Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Krišjānis Pundurs

Teksta tiešraide: ''Dinamo'' - ''Severstal'' 2:3 (spēle beigusies)

Teksta tiešraide: ''Dinamo'' - ''Severstal'' 2:3 (spēle beigusies)
Uvis Balinskis. Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Rīgas ''Dinamo'' pēdējo reizi šosezon tiekas ar Artūra Kuldas pārstāvēto Čerepovecas ''Severstal''. Par spīti bažām par mikrotraumu, mājinieku vārtos spēli atkal sāks Jānis Voris, bet pēc ilgāka pārtraukuma ierindā atgriezies aizsargs Uvis Balinskis. Kulda iekļauts ''Severstal'' otrajā aizsargu pārī.

Rīgas ''Dinamo'' - Čerepovecas ''Severstal'' 2:2 (0:0;2:1;0:1)

Vārti: 24:09 Jakimovs (Ņevoļins, Hohlovs) 0:1, 38:47 Sotnieks (Meija) 1:1, 39:10 Ģēģeris (Majone, Džeriņš) 2:1, 46:26 Jakovļevs (Morozovs, Kapustins, vair.) 2:2
Soda minūtes: 8:4
Vārtsargi: Jānis Voris - Vladislavs Podjapoļskis

0:2 Protapovičs - metiens garām. "Severstal" izcīna uzvaru ar 3:2!
0:2 Sļepecs - metiens atvairīts. Kudako - vārti!
0:1 Setdikovs - metiens atvairīts. Petuņins - vārti!
0:0 Metjū Majone - metiens atvairīts. Marozovs - metiens atvairīts.

65' Pēc mazākuma beigšanās ilgu laiku neatskan svilpe, līdz ar to mačs turpinās četri pret četri. Papildlaiks beidzas bez uzvarētāja noskaidrošanas. Tikai otro reizi sezonā "Dinamo" piedalīsies pēcspēles metienu sērijā.

63' Voris glābj komandu no vārtu zaudējuma pēc ļoti spēcīga pretinieku metiena, rīdzinieki iztur mazākumu.

61' "Severstal" sāk ar iniciatīvu, un rīdzinieki kļūdās nomaiņā, saņemot sodu par pārāk daudz spēlētājiem laukumā.

61' Sācies papildlaiks.

Pamatlaiks beidzies. Mūs gaida pagarinājums.

60' Viesi atkal pārņem iniciatīvu, rada dažus pusmomentus. 9,2 sekundes pirms beigām Čerepoveca pieprasa pārtraukumu, lai sagatavotu sadarbību pēdējam iemetienam pamatlaikā pie "Dinamo" vārtiem.

59' Bodrovs, slidojot caur vārtsarga laukumu, ietriecas mugurā Vorim, tomēr tiesneši noraidījumu šajā situācijā nesaredz.

58' Ališausks, vadot ripu aiz vārtiem, nokrīt, taču neko bīstamu uzreiz Čerepoveca nespēj radīt.

54' Rīdzinieki ieguvuši teritoriālu pārsvaru, viesi spēlē ļoti uzmanīgi. Vienā no retajiem pretuzbrukumiem "Severstal" trāpa pa vārtu pārliktni.

52` ''Dinamo'' atkal nākas ar visiem spēkiem aizsargāties. Voris atvaira bīstamu Vladislava Kodolas plaukstas metienu, bet pēc tam tiek galā arī ar Provoļņeva šāvienu no zilās līnijas.

51` Pēc ilgāka laika beidzot ilgstošu uzbrukumu izdodas izveidot mājiniekiem. Tas noslēdzas ar spēcīgu Majones šāvienu no zilās līnijas, bet Podjapoļskis tomēr ripu ierauga un noķer.

47` VĀRTI! Viesi pirmoreiz realizē vairākumu un panāk izlīdzinājumu. Meistarīgi vārtu priekšā nospēlē Jegors Jakovļevs, kurš pieliek nūju partnera piespēlei pa gaisu un pārvirza ripu aiz Vora muguras - 2:2.

46` Rēdlihs noraidīts par pretinieka turēšanu, ''Dinamo'' jāspēlē mazākumā.

46` Bīstams uzbrukums pie Vora sargātajiem vārtiem, rīdziniekiem izdodas notīrīt vārtu priekšu un nepieļaut metienu.

44` Balinskis saņem ripu uz zilās līnijas, ierauga, ka vārtu tuvumā nepieskatīts palicis Rēdlihs, un nogādā ripu Miķelim - uzbrucējs pārvirza to uz vārtiem, tomēr Podjapoļskis epizodi nolasa un ripu notver.

44` Perioda sākumā atkal iniciatīva pieder ''Severstal''.

41` Sākusies trešā trešdaļa. Veiktas izmaiņas uzbrucēju virknējumos - savulaik daudz kopā spēlējušie Džeriņš un Meija salikti kopā ar Miķeli Rēdlihu, kurš šodien pilda kapteiņa pienākumus.

40` Otrā trešdaļa noslēgusies.

40` VĀRTI! Jau nākamajā uzbrukumā rīdziniekiem izdodas izvirzīties vadībā! Pie sava pirmā punkta par rezultatīvu piespēli kopš atgriešanās ''Dinamo'' tiek Majone, kura mestās ripas lidojuma virzienu vārtu priekšā sekmīgi pamaina Ģēģeris - 2:1. 20 gadus vecajam uzbrucējam pirmais vārtu guvums šosezon.

39` VĀRTI! Kas neizdodas uzbrucējiem, to paveic aizsargs. Uzbrukuma smailē nonāk Kristaps Sotnieks, kurš ar precīzu metienu pārspēj Podjapoļski un izlīdzina rezultātu - 1:1.

38` ''Dinamo'' pagaidām labākā iespēja mačā. Ripu vārtu priekšā saņem Setdikovs, uzbrucējam maz brīvas vietas, tomēr izdodas noguldīt Podjapoļski. Trūkst gan paša galvenā - metiena pustukšajos vārtos, jo viesu vārtsargam šoreiz talkā nāk aizsargi.

37` Podjapoļskis atvaira Roberta Mamčica šāvienu no zilās līnijas.

34` Vienīgo bīstamo momentu rīdziniekiem izdodas radīt pašā vairākuma izskaņā, kad Batņa vārtu priekšā maina Majones mestās ripas lidojuma virzienu - Podjapoļskis gan ir vietā un glābj ''Severstal''.

32` Mājinieki tiek pie otrā vairākuma un iespējas lauzt spēles gaitu, kas pagaidām rit ''Dinamo'' nelabvēlīgā gultnē.

31` Kirils Sļepecs gandrīz ieraida ripu savos vārtos - skrienot atpakaļ aizsardzībā, uzbrucējs cenšas pārtvert pretinieka piespēli, ripu izdodas kavēt, taču pēc rikošeta no Sļepeca nūjas tā nolido draudīgi tuvu vārtu stabam.

30` Pēc vārtu guvuma ''Severstal'' pārsvars kļuvis vēl nospiedošāks. Viesi vienādos sastāvos spēlē gluži kā vairākumā. Izcilu iespēju par laimi ''Dinamo'' iznieko Čerepovecas rezultatīvākais spēlētājs Vovčenko, metot garām no vārtu priekšas.

28` ''Dinamo'' otrā maiņa tiek iespiesta aizsardzības zonā, viesi atkal nogādā ripu uz vārtu priekšu, kur jau ir raženais Jakimovs, tomēr kopīgiem spēkiem izdodas vārtus nosargāt, Voris ripu piespiež. Pēc tam pagrūstās Bens Māršals un Jegors Morozovs.

27` Pie brīva metiena tiek Eštons, taču no zilās līnijas raida ripu pāri vārtiem.

25` VĀRTI! ''Severstal'' aizskrien pretuzbrukumā un atklāj rezultātu. Djaloga netiek līdzi Bogdanam Jakimovam, kurš ar augumu piesedz ripu, pietuvojas vārtiem, nomāna arī Majoni un no neērtā satvēriena izpilda precīzu metienu - 0:1.

23` Rīdzinieki atkal spēlē pilnā sastāvā. Voris vārtos veikli pārvietojas un glābj pēc Vovčenko metiena no kreisā iemetiena apļa.

21` Nerijus Ališausks ieraida ripu tribīnēs un atstāj ''Dinamo'' mazākumā.

21` Sākusies spēles otrā trešdaļa.

20` Pirmās trešdaļas izskaņā vārtu priekšā izlaužas Kārters Eštons, kuram neizdodas atrast brīvu spraudziņu Podjapoļska cietoksnī. Trešdaļa noslēgusies.

19` Pretuzbrukumā nepieskatīts paliek Igors Geraskins, kurš pietuvojas vārtiem, izvelk ārā Vori no vārtsarga laukuma un met, bet vārtsargs nospēlē pārliecinoši un glābj komandu.

19` Arī ''Dinamo'' vairākumu nerealizē. Podjapoļskis tiek galā ar diviem Setdikova šķīlieniem un vienu Majones šķīlienu.

17` Emīls Ģēģeris nopelna mājiniekiem pirmo vairākumu.

16` ''Severstal'' spiediens arvien pieaug, un Vladislavs Podjapoļskis viesu vārtos nav traucēts jau ilgu laiku.

14` Izveidojas arī pirmie asumi. Pie rīdzinieku vārtiem Kirils Kapustins nesadala teritoriju ar augumā krietni raženāko Oskaru Batņu, abiem pagrūstoties.

13` Metjū Majone kļūdās aiz saviem vārtiem, pazaudējot ripu un ļaujot ''Severstal'' izveidot bīstamāko iespēju šovakar. Viesi izspēlē ripu vārtu priekšā, bet Voris glābj ''Dinamo'', neļaujot Bogdanam Jakimovam un Daņilam Vovčenko to iebakstīt vārtos.

9` Ripu vairāk kontrolē viesi, taču nevienai no komandām neizdodas izvietoties uzbrukuma zonā un sākt kārtīgu saspēli.

6` Pirmā iespēja arī ''Dinamo''. Uzbrukuma zonā riskanti, bet precīzi saspēlējas Uvis Balinskis un Ņikita Setdikovs, uzbrucējs pietuvojas vārtiem un tiek pie brīva metiena, tomēr ripu bloķē pretinieku aizsargs, kurš atrodas vārtu priekšā.

5` Mazākums izturēts. Voris tver spēcīgu Vladislava Provoļņeva metienu no zilās līnijas.

3` ''Dinamo'' pirmais mazākums - pārāk agresīvi uzbrukuma zonā pie apmales nospēlē Koltons Gilīss.

3` Pirmais pusmoments pie Jāņa Vora sargātajiem vārtiem. Mareks Djaloga un Aleksandrs Protapovičs nesadala sedzamo, pretinieku uzbrucējs izpilda metienu no tuvas distances, bet Voris ripu atsit.

1` Spēle sākusies.

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs

Jānis Voris (Reinis Liepiņš); Nerijus Ališausks - Kristaps Sotnieks, Roberts Mamčics - Bens Māršals, Metjū Majone - Mareks Djaloga, Uvis Balinskis; Kārters Eštons - Oskars Batņa - Emīls Ģēģeris, Gints Meija - Aleksandrs Protapovičs - Ņikita Setdikovs, Koltons Gilīss - Andris Džeriņš - Kirils Sļepecs, Miķelis Rēdlihs - Daniels Bērziņš - Roberts Lipsbergs, Antons Trastašenkovs.


, 2020-01-08 19:17, pirms 6 gadiem
hahaha nu ko cieta draats
, 2020-01-08 19:17, pirms 6 gadiem
, 2020-01-08 19:20, pirms 6 gadiem
kur ta tas slavenais lejnieks
pieteica, bet nespēlē
, 2020-01-08 19:29, pirms 6 gadiem
bleeeg mr speechas dzimtaa himna
, 2020-01-08 19:29, pirms 6 gadiem
kāpēc tagad arēnā mežpili pa 4,50 tirgo??
, 2020-01-08 19:37, pirms 6 gadiem
un vsp kaapeec pazinjo krieviski un tad tikai latviski???
, 2020-01-08 19:41, pirms 6 gadiem
peec u20 finaaliem shi te speele vnk pretiiga un garlaiciiga no abaam komandaam
, 2020-01-08 19:46, pirms 6 gadiem
oohh savickis ar resno cuuku kalviiti tribiines
, 2020-01-08 19:47, pirms 6 gadiem
petruukst ventspils huutes veel starp vinjiem
, 2020-01-08 19:48, pirms 6 gadiem
re kur,bērnībā šito sparīgi dziedājuhttps://youtu.be/558277mryZA
, 2020-01-08 19:50, pirms 6 gadiem
Ev, ko ta šodien tik piebāzts fanu sektors? Pirmdien gan bija kādi 10-12 cilvēki. Ā pareizi, pirmdien bija krievu ziemassvētku vakars. Šodien visi atpakaļ ierindā. Funis jau teiks ka sakritība, pirmdiena pie vainas😀tāpēc fanu kluba biedri nenāk uz spēli😀
, 2020-01-08 19:51, pirms 6 gadiem
labaak zemgali vs kurbads pastiihos
, 2020-01-08 19:51, pirms 6 gadiem
Cik nopietna LD-10 trauma? Atkal čekas Juris baigo mysterious čali ieslēdza un nekādu informāciju ne vienam nesniedz?
, 2020-01-08 19:56, pirms 6 gadiem
man prieks par OHL zemgales faniem jo DR matchaa nekaa taada nav un speele ar interesantaaka
, 2020-01-08 19:57, pirms 6 gadiem
hehe jelgavnieki mizo kurbadu 2 = 0
, 2020-01-08 19:59, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Ev, ko ta šodien tik piebāzts fanu sektors? Pirmdien gan bija kādi 10-12 cilvēki. Ā pareizi, pirmdien bija krievu ziemassvētku vakars. Šodien visi atpakaļ ierindā. Funis jau teiks ka sakritība, pirmdiena pie vainas😀tāpēc fanu kluba biedri nenāk uz spēli😀
Kā jau teicu LATVIEŠIEM patīk hokejs un viņi apmeklē DR spēles.
, 2020-01-08 20:01, pirms 6 gadiem
Sifons nezin ka fabu sektorā varbūt 2-3 uzraksti ir krievu valodā uz krekliem bet vairāki desmiti ir latviešu vārdi. Dīvaini krievi dodas uz hokeju ar latviskiem uzrakstiem uz krekliem.
, 2020-01-08 20:02, pirms 6 gadiem
es vsp par PRIzMU
, 2020-01-08 20:02, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Kā jau teicu LATVIEŠIEM patīk hokejs un viņi apmeklē DR spēles.
Bez saviem debilajiem tekstiņiem. Nornāli racionāli vari to izskaidrot? Tieši par fanu klubu kāpēc pret jokerit (krievu ziemassvētku vakarā) ir labi ja 10-12 cilvēki , bet šodien , arī darba dienā, pret sūda čerepovecu ir pilns sektors ar vismaz 70 cilvēkiem? 😀 Vienkārši atbildi
, 2020-01-08 20:04, pirms 6 gadiem
un nost ar OLJYmp kkaads utaino klkubels
, 2020-01-08 20:06, pirms 6 gadiem
brick rakstīja: kāpēc tagad arēnā mežpili pa 4,50 tirgo??
Vairāk urīns aldarītim pievienots
, 2020-01-08 20:06, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Bez saviem debilajiem tekstiņiem. Nornāli racionāli vari to izskaidrot? Tieši par fanu klubu kāpēc pret jokerit (krievu ziemassvētku vakarā) ir labi ja 10-12 cilvēki , bet šodien , arī darba dienā, pret sūda čerepovecu ir pilns sektors ar vismaz 70 cilvēkiem? 😀 Vienkārši atbildi
Esmu sēdējis arī fanu sektorā dažas spēles. Izteikti latviska vide. Uzraksti uz krekliem latviski. Saukļi latviešu valodā. Raktu ko pats savām acīm redzējis, pats dzirdējis. Tu vari turpināt rakstīt pasakas, bet realitāte ir tāda kāda tā ir.
, 2020-01-08 20:08, pirms 6 gadiem
Cik punkti līdz playoff?
, 2020-01-08 20:08, pirms 6 gadiem
Sifonam un pārējiem vairāk būtu jāuztraucas ka Latvijas čempionātā Olimp uzraksts uz krekliem ir krievu valodā. Lūk kas man ļoti nepatīk, pilnīgi nepieņemami. Kādēļ neviens neprotestē?
, 2020-01-08 20:09, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Bez saviem debilajiem tekstiņiem. Nornāli racionāli vari to izskaidrot? Tieši par fanu klubu kāpēc pret jokerit (krievu ziemassvētku vakarā) ir labi ja 10-12 cilvēki , bet šodien , arī darba dienā, pret sūda čerepovecu ir pilns sektors ar vismaz 70 cilvēkiem? 😀 Vienkārši atbildi
Pret Jokerit bija daudz pilnāks fanu sektors nekā tu raksti.
, 2020-01-08 20:09, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Sifonam un pārējiem vairāk būtu jāuztraucas ka Latvijas čempionātā Olimp uzraksts uz krekliem ir krievu valodā. Lūk kas man ļoti nepatīk, pilnīgi nepieņemami. Kādēļ neviens neprotestē?
paakji es 5min atpaklj izteicu publisku protestu; neliekuljo cuuka!!!
, 2020-01-08 20:10, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Sifonam un pārējiem vairāk būtu jāuztraucas ka Latvijas čempionātā Olimp uzraksts uz krekliem ir krievu valodā. Lūk kas man ļoti nepatīk, pilnīgi nepieņemami. Kādēļ neviens neprotestē?
aizej un apskaties,kā Olimp spēlē!!un tad padomā-vai nav vienalga,kādā valodā tas uzraksts,ja ir tāda komanda?????
vai tišām tu ari tagad sasniegsi SC štata troļļu truluma līmeni?
, 2020-01-08 20:11, pirms 6 gadiem
nu pilnīgi debili komentāri....
, 2020-01-08 20:11, pirms 6 gadiem
Tūlīt ziemeļbleķis ieslēgs otrajā ātrumā un dinamovci varēs lasīt pretinieku uzvārdus.
, 2020-01-08 20:13, pirms 6 gadiem
inuks rakstīja: nu pilnīgi debili komentāri....
Piekrītu
, 2020-01-08 20:14, pirms 6 gadiem
štata troļļi visi noplaukušivēl pirms pusgada visi kopā brēca,ka RD ir siltumnīca LV hokejistiem!Tipa siltumnīcas apstākļos visi degradējas,jo ir komandā tikai tāpēc ka latvieši!!!
tagad pēkšni visi kopā nomaina plati-RD nelaiž latviešus laukumā!!man jau ari agrāk čaļi teica,ka šamie par naudu drukā komentusnu tagad,ja tā apdomājas,tiešām i redzams,ka čaļus vieno kopīga algas izmaksas kase
, 2020-01-08 20:14, pirms 6 gadiem
zemgale kurbads paartraukums rengiit apeesta un teervetnieks pluust maagaa pats no sevis; ko taiuta saka iespraust tagad pa fixo pieguleetaajai vai pagaidiit 2/3 PER paartraukum ko,,,???/
, 2020-01-08 20:16, pirms 6 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: zemgale kurbads paartraukums rengiit apeesta un teervetnieks pluust maagaa pats no sevis; ko taiuta saka iespraust tagad pa fixo pieguleetaajai vai pagaidiit 2/3 PER paartraukum ko,,,???/
Neizdzer visu TērvetniekuTā ir manta.
, 2020-01-08 20:17, pirms 6 gadiem
Kāda atšķirība kādā valodā uzraksti? Cilvēki kuriem patīk hokejs, iet un skatās nevis kaut ko tupi dir.š komentāros.
, 2020-01-08 20:17, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Sifonam un pārējiem vairāk būtu jāuztraucas ka Latvijas čempionātā Olimp uzraksts uz krekliem ir krievu valodā. Lūk kas man ļoti nepatīk, pilnīgi nepieņemami. Kādēļ neviens neprotestē?
Sifons nemaz nezina, cik un kādas komandas piedalās OHL.
, 2020-01-08 20:17, pirms 6 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: zemgale kurbads paartraukums rengiit apeesta un teervetnieks pluust maagaa pats no sevis; ko taiuta saka iespraust tagad pa fixo pieguleetaajai vai pagaidiit 2/3 PER paartraukum ko,,,???/
iesaku tev nodročītvai kā saka-iespraud Mašai Kulakovai
, 2020-01-08 20:17, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: aizej un apskaties,kā Olimp spēlē!!un tad padomā-vai nav vienalga,kādā valodā tas uzraksts,ja ir tāda komanda?????
vai tišām tu ari tagad sasniegsi SC štata troļļu truluma līmeni?
Esmu bijis uz vairākām Olimp spēlēm. Izksatās stabili labākā komanda sezonas laikā. Jūtu cītīgi pret Olimp, pilnīgi nepieņemami krieviskais nosaukums. Ir jāprotestē, jāraksta vēstules utt. Latvijas čempionātā NEDRĪKST komandas nosaukumu rakstīt krieviski.
, 2020-01-08 20:17, pirms 6 gadiem
Sers f rakstīja: Neizdzer visu TērvetniekuTā ir manta.
vislabaakais
, 2020-01-08 20:18, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Sifons nemaz nezina, cik un kādas komandas piedalās OHL.
Izklausās pēc tekstiem viņš stipri aprobežots.
, 2020-01-08 20:19, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Sifons nemaz nezina, cik un kādas komandas piedalās OHL.
ko no peertikbolista pajems,??? tur tjoom buutu jauzriida
, 2020-01-08 20:19, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Esmu bijis uz vairākām Olimp spēlēm. Izksatās stabili labākā komanda sezonas laikā. Jūtu cītīgi pret Olimp, pilnīgi nepieņemami krieviskais nosaukums. Ir jāprotestē, jāraksta vēstules utt. Latvijas čempionātā NEDRĪKST komandas nosaukumu rakstīt krieviski.
NETICU!!!
, 2020-01-08 20:20, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Esmu bijis uz vairākām Olimp spēlēm. Izksatās stabili labākā komanda sezonas laikā. Jūtu cītīgi pret Olimp, pilnīgi nepieņemami krieviskais nosaukums. Ir jāprotestē, jāraksta vēstules utt. Latvijas čempionātā NEDRĪKST komandas nosaukumu rakstīt krieviski.
ej tirst es par prizmu par studentiem
, 2020-01-08 20:21, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Esmu bijis uz vairākām Olimp spēlēm. Izksatās stabili labākā komanda sezonas laikā. Jūtu cītīgi pret Olimp, pilnīgi nepieņemami krieviskais nosaukums. Ir jāprotestē, jāraksta vēstules utt. Latvijas čempionātā NEDRĪKST komandas nosaukumu rakstīt krieviski.
Olimp tiešām ir ,manuprāt,labākā LČ komanda!un kā te viens teica-man vienalga,kas rakstīts uz krekla-ja ir laba komanda,tad kaut ķīniski..man galvenais ir,bija un būs hokejs...
, 2020-01-08 20:22, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Esmu bijis uz vairākām Olimp spēlēm. Izksatās stabili labākā komanda sezonas laikā. Jūtu cītīgi pret Olimp, pilnīgi nepieņemami krieviskais nosaukums. Ir jāprotestē, jāraksta vēstules utt. Latvijas čempionātā NEDRĪKST komandas nosaukumu rakstīt krieviski.
nee nu kaa ta savaadaak,,??? dinama tad oljymp taksh cittautiets tu ir imigrantu palieka
, 2020-01-08 20:22, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Olimp tiešām ir ,manuprāt,labākā LČ komanda!un kā te viens teica-man vienalga,kas rakstīts uz krekla-ja ir laba komanda,tad kaut ķīniski..man galvenais ir,bija un būs hokejs...
Diez vai būtu šūmēšanās, ja uzraksti būtu ķīniešu valodā.
, 2020-01-08 20:23, pirms 6 gadiem
gan RD ,gan Olimp ir Latvijas hokeja klubi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ierubījiet to tupie troļļi
, 2020-01-08 20:23, pirms 6 gadiem
Oi, bļa, pavisam jau aizmirsu, jāpajautā tak Valdim Valteram, vai viņš ir informēts, ka NBA nesūtīja Maģsko, Bērdu, Džabaru, Aizea Tomasu, Mozessu Melonu, jaunos Maiklu Džordanu, Bārkliju utt, jo vnk mīza, ka šie varētu pakāst jugiem un Valtera sovjetiem!

VV noteikti ir lepns par šo faktu

NBA aprindās bailīgi sačukstējās, ka viens no sovjetiem treniņā pat esot iedankojis grozā!
, 2020-01-08 20:24, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Diez vai būtu šūmēšanās, ja uzraksti būtu ķīniešu valodā.
tieši tā!!to Tu pareizi pateici!!Tas jau tikai pierāda,ka te ir personāži,kuri raksta pa alguun man to ir teikuši daudzi cilvēki no malas...
, 2020-01-08 20:25, pirms 6 gadiem
brick rakstīja: kāpēc tagad arēnā mežpili pa 4,50 tirgo??
Kāpēc vispār alus būtu jāpērk arēnā, kurš tā jau nav labākais, bet vēl atšālējas pa 2min tikai alkāniem
, 2020-01-08 20:26, pirms 6 gadiem
kaa Miitavnieki mizo Kurbadeljus
, 2020-01-08 20:27, pirms 6 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: kaa Miitavnieki mizo Kurbadeljus
tīrākā TOTO spēle.....normāli spēlējot Kurbadam pat bez vārtsarga Jelgava jāuzvar...
, 2020-01-08 20:28, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Kāpēc vispār alus būtu jāpērk arēnā, kurš tā jau nav labākais, bet vēl atšālējas pa 2min tikai alkāniem
matainais kad iesuuksim walteriiti;,? KO
, 2020-01-08 20:28, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Oi, bļa, pavisam jau aizmirsu, jāpajautā tak Valdim Valteram, vai viņš ir informēts, ka NBA nesūtīja Maģsko, Bērdu, Džabaru, Aizea Tomasu, Mozessu Melonu, jaunos Maiklu Džordanu, Bārkliju utt, jo vnk mīza, ka šie varētu pakāst jugiem un Valtera sovjetiem!

VV noteikti ir lepns par šo faktu

NBA aprindās bailīgi sačukstējās, ka viens no sovjetiem treniņā pat esot iedankojis grozā!
paklau pedāliruna toreiz bija par pavisam citu paaudzibet tev savā tupumā to neizdevās piefiksēt
, 2020-01-08 20:29, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: tīrākā TOTO spēle.....normāli spēlējot Kurbadam pat bez vārtsarga Jelgava jāuzvar...
VIEns liels toto loto ir tavs puukjenkas kolhozs!!!
, 2020-01-08 20:29, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: tieši tā!!to Tu pareizi pateici!!Tas jau tikai pierāda,ka te ir personāži,kuri raksta pa alguun man to ir teikuši daudzi cilvēki no malas...
Atceries laikus, kad Dinamo 1.sezonā uz izbraukuma formām bija šiem uzraksti kirilicā? Man kaut kā liekas, ka Funs tad neprotestēja. Tagad, redz, šim Olimp traucējot.
, 2020-01-08 20:29, pirms 6 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: matainais kad iesuuksim walteriiti;,? KO
Hz! Es ar alkoholu īpaši neaizraujos
Bet pa vienam var!
neesmu dzēris valteri, bet viens darbadevējs lielīja kā labāko no lētajiem
, 2020-01-08 20:30, pirms 6 gadiem
kurbads 7min nav no savas zoonas izgaajis
, 2020-01-08 20:30, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Hz! Es ar alkoholu īpaši neaizraujos
Bet pa vienam var!
neesmu dzēris valteri, bet viens darbadevējs lielīja kā labāko no lētajiem
naaks man skaidraaka diena tad sashtukos;:
, 2020-01-08 20:31, pirms 6 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: naaks man skaidraaka diena tad sashtukos;:
Viršana!
, 2020-01-08 20:31, pirms 6 gadiem
kak ta, kolhoznieki slinkums sleegties
, 2020-01-08 20:31, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Kāpēc vispār alus būtu jāpērk arēnā, kurš tā jau nav labākais, bet vēl atšālējas pa 2min tikai alkāniem
Ir ok pasēdēt ar labu, reti satiktu čomu un alinu iedzert hoķa laikā, bet nu jā, tur alus slikts, ātri atšālējās, ātri no ciešama ātri pārtop sūdīgā un ja ātri neizdzer, tad ārā lejamā suslā Varbūt tagad Arēnā tas mežpils pa četripiecdesmit ir dzeramāks, nez, nav sanācis pagaršot, tik uz vienu spēli esmu bijis šosezon un iztiku bez. Veikalā pirkts pudelē Mežpils ir puslīdz normāls uz to mēslu fona ko gadiem šļaksta Arēnā
, 2020-01-08 20:31, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Viršana!
ko?
, 2020-01-08 20:33, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Atceries laikus, kad Dinamo 1.sezonā uz izbraukuma formām bija šiem uzraksti kirilicā? Man kaut kā liekas, ka Funs tad neprotestēja. Tagad, redz, šim Olimp traucējot.
Tiešām neatceros,ja nu vienīgi spēlētāju uzvārdi...man liekas ,ka Funs troļļo savam priekam..bet te ,manuprāt,tiešām ir džeki ,kas raksta par naudu..nu nevar cilvēkiem tik krasi visiem kopā manīties uzskati...un nevar kopīgi tik aplami atcerēties ar hokeju saistītus faktus..
, 2020-01-08 20:33, pirms 6 gadiem
, 2020-01-08 20:34, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Neticu
ES varu aizmirst vai vnk runaajot neatcereeties
, 2020-01-08 20:34, pirms 6 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: VIEns liels toto loto ir tavs puukjenkas kolhozs!!!
ja Kurbads var kāst Jelgavai...nu tur vispār nav ko runāt...
, 2020-01-08 20:35, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Ir ok pasēdēt ar labu, reti satiktu čomu un alinu iedzert hoķa laikā, bet nu jā, tur alus slikts, ātri atšālējās, ātri no ciešama ātri pārtop sūdīgā un ja ātri neizdzer, tad ārā lejamā suslā Varbūt tagad Arēnā tas mežpils pa četripiecdesmit ir dzeramāks, nez, nav sanācis pagaršot, tik uz vienu spēli esmu bijis šosezon un iztiku bez. Veikalā pirkts pudelē Mežpils ir puslīdz normāls uz to mēslu fona ko gadiem šļaksta Arēnā
Es parasti pēc mača labāk aizeju uz kādu bāru. Man ātri uz tualeti sāk gribēties pēc alus. Man prioritāte tomēr ir spēles skatīšanās, to neesmu gatavs ziedot. Protams, nesaku, ka visiem ir jādara, kā man.
, 2020-01-08 20:35, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Neticu
kaapee matus nodzini ko,,,...???
, 2020-01-08 20:35, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Atceries laikus, kad Dinamo 1.sezonā uz izbraukuma formām bija šiem uzraksti kirilicā? Man kaut kā liekas, ka Funs tad neprotestēja. Tagad, redz, šim Olimp traucējot.
tas bija kādas pirmās sezonas 3.
kirilicu novāca, kad noslēdza ar MTG līgumu par spēļu translāciju Skandināvijā un citur Eiropā. šie līgumā ierakstīja, ka uzvārdiem jābūt angliski, lai skatītāji saprot. tagad KHL nevienam nav kirilicas virsū.
tāpat grafika ar angliski tiek dota ar statiem...
, 2020-01-08 20:35, pirms 6 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: ES varu aizmirst vai vnk runaajot neatcereeties
Par to es nešaubos
, 2020-01-08 20:35, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Atceries laikus, kad Dinamo 1.sezonā uz izbraukuma formām bija šiem uzraksti kirilicā? Man kaut kā liekas, ka Funs tad neprotestēja. Tagad, redz, šim Olimp traucējot.
Protestēju gan. Man ļoti nepatika ka uzvārdi izbraukumā bija jāraksta krievu valodā. ļoti tas nepatika. Mna ir pilnīgi nepieņemami uzraksti krievu valodā. Pirmajā sezonā pirku DR kreklu un skatījos lai uz krekla nebūtu krievu valodā, nevienā sīkā uzrakstā. PERT KRIEVU VALODU UZ HOKEJISTU KREKLIEM.
, 2020-01-08 20:36, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Tiešām neatceros,ja nu vienīgi spēlētāju uzvārdi...man liekas ,ka Funs troļļo savam priekam..bet te ,manuprāt,tiešām ir džeki ,kas raksta par naudu..nu nevar cilvēkiem tik krasi visiem kopā manīties uzskati...un nevar kopīgi tik aplami atcerēties ar hokeju saistītus faktus..
Es jau tieši par spēlētāju uzvārdiem uz formām arī biju domājis. Pirmajā sezonā tie toč bija kirilicā. Precīzi neatceros, bet, šķiket, otrajā sezonā tā vairs nebija. Funs ir divkosis šajos jautājumos..
, 2020-01-08 20:36, pirms 6 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: kaapee matus nodzini ko,,,...???
Labāks būtu jautājums- kādēļ biju uzaudzējis.
, 2020-01-08 20:36, pirms 6 gadiem
Nu ko Sovicka Dina paceļam kājas un atveram vārtus Tēraudcietajiem Sibīriešiem Ankipāna kungs atkal glauda savu KHL rekordista punci!!!
😁😁🙋😁😁😁😁😁😁😁✋✋✋✋
, 2020-01-08 20:36, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: paklau pedāliruna toreiz bija par pavisam citu paaudzibet tev savā tupumā to neizdevās piefiksēt
Nū... NBA sūtīja savus profiņus tikai tad, kad bija pārliecināti, ka uzvarēs, jo sabruka PSRS un jugi. Tiktāl pareizi atstāstu? Tad par kādu diži citu paaudzi var būt runa, ja es runāju par 80tajiem, kas ir laiks pirms pirmā dream team 92ajā?
, 2020-01-08 20:37, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es parasti pēc mača labāk aizeju uz kādu bāru. Man ātri uz tualeti sāk gribēties pēc alus. Man prioritāte tomēr ir spēles skatīšanās, to neesmu gatavs ziedot. Protams, nesaku, ka visiem ir jādara, kā man.
haha! Toties, es po hu jā ieeju siev tuptūzī, ja tādas rindas
, 2020-01-08 20:37, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tas bija kādas pirmās sezonas 3.
kirilicu novāca, kad noslēdza ar MTG līgumu par spēļu translāciju Skandināvijā un citur Eiropā. šie līgumā ierakstīja, ka uzvārdiem jābūt angliski, lai skatītāji saprot. tagad KHL nevienam nav kirilicas virsū.
tāpat grafika ar angliski tiek dota ar statiem...
Tik precīzi neatceros, bet ticēšu par tām 3 sezonām. Es tikai spilgti to atceros 1.sezonā.
, 2020-01-08 20:38, pirms 6 gadiem
maitas kurbads iemeta nu neko tauta turam iikshkjus par Miitavu
, 2020-01-08 20:38, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tik precīzi neatceros, bet ticēšu par tām 3 sezonām. Es tikai spilgti to atceros 1.sezonā.
nu varbūt ne 3 , bet divas točna bija. es ar netaisos teikt un bļaut, ka taisnība. bet nu kirilicu novāca MTG, jo KHL laikam labu naudu saņema par TV translācijām.
var pieturēties pie tā, ka ārzemju komandām tik savās mājās atļava ar latinu burtiem spēlēt. izbraukumā bija jābūt kirilicai...
MHL tā notiek joprojām...HK Rīga izbraukumos spēlē ar kirilicā rakstītiem uzvārdiem.
, 2020-01-08 20:41, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es jau tieši par spēlētāju uzvārdiem uz formām arī biju domājis. Pirmajā sezonā tie toč bija kirilicā. Precīzi neatceros, bet, šķiket, otrajā sezonā tā vairs nebija. Funs ir divkosis šajos jautājumos..
Jā,ka bija uzvādi krievu valodā,to toč atceros!!skaidrs,ka tādus sīkumus,kā cik sezonas bija tie uzraksti ,var atcerēties tikai cilvēks ,kas par rakstīšanu saņem algu vai nu ir viena galējība-ir saslimis(labā nozīmē)ar hokejuEs pat nevaru diskutēt,cik sezonas tas bija-1 vai 5bet atceros,ka bija
tagad ari Olimp demonstrē tādu hokeju,ka kājas sirotkinam būtu jābučo pateicībā par tādu komandu LČ!!! a te troļļi atrod kur piepi,sties-redz sponsora nosaukums ne tādā valodā..Es sāku lēnām ticēt tiem saviem čomiem,kas saka ,ka čaļi par naudu troļļo
, 2020-01-08 20:41, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Protestēju gan. Man ļoti nepatika ka uzvārdi izbraukumā bija jāraksta krievu valodā. ļoti tas nepatika. Mna ir pilnīgi nepieņemami uzraksti krievu valodā. Pirmajā sezonā pirku DR kreklu un skatījos lai uz krekla nebūtu krievu valodā, nevienā sīkā uzrakstā. PERT KRIEVU VALODU UZ HOKEJISTU KREKLIEM.
fuuuu bleggg liekuls es tev par taad text rengju kjidas mutee ieberztu ffuuu
, 2020-01-08 20:42, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es parasti pēc mača labāk aizeju uz kādu bāru. Man ātri uz tualeti sāk gribēties pēc alus. Man prioritāte tomēr ir spēles skatīšanās, to neesmu gatavs ziedot. Protams, nesaku, ka visiem ir jādara, kā man.
tas atkarīgs no mērķa, ar kādu aizej uz spēli. esmu gājis gan satikties, kad hoķis fonā, gan reāli kādu spēli redzēt, otrā gadījumā bez alus, sevišķi kad arēnā bija vairāk kā 8 štukas. un vēl - pratu nopirkt biļeti stratēģiski labā vietā, lai var startēt kamēr rindas nav sastājušās
, 2020-01-08 20:43, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Nū... NBA sūtīja savus profiņus tikai tad, kad bija pārliecināti, ka uzvarēs, jo sabruka PSRS un jugi. Tiktāl pareizi atstāstu? Tad par kādu diži citu paaudzi var būt runa, ja es runāju par 80tajiem, kas ir laiks pirms pirmā dream team 92ajā?
Toreiz diskusija bija vairāk par to,ka tieši Jugi kā vienota komanda varēja līdzvērtīgi spēlēt ar ASV!un PSRS ari!Abas tās valstis mācījās no ASV un basis tur attīstijās!!neteicu,ka obligāti ASv zaudētu!bet tu jau savā trulumā neko citu salasīt negribēji!!!
, 2020-01-08 20:44, pirms 6 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: fuuuu bleggg liekuls es tev par taad text rengju kjidas mutee ieberztu ffuuu
Pret krievu valodu uz krekliem.
, 2020-01-08 20:45, pirms 6 gadiem
jebak ,jebak !!!
, 2020-01-08 20:45, pirms 6 gadiem
principā par to kirilicu var teikt, kad ģinamo aizgāja uz šrotu no LTV7 tad arī kirilica pazuda
LTV7 cik sezonas translēja ģinamo 2-3?
, 2020-01-08 20:45, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: tas atkarīgs no mērķa, ar kādu aizej uz spēli. esmu gājis gan satikties, kad hoķis fonā, gan reāli kādu spēli redzēt, otrā gadījumā bez alus, sevišķi kad arēnā bija vairāk kā 8 štukas. un vēl - pratu nopirkt biļeti stratēģiski labā vietā, lai var startēt kamēr rindas nav sastājušās
Pirmdien biju ar čomu, tieši satikšanās iemesla dēļ, pat spēli normāli nevarēja skatīties, jo kā nepieredzējuši arēnas parzinātāji nopirkām biļetes tieši aiz Ankipāna muguras , bet, kad pēdējo reizi biju, tad bija pa 3,50 alus, tagad tāds padārgs pasākums, tā alus dzeršanas hokeja laikā
, 2020-01-08 20:45, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Toreiz diskusija bija vairāk par to,ka tieši Jugi kā vienota komanda varēja līdzvērtīgi spēlēt ar ASV!un PSRS ari!Abas tās valstis mācījās no ASV un basis tur attīstijās!!neteicu,ka obligāti ASv zaudētu!bet tu jau savā trulumā neko citu salasīt negribēji!!!
Pag, es kaut ko citu saku, vai? Sauc to gada skaitli, kad vienotie jugi vai vienotie psrs būtu varējuši līdzvērtīgi spēlēt pret NBA pro! Kuri ir tie gadi?
, 2020-01-08 20:45, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Pret krievu valodu uz krekliem.
pasak labaak kaafds cipars djinamas vs terraudnieki?
, 2020-01-08 20:47, pirms 6 gadiem
Bez Krievijas šobrīd LV sports vispār būtu totālā tirsā!paskataties,cik futenē klubus uztur RUS nauda,hokejā divi šobrīd labākie LV klubi tīri par RUS naudu!!!ko LV sportam dod mūsu saimnieki ASV?NEKO!!
jāoiekrīt laikam,ka krievi tomer ir stulbi-tik daudz naudas iegrūž sev naidīgas valsts izaugsmē...
, 2020-01-08 20:48, pirms 6 gadiem
hehe kolhoza lupatas ierij
, 2020-01-08 20:49, pirms 6 gadiem
brick rakstīja: Pirmdien biju ar čomu, tieši satikšanās iemesla dēļ, pat spēli normāli nevarēja skatīties, jo kā nepieredzējuši arēnas parzinātāji nopirkām biļetes tieši aiz Ankipāna muguras , bet, kad pēdējo reizi biju, tad bija pa 3,50 alus, tagad tāds padārgs pasākums, tā alus dzeršanas hokeja laikā
es nepārmetu, bet man vienmēr izbrīna tie kuri tik zemu pērk, man patīk pirmā līmeņa augša vai otrajā pirmās rindas un kad pirku, tad ne sektora vidū, bet gan pie sektoru ieiejām/izejām
, 2020-01-08 20:49, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Bez Krievijas šobrīd LV sports vispār būtu totālā tirsā!paskataties,cik futenē klubus uztur RUS nauda,hokejā divi šobrīd labākie LV klubi tīri par RUS naudu!!!ko LV sportam dod mūsu saimnieki ASV?NEKO!!
jāoiekrīt laikam,ka krievi tomer ir stulbi-tik daudz naudas iegrūž sev naidīgas valsts izaugsmē...
Lai tik atmaksā parādiņu. ap 140 miljardiem
, 2020-01-08 20:50, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Pag, es kaut ko citu saku, vai? Sauc to gada skaitli, kad vienotie jugi vai vienotie psrs būtu varējuši līdzvērtīgi spēlēt pret NBA pro! Kuri ir tie gadi?
tieši 1992 gads!ja esi gatavs diskutēt normāli,tad pakaties sastāvus iespējamai PSRS un Jugu izlasei!!un pieskaiti vēl klāt to,ka PSRS jau bija izjucis pāris gadus,tātad ari bsis jau gāja uz leju!
tātad PSRS izlase Miglinieks Sabonis Marčuļonis Volkovs Vētra Tihonenko!
Jugiem-Petrovičs,Divacs,Radža,Kukočs!
to es no galvas rakstu,nemeklējot internetā uzvārdus!!!un atceries,ka laukumā iet vienlaicīgi 5 spēlētāji!!
, 2020-01-08 20:51, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: es nepārmetu, bet man vienmēr izbrīna tie kuri tik zemu pērk, man patīk pirmā līmeņa augša vai otrajā pirmās rindas un kad pirku, tad ne sektora vidū, bet gan pie sektoru ieiejām/izejām
cik jau gadus neesi pircis?
, 2020-01-08 20:51, pirms 6 gadiem
Blle,kas notiek
, 2020-01-08 20:52, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Lai tik atmaksā parādiņu. ap 140 miljardiem
manis dēļgalvenais,ka ir spēcīgi klubi gan futenē,gan hokejā!!!
pasaki ,ko mums ir devuši mūsu jaunie saimnieki????es kaut kā neko nemanu...
, 2020-01-08 20:52, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Sifons nemaz nezina, cik un kādas komandas piedalās OHL.
Tieši tā, arī neinteresē
, 2020-01-08 20:52, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: manis dēļgalvenais,ka ir spēcīgi klubi gan futenē,gan hokejā!!!
pasaki ,ko mums ir devuši mūsu jaunie saimnieki????es kaut kā neko nemanu...
Man pajāt. neinteresē šī klaunāda.
, 2020-01-08 20:52, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Lai tik atmaksā parādiņu. ap 140 miljardiem
Lai atDO muusu Abreni un somiem Karjalu!!!
, 2020-01-08 20:53, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Man pajāt. neinteresē šī klaunāda.
ko ta raksti?man gan interesē...
, 2020-01-08 20:54, pirms 6 gadiem
kaads nezin taa mulka ljonas feisiti vai hvz kkaadu kontakt vietni.??
, 2020-01-08 20:55, pirms 6 gadiem
Skatos, ka Liepājas metalurga pienapuikam ir kaut kādi bijušie, un tagad esošie saimnieki.
Jā, nabagam gauži grūti, ja kāds vagars nestāv ar pletni aiz muguras, un nav kam pakaļu bučot. Laikam jau krieviem bija gludāka tā pakaļa, ja reiz šis tā šos slavē.
, 2020-01-08 20:56, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: ko ta raksti?man gan interesē...
Tikai izteicu viedokli par parādu. Tas arī viss.
Ar klaunādu es domāju politiku kā tādu.
, 2020-01-08 20:56, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Bez Krievijas šobrīd LV sports vispār būtu totālā tirsā!paskataties,cik futenē klubus uztur RUS nauda,hokejā divi šobrīd labākie LV klubi tīri par RUS naudu!!!ko LV sportam dod mūsu saimnieki ASV?NEKO!!
jāoiekrīt laikam,ka krievi tomer ir stulbi-tik daudz naudas iegrūž sev naidīgas valsts izaugsmē...
Ja krievija nebūtu vispār tuvumā bijusi, mēs būtu normāla Eiropas vidusmēra valsts ar attiecīgu ekonomiku un attiecīgi izrietošo sportu. Kopsakarības var mierīgi redzēt, paskatoties Eiropas kartē. Ne velti Igaunija ir attīstītākā no bij psrs, jo ir Eiropeiskākā, ziemeļnieciskākā, somiem radniecīga. Ne velti Somija bija gaismas gadu priekšā Igaunijai, jo somiem nebija 50 gadus miskastē jādzīvo.
Ne velti somiem atņemtās teritorijas tagad ir miskaste.

Pasaules mērogā visieliskākais piemērs ir Ziemeļkoreja vs Dienvidkoreja. Kā dzīvo valsts, kas draudzējas ar ASV un kā tie, kam sabiedrotie visādas ķīnas un putinlandes.
, 2020-01-08 20:56, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Ir ok pasēdēt ar labu, reti satiktu čomu un alinu iedzert hoķa laikā, bet nu jā, tur alus slikts, ātri atšālējās, ātri no ciešama ātri pārtop sūdīgā un ja ātri neizdzer, tad ārā lejamā suslā Varbūt tagad Arēnā tas mežpils pa četripiecdesmit ir dzeramāks, nez, nav sanācis pagaršot, tik uz vienu spēli esmu bijis šosezon un iztiku bez. Veikalā pirkts pudelē Mežpils ir puslīdz normāls uz to mēslu fona ko gadiem šļaksta Arēnā
Mežpils ir normāls alus?😀🤦 Tas taču ir Aldaris. Aldaris un normāls alus nekādi neiet kopā. Tieši tā arī garšo, kaut kas starp aldari lukss un cēsu sarkans (diemžēl ir nācies dzert bīrponga spēles laikā)
, 2020-01-08 20:56, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tieši tā, arī neinteresē
hehe nu ok ies iesmirdeet kaad dienu pie peertikboolistu rakstinjiem
, 2020-01-08 20:56, pirms 6 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: hehe nu ok ies iesmirdeet kaad dienu pie peertikboolistu rakstinjiem
Ok
, 2020-01-08 20:57, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Ja krievija nebūtu vispār tuvumā bijusi, mēs būtu normāla Eiropas vidusmēra valsts ar attiecīgu ekonomiku un attiecīgi izrietošo sportu. Kopsakarības var mierīgi redzēt, paskatoties Eiropas kartē. Ne velti Igaunija ir attīstītākā no bij psrs, jo ir Eiropeiskākā, ziemeļnieciskākā, somiem radniecīga. Ne velti Somija bija gaismas gadu priekšā Igaunijai, jo somiem nebija 50 gadus miskastē jādzīvo.
Ne velti somiem atņemtās teritorijas tagad ir miskaste.

Pasaules mērogā visieliskākais piemērs ir Ziemeļkoreja vs Dienvidkoreja. Kā dzīvo valsts, kas draudzējas ar ASV un kā tie, kam sabiedrotie visādas ķīnas un putinlandes.
To tas pajolis nesaprot, un visticamāk nekad arī nesapratīs.
, 2020-01-08 20:58, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skatos, ka Liepājas metalurga pienapuikam ir kaut kādi bijušie, un tagad esošie saimnieki.
Jā, nabagam gauži grūti, ja kāds vagars nestāv ar pletni aiz muguras, un nav kam pakaļu bučot. Laikam jau krieviem bija gludāka tā pakaļa, ja reiz šis tā šos slavē.
nepatīk vārsd saimnieki,tad raksti okupanti!!lietas būtība no tā nemaināssvarīgi ir,ko viņi ir devuši Latvijai un latviešiem!!
, 2020-01-08 20:58, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Mežpils ir normāls alus?😀🤦 Tas taču ir Aldaris. Aldaris un normāls alus nekādi neiet kopā. Tieši tā arī garšo, kaut kas starp aldari lukss un cēsu sarkans (diemžēl ir nācies dzert bīrponga spēles laikā)
Gribēju ielikt +, bet šim profilam - iet automātā
, 2020-01-08 20:59, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Ja krievija nebūtu vispār tuvumā bijusi, mēs būtu normāla Eiropas vidusmēra valsts ar attiecīgu ekonomiku un attiecīgi izrietošo sportu. Kopsakarības var mierīgi redzēt, paskatoties Eiropas kartē. Ne velti Igaunija ir attīstītākā no bij psrs, jo ir Eiropeiskākā, ziemeļnieciskākā, somiem radniecīga. Ne velti Somija bija gaismas gadu priekšā Igaunijai, jo somiem nebija 50 gadus miskastē jādzīvo.
Ne velti somiem atņemtās teritorijas tagad ir miskaste.

Pasaules mērogā visieliskākais piemērs ir Ziemeļkoreja vs Dienvidkoreja. Kā dzīvo valsts, kas draudzējas ar ASV un kā tie, kam sabiedrotie visādas ķīnas un putinlandes.
jep soms aizvelk uz viipuriem aka vyborg vinjiem raudaat gribaas
, 2020-01-08 20:59, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Ja krievija nebūtu vispār tuvumā bijusi, mēs būtu normāla Eiropas vidusmēra valsts ar attiecīgu ekonomiku un attiecīgi izrietošo sportu. Kopsakarības var mierīgi redzēt, paskatoties Eiropas kartē. Ne velti Igaunija ir attīstītākā no bij psrs, jo ir Eiropeiskākā, ziemeļnieciskākā, somiem radniecīga. Ne velti Somija bija gaismas gadu priekšā Igaunijai, jo somiem nebija 50 gadus miskastē jādzīvo.
Ne velti somiem atņemtās teritorijas tagad ir miskaste.

Pasaules mērogā visieliskākais piemērs ir Ziemeļkoreja vs Dienvidkoreja. Kā dzīvo valsts, kas draudzējas ar ASV un kā tie, kam sabiedrotie visādas ķīnas un putinlandes.
neaizmisti,ka igauņiem zemes dzīlēs ir gandrīz nafta...
par Z-koreju-tur esi bijis,lai spriestu?
, 2020-01-08 21:00, pirms 6 gadiem
Dots nav nekas, bet paņemts un satirsts ir ļoti daudz kas no vateņu puses.
Igauņiem ir paveicies, ka viņiem ir ļoti,ļoti ciešas saites ar Somiju, kura viņu ekonomiku un dzīves līmeni ļoti pacēla.
, 2020-01-08 21:01, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Gribēju ielikt +, bet šim profilam - iet automātā
lisais tu manu foto veestiijumu sanjeemi,.,
, 2020-01-08 21:01, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: neaizmisti,ka igauņiem zemes dzīlēs ir gandrīz nafta...
par Z-koreju-tur esi bijis,lai spriestu?
IKP (PPP) 2006. gada aprēķins
- Kopā $22,85 miljardi
- Uz iedzīvotāju $1 007

IKP (PPP) 2010. gada aprēķins
- Kopā $1,435 triljoni[2]
- Uz iedzīvotāju $29 351[2]
, 2020-01-08 21:02, pirms 6 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: lisais tu manu foto veestiijumu sanjeemi,.,
kad kur kas?
, 2020-01-08 21:02, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Gribēju ielikt +, bet šim profilam - iet automātā
Paldies
, 2020-01-08 21:03, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: kad kur kas?
es hvz tu man kko pa dienu tur praisiiji es tev atbildeeju tik neatceros KUR
, 2020-01-08 21:03, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Paldies
"mīnuss"
, 2020-01-08 21:03, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: IKP (PPP) 2006. gada aprēķins
- Kopā $22,85 miljardi
- Uz iedzīvotāju $1 007

IKP (PPP) 2010. gada aprēķins
- Kopā $1,435 triljoni[2]
- Uz iedzīvotāju $29 351[2]
diemžēl dzīve ir iegrozījusies tā,ka zinu,kā to IKP Latvijā piedzen pēc vajadzības...bet Tev to laikam nesaprast
, 2020-01-08 21:03, pirms 6 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: es hvz tu man kko pa dienu tur praisiiji es tev atbildeeju tik neatceros KUR
es hz. Bet ticu, ka bija rēcīgi
, 2020-01-08 21:05, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Dots nav nekas, bet paņemts un satirsts ir ļoti daudz kas no vateņu puses.
Igauņiem ir paveicies, ka viņiem ir ļoti,ļoti ciešas saites ar Somiju, kura viņu ekonomiku un dzīves līmeni ļoti pacēla.
Es jau teicu,pajoli-vispirms jau igauņiem zemes dzīlēs ir gandīz nafta!!!to mūsu propaganda spītīgi noklusēun tu ,stulbais lauķi,savā tukšajā paurī to nespēj sagremot
, 2020-01-08 21:06, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tieši tā, arī neinteresē
Latvietis ,kurš lepojas, ka neinteresē Latvijas hokeja čempionāts.
, 2020-01-08 21:08, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Es jau teicu,pajoli-vispirms jau igauņiem zemes dzīlēs ir gandīz nafta!!!to mūsu propaganda spītīgi noklusēun tu ,stulbais lauķi,savā tukšajā paurī to nespēj sagremot
wtf tu paakji ko noziimee ;ir gandriiz nafta;
, 2020-01-08 21:08, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Es jau teicu,pajoli-vispirms jau igauņiem zemes dzīlēs ir gandīz nafta!!!to mūsu propaganda spītīgi noklusēun tu ,stulbais lauķi,savā tukšajā paurī to nespēj sagremot
Ko teiksi par to, ka Krievijas ekonomika, par spīti visiem dabasresursiem ir sliktākā stāvoklī nekā piem. Itālijas?
, 2020-01-08 21:08, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Latvietis ,kurš lepojas, ka neinteresē Latvijas hokeja čempionāts.
Kur viņš teica, ka lepojas?
, 2020-01-08 21:09, pirms 6 gadiem
igauņiem zemes dzīlēs ir gandīz nafta un ,uusu propoganda
, 2020-01-08 21:09, pirms 6 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: wtf tu paakji ko noziimee ;ir gandriiz nafta;
slāneklis!!!palasi,kas tas ir .tad tavā tupajā paurī varbūt pieleks!!!bet tupenim pateikšu,ka jau 2.p.k vācieši no tā slānekļa ieguva degvielu savai armijai!!
, 2020-01-08 21:10, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: principā par to kirilicu var teikt, kad ģinamo aizgāja uz šrotu no LTV7 tad arī kirilica pazuda
LTV7 cik sezonas translēja ģinamo 2-3?
Atgriežoties pie šīs tēmas - kirilica no formām pazuda pēc 2009/10 sezonas; Viašrots pilnībā pārņēma KHL spēles 2012/13 sezonā (1. sezonā, kad DR nograbēja)
, 2020-01-08 21:11, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: tieši 1992 gads!ja esi gatavs diskutēt normāli,tad pakaties sastāvus iespējamai PSRS un Jugu izlasei!!un pieskaiti vēl klāt to,ka PSRS jau bija izjucis pāris gadus,tātad ari bsis jau gāja uz leju!
tātad PSRS izlase Miglinieks Sabonis Marčuļonis Volkovs Vētra Tihonenko!
Jugiem-Petrovičs,Divacs,Radža,Kukočs!
to es no galvas rakstu,nemeklējot internetā uzvārdus!!!un atceries,ka laukumā iet vienlaicīgi 5 spēlētāji!!
pirmkārt, runa jau tomēr galvenokār bij par to, ka NBA baidījušies līdz abu valstu sabrukšanai. Tātad tomēr baidīšanās gadi sanāk astoņdesmitie un Valdis Valters.

otrkārt - vienlaicīgi 5, bet PAT JA TEORĒTISKI PIEŅEMTU (kam, es protams, absoūti nepiekrītu), ka jugu vai psrs sākumpiecinieks būtu līdzvērtīgs ASV sākumpieciniekam, tāpat spēles garumā nekādu izredžu, ja ASV no soliņa nāk vēl pilns piecinieks superstāru.

Treškārt, es točna nesaprotu, vai tu pieduries, nu nosauci labus basketbolistus, bet tu ASV sastāvu esi redzējis? Tev pat Vētra un Miglinieks bija jānosauc, nu wtf. Viņi pat ASV rezervistos netiktu.
, 2020-01-08 21:11, pirms 6 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ko teiksi par to, ka Krievijas ekonomika, par spīti visiem dabasresursiem ir sliktākā stāvoklī nekā piem. Itālijas?
to liecina IKP?es jau rakstiju,ka zinu,kā tos rēķinaar to pietiek?
, 2020-01-08 21:11, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: cik jau gadus neesi pircis?
pēdējā ko 100% atceros bija 2016 rudenī uz Minsku, bet varu kļūdīties un varbūt vēl pēc tam kāda reize bijusi
, 2020-01-08 21:11, pirms 6 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ko teiksi par to, ka Krievijas ekonomika, par spīti visiem dabasresursiem ir sliktākā stāvoklī nekā piem. Itālijas?
Paradokss, bet vateņiem ar viņu milzu cilvēku resursiem, piemēram, auto būvi vada ārzemnieki. Tomēr pat tie, neko nespēj panākt, jo vateņu zagšanas, korupcijas un izsaimniekošanas tradīcijas ir ļoti spēcīgas.
, 2020-01-08 21:12, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: slāneklis!!!palasi,kas tas ir .tad tavā tupajā paurī varbūt pieleks!!!bet tupenim pateikšu,ka jau 2.p.k vācieši no tā slānekļa ieguva degvielu savai armijai!!
tu esi gandriiz stulbs un tava pieguleetaaja ir gandriiz avootu ielas palaistuve heheee paakji tu
, 2020-01-08 21:12, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: pirmkārt, runa jau tomēr galvenokār bij par to, ka NBA baidījušies līdz abu valstu sabrukšanai. Tātad tomēr baidīšanās gadi sanāk astoņdesmitie un Valdis Valters.

otrkārt - vienlaicīgi 5, bet PAT JA TEORĒTISKI PIEŅEMTU (kam, es protams, absoūti nepiekrītu), ka jugu vai psrs sākumpiecinieks būtu līdzvērtīgs ASV sākumpieciniekam, tāpat spēles garumā nekādu izredžu, ja ASV no soliņa nāk vēl pilns piecinieks superstāru.

Treškārt, es točna nesaprotu, vai tu pieduries, nu nosauci labus basketbolistus, bet tu ASV sastāvu esi redzējis? Tev pat Vētra un Miglinieks bija jānosauc, nu wtf. Viņi pat ASV rezervistos netiktu.
Nesaprotu, cik naivam jabūt, lai domātu, ka kāds spētu uzvarēt Original Dream Team.
, 2020-01-08 21:13, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Mežpils ir normāls alus?😀🤦 Tas taču ir Aldaris. Aldaris un normāls alus nekādi neiet kopā. Tieši tā arī garšo, kaut kas starp aldari lukss un cēsu sarkans (diemžēl ir nācies dzert bīrponga spēles laikā)
nav man topā, bet uz tā paša arēnas aldaris lux fona normāls. Mežpils ir vienīgais, kuru taisa LV, nevis carlsberga kopējā podā samaisa
, 2020-01-08 21:13, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nesaprotu, cik naivam jabūt, lai domātu, ka kāds spētu uzvarēt Original Dream Team.
1992.gada OS basi es ar skatījos! vēl esmu 2000.gadā skatījies. tas laikam viss.
, 2020-01-08 21:14, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: 1992.gada OS basi es ar skatījos!
Un kā?
, 2020-01-08 21:15, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Un kā?
labs. man patika. visvairāk topīju par leišiem. par bronzu kad krievus uzvarēja.
ASV tā izlase bija kosmoss 1992.gadā. man liekas pat neiesvīda
, 2020-01-08 21:16, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: labs. man patika. visvairāk topīju par leišiem. par bronzu kad krievus uzvarēja.
Cerams, ka leiši spēs arī šoreiz kvalificēties.
, 2020-01-08 21:16, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: to liecina IKP?es jau rakstiju,ka zinu,kā tos rēķinaar to pietiek?
A tev nav škrobe par visu kas tur notiek?
Cik daudz naudas tērē uz karaspēku, un beigās tāpat, pat Francija militārajām vajadzībām tērē vairāk par parašu.
Kā krievu ebreji valsti apzog, un pēc tam emigrē un savas atvases atpakaļ nelaiž
Izlamizācija - katrs ceturtais krievu armijas karavīrs jau ir musulmanis.
Varu turpināt, bet slinkums drukāt..
, 2020-01-08 21:16, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: pirmkārt, runa jau tomēr galvenokār bij par to, ka NBA baidījušies līdz abu valstu sabrukšanai. Tātad tomēr baidīšanās gadi sanāk astoņdesmitie un Valdis Valters.

otrkārt - vienlaicīgi 5, bet PAT JA TEORĒTISKI PIEŅEMTU (kam, es protams, absoūti nepiekrītu), ka jugu vai psrs sākumpiecinieks būtu līdzvērtīgs ASV sākumpieciniekam, tāpat spēles garumā nekādu izredžu, ja ASV no soliņa nāk vēl pilns piecinieks superstāru.

Treškārt, es točna nesaprotu, vai tu pieduries, nu nosauci labus basketbolistus, bet tu ASV sastāvu esi redzējis? Tev pat Vētra un Miglinieks bija jānosauc, nu wtf. Viņi pat ASV rezervistos netiktu.
es biju domājis 92 gada OS kā mērauklu!!jo PSRRS un Jugi bija sasnieguši fantastisku līmeni,viņi mācījās no ASV!!un nekautrējās to darīt!!
2.šis punkts ir vissvarīgākais,jo tieši horvātiem,leišiem un SNG spilgti izpaudās līdzvērtīgu maiņu trūkums..labi,SNG pret ASV pat neuzspēlēja...
3.es zinu ASV sastāvu!!Tie tiešam bija basketbilisti ar lielo burtu!!!bet ari Petrovičš,Radža Divacs Kukočs NBA bja vadošie spēlētāji...
par Valtera paaudzi man grūti spriest,jo tolaik NBA es neredzēju...
, 2020-01-08 21:16, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: to liecina IKP?es jau rakstiju,ka zinu,kā tos rēķinaar to pietiek?
Mums šeit labi redzams, ko Tu "zini"
, 2020-01-08 21:17, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cerams, ka leiši spēs arī šoreiz kvalificēties.
vai tad nav? pēc PČ nenoteica, kas piedalās?
, 2020-01-08 21:17, pirms 6 gadiem
ierij ljonik Zemgale ilika treshos
, 2020-01-08 21:18, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Paradokss, bet vateņiem ar viņu milzu cilvēku resursiem, piemēram, auto būvi vada ārzemnieki. Tomēr pat tie, neko nespēj panākt, jo vateņu zagšanas, korupcijas un izsaimniekošanas tradīcijas ir ļoti spēcīgas.
Nesen lasiju par Avtovaz, bez ārzemju zināšanām un konsultantiem sen jau viss būtu aizgājis pa burbuli..
, 2020-01-08 21:18, pirms 6 gadiem
šis lieliskais monologs iet ārā Leonīdam un Tjomam (jo pārējiem jau nekādu pārsteigumu te nebūs, var vnk kādus faktus nezināt).
Viegli izdarīt secinājumus, ar ko labāk jau vēsturiski bijis draudzēties, kas apstiprinās ar faktiem reālajā dzīvē.

https://xtv.lv/rigatv24/video/4OW7q...
Slēpts komentārs: leonids_leo_115875843154099
, 2020-01-08 21:18, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Mums šeit labi redzams, ko Tu "zini"
vinsh zin GANDRIIZ visu ko
, 2020-01-08 21:18, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kur viņš teica, ka lepojas?
Viņš lepni to paziņoja. Lasot starp rindām var nojaust sifons lepojas, ka viņam nepatīk hokejs.
, 2020-01-08 21:19, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: vai tad nav? pēc PČ nenoteica, kas piedalās?
2 labākās komandas no Eiropas pēc PK rezultātiem pa tiešo tika, bet starp tām nebija LT. Tiem būs jāspēlē speciāls kvalis, kurš notiks Kauņā.
, 2020-01-08 21:20, pirms 6 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: A tev nav škrobe par visu kas tur notiek?
Cik daudz naudas tērē uz karaspēku, un beigās tāpat, pat Francija militārajām vajadzībām tērē vairāk par parašu.
Kā krievu ebreji valsti apzog, un pēc tam emigrē un savas atvases atpakaļ nelaiž
Izlamizācija - katrs ceturtais krievu armijas karavīrs jau ir musulmanis.
Varu turpināt, bet slinkums drukāt..
Tu neticēsi,man pilnīgi vienalga,kas notiek RUSes dzīvoju Latvijā,vot par Latviju ari uztraucoskāpec man jāuztraucas par citām pasauls valstīm?
, 2020-01-08 21:21, pirms 6 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: vinsh zin GANDRIIZ visu ko
palabošu: Gandrīz zin visu ko
ceru, ka jūti atšķirību.
, 2020-01-08 21:21, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: 2 labākās komandas no Eiropas pēc PK rezultātiem pa tiešo tika, bet starp tām nebija LT. Tiem būs jāspēlē speciāls kvalis, kurš notiks Kauņā.
cik lasīts un dzirdēts leišiem OS vienmēr labāk iet nekā PČ...
, 2020-01-08 21:21, pirms 6 gadiem
Pa TV nekur nerāda? Ieslēdzu TV6 nav, par sportacentru rād Zemgale - Kūrbads, palieku pie tā.
Baigais tautas klubs, ja pat mājas spēles TV nerāda
, 2020-01-08 21:21, pirms 6 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: ierij ljonik Zemgale ilika treshos
TOTO līga
, 2020-01-08 21:22, pirms 6 gadiem
oh paarsleedzos uz kolhozu un Reedlihs kko borzii oho 2/2 WTF
, 2020-01-08 21:22, pirms 6 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nesen lasiju par Avtovaz, bez ārzemju zināšanām un konsultantiem sen jau viss būtu aizgājis pa burbuli..
Arī GAZ pilnībā balstās uz Kreislera tehnoloģijām un iekārtām.
, 2020-01-08 21:22, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: cik lasīts un dzirdēts leišiem OS vienmēr labāk iet nekā PČ...
Taisnība!
, 2020-01-08 21:23, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: palabošu: Gandrīz zin visu ko
ceru, ka jūti atšķirību.
, 2020-01-08 21:25, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: bet ari Petrovičš,Radža Divacs Kukočs NBA bja vadošie spēlētāji...
Nu bet CIK vadošie? Ne jau nr1, nr2, nr3 visā nba.
Bet ASV izlasē tieši nāca pretī izlase savākta no nr, nr2 nr3 utt.
, 2020-01-08 21:28, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: es biju domājis 92 gada OS kā mērauklu!!
Bet tad tomēr paliek jautājums, ko Tu domāji ar to, ka NBA raustījās sūtīt, kamēr konkurenti nebija izjukuši. Kad tieši raustījās. Tātad sanāk, ka iepriekšējos gadus?
, 2020-01-08 21:28, pirms 6 gadiem
lonja ir slims. kas vienā spēlē tāds varēja notikt 1992.gadā? ASV tur visus neiesvīstot grāva ar +30 punktiem, cik no atmiņas atceros. pusfinālā arī leiši un finālā horvāti bez piepūles rotaļajoties vinnēti.
pirms tam nez cik bija tituli jugiem un sovjetiem pret ASV studentiem OS?
, 2020-01-08 21:29, pirms 6 gadiem
Liepājas pieredzējušo un jauno spēlētāju mikslis šobrīd riktīgi dresē D-pils komandu.
, 2020-01-08 21:29, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: TOTO līga
jautaajums mr,ganriiz
izdzeeru 3.5 litrus teervetbnieka betr izmiizu maax 1litr kur paliek paareejie 2.5 LITRI; bet veel jaizdzer atlikushaas 3 pudels
cik pudels es pajeem?
, 2020-01-08 21:30, pirms 6 gadiem
ASV uz PČ basketbolā sūtīja studentus!
, 2020-01-08 21:30, pirms 6 gadiem
1980.gadā hokejā ASV studenti vinnēja, vot tur var teikt vienā spēlē viss kas varēja notikt...jo otreiz diezvai vinnētu.
, 2020-01-08 21:31, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: lonja ir slims. kas vienā spēlē tāds varēja notikt 1992.gadā? ASV tur visus neiesvīstot grāva ar +30 punktiem, cik no atmiņas atceros. pusfinālā arī leiši un finālā horvāti bez piepūles rotaļajoties vinnēti.
pirms tam nez cik bija tituli jugiem un sovjetiem pret ASV studentiem?
Loņka tiršs, un pat nesarkst.
, 2020-01-08 21:31, pirms 6 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: jautaajums mr,ganriiz
izdzeeru 3.5 litrus teervetbnieka betr izmiizu maax 1litr kur paliek paareejie 2.5 LITRI; bet veel jaizdzer atlikushaas 3 pudels
Labāk: Izdzer tērvetnieku, 2x vairāk izmīz, bet beigās esi smagāks, nekā pirms iedzeršanas
, 2020-01-08 21:33, pirms 6 gadiem
1992. gadā parādījās ASV NBA izlase, bet ASV izlase pret psrs un jugiem tak spēlēja arī pirms tam. Kādi bija rezultāti? Un kas tās bija par ASV izlasēm? otrās izlases? trešās? septītās? Man liekas tieši pēc notikušajiem faktiem var mēģināt modulēt kā būtu ja būtu, ja to baigi gribās. Jeb ASV pirms tam nespēlēja?
, 2020-01-08 21:34, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: 1992. gadā parādījās ASV NBA izlase, bet ASV izlase pret psrs un jugiem tak spēlēja arī pirms tam. Kādi bija rezultāti? Un kas tās bija par ASV izlasēm? otrās izlases? trešās? septītās? Nu tieši pēc notikušajiem faktiem var mēģināt modulēt kā būtu ja būtu, ja to baigi gribās. Jeb ASV pirms tam nespēlēja?
NCAA studenti spēlēja tāpat kā hokejā. ne vienmēr vinnēja PSRS vai Jugi, tapat kā hokejā.
, 2020-01-08 21:34, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Tu neticēsi,man pilnīgi vienalga,kas notiek RUSes dzīvoju Latvijā,vot par Latviju ari uztraucoskāpec man jāuztraucas par citām pasauls valstīm?
Tipiski, vaņka pats apzinās, kāds pipec rašā notiek, tā vietā, ka būtu pateicīgs, ka ticis pie dzīves Latvijā, to vien dara kā to aptirš un ''uztraucās''
, 2020-01-08 21:34, pirms 6 gadiem
ASV ar studentiem uzvarēja Pč basketbolā 1986, bet kāds te stāsta, ka baidījās sūtīt
Ko tie profi būtu darījuši, ja studenti var apspēlēt?
, 2020-01-08 21:34, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Labāk: Izdzer tērvetnieku, 2x vairāk izmīz, bet beigās esi smagāks, nekā pirms iedzeršanas
man vairs nelien un pieguleetaaj shodien tiks sveikaa jaanoskataas djinamas un zemgals
, 2020-01-08 21:35, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: 1992. gadā parādījās ASV NBA izlase, bet ASV izlase pret psrs un jugiem tak spēlēja arī pirms tam. Kādi bija rezultāti? Un kas tās bija par ASV izlasēm? otrās izlases? trešās? septītās? Man liekas tieši pēc notikušajiem faktiem var mēģināt modulēt kā būtu ja būtu, ja to baigi gribās. Jeb ASV pirms tam nespēlēja?
https://en.wikipedia.org/wiki/List_...
, 2020-01-08 21:36, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: lonja ir slims. kas vienā spēlē tāds varēja notikt 1992.gadā? ASV tur visus neiesvīstot grāva ar +30 punktiem, cik no atmiņas atceros. pusfinālā arī leiši un finālā horvāti bez piepūles rotaļajoties vinnēti.
pirms tam nez cik bija tituli jugiem un sovjetiem pret ASV studentiem OS?
Rekur 88 gada olimpiks
https://en.wikipedia.org/wiki/Baske...

Pusfinālā apvienotie sovjeti sagrāvuši USA studentus ar +6 (Jugi finālā zaudēja krietnāk).
, 2020-01-08 21:36, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_results_of_the_United_States_men%27s_basketball_team_at_the_Olympics
ASV studenti tik divreiz zeltu nepaņēma 1972 un 1988 baigie mīzēji
, 2020-01-08 21:37, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Taisnība!
Zini, ka ITA lēcēji sacentīsies uz normālā, un nevis lielā tramplīna?
, 2020-01-08 21:39, pirms 6 gadiem
nu lūk, puikas sameta ciparus, tagad katrs pats var spriest, kas būtu ja atbrauktu nba onkuļi
, 2020-01-08 21:39, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini, ka ITA lēcēji sacentīsies uz normālā, un nevis lielā tramplīna?
Jā. Zinu, ka tur tramplīna rekords pieder Mališam. Rīt jāizsķīras Titizē-Noištades posma liktenim. Ka tik otro sezonu pēc kārtas tur neatceļ sacensības. Šodien uzzināju arī ziņas par Fetneru, Šveices un Norvēģijas sastāviem uz posmiem Itālijā.
, 2020-01-08 21:40, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Kādi bija rezultāti? Un kas tās bija par ASV izlasēm? otrās izlases? trešās? septītās?
Nu tie, kas nav NBA. Tā, ka otrā, trešā vien nebūs
, 2020-01-08 21:40, pirms 6 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tipiski, vaņka pats apzinās, kāds pipec rašā notiek, tā vietā, ka būtu pateicīgs, ka ticis pie dzīves Latvijā, to vien dara kā to aptirš un ''uztraucās''
Nu ok, Tu jau arī par to pateicību uzrakstīji tā, it kā mēs dzīvotu Somijā, Norvēģījā vai Šveicē.
, 2020-01-08 21:42, pirms 6 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tipiski, vaņka pats apzinās, kāds pipec rašā notiek, tā vietā, ka būtu pateicīgs, ka ticis pie dzīves Latvijā, to vien dara kā to aptirš un ''uztraucās''
Ta kam Tu tici?! Viņš ir riktīgs homo sovjetikus.
, 2020-01-08 21:42, pirms 6 gadiem
hehe apsveicu zemgali ar uzvaru
, 2020-01-08 21:42, pirms 6 gadiem
Laikam nezinu noteikumus. Vai tad pārkāpums pret Vori nebija tīras 2 minūtes?
, 2020-01-08 21:43, pirms 6 gadiem
Zemgale - Kurbads 3-1
, 2020-01-08 21:43, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu tie, kas nav NBA. Tā, ka otrā, trešā vien nebūs
man vnk nav poņas viņi visi nebija nba jo studēja vai nebija jo švaki, es pieņemu ka kāds varbūt pēc meistarības atbilda kaut kādām nba pasībām, nu drīmtīmā tak ar parasti kāds students tika. Bet jautājums protams vairāk retorisks
, 2020-01-08 21:43, pirms 6 gadiem
ohohoo kolhoznieki iet uz overu
, 2020-01-08 21:43, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jā. Zinu, ka tur tramplīna rekords pieder Mališam. Rīt jāizsķīras Titizē-Noištades posma liktenim. Ka tik otro sezonu pēc kārtas tur neatceļ sacensības. Šodien uzzināju arī ziņas par Fetneru, Šveices un Norvēģijas sastāviem uz posmiem Itālijā.
KK šosezon Titizē-Noištades posmu jau atcēla. Domāju,ka arī PK posmu atcels, jo laika apstākļos jau nekas diži nav mainījies.
, 2020-01-08 21:43, pirms 6 gadiem
Pat tiesnaši saprot ka čekistu jurkam ir pie vienas vietas komandas rezultāti.
, 2020-01-08 21:44, pirms 6 gadiem
Kurbadam pēdējās 10 spēlēs 3 uzvaras, 7 zaudējumi
, 2020-01-08 21:44, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Zemgale - Kurbads 3-1
paakji nelien tur iekshaa
, 2020-01-08 21:44, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: man vnk nav poņas viņi visi nebija nba jo studēja vai nebija jo švaki, es pieņemu ka kāds varbūt pēc meistarības atbilda kaut kādām nba pasībām, nu drīmtīmā tak ar parasti kāds students tika. Bet jautājums protams vairāk retorisks
Daudzi nākošie NBA spēlētāji, bet studēja tāpat kā Džordans!
, 2020-01-08 21:47, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Ev, ko ta šodien tik piebāzts fanu sektors? Pirmdien gan bija kādi 10-12 cilvēki. Ā pareizi, pirmdien bija krievu ziemassvētku vakars. Šodien visi atpakaļ ierindā. Funis jau teiks ka sakritība, pirmdiena pie vainas😀tāpēc fanu kluba biedri nenāk uz spēli😀
Lai taču cilvēki dara ko grib.
Basi arī krievi iet skatīties. Un ko tagad darīsim?
, 2020-01-08 21:47, pirms 6 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: paakji nelien tur iekshaa

Apmeklēju OHL spēles. Vai tas ir aizliegts? Ir arī Kurbada krekls. Vai tas arī aizliegts?
, 2020-01-08 21:47, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Daudzi nākošie NBA spēlētāji, bet studēja tāpat kā Džordans!
bet princpā tā bija kaut kāda u23 brigāde uz to brīdi, ne?
, 2020-01-08 21:48, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: bet princpā tā bija kaut kāda u23 brigāde uz to brīdi, ne?
Drusku jaunāka. Daudziem tur 19-21!
, 2020-01-08 21:48, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Apmeklēju OHL spēles. Vai tas ir aizliegts? Ir arī Kurbada krekls. Vai tas arī aizliegts?
hmhm kad iesi? kads tev nr?
, 2020-01-08 21:48, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: bet princpā tā bija kaut kāda u23 brigāde uz to brīdi, ne?
gan jau, tāpat kā hokejā.
, 2020-01-08 21:49, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: KK šosezon Titizē-Noištades posmu jau atcēla. Domāju,ka arī PK posmu atcels, jo laika apstākļos jau nekas diži nav mainījies.
To, ka atcēla, es zinu. Atcēla arī KK posmu Engelbergā. Parasti, ja atceļ posmu, tad tos posmus aizvada citur. Rukā atcēla 2.dienu, bet būs Lahti sacensības. Interesanti, vai tā būs arī tagad, ja atcels?
, 2020-01-08 21:50, pirms 6 gadiem
vārtsargu vārtu laukumā grūž mugurā un neseko noraidījums ... vienkārši pa smuko. Un kas vēl bēdīgāk - nav neviena, kas sadod tam lopam no severstaļ pa purnu
, 2020-01-08 21:51, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: bet princpā tā bija kaut kāda u23 brigāde uz to brīdi, ne?
ASV principā daudzos sportos startēja studenti kamēr tika atļauts profiem piedalīties.
ASV studentu(NCAA) sports jau baigi attīstīts, ne tik basis un hokejs, vieglatlētika, peldēsana, volejbols un citi sporti.
, 2020-01-08 21:52, pirms 6 gadiem
nu redz, man bija jānāk palīga atrisināt lielo basketa rēbusu.
kopsavilkums - teorētiski nevar izslēgt ka spēlējot profiem vienā spēlē varēja notikt brīnums kā hoķi 1980, praksē amerikāņu studenti līdzvērtīgi cīnījās ar jugu un psrs profiem, 1988 os pietesa jugus un ar mazu ciparu nolēja psrs.
kbj
, 2020-01-08 21:55, pirms 6 gadiem
nez kuri bija tie, kas blēja, ka Voris tiks psiholoģiski sagrauts pēc 0-7 zāģa?
, 2020-01-08 21:56, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nez kuri bija tie, kas blēja, ka Voris tiks psiholoģiski sagrauts pēc 0-7 zāģa?
ES
, 2020-01-08 21:57, pirms 6 gadiem
Tagad neko sev kaplee Voris jtv
, 2020-01-08 21:57, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nez kuri bija tie, kas blēja, ka Voris tiks psiholoģiski sagrauts pēc 0-7 zāģa?
Visi sportisti ir sagrāves piedzīvojuši savā karjerā
, 2020-01-08 21:59, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nez kuri bija tie, kas blēja, ka Voris tiks psiholoģiski sagrauts pēc 0-7 zāģa?
daudz viņu nebija, man liekas
, 2020-01-08 21:59, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Visi sportisti ir sagrāves piedzīvojuši savā karjerā
drīzāk psiholoģiski sportisti tiek grauti, ja neuzticas un pēc pirmās kļudas rauj nost no laukuma un nedod spēlēt...vai uztic tik benki sildīt un stjuarta pienakumus pildīt .
, 2020-01-08 22:01, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: principā tās spēles cik redzējis šosezon, nu pilnīgi pie kājas Gudis, Salaks, Makars vai Voris. katram bijis nolējieni un u.t.t., kā jau spēlējot pagraba komandā, kas nespēlē stabili un vārtsargus vainot ir vistupākais....
Galvenais, ka šāds rezultāts ir bijis un pret šo pašu komandu(ja nemaldos).
, 2020-01-08 22:02, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: daudz viņu nebija, man liekas
principā tās spēles cik redzējis šosezon, nu pilnīgi pie kājas Gudis, Salaks, Makars vai Voris. katram bijis nolējieni un u.t.t., kā jau spēlējot pagraba komandā, kas nespēlē stabili un vārtsargus vainot ir vistupākais, kā jau teicu ne reizi vien. iemesli ir citur pagrabam.
, 2020-01-08 22:05, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: nu redz, man bija jānāk palīga atrisināt lielo basketa rēbusu.
kopsavilkums - teorētiski nevar izslēgt ka spēlējot profiem vienā spēlē varēja notikt brīnums kā hoķi 1980, praksē amerikāņu studenti līdzvērtīgi cīnījās ar jugu un psrs profiem, 1988 os pietesa jugus un ar mazu ciparu nolēja psrs.
kbj
ar jugiem 88. nespēlēja, jugus pietesa psrs, krietnāk, nekā amerikāņus.
Bet nu tas nav svarīgi, doma tāpat skaidra.

Neticu, ka basketbolā pie tik atšķirīgiem spēku samēriem un atlētisma arī vienā spēlē būtu bijis iespējams tāds brīnums. Pat ja bumba grozā nekristu, nospiestu ar enerģiju, spēku, aizsardzība, atlēkušās.
Hoķī tomēr nedaudz lielāka varbūtība tādiem brīnumiem, manuprāt. Kur nu vēl futbolā.
, 2020-01-08 22:10, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: principā tās spēles cik redzējis šosezon, nu pilnīgi pie kājas Gudis, Salaks, Makars vai Voris. katram bijis nolējieni un u.t.t., kā jau spēlējot pagraba komandā, kas nespēlē stabili un vārtsargus vainot ir vistupākais....
amerikāņi uzņem filmas kā studenti pieteš profus hoķī, krievi pretī dod savu stāstu, kā profi basketā ar 1 punktu uzvar studentus
, 2020-01-08 22:11, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: ar jugiem 88. nespēlēja, jugus pietesa psrs, krietnāk, nekā amerikāņus.
Bet nu tas nav svarīgi, doma tāpat skaidra.

Neticu, ka basketbolā pie tik atšķirīgiem spēku samēriem un atlētisma arī vienā spēlē būtu bijis iespējams tāds brīnums. Pat ja bumba grozā nekristu, nospiestu ar enerģiju, spēku, aizsardzība, atlēkušās.
Hoķī tomēr nedaudz lielāka varbūtība tādiem brīnumiem, manuprāt. Kur nu vēl futbolā.
Par kādiem brīnumiem Jūs runājat? Starpība starp ASV basketbola studentiem un labākajiem profiem bija ļoti minimāla!

Daudz lielāka tā bija hokejā!
, 2020-01-08 22:21, pirms 6 gadiem
86%
, 2020-01-08 22:27, pirms 6 gadiem
flipsider:
Par kādiem brīnumiem Jūs runājat? Starpība starp ASV basketbola studentiem un labākajiem profiem bija ļoti minimāla!

Daudz lielāka tā bija hokejā!

--------------------------------------

Hokejā tā starpība nemaz nebija tik milzīga, kā daudzi te saka, 80 gada ASV izlases spēlētāji gandrīz visi bija NHL līmeņa, ko vēlāk ar'pierādīja NHL laukumos. Protams tas bija milzīgs pārsteigums, bet tas viss vairāk nāk no tām brīnuma sapņa filmām, ir arī tagad filmas, kur pastāsta, kāda tad bija tā izlase.

NBA līdz 1992, kad pirmoreizi pret viņiem spēlēja bija eiropiešiem neieņemams bastions, kur nu vēl uzvarēt to 92 gada izlasi, pat ja visa Eiropa butu apvienojusies nekas tur nebūtu, OS92 visi Kukoči, Saboņi, skatījās kā iesildas amerikāņi, ņēma no viņiem autogrāfus, fotografējās. Eiropiešiem nebija tādas trennētības, tikai pēc 90tajiem sāka vairak trennēt fizisko, un pēc 2000šajiem ieņemt NBA.Pats V.Valters teica, ka līdz tam 90 gadam spēlēt NBA bija būslīdz droša nāve, vienkārši nonestu no laukuma.