Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Znaroks nosaucis sastāvu, izlasē arī Naumovs

Jānis Celmiņš

Znaroks nosaucis sastāvu, izlasē arī Naumovs
Oļegs Znaroks
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Latvijas valstsvienības hokejā galvenais treneris Oļegs Znaroks nosaucis astoņus aizsargus, divpadsmit uzbrucējus un trīs vārtsargus, kuri piedalīsies Vankūveras Ziemas Olimpiskajās spēlēs. Latvijas izlase jau trešo reizi pēc kārtas startēs olimpiskajās spēlēs.

Šī gada februārī Latvijas izlase, apspēlējot Ukrainas, Itālijas un Ungārijas izlases, izcīnīja tiesības piedalīties 2010. gada Ziemas Olimpiskajām spēlēs Vanķuvērā. Oļegs Znaroks paziņojis tos 23 hokejistus, kuri dosies uz Vankūveru.

Izlases sastāvā iekļauts arī pieredzējušais vārtsargs Sergejs Naumovs par kura iespējamo dalību Latvijas izlasē ticis lauzts daudz šķēpu. Izlases sastāvā nav iekļauti ne Oļegs Sorokins, ne Aleksandrs Jerofejevs (abi aizsargi), bet uzbrucēju frontē neliels pārsteigums varētu būt Ginta Meijas iekļaušana komandas sastāvā. Tāpat sastāvā nav iekļauti ne Kaspars Saulietis, ne Raitis Ivanāns.

Vankūverā Latvijas izlasei pretiniekos būs B grupas komandas: Krievija, Čehija un Slovākija. Mūsējie jau divreiz mērojās spēkiem ar Slovākijas izlasi Olimpiskajā turnīrā. 2002. gadā Saltleiksitijā Latvija nospēlēja neizšķirti ar rezultātu 6:6, bet 2006. gadā Turīnā mūsējie piekāpās slovākiem 3:6. Rūgta pieredze Olimpiskajās spēlēs Latvijai ir ar Krieviju. Turīnā tika piedzīvots smags zaudējums: 2:9.

Latvijas valstsvienības sastāvs 2010. gada Ziemas Olimpiskajām spēlēm:
Uzbrucēji: Lauris Dārziņš, Herberts Vasiļjevs, Miķelis Rēdlihs, Ģirts Ankipāns, Mārtiņš Cipulis, Jānis Sprukts, Aleksejs Širokovs, Mārtiņš Karsums, Aleksandrs Ņiživijs, Armands Bērziņš, Kaspars Daugaviņš un Gints Meija.
Aizsargi: Georgijs Pujacs, Kristaps Sotnieks, Arvīds Reķis, Krišjānis Rēdlihs, Guntis Galviņš, Rodrigo Laviņš, Kārlis Skrastiņš, Oskars Bārtulis.
Vārtsargi: Edgars Masaļskis, Ervīns Muštukovs un Sergejs Naumovs.

Latvijas valstsvienības spēļu kalendārs (pēc Latvijas laika):

2010. gada 17. februārī plkst. 07:00 Krievija – Latvija;
2010. gada 20. februārī plkst. 02:30 Čehija – Latvija;
2010. gada 21. februārī plkst. 02:30 Latvijas – Slovākija.

Slēpts komentārs: Sportamīlule

  +2 [+] [-]

, 2009-12-29 13:19, pirms 15 gadiem
Mees nu gan esam palikushi paarbagaati, kas to buutu domaajis pirms 5 gadiem, ka aarpus sastaava paliks 3 KHL( taja laikaa RSL) daudz spelejoshie aizsargi, protams Dinamo faktors, bet visai patikami, ka ari mums ir rezerves

     [+] [-]

, 2009-12-29 13:19, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Jekimovam varbūt mazliet pietrūkst arī fiziskās kondīcijas.
No kāda vēl skata punkta?
Cik painteresējos Jekimovs joprojām kopš pārbaudes spēlēs ar Daniju ir satraumēts, tāpēc jau domāju kāpēc nav,jo Meija 100 procentīgi nav tik labs kā Jekimovs,eh žēl gribējās redzēt Jekimovu OS!

  -3 [+] [-]

, 2009-12-29 13:20, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Cik painteresējos Jekimovs joprojām kopš pārbaudes spēlēs ar Daniju ir satraumēts, tāpēc jau domāju kāpēc nav,jo Meija 100 procentīgi nav tik labs kā Jekimovs,eh žēl gribējās redzēt Jekimovu OS!
Nu, pat, ja Jekimovam nebūtu traumas, varētu tikai minēt, kas būtu. Varbūt būtu sastāvā, varbūt nē.

     [+] [-]

, 2009-12-29 13:21, pirms 15 gadiem
Borbola rakstīja: IVANAANU
Piekrītu! IVANĀNU!!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-12-29 13:22, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nu, pat, ja Jekimovam nebūtu traumas, varētu tikai minēt, kas būtu. Varbūt būtu sastāvā, varbūt nē.
Nebūtu jāmin, kamēr Jekimovs spēlēs, turpinās progresēt, Znaroka izlasē viņš būs, jo ir ne tikai labs spēlētājs, bet arī Znaroka lolojums, labi pazīstams, un Znaroks vienmēr viņu rauj līdzi!

     [+] [-]

, 2009-12-29 13:25, pirms 15 gadiem
smaga grupa :| lai gan ne neiespējami...

     [+] [-]

, 2009-12-29 13:25, pirms 15 gadiem
SUPER - NAUMOVS ARĪ !

     [+] [-]

, 2009-12-29 13:27, pirms 15 gadiem
Prieks,ka Tu atbalsti treneri un komandu.Tas viniem ir vajadzigs!Tas ari ir musu pienakums!Sis saraksts nav galigais...

  +3 [+] [-]

, 2009-12-29 13:27, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nu, pat, ja Jekimovam nebūtu traumas, varētu tikai minēt, kas būtu. Varbūt būtu sastāvā, varbūt nē.
Būtu.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-29 13:28, pirms 15 gadiem
Lekavaljērs rakstīja: ozo nav ;(
OZO vairs izlasē nepiedalīsies nekad ! (brain)

  +1 [+] [-]

, 2009-12-29 13:29, pirms 15 gadiem
b****, kāpēc sotnieka vietā nav Ješka R. Stabils aizsardzības spēlētājs, ar savu raksturu, kur, ja vajag var izgrūstīt pretinieku pie saviem vārtiem, ja vajag iedot pa ķobi pretiniekam, tādu aizsargu izlasē trūkst.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-29 13:31, pirms 15 gadiem
Ja Ozoliņš gribēs, viņam tiks dota iespēja PČ, bet jaunajiem pēc panākumiem iespējams Muštukovam naumova vietā, Saulietim, u.t.t.
Bet ko lai zin ! Laiks rādīs...
es uzskatu ka mūsējie ar Kārli priekšgalā var cīnīties par 1/2 finālu.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-29 13:31, pirms 15 gadiem
Mr. Andris rakstīja: b****, kāpēc sotnieka vietā nav Ješka R. Stabils aizsardzības spēlētājs, ar savu raksturu, kur, ja vajag var izgrūstīt pretinieku pie saviem vārtiem, ja vajag iedot pa ķobi pretiniekam, tādu aizsargu izlasē trūkst.
Nav pieredzes, un saki ko gribi Soča ir labāks

     [+] [-]

, 2009-12-29 13:33, pirms 15 gadiem
feelbest rakstīja: Bez pārsteigumiem... Vienīgi Bērziņa vietā Saulieti varēja paņemt... Bet pareizi, Latvijai tak centru deficīts
Izrāvi man vārdus no mutes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-12-29 13:34, pirms 15 gadiem
Ivanāns..
+Ja būtu viņš, mums nebūtu jāredz kā kāds amerikānis ar vienu galvas kustību mūsu Galviņu pabaidot gandrīz paša vārtos iedzen...
+Ivanānam ir prakse uz mazajiem laukumiem, spēka spēlē mums noderētu, jo mēs fiziski ļoti zaudējam pārējām grupas komandām...
+Vārtusarga aizskaršanas gadījumā nebūtu tā ka paši viņu aizstāvot pa muti dabūjam...
-Var gadīties nevajadzīgi noraidījumi, kaut vai tikai viņa slavas dēļ,gluži kā karsumu no spēles pagajušajā gadā islēdza....
-īsti neesmu pārliecināts ko viņš varētu mums dot uzbrukumā...
-nervu noturība

  +1 [+] [-]

, 2009-12-29 13:38, pirms 15 gadiem
znaroks=starkovs??? nekādu pārsteigumu izņemot bērziņu

  +2 [+] [-]

, 2009-12-29 13:39, pirms 15 gadiem
Ps, Pilnīgi nepiekrītu par to ,ka noliekat Raiti! - ka viņš nav vajadzīgs!
Lai vai kāds uzdevums viņam ir NHL, viņš ir labs hokējists arī uzbrukumā! Tie kuri ir redzējuši pāris spēles ar Raiti NHL pateiks ka meties un šķeliens viņam ir labs! Un slinkotājs aizsardzībā arī viņš nav!
Nesaprotu vel ,kāda jēga no Bērziņa??? Vai Znaroks tiešam neapjēdz to k Bērziņu šis sezonas laikā ik pec pāris spēlēm nosūta uz farm klubu!(domaju tas jau pats visu izsaka par vina līmeni,jo arī tur vins ir melna pelite)!
Un pēc manām domām Saulietim bija jābūt izlasē!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-12-29 13:39, pirms 15 gadiem
palasīju Slovāku blici, smiekli uznāca, ko mūsējie varēs likt pretī

  +3 [+] [-]

, 2009-12-29 13:39, pirms 15 gadiem
Pārsteidz tas,ka sastāvā ir Meija,kurš fiziski ir pavājš,jo tur taču pretim nāks NHL spēka spēli spēlējoši vīri,tad jau Saulieti vai Štālu vajadzēja ņemt(par pēdējo neviens pat nav painteresējies),nu bet tad jau laiks rādīs...Katrā ziņā nepaņemt Kuldu(kurš ir adaptējies mazajiem laukumiem un sekmīgi spēlē AHL)-tas tomēr nav saprotams.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-29 13:40, pirms 15 gadiem
retais rakstīja: Ivanāns..
+Ja būtu viņš, mums nebūtu jāredz kā kāds amerikānis ar vienu galvas kustību mūsu Galviņu pabaidot gandrīz paša vārtos iedzen...
+Ivanānam ir prakse uz mazajiem laukumiem, spēka spēlē mums noderētu, jo mēs fiziski ļoti zaudējam pārējām grupas komandām...
+Vārtusarga aizskaršanas gadījumā nebūtu tā ka paši viņu aizstāvot pa muti dabūjam...
-Var gadīties nevajadzīgi noraidījumi, kaut vai tikai viņa slavas dēļ,gluži kā karsumu no spēles pagajušajā gadā islēdza....
-īsti neesmu pārliecināts ko viņš varētu mums dot uzbrukumā...
-nervu noturība
To par to mūsu spēka spēles trūkumu galīgi nepiekrītu, un stabs vārtupriekšā mums ir Sprukts, kurš nav pārāk daudz vājāks par Raiti
Tikai cerams ka ar realizāciju momentos kad iekš DR viņš pūdelēja, PČ raidīs iekšā.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-29 13:42, pirms 15 gadiem
Šeit viss vairāk pietrūkst ivanāns
1)Viņš ļoti labi pārzin Ziemeļamerikas hokej laukuma izmerus
2)Vajag kadu melnā darba darītāju

  +1 [+] [-]

, 2009-12-29 13:43, pirms 15 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Pārsteidz tas,ka sastāvā ir Meija,kurš fiziski ir pavājš,jo tur taču pretim nāks NHL spēka spēli spēlējoši vīri,tad jau Saulieti vai Štālu vajadzēja ņemt(par pēdējo neviens pat nav painteresējies),nu bet tad jau laiks rādīs...Katrā ziņā nepaņemt Kuldu(kurš ir adaptējies mazajiem laukumiem un sekmīgi spēlē AHL)-tas tomēr nav saprotams.
Bet kā tad jaunajiem iedot piešprici pieredzē ja ne PČ, OS u.t.t.
Tā jau visi ir izauguši, un domāju ka Gints izaugs spēles prasmē, tāpat kā savulaik Ņiživijs u.t.t.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-29 13:44, pirms 15 gadiem
RudolfsA rakstīja: To par to mūsu spēka spēles trūkumu galīgi nepiekrītu, un stabs vārtupriekšā mums ir Sprukts, kurš nav pārāk daudz vājāks par Raiti
Tikai cerams ka ar realizāciju momentos kad iekš DR viņš pūdelēja, PČ raidīs iekšā.
Vot par mūsu spēka spēli es gribētu pateikt tā.... mēs spēljam spēka spēli, bet fiziskie dotumi nav tik labi... vai pareizāk sakot pārējam grupas komandām tie ir labāki..

P.S. žēl ka ješka netika...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-29 13:47, pirms 15 gadiem
Kimi Raikkonen rakstīja: Šeit viss vairāk pietrūkst ivanāns
1)Viņš ļoti labi pārzin Ziemeļamerikas hokej laukuma izmerus
2)Vajag kadu melnā darba darītāju
Par to melno darbu parūpēsies visa komanda kopā, tu paskaties ko saka Znaroks vecajās intervijās, par Melno darbu
Un liekas 2+2 min. arī nevajag
vaitad mums nebūs Kārlis un Oskars ??? Vaitad viņi nepārzin laukumu ???
Un runājot par pašu Raiti izlasē var vērot ka Oļegam viņš nepatīk, jo viņš atceras savus laikus un negrib lai kāds viņa veco slavu aizēno, jo Raitis ši uzdevuma izpildei būtu pats piemērotākais.

     [+] [-]

, 2009-12-29 13:49, pirms 15 gadiem
es meijas vietā liktu brahmani. tomēr viņš ir labs, bet treneriem laikam tā ne pārāk...

  +2 [+] [-]

, 2009-12-29 13:49, pirms 15 gadiem
RudolfsA rakstīja: Par to melno darbu parūpēsies visa komanda kopā, tu paskaties ko saka Znaroks vecajās intervijās, par Melno darbu
Un liekas 2+2 min. arī nevajag
vaitad mums nebūs Kārlis un Oskars ??? Vaitad viņi nepārzin laukumu ???
Un runājot par pašu Raiti izlasē var vērot ka Oļegam viņš nepatīk, jo viņš atceras savus laikus un negrib lai kāds viņa veco slavu aizēno, jo Raitis ši uzdevuma izpildei būtu pats piemērotākais.
Jā un tas ir pats interesantākais, atceroties kā spēlēja pats Znaroks nevar saprast viņa nepatiku pret Raiču.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-29 13:51, pirms 15 gadiem
RudolfsA rakstīja: Par to melno darbu parūpēsies visa komanda kopā, tu paskaties ko saka Znaroks vecajās intervijās, par Melno darbu
Un liekas 2+2 min. arī nevajag
vaitad mums nebūs Kārlis un Oskars ??? Vaitad viņi nepārzin laukumu ???
Un runājot par pašu Raiti izlasē var vērot ka Oļegam viņš nepatīk, jo viņš atceras savus laikus un negrib lai kāds viņa veco slavu aizēno, jo Raitis ši uzdevuma izpildei būtu pats piemērotākais.
Nu tieši par to tavu pēdējo pienēto punktu,mēs varam saprast, ka Oļegs nav konsakvents savā amatā!!!! TAs ir skaidrs jau sen!!!Un tas ir nožēlojami!!!

     [+] [-]

, 2009-12-29 13:51, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Absoluutas mulkjiibas, slovaakiem ir Zdeno, kas tik pat labi var likt muuseejiem nemeegjinaat taisiit mulkjiibas, bet...redz, Zdeno arii var piespeeli atdot un iemest pats, bet Raicha tomeer ir shauraaka profila speleetaajs....
Taapat chehiem (kurus tomeer uzskata par "netiiraa" hokeja piekriteejiem) ir pilniigi vienalga, vai tur taads Ivanaans ir vai nav....taa vinji spelee.
Nedomaju viss, ja spēles netiri un vinjam atbildes Ivanans tad nedomaju vai nakmreiz vinjsh vel gribētu, Jo musu izlasē trukst tadu kas varētu ierādit vietu pretiniekam, ka Dinamo Ozoliņš. Kad nebija Ozo uz laukuma un kapteinis bija Ņiživijs, tad vairs nebija tas, jo kapteinim jābut tadam kas nebaidas aizstavet visus.... Bet protams Ivanans nebutu kapteinis, bet tik un ta no vina butu respekts....

     [+] [-]

, 2009-12-29 13:55, pirms 15 gadiem
Tagad visi ivanana fani raud

  +1 [+] [-]

, 2009-12-29 13:55, pirms 15 gadiem
RudolfsA rakstīja: Par to melno darbu parūpēsies visa komanda kopā, tu paskaties ko saka Znaroks vecajās intervijās, par Melno darbu
Un liekas 2+2 min. arī nevajag
vaitad mums nebūs Kārlis un Oskars ??? Vaitad viņi nepārzin laukumu ???
Un runājot par pašu Raiti izlasē var vērot ka Oļegam viņš nepatīk, jo viņš atceras savus laikus un negrib lai kāds viņa veco slavu aizēno, jo Raitis ši uzdevuma izpildei būtu pats piemērotākais.
Vot par Znaroka spelēšanu tikko arii acerejos pats vins bija lielakais kauslis izlasē

     [+] [-]

, 2009-12-29 13:57, pirms 15 gadiem
kuldu ar vajdzeetu.. tak mazais laukums un izlasei jaapiesaista visi amerkiaa speeleejoshie speeleetaaji!!

  -3 [+] [-]

, 2009-12-29 13:58, pirms 15 gadiem
Varat likt man mīnusus, bet

1) Vajadzēja pierunāt OZO
2) Meijas vietā stabili vajadzēja ņemt Ivanānu.