Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Eksperts: "Dinamo" vairs nespēlē Pekas "dumjo" hokeju

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Eksperts: "Dinamo" vairs nespēlē Pekas "dumjo" hokeju
Rīgas "Dinamo" fani
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Rīgas "Dinamo" ir nostiprinājies KHL Rietumu konferences trešajā vietā. Laikrakstu "Diena" un "Latvijas Avīze" eksperti atzinīgi izsakās par sasniegto. Hokeja skolas treneris Juris Ozols atzīst, ka demonstrētais hokejs vairs nav primitīvs, kurā visu laiku izmanto vienu sistēmu. Nacionālās izlases bijušais aizsargs Oļegs Sorokins norāda uz spēlēšanu Latvijas hokeja manierē, kas dod rezultātu. Treneru padomes vadītājs Gints Bisenieks redz vasaras darbu un treneru kontaktu ar spēlētājiem.

Juris Ozols, HS "Rīga" treneris
- "Par "Dinamo" šīs sezonas sniegumu esmu ļoti pārsteigts. Mums ir it kā viduvēji leģionāri, bet taisa rezultātu. Visi ir kā viens, komandā valda laba ķīmija. Pavlovu ieliek vienā maiņā ar Hosu un Vilsonu un aiziet, ieeļļojas. Šogad ir komanda un tajā svarīgs ir Sanda Ozoliņa faktors. Artim Ābolam tas ir liels pluss, ka Ozoliņš atgriezies Rīgā, bet cepuri nost arī Arta priekšā, viņš spēlētājus pareizi izmanto. Artis koriģē taktiku atkarībā no pretinieka. Peka Rautakallio visu laiku izmantoja vienu sistēmu, bet tajā vajadzēja milzīgu fizisko sagatavotību, turklāt visu sezonu tā nevar dragāt. "Dinamo" vairs nespēlē Pekas dumjo hokeju, bet gan gudri, un man tas ļoti atgādina Jūliusa Šuplera laikus, tikai ar to starpību, ka džeki tagad ir pieredzējušāki, labāk jūtas šajā līgā un arī vārtsargs var pavilkt - Telkvists šosezon ir viens no labākajiem KHL. Cik zinu, viņam ir ļoti laba saskaņa ar Juri Klodānu. Spēlētāju rotācija dod augļus - atnāk pēc traumas Haščāks un Cipulis, gūst vārtus. Varbūt tā ir veiksme, bet tā arī vajadzīga, un puiši jau paši saka - pagājušajā sezonā mēs ar vieniem vārtiem visu laiku zaudējām, šogad - uzvaram."

Oļegs Sorokins, hokeja eksperts
- Šosezon "Dinamo" spēlē Latvijas hokeja manierē, tāpēc arī ir rezultāts. Es jau to esmu teicis, ka vidējā līmenī Latvijas hokejisti ir gudrākie pasaulē. Mums ir taktiski bagātīgākais arsenāls, komanda ir labā kondīcijā. Tas, protams, ir treneru nopelns. Viņu prasme izvēlēties konkrētajai spēlei atbilstošāko taktiku. Ir arī redzams, ka komanda šosezon spēlē ar pārliecību. Vienīgi Krišjānim Rēdliham tās vēl nav, bet ceru, ka ar laiku būs. Ir miers. Vispirms jau to redzam Telkvista sniegumā, kurš, iespējams, aizvada savu labāko sezonu. Statistika lielā mērā atspoguļo katra pienesumu, tikai Gints Meija par padarīto darba apjomu uz laukuma būtu pelnīijs vairāk punktu. Treneriem ir zināma uzvaras formula, tāpēc arī ir rezultāts.

Gints Bisenieks, LHF Treneru padomes priekšsēdētājs
- Pirmkārt, ir redzams, ka ir bijis kārtīgs vasaras darbs, otrkārt, treneriem ir izveidojies ļoti labs kontakts ar spēlētājiem. Vieni zina, ko prasīt, otri - kā to izpildīt. Šosezon patiešām ir vienota komanda. Es pat teiktu, ka spēcīgākais "Dinamo" kopš komandas atjaunošanas. Panākumu pamatā ir arī prasme spēles gaitā izvēlēties piemērotāko taktiku. Ja ir pārsvars, komanda izvēlas aizsardzības modeli, savukārt, ja vajag atspēlēties, atkal tiek uzspiests uz pareizajām notīm. Ir izveidojusies nepieciešamā mijiedarbība starp treneriem un spēlētājiem. Varbūt kaut kas līdzīgs bija Šuplera laikā, bet tagad tas ir īpaši izteikti, ka nav vairs katrs par sevi. Vienotam kolektīvam sporta spēlēs ir milzīga nozīme, un šis ir uzskatāms piemērs.

Jānis Barkāns, Rīgas "Dinamo" fanu kluba vadītājs
- Komandas sniegums ir loģisks iznākums, jo jau pagājušās sezonas beigās Cerības kausa izcīņā bija redzams, ka šosezon būs labāk. Galvenais nopelns ir trenerim Artim Ābolam. Pavasarī mums ar viņu bija gara saruna. Jau tad es sapratu, ka viņš ir lietaskoks. Artis ļoti pārliecinoši izklāstīja savu hokeja filozofiju, ka pa druskai ir paņēmis kaut ko no Jūliusa Šuplera, Pekas Rautakallio, ka arī viņam pašam ir savs redzējums, kā viss būtu jādara. Viņš kā vienaudzis labi zina, ko no kura var prasīt. Piemēram, Ņiživijs labi nospēlē vienu maču, bet tad viņam atkal tiek dota iespēja atvilkt elpu. Normunds Sējējs iespēju robežās ir veicis labu sastāva komplektāciju, bet Ozoliņš, protams, ir labākais kapteinis.

Izmantotie resursi:
"Latvijas Avīze"
"Diena"

1 2 48 komentāri

     [+] [-]

, 2013-11-04 18:25, pirms 11 gadiem
Tas jau ir vairāk kā skaidrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2013-11-04 18:42, pirms 11 gadiem
1. Saksim jau ar to, ka sastavs daudz labaks.
Bez Pujaca un Ozolina un Hosas, Vilsona(viena slikta sezona pa visu karjeru)- nekas nebutu.

2. Nav NHL speletaju.

3. Pec sezonas, kur daudz tika spelets pret NHL profesionaliem- musu jaunajiem un ne tik jaunajiem- ir uzlabojushas prasmes aizsardzibaa.

4. Izskatas, ka Telkvistam ir loti svarigi, ka cits konkurents elpo aiz muguras, tad vinsh var paradit- labaku sniegumu.

Protams ari fiziskais un Ābola un treneru sastaaavs, kaa tika mineets.

  +3 [+] [-]

, 2013-11-04 18:47, pirms 11 gadiem
hhhhhhh, taktiski labāk sagatavoti
lai tā būtu, reāli mums jaunā dinamo paaudze velk klāt kā nebija pirms 2iem gadiem un līdz ar to arī vidējais līmenis labāks plus spēlētaji ir ieguvuši kausu.

var smieties cik grib bet neko nesasniegušs sportists neko nesasniegs savā nodabā un spēlēs kā māk, toties tie kas ieguvuši kausu zin katras spēles vērtību, katras nomaiņas vērtību, te arī rezultāts, vienīgā starpība starp pekas laikiem ir ta ka mēs pēdējā periodā ja esam priekšā ieveļamies totālā otkatā, skats baismīģs bet rezultātu dod. un tas ir galvenais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2013-11-04 19:12, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: 1. Saksim jau ar to, ka sastavs daudz labaks.
Bez Pujaca un Ozolina un Hosas, Vilsona(viena slikta sezona pa visu karjeru)- nekas nebutu.

2. Nav NHL speletaju.

3. Pec sezonas, kur daudz tika spelets pret NHL profesionaliem- musu jaunajiem un ne tik jaunajiem- ir uzlabojushas prasmes aizsardzibaa.

4. Izskatas, ka Telkvistam ir loti svarigi, ka cits konkurents elpo aiz muguras, tad vinsh var paradit- labaku sniegumu.

Protams ari fiziskais un Ābola un treneru sastaaavs, kaa tika mineets.
Vienīgais, kur nepiekrītu, Telkvistam aiz muguras tiešām ir konkurents, bet viņš ir pārliecinošs 1.numurs komandā. Ja viņu rausta, tā kā toreiz ar Holtu un viņu, tad īsti nav aršanas.

  +3 [+] [-]

, 2013-11-04 19:22, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Jānis Barkāns, Rīgas "Dinamo" fanu kluba vadītājs
- Komandas sniegums ir loģisks iznākums, jo jau pagājušās sezonas beigās Cerības kausa izcīņā bija redzams, ka šosezon būs labāk.




kas tur bija redzams? tur bija redzams tas ka piemeram tā pati Minska vispar negribeja spelet tādā kausa izcīņā!

Redzams tur bija tas ka šogad lideri bus Upitis, Skvorcovs, abi bija lideri.. Bukarts spideja, bet pazuda.. tagad pedeja laika atkal uzpeldejis bet 20 speles kluseja..

Nadezdas kausa NEKAS nebija redzams!
Eu, nu ej tak pasmirdi kādā citā saitā! Hokeja experts atradies ibio!...

  +6 [+] [-]

, 2013-11-04 19:25, pirms 11 gadiem
Cerams, ka Dinamo turpmāk vadīs tikai pašmāju kadri!

  +9 [+] [-]

, 2013-11-04 19:26, pirms 11 gadiem
Daugavpils taurētājs rakstīja: Pekka reāli ir vienīgais cienījamais treneris kāds vadījis Ģinamku..
Bet tā jau ir, salagu komandai ir vajadzīgs salaga pie stūres. Ģinamo no augšas līdz apakšai ir mīkstie
Vēlies sito varbūt pateikt visai komandai personīgi pirms kādas no spēlēm mājās? Varam sakārtot, lai Tevi pat palaiž pa velti uz šo spēli...

  +5 [+] [-]

, 2013-11-04 19:26, pirms 11 gadiem
Īsti nepiekrītu tiem, kuri saka, ka RD spēlē kaut ko ļoti tuvu tipiskam "latviešu hokejam", kas ir arizteiktu akcentu uz uzbrukumu. Par to liecina, tas, ka esam 3.v. visā līgā pēc zaudētajiem vārtiem. Un tas ne tuvu nav tikai Telly nopelns - aizsadzībā spēlē viss piecnieks. Rezultativitāte nav izteikta, bet to ko iemetam, to protam nosargāt. Ir bijušas spēles, kur redzams, ka protam arī atspēlieties, kam ir 2 komponeneti - spēja pamainīt taktiku un raksturs. Drīzāk, jā, spēlējam gudri, tas ir - taktiski dažādi atkarībā no nepieciešamības un līdz ar to potenciāls tiek izmantots tuvu 100%. No šejiens arī stabilitāte rezutātos - izteiktas "bedres" līdz šim vēl nav bijis.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-04 19:35, pirms 11 gadiem
Ak dies,kas tas par tādu "eskpertu"? Nu jā cilvēks ir hokejā,bet nu vienīgais,kas liecina par dumjumu ir viņa izteikumi un nevis Pekas hokejs. Tieši pie Pekas sākām kārtīgi spēlēt,lai gan mūsu liela daļa hokejistu bija par mīkstu,nevarēja pavilkt un galvenā problēmā bija momentu realizācija.

  +5 [+] [-]

, 2013-11-04 19:55, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Jānis Barkāns, Rīgas "Dinamo" fanu kluba vadītājs
- Komandas sniegums ir loģisks iznākums, jo jau pagājušās sezonas beigās Cerības kausa izcīņā bija redzams, ka šosezon būs labāk.




kas tur bija redzams? tur bija redzams tas ka piemeram tā pati Minska vispar negribeja spelet tādā kausa izcīņā!

Redzams tur bija tas ka šogad lideri bus Upitis, Skvorcovs, abi bija lideri.. Bukarts spideja, bet pazuda.. tagad pedeja laika atkal uzpeldejis bet 20 speles kluseja..

Nadezdas kausa NEKAS nebija redzams!
Cerību kausā bija redzma kā apetīte rodas ēdot, kā veidojas laba komanda, iegūst uzvarētāju psiholoģija. Bija redzams Ābola padarītais darbs. Iespējams ja nebūtu Cerību kauss ,šogad tik labi neveiktos. ābols kā treneris guva turnīrā labu motivāciju. Tā kārtīgi nespēlēja tikai Minska, pārējie bija vairāk vai mazāk motivēti, protams ne tā kā regulārā čempionātā, bet tieši šeit parādās raksturs, tā ir māksla atrast sevī motivāciju.

  +4 [+] [-]

, 2013-11-04 19:56, pirms 11 gadiem
Kopumā ir daudz labas lietas, bet 2 kas patiešām pārsteidz. Telkvista sniegums un mūsu ļoti labā fiziskā sagatavotība-tā ir pat izcila. Ar šādu fizisko gatavību var kalnus gāzt. Patiešām ir jautājums vai izturēsim tā visu sezonu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-04 20:30, pirms 11 gadiem
Atceros, kā daudzi sportacentra lietotāji pirms sezonas bija skeptiski noskaņoti. Ar šādu sastāvu varēšot tikai par Naģeždas kausu cīnīties utt. Bet redz kā nu ir sanācis.

  +4 [+] [-]

, 2013-11-04 20:38, pirms 11 gadiem
xxx77lv rakstīja: Vēlies sito varbūt pateikt visai komandai personīgi pirms kādas no spēlēm mājās? Varam sakārtot, lai Tevi pat palaiž pa velti uz šo spēli...
Īsti vīri ar tādiem pajoliņiem un salagām, kā Daugavpils taurētājs, rokas nesmēre...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-04 21:10, pirms 11 gadiem
Daugavpils taurētājs rakstīja: Tu domā es baigi slēpjos, ja kādam ir grūti sagremot patiesību, tad tās nav manas problēmas.
Neviens jau nesaka, ka slēpies! Ne jau par slēpšanos ir runa... Vnk pasaki so patiesību acīs komandai, jo viņi jau laikam to vēl nezin... Kā jau teicu - varu palīdzēt noorganizēt šādu tikšanos...
Slēpts komentārs: Ha-ha

     [+] [-]

, 2013-11-04 21:30, pirms 11 gadiem
Ha-ha rakstīja: visi ekspertu spriedumi ir neparezi, velk viens pats Telkvists, ja vins pie Pekas ta butu stavejis , tad peka vel tagad butu Abola vieta.......sogad 1,59 goli spele, pagajusgad 2,62,,,,,,,,,,visas speles metienu vairak ir pretiniekiem..........sezam ka lohi sava zona un atmetamies, pretigi skatities.......sita halava driz beigsies , un tas bus pareizi.........
tad jau sanaak,ka hokejs ir visa viena liela haljava. Un veiksme ir janopelna, kaa teica Dārziņš. Tas, ka Dinamo veicas nenoziimee, ka vinji ir vaaji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-04 21:45, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: ja gan,un tie metieni pa Telkvista vartiem visi bija identiski vienadi,tikai sogad Tellijs ker,bet gadu atpakal ne,vai ne ta? dzelzaina logika,vecit,dzelzaina! ja un vel kas,Tellijs viens pats tiek gala ar metieniem,kamer laukuma speletaji to vien dara ka novero so processu ar lielu sajusmu un lepnuma sajutu par izcilo goliju!
Viņi sēž uz apmales un liek likmes, vai Tellijs ielaidīs, vai nē.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-04 22:12, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Ak dies,kas tas par tādu "eskpertu"? Nu jā cilvēks ir hokejā,bet nu vienīgais,kas liecina par dumjumu ir viņa izteikumi un nevis Pekas hokejs. Tieši pie Pekas sākām kārtīgi spēlēt,lai gan mūsu liela daļa hokejistu bija par mīkstu,nevarēja pavilkt un galvenā problēmā bija momentu realizācija.
Es piekriitu, ka Pekas hokejam nebija ne vainas, bet probleema taa, ka taadam stilam vajag ljoti labu fizuhu. Tam pieraadijums bija milziigais daudzums momentu, kuri netika realizeeti. Nevar buut, ka neveicas visas sezonas garumaa, vnk dzeki bija noskreejushies, tapeec arii nebija speeka paarliecinoshi nosleegt momentu. Bet sava vaina jaauznjemas Pekam, jo komanda gatavojaas vasaraa peec vinja sagatavotaa treninju plaana, taapeec saukt chaljus par miikstajiem, manupraat, nav korekti.

     [+] [-]

, 2013-11-04 22:33, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Jānis Barkāns, Rīgas "Dinamo" fanu kluba vadītājs
- Komandas sniegums ir loģisks iznākums, jo jau pagājušās sezonas beigās Cerības kausa izcīņā bija redzams, ka šosezon būs labāk.




kas tur bija redzams? tur bija redzams tas ka piemeram tā pati Minska vispar negribeja spelet tādā kausa izcīņā!

Redzams tur bija tas ka šogad lideri bus Upitis, Skvorcovs, abi bija lideri.. Bukarts spideja, bet pazuda.. tagad pedeja laika atkal uzpeldejis bet 20 speles kluseja..

Nadezdas kausa NEKAS nebija redzams!
man jau šķiet ka bija gan redzams.. tieši cīņasspars un velme uzvarēt, komanda

  +6 [+] [-]

, 2013-11-04 22:46, pirms 11 gadiem
Eu, veči, ko jūs te murgojat par Pekku? Nav, protams, labi trenerim cita trenera redzējumu saukt par dumju, bet nu bija tas Pekkas hokejs primitīvs līdz nelabumam, lai justu cik tas bija nebaudāms nevajag obligāti būt par hokeja ekspertu. Cik spēles bija, kad mūsējie meta tikai mešanas pēc ar kvantitāti mēģinot panākt rezultātu... Tam pašam Košečkinam un citiem tik lādēja precīzi pa emblēmu uz krūtīm no visādiem stūriem un 0 leņķiem, uzlabojot pretinieku vārtu vīru statistiku. Un tā nolemtības sajūta, ko pat pie TV varēja just, ja trešo trešdaļu iesākām ar -1 vai -2 vārtiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-11-04 22:55, pirms 11 gadiem
Veiksmīgā sezonas starta iemesli ,manuprāt dziļi nav jārok. Proti - veiksmīga Telkvista spēle, sakarīgi leģionāri,laba fiziskā sagatavotība.Pati spēle ,jāteic godīgi,ir diezgan nebaudāma.Bet ja ir rezultāts - uzvarētājus netiesā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 48 komentāri