Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Vilkoits un Apelis pārbaudīsies Hannoverē

Vilkoits un Apelis pārbaudīsies Hannoverē
Raimonds Vilkoits
Foto: Viesturs Zariņš

Latviešu hokejisti Raimonds Vilkoits un Edgars Apelis pievienojušies Vācijas hokeja līgas (DEL) klubam Hannoveres "Scorpions", kurā ieradušies uz pārbaudes laiku, ziņo komandas oficiālā mājaslapa

Lai gan abi spēlētāji iepriekšējo sezonu noslēdza Liepājas "Metalurga" sastāvā, sezonas ievadā 22 gadus vecais aizsargs Edgars Apelis spēlēja Čehijas otrās spēcīgākās līgas klubā "HC Most", bet Raimonds Vilkoits, kurš 2010.-11. sezonā aizvadīja trīs spēles arī Rīgas "Dinamo" rindās, pamanījās uzspēlēt gan Zviedrijas "Allsvenskan" līgas vienībā "IF Troja-Ljungby", gan arī "HK Rīga".

Līdz ar abiem latviešu hokejistiem, agrākā Latvijas izlases spēlētāja Igora Pavlova trenētajai komandai uz pārbaudes laiku pievienojušies arī trīs Vācijas spēlētāji.

"Scorpions" rindās nākamajā sezonā spēlēs tādi hokejisti kā Vācijas izlases vārtsargs Dmitrijs Pecolds, aizsargs Saša Goks, uzbrucēji Ivans Čierniks un Mortens Grīns, kurš ir viens no Dānijas izlases vadošajiem spēlētājiem.

Atgādināsim, ka pirms neilga laika uz vienu gadu līgumu ar "Scorpions" vienību noslēdza arī latviešu aizsargs Māris Jass, kurš pavasarī kļuva par Slovākijas čempionu.

Izmantotie resursi:
Hannover Scorpions

1 2 64 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2012-07-31 16:13, pirms 12 gadiem
Nu tajā mājas lapā nav avots avots būs šeit
Janzen-Brüder, Prantl und zwei Letten:...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2012-07-31 16:33, pirms 12 gadiem
Vilkoits ir norakstīts tāpat kā vecais trešais bembis! Nesaprotu, ko tur vācijā dara Apelis, kas pie amatieriem ir pilnīgi nekāds! Bet nu lai veicās!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-07-31 16:41, pirms 12 gadiem
Interesanti, Apelis tiesam liels parsteigums, bet zinot kads hokejs tiek spelets DEL, jadoma, ka Vilkoitam loti pacensoties varetu ari izdoties aizkerties.
Turklat paskatoties kadi kadri tur salasiti uz try out laiku, tad jasaka, ka Vilkoits varetu ari but visperspektivakais un meistarigakais. Starp uzbrucejiem pilnigi noteikti.

  +2 [+] [-]

, 2012-07-31 17:36, pirms 12 gadiem
WILDE1 rakstīja: Skorpionu treneris Pavlovs gan velk komandā arī LV hokejistus
Ja paskatas vērīgāk, tad var redzēt, ka ļoti sovietisks tas sastāvs, ne latvisks. Liela daļa sastāva (try-outistus ieskaitot), saprot krievu valodu, kas droši vien spēlē savu lomu Pavlova komandas sastāva komplektācijā.

Eliteprospects.com - Hannover Scorpions

  +9 [+] [-]

, 2012-07-31 18:20, pirms 12 gadiem
Kāds panākumiem nabadzigs treneris kā Pavlovs visu laiku tiek trenēt sakrīgus klubus ir liela mistērija

 +14 [+] [-]

, 2012-07-31 18:27, pirms 12 gadiem
Vilkoits junioru hokejā bija ļoti labs centrs, bet diemžēl neaizbrauca uz Ameriku un šeit ''Dinamo'' nav kur izaugt. Tāpēc apstājās un tālāk par junioru nekas labs diemžēl viņā nav. Kaut arī fiziskie parametri čalim ir ļoti labi, lai neteiktu vairāk...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-07-31 18:51, pirms 12 gadiem
Austrumu tanks rakstīja: Vilkoits junioru hokejā bija ļoti labs centrs, bet diemžēl neaizbrauca uz Ameriku un šeit ''Dinamo'' nav kur izaugt. Tāpēc apstājās un tālāk par junioru nekas labs diemžēl viņā nav. Kaut arī fiziskie parametri čalim ir ļoti labi, lai neteiktu vairāk...
Ta pa istam Vilkoits jau uzspideja tikai 20 gadu vecuma, kad visai labi sevi paradija MHL. Pirms tam ari labi sevi BAC paradija, bet tas ari nebija ne 16 ne 17 gados.
Uz ZA, jeb konkretak uz CHL ir jegas braukt 17, 18 gados. Velak jau tur vairs nav ko darit. Bet cinities caur zemakajam ligam butu bijusi mulkiga izvele, ja bija iespeja izsisties lidz RD.

     [+] [-]

, 2012-07-31 18:56, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Interesanti, Apelis tiesam liels parsteigums, bet zinot kads hokejs tiek spelets DEL, jadoma, ka Vilkoitam loti pacensoties varetu ari izdoties aizkerties.
Turklat paskatoties kadi kadri tur salasiti uz try out laiku, tad jasaka, ka Vilkoits varetu ari but visperspektivakais un meistarigakais. Starp uzbrucejiem pilnigi noteikti.
labāk fiziskais Apelis,kā bezēdzīgie Dīķi un Zvirbuļi Tambelmauša aizsargu izpratnē

     [+] [-]

, 2012-07-31 19:04, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Ta pa istam Vilkoits jau uzspideja tikai 20 gadu vecuma, kad visai labi sevi paradija MHL. Pirms tam ari labi sevi BAC paradija, bet tas ari nebija ne 16 ne 17 gados.
Uz ZA, jeb konkretak uz CHL ir jegas braukt 17, 18 gados. Velak jau tur vairs nav ko darit. Bet cinities caur zemakajam ligam butu bijusi mulkiga izvele, ja bija iespeja izsisties lidz RD.
Es jau arī domāju pirms tiem 20... Ja grib kaut ko kādreiz hokejā sasniegt, tad jābrauc spēlēt uz ZA junioru līgām. Vilkoitam vajadzēja braukt.

  +2 [+] [-]

, 2012-07-31 19:09, pirms 12 gadiem
Austrumu tanks rakstīja: Es jau arī domāju pirms tiem 20... Ja grib kaut ko kādreiz hokejā sasniegt, tad jābrauc spēlēt uz ZA junioru līgām. Vilkoitam vajadzēja braukt.
Jāsakārto pašiem pie sevis hokeja treniņsistēma, kā to dara leiši basketā, lai nevajadzētu braukt no Latvijas projām mācīties spēlēt hokeju.

  +2 [+] [-]

, 2012-07-31 19:09, pirms 12 gadiem
Austrumu tanks rakstīja: Vilkoits junioru hokejā bija ļoti labs centrs, bet diemžēl neaizbrauca uz Ameriku un šeit ''Dinamo'' nav kur izaugt. Tāpēc apstājās un tālāk par junioru nekas labs diemžēl viņā nav. Kaut arī fiziskie parametri čalim ir ļoti labi, lai neteiktu vairāk...
Nu te ir viens ceļš , kapāt un trenēties, pēc treniņa nevis iet mājās, bet kā kādreiz Beļavskis, palikt un slīpēt metienus, tikai tā. Vilkoits vēl ir jauns džeks, ja strādās, tad rezultāti neizpaliks!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-07-31 19:10, pirms 12 gadiem
pinta rakstīja: labāk fiziskais Apelis,kā bezēdzīgie Dīķi un Zvirbuļi Tambelmauša aizsargu izpratnē
Pērnās sezonas izskaņu Apelis uzspēlēja LM.
Maigi sakot,..........galīgi nekāds. Liels skapis ar tukšu antresolu.

  +2 [+] [-]

, 2012-07-31 19:14, pirms 12 gadiem
Edison rakstīja: Nu te ir viens ceļš , kapāt un trenēties, pēc treniņa nevis iet mājās, bet kā kādreiz Beļavskis, palikt un slīpēt metienus, tikai tā. Vilkoits vēl ir jauns džeks, ja strādās, tad rezultāti neizpaliks!!!
Nav, kas palīdz! Ko dod lieka mētāšana bez pareiza tehniska izpildījuma, tas pats arī par slidošanu.
Lielākai daļai LV spēlētāju ir tieši problēmas ar slidošanu, kuras novēršot arī pārējās spēlētāja prasmes var krietni uzlabot!

  +1 [+] [-]

, 2012-07-31 19:21, pirms 12 gadiem
Pašlaik viņiem ir 3 centri, tā ka Vilkoitam iespējas aizķerties ir labas, protams jāparāda savs labākais sniegums. Cerams ka spēs.

  +3 [+] [-]

, 2012-07-31 19:25, pirms 12 gadiem
Veiksmi veciem,ieklusana komanda butu liels solis karjera..

     [+] [-]

, 2012-07-31 19:30, pirms 12 gadiem
Vilkoits vel nesen bija tik perspektīvs,manuprāt viņam vajadzēja uz Z-Ameriku braukt,tagad jau kā būs,būs...

  +1 [+] [-]

, 2012-07-31 19:30, pirms 12 gadiem
Austrumu tanks rakstīja: Es jau arī domāju pirms tiem 20... Ja grib kaut ko kādreiz hokejā sasniegt, tad jābrauc spēlēt uz ZA junioru līgām. Vilkoitam vajadzēja braukt.
Ja, piekritu, tacu vai kadam vins tur bija vajadzigs pirms vel vins uzspideja HKR? Diez vai. 20 gados braukt uz turieni butu mulkigi.
Protams, var jau braukt uz kautkadam zemakajam junioru ligam, bet nu busim godigi, reti kurs no tam izsitas kautkur talak. Ka nesanak ka ar kadreiz tik perspektivo Nilu Semjonovu, kurs tur ZA kreisajas ligas ir tikai regresejis.
Bet principa piekritu, ja ir iespeja aizbraukt uz CHL vai kadu citu labu ligu vai komandu, tad ta ir jaizmanto. Nav nemaz jamekle obligati laba liga lai progresetu, pilnigi pietiek ar labu komandu kura ir labi treneri un viss nepieciesmais lai progresetu. Piemeram Blugers no USHS Pitsburga tiek saukts par jauno uzlecoso Pingvinu zvaigzni un speletaju kurs nakotne bus nopietns komandas uzbrukuma lideris. Neskatoties uz to, ka vins speleja liga, kur pretinieku komandas grava ar 20:0 un komanda sezonas gaita skiet piedzivoja tikai 2 zaudejumus.
Tas tomer ir cits hokejs un tie musejie, kas tur ir aizbraukusi un spejusi tur nostiprinaties, parasti hokeja ari kautko ir spejusi sasniegt. Tas palidz kautvai mentali klut par labakiem speletajiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-07-31 19:44, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Jāsakārto pašiem pie sevis hokeja treniņsistēma, kā to dara leiši basketā, lai nevajadzētu braukt no Latvijas projām mācīties spēlēt hokeju.
Latvijas hokeja sistēma ir dziļā paka*ā. Kāpēc tādiem hokejistiem kā Štāls, Bērziņš, Raitums, Žabotinskis, Jerofejevs, Jass utt. būtu jābrauc spēlēt uz kaut kādām Ukrainām, Kazahstānām utt? Vajag pašiem pastiprināt Latvijas līmeni, lai šeit beidzot būtu hokejs, kuru var nosaukt par laba līmeņa nevis kaut kādu amatieru hokeju.

  -3 [+] [-]

, 2012-07-31 19:49, pirms 12 gadiem
Austrumu tanks rakstīja: Latvijas hokeja sistēma ir dziļā paka*ā. Kāpēc tādiem hokejistiem kā Štāls, Bērziņš, Raitums, Žabotinskis, Jerofejevs, Jass utt. būtu jābrauc spēlēt uz kaut kādām Ukrainām, Kazahstānām utt? Vajag pašiem pastiprināt Latvijas līmeni, lai šeit beidzot būtu hokejs, kuru var nosaukt par laba līmeņa nevis kaut kādu amatieru hokeju.
Nu tad noliec galdā nieka pārsimts tūkstošus un uztaisi spēcīgu klubu.
Vai arī tikai gudri muldēt sanāk?

     [+] [-]

, 2012-07-31 19:54, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Nu tad noliec galdā nieka pārsimts tūkstošus un uztaisi spēcīgu klubu.
Vai arī tikai gudri muldēt sanāk?
Piedod, bet es neesmu hokeja sistēmā, lai varētu kaut ko likt galdā. Priekš tam ir cilvēki, kas to visu vada un kam tā nauda galdā jāliek. Pat nevajag varbūt jaunas komandas, bet vienkārši piesaistīt savējos, kas spēlē ārzemēs, lai brauc spēlēt uz Latviju.

  +2 [+] [-]

, 2012-07-31 19:56, pirms 12 gadiem
Austrumu tanks rakstīja: Latvijas hokeja sistēma ir dziļā paka*ā. Kāpēc tādiem hokejistiem kā Štāls, Bērziņš, Raitums, Žabotinskis, Jerofejevs, Jass utt. būtu jābrauc spēlēt uz kaut kādām Ukrainām, Kazahstānām utt? Vajag pašiem pastiprināt Latvijas līmeni, lai šeit beidzot būtu hokejs, kuru var nosaukt par laba līmeņa nevis kaut kādu amatieru hokeju.
Amatieris par spēlēšanu nesaņem algu, bet spēlē savam priekam. Amatierisms nav attaisnojums, sliktām prasmēm. Problēmas ir nekvalitatīvajā bērnu un jauniešu sagatavošanā. Par maz ledus treniņu, nemāca slidošanas tehniku, par maz nodarbojas individuāli ar katru spēlētāju, par atlētismu pat runāt nevajag, kādi mums ir kārni spēlētji, utt.

  +1 [+] [-]

, 2012-07-31 20:02, pirms 12 gadiem
Austrumu tanks rakstīja: Piedod, bet es neesmu hokeja sistēmā, lai varētu kaut ko likt galdā. Priekš tam ir cilvēki, kas to visu vada un kam tā nauda galdā jāliek. Pat nevajag varbūt jaunas komandas, bet vienkārši piesaistīt savējos, kas spēlē ārzemēs, lai brauc spēlēt uz Latviju.
Vari būt drošs, jebkurš no Tevis pieminētajiem labprāt spēlētu Latvijā, ja viņiem šeit kāds varētu samaksāt kaut cik jēdzīgu algu.
Bet, tā kā šeit (gandrīz) nevienam maksātspējīgam spēkam vietējā līmeņa hokeju nevajag un vēl ilgi nevajadzēs, tad attiecīgi visi viņi spēlēs tuvākās un tālākās ārzemēs.

P.S. Tiem, kas vada, nav nekāda nauda priekš klubiem galdā jāliek. Kirovam nav jāuztur klubi.

  +4 [+] [-]

, 2012-07-31 20:08, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Vari būt drošs, jebkurš no Tevis pieminētajiem labprāt spēlētu Latvijā, ja viņiem šeit kāds varētu samaksāt kaut cik jēdzīgu algu.
Bet, tā kā šeit (gandrīz) nevienam maksātspējīgam spēkam vietējā līmeņa hokeju nevajag un vēl ilgi nevajadzēs, tad attiecīgi visi viņi spēlēs tuvākās un tālākās ārzemēs.

P.S. Tiem, kas vada, nav nekāda nauda priekš klubiem galdā jāliek. Kirovam nav jāuztur klubi.
Pēc taviem ieskatiem, tad Kiram tikai par izlasēm ir jādomā?! No kurienes tad radīsies treneri, spēlētāji un tiesneši? Nepietiek tikai ar kkāda čempionāta sarīkošanu. Mazbudžeta klubiem un sporta skolām jāpalīdz ar visu ko vien var, jo tikai ar RD un LM klubu artavu Latvijas hokeju neattīstīt!

  +1 [+] [-]

, 2012-07-31 20:13, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Pēc taviem ieskatiem, tad Kiram tikai par izlasēm ir jādomā?! No kurienes tad radīsies treneri, spēlētāji un tiesneši? Nepietiek tikai ar kkāda čempionāta sarīkošanu. Mazbudžeta klubiem un sporta skolām jāpalīdz ar visu ko vien var, jo tikai ar RD un LM klubu artavu Latvijas hokeju neattīstīt!
Tas ir jau cits stāsts. Par bērnu sporta skolām un normāliem treneriem es piekrītu.
Bet te jau cilvēks izteica sāpi, ka Štāls, Bērziņš, Raitums un pārējie spēlēs citur. Nu nav Kirovam viņiem alga jāmaksā par palikšanu Latvijā, tas ir jādara klubiem. Kuru šeit vietējā līmenī nav, ir tikai jauniešu un amatieru komandas.

  +4 [+] [-]

, 2012-07-31 20:26, pirms 12 gadiem
simex rakstīja: Tikai yicis pagaidām visaugstākajā līgā salīdzinot ar pārējiem metalurgeriem
Kur viņš ir ticis?
Ja viņš ir kaut kādas komandas nometnē uz pārbaudi,tad tas vel nenozīmē, ka viņš jau ir ticis šai komandā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-07-31 20:37, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Tas ir jau cits stāsts. Par bērnu sporta skolām un normāliem treneriem es piekrītu.
Bet te jau cilvēks izteica sāpi, ka Štāls, Bērziņš, Raitums un pārējie spēlēs citur. Nu nav Kirovam viņiem alga jāmaksā par palikšanu Latvijā, tas ir jādara klubiem. Kuru šeit vietējā līmenī nav, ir tikai jauniešu un amatieru komandas.
Kiram algu nevajag maksāt, bet palīdzēt klubiem, veidot sporta skolu sistēmu būtu gan viņa pienākums!

  +1 [+] [-]

, 2012-07-31 20:38, pirms 12 gadiem
Labi, ka ziņas par Vilkoitu. Lai aizķeras! Apeli gan neesmu darbībā redzējis... Ja viņš amatieros nekāds, tad, nav ko uztraukties, šeit ilgi nepaliks.

  +4 [+] [-]

, 2012-07-31 20:53, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pērnās sezonas izskaņu Apelis uzspēlēja LM.
Maigi sakot,..........galīgi nekāds. Liels skapis ar tukšu antresolu.
Jā,Apelis pēdējos gados stipri nekāds,vēl atceros, ka pirms spēlēm viņš nav gribējis iesildīties, kad spēlēja Latgalē, tiešām brīnos, ka šis tiek uz pārbaudi.

Pavlovs malacis, viens no retajiem latviešu treneriem, kas pavelk sev līdzi kādu letiņu.

  +2 [+] [-]

, 2012-07-31 20:58, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pērnās sezonas izskaņu Apelis uzspēlēja LM.
Maigi sakot,..........galīgi nekāds. Liels skapis ar tukšu antresolu.
labāk liels skapis,nekā aizsargu parodijas,tiešām gribētu arī nofotogrāfēties kopā ar to izcili gudro darboni,kas parakstīja līgumu ar Duļevski uz diviem gadiem,tam vecim ir tiešām liela drosme

  -1 [+] [-]

, 2012-07-31 20:59, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nav, kas palīdz! Ko dod lieka mētāšana bez pareiza tehniska izpildījuma, tas pats arī par slidošanu.
Lielākai daļai LV spēlētāju ir tieši problēmas ar slidošanu, kuras novēršot arī pārējās spēlētāja prasmes var krietni uzlabot!
vidējais kanādietis un amerikānis noteikti slido sliktāk kā latvietis... tas tak ir bullsh**ts, Latvijā ir padomju hokeja treneri, bet mums nevar slidot iemācīt? Daudz kas ne tikai no trenera atkarīgs.... Jā, Latvijā arī ir sūdīgi treneri, bet tādi ir visur. VISUR! Kanādā tur arī mož no 10 treneriem 1 ir jēdzīgs, jā tā ir Kanāda, bet paskaiti cik tur jauno hokejistu, protams, ka beigas kaut kas arī izaug.... un arī tas kas izaug konkrētajā gadā nav labāks par Ovi vai Malkinu.... Paskaiti cik ir 1. kārtā draftēto to ZA no junioriem un cik no viņi kļūst par stāriem..... Lundmarks spilgts piemērs nesen.

Es atceros kādi bija Karsums un Daugaviņš pirms aizbraukšanas uz ZA kad Latvijā spēlēja tā, ka vari nepļūtīt.... Viņiem vajadzēja būt Grabovska, Žoltoka līmeņa spēlētājiem NHL, bet kas viņi ir...?

Tad kad visi latvieši paliks un augs par hokejistiem Latvijā un uz NHL brauks jau kā gatavi spēlētāji 22-23 gados no RD, tad tikai varēs teikt, ka mēs izmantojam savu potenciālu.... Pelšam pēdējos 2 gadus vajadzēja hokeja zinības apgūt, nevis valodu mācīties Edmontonā, kur treneris lauž viņa spēles stilu......
1 2 64 komentāri