Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Savickis lūkos pastiprināt "Dinamo" ar jaunajiem Krievijas spēlētājiem

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Savickis lūkos pastiprināt "Dinamo" ar jaunajiem Krievijas spēlētājiem
Juris Savickis
Foto: dinamoriga.lv

Rīgas "Dinamo" padomes priekšsēdētājs Juris Savickis sarunā ar kaimiņzemes reportieri atklāj, ka nākamās sezonas sastāvu cer papildināt ar jaunajiem Krievijas hokejistiem, kuri lielajos krievu klubos nespēlē pietiekami lielu lomu.

Juris Savickis: "Jaunajā sezonā kluba finansējumam nebūtu jāsamazinās. Komandā gan būs mazāk ārzemnieku. Esam redzējuši, ka Krievijā ir ļoti labi jaunie puiši, kuri kaut kādu iemeslu dēļ vadošajos Krievijas klubos netiek pamatsastāvā. Mums viņi būtu derīgi. Piemēram, jaunie hokejisti, kuri spēlē krievu lielo klubu ceturtajos virknējumos, pie mums varētu darboties otrajos vai trešajos. Līdz ar to mēs noteikti izpētīsim šo tirgu."

No aizvadītās sezonas leģionāriem kanādietis Stīvens Seigo bija rīdzinieku otrais rezultatīvākais aizsargs - 19 punkti 53 spēlēs, tiesa, lietderības koeficients (-16) sanāca sliktākais komandā. Rīdzinieku ceturtais rezultatīvākais uzbrucējs bija amerikānis Tims Sestito - 23 punkti 50 spēlēs, regulārās sezonas izskaņu viņam pabojāja savainojums.

Kā jau ziņots, iepriekš Rīgas dinamiešu vadītājs atklāja, ka kā galvenā trenera kandidāts tiek izskatīts arī Harijs Vītoliņš, kurš aizvadītajā sezonā zaudēja darbu Maskavas "Dynamo". Normunds Sējējs regulārās sezonas otrajā pusē pildīja Rīgas "Dinamo" galvenā trenera pienākumus, taču uz nākamo sezonu viņš ir apstiprināts tikai kā ģenerālmenedžeris. Rietumu konferencē komanda šosezon finišēja 12. vietā un nekvalificējās izslēgšanas mačiem.

Izmantotie resursi:
tass.ru

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2016-03-03 15:28, pirms 9 gadiem
Cik stūrgalvīgam ir jābūt, lai kāptu uz tā paša grābekļa atkal un atkal?
Viss velk uz to, ka savāks kaut kādus spēlētājus, tad pieliks kaut kādu treneri un viss gatavs sezonai. Arvien vairāk šis projekts atgādina Krievijas naudas pārbīdīšanu uz Eiropu, nevis sportiskos principus.

  +5 [+] [-]

, 2016-03-03 15:29, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Būtu dīvaini, ja būtu savādāk. To saka cilvēks, kurš 9. maijā nevēlās Latvijas izlasei uzvaru. Protams TRTD kontingentam, tas netraucēs sezonas sākumā Arēnā uzgavilēt šim kangaram.
Es laikam ar skaitos TRTD kontingents, bet savicka dēļ ne reizi neesmu plaukstas sasistis. Tas, ko viņš muld, man pa vienu ausi iekšā, pa otru ārā.
Bet šis jau ir par traku. Ok, viens, maksimums divi krievi mūsu komandā vēl būs pieņemami, bet ja izveidos veselu krievu maiņu, tad nāksies iztikt bez laba hokeja.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-03 15:31, pirms 9 gadiem
pareizi Jurij, vairāk krievu un komandu pārcelt uz Pleskavu. Skanētu lepni- Pskovskije Okupanti.

  -1 [+] [-]

, 2016-03-03 15:34, pirms 9 gadiem
A-Burts no Eiropas rakstīja: Gēnos gan nekas tāds nav, vairāk gan pēdējo divarpus dekāžu ar informatīvās telpas palīdzību iezombētājās smadzenēs Ru kur arī parādās uz Glābējzvaniem, Lesijām, Simpsoniem, Beverlihilzām un citiem Holivūdas mēsliem izaugusī paaudze!
Taisnība gan. Arī austrumu bēgļi masveidā aplaužas kad nonāk Eiropā jo atskārš ka dzīve nemaz nav tāda kā to rāda rietumu filmās un seriālos, bet atpakaļ ceļam skanoša nepietiek.

  +2 [+] [-]

, 2016-03-03 15:35, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Pagaidām viss iet uz to, ka DR priecēs mūs arī nākošā sezonā. Redzēsim cik leģionāri būs. Citas KHL ārzemju komandas izmanto vairāk leģionārus kā DR. Ar somu leģionāriem mums neveicās (lai arī Luseniuss man patika).
Krievi no komandu ceturtām maiņām nez vai būtiski pastiprinās DR, ja vien tās nav TOP komandu 4 maiņas. Toluzakovs izskatījās neslikts, bet vai ir vērts ņemt tādus 3-4. Labāk jau skatīties rietumu virzienā meklējot leģionārus.
Cienu šo tēlu, nekad nemaina savu nostāju, vienmēr gatavs krist un celties par savu pārliecību, mani pat nevajag pārliecināt, ka viņam par šo maksā, droši vien ka tā nav, gluži kā Rubiks, nekad kažoku nemaina.

Un kādi vārdi - turpinās mūs priecēt. Te nu jāsaka, ka šim es piekrītu par visiem 100%. Jo kā gan citādi, ja pirms Jaunā gada atkal atlaidīs algu saraksta augšgalā esošos, tāpat ap Ziemassvētkiem būs skaidrs, ka Playoff arī šajā gadā nebūs, respektīvi arvien mazāk cilvēku fanos un interesēsies par šo klubu, līdz ar to netiks nevajadzīgi tērēta nauda, tā paliks ģimenes budžetā, iespējams bērni aizbrauks kādā ceļojumā, ir taču tik daudz iespēju, kur citur to naudu iztērēt, un protams, galvenais veselība, mazāk stresa,uztraukumu, vairāk pozitīva ikdienā. Tas tiešām ir tas, kas mūs priecē visvairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-03-03 15:41, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Pagaidām viss iet uz to, ka DR priecēs mūs arī nākošā sezonā...
Noņem brilles rozā. Nekas jau nav mainījies. RD seko savam pagājušā gada plānam. Tā, ka ir reālas iespējas, ka nākošā sezona būs šīs sezonas turpinājums.
Pasaulē ir daudz labu hokejistu, kuri nespēlē NHL. Ir daudz tādi, kuri labprāt mēģinātu tikt KHL. Vai tiešām Sējējs nemāk angliski un visi epasti automātiski aiziet spamā?
ASV, Kanāda, Zviedrija, Somija, Šveice, Vācija arī Francija, Austrija. Visur var atrast spēlētājus. Taču jāsāk bija ar treneri!

  -4 [+] [-]

, 2016-03-03 15:45, pirms 9 gadiem
Nesaprotu ko te dazi dzivnieki dirs ka nevajag mums krievus, ka uz Spelem vairs nejiesu ja bus krievu speletaji, krievu himnu vajag iemacities, kas tas par su..em, visu dzivi dzivo kopa un strada kopa un tad tadus meslus raksta! Ja ir riebigie krievi un pedejas ma..as bet jus esat tadi pasi tikai tikai passe jums ir cita! Kauns klausities te dazus labus Latviesus, navajag krist lidz tadam limenim! Kada vaina bus ja Dinamo 2-3 krievi speles un speles ar raksturu nevis sezonu atslidos! Un neviens nepiespiez skatities Dinamo speles, un ja nav ko abd..st tad sac ar pasu sevi!

  -1 [+] [-]

, 2016-03-03 15:47, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Sedlaček; Ivanov - Sesito - Toluzakov; Kapustin - Sotnieks; Podzinsh - Pavlovs - Ņikitin; Lazarev - Koškin; Jelisejevs - Mamikin - Bočkarev; Redlihs - Galviņš; Kulda - Jeremejev - Popihin; Skorohodov - Polugubov.
Njā, izvēlējies arī uzvārdus. kāposts, pogainais, lāzernieks, kaķinieks, mucinieks, dupsiņš, ātrgājējs, puslūpiņš.
Nu jācer ka tik daudz viņu nebūs, un atradīs vietu saviem špīleriem kuri vēlēsies spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-03-03 15:52, pirms 9 gadiem
(O_O) rakstīja: Noņem brilles rozā. Nekas jau nav mainījies. RD seko savam pagājušā gada plānam. Tā, ka ir reālas iespējas, ka nākošā sezona būs šīs sezonas turpinājums.
Pasaulē ir daudz labu hokejistu, kuri nespēlē NHL. Ir daudz tādi, kuri labprāt mēģinātu tikt KHL. Vai tiešām Sējējs nemāk angliski un visi epasti automātiski aiziet spamā?
ASV, Kanāda, Zviedrija, Somija, Šveice, Vācija arī Francija, Austrija. Visur var atrast spēlētājus. Taču jāsāk bija ar treneri!
Tu tiešām tici, ka Sējējs tur kaut ko nosaka? Īpaši pēc intervijas sporta studijā ar čekistu Savicki? Savickis tur visu nosaka, pārējie tur tik izpilda čekista pavēles, lai arī stulbas, bet pilda. Viss kā pie sovjetikiem!
Un treneri čekists izraudzīsies pats, tagad izskatot Vītoliņa kandidatūru, kurš esot pieteicies uz konkursu uz tādu godu , kā trenēt TRTD
p.s. tajā intervijā arī netieši tika norādīts krievu sponsors Eriel vai kā tur tā naftas kompānija, tieši tie paši , kas Spartak sponsori, un Toluzakovs kā reiz no Spartaka nokļuva šeit! Lūk tur nosaka kāds būs TRTD, jeb kas maksā, tas regulē! nevis Sējējs kaut kāds!

     [+] [-]

, 2016-03-03 15:54, pirms 9 gadiem
(O_O) rakstīja: Noņem brilles rozā. Nekas jau nav mainījies. RD seko savam pagājušā gada plānam. Tā, ka ir reālas iespējas, ka nākošā sezona būs šīs sezonas turpinājums.
Pasaulē ir daudz labu hokejistu, kuri nespēlē NHL. Ir daudz tādi, kuri labprāt mēģinātu tikt KHL. Vai tiešām Sējējs nemāk angliski un visi epasti automātiski aiziet spamā?
ASV, Kanāda, Zviedrija, Somija, Šveice, Vācija arī Francija, Austrija. Visur var atrast spēlētājus. Taču jāsāk bija ar treneri!
p.s. ja neesi redzējis tad paklausies uzmanīgi un sapratīsi, ka TRTD nav nekāda sakara ar Latviju, tur visu nosaka krievi caur Savicki jeb kas maksā:
https://www.facebook.com/video.php?...

     [+] [-]

, 2016-03-03 15:57, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Tu tiešām tici, ka Sējējs tur kaut ko nosaka? Īpaši pēc intervijas sporta studijā ar čekistu Savicki? Savickis tur visu nosaka, pārējie tur tik izpilda čekista pavēles, lai arī stulbas, bet pilda. Viss kā pie sovjetikiem!
Un treneri čekists izraudzīsies pats, tagad izskatot Vītoliņa kandidatūru, kurš esot pieteicies uz konkursu uz tādu godu , kā trenēt TRTD
p.s. tajā intervijā arī netieši tika norādīts krievu sponsors Eriel vai kā tur tā naftas kompānija, tieši tie paši , kas Spartak sponsori, un Toluzakovs kā reiz no Spartaka nokļuva šeit! Lūk tur nosaka kāds būs TRTD, jeb kas maksā, tas regulē! nevis Sējējs kaut kāds!
Beidz muldēt jo tādas pašas muļķibas pirms gada tu rakstīji par Medveščaku. Līdz nākamajai sezonai vēl pusgads un pats Savickis vēl neko nezin kas tur spēlēs.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-03 15:58, pirms 9 gadiem
Vītoliņš gerai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-03-03 16:05, pirms 9 gadiem
Njaa katra normala valstii visa kautka sporta veida sisteema( ja taada ir ) ir veidota lai varetu augt pashmaaju jaunie sportisti - ja to sak izmantot citas valsts sportisti aatiistiishanai un to saka atklati - piiiiiii piiiiiiiiiiiii piiiiiiiiiiii piiiiiiiiiiiiiii.. ni odnoi normaljnoi bukvi - odni matnije wipjawwije

  +4 [+] [-]

, 2016-03-03 16:10, pirms 9 gadiem
Dan4iks rakstīja: Nesaprotu ko te dazi dzivnieki dirs ka nevajag mums krievus, ka uz Spelem vairs nejiesu ja bus krievu speletaji, krievu himnu vajag iemacities, kas tas par su..em, visu dzivi dzivo kopa un strada kopa un tad tadus meslus raksta!
Dzīvo un strādā kopā, jo viņi te ar varu ievazājās. Aicināti viņi ar saviem "b*ed un na*uj" te nav bijuši nekad.

  -1 [+] [-]

, 2016-03-03 16:18, pirms 9 gadiem
Sliktak par musu balerinam jau nebus! Visi baigie zvaigzes palikusi un hokeja eksperti

     [+] [-]

, 2016-03-03 16:26, pirms 9 gadiem
Tad klubs kļūs par tādu pat krievu klubu kā 70 gadu beigās un 80 pirmajā pusē ,kad Dinamo dažās sezonās tikai 1-2 letiņi spēlēja ,bet pārējie migranti no Krievijas.

     [+] [-]

, 2016-03-03 16:33, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Tad klubs kļūs par tādu pat krievu klubu kā 70 gadu beigās un 80 pirmajā pusē ,kad Dinamo dažās sezonās tikai 1-2 letiņi spēlēja ,bet pārējie migranti no Krievijas.
Kur tādi pamuļķi rodas jo pats Savickis taču saka ka nākamajā sezonā spēlēs mazāk ārzemieku

Juris Savickis: "Jaunajā sezonā kluba finansējumam nebūtu jāsamazinās. Komandā gan būs mazāk ārzemnieku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-03 16:36, pirms 9 gadiem
Savickim okupacija nav bijusi,jo visi krievi ir no padomju savienibas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-03 16:52, pirms 9 gadiem
Pēdējās 2 spēlēs kad Rīgas Dinamo uzvarēja Maskavu un SKA tad komandā vispār spēlēja tikai 2 ārzemnieki Saigo un Toluzakovs. Manā skatījumā ārzemnieki vispār nav vajadzīgi jo ar viņiem komanda tā pat labāk nespēlē.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-03 16:56, pirms 9 gadiem
Kardināls rakstīja: Tie ir tie paši komentētāji, kas troļļo KHL par to, ka viņi ievieš leģionāru limitus, vai citi?

Ja mēs runājam par normālu un kaujasspējīgu komandu, tad dalīt spēlētājus, kas ir pieejami brīvā tirgū pēc nacpiederības ir absolūts stulbums.

Te var pateikt tikai ar jūsu pašu vārdiem - NHL spēlētājus nedala pēc pasēm, bet vērtē pēc spējām uz ledus.
ar latviešiem neko nespējam un apdirsham, ar krieviem NĒ. jo mēs latvieši pēc noklusējuma esam rusofobi, kas nav tam birka kremļa trollis.
vairāk par 4 toč nevajadzētu, bet ne mums par to spriest.
vajadzētu saglabāt Jakubu un Sestito.

  -1 [+] [-]

, 2016-03-03 16:58, pirms 9 gadiem
Klavlapa rakstīja: Tu redzi citus variantus? Nav tādu ja komanda beidzot atkal grib iekļūt PO. Lai iekļūtu PO vajadzētu vismaz 10 leģus, un pajāt vai viņi no rašas, eiropas vai aizokeāna.

Labākie letiņi vienmēr spēlēs citur - vai nu kādā spēcīgākā un maksātspējīgākā KHL klubā vai arī aizokeānā. Latviešu vidusslānis (Dārziņš, Rēdlihs..) nevar būt vilcēji... Viņiem jāspēlē 3. maiņā!
Man tie play off neinteresē ,tad jau labāk ,lai spēlē jaunie latvieši ,jo juris tak vienmēr uzsver ,cik dinamo daudz palīdzot izlasei ,jēga no 10 tuluzkoviem.

  -1 [+] [-]

, 2016-03-03 17:00, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: Nav objektīvi ņemt klubā spēlētājus pēc piederības. Nav ko cepties - tāpat pēc reglamenta klubā jābūt vismaz 10 latviešiem. Nu ja atlikušie 10 ārzemnieki ir labāki par latviešiem - tad latviešiem jādod vilka pase un lai iet meklēt citus muļķus ,kas maksās par viņu atslidošanu. Diezgan daudziem krievu hokejistiem pieder īpašumi Jūrmalā - tas ir labs arguments ,lai piesaistītu labus krievu spēletājus RD. No AK Bars , Traktor , CSKA ,SKA - no šo klubu rezervēm var izzvejot labus hokejistus.
kāda nozīme, kas tur spēlē? kaut vai visi krievi....
nevajag tik TRTD saukt čekistam un viņa pakaļskrējējiem par tautas klubu un Latvijas hokeja glābēju!
p.s. loģiski domājot tā arī vajadzēju būt, lai spēlē labākie - krievi, čehi, latvieši, kanādieši u.t.t., ja grib konkurēt!
ja grib palīdzēt Latvijas hokejam un pajāt rezultāts krievu čempī, tad jāiespēlē jaunie pirmajās maiņās jāliek, vārtos...nevis likt viņus tribīnēs sēdēt un par stjuartiem strādāt izbraukumos?
daudzi raud TRTD faniņi par Tampas trešo varotčiku Gudļevski, kas staigā šurpu-turpu no AHL uz NHL. vienu spēli nostāvēja vārtos, dažās bija saģērbies!
šiem jautājums, cik spēles bija vārtos trešais TRTD varotčiks Grīnfogels? cik km nolidoja ar komi izbraukumos un bija saģērbies vispār uz spēli?

  +1 [+] [-]

, 2016-03-03 17:00, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Tu tiešām tici, ka Sējējs tur kaut ko nosaka? Īpaši pēc intervijas sporta studijā ar čekistu Savicki? Savickis tur visu nosaka, pārējie tur tik izpilda čekista pavēles, lai arī stulbas, bet pilda. Viss kā pie sovjetikiem!
Un treneri čekists izraudzīsies pats, tagad izskatot Vītoliņa kandidatūru, kurš esot pieteicies uz konkursu uz tādu godu , kā trenēt TRTD
p.s. tajā intervijā arī netieši tika norādīts krievu sponsors Eriel vai kā tur tā naftas kompānija, tieši tie paši , kas Spartak sponsori, un Toluzakovs kā reiz no Spartaka nokļuva šeit! Lūk tur nosaka kāds būs TRTD, jeb kas maksā, tas regulē! nevis Sējējs kaut kāds!
Neticu Piekrītu tev. Mana atbilde bija FUNim.
Sējējs ir tikai pakalpiņš un tikai viņš pats zina īstos iemeslus, kāpēc sēž tajā krēslā. Ar GM pienākumiem tur maz sakara.
Arī es esmu sapratis, ka RD nav sporta projekts un tāds nebūs (kaut gan varēja būt).

     [+] [-]

, 2016-03-03 17:11, pirms 9 gadiem
(O_O) rakstīja: Neticu Piekrītu tev. Mana atbilde bija FUNim.
Sējējs ir tikai pakalpiņš un tikai viņš pats zina īstos iemeslus, kāpēc sēž tajā krēslā. Ar GM pienākumiem tur maz sakara.
Arī es esmu sapratis, ka RD nav sporta projekts un tāds nebūs (kaut gan varēja būt).
Kalvītis jau vienu reizi komplektēja sastāvu un mēs zinām kā tas beidzās. Sējējs ir diezgan ok GM.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-03-03 17:30, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: RD uzdevums nav balstīt LV hokeju.
protams...tad , kur problēma?
un problēma tur, ka ne jau tev personiski pārmetu, bet visādiem vatņikiem, koloradosiem un fuņiem ar Savicki priekšgalā, kas tā uzskata, ka TRTD balsta Latvijas hokeju! Vēl vairāk tāds biedrs funs apgalvo, ka bez TRTD Latvijas izlase izkritīs no Elites!
bet daži koloradosi jeb pernambuki vai citi kremlini tirš kā apbižo nabaga Gudļevski NHL, bet to ka Grīnfogelu vispār tālāk par ripu lasīšanu pēc treniņa un piestrādāšanu par stjuartu izbraukumos pa Krieviju neredz jeb tas ir pašam par sevi saprotams!
p.s. šosezon sastāvs TRTD bija vispār ārpus kritikas, sākot no Jasa spēlēšanas uzbrukumā, beidzot līdz Kuldas marinēšanai tribīnēs vai ceturtā maiņā, nemaz nevajag Grīnfogelu piesaukt!