ir kādreiz apmeklējis DR spēli? Pernaks un Funis, zinu, ka nav. Es pats vienreiz biju 2009.g laikam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:35, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vārdu "tikpat" raksta kopā. Latviešu valodā laikam biji nesekmīgs
Tas, ka interneta vidē daudzi īpaši neiespringst uz ortogrāfiju un arī interpunkciju nav nekas jauns un īpašs, bat vatenieks pernaks vienmēr ir centies būt dikti korekts šajā ziņā, lai izskatītos inteliģents, tāpēc šis kļūdas ir īpaši uzjautrinošas

  +1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:37, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vārdu "tikpat" raksta kopā. Latviešu valodā laikam biji nesekmīgs
Ko gan var prasīt no cilvēka, kuram latviešu valoda nav dzimtā - priekš slāva viņš raksta pietiekami labi.

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:37, pirms 7 gadiem
HMB-HMB4 rakstīja: kada veidaa es stradaju Kremla labaa, nomelnojot utainos krievu bidlas kaa tu un noliekot Kolhozu???
Tādā, ka tu nomelno letiņu puikas. Nu un protams tas, ka nemāki lietot garumzīmes parāda, ka tavā krievu datorā to nemaz nav!

  +1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:37, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nožēlojams tips. Izlase viņam mazsvarīgāka kā krievu projekts, un shitas preteklis vēl cenšas borēt, ka ir neizmērojams LV patriots un tāds māca skolēnus. Drošības policijai būtu jāpapurina šis tips.
Tu laikam nesaprati-smadzenes taisnas vai savādāk ... izlase man ir 2 nedēļas , DR 6 mēnešus. Es ar daudz lielāku interesi vēroju sacensības kuras ir ILGSTOŠAS- M
ENEŠIEM ILGI. Visiem čempionātiem TOP-futbolā, pasaules kausiem, reitingiem utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:38, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kāds no klātesošiem ir kādreiz apmeklējis DR spēli? Pernaks un Funis, zinu, ka nav. Es pats vienreiz biju 2009.g laikam.
Otrajā un trešajā sazonā biju uz vairākām spēlēm, man pat Ņiživija RD krekls ir mājās- kādreiz, ejot uz dīķa paslidot, pat uzvelku

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:38, pirms 7 gadiem
Skatos, ka SC ir parādījusies jauna rubrika- indīgie komentāri. Jāpaaicina uz studiju arī kāds DR pārstāvis, būtu interesanti.
Indīgie komentāri: Meiers lasa Sportacentrs.com...

  +1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:39, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nožēlojams tips. Izlase viņam mazsvarīgāka kā krievu projekts, un shitas preteklis vēl cenšas borēt, ka ir neizmērojams LV patriots un tāds māca skolēnus. Drošības policijai būtu jāpapurina šis tips.
Un tagad lūdzu ļoti precīzi pasakai ko es sliktu skolēniem varu iemācīt. ĻOTI PRECĪZI. Ar lielu nepacietību gaidu atbildi.

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:39, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kāds no klātesošiem ir kādreiz apmeklējis DR spēli? Pernaks un Funis, zinu, ka nav. Es pats vienreiz biju 2009.g laikam.
Esmu bijis uz 3 spēlēm kopumā, pēdējā no tām bija 2009./10. g. sezonā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:41, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Tas, ka interneta vidē daudzi īpaši neiespringst uz ortogrāfiju un arī interpunkciju nav nekas jauns un īpašs, bat vatenieks pernaks vienmēr ir centies būt dikti korekts šajā ziņā, lai izskatītos inteliģents, tāpēc šis kļūdas ir īpaši uzjautrinošas
Es viņam par šīm kļūdām nemaz nebūtu aizrādījis, bet viņš man šodien jautāja - cik klases es esmu izvilcis? Tāpēc gribējās iedzelt viņam

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:41, pirms 7 gadiem
HMB-HMB4 rakstīja: Birojs bija ieklauts???
Nenoskatījos līdz galam, jo kauns klausīties kā Meiers lasa. Kā Funa audzēknis.

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:41, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Otrajā un trešajā sazonā biju uz vairākām spēlēm, man pat Ņiživija RD krekls ir mājās- kādreiz, ejot uz dīķa paslidot, pat uzvelku
Es pērn dabūju smadzeņu satricinājumu slidojot, šoziem nāk mīziens slidot.

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:42, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es viņam par šīm kļūdām nemaz nebūtu aizrādījis, bet viņš man šodien jautāja - cik klases es esmu izvilcis? Tāpēc gribējās iedzelt viņam
2, max 3

Kirovs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:43, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Kāpēc Brozhe raksta, ka līdz sezonas beigām palikušas desmit spēles? Vai tas nozīmē, ka viņš vairs netic playoff sapnim? jātic puišiem līdz galam man pie kājas krievu nauda, man galvenais lai mūsējie čaļi sitās pret krievu lielajām zvaigznēm! Mūsējie tapat labākie!
Ja cilvēkam nav smadzenes tad nav. Tev svarīgi ir savu kārtējo muļķību pateikt. DR ir 45 punkti un vēl desmit spēles. 8.vietai ir 74 punkti , 9. vietai ir 72 punkti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:43, pirms 7 gadiem
mūsu vadonim Savickim ir kas sakāms?

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:43, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nenoskatījos līdz galam, jo kauns klausīties kā Meiers lasa. Kā Funa audzēknis.
Laikam neskatīšos interviju, jo man nav pārsteigums, ka Meiers nav tas interesantākais sarunu biedrs

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:44, pirms 7 gadiem
HMB-HMB4 rakstīja: skatos daillasisana nav vina laucins
Kapec man slepj tavus komentarus?

  +1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:44, pirms 7 gadiem
Atbildēju neputnam par prioritārajiem sporta veidiem , bet laikam nepatika atbilde, jo vairs nav ko atbildēt neputnam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:45, pirms 7 gadiem
.............. rakstīja: mūsu vadonim Savickim ir kas sakāms?
Paprasīs ko Sējējs dara vakarā. Rezervēts numuriņš Habarovska Grand hotel

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:45, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es viņam par šīm kļūdām nemaz nebūtu aizrādījis, bet viņš man šodien jautāja - cik klases es esmu izvilcis? Tāpēc gribējās iedzelt viņam
Jau sen novērota kremļa trollēnu taktika- vai nu dēvēt visus par bērniem, piebilstot, ka gan jau kādreiz pieaugsi un kko no dzīves sapratīsi, vai arī uzvaicāt, cik klases esi pabeidzis, norādot uz to, cik neizglītots it kā ir viņa oponents. Kremļa trollisms 101
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:45, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Tu vari pārāk uzbudināties no viņa komentiem
Sk. Tnx

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:45, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Atbildēju neputnam par prioritārajiem sporta veidiem , bet laikam nepatika atbilde, jo vairs nav ko atbildēt neputnam.
Ātrāk pienāktu biatlons Ceru, ka Laura nevinnēs. Varbūt beidzot Kaisa izcīnīs sen gaidīto 20. uzvaru PK posmos?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:46, pirms 7 gadiem
Jautājums šai personai "Slēpts komentārs: arhivsx"
Kā tev patīk šis pantiņš?

https://www.youtube.com/watch?v=yPS...

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:46, pirms 7 gadiem
arhivsx rakstīja: Pēc gada gan jau.

P.S. jau lasu turpmākos komentārus.
Vai SWE likumdošana pieļauj dubultpilsonību?

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:47, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ātrāk pienāktu biatlons Ceru, ka Laura nevinnēs. Varbūt beidzot Kaisa izcīnīs sen gaidīto 20. uzvaru PK posmos?
Tad jau labāk, lai Gabriela.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:47, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Jau sen novērota kremļa trollēnu taktika- vai nu dēvēt visus par bērniem, piebilstot, ka gan jau kādreiz pieaugsi un kko no dzīves sapratīsi, vai arī uzvaicāt, cik klases esi pabeidzis, norādot uz to, cik neizglītots it kā ir viņa oponents. Kremļa trollisms 101
Iesaku palasīt saraksti no paša sākuma un apskatīties, kurš tieši pirmais ķērās pie apsaukāšanas un aizvainošanas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-01-14 12:49, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Joprojām fanoju par DR komandu un to darīšu arī turpmāk. DR man ir 1.vietā sportā. Valsts izlases būtu 1.vietā ja tās spēlētu regulāri, bet 2 nedēļas maijā (hokejā) vai pāris spēles gadā futbolā ir stipri par maz.
Patīk tas kas ir daudz un ilgi.
Jura loceklis tavā pēcpusē?:-D

  +1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:50, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ātrāk pienāktu biatlons Ceru, ka Laura nevinnēs. Varbūt beidzot Kaisa izcīnīs sen gaidīto 20. uzvaru PK posmos?
Biatlonu skatīšos vakarā ierakstā-nebūšu mājās. Man tas ir daudz sliktāk jo patīk online sekot līdzi visām biatlonistēm datorā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:50, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Atbildēju neputnam par prioritārajiem sporta veidiem , bet laikam nepatika atbilde, jo vairs nav ko atbildēt neputnam.
Tev atbildēt vai ar tevi diskutēt ir tik pat auglīgi kā ar vates troļļiem- esi lunkans kā zutis, uzdosi vēlamo par esošo, pārveidosi otra un arī sevis teikto pēc vajadzības utt. Ja kāda tava glupība iekrīt acīs, tad uz to norādu, bet nekas jāpierāda ne tev, ne kādam citam man nav

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:50, pirms 7 gadiem
arhivsx rakstīja: jā

Dubbelt medborgarskap innebär att du är medborgare i mer än ett land. Den som till exempel blir svensk medborgare kan således behålla sitt tidigare medborgarskap om lagen i det andra landet tillåter detta.
Ļoti žēl!
Cerēju, ka pavisam paliksi savos svensonu akmeņu laukos.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:51, pirms 7 gadiem
FUNI un pernambucano, iesaku neatbildēt uz slimu cilvēku komentāriem. Nav ko nolaisties uz viņu līmeni

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:51, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ātrāk pienāktu biatlons Ceru, ka Laura nevinnēs. Varbūt beidzot Kaisa izcīnīs sen gaidīto 20. uzvaru PK posmos?
Tikai šaušanā viņa pamatīgi iekrīt, 3 sodi vienā šautuvē viņai nav retums

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:51, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Biatlonu skatīšos vakarā ierakstā-nebūšu mājās. Man tas ir daudz sliktāk jo patīk online sekot līdzi visām biatlonistēm datorā.
Dosies uz Parašas troļļu apmācības kursiem?

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:51, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ātrāk pienāktu biatlons Ceru, ka Laura nevinnēs. Varbūt beidzot Kaisa izcīnīs sen gaidīto 20. uzvaru PK posmos?
Kas Tev pret Lauru?

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:52, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Tad jau labāk, lai Gabriela.
Pret to man dižu pretenziju ar nebūtu, galvenais, lai Dālmaiere neuzvar. Viņa ir lieliska biatloniste - pat nezinu iemeslu, kāpēc negribas viņu atbalstīt

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:52, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Tev atbildēt vai ar tevi diskutēt ir tik pat auglīgi kā ar vates troļļiem- esi lunkans kā zutis, uzdosi vēlamo par esošo, pārveidosi otra un arī sevis teikto pēc vajadzības utt. Ja kāda tava glupība iekrīt acīs, tad uz to norādu, bet nekas jāpierāda ne tev, ne kādam citam man nav
Ko tad man aizrādi nepareizi. Man pirmā vietā ir DR komanda un biatlons kā sporta veids jau daudzus gadus-kas tur nesaprotams.

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:53, pirms 7 gadiem
Piro rakstīja: FUNI un pernambucano, iesaku neatbildēt uz slimu cilvēku komentāriem. Nav ko nolaisties uz viņu līmeni
Slikti jau ir tas, ka viņiem jau visvairāk nepieciešami šie komentāri, kuri viņiem oponē, jo savādāk viņu dzirnas mals pa tukšo.

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:53, pirms 7 gadiem
Kāds kauns? Puikas nospēlēja savā tempā. Jāpataupa tak spēki lai pēc lidojuma varētu aizšaut uz koijotiem.

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:53, pirms 7 gadiem
pamuļķis rakstīja: Jura loceklis tavā pēcpusē?:-D
Tas man uzreiz atgādināja dziesmu "Tavas mājas manā azotē"

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:53, pirms 7 gadiem
Kad nav ko atbildēt tad visādi neputni, sifoni klusē jo NAV KO ATBILDĒT. Loģikā viņi ir zaudējuši vienos vārtos.

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:54, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pret to man dižu pretenziju ar nebūtu, galvenais, lai Dālmaiere neuzvar. Viņa ir lieliska biatloniste - pat nezinu iemeslu, kāpēc negribas viņu atbalstīt
Droši vien tāpēc, ka Laurai mazliet takā pietrūkst sievišķā daile un valdzinājums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:55, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pret to man dižu pretenziju ar nebūtu, galvenais, lai Dālmaiere neuzvar. Viņa ir lieliska biatloniste - pat nezinu iemeslu, kāpēc negribas viņu atbalstīt
Same shit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:55, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ātrāk pienāktu biatlons Ceru, ka Laura nevinnēs. Varbūt beidzot Kaisa izcīnīs sen gaidīto 20. uzvaru PK posmos?
Es arī par Makarainenu. Lai gan Dālmaiere arī ir ļoti simpātisks skuķēns. Starp nejauši redzēju bildes no kaut kāda vācu kulinārijas šova, un tur piedalījās Magdalēna Noinere. Riktīga mamma palikusi, matu griezums arī īss, gluži kā manai mātei. Saskumu pat drusku.

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:55, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Kad nav ko atbildēt tad visādi neputni, sifoni klusē jo NAV KO ATBILDĒT. Loģikā viņi ir zaudējuši vienos vārtos.
Varbūt, vienkārši, cilvēkiem apnikušas tās Tavas stulbības, un viņi netiecas ar Tevi komunicēt?
Tādu variantu nepieļauj?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:56, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Kas Tev pret Lauru?
Sezonas sākumā nepatika, ka viņa bija tik pārliecinoša līdere kopvērtējumā. Vīriem nav intrigas, vismaz gribētos, lai sievietēm tāda būtu. Tagad, protams, dāmām ir intriga, taču tas dēļ tā, ka Laura izlaida 2 individuālās sacensības. Man gribējās, lai viņas pārsvars tiktu sadeldēts distancē, nevis dēļ tā, ka viņa vienkārši nepiedalījās.

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:58, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Es arī par Makarainenu. Lai gan Dālmaiere arī ir ļoti simpātisks skuķēns. Starp nejauši redzēju bildes no kaut kāda vācu kulinārijas šova, un tur piedalījās Magdalēna Noinere. Riktīga mamma palikusi, matu griezums arī īss, gluži kā manai mātei. Saskumu pat drusku.
Man nav vienas tādaS davorītes dāmu biatlonā, bet Kaisa ir viena no tām. No visas sirds viņai novēlu medaļu OS 2018, jo viņai pagaidām nav nevienas medaļas OS

  +1 [+] [-]

, 2017-01-14 12:58, pirms 7 gadiem
Atslābsti Funi, tu esi interesants apmēram uz piecām minūtēm, pēc tam, lasot tavus palagus, aiz garlaicības sāk mākties virsū domas par pašnāvību- šajā ziņa nekas nav mainījies.

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:58, pirms 7 gadiem
arhivsx rakstīja: Velti Tu tik stūrgalvīgi murgo par kaut kādiem akmeņu laukiem. Ierobežotas fantāzijas dēļ nevari neko citu izdomāt. Īstenībā pat nevari iedomāties kādu labumu var dot latvieši, kuri atrodas ārzemēs un veicina Latvijas uzņēmumu eksporta iespējas uz ārzemēm.
Galvenais ka Tu pats tam tici, un viss pārējais jau ir nieks.

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:58, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Droši vien tāpēc, ka Laurai mazliet takā pietrūkst sievišķā daile un valdzinājums.
Dora Vīrere viņa tiešām nav

     [+] [-]

, 2017-01-14 12:59, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tikai šaušanā viņa pamatīgi iekrīt, 3 sodi vienā šautuvē viņai nav retums
Ja jau J.Eberhards vakar sašāva pa nullēm, tad arī Kaisa to var iespēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:00, pirms 7 gadiem
HMB-HMB4 rakstīja: kaa mazs beerns pa tuksho muld
Pats ar sevi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:00, pirms 7 gadiem
Lab, pietiek muldēt, jāiet iesildīties spēlei

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:00, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt, vienkārši, cilvēkiem apnikušas tās Tavas stulbības, un viņi netiecas ar Tevi komunicēt?
Tādu variantu nepieļauj?
Tad nevajag pašiem iesākt. Paši sāk iebilst un kad ar loģiku vairs nevar tad apklust. Gaidu kad kāds mani ar loģiku šeit pieveiks, bet..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:01, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Atslābsti Funi, tu esi interesants apmēram uz piecām minūtēm, pēc tam, lasot tavus palagus, aiz garlaicības sāk mākties virsū domas par pašnāvību- šajā ziņa nekas nav mainījies.
Lūdzu pamato kur man bija kļuda attiecībā uz sporta veidiem. Nevari vairs loģiski atbildēt...tad atzīsti to.

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 13:01, pirms 7 gadiem
Kad Funs piemin loģiku, man noraustās kreisais acu plakstiņš. Ko tas nozīmē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:02, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Es arī par Makarainenu. Lai gan Dālmaiere arī ir ļoti simpātisks skuķēns. Starp nejauši redzēju bildes no kaut kāda vācu kulinārijas šova, un tur piedalījās Magdalēna Noinere. Riktīga mamma palikusi, matu griezums arī īss, gluži kā manai mātei. Saskumu pat drusku.
Aizliegt ar likumu zēngalviņas. Mati ir viens no sievietes rotām

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:02, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Dora Vīrere viņa tiešām nav
Tā viņš ir.
Tiešām žēl,ka nav neviena mūsējā, kura startētu labā un augstā līmenī, un līdz ar to līdzjušanas kritēriji ir tādi kādi tie ir.
Dievišķās dailes un valdzinājuma ziņā mana favorīte ir Gabija. Tāpēc arī vienmēr viņai vēlu visu to labāko. Kaisa vairāk tāda standarta somiete, kuras man tā........ne pārāk.

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:02, pirms 7 gadiem
Atbalstu HMB ideju ignorēt visiem FUNU. Es balsoju par, ceru ka paŗējie arī. Ar loģiku laikam te neviens neko nespēj izdarīt. Es neprotu lamĀties, citu neprot logiski argumentēt 1-1. Spiediet IGNORE.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 13:03, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Sezonas sākumā nepatika, ka viņa bija tik pārliecinoša līdere kopvērtējumā. Vīriem nav intrigas, vismaz gribētos, lai sievietēm tāda būtu. Tagad, protams, dāmām ir intriga, taču tas dēļ tā, ka Laura izlaida 2 individuālās sacensības. Man gribējās, lai viņas pārsvars tiktu sadeldēts distancē, nevis dēļ tā, ka viņa vienkārši nepiedalījās.
Jā, nu vīriem Furkads absolūti nogalina intrigu par uzvarētāju kopvērtējumā.. dāmas es saktos, bet pārāk nesekoju līdz kopvērtējuma tabulai, kuras ir līderes utt., man kkā likās, ka Kaukalova baigi dominē, lai gan tas, kā stafetē Laura beigās paņēma zeltu daudz ko pateica, par viņas spējām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:05, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā viņš ir.
Tiešām žēl,ka nav neviena mūsējā, kura startētu labā un augstā līmenī, un līdz ar to līdzjušanas kritēriji ir tādi kādi tie ir.
Dievišķās dailes un valdzinājuma ziņā mana favorīte ir Gabija. Tāpēc arī vienmēr viņai vēlu visu to labāko. Kaisa vairāk tāda standarta somiete, kuras man tā........ne pārāk.
Neticu, ka neviens no šejienes neatbalsta Dašu Domračovu

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:05, pirms 7 gadiem
HMB-HMB4 rakstīja: beztabu vakar radija kur 2 klases divi skolniecini lika mazai meitenei mutee nemt un dupshukaa, pahodu FUNA audzeekni
Varbūt kaut kur pārdod anālos vibratorus ar DR simboliku?:-D

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:05, pirms 7 gadiem

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:06, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tad nevajag pašiem iesākt. Paši sāk iebilst un kad ar loģiku vairs nevar tad apklust. Gaidu kad kāds mani ar loģiku šeit pieveiks, bet..
Nezinu kas tur ar to Tavu loģiku, bet, pieļauju, ka viņi mazliet baidās no tā, ka Tu viņus novedīsi līdz savam stulbuma līmenim, un pēc tam uzvarēsi ar savu milzīgo pieredzi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:06, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā viņš ir.
Tiešām žēl,ka nav neviena mūsējā, kura startētu labā un augstā līmenī, un līdz ar to līdzjušanas kritēriji ir tādi kādi tie ir.
Dievišķās dailes un valdzinājuma ziņā mana favorīte ir Gabija. Tāpēc arī vienmēr viņai vēlu visu to labāko. Kaisa vairāk tāda standarta somiete, kuras man tā........ne pārāk.
Ceru, ka Baiba sezonas turpinājumā daudz regulārāk krās punktiņus. Man patīk, ka pirms sacensībām vismaz ir cerība, ka mūsējā tiks punktos, nevis domāt par jaunu karjeras rekordu - 70. vietu

  -2 [+] [-]

, 2017-01-14 13:07, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja jau J.Eberhards vakar sašāva pa nullēm, tad arī Kaisa to var iespēt
Kas mani šajā visā apbēdina ir, ka pat zibenīgajam Eberhardam nostartējot perfekti, nav iepsējams konkurēt ar Furkadu, ja viņš pats nepieļauj kļūdas kkas tajā Furkadā man nepatīk

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:07, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Vot-
http://www.dpccars.com/blog/magdalena-neuner-with-2017-bmw-2-series-gran-tourer-video/
Traki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 13:08, pirms 7 gadiem
arhivsx rakstīja: Tas ir fakts un cilvēki, kuri nav iegrimuši Liepājas globusa pētīšanā, to labi zina.
Tie zin arī to faktu cik milzīgu ļaunumu nodara tā nauda, kuru Latvijas ekonomikā iepumpē mūsu ekonomiskie bēgļi, un nav radusies šai valstī ražošanas vai sniegto pakalpojumu veidā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:09, pirms 7 gadiem
Joprojām gribētos redzēt, kā šie uzspēlētu pret kādu no Latvijas līgas spēcīgākajām komandām.
Bet tas laikam nebūs iespējams.
Vispār tur pēc šīs sezonas jāatlaiž visi, izņemot varbūt kādus slidu asinātājus.
Un tad vai nu jāsāk viss no nulles, vai tā bodīte jāklapē ciet.

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:10, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Kas mani šajā visā apbēdina ir, ka pat zibenīgajam Eberhardam nostartējot perfekti, nav iepsējams konkurēt ar Furkadu, ja viņš pats nepieļauj kļūdas kkas tajā Furkadā man nepatīk
Neticu, ka Eberhards rīt noturēsies 3niekā, gan jau atkal kādas 5 kļūdas pieļaus. Sprints ir viņa labākā iespēja cīnīties par 3nieku. Man apriebies, ka Eberhards katrā vīru stafetē pelna pa soda aplim, iegāžot komandu Pret M.Furkada uzvarām man pretenziju nav, cerams, ka uzstādīs uzvaru rekordu vienā sezonā Bet ticu, ka ir ļoti daudzi, kuriem viņa uzvaras jau kaklā iesēdušās

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:10, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neticu, ka neviens no šejienes neatbalsta Dašu Domračovu
Gan jau ka tādu ir ne mazums.
Man personiski arī nav nekas pret Dašu.

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:12, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ceru, ka Baiba sezonas turpinājumā daudz regulārāk krās punktiņus. Man patīk, ka pirms sacensībām vismaz ir cerība, ka mūsējā tiks punktos, nevis domāt par jaunu karjeras rekordu - 70. vietu
Kaut kas Baibai arī šosezon nav līdz galam sanācis, jo cerētais progress ir ļoti minimāls.
Pagājušās sezonas otrā pusē rādītais spārnoja uz cerībām, ka varētu būt vismaz tas līmenis kāds kādreiz bija Madarai. Pagaidām nekā.

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 13:13, pirms 7 gadiem
Par tiem garajiem matiem- ja jūs veči zinātu, kas tā par noņemšanos.. man ar kādreiz bija zēngalviņa- baigi vienkārši, mazgā seju, pie reizes izmazgā ari matus tagad līdz pēcpusei atauguši, nost griezt negribās, bet nu normāli neko izdarīt ar nevar ar vaļējiem, visur ķeras utt.

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:14, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Atbalstu HMB ideju ignorēt visiem FUNU. Es balsoju par, ceru ka paŗējie arī. Ar loģiku laikam te neviens neko nespēj izdarīt. Es neprotu lamĀties, citu neprot logiski argumentēt 1-1. Spiediet IGNORE.
Labprāt uzspiestu ignore tev uz pieres. Arī pārējiem kremliniem Latvijā. (Tad, kad būsiet beidzot nosprāguši).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:15, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut kas Baibai arī šosezon nav līdz galam sanācis, jo cerētais progress ir ļoti minimāls.
Pagājušās sezonas otrā pusē rādītais spārnoja uz cerībām, ka varētu būt vismaz tas līmenis kāds kādreiz bija Madarai. Pagaidām nekā.
Protams, neticu, ka arī viņa ir apmierināta ar sezonas pirmo pusi, bet vismaz es neesmu zaudējis ticību, ka būs mums biatloniste, kura regulāri iebrauks punktos

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:16, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Par tiem garajiem matiem- ja jūs veči zinātu, kas tā par noņemšanos.. man ar kādreiz bija zēngalviņa- baigi vienkārši, mazgā seju, pie reizes izmazgā ari matus tagad līdz pēcpusei atauguši, nost griezt negribās, bet nu normāli neko izdarīt ar nevar ar vaļējiem, visur ķeras utt.
Jums jau ne tikai ar matiem ir noņemšanās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 13:17, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neticu, ka Eberhards rīt noturēsies 3niekā, gan jau atkal kādas 5 kļūdas pieļaus. Sprints ir viņa labākā iespēja cīnīties par 3nieku. Man apriebies, ka Eberhards katrā vīru stafetē pelna pa soda aplim, iegāžot komandu Pret M.Furkada uzvarām man pretenziju nav, cerams, ka uzstādīs uzvaru rekordu vienā sezonā Bet ticu, ka ir ļoti daudzi, kuriem viņa uzvaras jau kaklā iesēdušās
Man laikam Furkads, tā pat, kā Tev Dālmaijere es ar šodien par Kaisu, lai gan pie dāmām man pa pielam vienalga, kas uzvar.

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:19, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Par tiem garajiem matiem- ja jūs veči zinātu, kas tā par noņemšanos.. man ar kādreiz bija zēngalviņa- baigi vienkārši, mazgā seju, pie reizes izmazgā ari matus tagad līdz pēcpusei atauguši, nost griezt negribās, bet nu normāli neko izdarīt ar nevar ar vaļējiem, visur ķeras utt.
... vienmēr lien mutē kad nevajag...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:20, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Man laikam Furkads, tā pat, kā Tev Dālmaijere es ar šodien par Kaisu, lai gan pie dāmām man pa pielam vienalga, kas uzvar.
Biatlons ir viens no sporta veidiem, kur dāmu starti man interesē tikpat ļoti kā veču starti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:21, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Protams, neticu, ka arī viņa ir apmierināta ar sezonas pirmo pusi, bet vismaz es neesmu zaudējis ticību, ka būs mums biatloniste, kura regulāri iebrauks punktos
Jā, ja viņa regulāri ieskrietu Top 30, tad es teiktu,ka tas ir pat ļoti cool.
Vakar sekoji treniņiem un kvali Vislā? Man ir nelielas aizdomas, ka Tande vel nav atgājis no neveiksmes Bišofhofenā. Bija ļoti nepārliecinošs.

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:23, pirms 7 gadiem
HMB-HMB4 rakstīja: sievieshu bokss, vot taa ir shtelle
Huļi Tevi bano?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:25, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, ja viņa regulāri ieskrietu Top 30, tad es teiktu,ka tas ir pat ļoti cool.
Vakar sekoji treniņiem un kvali Vislā? Man ir nelielas aizdomas, ka Tande vel nav atgājis no neveiksmes Bišofhofenā. Bija ļoti nepārliecinošs.
Es kvalenes parasti neskatos, vienīgi rezultātus iečekoju. Pārsteidza, ka tik daudz poļu no no nacionālās kvotas nespēja kvalificēties pamatsacensībām. Es lasīju, ka Tandem kaut kas ar slēpju stiprinājumiem nogāja greizi 4TT pēdējā posmā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:28, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es kvalenes parasti neskatos, vienīgi rezultātus iečekoju. Pārsteidza, ka tik daudz poļu no no nacionālās kvotas nespēja kvalificēties pamatsacensībām. Es lasīju, ka Tandem kaut kas ar slēpju stiprinājumiem nogāja greizi 4TT pēdējā posmā.
Kā sākās diskusijas par fuņa mīļāko sporta veidu, tā šis uzreiz kaut kur noplauka... -dīvaini.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:31, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es kvalenes parasti neskatos, vienīgi rezultātus iečekoju. Pārsteidza, ka tik daudz poļu no no nacionālās kvotas nespēja kvalificēties pamatsacensībām. Es lasīju, ka Tandem kaut kas ar slēpju stiprinājumiem nogāja greizi 4TT pēdējā posmā.
Jā, bet tā bija Tandes paša vaina, jo viņš līdz galam nenostiprināja slēpes stiprinājumu. To viņš pats atzina.
Tas ir tikai normāli,ka no nacionālās kvotas tik daudzi poļi nekvalificējas. Mani mazliet izbrīna tikai Murankas palikšana aiz strīpas. Pārejiet visi,kuri patreiz ir līmenī, šodien būs uz strīpas.

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:31, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Iemeslu viemēr var atrast
Atceros - armijā bija daži kadri, kuriem jau uz pieres bija uzrakstīts - čmorī mani, čmorī :-D

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:32, pirms 7 gadiem
pamuļķis rakstīja: Kā sākās diskusijas par fuņa mīļāko sporta veidu, tā šis uzreiz kaut kur noplauka... -dīvaini.
Par biatlonu gribu komunicēt ar tiem kuriem tas patiešām patīk un kuri orientējas šajā sporta veidā.

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:33, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Protams, ka tā Tev ir problēma, tad jau pie katra raksta par hokeju nenoliktu NHL, amerikāņi jau ir ienaidnieki, ne?
Pernams ar funi ir spilgtakie rus maigaas varas apstradatie vienumi. Vinji varbut pashi nemaz nejut, bet kopaa aina kljust skaidra. Veelu veiksmi Georga lentes velkatajiem Garijam Vitolinjam un Znarokam un vinju vaditajai rus. Noliek NhL. Funim pirmajaa vietaa ir KGB vadita un Putina naudas eksistejoshs krievu projekts, nevis Latvijas nacionālā izlase. Pashiem nejutot, vinji spilgtaa gaismaa parada kas vinjiem ir prioritates un no kuras puses veejsh puush. Tas ir maigaas varas rezultats. Ne velti Kudors teica, ka maigo varu mums nevajadzetu nemaz just, vai redzet, mes pashi nemaz nemanot reagjeesim istenojot maigaas varas meerkjus. Tapec taa ir maigaa vara.

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:33, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bet tā bija Tandes paša vaina, jo viņš līdz galam nenostiprināja slēpes stiprinājumu. To viņš pats atzina.
Tas ir tikai normāli,ka no nacionālās kvotas tik daudzi poļi nekvalificējas. Mani mazliet izbrīna tikai Murankas palikšana aiz strīpas. Pārejiet visi,kuri patreiz ir līmenī, šodien būs uz strīpas.
Šlīris būs punktos?

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:33, pirms 7 gadiem
HMB-HMB5 rakstīja: Iesaku visiem ignoret FUNI,pernaku,jenotu,carnikavieti un parejos utes!!! Sava starpa viniem nav bauda diskutet un ja necites vinus, neatbildes uz vinu provokacijam, tad atri vien sava sulaa nosprags
+1 Es arī neatbalstu pernambucano un jenotu, araī manaiks šitos ākstus ignorēt.

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:35, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Par biatlonu gribu komunicēt ar tiem kuriem tas patiešām patīk un kuri orientējas šajā sporta veidā.
Gribi teikt, ka orientējies labi, bet mēs pārējie esam pilnīgi diletanti?

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:35, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Pernams ar funi ir spilgtakie rus maigaas varas apstradatie vienumi. Vinji varbut pashi nemaz nejut, bet kopaa aina kljust skaidra. Veelu veiksmi Georga lentes velkatajiem Garijam Vitolinjam un Znarokam un vinju vaditajai rus. Noliek NhL. Funim pirmajaa vietaa ir KGB vadita un Putina naudas eksistejoshs krievu projekts, nevis Latvijas nacionālā izlase. Pashiem nejutot, vinji spilgtaa gaismaa parada kas vinjiem ir prioritates un no kuras puses veejsh puush. Tas ir maigaas varas rezultats. Ne velti Kudors teica, ka maigo varu mums nevajadzetu nemaz just, vai redzet, mes pashi nemaz nemanot reagjeesim istenojot maigaas varas meerkjus. Tapec taa ir maigaa vara.
Tev var skaidrot 100 reize , bet tik un tā nesapratīs. 2 nedēļas un 6 mēneši-bet tu tēlo ka nesaproti.

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:36, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Gribi teikt, ka orientējies labi, bet mēs pārējie esam pilnīgi diletanti?
Ta snav domāts par tevi. Tu labi orientējies un domāju ka labāk par mani, bet te ir daudz āksti ar kuriem par biatlonu labāk nerunāt.

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:36, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Par biatlonu gribu komunicēt ar tiem kuriem tas patiešām patīk un kuri orientējas šajā sporta veidā.
Tātad - pēc tavas loģikas - te tikai tādi duriki novākušies? -Nesajēdz neko no hokeja un biatlona, bet kaut ko tupi gvelž. Baigi iedomīgs esi.

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:39, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Šlīris būs punktos?
Jā, tas ir iespējams, bet domāju, ka šoreiz vel tikai 3. desmitniekā. Tomēr jau tuvākajā nākotnē paredzu, ka viņam var iet pavisam abi. Tas gan nenozīmē,ka viņš regulāri cīnīsies par medaļām. Personiski es nezinu nevien tramplīnlēcēju, kurš pēc tik ilgas prombūtnes, spēj sasniegt pašus augstākos rezultātus.
Tas pats Jakobsens tīri labi izskatījās pēc gada prombūtnes, bet redzot, ka nespēs sasniegt iepriekšējos rezultātus pilnībā, lika punktu pilnībā savai karjerai.

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:39, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ta snav domāts par tevi. Tu labi orientējies un domāju ka labāk par mani, bet te ir daudz āksti ar kuriem par biatlonu labāk nerunāt.
Nezinu, vai labāk par tevi, bet kaut ko jau zinu. Klau, nezini, kur var apskatīties 1 sezonas rekordus PK sezonā? Mēģināju sameklēt, bet nesanāca. Varbūt slikti meklēju. Rekords 1 sezonā gūtajā uzvarās laikam pieder Ūlem, ne? Viņam ir 12 uzvaras. Man vēl interesē 1 sezonā lielākais pjedestālu daudzums, piemēram

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:40, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tev var skaidrot 100 reize , bet tik un tā nesapratīs. 2 nedēļas un 6 mēneši-bet tu tēlo ka nesaproti.
Funi tu esi rus maigaas varas izcili apstradatais vienums. Tu pats to.nejuti, bet palasi, ko tu raksti, kada ir tava nostāja. Tu nevari bez krievu projekta. Varu deret tu neparsledz vai.neizsledz skanju, kad skan psrs himna pirms speleem, es garanteju ka taa.tu nedari neko, lai it kaa tevis niistais Savickis saprastu lidzjuteju nostaju. Ja esi tads patriots, aizej uz speeli, uztaisi plakatu, sarunaa ar fanu kluba vaditaju ka ruporaa veltisiet skarbus vardus savickim, dari kko. Bet tu neko nedari, izliekoties ka lietas.nav saistitas. Tu baidies, jo tad vairs nebuus kaula ko vinsh tev atmet, ko grauzt dien dienaa. Tavs patriotisms un latviskais mugurkauls ir suuda veerts, jo tada tev nemaz nav.

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 13:41, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tas ir iespējams, bet domāju, ka šoreiz vel tikai 3. desmitniekā. Tomēr jau tuvākajā nākotnē paredzu, ka viņam var iet pavisam abi. Tas gan nenozīmē,ka viņš regulāri cīnīsies pa medaļām. Personiski es nezinu nevien tramplīnlēcēju, kurš pēc tik ilgas prombūtnes, spēj sasniegt pašus augstākos rezultātus.
Tas pats Jakobsens tīri labi izskatījās pēc gada prombūtnes, bet redzot, ka nespēs sasniegt iepriekšējos rezultātus pilnībā, lika punktu pilnībā savai karjerai.
Man prieks par igauni Nurmsalu, kurš ir atgriezies. Atceros, ka pirms karjeras pārtraukšanas šis atzīstamu rezultātus bija sasniedzis. Žēl, ka viņš vakar nepārvarēja kvali, bet par otru igauni Nommi viņš 100 punkti būs krietni labāks

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:42, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nezinu, vai labāk par tevi, bet kaut ko jau zinu. Klau, nezini, kur var apskatīties 1 sezonas rekordus PK sezonā? Mēģināju sameklēt, bet nesanāca. Varbūt slikti meklēju. Rekords 1 sezonā gūtajā uzvarās laikam pieder Ūlem, ne? Viņam ir 12 uavaras. Man vēl interesē 1 sezonā lielākais pjedestālu daudzums, piemēram
Klau,Tu zini, ka patreiz sporta pasaulē ļoti aktīvi tiek diskutēts par visu sporta veidu jebkādu rekordu anulēšanu, un to uzskaitīt sākšanu no nulles.

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:45, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Klau,Tu zini, ka patreiz sporta pasaulē ļoti aktīvi tiek diskutēts par visu sporta veidu jebkādu rekordu anulēšanu, un to uzskaitīt sākšanu no nulles.
Neesmu neko tādu dzirdējis. Man tas nepatiktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 13:56, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man prieks par igauni Nurmsalu, kurš ir atgriezies. Atceros, ka pirms karjeras pārtraukšanas šis atzīstamu rezultātus bija sasniedzis. Žēl, ka viņš vakar nepārvarēja kvali, bet par otru igauni Nommi viņš 100 punkti būs krietni labāks
Man arī bija pārsteigums, ka viņš atgriezies. Varbūt igauņi izdomāja, ka viņiem vajadzīga kāda lokomotīve,kura pavelk visu komandu.
Es jau cerēju, ka kopš igauņi atklājot savu tramplīnu Otepē sāks iekarot trampllīnlēkšanas pasauli, bet vismaz pagaidām nekā. Cik zinu, tad mūsējie tramplīnlēcēji arī ir pieslēgušies igauņiem, bet vismaz pagaidām,izņemot, Kristapu Nežbortu no SK ''Lidojošais slēpotājs'' pasaules apritē nav manīti.

     [+] [-]

, 2017-01-14 14:00, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neesmu neko tādu dzirdējis. Man tas nepatiktu.
Jā, tas notiek. Un iesācējs visai šai diskusijai ir itāļu sporta avīzes "La Gazzetta dello Sport" žurnālists (uzvārdu neatceros), kurš veica ļoti smalku visu pasaules rekordu analīzi. Secinājums-ka ļoti daudzi rekordi ir sasniegti ar aizliegtiem paņēmieniem. Pamatā dopinga. Īpaši vieglatlētikā.

     [+] [-]

, 2017-01-14 14:02, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man arī bija pārsteigums, ka viņš atgriezies. Varbūt igauņi izdomāja, ka viņiem vajadzīga kāda lokomotīve,kura pavelk visu komandu.
Es jau cerēju, ka kopš igauņi atklājot savu tramplīnu Otepē sāks iekarot trampllīnlēkšanas pasauli, bet vismaz pagaidām nekā. Cik zinu, tad mūsējie tramplīnlēcēji arī ir pieslēgušies igauņiem, bet vismaz pagaidām,izņemot, Kristapu Nežbortu no SK ''Lidojošais slēpotājs'' pasaules apritē nav manīti.
Interesanti, vai Nežborts plāno piedalīties PČ uz mazā tramplīna. Atceros, ka 2015.g. PČ šis startēja.

     [+] [-]

, 2017-01-14 14:02, pirms 7 gadiem
Shame!.....Shame!.......Shame! ..... Shame!......Shame!

     [+] [-]

, 2017-01-14 14:03, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tas notiek. Un iesācējs visai šai diskusijai ir itāļu sporta avīzes "La Gazzetta dello Sport" žurnālists (uzvārdu neatceros), kurš veica ļoti smalku visu pasaules rekordu analīzi. Secinājums-ka ļoti daudzi rekordi ir sasniegti ar aizliegtiem paņēmieniem. Pamatā dopinga. Īpaši vieglatlētikā.
V-atlētikā tur daži rekordi ir nelabojami

     [+] [-]

, 2017-01-14 14:08, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Interesanti, vai Nežborts plāno piedalīties PČ uz mazā tramplīna. Atceros, ka 2015.g. PČ šis startēja.
Ir pamats domāt, ka startēs, jo viņš patreiz, pēc rezultātiem spriežot, ir gana aktīvs.
Berkutschi.com
- Персональная статистика -...

     [+] [-]

, 2017-01-14 14:09, pirms 7 gadiem
Precīzāks virsraksts būtu: Dinamo guł un vińus drāž.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 14:12, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: V-atlētikā tur daži rekordi ir nelabojami
Patreiz tieši vieglatlētikā ir vislielākais atbalsts rekordu anulēšanai, jo tam piekrīt visvairāk starptautisko federāciju. Šeit,piemēram, GBR atbalsts, kas gan ir jau gadu vecs, bet patreiz īpaši aktīvs:
Lielbritānijas vieglatlētikas federācija rosina...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 14:14, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir pamats domāt, ka startēs, jo viņš patreiz, pēc rezultātiem spriežot, ir gana aktīvs.
http://berkutschi.com/ru/front/stats_personal/nezhborts-kristaps
Sporta studijā nesen bija kaut kāds sižets par tramplīnlēkšanu. No meitenēm laikam talantīgākā esot kaut kāda Šķēle, kura sapņo par OS. Tikai neko nezinu, cik viņa ir perspektīva.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 14:23, pirms 7 gadiem
arhivsx rakstīja: Lūdzu pamato. kaut ko tik stulbu sen neesmu lasījis
Neesmu visā tajā iedziļinājies, bet zinu to ko stāsta cilvēki, kuri daudz zina par ekonomiku un finansēm. 2014. gadā Latvijas ekonomiskie bēgļi šai valstī iepludināja 574 miljonus eiro par kuru netika maksāti nodokļi, un kura nav nopelnīta šeit ražošanā vai pakalpojumu veidā.
Tas ir koks ar diviem galiem, jo aizbraukušie atslogo Latvijas budžetu, bet tajā pašā laikā tie palielina valsts naudas masu, kura nav nopelnīta eksporta veidā vai citos ekonomiku stimulējošos veidos.

     [+] [-]

, 2017-01-14 14:25, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Sporta studijā nesen bija kaut kāds sižets par tramplīnlēkšanu. No meitenēm laikam talantīgākā esot kaut kāda Šķēle, kura sapņo par OS. Tikai neko nezinu, cik viņa ir perspektīva.
Diemžēl, bet man ir ļoti maz info par LV tramplīnlēkšanas aktivitātēm. Zinu, ka ir interesantu bariņš šo sporta veidu attīstīt, bet tas gandrīz ir arī viss.

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 14:30, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diemžēl, bet man ir ļoti maz info par LV tramplīnlēkšanas aktivitātēm. Zinu, ka ir interesantu bariņš šo sporta veidu attīstīt, bet tas gandrīz ir arī viss.
Es jau arī praktiski neko nezinu. Zinu, ka šai meitenei ir tikai 15 gadi. Man jau liekas, ka par mūsējo aktivitātēm praktiski nekur neraksta, bet varbūt vienkārši, ja pameklētu, tad kaut ko varētu atrast. Būtu tik forši, ja kāds mūsējais (puisis vai meitene) startētu, piemēram 2022. vai 2026. g. OS. Nedaudz aizsapņojos

     [+] [-]

, 2017-01-14 14:37, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neesmu visā tajā iedziļinājies, bet zinu to ko stāsta cilvēki, kuri daudz zina par ekonomiku un finansēm. 2014. gadā Latvijas ekonomiskie bēgļi šai valstī iepludināja 574 miljonus eiro par kuru netika maksāti nodokļi, un kura nav nopelnīta šeit ražošanā vai pakalpojumu veidā.
Tas ir koks ar diviem galiem, jo aizbraukušie atslogo Latvijas budžetu, bet tajā pašā laikā tie palielina valsts naudas masu, kura nav nopelnīta eksporta veidā vai citos ekonomiku stimulējošos veidos.
Papapa. Tā nauda ir iztērēta LV mazumtirdzniecībā, ta ka par lielāko dału elementārs PVN jau ir samaksāts. Jebkura iepludināta nauda ir ekonomiku stimulējoša.

  -2 [+] [-]

, 2017-01-14 14:41, pirms 7 gadiem
Divana eksperti un ineta trolli dod vaļā, Jus varetu iet uz Sporta studiju stradat..

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 14:44, pirms 7 gadiem
Curtiys rakstīja: Divana eksperti un ineta trolli dod vaļā, Jus varetu iet uz Sporta studiju stradat..
פגרי מציצה
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 16:39, pirms 7 gadiem
arhivsx rakstīja: Atslēgas vārdi atkal nepārprotami- Neesmu visā tajā iedziļinājies, bet zinu! Rodas iespaids, ka pat vidusskolu neesi pabeidzis, bet tēlo ekspertu.
Tu jau kārtējo reizi izvilki no konteksta tikai to ko vēlējies.
Priekš manis tas nav nekas jauns no tavas puses.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 18:42, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neesmu visā tajā iedziļinājies, bet zinu to ko stāsta cilvēki, kuri daudz zina par ekonomiku un finansēm. 2014. gadā Latvijas ekonomiskie bēgļi šai valstī iepludināja 574 miljonus eiro par kuru netika maksāti nodokļi, un kura nav nopelnīta šeit ražošanā vai pakalpojumu veidā.
Tas ir koks ar diviem galiem, jo aizbraukušie atslogo Latvijas budžetu, bet tajā pašā laikā tie palielina valsts naudas masu, kura nav nopelnīta eksporta veidā vai citos ekonomiku stimulējošos veidos.
Pagaidām lielākais pretendents uz SC Gada Pērli!

     [+] [-]

, 2017-01-14 19:01, pirms 7 gadiem
diemžēl lai kā negribētos, bet jāatzīst, ka ar tādu sniegumu no pēdējās vietas neizlīdīsim, uz ko ļoti cerēju...

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 19:55, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Opsā,Namgejs ēterāKur ta vakar nosvīdi?Sakautrējies?atkal baigi gudro mētā?Kā tur vakar palika ar tām ANO sankcionētajām Belgradas un Dienvidslāvijas bombardēšanam?neesmu vēl palasijis,ar kādiem šedevriem šodien spīdi,bet domāju,ka tie daudz no vakardienas neatpaliek
Kas Tu tiešām domā, ka man nav citu ko darīt, kā tikai diskutēt ar tādu pamuļķi kā Tu?
Vari atslābt, jo ar tādiem debīliķiem diskutēju tikai pa retam, kad citu nav ko darīt.

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 19:58, pirms 7 gadiem
arhivsx rakstīja: Izvilku tāpēc, ka šie vārdi tevi vislabāk raksturo. Pašam čajņiks nestrādā bet klāsta savas kaut kur dzirdētas teorijas no "zinošiem cilvēkiem" Tā arī man pilnīgi neko nepaskaidroji par iepludinātās naudas ļaunumu. Kur tad īsti ir tā ļaunuma sakne? Kādā veidā šī nauda nodara kaitējumu? Tavi paskaidrojumi ir otrās klases skolnieka līmenī.
Centos skaidrot tādiem kā Tu saprotamā valodā. Tomēr šķiet, ka pat tā priekš Tevis bija par sarežģītu. Vel vienkāršāk es vienkārši nevaru paskaidrot.
Pieļauju, ka Tu tāpat nezini kādu ļaunumu nodara ''aplokšņu nauda'' un ''naudas atmazgāšana''.

     [+] [-]

, 2017-01-14 23:18, pirms 7 gadiem
Var arī saprast čaļus, tomēr šāds garš pārlidojums un nepatīkami spēles laiki, tas viss ir piedodams. Arī SKA šādos pārlidojumos šad tad izgāžas.
Viss kārtībā. Puikas mēs ar jums.

     [+] [-]

, 2017-01-15 00:07, pirms 7 gadiem
Oooooo shitik cietu draati dabuuja muusu guloshaas ginamskas meitenes oooooo kas par prieku man

     [+] [-]

, 2017-01-15 01:07, pirms 7 gadiem
Bomaars aizgaaja paraustiit un panunaat spilvenaa!