Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Znaroks: "Pievienošos izlasei pirmajā dienā - ko man citu tagad darīt?"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Znaroks: "Pievienošos izlasei pirmajā dienā - ko man citu tagad darīt?"
Oļegs Znaroks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Šodien Kontinentālajā hokeja līgā (KHL) play-off 1. kārtas sestajā spēlē Rīgas "Dinamo" papildlaikā ar 2:1 uzvarēja Maskavas "Dynamo", izcīnot panākumu visā sērijā ar 4:2. Piedāvājam abu komandu treneru komentārus, kas izteikti pēcspēles preses konferencē.

Oļegs Znaroks, "Dynamo" treneris: "Varu apsveikt Latviju ar uzvaru un novēlēt "Dinamo" (kurai tādi fani vēl būtu labi jāpameklē) un visai Latvijai veiksmi 2. kārtā. Zaudējuma iemesli? Nē, tā nebija taktika vai fiziskā sagatavotība - vienkārši nedaudz veiksmes pietrūka. Trīs papildlaiki, trīs zaudējumi... Vai traucēja Rīgas fani? Bijām gatavi, jo ne pirmo reizi šeit spēlējām. Nezinu, varbūt jauniem spēlētājiem traucēja. Vai izlasē varēšu pievienoties līdz ar pirmo dienu? Protams, varēšu - ko citu man tagad darīt (smejas)? Gārnets? Viņš jau no sērijas sākuma spēlēja ar uzplēstu cirksni. Šodien stiepienā līdz galam to saplēsa. Kurš "Dinamo" spēlēja nozīmīgāko lomu? Tā bija Dārziņa, M.Rēdliha, Trotera maiņa - viņi vairākumu labi izspēlēja, kamēr mums ar to bija problēmas. Kaut viņiem +/- bija -7, taču vairākumu viņi lieliski prata izspēlēt. Sezonas kopsavilkums? 1. sezonas pusē puiši teicami spēlēja, ilgi bijām 1. vietā, taču izsita no sliedēm traumas, kas bija ļoti nopietnas - daži savainoti joprojām. Principā sezona nebija slikta. Protams, vienmēr sāpīgi zaudēt, taču tāds ir hokejs. Trūka, piemēram, Novāka, kuru uzskatu par labāko aizsargu."

Juliuss Šuplers, "Dinamo" treneris: "1. periodā lieliski spēlēja Maskavas "Dynamo", 2. periodā centāmies, vēlāk izdevās izlīdzināt, un tas bija pirmais solis, lai gūtu uzvaru. Papildlaikā bija grūti - paši redzējāt, ka tā pirmajās 15 minūtēs pārsvars bija pretiniekiem. Sērija bija grūta, taču tā bija viena no labākajām "Dinamo" vēsturē. Pateicos spēlētājiem, ka viņi bija disciplinēti, pacietīgi un ka parādīja milzu atdevi. Paldies visiem! Domāju, ka to, ko Oļegs pateica, tā arī ir - mūsu fani ir labākie ne tikai KHL, bet varbūt arī visā Eiropā. Paldies! Fani ir mūsu sestais vai septītais spēlētājs. Dažreiz tas traucē taktiskā ziņā - spēlējam pārāk uzbrūkoši, jo tādu tribīņu priekšā citādi nevar. Sprukta laišana pret Gorovikova maiņu? Tā bija gandrīz visu sēriju - ne vienmēr to bija iespējams darīt, īpaši Maskavā, bet kopumā tā apzināti darījām. Sprukta maiņa šajā ziņā daudz paveica."

 +65 [+] [-]

, 2011-03-03 22:55, pirms 14 gadiem
Bet vai liela daļa izlases kodola pievienosies pirmajā dienā?

+126 [+] [-]

, 2011-03-03 22:55, pirms 14 gadiem
Pēc intervijas noklausīšanās liels respekts Znarokam. Vienmēr ir bijis un būs savējais!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +84 [+] [-]

, 2011-03-03 22:56, pirms 14 gadiem
ja nu znarok tagat viss ok ! tagat vari but musu draugs :d

 +81 [+] [-]

, 2011-03-03 22:56, pirms 14 gadiem
Prieks dzirdēt šos vārdus no Znaroka kā nekā savējais jau vien ir

 +22 [+] [-]

, 2011-03-03 22:56, pirms 14 gadiem
HOSSSSA rakstīja: Znarok viss kartībā.
Jo kauja šodien beidzās.... Lielais karš vēl turpinās!

 +18 [+] [-]

, 2011-03-03 22:58, pirms 14 gadiem
Prieks, ka Znaroks var pasmaidīt, kara cirvis norakts līdz nākamsezonai un abi izlases treneri var atgriesties pie ģimenes pavarda. Līdz pievienosies komanda varēs arī PČ taktikas padomāt.

 +20 [+] [-]

, 2011-03-03 22:58, pirms 14 gadiem
Paldies Znarokam un Maskavas Dynamo pal lieliskam un interesantam 6 play off spelem, bet uzvar stiprakasi un uzvar tas kas to tiessam lloti no sirds veelas

 +61 [+] [-]

, 2011-03-03 22:58, pirms 14 gadiem
Man vienīgajam tagad ir Znariņa žēl?

pēcspēles konferencē tomēr parādīja sevi no labākās puses gan jau, ja ne visi, tad lielākā daļa izlases spēlētāju aimirsīs to negatīvo pēc 3. spēles Rīgā un būs gatavi spēlēt izlasē, tās ir emocijas, tāds ir hokejs.

 +31 [+] [-]

, 2011-03-03 22:58, pirms 14 gadiem
Jūlis man liekas būs vienīgais treneris, kurš 3 sezonas ir vadījis vienu komandu KHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2011-03-03 22:58, pirms 14 gadiem
Tagad apklustam pa Znaroku, tomēr viens no mūsējiem!

 +18 [+] [-]

, 2011-03-03 22:59, pirms 14 gadiem
Redz kā, atliek pāris labus vārdus pateikt Znarokam, un lielā riešana un nolikšana izzūd kā nebijusi.
Slēpts komentārs: siruan

 +12 [+] [-]

, 2011-03-03 22:59, pirms 14 gadiem
Trollface rakstīja: Man vienīgajam tagad ir Znariņa žēl?
Laikam jau, nē, bet es par viņu ņemu savus vārdus atpakaļ, liels, liels respect.

 +25 [+] [-]

, 2011-03-03 22:59, pirms 14 gadiem
Prieks par to ka Znaroks tik labus vārdus pateica.!

  +9 [+] [-]

, 2011-03-03 23:00, pirms 14 gadiem
MarcizZ rakstīja: Redz kā, atliek pāris labus vārdus pateikt Znarokam, un lielā riešana un nolikšana izzūd kā nebijusi.
Ne tikai tāpēc! tas tikai no tava skatpunkta

 +24 [+] [-]

, 2011-03-03 23:00, pirms 14 gadiem
SuperMary rakstīja: ak dievs, un tagad visi aizmirst par to, ka pirms dazam dienam blava par to cik vins ir slikts. Neesat debili?
nu cmon tas bij karš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-03 23:00, pirms 14 gadiem
alternativve rakstīja: Pēc intervijas Znaroku tā mīļi apķēra!!!
Tā nebija viņa meita?

 +31 [+] [-]

, 2011-03-03 23:00, pirms 14 gadiem
Žēl jau Oļegu ar.. Nekas, ar LV izlasi būs jāizdara tas, kas neiznāca ar MD!

 +21 [+] [-]

, 2011-03-03 23:00, pirms 14 gadiem
Visu cieņu Znarokam!
Cerams Znarok daži šie paši spēlētāji Tev dāvās uzvaras prieku cempī!

Bet mēs turpinam svinēt!

  +6 [+] [-]

, 2011-03-03 23:01, pirms 14 gadiem
Mūsu spēlētāji malači. Tiešām prieks kad vinējām sēriju.

 +24 [+] [-]

, 2011-03-03 23:01, pirms 14 gadiem
Lielisks hokejs, lieliska sērija, un lielisks znaroka & izlases speletaaju duelis

 +10 [+] [-]

, 2011-03-03 23:01, pirms 14 gadiem
Džeki, ja citējam, tad pilnīgi - iekļaujot arī citātā 'bļa'.

Apsveicu!

  +6 [+] [-]

, 2011-03-03 23:01, pirms 14 gadiem
Respekts Znarokam, karojam tālāk.

     [+] [-]

, 2011-03-03 23:01, pirms 14 gadiem
RESPECT ZNAROK!!

  +3 [+] [-]

, 2011-03-03 23:02, pirms 14 gadiem
Znaroks malacis vilka savejos cik vareja zinam ka to pasu daris ari ar LV izlasi čempī Respekts Znarokam un musu puisiem

  +3 [+] [-]

, 2011-03-03 23:02, pirms 14 gadiem
siruan rakstīja: Jo kauja šodien beidzās.... Lielais karš vēl turpinās!
Drīzāk šodien izšķirošajā kaujā tika uzvarēts karā!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-03 23:02, pirms 14 gadiem
kur ir video?????????????????????

     [+] [-]

, 2011-03-03 23:02, pirms 14 gadiem
siruan rakstīja: Bikovs nav?
Jā tev taisnība un vēl Ak Bars treneris

  -3 [+] [-]

, 2011-03-03 23:03, pirms 14 gadiem
Olegs sodien labi turejas...

     [+] [-]

, 2011-03-03 23:03, pirms 14 gadiem
hokejists77 rakstīja: kur ir video?????????????????????
vēl jāsamontē!

  +7 [+] [-]

, 2011-03-03 23:04, pirms 14 gadiem
siruan rakstīja: Bikovs nav?
Bikovs pirmajā KHL sezonā vadīja Maskavas CSKA.
Biļaļetdinovs - Ak Bars vadījis visas 3 sezons KHL.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-03 23:04, pirms 14 gadiem
Trollface rakstīja: Man vienīgajam tagad ir Znariņa žēl?

pēcspēles konferencē tomēr parādīja sevi no labākās puses gan jau, ja ne visi, tad lielākā daļa izlases spēlētāju aimirsīs to negatīvo pēc 3. spēles Rīgā un būs gatavi spēlēt izlasē, tās ir emocijas, tāds ir hokejs.
Ir žēl,jā man arī. Bet arī pagaišgad SKA treneris bija žēl
Bet tikuntā tas, kā viņš atļāva spēlēt pret paša spēlētājiem bija zemiski Bet mēs braucam tālāk un nav laika citus žēlot - tas ir sports.

     [+] [-]

, 2011-03-03 23:04, pirms 14 gadiem
Oleg mees tewi cienam..veiksmi izlasee

  +3 [+] [-]

, 2011-03-03 23:05, pirms 14 gadiem
siruan rakstīja: Bikovs nav?
Bikovs ar skandālu no CSKA man skiet uz Salavat aizgāja..

  +1 [+] [-]

, 2011-03-03 23:05, pirms 14 gadiem
Muļķu bars, tieshaam, tagad visi baigie aizstāvji!

  +3 [+] [-]

, 2011-03-03 23:06, pirms 14 gadiem
Un,kur diez lielie Šuplera nolicēji? "Ka tādu rūķi nevaajg, opis neko nejēdz " utt?? Diez kurš mūs ir aizvilcis tik tālu??? !!!
Dinamo bez Šuplera nebūs Dinamo

  +5 [+] [-]

, 2011-03-03 23:06, pirms 14 gadiem
vafele404 rakstīja: Muļķu bars, tieshaam, tagad visi baigie aizstāvji!
Da nē, ne muļķi. Vienkārši parāk asi visu uztver. Pēc tās 1:5 spēles, ko gan Znarokam bija jāsāka? Loģiski ka šams bija uzvilkts, zaudēt nepatīk nevienam. A šeit, viss jau ir galā, un var paskatīties uz lietām ar skaidru galvu.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-03 23:06, pirms 14 gadiem
Znaroks izskatījās noguris kā pēc īsta kara!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-03 23:06, pirms 14 gadiem
miceice rakstīja: psc tādas salagas,kāds nah respect,loģiski ka tagad kad viss pad irsts viņš ziepējas... toč lohu bars
kpc lai tā būtu? tu tā darītu? vnk ir jāparāda raksturs, kad sērija vēl iet. Znaroks to izdarīja. daudziem nepatika, bet tāds viņš ir! redzēji, kā viņš apsveica savus izlases puišus?

  -1 [+] [-]

, 2011-03-03 23:06, pirms 14 gadiem
sport_star rakstīja: Ir žēl,jā man arī. Bet arī pagaišgad SKA treneris bija žēl
Bet tikuntā tas, kā viņš atļāva spēlēt pret paša spēlētājiem bija zemiski Bet mēs braucam tālāk un nav laika citus žēlot - tas ir sports.
Kurs Teica ka vins lava? emocijaqs speletajiem uz laukuma nevar kontrolet. Znaroks ir savejais un paliks savejais

     [+] [-]

, 2011-03-03 23:07, pirms 14 gadiem
ivucis2 rakstīja: Kurs Teica ka vins lava? emocijaqs speletajiem uz laukuma nevar kontrolet. Znaroks ir savejais un paliks savejais
Un kurš teica,ka neļāva?

  -2 [+] [-]

, 2011-03-03 23:07, pirms 14 gadiem
Paldies.

Tā, es jau zināju, ka vinnesim vai zaudēsim - znaroks atkal būs cieņā.
Jūs tiešām pārspīlējat ar to riešanu, atcerieties, ka viņš dara savu darbu, bet mēs savu, viņam ir sava komanda, mums sava.
Pelnam naudu !
Tas, ka kāds izkaujas nenozīmē neko, sapratāt?

  -4 [+] [-]

, 2011-03-03 23:07, pirms 14 gadiem
Dzirdeju ka nakamas karta pirmas divas majas speles notiksot Liepajas ledus halle, jo kautkaadam kreivu dziedatajam buus koncerti.
Shis dziedatajs esot bijis nepiekapigs un teicis ka dziedasot arena.

     [+] [-]

, 2011-03-03 23:09, pirms 14 gadiem
gacho41 rakstīja: Dzirdeju ka nakamas karta pirmas divas majas speles notiksot Liepajas ledus halle, jo kautkaadam kreivu dziedatajam buus koncerti.
Shis dziedatajs esot bijis nepiekapigs un teicis ka dziedasot arena.
Tas nav gadijuma Meladze, jo manuprat vinam ir 13. martā koncis

     [+] [-]

, 2011-03-03 23:09, pirms 14 gadiem
Znarok vismaz varēsi ar izlase strādāt jau no paša sākuma

  +8 [+] [-]

, 2011-03-03 23:09, pirms 14 gadiem
duum rakstīja: ja nu znarok tagat viss ok ! tagat vari but musu draugs :d
Nesaprotu šito ažiotāžu pret Oļegu. Vaitad tas ir kaut kādā veidā slikti, ka Znaroks aizstāv klubu/komandu, kuru viņš pats pārstāv? Nav svarīgi, kaut vai viņa brālis pretējā komandā uz ledus kāpj, sava komanda ir sava komanda un viņš to aizstāvēs. Kad sezona beigusies, tad arī var atskatīties uz to visu no parastajām Oļega acīm - tas pats Latvijas izlases treneris!
Bet, kad sērija iet pilnā sparā, viņš darīs visu, lai viņa komanda uzvarētu! Tas, ka viņš playoff laikā ir mūsu ''nedraugs'' nenozīmē, ka viņš tāds arī paliks pēc playoffiem!

  +8 [+] [-]

, 2011-03-03 23:10, pirms 14 gadiem
Tak uzslavējam arī Jūli! Malacis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-03-03 23:11, pirms 14 gadiem
Šogad jūtu, ka izlase tālu tiks PČ, jo ir daudz labu zvaigžņu, kas spēlē NHL līmenī! Varu apsveikt Rīgas "Dinamo"! Znarokam - RECPECT!
PAR VĒL 12 UZVARĀM!

     [+] [-]

, 2011-03-03 23:11, pirms 14 gadiem
siruan rakstīja: Bikovs nav?
Pirmajā sezonā viņš trenēja ''CSKA''
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-03 23:12, pirms 14 gadiem
-MaKa rakstīja: Jūlis man liekas būs vienīgais treneris, kurš 3 sezonas ir vadījis vienu komandu KHL.
Zinetula iet ļoti pārliecinoši ar Kazaņu, viņš Jūli pārdzīvos 100%
Bikovs- atkarībā no šīs sezonas rezultāta

  +3 [+] [-]

, 2011-03-03 23:12, pirms 14 gadiem
gacho41 rakstīja: Dzirdeju ka nakamas karta pirmas divas majas speles notiksot Liepajas ledus halle, jo kautkaadam kreivu dziedatajam buus koncerti.
Shis dziedatajs esot bijis nepiekapigs un teicis ka dziedasot arena.
viņu pie nepabeigtās biblitoēkas uz ledus, tribīnes būs uz tiltiem un krastmalā

  +3 [+] [-]

, 2011-03-03 23:12, pirms 14 gadiem
SuperMary rakstīja: ak dievs, un tagad visi aizmirst par to, ka pirms dazam dienam blava par to cik vins ir slikts. Neesat debili?
Tieši tāpat, kā viņš pats to aizmirsa.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-03 23:12, pirms 14 gadiem
Tiko atnācu no Arēnas Rīga.
Atvainojos, bet šodien hokejs no RD puses bija totālākais fiasko
Mums tiešām paveicās, arī ar to, ka Maskavas Dinamo spēlēja ļoti vāji.
Viela pārdomām un jābeidz sačkot uz laukuma
Šodien nebija ne ātruma, ne poiespēļu, nee taktikas, vispār nekā - tikai Ceru, uz labāku turpinājumu

  +1 [+] [-]

, 2011-03-03 23:14, pirms 14 gadiem
sport_star rakstīja: Un,kur diez lielie Šuplera nolicēji? "Ka tādu rūķi nevaajg, opis neko nejēdz " utt?? Diez kurš mūs ir aizvilcis tik tālu??? !!!
Dinamo bez Šuplera nebūs Dinamo
Emm, esmu te. Nezinu kā šinī sērijā, diemžēl komandas iekšienē neesmu. Bet pēc Sorokina vienas no intervijām, kurā viņs atklāti pateica, ka uzvara pret SKA ir vairāk komandas nopelns nekā Šuplera, nedomā ka šosezon kaut kas krasi mainijās.

Bet par to ka Dinamo bez Šuplera nebūs tas Dinmao kāds viņs ir tagad, piekrītu. Nu kā pareiiz rakstīja Puče, Šuplers vienkārši ir piemērots Dinamo, komanda ar viņu jūtas komfortabli, pluss rāda rezultātu.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-03 23:14, pirms 14 gadiem
siruan rakstīja: Tas nav gadijuma Meladze, jo manuprat vinam ir 13. martā koncis
12.martā tam Meladzem koncis, a ko tajā datumā sanāk mājasspēle?

     [+] [-]

, 2011-03-03 23:16, pirms 14 gadiem
-MaKa rakstīja: Jā tev taisnība un vēl Ak Bars treneris
bikovs, ja aizmirsāt, cska vēl pirms sezonām divām vadīja, tāpēc tas atkrīt. un wtf, tas pats znaroks taču!

     [+] [-]

, 2011-03-03 23:16, pirms 14 gadiem
sport_star rakstīja: Un,kur diez lielie Šuplera nolicēji? "Ka tādu rūķi nevaajg, opis neko nejēdz " utt?? Diez kurš mūs ir aizvilcis tik tālu??? !!!
Dinamo bez Šuplera nebūs Dinamo
no Suplera komanda ir tads pats labums ka no papirgroza. Komanda vienkarsi iet un spele, Suplers nestajas cela un lauj visam iet pasplusma

  -1 [+] [-]

, 2011-03-03 23:16, pirms 14 gadiem
āiziet no trenera goda

  -1 [+] [-]

, 2011-03-03 23:16, pirms 14 gadiem
jsps rakstīja: Šogad jūtu, ka izlase tālu tiks PČ, jo ir daudz labu zvaigžņu, kas spēlē NHL līmenī! Varu apsveikt Rīgas "Dinamo"! Znarokam - RECPECT!
PAR VĒL 12 UZVARĀM!
Labāk lai tās uzvaras pataupa PČ

  +3 [+] [-]

, 2011-03-03 23:16, pirms 14 gadiem
inga114 rakstīja: kpc lai tā būtu? tu tā darītu? vnk ir jāparāda raksturs, kad sērija vēl iet. Znaroks to izdarīja. daudziem nepatika, bet tāds viņš ir! redzēji, kā viņš apsveica savus izlases puišus?
tas tiešām bija forši. uzreiz varēja redzēt, kurš rd komandā ir savējais značoka izpratnē

  +2 [+] [-]

, 2011-03-03 23:16, pirms 14 gadiem
vafele404 rakstīja: Muļķu bars, tieshaam, tagad visi baigie aizstāvji!
ko tad vins tadu ir noziedzies?

  -3 [+] [-]

, 2011-03-03 23:17, pirms 14 gadiem
sport_star rakstīja: Un,kur diez lielie Šuplera nolicēji? "Ka tādu rūķi nevaajg, opis neko nejēdz " utt?? Diez kurš mūs ir aizvilcis tik tālu??? !!!
Dinamo bez Šuplera nebūs Dinamo
Nejēdz jau arī. Man viņš patīk, jo izskatās foršs, bet kā treneris sevi jau ir izsmēlis, nesaku to pirmo reizi.

     [+] [-]

, 2011-03-03 23:18, pirms 14 gadiem
sport_star rakstīja: Un kurš teica,ka neļāva?
uz so un to jautajumu nav atbildes Bet nevajag znaroku vainot visu vuna speletaja grekos

  -2 [+] [-]

, 2011-03-03 23:18, pirms 14 gadiem
[quote maka]
Jūlis man liekas būs vienīgais treneris, kurš 3 sezonas ir vadījis vienu komandu KHL.
[/quote

Izskatās, ka arī ne pēdējo

  -1 [+] [-]

, 2011-03-03 23:19, pirms 14 gadiem
tu domā kad viņi vispār ko tādu ņēma galvā? Diezvai, tāds ir hokejs..

Trollface rakstīja: Man vienīgajam tagad ir Znariņa žēl?

pēcspēles konferencē tomēr parādīja sevi no labākās puses gan jau, ja ne visi, tad lielākā daļa izlases spēlētāju aimirsīs to negatīvo pēc 3. spēles Rīgā un būs gatavi spēlēt izlasē, tās ir emocijas, tāds ir hokejs.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-03 23:21, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nejēdz jau arī. Man viņš patīk, jo izskatās foršs, bet kā treneris sevi jau ir izsmēlis, nesaku to pirmo reizi.
nav izsmelis ka treneris,,bet vnk varbut vajag jaunu komandu un jaunu izaicinajumu!

     [+] [-]

, 2011-03-03 23:21, pirms 14 gadiem
Znarok turies!

     [+] [-]

, 2011-03-03 23:22, pirms 14 gadiem
shark185 rakstīja: nav izsmelis ka treneris,,bet vnk varbut vajag jaunu komandu un jaunu izaicinajumu!
Nu es domāju, kā treneris RD, nevis vispār

  +1 [+] [-]

, 2011-03-03 23:23, pirms 14 gadiem
pikolo rakstīja: tas tiešām bija forši. uzreiz varēja redzēt, kurš rd komandā ir savējais značoka izpratnē
un ar Ozo vispār, bez komentiem!

  +6 [+] [-]

, 2011-03-03 23:24, pirms 14 gadiem
времена меняются)), в первый год КХЛ почт ипредставить то трудн обыло что защишать игру ДР прежде нас самих рвутся кто то со стороны)), нащша жизь в КХЛ не напрасна, обросли симпатиями и за пределамы Латвии))
shitais no allkockey.ru - daudz ko izsaka!!! malachi puiki - luuk taa bija kapaashanaas , tas bija hokejs, taa bija KOMANDA - gulshanas zem ripaam, pashaizliedziiba - lai arii atsevishkjaas speles epizodees mazliet atruma par maz ( atskaitot dazhas - arii peedeejo vartu guu;sanas) bet Uzvareetaajus neteisaa - ar tiem kopaa priecaajas!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-03 23:25, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nu es domāju, kā treneris RD, nevis vispār
bet no otras puses vins izpildija uzdotu! iekluva plajj off!! talak parvareja pirmo kartu!!

ok..izvirzits tagad ir....ka jatiek finala!!! bet sogad tiesam ta komandas spele ir labaka palikusi...un jebkurs var izsaut!!! te vienu bridi alba ir viena maina...tad atkal otra!!

mums jau nav ari tas leilakais budzets lai sapirktu zvaignes.....

lidz ar to ari treneri dargu envar panemt......ka znaroku...... bet iespejams nakamsezoon znaroks!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-03 23:25, pirms 14 gadiem
Nākamajā kārtā divas spēles iekrīt jau ieplānotajās dienās, Meladze un Roxette. Jāsūta viņus citur uzstāties. Savādāk, tas nebūs tas Dinamo Rīga, kādu mēs gribētu redzēt Playoff...

  +1 [+] [-]

, 2011-03-03 23:25, pirms 14 gadiem
shark185 rakstīja: bet no otras puses vins izpildija uzdotu! iekluva plajj off!! talak parvareja pirmo kartu!!


ok..izvirzits tagad ir....ka jatiek finala!!! bet sogad tiesam ta komandas spele ir labaka palikusi...un jebkurs var izsaut!!! te vienu bridi alba ir viena maina...tad atkal otra!!


mums jau nav ari tas leilakais budzets lai sapirktu zvaignes.....

lidz ar to ari treneri dargu envar panemt......ka znaroku...... bet iespejams nakamsezoon znaroks!
nu bet to viņi paveica bez īpašas Šuplera līdzdalības kā izskatās
Nu Znaroks jau iepriekšējā sezonā teica, ka būtu gatavs pat par zemāku algu strādāt ar saviem puikām

  +2 [+] [-]

, 2011-03-03 23:26, pirms 14 gadiem
duum rakstīja: ja nu znarok tagat viss ok ! tagat vari but musu draugs :d
vot vot, visi viņu apceļ iepriekš, gluži vai sūtīt no valsts grib ārā ar smirdīgu slotu, tip jālaiž vaļā no izlases un vēl visādi brīnumi, bet tagad viss ok.

     [+] [-]

, 2011-03-03 23:26, pirms 14 gadiem
Erzelis rakstīja: Nākamajā kārtā divas spēles iekrīt jau ieplānotajās dienās, Meladze un Roxette. Jāsūta viņus citur uzstāties. Savādāk, tas nebūs tas Dinamo Rīga, kādu mēs gribētu redzēt Playoff...
japasak ppec speles puisi dziedasiet!!

nospelees speles..tad lai atrie zeni uzliek gridu un sak konci!

     [+] [-]

, 2011-03-03 23:28, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: nu bet to viņi paveica bez īpašas Šuplera līdzdalības kā izskatās
Nu Znaroks jau iepriekšējā sezonā teica, ka būtu gatavs pat par zemāku algu strādāt ar saviem puikām
a ko tad znaroku nepanema.>>>>???? jo spplers labi izdarija savu darbu! un znarookam piedavaja labaku ligumu citi....

suplers ar visiem paligiem...ir ka komanda kas padara to visu komandas garu!

tad jau uzreiz supekeru nevajadzeja nemt vnk sapirkt speletajus unlai pasi tiek lidz play off!

  +6 [+] [-]

, 2011-03-03 23:30, pirms 14 gadiem
visucieņu Znarokam, visu cieņu mūsu hokejistiem un Šupleram, tas ir profesionālais sports, prieks par LATVIEŠU džekiem, kuri visa KHL priekšā izceļ Latviju, nav vārdu..... Bet galvenais parādijām ka esam līmeni augstāki pret MD sitieniem, šo situāciju respektēja tiesneši, un tas nenozīmē ka nevaram iedot iekšā maskaviešiem, vienkārši bijām gudrāki!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-03 23:32, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nu es domāju, kā treneris RD, nevis vispār
Ir arī kādi uzskatāmi pierādījumi tam?

  -1 [+] [-]

, 2011-03-03 23:33, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: no Suplera komanda ir tads pats labums ka no papirgroza. Komanda vienkarsi iet un spele, Suplers nestajas cela un lauj visam iet pasplusma

  +7 [+] [-]

, 2011-03-03 23:34, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: nu bet to viņi paveica bez īpašas Šuplera līdzdalības kā izskatās
Nu Znaroks jau iepriekšējā sezonā teica, ka būtu gatavs pat par zemāku algu strādāt ar saviem puikām
Kas tev izskatās, man izskatās ka tev par hokeju sajēga ir 0
Lai vai kā man nepatiktu Šuplers, bet neviena komanda nekad nevarēs uzvarēt un spēlēt ilgstoši bez trenera, un Šuplera devums komandai ir. Un ne jau komandā ir viens treneris, bet gan vesels treneru korpuss.
Lai vai kā man pašam nepatiktu Šuplers, taču viņa devumu šajos trijos gados nevar noliegt, komanda visus trīs gadu ir iekļuvuši play off, un ar katru gadu ir redzams progress gan spēlē, gan rezultātā.

  +4 [+] [-]

, 2011-03-03 23:35, pirms 14 gadiem
totti* rakstīja: Tiko atnācu no Arēnas Rīga.
Atvainojos, bet šodien hokejs no RD puses bija totālākais fiasko
Mums tiešām paveicās, arī ar to, ka Maskavas Dinamo spēlēja ļoti vāji.
Viela pārdomām un jābeidz sačkot uz laukuma
Šodien nebija ne ātruma, ne poiespēļu, nee taktikas, vispār nekā - tikai Ceru, uz labāku turpinājumu
Principā var piekrist... mūsējie spēlēja labi, bet šķita, ka pret Dynamo nav izredžu... Uzvaras gols bija veiksme... Ļoti ceru, ka nākamā komanda kas nāks pretī nebūs ar tik dzelžainu aizsardzību, kā znarokiešiem...

     [+] [-]

, 2011-03-03 23:38, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: no Suplera komanda ir tads pats labums ka no papirgroza. Komanda vienkarsi iet un spele, Suplers nestajas cela un lauj visam iet pasplusma
Nu jauniesi,jauniesi.... Peec saadiem komentaariem taa vien skiet ka par hokeju intereseejaties peec paaris DR sezonaam....... Kaapeec jaaraksta bleenas?

  +1 [+] [-]

, 2011-03-03 23:42, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Kas tev izskatās, man izskatās ka tev par hokeju sajēga ir 0
Lai vai kā man nepatiktu Šuplers, bet neviena komanda nekad nevarēs uzvarēt un spēlēt ilgstoši bez trenera, un Šuplera devums komandai ir. Un ne jau komandā ir viens treneris, bet gan vesels treneru korpuss.
Lai vai kā man pašam nepatiktu Šuplers, taču viņa devumu šajos trijos gados nevar noliegt, komanda visus trīs gadu ir iekļuvuši play off, un ar katru gadu ir redzams progress gan spēlē, gan rezultātā.
piekritu!!!

ok....visu laiku jau nevar laimeties un pasi speletaji uzvaret! TRENERIS IESAISTAS un vina paligi to rezultatu kopigi ari dara!

nevar jau veikties 3 gadus pec kartas!!

KHL ir tak dargaki treneri neka suplers! un logiski ka ari speletaji dazi labaki neka RD.... kadel tad tie dargie treneri ir nomainiti????? ja tik labi un dargi maksa????

tadel ak neizpilda to ko vajag!

PAGASGAD....MES uvarejam SKA un atlaida treneri un speletajus dazus!

redz ka notiek!
Slēpts komentārs: Katinja

  +4 [+] [-]

, 2011-03-03 23:44, pirms 14 gadiem
Šuplers ir kā vecs viltīgs kūmiņš.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-03 23:47, pirms 14 gadiem
BALTI rakstīja: Nu jauniesi,jauniesi.... Peec saadiem komentaariem taa vien skiet ka par hokeju intereseejaties peec paaris DR sezonaam....... Kaapeec jaaraksta bleenas?
pirmkart nesauc mani par jaunieti otrkart neinteresejos par hokeju paris sezonas, nu jau gadi 15 pagajusi kops esmu oficials hokeja fans, tapec turi....

  +8 [+] [-]

, 2011-03-03 23:48, pirms 14 gadiem
+ Znarokam gan par preses konferenci, gan par to kā apsveica savus čaļus uz ledus, arī par to, ka atstāja uzvalku ģertuvē un bēdu par zaudi arī(ja tāda maz bija), un preses konf. priecājās par mūsējiem kā izlases treneris. patika, ka varēja just, ka viņš priecājas par savējiem čaļiem, sevišķi par Lariju un Miķeli. Play off emocijas ir pāri un viss ir ok, novēl mums uzvaru 2.kārtā, i smaida, i aplaudē, i acīs skatās un roku paspiež, a jūs pār viņu sagāzāt tādus s*dus, bet Znaroks ņem un līdzjutējus slavē, jo esot labākie, kā arī stāv par viņu(izlasē) tā lūk. Patika, kā forši atbildēja, ka tagd darīt nebūs ko un varēs gatavot izlasi. Nu priecīgs cilvēks bija, šķita, ka viņu vairāk priecē mūsējo sniegums, nemanīju viņā skumjas, nekā tāda.

Ps. Es tak teicu, ka jūs pārmetīsiet kažoku uz otru pusi...njā..

  +9 [+] [-]

, 2011-03-03 23:53, pirms 14 gadiem
G`day Mate! rakstīja: + Znarokam gan par preses konferenci, gan par to kā apsveica savus čaļus uz ledus, arī par to, ka atstāja uzvalku ģertuvē un bēdu par zaudi arī(ja tāda maz bija), un preses konf. priecājās par mūsējiem kā izlases treneris. patika, ka varēja just, ka viņš priecājas par savējiem čaļiem, sevišķi par Lariju un Miķeli. Play off emocijas ir pāri un viss ir ok, novēl mums uzvaru 2.kārtā, i smaida, i aplaudē, i acīs skatās un roku paspiež, a jūs pār viņu sagāzāt tādus s*dus, bet Znaroks ņem un līdzjutējus slavē, jo esot labākie, kā arī stāv par viņu(izlasē) tā lūk. Patika, kā forši atbildēja, ka tagd darīt nebūs ko un varēs gatavot izlasi. Nu priecīgs cilvēks bija, šķita, ka viņu vairāk priecē mūsējo sniegums, nemanīju viņā skumjas, nekā tāda.

Ps. Es tak teicu, ka jūs pārmetīsiet kažoku uz otru pusi...njā..
Par ko Tu brīnies? Te kažoku metā ik pa 10 minūtēm daži. Šeit viss ir tipiski vinnē - jēee malači, labākie utt., kad zaudē - fūūūū namāk spēlēt, jāatlaiž Šuplers utt. Par Znaroku vīspār tā šūmēšanās bij pilnīgākais absurds.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-03-03 23:56, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: pirmkart nesauc mani par jaunieti otrkart neinteresejos par hokeju paris sezonas, nu jau gadi 15 pagajusi kops esmu oficials hokeja fans, tapec turi....
Es gan buutu prieciigs ja mani sauktu par jaunieti........ 1kaart-ja komanda neuzklausiitu treneri,un necieniitu, vins nenotureetos pat pussezonu... 2kaart-ja treneris buutu nejeega,un klubu vadiiba to nevareetu neredzeet,vins tiesi taapat kaa pirmajaa gadiijumaa..... 3kaart- vins 3sezonu ieved muus play off,un buusim godiigi,muusu speeleetaaji nav tie meisteriigaakie,kur nu veel runaajot par zvaigzneem. Vieniigi Ozolins..... Veel argumentus?

     [+] [-]

, 2011-03-03 23:56, pirms 14 gadiem
Kad būs video no konferences?

     [+] [-]

, 2011-03-03 23:58, pirms 14 gadiem
inga114 rakstīja: tas pats jautājums. nevaru aiziet gulēt. ;D
Es arī to pašu gaidu, visulaiku paskatos un nav

     [+] [-]

, 2011-03-04 00:00, pirms 14 gadiem
Drapello rakstīja: Es arī to pašu gaidu, visulaiku paskatos un nav
bet ja nebūs?
līdz rītam tak nesēdēšu. ;D

  +3 [+] [-]

, 2011-03-04 00:04, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nejēdz jau arī. Man viņš patīk, jo izskatās foršs, bet kā treneris sevi jau ir izsmēlis, nesaku to pirmo reizi.
Vienigā kas te kaut ko nejēdz esi tu no hokeja.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-04 00:06, pirms 14 gadiem
super!! Malaci ! Bet par Znaroku..nu nezinu....palasiet komentus tad kad musejos klapeja..

  +2 [+] [-]

, 2011-03-04 00:18, pirms 14 gadiem
Pēc šāsdienas preses konferences spriežu, ka Znaroks tomēr māk zaudēt. Kamēr vēl sērija nebija beigusies, tikmēr varbūt pareizi vien bija, ka bija kareivīgs, tas ir vajadzīgs, lai saglabātu cīņassparu. Bet šodien, kad viss cauri, viņš izklausījās tīri lādzīgs.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-04 00:21, pirms 14 gadiem
samoje glavnoe chto Oleg vsegda bil muzikom,i stojit za svojih rebjat goroj,budj to MVD,HK Dinamo Moskva ili Latvijas izlase..on vsegda za svojih v otvete,pered federacijej,sudjami i fanami..on vam ne miikstajs,chego ne mogu skazat pro takih trenerov kak Beresnev i Shupler

  +1 [+] [-]

, 2011-03-04 00:25, pirms 14 gadiem
hočeš ziķ-umei verķetsja. Balons pārplīsa

     [+] [-]

, 2011-03-04 00:27, pirms 14 gadiem
LOL

  +3 [+] [-]

, 2011-03-04 00:34, pirms 14 gadiem
gribu atpakaļ uz arēnu
Slēpts komentārs: rikki

  +1 [+] [-]

, 2011-03-04 01:51, pirms 14 gadiem
rikki rakstīja: Ej, kas juus visi esiet debiili?!!! Znaroka zheel? Ko vinam atlika citu dariit,kaa vieniigi smaidiit..tikko deva komandas Latvieshus sist,tagad sagribeejaas ,tos trenneet..Vins ir vienkaarshi Mauka!!!
ja kāds ir debils, tad tas ir šī teksta autors...

     [+] [-]

, 2011-03-04 02:18, pirms 14 gadiem
Es gan palieku pie saviem vardiem. Loti zel, ka tads Znaroks vadis izlasi! Varat saukt so "patriotu" par savejo cik tiik. Manas acis bezkulturals merkakis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-03-04 07:25, pirms 14 gadiem
Uz vienu pozītīvu lietu gan beidzot ceru u.t.i., ka Haris Vītoliņš beidzot nolems iznākt no Značoka ēnas, un pats sāks trenēt kādu komandu kā galvenais treneris.
Šis MD zaudējums varētu būt labs grūdiens lai tā notiktu.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-04 07:27, pirms 14 gadiem
-MaKa rakstīja: Jūlis man liekas būs vienīgais treneris, kurš 3 sezonas ir vadījis vienu komandu KHL.
Nē, nebūs viss, jo tādi ir veseli trīs-Šuplers,Krikunovs un Zinetula Biļetdadinovs.
Slēpts komentārs: pingss

  +2 [+] [-]

, 2011-03-04 07:51, pirms 14 gadiem
Mani fascinē mūsu tautas stulbums (atvainojiet)... Vēl dažas dienas atpakaļ viss kas bija saistīts ar Znaroku tika vērtēts ar "-" zīmi, bet tagad visi ceļ Znaroku debesīs un nu ir baigais čoms... Manuprāt sviests kaut kāds... Mož tad tiekiet skaidrībā - ir Znaroks - stul_bais krievs, kreķin, lo_sis un kas nu tur vēl bija, vai nav un ir bez maz vai labākais Latvijas (pēdiņās) cilvēks?!?!?
Slēpts komentārs: Ruck&Maul

     [+] [-]

, 2011-03-04 10:23, pirms 14 gadiem
Speletaji vispar nenem piere pretinieka trenera teikto, jo ta jau ir tada psihologiska iespaidosana tikai, ta musejiem bija galigi pie kajas ko Znaroks tur runaja pec spelem. Speletaji koncetrejas Suplera teiktajam un tikai!!!

     [+] [-]

, 2011-03-04 10:24, pirms 14 gadiem
Virsrakstā trūkst pēdējā vārda, ko Znaroks pateica

  +3 [+] [-]

, 2011-03-04 10:51, pirms 14 gadiem
Visu cieņu Znarokam!Neko iepriekš jau arī par viņu sliktu neteicu, jo , tāda vienkārši ir situācija - mūsu hokejisti un izlases treneris atrodas pretējās "ierakumu" pusēs.Katram jācīnās par savu - un viss.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-04 11:03, pirms 14 gadiem
netīrais krieveli, TU te neesi vajadzīgs!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: VooDoo112

     [+] [-]

, 2011-03-04 13:33, pirms 14 gadiem
Znarkam latviešu valoda jāmācās,citādi Rīgā viņam darba nebūs. Himnu ari jadzied.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-04 16:04, pirms 14 gadiem
neatkarigais rakstīja: Znarkam latviešu valoda jāmācās,citādi Rīgā viņam darba nebūs. Himnu ari jadzied.
Un vēl jāspodrina Paulam tupeles!!!

idiots, cik komandas pasaulē vada ntautieši, ko var pie*isties, tad jau Šupleram arī nedrīkst ļaut vadīt Dinamo- latvisko komadu

  -1 [+] [-]

, 2011-03-04 16:07, pirms 14 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Znaroks nav mainījies. Tāds pats vien ir palicis. Preses konferencē ar pūlēm veidoja paplašinātus teikumus. Jo ātrāk Latvija no šā atbrīvosies, jo labāk. Skaidrs, ka tagad te visi draugi - darba vairāk nav
Hokeja trenerim nav jārisina matemātiski uzdevumi un jālabo diktāti. Viņam ir jāiedveš komandā pārliecība pār saviem spēkiem, jāsagatavo cīņām un Znaroks ar to tiek galā ideāli, kā piemērs ir viņa karjera MVD un Dinamo Maskava, kurus sezonas sākumā neviens speciālists pie favorītiem nepieskaitīja, bet to jau lielākā daļa ir aizmirsusi....

  +1 [+] [-]

, 2011-03-04 17:33, pirms 14 gadiem
Veiksmi ar izlasi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-04 18:58, pirms 14 gadiem
Apustulis rakstīja: Znaroks nav mūsu izlases cienīgs!!!
pēc kādas skalas tu to novērtēji??????????
īblis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-04 21:29, pirms 14 gadiem
Izlase ir vina darbs. Kur tad vinam but, ja ne darba, par kuru vinsh ari sanems naudu?! Tapec te nav runa par "savejais" vai "ne savejais"
Trollface rakstīja: Pēc intervijas noklausīšanās liels respekts Znarokam. Vienmēr ir bijis un būs savējais!

     [+] [-]

, 2011-03-04 21:36, pirms 14 gadiem
Mans subjektivais viedoklis- izlasei vajaga citu treneri. Manuprat, Znaroks jau izsmela sevi kaa izlases treneris un savu makisimumu ar izlasi vinsh sasniedza OS, kad cinijas kaa lidzigs ar lidzigu pret Cehiju. Es vinu ka cilveku nepazistu, bet saprotams, ka nevajaga vinu "nolikt" tikai tapec, ka vinsh ir krievs pec tautibas. un DM speletaji asi speleja pret RD. Tas ir izslegshanas spelu cikls, tas ir hokejs, nevis dailslidoshana un nevajaga te meklet kaut kadu tautibas zemtekstu. Ari tiem, kas te spriezh, ka vinam jamacas latvieshu valodu, lai stradatu Riigaa, varu pateitk, ka diez vai Ignatjevs runa latviski. Var but shaubos, bet neesmu vinu dzirdejis to daram. Ari Julis neruna latviski, ja atklati. Manas acis vinsh nav ne patriots, ne antipatriots, bet vnk hokeja treneris. Protams, ka par komandu (izlase), kuru vionsh vada, vinsh neteiks sliktus vardus.

     [+] [-]

, 2011-03-04 21:38, pirms 14 gadiem
Vispar tas ir hokejs, kur viri grustas, kaujas, cinas... Un, nevajaga vardus ļatvieshi"rakstit lielajiem burtiem. Gramatika klibo!
denebs rakstīja: ja kāds ir debils, tad tas ir šī teksta autors...