Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Agris Suveizda

Skvorcovs uz pārbaudes laiku atgriežas Rīgas "Dinamo", prom kanādietis O'Braiens

Skvorcovs uz pārbaudes laiku atgriežas Rīgas "Dinamo", prom kanādietis O'Braiens
Gunārs Skvorcovs. Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" pavēstījis par pārbaudes laika līgumu noslēgšanu ar diviem bijušajiem Pekinas "Kunlun Red Star" uzbrucējiem Gunāru Skvorcovu un Gļebu Zirjanovu.

Skvorcovs Pekinas kluba rindās pēdējo spēli aizvadīja 29. septembrī un Latvijas izlasi Vācijā faktiski pārstāvēja kā brīvais aģents. Šosezon Skvorcovs Ķīnas komandā paguva aizvadīt tikai četras spēles, izdarot rezultatīvu piespēli un sakrājot negatīvu lietderību -3. Iepriekšējā sezonā viņam 12 spēlēs divi (1+1) punkti un negatīva lietderība -1, taču krietni vairāk viņš spēlēja fārmklubā, Krievijas Augstākajā līgā 46 mačos tiekot pie 21 (16+5) punkta un negatīvas lietderības -9.

30 gadus vecais Skvorcovs savulaik jau septiņas sezonas pavadīja Rīgas "Dinamo", to pārstāvot no 2012. līdz 2019. gadam. Regulārajā sezonā viņš kopumā aizvadīja 303 spēles un atzīmējās ar 59 (21+38) punktiem, 186 soda minūtēm un negatīvu lietderību -35. Labākā sezona Skvorcovam bija 2015./16. g., kad 60 spēlēs sakrāja 20 (9+11) punktus, tomēr pēdējā sezonā dinamiešu rindās viņam 23 spēlēs neviena punkta un negatīva lietderība -10. Latvijas izlasē Skvorcovs ir spēlējis trijos pasaules čempionātos, 20 mačos gūstot vienus vārtus un tiekot pie negatīvas lietderības -6.

Otrs jaunpienācējs ir Skvorcova komandas biedrs Zirjanovs, kurš Pekinas klubā pēdējo spēli aizvadīja 12. oktobrī. 28 gadus vecais krievu uzbrucējs šosezon 10 spēlēs ir guvis divus vārtus, nopelnījis 10 soda minūtes un negatīvu lietderību -5. Iepriekšējā sezonā viņš Novosibirskas "Sibir" sastāvā 14 spēlēs palika bez punktiem, bet Krievijas Augstākajā līgā, spēlējot Novokuzņeckas "Metallurg" un Normunda Sējēja vadītajā Taškentas "Humo", 11 mačos tika pie četriem vārtiem, 16 soda minūtēm un pozitīvas lietderības +2. Kādreizējais Krievijas U18 izlases uzbrucējs KHL kopsummā ir aizvadījis 102 mačus, sakrājot 11 (5+6) punktus, 48 soda minūtes un negatīvu lietderību -13.

Pēcāk Rīgas "Dinamo" paziņoja par šķiršanos no 27 gadus vecā kanādiešu aizsarga Endrjū O'Braiena. Debijas sezonā Eiropā kļuvis par trešo rezultatīvāko aizsargu Norvēģijā - "Stjernen" sastāvā viņam 41 spēlē 45 (10+35) punkti, 308 soda minūtes un pozitīva lietderību +14 -, Kontinentālajā hokeja līgā viņš septiņās spēlēs palika bešā, kā arī nopelnīja 24 soda minūtes un negatīvu lietderību -3. Pirms tam Amerikas Hokeja līgā O'Braienam 213 spēlēs 50 (16+34) punkti, 276 soda minūtes un negatīva lietderība -14.

Atgādinām, ka Rīgas "Dinamo" nesen šķīrās arī no latviešu uzbrucējiem Ginta Meijas un Miķeļa Rēdliha. Nākamo spēli KHL pastarīte aizvadīs rītvakar, plkst. 19:30 uzņemot "Sochi".

Izmantotie resursi:
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...


, 2020-11-11 14:23, pirms 5 gadiem
Vēl viens, hokeja padibene,Zirjanovs pat Pavlovam ūdeni varētu pienest,bet nu čekista utaino un žīdu varzā,kā kulaks uz acs
Petaks turpina spridzināt
ķīniešu labākos spēkus pārvilina
Slēpts komentārs: Maikl30
, 2020-11-11 14:33, pirms 5 gadiem
Skvorcovs izlasē bija sliktākais uzbrucējs, šo paraksta...wtf...iedotu tryout olimpa trijniekam, būs efektīvāk
, 2020-11-11 14:37, pirms 5 gadiem
hahahahaha.... gribās smieties, bet īstenībā nāk raudiens. Atlaiž Dinamo ikonas un vietā paņem kaut kādus miskastniekus. Priekš kam mums ceturtās/piektās maiņas spēlētājus? Vai arī Rīga tagad ņem spēlētājus, kuriem ir izcila attieksme, bet iemest māk tikai wīkendā pa bundžām
, 2020-11-11 14:39, pirms 5 gadiem
Maikl30 rakstīja: Man neatik nolikt Dinamo,ka leilako dalu atpaliceju SC lietotaju, bet sito es nesaprotu, panem dzekus,kuri reali netiek Kinas kluba, prieskam tad bija atlaist Redlihu, nu labi pienemsim ka Skvorcevs bus letaks, bet tikunta nesaprotami
Atpalicējs esi vien pats,ja tev tikai tagad sāk pielekt tas,kas daudziem jau sen ir skaidrs .
, 2020-11-11 14:41, pirms 5 gadiem
Par Skvorcovu vēl tā... Pāris sezonās vismaz kaut kādi uzplaiksnījumi bijuši, bet tāpat par Meiju mazāk lietderīgs.
Bet kārtējā krieviņa piesaistīšana ir absolūti neizprotama, sevišķi šī - 5 sezonu laikā KHL iemesti 5 goli, tieši ko no viņa kāds cer sagaidīt? Kā jau iepriekš bija teikts, viņš pat Pavlovam tikai kājslauķos der. Tāda līmeņa bakstītāju mums pašu mājās pilns.
, 2020-11-11 14:59, pirms 5 gadiem
Jā , tas tik ir pastiprinājums! Skudram laikam kovids uz smadzenēm iedarbojies.
, 2020-11-11 15:00, pirms 5 gadiem
Beidzot ir treneris. Un ĢM. Nevis kaut kāds profans. Vai propāns.
, 2020-11-11 15:02, pirms 5 gadiem
Ne saprast, ne izskaidrot
, 2020-11-11 15:11, pirms 5 gadiem
Maikl30 rakstīja: Man neatik nolikt Dinamo,ka leilako dalu atpaliceju SC lietotaju, bet sito es nesaprotu, panem dzekus,kuri reali netiek Kinas kluba, prieskam tad bija atlaist Redlihu, nu labi pienemsim ka Skvorcevs bus letaks, bet tikunta nesaprotami
Kaut kādā podkastē (ar divskani o) bija runa, ka abi čaļi esot diezgan nopietni pārkāpuši disciplīnu. Cik tur taisnība - hvz.
, 2020-11-11 15:11, pirms 5 gadiem
Šausmas...vēl viens krievu spēlētājs kurš nekam nav derīgs....tak pārtrauciet šo cirku....
, 2020-11-11 15:12, pirms 5 gadiem
par skvorcovu viss skaidrs, zināms zons
zirjanovs ir stoļarova un gračova tipa smagsvars, kas daudz un smagi strādā uz laukuma
varbūt skudra grib uztaisīt ļoti jaudīgu 4 maiņu?
ne viens, ne otrs nav metēji (vārtos)
tad jau varēja trajautu ar razgalu noslēgt labāk uz 6 spēlēm ( maksimums)
, 2020-11-11 15:14, pirms 5 gadiem
Tai pat laikā vērtīgākais Vācijas kausa spēlētajs Razgals joprojām bez kluba...
, 2020-11-11 15:18, pirms 5 gadiem
purva_velns rakstīja: par skvorcovu viss skaidrs, zināms zons
zirjanovs ir stoļarova un gračova tipa smagsvars, kas daudz un smagi strādā uz laukuma
varbūt skudra grib uztaisīt ļoti jaudīgu 4 maiņu?
ne viens, ne otrs nav metēji (vārtos)
tad jau varēja trajautu ar razgalu noslēgt labāk uz 6 spēlēm ( maksimums)
aizdomājies!
jēga? kam tāds ģinamo vispār vajadzīgs ? apgūt naudu?
vai izveidot hokeja komandu?
, 2020-11-11 15:19, pirms 5 gadiem
Jurim taču Maskava nosaka cik daudz krievus vajag komandā vai Juris paraksta savējos
, 2020-11-11 15:21, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: aizdomājies!
jēga? kam tāds ģinamo vispār vajadzīgs ? apgūt naudu?
vai izveidot hokeja komandu?
nešaujiet uz pianistu, viņš ( skudra) spēlē, kā māk
viņam nekas nesanāk
pričom tur tu vai es
mēs esam neatkarīgi ļaudis - no mums nekas šajā gadījumā nav atkarīgs
vienīgais, ko piedāvāju - parakstīt razgalu
bet vai mani kas klausīs
, 2020-11-11 15:22, pirms 5 gadiem
maris777 rakstīja: Jā , tas tik ir pastiprinājums! Skudram laikam kovids uz smadzenēm iedarbojies.
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/lat...
, 2020-11-11 15:24, pirms 5 gadiem
Kas tas par miskastnieku Krievu? KHL 102spēlēs 5+6
Man Skudra sāk likties lielākais dalbajobs kāds bijis pie Dinamo stūres
, 2020-11-11 15:25, pirms 5 gadiem
purva_velns rakstīja: nešaujiet uz pianistu, viņš ( skudra) spēlē, kā māk
viņam nekas nesanāk
pričom tur tu vai es
mēs esam neatkarīgi ļaudis - no mums nekas šajā gadījumā nav atkarīgs
labi. tā ir krievu nauda un pilnīgi pofig kā viņu izmanto un ko dara.
bet tad rodas jautājums , kam viņa te tāda?
, 2020-11-11 15:26, pirms 5 gadiem
blondais18 rakstīja: Kas tas par miskastnieku Krievu? KHL 102spēlēs 5+6
Man Skudra sāk likties lielākais dalbajobs kāds bijis pie Dinamo stūres
skolotājs ir labāks par skolnieku
, 2020-11-11 15:26, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: labi. tā ir krievu nauda un pilnīgi pofig kā viņu izmanto un ko dara.
bet tad rodas jautājums , kam viņa te tāda?
varētu domāt, ka mēs to nezinām
, 2020-11-11 15:28, pirms 5 gadiem
purva_velns rakstīja: varētu domāt, ka mēs to nezinām
tas nenozīmē, ka var darīt savas lietas.
nu neticu tam, kam krievi arī nosaka kādai komandelei būt.
nu neticu. tam ko citi zīmē.
reāli var izveidot komandu, farmu un sistēmu. tas jau bija. un tie paši 10 miljoni.
, 2020-11-11 15:38, pirms 5 gadiem
Ar šo arī mana fanošana beigsies par Dinamo, lai viņi iet pa skuju taku...
atdzīvināt, to kas bija pirms 10 gadiem vairs nav iespējams.

LV pus izlase bez klubiem, kurus varētu izmēģināt Dinamo...a te paņem kaut kādu noname krieveli, kuram statistika sliktāka par Ģēģeri un Bērziņu..
, 2020-11-11 15:40, pirms 5 gadiem
zemāk jau nav kur krist.
bet beidzot atkal jaunos iespēlēt vai ņemt komandā no NHL/AHL kuri netiek?
pirmajos gados tas strādāja.
tagad vienkārši nozēlojami, vairāk kā puse sastāva nevienam krievu līgā nevajadzīgi spēlētāji un 30+. tiešām komandas nākotne, jau kuro reizi saku?
ieguldiet jaunatnē dodiet minūtes un laiku jaunajiem, ņemat prospektus no ZA. komandai jāstrādā uz nākotni.

p.s. nevienam nezināms Vītols 18-19 gados bija kaut kāda katastrofa salīdzinot ar 30+ penžiem no rusņas? vēl ir Brūveris. MHL ir uzbrucēji. aizsargi. tak dodiet viņiem laiku. nevis 2min. bet 20min. un regulāri. un neraut nost pēc pirmās kļūdas.
, 2020-11-11 15:42, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: zemāk jau nav kur krist.
bet beidzot atkal jaunos iespēlēt vai ņemt komandā no NHL/AHL kuri netiek?
pirmajos gados tas strādāja.
tagad vienkārši nozēlojami, vairāk kā puse sastāva nevienam krievu līgā nevajadzīgi spēlētāji un 30+. tiešām komandas nākotne, jau kuro reizi saku?
ieguldiet jaunatnē dodiet minūtes un laiku jaunajiem, ņemat prospektus no ZA. komandai jāstrādā uz nākotni.

p.s. nevienam nezināms Vītols 18-19 gados bija kaut kāda katastrofa ar 30+ penžiem no rusņas?
tur jau tā lieta...1 jaudīgu dārgu maiņu..2 maiņas ar centīgiem letiņiem, piemet vēl kādu centīgu leģionāru...un tad 4.maiņā,lai slido jaunie...

HK Rīga nemaz tik slikti nespēlēja,kad ierija zāģus, ja paskatās..visiem gandrīz koeficiens 0..mīnusus vāca visādi Paršini un Gračovi..

Visus gadus tas normāli strādāja.. mums vispār nebija krievu sastāvā šķiet līdz pag.gadam. tagad vnk..pilns ar krievu bomāriem, kurus nevienam nevajag..
, 2020-11-11 15:43, pirms 5 gadiem
blondais18 rakstīja: Ar šo arī mana fanošana beigsies par Dinamo, lai viņi iet pa skuju taku...
atdzīvināt, to kas bija pirms 10 gadiem vairs nav iespējams.

LV pus izlase bez klubiem, kurus varētu izmēģināt Dinamo...a te paņem kaut kādu noname krieveli, kuram statistika sliktāka par Ģēģeri un Bērziņu..
reāli nav par ko fanot. man reāli patīk kā attīsta prospektus. uz jaunajiem skatos. nu nav uz ko skatīties. viņiem nedod spēlēt.
, 2020-11-11 15:43, pirms 5 gadiem
O Braienu atbrīvoja,nu ir vēl kādam paRašas pensim vieta sagatavota.
, 2020-11-11 15:50, pirms 5 gadiem
Sers f rakstīja: O Braienu atbrīvoja,nu ir vēl kādam paRašas pensim vieta sagatavota.
kam tāds vispār bija paņemts, tik riktīgi fuņi var atbildēt.
, 2020-11-11 15:55, pirms 5 gadiem
Sers f rakstīja: O Braienu atbrīvoja,nu ir vēl kādam paRašas pensim vieta sagatavota.
Ja Rihards Bukarts ir pensis nu tad tev nav pilns rublis.
, 2020-11-11 15:58, pirms 5 gadiem
Džonnijs rakstīja: Ja Rihards Bukarts ir pensis nu tad tev nav pilns rublis.
a kas ir Rihards Bukarts? nu tā reāli novertē?
ir labāki prospekti ko iespēlēt. un Rihardam jau nav sen 18-20
, 2020-11-11 15:59, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: a kas ir Rihards Bukarts? nu tā reāli novertē?
Nezinu vai šodien par viņa pievienošanos paziņos, bet Rīgā viņš spēlēšot.
, 2020-11-11 16:00, pirms 5 gadiem
Džonnijs rakstīja: Ja Rihards Bukarts ir pensis nu tad tev nav pilns rublis.
Ja Rihards Bukarts ir aizsargs,tad tu neesi alnis.
, 2020-11-11 16:01, pirms 5 gadiem
blondais18 rakstīja: Kas tas par miskastnieku Krievu? KHL 102spēlēs 5+6
Man Skudra sāk likties lielākais dalbajobs kāds bijis pie Dinamo stūres
Man jau sāk likties, ka Ankipons bija ekstraklases menedžeris un treneris.
, 2020-11-11 16:01, pirms 5 gadiem
Džonnijs rakstīja: Nezinu vai šodien par viņa pievienošanos paziņos, bet Rīgā viņš spēlēšot.
Varbūt Rīga, tikai Mogo.
, 2020-11-11 16:07, pirms 5 gadiem
Vienīgais prātīgais Savickija lēmums šīs ziņas sakarā ir Pastes prospekta O' Braijena atlaišana.
, 2020-11-11 16:08, pirms 5 gadiem
Dinamka ir iegājuši stadijā, ka rīkojas neprasmīgāk par Knickbokseriem
, 2020-11-11 16:11, pirms 5 gadiem
Te pilnīgi piekrītu tiem kuri saka,ka ir jaunie kuri var spēlēt nu iedodiet viņiem laiku un iespēju,šī sezona tāpat ir norakta un tad redz ko kurš var,nevus vāc nevienam nevajadzīgus krievus.
, 2020-11-11 16:12, pirms 5 gadiem
Sers f rakstīja: Te pilnīgi piekrītu tiem kuri saka,ka ir jaunie kuri var spēlēt nu iedodiet viņiem laiku un iespēju,šī sezona tāpat ir norakta un tad redz ko kurš var,nevus vāc nevienam nevajadzīgus krievus.
Tā nauda tiek dota krieviem, lai pēctam to naudu Krevijā tērētu, bet mazums izdomās pa Eiropu paceļot pēc sezonas
, 2020-11-11 16:13, pirms 5 gadiem
maris777 rakstīja: Man jau sāk likties, ka Ankipons bija ekstraklases menedžeris un treneris.
Ankepons par tādu leģionāru skaitu un sastāva dziļumu varēja tikai sapņot
, 2020-11-11 16:14, pirms 5 gadiem
Atlantique rakstīja: Ankepons par tādu leģionāru skaitu un sastāva dziļumu varēja tikai sapņot
Ar šādu sastāva dziļumu varētu pacīnīties līgu zemāk
, 2020-11-11 16:23, pirms 5 gadiem
O'Braienu arī es pirms nedēļas jau atlaidu. Bet šo abu kadru pieņemšana sastāvā ir, maigi sakot, dīvaina. Labi, Skvorcovam var dot iespēju, bet Zirjanovs?! Nezinu, kas tas tāds, varbūt vienīgi Skudra labi pazīst, may be melnā darba darītājs, bet nu tas uz viņa sirdsapziņas. Vienīgais mierinājums, ka abiem pārbaudes līgumi - ja neattaisnos cerības, varēs bez bažām atlaist.
, 2020-11-11 16:28, pirms 5 gadiem
tik zemu krituši, ka nav pat ko riebīgu pateikt, visi citi jau pateikuši
Lai Gunāram veicas un nāk punkti. Ģinama lai tik turpina zāģēt
, 2020-11-11 16:47, pirms 5 gadiem
Nožēlojami
Pie Skudras turpinās tā pati caurstaigājamā sēta, kura viņam bija torpedo.
Kad Petju parakstīja, neticēju, ka viņam Rīgā kāds ko tādu akceptēs

Kāda jēga tagad ņemt, kaut vai pa lēto un uz pārbaudes laiku, spēlētājus, kurus nevienam nevajag ???
Ko tagad pārbaudīt Skvorcovam, ko pa 7 sezonām DR kāds nav ievērojis?
Pat Ankipāns no viņa atteicās, tad 2 sezonas neveiksmīgi centās iekļūt Red Star -kunilingus, arī tur viņš nederēja, kaut arī bija lēts, Raitis pilsētnieks viņu bīdīja unn pat bez leģionāru limita viņu nakuj nevienam nevajadzēja
kas tad viņš tagad izglābs DR no pēdējās vietas tabulā ??? ar ko viņš labāks par tiem nelikvīdiem, kuri jau ir komandā ??? jā, šie puiši var spēlēt hokeju, bet ne KHL līmenī. Kā teica gudrs cilvēks, 80% DR spēlētāju neatbilst KHL līmenim, lai varētu ne tikai iziet uz laukuma, bet arī lai cīnītos par uzvarām un , lioekot reālus mērķus, vismaz iekļūt starp 8 playoff komandām konferencē (jāapsteidz tikai 3 komandas, bet arī tas DR ir nesasniedzams mērķis)
Vai tiešām pie šīs bezdarba situācijas, kas valda hokeja tirgū patreiz, nav iespējams savākt nevis 35 nederīgus (nu, ok, 5 varbūt der), bet 20 daudzmaz līmenim atbilstošus + pielikt 3-4 jaunos ???
, 2020-11-11 17:12, pirms 5 gadiem
to kāda ir vairāku pēdējo gadu DR selekcija, parāda spēlētāju vērtība un iespējas atrast uz nākamo sezonu darbu kaut vai tajā pašā KHL darba tirgū

Atceramies, ka GM bija Sējējs, komanda regulāri spēlēja play off, viņš par nebūt ne lielām, bet sakarīgām naudām atrada, parakstīja spēlētājus, kuri deva rezultātu un vēl ilgi pēc tam bija pieprasīti KHl darba tirgū. Sākot ar Hosu, kura pirmais līgums bija neliels, tie paši Petrovickis, Genivejs, Hartigans, Robinsons, Šehura, arī Videlu viņš vispirms uz Rīgu atveda utt., daudzi vēl tagad spēlē un taisa rezultātu

Kuru no pēdējo4-5 gadu DR spēlētājiem ir iekārojuši citi bagātāki klubi-
uz dažiem pirkstiem var saskaitīt
ok, Videls, Majone (kuram vienkārši pirmajā sezonā DR visas zvaigznes sastājās pareizi,), viss
to, ka DR latviešu spēlētājus neviens citur neņems, to visi tāpat zin, līmenis neatbilst. Lauri varbūt vienīgo paņemtu, cits NEVIENS neatbilst, ne velti pat tāds INDRAŠIS nevarēja atrast citur darbu, ko tad runāt par pārējiem
Arī daudzu piesauktie bezdarbnieki, kuri ne velti vēl novembra vidū nav atraduši darbu
Skaļākie uzvārdi- Karsums, Kulda, Bārtulis- vai kāds pamanīja tikko Vācijas turnīrā ko tādu, kas liecinātu par iespēju līguma parakstīšanas gadījumā ar kādu no viņiem, ka pastiprinātos DR spēle ??? Es, godīgi sakot, _NĒ !

Ar šādu nosacīti skvorcovu, meiju, pavlovu un pat ne otrās, bet trešās šķiras krievu parakstīšanu nemainīsies rezultātos NEKAS, vienreiz pa piecām spēlēm varbūt uz dullo izšaus kāda uzvara vai neizšķirts uz pretinieku nenoskaņošanās vai vājuma rēķina, bet - kam tas vajadzīgs ??

Secinājums viens- kamēr nebūs normāla, pamatota selekcija DR, rezultāts būs kā tagad- pēdējā vieta līgā.
un nav ko raudāt par nabadzību, DR nudien nav mazākais budžets līgā.
neviens neprasa mēroties cīņā par spēlētājiem ar kazaņu, omsku vai cska, bet ar esošo budžetu savākt mazāk skaitlisku, bet pieklājīgu komandu nudien ir iespējams. Vajag tikai pareizos darītājus, nevis profānus, atkaķčikus un savu čomu bīdītājus
, 2020-11-11 17:17, pirms 5 gadiem
Razgals,Bukarts,Karsums??
, 2020-11-11 17:18, pirms 5 gadiem
Tumanovs rakstīja: to kāda ir vairāku pēdējo gadu DR selekcija, parāda spēlētāju vērtība un iespējas atrast uz nākamo sezonu darbu kaut vai tajā pašā KHL darba tirgū

Atceramies, ka GM bija Sējējs, komanda regulāri spēlēja play off, viņš par nebūt ne lielām, bet sakarīgām naudām atrada, parakstīja spēlētājus, kuri deva rezultātu un vēl ilgi pēc tam bija pieprasīti KHl darba tirgū. Sākot ar Hosu, kura pirmais līgums bija neliels, tie paši Petrovickis, Genivejs, Hartigans, Robinsons, Šehura, arī Videlu viņš vispirms uz Rīgu atveda utt., daudzi vēl tagad spēlē un taisa rezultātu

Kuru no pēdējo4-5 gadu DR spēlētājiem ir iekārojuši citi bagātāki klubi-
uz dažiem pirkstiem var saskaitīt
ok, Videls, Majone (kuram vienkārši pirmajā sezonā DR visas zvaigznes sastājās pareizi,), viss
to, ka DR latviešu spēlētājus neviens citur neņems, to visi tāpat zin, līmenis neatbilst. Lauri varbūt vienīgo paņemtu, cits NEVIENS neatbilst, ne velti pat tāds INDRAŠIS nevarēja atrast citur darbu, ko tad runāt par pārējiem
Arī daudzu piesauktie bezdarbnieki, kuri ne velti vēl novembra vidū nav atraduši darbu
Skaļākie uzvārdi- Karsums, Kulda, Bārtulis- vai kāds pamanīja tikko Vācijas turnīrā ko tādu, kas liecinātu par iespēju līguma parakstīšanas gadījumā ar kādu no viņiem, ka pastiprinātos DR spēle ??? Es, godīgi sakot, _NĒ !

Ar šādu nosacīti skvorcovu, meiju, pavlovu un pat ne otrās, bet trešās šķiras krievu parakstīšanu nemainīsies rezultātos NEKAS, vienreiz pa piecām spēlēm varbūt uz dullo izšaus kāda uzvara vai neizšķirts uz pretinieku nenoskaņošanās vai vājuma rēķina, bet - kam tas vajadzīgs ??

Secinājums viens- kamēr nebūs normāla, pamatota selekcija DR, rezultāts būs kā tagad- pēdējā vieta līgā.
un nav ko raudāt par nabadzību, DR nudien nav mazākais budžets līgā.
neviens neprasa mēroties cīņā par spēlētājiem ar kazaņu, omsku vai cska, bet ar esošo budžetu savākt mazāk skaitlisku, bet pieklājīgu komandu nudien ir iespējams. Vajag tikai pareizos darītājus, nevis profānus, atkaķčikus un savu čomu bīdītājus
RD sastāv tikai no profāniem, atkakčikiem un čomu bīdītājiem
, 2020-11-11 17:33, pirms 5 gadiem
Bzh rakstīja: Kaut kādā podkastē (ar divskani o) bija runa, ka abi čaļi esot diezgan nopietni pārkāpuši disciplīnu. Cik tur taisnība - hvz.
Nu nez vai
Par Redlihu- domājams, ka pašam apnika, redzot ka nekas šogad tāpat nesanāk, ja iepriekš spēlēja pa 200k, tagad pa 80k, vazāties pa kovidaino krieviju, visiem zaudēt, kaulus vēl lauzt, utt. Kur motivācija?
Ar naudu viss viņam kārtībā, bija daži lielie līgumi, gan jau bizness rullē, plus vēl deputāts un arī bagātā ģimenē ieprecējies. Kāda jēga tērēt laiku un pūlēties par kabatas naudu un klausīties petjas bļaušanu.

ar Meiju arī viss skaidrs, to, ka viņam garšo zin visi, bet tur jau ir kadri, kuriem garšo vēl vairāk! Gints šosezon dzer ne vairāk un ne mazāk kā citas sezonas, arī golus met/nemet tieši tāpat. Un to, ka viņam polšs vienmēr līdz, nevar saukt par disciplīnas pārkāpumu, tad jau kā var zināt, ko katrs mājās dara? Cits varbūt pat divus izdzer katru vakaru! Uz treniņiem jau viņš pālī nenāca!
Tā ka Meiju noteikti atbrīvoja tīri dēļ snieguma, respektīvi, ka nemet golus. Bet nu tad jau tur gandrīz visi būtu jāatbrīvo
Tā ka Meija nez vai ir disc iplinārais grēkāzis skudras skatījumā
, 2020-11-11 17:45, pirms 5 gadiem
raivis77 rakstīja: Razgals,Bukarts,Karsums??
Razgals patika Vācijas turnīrā tieši ar māku saasināt spēli un savuiem nestandarta risinājumiem.
Bet tur ir kautkas apakšā ar DR vadību un treneriem, ka viņi Razgalu negrib ņemt. Ir dzirdēts par nenopietnu attieksmi pret treniņprocesu, esot baigais raspizgjajs, bet vēl ir versija, ka DR ar fāteri- Aigaru kautko nevar sadalīt. Nezinu, kas tur īsti ir, bet fakts, ka arī Zemgale, kas ir DR tjipa fārmklubs Frenku nepaņēma.
Uzmanīgu liekt darīt fakts, ka arī Čehijā Frenks īsti netika sastāvā un neko nerādīja pat čehu 2.līgā.
Var jau teikt, ka nedeva spēles laiku, bet tad jau tam ir jābūt iemeslam
Ja kāds zin ko sīkāk par šo, padalieties !
Jo Vācijas turnīrā viņš izcēlās uz LV izlases fona
, 2020-11-11 18:03, pirms 5 gadiem
Tumanovs rakstīja: Nu nez vai
Par Redlihu- domājams, ka pašam apnika, redzot ka nekas šogad tāpat nesanāk, ja iepriekš spēlēja pa 200k, tagad pa 80k, vazāties pa kovidaino krieviju, visiem zaudēt, kaulus vēl lauzt, utt. Kur motivācija?
Ar naudu viss viņam kārtībā, bija daži lielie līgumi, gan jau bizness rullē, plus vēl deputāts un arī bagātā ģimenē ieprecējies. Kāda jēga tērēt laiku un pūlēties par kabatas naudu un klausīties petjas bļaušanu.

ar Meiju arī viss skaidrs, to, ka viņam garšo zin visi, bet tur jau ir kadri, kuriem garšo vēl vairāk! Gints šosezon dzer ne vairāk un ne mazāk kā citas sezonas, arī golus met/nemet tieši tāpat. Un to, ka viņam polšs vienmēr līdz, nevar saukt par disciplīnas pārkāpumu, tad jau kā var zināt, ko katrs mājās dara? Cits varbūt pat divus izdzer katru vakaru! Uz treniņiem jau viņš pālī nenāca!
Tā ka Meiju noteikti atbrīvoja tīri dēļ snieguma, respektīvi, ka nemet golus. Bet nu tad jau tur gandrīz visi būtu jāatbrīvo
Tā ka Meija nez vai ir disc iplinārais grēkāzis skudras skatījumā
Saku tikai to, ko dzirdēju. Šķiet, tie abi auni - prāmnieks un tas otrs, kas pa TV3 ir
Puče arī bija izbrīnīts, kāpēc čali, kas 10 sezonas nospēlējis, tik vienkārši vajadzēja patriekt. Un tam pat var piekrist - neko sasniegt RD tāpat nevar, varēja ļaut Meijam pabeigt sezonu un tad aizsūtīt uz locekli
, 2020-11-11 18:15, pirms 5 gadiem
dr ir vispār kādi fani palikuši pēc visa šitā cirka? kādam alus ļurbātājam jābūt. lai pēc visas šitās komandas rusificēšanas vēl fanotu par suņa savicka veidojumu
, 2020-11-11 18:16, pirms 5 gadiem
Vispār jau tādā miskastē, kā RD, jau vajadzēja tādu ārdītāju, kā Skudru, tikai, nedomāju, ka tāds krievu procents būs komandā, kā tagad, pie tam, laikā, kad spēlētāju cenas ir tik zemas.
, 2020-11-11 18:33, pirms 5 gadiem
sjamba rakstīja: Vispār jau tādā miskastē, kā RD, jau vajadzēja tādu ārdītāju, kā Skudru, tikai, nedomāju, ka tāds krievu procents būs komandā, kā tagad, pie tam, laikā, kad spēlētāju cenas ir tik zemas.
un ko Skudra ir sasniedzis? nu tā reāli? neko tādu nesasniedzamu ar pieajamiem resursiem un Torpedo laikos tie spēlētāji nebija 30+ ar ko tagad viņš grabina. Traktors bija laikam pēdējā vietā konferencē kad izmeta.
reāli ar ģinamo kaut ko sasniedzis tik Šuplers un Ābols. pārējie bija nekādi, par Ankipānu un Skudru vispār nekā pozitīva. nu nav nekā pozitīva. nevienu spēlētāju pat nevar nosaukt ko izcēlis saulē.
, 2020-11-11 18:36, pirms 5 gadiem
Bzh rakstīja: Saku tikai to, ko dzirdēju. Šķiet, tie abi auni - prāmnieks un tas otrs, kas pa TV3 ir
Puče arī bija izbrīnīts, kāpēc čali, kas 10 sezonas nospēlējis, tik vienkārši vajadzēja patriekt. Un tam pat var piekrist - neko sasniegt RD tāpat nevar, varēja ļaut Meijam pabeigt sezonu un tad aizsūtīt uz locekli
nav jau pirmā reize. tāpēc nav ko brīnīties. pirms tam izmesti pie citiem treneriem arī Dārzs, Masala, Hosa, Gudis.
nez kādu brīnumu Skudra gaidīja no Miķela un Meijas. kā iepriekš spēlēja tā i tagad. jeb Skudra gaidīja , ka Miķelis atkal 30+ nouguņos, ka Loko līgums dos kā 10 gadus iepriekš vai Meija 30+ beidzot atvērsies
, 2020-11-11 18:48, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: un ko Skudra ir sasniedzis? nu tā reāli? neko tādu nesasniedzamu ar pieajamiem resursiem un Torpedo laikos tie spēlētāji nebija 30+ ar ko tagad viņš grabina. Traktors bija laikam pēdējā vietā konferencē kad izmeta.
reāli ar ģinamo kaut ko sasniedzis tik Šuplers un Ābols. pārējie bija nekādi, par Ankipānu un Skudru vispār nekā pozitīva. nu nav nekā pozitīva. nevienu spēlētāju pat nevar nosaukt ko izcēlis saulē.
Es jau neslavēju Skudru, fakta konstatācija.
, 2020-11-11 18:51, pirms 5 gadiem
sjamba rakstīja: Es jau neslavēju Skudru, fakta konstatācija.
pa tiem 5 gadiem Torpedo viņš bija kādu jauno iespēlējis, kuru var teikt vot zvaigzne mirdz vismaz KHL. es protams nesekoju cītīgi Torpedo un Skudras daiļradei. bet reaļi uz sitiena nevaru nevienu nosaukt, ko viņš būtu attīstījis un izveidojis. Daugaviņš tur spēlēja cik atceros, bet tad viņš jau nebija nekāds prospekts, bet jau gatavs spēlētājs.
Krievija plaša un talantu daudz un praktiski visās komandās. visādi dzirdēti, bet kādu Skudra ir sagatavojis? pārsvarā tik kaut kaut ka'di čekeri, gatavi spēlētāji gados un vārtos sieti.
, 2020-11-11 20:02, pirms 5 gadiem
Karsums būtu daudz labāks variants
, 2020-11-11 22:23, pirms 5 gadiem
Sotnieks Un drazenis nakamaja eselona jau pieteikti jasakrame tikai koferi Ballite beigta