Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Teksta tiešraide: "Avtomobilist'' - ''Dinamo'' 5:4 (spēle galā)

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Teksta tiešraide: "Avtomobilist'' - ''Dinamo'' 5:4 (spēle galā)
Lauris Dārziņš. Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Pirmo reizi šosezon Rīgas ''Dinamo'' spēkosies ar spēcīgo Jekaterinburgas ''Avtomobilist''. Viesu komandā debiju piedzīvos Artūrs Kulda, kurš iekļauts pirmajā aizsargu pārī, taču kopumā ''Dinamo'' sastāvs pieteikumā pārvērties līdz nepazīšanai. Vārtsargu izvēlē treneri gan joprojām uzticējušies Aleksanderam Salākam.

Jekaterinburgas "Avtomobilist'' - Rīgas ''Dinamo'' 5:4 (2:0;1:0;2:4)

Vārti: 04:51 Sekstons (Goliševs, vair.) 1:0, 17:05 Holands (Obidins, maz.) 2:0, 38:04 Belousovs (Ļitovčenko) 3:0, 45:38 Māršals (Setdikovs) 3:1, 47:23 Holands (Mamkins, Bodrovs) 4:1, 48:04 Rēdlihs (Dārziņš, Māršals) 4:2, 48:24 Belousovs (Ļitovčenko, Trjamkins) 5:2, 52:49 Setdikovs (Dārziņš, vair.) 5:3, 58:49 Meija (Dārziņš, Māršals) 5:4.
Soda minūtes: 12:10
Vārtsargi: Jakubs Kovāržs - Aleksanders Salāks

60` Spēle galā! Līdz laimīgām beigām šoreiz nedaudz pietrūkst, un Rīgas ''Dinamo'' piedzīvo neveiksmi.

59` VĀRTI! Nepilnu minūti pirms pamatlaika beigām ''Dinamo'' arī ceturto reizi izdodas ieraidīt ripu pretinieku vārtos - vārtu priekšā izveicīgākais ir Gints Meija, atrodot brīvo spraugu Kovārža cietoksnī - 5:4.

58` Rīdzinieki negrasās padoties un dodas uz priekšu, iespiežot mājiniekus aizsardzībā.

56` ''Dinamo'' pazaudē ripu savu vārtu priekšā, bet Salāks neļauj Brūksam Meisekam apspēlēt sevi.

53` VĀRTI! Rīdzinieki maina Salāku pret sesto laukuma spēlētāju un beidzot realizē vairākumu. Dārziņš ar teicamu piespēli atrod Setdikovu, kurš piezogas pie tālā stūra un ieraida ripu vārtos - 5:3.

52` ''Dinamo'' tiek pie vēl viena vairākuma.

49` VĀRTI! Karuselis turpinās. Vien 20 sekundes pēc Rēdliha vārtiem mājinieki atjauno trīs vārtu starpību. Izceļas neliels haoss aizsardzības zonā, ripu vārtu priekšā netraucēts saņem Belousovs, vienu uzbrucēja metienu Salāks atvaira, taču kapitulē nākamajā mēģinājumā - 2:5.

49` VĀRTI! Rīdzinieki uzreiz vienus vārtus atgūst. Māršals ievelk ripu uzbrukuma zonā, vārtu priekšā atrod Miķeli Rēdlihu, kurš ar atkārtotu mēģinājumu pārspēj Kovāržu - 4:2.

48` VĀRTI! Salāks vairākas reizes iespaidīgi glābis ''Dinamo'' no vārtu zaudējuma, taču šoreiz pieļauj rupju kļūdu. Holands ieslido uzbrukuma zonā un met no neērtā satvēriena tuvajā stūrī, bet vārtsargs salīdzinoši vienkāršā situācijā nenosedz tuvo stūri - 1:4.

46` VĀRTI! ''Dinamo'' izdodas pretuzbrukumā vienus vārtus atgūt. Teicami uzbrukuma zonā ripu nokontrolē Setdikovs, piesaistot vairāku pretspēlētāju uzmanību, un atdod piespēli brīvajam Māršalam, kurš ar teicamu metienu gūst savus pirmos vārtus KHL - 3:1.

45` Savā starpā saķeras Gilīss un Vasiļevskis, Koltons gatavs arī nomest cimdus, šādu ideju šķietami atbalsta arī pretinieks, taču iejaucas tiesneši un dūru izvicināšanu nepieļauj. Abiem karstgalvjiem pa divu minūšu noraidījumam.

43` Arī šis vairākums paliek nerealizēts. Kovāržs atvaira spēcīgu Artūra Kuldas šāvienu no zilās līnijas.

41` Mājinieki otro reizi mačā nopelna noraidījumu par skaitliskā sastāva pārkāpumu.

41` Sācies mača trešais periods.

40` Otrā trešdaļa noslēgusies.

39` VĀRTI! Mājinieki gūst trešos vārtus, izmantojot rīdzinieku kļūdu. Otrā maiņa nesekmīgi cenšas ievadīt uzbrukumu, pazaudējot ripu uz savas zilās līnijas, ''Avtomobilist'' hokejisti to ātri nogādā līdz Georgijam Belousovam, kurš palicis viens pats vārtu priekšā un izrēķinās ar likteņa varā pamesto Salāku - 0:3.

36` Šoreiz rīdziniekiem mazākumu izdodas izturēt. Pretuzbrukumā paspēj aizskriet Emīls Ģēģeris, kurš ar māņkustību izbrīvē sev vietu un izpilda vārtsargam neērtu plaukstas metienu - Kovāržs gan ripu atsit, bet šis moments ir viens no labākajiem, ko ''Dinamo'' izdevies izveidot.

34` Noraidījumu saņem Gilīss, ''Dinamo'' jāspēlē mazākumā.

32` Pirmie nopietnākie asumi spēlē izceļas pie Salāka sargātajiem vārtiem. Vārtsargs atsit pretinieka metienu, taču ripa paliek vārtu priekšā. Tur to izbakstīt cauri cenšas Sekstons, bet Bērziņš aizstāv savu vārtsargu.

31` Ripas kontrolē pārsvars ir viesiem, bet mājinieki aizsardzībā spēlē cieši, novirzot spēli gar laukuma apmalēm.

27` Abas komandas apmainās ar ilgstošiem uzbrukumiem, taču ''Dinamo'' joprojām nav nevienas reālas vārtu gūšanas iespējas - mājinieku vārtsargam vēl ne reizi nav nācies glābt komandu.

23` Kovāržs atvaira bīstamu Brendona Makmilana plaukstas metienu.

21` Sācies mača otrais periods.

20` Pēc tam, kad pirmā vairākuma brigāde iepriekšējā vairākumā zaudējusi vārtus, ''Dinamo'' treneri dod iespēju ceturtajai maiņai, kas izveido pāris bīstamus momentus. Pirmā trešdaļa noslēgusies, bet arī otro rīdzinieki uzsāks vairākumā.

19` Arī otrais vairākums paliek neizmantots, bet Koltons Gilīss vārtu priekšā nopelna vēl vienu iespēju ''Dinamo''.

18` VĀRTI! ''Avtomobilist'' mazākumā palielina pārsvaru. Ņikita Setdikovs pazaudē ripu pie laukuma apmales, pretuzbrukumā aizskrien Pīters Holands, kurš ar nevainojamu šķīlienu ietriec ripu vārtu augšējā stūrī - 0:2.

17` Salāks vārtos turpina rādīt brīnumus. Mājinieki izraujas pretuzbrukumā divatā pret vienu aizsargu, bet vārtsargs nospēlē izcili, skaistā kritienā atvairot Rafaela Batiršina metienu ar atsitējcimdu. Pret ''Dinamo'' vārtsargu noteikumus pārkāpj Kanādas baltkrievs Plets, vēlreiz atstājot mazākumā ''Avtomobilist''.

14` Vairākumu izmantot neizdodas. ''Avtomobilist'' bloķē vairākus rīdzinieku metienus, bet Jakubs Kovāržs atsit spēcīgu Bena Māršala šāvienu no zilās līnijas.

12` Pēc vairākām minūtēm mazākumā ''Dinamo'' izdevies iegūt iniciatīvu un vairāk kontrolēt ripu. Izdodas arī iespiest pretiniekus aizsardzības zonā, bet līdz metieniem vēl netiekam. Izdodas piespiest mājiniekus kļūdīties un pašiem tikt pie vairākuma.

8` Rīdzinieki atkal spēlē pilnā sastāvā.

6` Izcils vārtos ir Aleksanders Salāks, kurš atvaira vairākus metienus pēc kārtas un ķērājcimdā tver Vjačeslava Ļitovčenko metienu no vārtu priekšas.

5` VĀRTI! ''Avtomobilist'' izvirzās vadībā. Salāks atvaira spēcīgu Alekseja Vasiļevska metienu, bet pie atlēkušās ripas tiek viesi, Denam Sekstonam to raidot jau pustukšos vārtos - 0:1. Mazākums turpinās.

4` Aiz saviem vārtiem ripu pazaudē Sergejs Gimajevs, bet šoreiz izdodas izmukt no bīstamas situācijas. Vēlāk noteikumus pārkāpj Daniels Bērziņš, bet Roberts Mamčics pēc tam trāpa ar nūju pa seju Džefam Pletam, atstājot ''Dinamo'' trijatā. Gaidāms smags pārbaudījums pret KHL labāko vairākumu. Mamčicam pat piespriests četru minūšu sods.

3` Pirmajās minūtēs abas komandas cīnās par iniciatīvu, taču metienu pa vārtiem vēl nav.

1` Spēle sākusies! Rīdziniekiem kā pirmais uz ledus dodas nomināli otrais uzbrucēju trijnieks kopā ar pirmo aizsargu pāri.

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs

Aleksanders Salāks (Andrejs Makarovs); Artūrs Kulda - Bens Māršals, Arvils Bergmanis - Kristaps Sotnieks, Sergejs Gimajevs - Roberts Mamčics; Ņikita Setdikovs - Lauris Dārziņš - Miķelis Rēdlihs, Emīls Ģēģeris - Daniels Bērziņš - Kārters Eštons; Gints Meija - Brendons Makmilans - Roberts Lipsbergs, Koltons Gilīss - Andris Džeriņš - Rihards Marenis, Oskars Batņa, Antons Trastašenkovs.

  -1 [+] [-]

, 2019-12-07 14:17, pirms 5 gadiem
Kam nav kur redzēt, to var skatīties šeit:

https://www.youtube.com/watch?v=Fw3...

  -1 [+] [-]

, 2019-12-07 14:26, pirms 5 gadiem
Savickim jāsāk krāt nauda, lai noturētu Salaku uz nākamo sezonu. No sezonas sākuma bez traumām.

  +2 [+] [-]

, 2019-12-07 14:29, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Savickim jāsāk krāt nauda, lai noturētu Salaku uz nākamo sezonu. No sezonas sākuma bez traumām.
Šitiem naudas taupītājiem play off neredzēt kā savas ausis. Nekas nebūs arī nākošgad. Ar Šreku kā treneri arī SKA netiktu Playoff

  +2 [+] [-]

, 2019-12-07 14:30, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Savickim jāsāk krāt nauda, lai noturētu Salaku uz nākamo sezonu. No sezonas sākuma bez traumām.
Pirmais, kas Savickim būtu jādara būtu jākrāj naudai normālai fermai un bāzes kluba nosaukuma attaisnošanai

  +1 [+] [-]

, 2019-12-07 14:30, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Savickim jāsāk krāt nauda, lai noturētu Salaku uz nākamo sezonu. No sezonas sākuma bez traumām.
Tu tiešām domā, ka Salāks gribēs šinī bedrē spēlēt?
Labākajā gadījumā Makarovu varēs parakstīt, kaut gan šaubos vai gribēs par iztikas minimumu vergot Ģinamkā..

     [+] [-]

, 2019-12-07 14:31, pirms 5 gadiem
Labi fuņus automobilisti skolo!

  -4 [+] [-]

, 2019-12-07 14:33, pirms 5 gadiem
Gūža rakstīja: Šitiem naudas taupītājiem play off neredzēt kā savas ausis. Nekas nebūs arī nākošgad. Ar Šreku kā treneri arī SKA netiktu Playoff
Tad jau redzēs. Ankipāns pagājušā sezonā pierādīja ka PO nav nekas nereāls. Tad jau redzēs.
Piemēram šosezon ja ņem vērā tikai pēdējās 20 spēles , tad DR no PO zonas atpaliek tikai 1 punktu.

  +3 [+] [-]

, 2019-12-07 14:34, pirms 5 gadiem
Nu Ankipānam ģīmis...😂😂😂...kas notiek? Absolūta bezcerība sejā....

  +3 [+] [-]

, 2019-12-07 14:34, pirms 5 gadiem
Es jau zinu šīs spēles atmasku no Šreka - nogulējām sākumu

  +2 [+] [-]

, 2019-12-07 14:36, pirms 5 gadiem
Fuņķis rēķina kā viņam vajag, un nevis tā kā ir.
Ja vajag, tad rēķina pēc pēdējām 20 spēlēm, bet ja vajag, tad rēķina pēc pēdējām 5 spēlēm, bet nekādā gadījumā pēc aizvadītām 35 spēlēm.
Viņš varētu būt labs grāmatvedis kādā ''kreisā'' firmā.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-07 14:36, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Tad jau redzēs. Ankipāns pagājušā sezonā pierādīja ka PO nav nekas nereāls. Tad jau redzēs.
Piemēram šosezon ja ņem vērā tikai pēdējās 20 spēles , tad DR no PO zonas atpaliek tikai 1 punktu.
Ankipāns pierādīja- ir tikpat skaļš sauklis kā- Gudļevskis izgāza šo sezonu. Tak atslābsti- Salāks TRTD ir tikai viena iemesla dēļ- nevienam viņš nebija vajadzīgs, šosezon nokapās, pacels akcijas un atā.

  +4 [+] [-]

, 2019-12-07 14:37, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Tad jau redzēs. Ankipāns pagājušā sezonā pierādīja ka PO nav nekas nereāls. Tad jau redzēs.
Piemēram šosezon ja ņem vērā tikai pēdējās 20 spēles , tad DR no PO zonas atpaliek tikai 1 punktu.
Tavs optimisms kā šai anekdotē-divi izkrīt no 10.stāva,pesimists saka krītam ,optimists, nē mēs lidojam..

  +2 [+] [-]

, 2019-12-07 14:37, pirms 5 gadiem
Gilis,Batņa vairākumā?Ankepons noteikti centās neitralizēt automobīļa mazākumu ar ceturto maiņu

     [+] [-]

, 2019-12-07 14:37, pirms 5 gadiem
1.periods. Laiks uzbrukuma zonā DR 5:21, Automobilist 4:01. Metieni pa vārtiem 10-6 Automobilist labā.Bloķētie metieni 8-2 arī Auto vairāk.

     [+] [-]

, 2019-12-07 14:38, pirms 5 gadiem
Kasparens rakstīja: Ankipāns pierādīja- ir tikpat skaļš sauklis kā- Gudļevskis izgāza šo sezonu. Tak atslābsti- Salāks TRTD ir tikai viena iemesla dēļ- nevienam viņš nebija vajadzīgs, šosezon nokapās, pacels akcijas un atā.
Kādas akcijas?
Rīgas ''Aklās zarnas kā turpina zāģēt tā turpina. Un tajā ir nemaza Salaka vaina. Kaut vai šīs spēles otrais gols ir tīri uz viņa sirdsapziņas.

  -3 [+] [-]

, 2019-12-07 14:39, pirms 5 gadiem
jeepis59 rakstīja: Tavs optimisms kā šai anekdotē-divi izkrīt no 10.stāva,pesimists saka krītam ,optimists, nē mēs lidojam..
Kur optimisms kaut kāds nereāls? Teicu ka redzēsim nevis tiksim PO. Vai tad tu dodo 0% ka nākamā gadā tiksim PO? Es dodu aptuveni 25-30% . Vai tas tev šķiet kaut kās pārdabisks?

     [+] [-]

, 2019-12-07 14:39, pirms 5 gadiem
nu jāsaka kā ir,vismaz pirmajā periodā RD izskatās kā neorganizēts hokejistu bars ,bez kāda spēles zīmējuma,ar neprecīzām piespēlēm un pilnīgu nesapratni vairākumā,it kā tie spēlētāji būtu tikko savākti no dažādām komandām
Slēpts komentārs: FUNS

  -4 [+] [-]

, 2019-12-07 14:41, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādas akcijas?
Rīgas ''Aklās zarnas kā turpina zāģēt tā turpina. Un tajā ir nemaza Salaka vaina. Kaut vai šīs spēles otrais gols ir tīri uz viņa sirdsapziņas.
Piekrītu un arī pret Severstaļ bija viņa gols.

  +2 [+] [-]

, 2019-12-07 14:41, pirms 5 gadiem
Sers f rakstīja: Gilis,Batņa vairākumā?Ankepons noteikti centās neitralizēt automobīļa mazākumu ar ceturto maiņu
Bet ko arī darīt,ja tā saucamais līderis Seķikovs uztausa ne no kā golu vairākumā..!?

     [+] [-]

, 2019-12-07 14:41, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādas akcijas?
Rīgas ''Aklās zarnas kā turpina zāģēt tā turpina. Un tajā ir nemaza Salaka vaina. Kaut vai šīs spēles otrais gols ir tīri uz viņa sirdsapziņas.
Individuālo statistiku.

     [+] [-]

, 2019-12-07 14:43, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: 1.periods. Laiks uzbrukuma zonā DR 5:21, Automobilist 4:01. Metieni pa vārtiem 10-6 Automobilist labā.Bloķētie metieni 8-2 arī Auto vairāk.
statistika ir vajadzīga ,bet tā galīgi neatspoguļo bildi ekrānā,mēs redzam dažadas meistarības spēlētājus,saprotu ,ka tie maksā arī vairāk,bet sportā ne vienmēr uzvar nauda..

  +3 [+] [-]

, 2019-12-07 14:44, pirms 5 gadiem
Kā teiktu Funs, turpinām izmisīgu cīņu par prestižo 10.vietu konferencē.

     [+] [-]

, 2019-12-07 14:44, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Fuņķis rēķina kā viņam vajag, un nevis tā kā ir.
Ja vajag, tad rēķina pēc pēdējām 20 spēlēm, bet ja vajag, tad rēķina pēc pēdējām 5 spēlēm, bet nekādā gadījumā pēc aizvadītām 35 spēlēm.
Viņš varētu būt labs grāmatvedis kādā ''kreisā'' firmā.
Varēju paņemt pēdējās 10 spēles , tad mēs ar CSKA dalītu 8.-9.vietu. To jau mna it kā būtu izdevīgāk rakstīt pēc tavām domām.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-07 14:44, pirms 5 gadiem
Nu cik var Salāks viens vilkt!?Nespējnieku spēle uzbrukumā turpinās..Nu ne velti laikam tos jaunos krieviņus neviens klubs īsti negribēja-sākumā visu pulveri izšāva,nu 2 vispār nespēlē.bet Seķikovs palicis tāds nekāds..!

  -1 [+] [-]

, 2019-12-07 14:45, pirms 5 gadiem
jeepis59 rakstīja: statistika ir vajadzīga ,bet tā galīgi neatspoguļo bildi ekrānā,mēs redzam dažadas meistarības spēlētājus,saprotu ,ka tie maksā arī vairāk,bet sportā ne vienmēr uzvar nauda..
Par to nestrīdos un ja veinmēr un visur uzvarētu meistarīgākā komanda, spēcīgākais sportists , tas es sportam nesekotu līdzi. Būtu ļoti garlaicīgi.

  -1 [+] [-]

, 2019-12-07 14:45, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Savickim jāsāk krāt nauda, lai noturētu Salaku uz nākamo sezonu. No sezonas sākuma bez traumām.
Da nē, Gudi paņems

     [+] [-]

, 2019-12-07 14:47, pirms 5 gadiem
Kasparens rakstīja: Individuālo statistiku.
Salakam nelīdzēs pat super puper ideāla statistika, jo viņu Kolhoza līgā pazīst kā raibu suni. Ar visiem viņa stiķiem un niķiem.

  +2 [+] [-]

, 2019-12-07 14:47, pirms 5 gadiem
emilino rakstīja: Da nē, Gudi paņems
Beidz, Fuņaprāt, pēc Gudļevska, TRTD vēl 10 gadus zāle neaugs. Aizsargi vēl nav atguvušies un uzbrucējiem vēl augšlūpa raustās katrā izgājienā uz ledus

  +2 [+] [-]

, 2019-12-07 14:48, pirms 5 gadiem
Lasīju reportāžu par Žalgiri, kā leiši savu klubu atbalsta, kā tas kļuvis par daļu no nacionālās identitātes. A mums krievu bomži ģinama, posļednaja mesta un spiedzoši bērni arēnā. :/

  +1 [+] [-]

, 2019-12-07 14:49, pirms 5 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Nu cik var Salāks viens vilkt!?Nespējnieku spēle uzbrukumā turpinās..Nu ne velti laikam tos jaunos krieviņus neviens klubs īsti negribēja-sākumā visu pulveri izšāva,nu 2 vispār nespēlē.bet Seķikovs palicis tāds nekāds..!
tie krieviņi šoreiz laikam būs kā prece no Aliexpress lētā gala ,kuras vērtība adekvāta kvalitātei..

  -1 [+] [-]

, 2019-12-07 14:49, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādas akcijas?
Rīgas ''Aklās zarnas kā turpina zāģēt tā turpina. Un tajā ir nemaza Salaka vaina. Kaut vai šīs spēles otrais gols ir tīri uz viņa sirdsapziņas.
Nu maz sajēdz no hokeja..Metiens bija ļoti spēcīgs,tādi praktiski netverami!Neviens Dinamo hokejists jau tā nemaz nevar uzmest..Nu ja'ā,pret Severstaļ varbūt Salāks ielaida to golu tuvajā stūrī,bet ja neiemet nevienu golu nevar uzvarēt!

  +1 [+] [-]

, 2019-12-07 14:49, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Salakam nelīdzēs pat super puper ideāla statistika, jo viņu Kolhoza līgā pazīst kā raibu suni. Ar visiem viņa stiķiem un niķiem.
Domāju, vidusmēra klubam būs noderīgs, bet nu dzīvos- redzēs. Gandrīz 100% varu garantēt, ka Ģinamkā viņš nākamsezon nespēlēs.

     [+] [-]

, 2019-12-07 14:50, pirms 5 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Lasīju reportāžu par Žalgiri, kā leiši savu klubu atbalsta, kā tas kļuvis par daļu no nacionālās identitātes. A mums krievu bomži ģinama, posļednaja mesta un spiedzoši bērni arēnā. :/
Nedomāju, ka Rytas fani Žalgiri atbalsta.

  -2 [+] [-]

, 2019-12-07 14:50, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kā teiktu Funs, turpinām izmisīgu cīņu par prestižo 10.vietu konferencē.
Vai tavas domas ka sportistiem nevajag cīnīties par augstākām vietām?

     [+] [-]

, 2019-12-07 14:50, pirms 5 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Lasīju reportāžu par Žalgiri, kā leiši savu klubu atbalsta, kā tas kļuvis par daļu no nacionālās identitātes. A mums krievu bomži ģinama, posļednaja mesta un spiedzoši bērni arēnā. :/
Mūsu lepnums ir Stupelis un brāļi Dukuri.

     [+] [-]

, 2019-12-07 14:51, pirms 5 gadiem
emilino rakstīja: Da nē, Gudi paņems
Lai Gudļevskim ļoti laba un ilgstosā karjera DEL vai aiz okeāna.

     [+] [-]

, 2019-12-07 14:51, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Vai tavas domas ka sportistiem nevajag cīnīties par augstākām vietām?
Vajag, bet es jau iepriekš izteicu savas domas, ka labāk dot iespēju HKR spēlētājiem un palikt 12.vietā, nekā ar visiem Gilīsiem izcīnīt "augsto" 10. vietu.

  -3 [+] [-]

, 2019-12-07 14:52, pirms 5 gadiem
Kādēļ OHL fani skatās DR spēli un neskatās Rīga - Kurbads?

     [+] [-]

, 2019-12-07 14:53, pirms 5 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Nu maz sajēdz no hokeja..Metiens bija ļoti spēcīgs,tādi praktiski netverami!Neviens Dinamo hokejists jau tā nemaz nevar uzmest..Nu ja'ā,pret Severstaļ varbūt Salāks ielaida to golu tuvajā stūrī,bet ja neiemet nevienu golu nevar uzvarēt!
taisnība Namejam,gols pēc pirmkārt Sedikova kļūdas zaudējot ripu,otrkārt salaka kļuda neizvēloties pareizo vietu vārtos atsedzot tālo stūri,viņš ,,neizjuta pareizi vārtu vietu'..

     [+] [-]

, 2019-12-07 14:54, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Kādēļ OHL fani skatās DR spēli un neskatās Rīga - Kurbads?
Namejs gaida tramplīnlēkšanu, kā arī Liepāja jau pašlaik nespēlē.

     [+] [-]

, 2019-12-07 14:55, pirms 5 gadiem
Kad būs 17:00 spēle HKL Vs Zemgale, tad arī skatīsies OHL.

     [+] [-]

, 2019-12-07 14:57, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vajag, bet es jau iepriekš izteicu savas domas, ka labāk dot iespēju HKR spēlētājiem un palikt 12.vietā, nekā ar visiem Gilīsiem izcīnīt "augsto" 10. vietu.
Piekrītu ka arī tāds uzskats ir pilnīgi pieņemams, bet tas nav manējais. Tā veidojas siltumnīca , ko es neatbalstu. Dod iespēju DR tiem kuri ir gatavi šai līgai, kuri vismaz nav ļoti zaļi. Ir mums hokejisti kuri nespēj šo līmeni vilkt, bet ir arī pavisma zaļi, kurus nevar laist laukumā. Kurš ir kuš izlemj treneri. Vairāk var riskēt ar uzbrucējiem.

     [+] [-]

, 2019-12-07 14:57, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Namejs gaida tramplīnlēkšanu, kā arī Liepāja jau pašlaik nespēlē.
Es gaidu biatlona stafeti un bobsleju.

     [+] [-]

, 2019-12-07 15:08, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Es gaidu biatlona stafeti un bobsleju.
Biatlonu noteikti skatīšos, bet bobi jau ies tad, kad NBA spēle būs TV6 kanālā, tāpēc prioritāte būs basketbols. Neesmu arī tik liels bobsleja fans, lai skatītos to pēc tam ierakstā, bet basketbola pauzēs noteikti ieslēgšu.

     [+] [-]

, 2019-12-07 15:12, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Biatlonu noteikti skatīšos, bet bobi jau ies tad, kad NBA spēle būs TV6 kanālā, tāpēc prioritāte būs basketbols. Neesmu arī tik liels bobsleja fans, lai skatītos to pēc tam ierakstā, bet basketbola pauzēs noteikti ieslēgšu.
NBA basketbola kaut kā nespēju skatīties. Arvien biežāk dzirdu ka to pašu saka basketbolisti, treneri. NBA izteikti dominē uzbrukums, aizsardzībai pievērš mazāku uzmanību. Daudz labāk skatos basketbolu kas beidzās 60-59 nekā 120-119. Kad grūti iemest, tad arī cita interese. Patīk Eirolīgu skatīties.

     [+] [-]

, 2019-12-07 15:12, pirms 5 gadiem
dinamo riga nespeles nakos sezona

     [+] [-]

, 2019-12-07 15:15, pirms 5 gadiem
ervins_greogrij_748213876865503232 rakstīja: dinamo riga nespeles nakos sezona
Labi, nespēlēs.

     [+] [-]

, 2019-12-07 15:17, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: NBA basketbola kaut kā nespēju skatīties. Arvien biežāk dzirdu ka to pašu saka basketbolisti, treneri. NBA izteikti dominē uzbrukums, aizsardzībai pievērš mazāku uzmanību. Daudz labāk skatos basketbolu kas beidzās 60-59 nekā 120-119. Kad grūti iemest, tad arī cita interese. Patīk Eirolīgu skatīties.
Es skatos gan NBA, gan Eirolīgu, gan LBL.

     [+] [-]

, 2019-12-07 15:18, pirms 5 gadiem
ervins_greogrij_748213876865503232 rakstīja: dinamo riga nespeles nakos sezona
Kur nespēlēs?? LAČ moš spēlēs kas zin

  -1 [+] [-]

, 2019-12-07 15:24, pirms 5 gadiem
Nu jā,šādiem savicka mongoļiem,ar tādu aizsardzību pat Gudijs nevarētu palīdzēt,kur vēl Salaka.

     [+] [-]

, 2019-12-07 15:33, pirms 5 gadiem
Sers f rakstīja: Nu jā,šādiem savicka mongoļiem,ar tādu aizsardzību pat Gudijs nevarētu palīdzēt,kur vēl Salaka.
Cik lasu tavus komentārus, tev vienmēr pilnīga taisnība. Esi ļoti zinošs.

     [+] [-]

, 2019-12-07 15:38, pirms 5 gadiem
16.00. sākās sieviešu skeletons 1.brauciens

     [+] [-]

, 2019-12-07 15:38, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: NBA basketbola kaut kā nespēju skatīties. Arvien biežāk dzirdu ka to pašu saka basketbolisti, treneri. NBA izteikti dominē uzbrukums, aizsardzībai pievērš mazāku uzmanību. Daudz labāk skatos basketbolu kas beidzās 60-59 nekā 120-119. Kad grūti iemest, tad arī cita interese. Patīk Eirolīgu skatīties.
No NBA noskatos tikai hailaitus ar Bertānu vai Porziņģi,līdz ar to man interese par NBA beidzas,pilnīgs skrien un met basketbols,bet ir jau kam tas tīk tpaēc noliegt to nevar,katram savs..šovakar biatlonā intriga tikai par pirmo trijnieku,nu Latvijas pirmais etaps Rastorgujevs pacīnīsies ,bet pārējie..

  -2 [+] [-]

, 2019-12-07 15:41, pirms 5 gadiem
Sorry džeki, vakar ielidonu no Miami un pa taisno uz radissona skyline bāru un tad uz naktsklubu, tiikko tikai pamodos, nebija iespējas iemest prognozi, ko kolēği no profesora toto ekspertu biroja bija sagatavojuši.

     [+] [-]

, 2019-12-07 15:46, pirms 5 gadiem
jeepis59 rakstīja: No NBA noskatos tikai hailaitus ar Bertānu vai Porziņģi,līdz ar to man interese par NBA beidzas,pilnīgs skrien un met basketbols,bet ir jau kam tas tīk tpaēc noliegt to nevar,katram savs..šovakar biatlonā intriga tikai par pirmo trijnieku,nu Latvijas pirmais etaps Rastorgujevs pacīnīsies ,bet pārējie..
Intriga vai Slotiņš tiks pie starta. Piekrītu ka ir cilvēki ,kuriem skrien - met basketbols patīk. Kādreiz paskatos Bertāna vai Porziņģa spēli un tad arī saprotu ka NBA un Eirolīgas basketbola stili ir krasi atšķirīgi. Gaumes jautājums kas kuram labāk patīk.

  -1 [+] [-]

, 2019-12-07 15:52, pirms 5 gadiem
Gīliss nopelna noraidījumu-Dinamo klasika!

     [+] [-]

, 2019-12-07 15:55, pirms 5 gadiem
Punktu donori no Rīgas ..kauns..

  -1 [+] [-]

, 2019-12-07 15:55, pirms 5 gadiem
Salakam otrā kļūda šodien. Pēdējās 2 spēlēs jau 3 vārti uz Salaka rēķina.

  +2 [+] [-]

, 2019-12-07 15:56, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Salakam otrā kļūda šodien. Pēdējās 2 spēlēs jau 3 vārti uz Salaka rēķina.
Ankipān- meklē..

     [+] [-]

, 2019-12-07 15:57, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Intriga vai Slotiņš tiks pie starta. Piekrītu ka ir cilvēki ,kuriem skrien - met basketbols patīk. Kādreiz paskatos Bertāna vai Porziņģa spēli un tad arī saprotu ka NBA un Eirolīgas basketbola stili ir krasi atšķirīgi. Gaumes jautājums kas kuram labāk patīk.
Nu ja skatījies Mavs un Lakers spēli,tad nevar teikt,ka tur bija skriet un met basketbols-bija diezgan cītīga aizsardzība jau no pirmajām minūtēm.Spēles ir dažādas.Un NBA arī ne katrs var spēlēt-dažam Eiropas snaiperim būtu problēmas regulāri iemest NBA no 7,5 metriem!

  +2 [+] [-]

, 2019-12-07 15:59, pirms 5 gadiem
Kad Juris nākamās utis pirks???

  +1 [+] [-]

, 2019-12-07 16:02, pirms 5 gadiem
Sākās sieviešu skeletons. Uz starta 25 sportistes.

     [+] [-]

, 2019-12-07 16:03, pirms 5 gadiem
Kuldam nav jau kāds -4

     [+] [-]

, 2019-12-07 16:03, pirms 5 gadiem
jeepis59 rakstīja: taisnība Namejam,gols pēc pirmkārt Sedikova kļūdas zaudējot ripu,otrkārt salaka kļuda neizvēloties pareizo vietu vārtos atsedzot tālo stūri,viņš ,,neizjuta pareizi vārtu vietu'..
Nu mums domas dalās-tur nemaz tā nevarēja visus vārtus nosegt!Arī NHL šādus golus vārtsargi regulāri ielaiž,ja spēcīgi trāpa pašā augšējā stūrī.Tā jau Salāks daudz nosedza izslidojot,to arī komentētāji atzīmēja.

     [+] [-]

, 2019-12-07 16:03, pirms 5 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Nu ja skatījies Mavs un Lakers spēli,tad nevar teikt,ka tur bija skriet un met basketbols-bija diezgan cītīga aizsardzība jau no pirmajām minūtēm.Spēles ir dažādas.Un NBA arī ne katrs var spēlēt-dažam Eiropas snaiperim būtu problēmas regulāri iemest NBA no 7,5 metriem!
Vienmēr ir izņēmumi, bet runāju par kopējām tendencēm.

     [+] [-]

, 2019-12-07 16:03, pirms 5 gadiem
aivo50 rakstīja: Kad Juris nākamās utis pirks???
Tā kā laiks būtu.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-07 16:04, pirms 5 gadiem
Kasparens rakstīja: Ankipān- meklē..
Salākam % drīz būs tāds pats kā Gudim. Un golus arī viņš nemet!
Ankipān - meklē...

     [+] [-]

, 2019-12-07 16:04, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Sākās sieviešu skeletons. Uz starta 25 sportistes.
Cik valstis pārstāvētas?

  -1 [+] [-]

, 2019-12-07 16:06, pirms 5 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Salākam % drīz būs tāds pats kā Gudim. Un golus arī viņš nemet!
Ankipān - meklē...
Tas ir pēcgudļevska sindroms. Spēlētāji nevar atiet no šoka par Gudļevska izgāzto sezonu..

  +3 [+] [-]

, 2019-12-07 16:08, pirms 5 gadiem
Kasparens rakstīja: Tas ir pēcgudļevska sindroms. Spēlētāji nevar atiet no šoka par Gudļevska izgāzto sezonu..
Jā un vismaz pēdējās piecas sezonas tā

     [+] [-]

, 2019-12-07 16:11, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cik valstis pārstāvētas?
15 valstis. 5 valstīm par 3 sportistēm (ASV, Kanāda, Krievija, Vācija, Lielbritānija) un 10 valstis ar 1 sportisti.

     [+] [-]

, 2019-12-07 16:12, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: 15 valstis. 5 valstīm par 3 sportistēm (ASV, Kanāda, Krievija, Vācija, Lielbritānija) un 10 valstis ar 1 sportisti.
Kuras ar 1 sportisti?

     [+] [-]

, 2019-12-07 16:14, pirms 5 gadiem
Spēlējot ar pirmo sastāvu rezultāti tak nebij labāki .
Tākā Ankipānam nevajadzētu akcentu likt un vainu uz traumēto pusi ...

     [+] [-]

, 2019-12-07 16:17, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kuras ar 1 sportisti?
https://www.ibsf.org/en/

  -1 [+] [-]

, 2019-12-07 16:27, pirms 5 gadiem
Dinamo impotence turpinās

     [+] [-]

, 2019-12-07 16:28, pirms 5 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Lasīju reportāžu par Žalgiri, kā leiši savu klubu atbalsta, kā tas kļuvis par daļu no nacionālās identitātes. A mums krievu bomži ģinama, posļednaja mesta un spiedzoši bērni arēnā. :/
ga
Tas ir taapeec, ka leishos nav taadu Upesdegliu, kuri heitotu
Kaut gan iemeslu heitot ir atliku likaam Labaak ir Krievi, nekaa neegeri tautas klubaa!

     [+] [-]

, 2019-12-07 16:33, pirms 5 gadiem
Smieklīgi..Dinamo tautas klubs..neko dumāku neesu lasījis..ņemot vērā to cik nevajadzīgu leģionāru un vēl bars utaino savilkts..viņi neviens te nav vajadzīgs..

     [+] [-]

, 2019-12-07 17:05, pirms 5 gadiem
Zāğis jau protams bij gaidāms, ber ar otro/trešo sastāvu atspēlēties gandrīz ...
Visu cieņu Dinai!
Uz spēlēm protams neeju kamēr åzis par treneri, bet gribētos gan aiziet...
😎