Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Hokeja izlase uzsākusi gatavošanos

Hokeja izlase uzsākusi gatavošanos
Foto: Romāns Kokšarovs, "Sporta Avīze"

Gatavošanos 2008. gada pasaules čempionātam hokejā pirmdien uzsākusi Latvijas izlase, kas aizvadījusi pirmo treniņu Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmijas ledus hallē.

Neraugoties uz to, ka 4. aprīlī Arēnā Rīga paredzēta pārbaudes spēle ar somiem, puiši jau no šodienas trenēsies ar pilnu slodzi. Rīta pusē no plkst. 11.00 līdz 13.30 uz ledus, pēc tam Mežaparkā atlētikas treniņi, bet vārtsargiem tās laikā savas nodarbības uz ledus.

Sestdien komandai bija pirmā kopā sanākšana un sapulce, bet nopietns darbs sācies šodien. Kā par laimi, Eiropā ir brīvi gandrīz visi izlases trenerus Oļegu Znaroku, Hariju Vītoliņu un Mihailu Vasiļonoku interesējošie spēlētāji.

Visu martu brīvais Jēkabs Rēdlihs savu varēšanu Znarokam jau atrādīja, slidojot kopā ar "LSPA/Rīga" hokejistiem, turpat atradās arī Raumas "Lukko" (Somija) uzbrucējs Jānis Sprukts. Divi bijušie "Gomeļ" (Baltkrievija) spēlētāji - uzbrucējs Lauris Dārziņš un vārtsargs Sergejs Naumovs - pirms Lieldienām paši sameklēja trenažieru zāli.

No Hamburgas vēl nebija ieradies Krišjānis Rēdlihs, vakar no Amerikas ielidoja Herberts Vasiļjevs, bet šodien no Dānijas ar kuģi ieradās Agris Saviels. Cīņu par Dānijas zeltu vēl gan turpina Oļegs Sorokins un Vjačeslavs Fanduļs, bet Sorokina ģimenē čempionāta laikā gaidāms pieaugums, un viņš šopavasar atkal būs TV3 hokeja eksperts.
Fanduļam, tāpat kā vēl četriem izlasē ļoti daudz paveikušajiem – Leonīdam Tambijevam, Aleksandram Semjonovam, Viktoram Ignatjevam un Grigorijam Panteļejevam, pienācis laiks dot vietu jaunajiem. Savainojuma dēļ no kandidātu pulka svītrots Latvijas čempions Vladimirs Mamonovs ("Liepājas metalurgs").

No Amerikas vēl tiek gaidīti Floridas "Panthers" aizsargs Kārlis Skrastiņš un Losandželosas "Kings" uzbrucējs Raitis Ivanāns, kuriem Nacionālās hokeja līgas (NHL) sezona beigsies 6. aprīlī. Ontario hokeja līgā (OHL) sezonu beigušais Kaspars Daugaviņš izsaukts uz Amerikas hokeja līgu (AHL), un nav zināms, kad Kaspars varēs lūkoties izlases virzienā. Tas pats attiecas arī uz Providensas "Bruins" uzbrucēju Mārtiņu Karsumu un vārtsargu Ervīnu Muštukovu (ECHL), kuru vārtsargu treneris Vasiļonoks gribēja redzēt nometnē.

Lai treniņi būtu pilnvērtīgi un nometnes sākumā uz ledus būtu sešas maiņas, Znaroks atļaus tukšās vietas ieņemt "LSPA/Rīga" spēlētājiem, un šodien treniņā bija jābūt aizsargam Oskaram Cibuļskim un uzbrucējiem Jānim Straupem un Robertam Jekimovam. Latvijas hokejā jau ir bijuši gadījumi, kad tā saucamais rezervists ļoti labi strādā nometnē un pārbaudes spēlēs.

Ar vienu aci treneri vēros arī pasaules U-18 čempionātu, un teorētiski kāds var arī no šīs izlases ielēkt lielajā komandā, kaut gan tik lielu talantu kā Jānis Sprukts pirms astoņiem gadiem vai Kaspars Daugaviņš pirms diviem gadiem šajā U-18 izlasē nav. Jau šodien klāt ir jābūt arī konsultantam Vladimiram Krikunovam, un visas pazīmes rāda, ka gatavošanās pirms pasaules čempionāta Kanādā būs ļoti nopietna.

Bez mača ar Somiju izlasei plānotas vēl piecas pārbaudes spēles: 14. aprīlī Rīgā ar Dāniju, tad trīs izbraukumi – 17. aprīlī Slovākijā, 19. aprīlī– Dānijā un 24. aprīlī – Zviedrijā. Uzreiz pēc ierašanās Kanādā – 26. aprīlī mačs ar Baltkrieviju.

Pirmo spēli pasaules čempionātā Latvijas izlase aizvadīs 2. maijā, kad tiksies ar ASV komandu. 4. maijā mūsu puiši spēlēs pret čempionāta saimnieci Kanādu, bet 6. maijā B apakšgrupas pēdējā mačā Latvijas izlases pretinieki būs Slovēnijas hokejisti.

Latvijas hokeja izlases kandidāti.
Vārtsargi.

Spēlētājs Komanda
Sergejs Naumovs "Gomeļ" (Baltkrievija)
Edgars Masaļskis "Metallurg" (Baltkrievija)
Dmitrijs Žabotinskis "Liepājas metalurgs"
Mārtiņš Raitums "Rīga 2000"

Aizsargi:

Spēlētājs Komanda
Kārlis Skrastiņš "Panthers" (NHL)
Arvīds Reķis "Panther" (Vācija)
Atvars Tribuncovs "MoDo" (Zviedrija)
Rodrigo Laviņš "Sodertalje" (Zviedrija)
Georgijs Pujacs "Lada" (Krievija)
Jēkabs Rēdlihs "Lasselberger" (Čehija)
Aleksandrs Jerofejevs "Sparta" (Čehija)
Krišjānis Rēdlihs "Freezers" (Vācija)
Jānis Andersons "Ocelari" (Čehija)
Guntis Galviņš "Alba Volan" (Ungārija)
Agris Saviels "Bulldogs"(Dānija)
Oskars Bārtulis "Phantoms" (AHL)

Uzbrucēji.

Spēlētājs Komanda
Aleksandrs Ņiživijs "Torpedo"(Krievija)
Herberts Vasiļjevs "Pinguine" (Vācija)
Lauris Dārziņš "Gomeļ" (Baltkrievija)
Viktors Bļinovs "Gomeļ" (Baltkrievija)
Jānis Sprukts "Lukko" (Somija)
Guntis Džeriņš "MHC"(Slovākija)
Mārtiņš Cipulis "Metallurg" (Baltkrievija)
Aleksejs Širokovs "Metallurg" (Baltkrievija)
Miķelis Rēdlihs "Metallurg" (Baltkrievija)
Armands Bērziņš "Rīga 2000"
Juris Štāls "Rīga 2000"
Gints Meija "Rīga 2000"
Edgars Brancis "Rīga 2000"
Elviss Želubovskis "Rīga 2000"
Sergejs Pečura "ASK/Ogre"
Aleksandrs Macijevskis "Aab" (Dānija)
Raitis Ivanāns "Kings" (NHL)
Mārtiņš Karsums "Bruins" (AHL)
Kaspars Daugaviņš "Senators" (AHL)

Izmantotie resursi:
NRA
"Sporta Avīze"

     [+] [-]

, 2008-03-31 21:01, pirms 17 gadiem
kasagrande rakstīja: Bet ir tomēr atšķirība, ja spēlētāji savus labākos gadus pavada Vācijas, Čehijas, Slovākikas, Baltkrievijas, Zviedrijas u.c. līgās vai arī, ja spēlētāji, kas ir izgājuši Kandavas nometnes un izcīnījuši PSRS sudrabu, savas vecumdienas mierīgi pavada otršķirīgos Eiropas čempionātos, reizi gadā satiekoties un uzgriežot laukumā karuseļus kā vecajos laikos Man liekas, ka tādus karuseļus, kā Kerčs, Beļavskis un Fanduļs grieza, šobrīd no mūsu spēlētājiem neviens nevarētu sagriezt.


Tambijevs savus labākos gadus no 24-27 pavadīja Dānijā, Ignatovičs un Semjonovs tāpat, vēl vesela virkne ASV zemākajās līgās. Mūsu spēks slēpās apstāklī ka tevis minētā maiņa un vel dažas citas bija kopā bija spēlējuši 10-12 gadus līdz ar saskaņa šiem bija ideāla.
Slēpts komentārs: omce

  +3 [+] [-]

, 2008-03-31 21:03, pirms 17 gadiem
Edgars rakstīja: Nu nosacīti mums bija izcils vārtsargs, bet labāko sniegumu sasniedza 2000. gada Haralds Vasiļjevs Sanktpēterburgā jau bez Dinamo sistēmas spēlētājiem.
Mūsu problēma ir akūts 75.-80. gadu spēlētāju trūkums sākot ar 82. atkal viss ir ok un pēc 3-4 gadiem mēs atkal būsim tuvāk ceturtdaļfināliem nekā zaudētāju turnīram.

pats uzskatu,ka visspēcīgākā izlase mums bija pašā pirmajā čempī A grupā.Bet toreiz pāris tizlu zaudējumu aizšķērsoja ceļu pat līdz medaļām.ja mēs ar kanādiešiem tajā reizē spēlējām kā līdzīgs ar līdzīgu...tas jau ir daudz.

  +1 [+] [-]

, 2008-03-31 21:03, pirms 17 gadiem
Jap, Tambijevs un co toreiz taču bija jauniņie Un Tambijevs ar Igantoviču taču ļoti ilgu laiku vienā klubā nospēlēja.

     [+] [-]

, 2008-03-31 21:03, pirms 17 gadiem
kasagrande rakstīja: Jap, tāpēc arī krievi nevar izcīnīt tās PČ zelta medaļas, jo ar tādu hokeju var spēlēt skaisti, nevis uzvarēt finālā.

Nejauc iekshaa futbolu Var uzvareet... krieviem, jau kopsh 1992. gada... probleemas ir psihologjijaa un hokeja "galvaas"... bet speeles kvalitaate vinjiem ir viena no labaakajaam...

  +2 [+] [-]

, 2008-03-31 21:06, pirms 17 gadiem
to omce, nekur nav teikts ka jaarakstA latviski - tad jau visi tie, kas kaut reizi ir ierakstiijushi krieviski vai angliski arii jaabano!!!!!!
un ja kaads gribeetu zinaat ko tas noziimee paprasiitu !!!

  +1 [+] [-]

, 2008-03-31 21:07, pirms 17 gadiem
Yurchix rakstīja: Nejauc iekshaa futbolu Var uzvareet... krieviem, jau kopsh 1992. gada... probleemas ir psihologjijaa un hokeja "galvaas"... bet speeles kvalitaate vinjiem ir viena no labaakajaam...

ha ha, spēles kvalitāte ir viena lieta, bet tas, ka ar krievu hokeju nevar uzvarēt PČ, ir pavisam cita, es saku, ka šogad uzvarēs vai nu zviedri vai somi

  +3 [+] [-]

, 2008-03-31 21:08, pirms 17 gadiem
joyner rakstīja: Es nesaprotu, kapec janem tik daudz no Riga 2000, ja vini pat nav spelejusi finala?? Un neviens no Latvijas cempionu komandas - Liepajas Metalurga.


Ko tad Pliskausku, Lelenu vai Kiriļenko no letiņiem vienīgais bija Ozols kas rādīja stabilu sniegumu, bet jau 3-4 gadus izlasē Ozols parādīja ka nekur tālāk par izlases 4 maiņu viņš netiek?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-03-31 21:11, pirms 17 gadiem
kasagrande... nesaku, ka mana taisniiba vieniigaa un patiesaa... tomeer domaaju, ka Krievija buus shogad 1.-3. vietaa... Vinju hokejs peedeejaa laikaa jau ir gatavs (kopsh iedomiigaam zvaigzneem "paraadiitas durvis") No muuseejiem, maksimums gaidu to pashu, veco labo 7. vietu... Taa mums buus kaa uzvara...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-03-31 21:17, pirms 17 gadiem
Edgars rakstīja: Ko tad Pliskausku, Lelenu vai Kiriļenko no letiņiem vienīgais bija Ozols kas rādīja stabilu sniegumu, bet jau 3-4 gadus izlasē Ozols parādīja ka nekur tālāk par izlases 4 maiņu viņš netiek?

Tieš to pašu gribēju teikt, nu kaut no R2T stabili izlasē varētu spēlēt Štāls, pārējie nerada pārliecību kā izlses stbili spēlētāji, kat nav jau ko ņemt vietā.

  +4 [+] [-]

, 2008-03-31 21:20, pirms 17 gadiem
Yurchix rakstīja: kasagrande... nesaku, ka mana taisniiba vieniigaa un patiesaa... tomeer domaaju, ka Krievija buus shogad 1.-3. vietaa... Vinju hokejs peedeejaa laikaa jau ir gatavs (kopsh iedomiigaam zvaigzneem "paraadiitas durvis") No muuseejiem, maksimums gaidu to pashu, veco labo 7. vietu... Taa mums buus kaa uzvara...

Ar tām iedomīgajām zvaigznēm, pāgājušogad vēl šie pēc uzvaras pār Čehiju(ja nekļūdos) nobrauca gar čehu soliņu un parādija ka šie ar baletu nodarbojas...hokejs jau krieviem skaists, bet tas viņu lecīgums mani dažreiz tā kaitina.. un atkal te uz PČ būs pilns ar komentāriem ka krievi labākie, pārējiem nav izredžu u.t.t.

     [+] [-]

, 2008-03-31 21:21, pirms 17 gadiem
ka es saku ka Kerču vajag...
buus Kercs buus rezultaats...

     [+] [-]

, 2008-03-31 21:23, pirms 17 gadiem
apsic rakstīja: ka es saku ka Kerču vajag...
buus Kercs buus rezultaats...

kā tad.viņš vienīgi vairākumā palīdzēt avrētu,citur viņš par lēnu.

  +3 [+] [-]

, 2008-03-31 21:23, pirms 17 gadiem
Yurchix rakstīja: Ak vai... Man arii ir krievisks uzvaards... Es esmu dzimis aarpus Latvijas (Kazahstaanaa)... Un tagad mani vieteejie nacionaalisti, kas pashi knapi zin savu valodu, taisiis par valsts ienaidnieku?

Tas pats ar izlasi... Ne jau krieviskais uzvaards nosaka, ka cilveeks nav par Latviju...

Sunji... Zholtoks speeleejot Latvijas komandaa nomira... Bet juus te veel par nacionalitaati... Pashi neesat pelniijushi buut par kaadas tautas paarstaavjiem...

manupraat, tu te sajauci vienaa rosolaa visu, kas tev pagadiijaas par rokai:
· gan krieviskos uzvaardus, kurus te komentaaros neviens neapluuko, jo taapat labi zina, ka taa ir latvieshu veestures sastaavdalja,
· gan kaut kaadus mistiskus "vieteejos nacionaalistus", nepaskaidrojot, ko tu ar to domaa, varbuut tu par nacionaalistiem saukaa arii tos, kuri priecaajaas, ka valstvieniibaa speelee vieteejie, taatad tostarp arii latvieshi? manupraat, ir gluzhi dabiski, ka latvieshi par to priecaajas. vinjiem buutu jaakaunaas par savu prieku, jaasleepj tas? absurds!
· gan Zholtoku, par kuru priecaajaas un cienija visi latvieshi, arii tie, kuri lieli bija "nacionaalisti"
· gan beigu beigaas... nacionalitaates. tiiri peec definiicijas latviski taas buutu dazhaadu valstu pilsoniibas. ja tu ar nacionalitaateem domaaji etnisko piederiibu, tad,manupraat, tieshi tu arii esi viens no nedaudzajiem, kas par to sheit komentaaros iemineejies. varbuut tieshi tu arii esi tas nejaukais "nacionaalists"?

  +2 [+] [-]

, 2008-03-31 21:24, pirms 17 gadiem
Jes, Ivanaans sastaavaa

     [+] [-]

, 2008-03-31 21:25, pirms 17 gadiem
Garenais rakstīja: Nemuldi te daudz! Beidzot mums ir iista Latvijas izlase ar latvieshiem. Jaunie dzeki nokapaas pa rihiigo! Shogad buus sensaacijas!!!!!! Tochna saku!

Manās acīs, lielākā iespēja izkrist, pa visiem gadiem, no A grupas un tā vairs nebūs sensācija...
Lai arī komanda uz papīra izskatās +/- labi.

     [+] [-]

, 2008-03-31 21:25, pirms 17 gadiem
apsic rakstīja: ka es saku ka Kerču vajag...
buus Kercs buus rezultaats...


Bet vai Kerčam vajag... manuprāt, viņš jau ir pateicis, ka, lai labāk jaunie spēlē...

  +1 [+] [-]

, 2008-03-31 21:25, pirms 17 gadiem
mrosis rakstīja: Jes, Ivanaans sastaavaa

Kandidātos...

     [+] [-]

, 2008-03-31 21:25, pirms 17 gadiem
basks rakstīja: kā ar Daugaviņu ,vai viņš ir pacelts uz AHL un vai būs Rīgā?

Pagājušonakt aizvadīja pirmo spēlil, koficents neitrāls, uzmeta pa vārtiem.

  +4 [+] [-]

, 2008-03-31 21:26, pirms 17 gadiem
gaidu pavasari arii vien deelj taa, lai redzeetu Ivanaanu izlaseee.... 100% buus banka

  -2 [+] [-]

, 2008-03-31 21:33, pirms 17 gadiem
juhans rakstīja: ko gan Latvijas hokejs un Māris Ziediņš vispaari dariitu bez Jura Miņina viedajiem komentaariem? M.Ziedinjsh speelee Anglijas 2.speeciigaakajaa liigaa, jo vinjam ieprieksh bija smaga trauma!

Pilnīgi piekrītu Jurim Miņinam par visu, skatos, ka te cilvēki patiešām maz sajēdz no hokeja un strīdās ar čali kur patiešām kko zin.
Anglijā algas ir vidēji 5x lielākas nekā Latvijā. Krievijas Superlīgā maksā, salīdzinoši, vairāk nekā NHL, tas ir fakts!

     [+] [-]

, 2008-03-31 21:35, pirms 17 gadiem
Viss itkaa ok ,bet Galvinjsh ar Raitumu kka izlase nespeju saskaiit ! Biki limeni vini pa zemu !

     [+] [-]

, 2008-03-31 21:36, pirms 17 gadiem
joyner rakstīja: Es nesaprotu, kapec janem tik daudz no Riga 2000, ja vini pat nav spelejusi finala?? Un neviens no Latvijas cempionu komandas - Liepajas Metalurga.

varbuut, tas ir taapeec, ka Liepaajaa speeleeja maz vieteejo speeleetaaju, kuri buutu potenciaalie valstsvieniibas speeleetaaji. Laiepaajas speeleetaaji shosezoon ar visiem saviem legjionaariem izciinija uzvaru korejieshu elektroonikas premjeeru liigaa, bet tas veel nenoziimee, ka ar to vinji izciinija arii vietu komandaa, kas brauks uz Kanaadu. taas ir dazhaadas komandas.

     [+] [-]

, 2008-03-31 21:40, pirms 17 gadiem
violator rakstīja: Pilnīgi piekrītu Jurim Miņinam par visu, skatos, ka te cilvēki patiešām maz sajēdz no hokeja un strīdās ar čali kur patiešām kko zin.
Anglijā algas ir vidēji 5x lielākas nekā Latvijā. Krievijas Superlīgā maksā, salīdzinoši, vairāk nekā NHL, tas ir fakts!

manupraat, tu dabuusi daudz miinusus par sho komentaaru, un ne jau taapeec, ka tu atbalsti JM, bet gan taapeec, ka neizlasiiji visus komentaarus.

     [+] [-]

, 2008-03-31 21:42, pirms 17 gadiem
juhans rakstīja: manupraat, tu dabuusi daudz miinusus par sho komentaaru, un ne jau taapeec, ka tu atbalsti JM, bet gan taapeec, ka neizlasiiji visus komentaarus.

Tā ir, vnk mani satracināja cilvēki kuriem nēģeri un multeņu varoņi avataros..., atbildēju, pavasaris...

  +1 [+] [-]

, 2008-03-31 21:42, pirms 17 gadiem
juhans rakstīja: manupraat, tu dabuusi daudz miinusus par sho komentaaru, un ne jau taapeec, ka tu atbalsti JM, bet gan taapeec, ka neizlasiiji visus komentaarus.



Man gan liekas pirmā iemesla dēļ [joks, tiem kas nesaprata]

  +1 [+] [-]

, 2008-03-31 21:50, pirms 17 gadiem
1 spele uzvara par zviedriju!
Un turnirs mūsu!

  +1 [+] [-]

, 2008-03-31 21:53, pirms 17 gadiem
tulamore rakstīja: 1 spele uzvara par zviedriju!
Un turnirs mūsu!


Līdz spēlei ar Zviedriju vēl jātiek...

     [+] [-]

, 2008-03-31 21:53, pirms 17 gadiem
essia rakstīja: to omce, nekur nav teikts ka jaarakstA latviski - tad jau visi tie, kas kaut reizi ir ierakstiijushi krieviski vai angliski arii jaabano!!!!!!
un ja kaads gribeetu zinaat ko tas noziimee paprasiitu !!!

essia, es tev pilniibaa piekriitu. atvaino, ka es tev neatbildeeju. es gluzhi vienkaarshi tik vien varu kaa kaut ko aptuveni noprast, rakstiit gan es nemaaku suomiski.

  +2 [+] [-]

, 2008-03-31 21:57, pirms 17 gadiem
to juhans, viss ok, reti, kursh vispaar maak somu valodu, un tad pats veel man atljaujas noraadiit ko konkreets vards noziimee tad parasti seko smiekkli no manis un tiem, kas zina, ka maaku somu valodu

     [+] [-]

, 2008-03-31 22:02, pirms 17 gadiem
PEČURA!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-03-31 22:02, pirms 17 gadiem
Biļetes šodien sapirktas uz pārbaudes spēlēm, gan uz u-18. Lai veicās abām izlasēm pasaules čempionātos un ceru uz lielām uzvarām un valsts svētkiem !