Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Znaroks nosaucis sastāvu, izlasē arī Naumovs

Jānis Celmiņš

Znaroks nosaucis sastāvu, izlasē arī Naumovs
Oļegs Znaroks
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Latvijas valstsvienības hokejā galvenais treneris Oļegs Znaroks nosaucis astoņus aizsargus, divpadsmit uzbrucējus un trīs vārtsargus, kuri piedalīsies Vankūveras Ziemas Olimpiskajās spēlēs. Latvijas izlase jau trešo reizi pēc kārtas startēs olimpiskajās spēlēs.

Šī gada februārī Latvijas izlase, apspēlējot Ukrainas, Itālijas un Ungārijas izlases, izcīnīja tiesības piedalīties 2010. gada Ziemas Olimpiskajām spēlēs Vanķuvērā. Oļegs Znaroks paziņojis tos 23 hokejistus, kuri dosies uz Vankūveru.

Izlases sastāvā iekļauts arī pieredzējušais vārtsargs Sergejs Naumovs par kura iespējamo dalību Latvijas izlasē ticis lauzts daudz šķēpu. Izlases sastāvā nav iekļauti ne Oļegs Sorokins, ne Aleksandrs Jerofejevs (abi aizsargi), bet uzbrucēju frontē neliels pārsteigums varētu būt Ginta Meijas iekļaušana komandas sastāvā. Tāpat sastāvā nav iekļauti ne Kaspars Saulietis, ne Raitis Ivanāns.

Vankūverā Latvijas izlasei pretiniekos būs B grupas komandas: Krievija, Čehija un Slovākija. Mūsējie jau divreiz mērojās spēkiem ar Slovākijas izlasi Olimpiskajā turnīrā. 2002. gadā Saltleiksitijā Latvija nospēlēja neizšķirti ar rezultātu 6:6, bet 2006. gadā Turīnā mūsējie piekāpās slovākiem 3:6. Rūgta pieredze Olimpiskajās spēlēs Latvijai ir ar Krieviju. Turīnā tika piedzīvots smags zaudējums: 2:9.

Latvijas valstsvienības sastāvs 2010. gada Ziemas Olimpiskajām spēlēm:
Uzbrucēji: Lauris Dārziņš, Herberts Vasiļjevs, Miķelis Rēdlihs, Ģirts Ankipāns, Mārtiņš Cipulis, Jānis Sprukts, Aleksejs Širokovs, Mārtiņš Karsums, Aleksandrs Ņiživijs, Armands Bērziņš, Kaspars Daugaviņš un Gints Meija.
Aizsargi: Georgijs Pujacs, Kristaps Sotnieks, Arvīds Reķis, Krišjānis Rēdlihs, Guntis Galviņš, Rodrigo Laviņš, Kārlis Skrastiņš, Oskars Bārtulis.
Vārtsargi: Edgars Masaļskis, Ervīns Muštukovs un Sergejs Naumovs.

Latvijas valstsvienības spēļu kalendārs (pēc Latvijas laika):

2010. gada 17. februārī plkst. 07:00 Krievija – Latvija;
2010. gada 20. februārī plkst. 02:30 Čehija – Latvija;
2010. gada 21. februārī plkst. 02:30 Latvijas – Slovākija.

  -2 [+] [-]

, 2009-12-29 11:38, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Daudz ko var izlasīt arī zemtekstā- respektīvi, paziņojot, ka Bērziņš hokejā daudz vairāk ir sasniedzis par mani (kam es arī piekrītu, jo neesmu profesionāls sportists, bet savā profesijā esmu sasniedzis pietiekami daudz, lai man nepiedēvētu pokemona domāšanu), tu vienlaicīgi netieši uzsver, ka tāpēc es viņu nedrīkstu kritizēt. Uzskatu, ka ar savu apmēram 35 gadus ilgo hokeja līdzjutēja pieredzi es varu atļauties novērtēt jebkuru hokejistu.
Un tava necieņa pret statistiku vienkārši rāda, ka Tu ignorē pamatkritērijus, pēc kuriem vadās hokeja speciālisti, novērtējot kādu spēlētāju. Un Bļinovs šobrīd ir 5. rezultatīvākais BAČ spēlētājs (36 spēles 16 vārti 20 piespēles 36 punkti +10), kamēr Bērziņš (13 2 5 7 +/-0) kāds divsimtais!!! Un tikai nevajag stāstīt, ka Bērziņš diži labi paveic melno darbu, jo pārāk bieži netiekot līdzi saviem pretspēlētājiem viņš nopelna noraidījumus, kas komandai bieži maksā vārtu zaudējumus.
Pieņemu ka Bērziņš dzīve ir sasniedzis daudz vairāk par Tevi. Jo arī tikt tur kur ir viņš...tas nav viegli. Un Tu ar savu 35 gadus lielo pieredzi te uzradies līdz ar RD parādīšanos un šaubos vai aizvilki savu pēcpusi uz Piņķiem lai Viktoru paskatītos klātienē. Tev tak pietiek ar "argumentu" ka Bērziņš ir tizls un paskatīties netā Bļinova statistiku. Tapēc ar uzskatu ka esi naturāls pokemons. "Man nav nekas pret Viktoru, savulaik ļoti gaidīju kad izlasē ar lieku blīkšķi iesoļos Din81 duets Širokovs, Bļinovs varbūt pat paķerot līdzi Dzirvinski, bet sanāca kā sanāca.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-29 11:39, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Daudz ko var izlasīt arī zemtekstā- respektīvi, paziņojot, ka Bērziņš hokejā daudz vairāk ir sasniedzis par mani (kam es arī piekrītu, jo neesmu profesionāls sportists, bet savā profesijā esmu sasniedzis pietiekami daudz, lai man nepiedēvētu pokemona domāšanu), tu vienlaicīgi netieši uzsver, ka tāpēc es viņu nedrīkstu kritizēt. Uzskatu, ka ar savu apmēram 35 gadus ilgo hokeja līdzjutēja pieredzi es varu atļauties novērtēt jebkuru hokejistu.
Un tava necieņa pret statistiku vienkārši rāda, ka Tu ignorē pamatkritērijus, pēc kuriem vadās hokeja speciālisti, novērtējot kādu spēlētāju. Un Bļinovs šobrīd ir 5. rezultatīvākais BAČ spēlētājs (36 spēles 16 vārti 20 piespēles 36 punkti +10), kamēr Bērziņš (13 2 5 7 +/-0) kāds divsimtais!!! Un tikai nevajag stāstīt, ka Bērziņš diži labi paveic melno darbu, jo pārāk bieži netiekot līdzi saviem pretspēlētājiem viņš nopelna noraidījumus, kas komandai bieži maksā vārtu zaudējumus.
Bērziņš šogas ir jūtami vājāks kā pirms gada-kad viņš patiešām lieliski strādāja aizsardzībā, mazākumā un ļoti labi veica melno darbu ar 2 labāko lietderības koeficientu visā Dinamo komandā sezonas garumā-domāju ka Bļinovs nav spējīgs aizvadīt Dinamo veselu sezonu ar otro labāko plus mīnus koeficientu

  -3 [+] [-]

, 2009-12-29 11:39, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Spēka paņēmieni (vairāk vai mazāk spēcīgi) pret "pāri darītāju" ir ļoti labs paņēmiens kā nomierināt viņus. Kā spēlē Olimpiādē, kad izlases ir nokomplektētas +/- tuvu maksimumam var vadīties pēc pagājušā OS hokeja turnīra, kad, ja pareizi atceros, JarkoRūtu tā neslikti "satikās" ar Jāgru. Un ja Jāgru tā sit, tad kāds Latvijas izlases uzbrucējs (Miķelis Rēdlihs, atgādināšu, jau cieta no Tuomu Rūtu 2006. gadā).
Juri, Juri Cik tu esi naivs. Ja parezi atceros Rūtu toreiz pieklājīgi pieklapēja viens no brāļiem Kaberlēm.Šausminoši vai ne?

OS nav IIHF, Raitim ņeļaus kauties 1vs1. Arī vēlāk atriebt viņš nevarēs. Arī lai izdarītu hitus, spēlētājs ir jānoķer, OS nebūs Raita ierastu oponentu, 4 maiņas lēnu spēlētāju.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-29 11:41, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Daugaviņam jādod iespēja. Ļoti vēlos redzēt, kā viņš atkal izskatās kopā ar izlasi.
Nu parāk īss turnīrs, lai riskētu.
Es protams arī labprāt redzētu Daugaviņu, bet man liekas, ka Znaroks drusku riskē. Saulietis šobrīd ir labakā formā.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-29 11:42, pirms 15 gadiem
alsp rakstīja: Nu parāk īss turnīrs, lai riskētu.
Es protams arī labprāt redzētu Daugaviņu, bet man liekas, ka Znaroks drusku riskē. Saulietis šobrīd ir labakā formā.
Kā tad tu to zini?
Daugaviņš pēdējā laikā arī kind of rezultatīvs.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-29 11:42, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Spēka paņēmieni (vairāk vai mazāk spēcīgi) pret "pāri darītāju" ir ļoti labs paņēmiens kā nomierināt viņus. Kā spēlē Olimpiādē, kad izlases ir nokomplektētas +/- tuvu maksimumam var vadīties pēc pagājušā OS hokeja turnīra, kad, ja pareizi atceros, JarkoRūtu tā neslikti "satikās" ar Jāgru. Un ja Jāgru tā sit, tad kāds Latvijas izlases uzbrucējs (Miķelis Rēdlihs, atgādināšu, jau cieta no Tuomu Rūtu 2006. gadā).

Par Raita hokeja spēli vari neuztraukties, kad viņš spēlē ar maiņas partneriem, kuri var atdot piespēli (nevis met pretinieku zonā un fiksi skrien mainīties), Raitis savus golus samet. Un pat kad spēlē savā 4. maiņā nemaz tik nevarīgs, kā daži iedomājas, nav - momenti veidojas.

Un ideja šeit nav pat par Ivanānu kā tādu (kaut gan arī par viņu), bet par to, ka nu nav izlasē tāda spēlētāja, kurš var aizstāvēt komandu. Savā laikā tāds bija pats Znaroks (un vēl daži), taču pašlaik (NHL pēclokauta ērā), kad hokejs ir kļuvis tiešām ātrs un fizisks, pie tam reāli arī ir spēlētāji, kas var tādu spēlēt, nē, izrādās, ka nevajag (Štāls arī te ir ieskaitīts).

Taču kas notiek tad, kad komandai nav muskuļu, tie kas skatījās, labi redzēja U-20 spēlē pret Kanādu (no nesenā) un tajās spēlēs ko izlase rādīja no gada 2002. līdz 2006. (no izlases konteksta).

P.S.
Ja kāds domā ka esmu pret Znaroku, nē, kopumā viņa izvēles ir +/- objektīvas, taču, kā jau minēju, nedaudz pacenšoties izlases spēli varēja dažādot, tb izmantot visas iespējas.
Ja Oļegs, kā jau pirms iepriekšējā PČ rakstīju, sasniegs mērķus (kādi tie jau nu būs) neizmantojot šo papildiespēju, ļoti labi, tātad izlases spēlētāju potenciāls un prasmes ir tik lielākas/labākas, ka par papildiespējām nav jādomā (tb mēs bez visa tā esam stipri)!
Par Karsumu tu aizmirsi (ar vinu ar zviedrs "satikaas"). Komanda kopaa ir speeks, nevis...atbrauks Raitis, tad nu tik buus...visi kaa jeerinji staavees malaa....
Tas pats Ovi spelee paaraak agresiivi, nesaktoties uz to, ka komandaa vispaar nav tiira "policista', kas speetu aizsargaat zvaigzni. (par ko krievu prese kladzina kaa traka, uz ko Bodro atbildeeja- Mums policisti nav vajadziigi, un taadu nebuus)!
Tas pats Mikjelis var kaartiigi pagruustiities, gjirts ar nekaads miera mika nav. Bet shai speeka speelei jaanaak no komandas, nevis no viena NHl speleetaaja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-12-29 11:44, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Juri, Juri Cik tu esi naivs. Ja parezi atceros Rūtu toreiz pieklājīgi pieklapēja viens no brāļiem Kaberlēm.Šausminoši vai ne?

OS nav IIHF, Raitim ņeļaus kauties 1vs1. Arī vēlāk atriebt viņš nevarēs. Arī lai izdarītu hitus, spēlētājs ir jānoķer, OS nebūs Raita ierastu oponentu, 4 maiņas lēnu spēlētāju.
KĀ nomierināt, kā jau teicu, ir detaļas, galvenais ir lai ir KAS to izdara un lai nav tā, ka pēc Olimpiādes pusei izlases spēlētāju ir savainojumi, kuru dēļ ir jāizlaiž spēles (PČ laikā Latvijas spēlētāji dabū regulāri).

Par ātrajiem... nevajag jau skriet pakaļ, bet pareizi izvēlēties pozīciju.

  -3 [+] [-]

, 2009-12-29 11:45, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: KĀ nomierināt, kā jau teicu, ir detaļas, galvenais ir lai ir KAS to izdara un lai nav tā, ka pēc Olimpiādes pusei izlases spēlētāju ir savainojumi, kuru dēļ ir jāizlaiž spēles (PČ laikā Latvijas spēlētāji dabū regulāri).

Par ātrajiem... nevajag jau skriet pakaļ, bet pareizi izvēlēties pozīciju.
Kāda jēga no kaut kādas "iebiedēšanas", kurai tāpat ne krievi, ne pārējie neļausies, ja uzbrukumā neko jēdzīgu nevar izdarīt?
Šie turnīri NAV tādi, kuros jāiespēlē tāda tipa spēlētāji kā Ivanāns.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-29 11:46, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Kā tad tu to zini?
Daugaviņš pēdējā laikā arī kind of rezultatīvs.
Rezultatīvs, bet viņš nav ilgi spēlējis ar LV izlases džekiem. Kuri ir krietni pielikuši. Tomēr pēc traumas viņš tikai uzņem apgriezienus. Lietderīgāks viņš būtu Pasaules chempī.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-29 11:46, pirms 15 gadiem
Nebuus labi..prichom Berzinju njeema un Sotnieku,shie tachu pielaidiis vienu kljuudu peec otras..pa cik Olimpiaade notiek Ziemeljamerikaa vareeja panjemt Ivanaanu un Kuldu,tie vismaz pieradushi speeleet pie mazajiem laukumiem

  -1 [+] [-]

, 2009-12-29 11:46, pirms 15 gadiem
alsp rakstīja: Rezultatīvs, bet viņš nav ilgi spēlējis ar LV izlases džekiem. Kuri ir krietni pielikuši. Tomēr pēc traumas viņš tikai uzņem apgriezienus. Lietderīgāks viņš būtu Pasaules chempī.
Daudzi tur nav vairāk vai mazāk iespēlējušies. Domāju, ka būs labi

     [+] [-]

, 2009-12-29 11:47, pirms 15 gadiem
žēl ka Ozolinsh nav

  -4 [+] [-]

, 2009-12-29 11:47, pirms 15 gadiem
Baxter19 rakstīja: Nebuus labi..prichom Berzinju njeema un Sotnieku,shie tachu pielaidiis vienu kljuudu peec otras..pa cik Olimpiaade notiek Ziemeljamerikaa vareeja panjemt Ivanaanu un Kuldu,tie vismaz pieradushi speeleet pie mazajiem laukumiem
Who cares par laukumu izmēriem? Tās runas par Ivanāna iesaisti šāda tipa turnīros ir nevajadzīgas.

     [+] [-]

, 2009-12-29 11:47, pirms 15 gadiem
zheel ka skrastina un ciprusa nebuus!

  -2 [+] [-]

, 2009-12-29 11:47, pirms 15 gadiem
Albertsons rakstīja: zheel ka skrastina un ciprusa nebuus!
Skrastiņa nebūs? WTF

     [+] [-]

, 2009-12-29 11:48, pirms 15 gadiem
Vienīgais pozitīvais moments no šā novājinātā sastāva ir tas, ka uz ledus neizies Sorokins, pats Znaroks, Vītoliņš un vēl, piemēram, Čudinovs, vai arī Tambijevs (lai gan Tambijevu labāk gribētos redzēt Ankipāna vietā).

     [+] [-]

, 2009-12-29 11:48, pirms 15 gadiem
Jā, Cipruss arī par brīnumu nav iekļauts grupiņā...

  -3 [+] [-]

, 2009-12-29 11:49, pirms 15 gadiem
JiSkx rakstīja: Vienīgais pozitīvais moments no šā novājinātā sastāva ir tas, ka uz ledus neizies Sorokins, pats Znaroks, Vītoliņš un vēl, piemēram, Čudinovs, vai arī Tambijevs (lai gan Tambijevu labāk gribētos redzēt Ankipāna vietā).
Kāds tad, tavuprāt, ir stiprāks sastāvs?

  -2 [+] [-]

, 2009-12-29 11:49, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: KĀ nomierināt, kā jau teicu, ir detaļas, galvenais ir lai ir KAS to izdara un lai nav tā, ka pēc Olimpiādes pusei izlases spēlētāju ir savainojumi, kuru dēļ ir jāizlaiž spēles (PČ laikā Latvijas spēlētāji dabū regulāri).

Par ātrajiem... nevajag jau skriet pakaļ, bet pareizi izvēlēties pozīciju.
Vienīgais ko Ivanans varētu darīt ir vairākumā stumdīt aizsargus pie vārtiem un traucēt vārtsargam, bet vai tāpēc viņu ir jāņem izlasē?

     [+] [-]

, 2009-12-29 11:49, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: KHL nav fiziski stipri pretinieki Mums tikai RD tāda rūķu komanda... Un Sotnieks spēlē pret kaut kādiem vārguļiem ne? Morozovs, Radulovs, Hudlers, Jašins, Fjodorovs, Čajaneks, Peltonens, Kaberle, Irgls, Mareks, Kozlovs, Zubovs, Jagrs, Veihlands utt. AHL tādus stārus neatradīsi...

Bet ne par to ir stāsts,
pirmkārt ir ļoti nekorekts salīdzinājums, ka Kulda ir divreiz labāks par Sotnieku, pats labi zini kā tā nav..
otrkārt no Znaroka, ne no tevis prasī rezultātu un ja viņš tā ir izvēlējies, tad tam ir kāds pamatojums...
Pirmā lieto ko Krievijā spēlējoši spēlētaji saka ieradoties Amērikā ir cik fiziskāki un stiprāki visi ir, ka ir grūti pierast. Protams ka KHL ir labs līmenis un labi spēlētāji, bet spēlētāju fizisko spēku ziņā tās nevar salīdzināt. Ja Sotnieks nebūtu Latvietis, pašlaik viņs KHL līmenī nespēlētu. Tas ir skaidrs.

     [+] [-]

, 2009-12-29 11:50, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Skrastiņa nebūs? WTF
Kāpēc domā ka nebūs?
Sarakstā ir!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-29 11:50, pirms 15 gadiem
alsp rakstīja: Vienīgais ko Ivanans varētu darīt ir vairākumā stumdīt aizsargus pie vārtiem un traucēt vārtsargam, bet vai tāpēc viņu ir jāņem izlasē?
Ivanāns var darīt jebko, ja vien treneris ir izdomājis, kur viņš būtu noderīgs. NHL viņš to pierāda un parāda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-12-29 11:51, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: KĀ nomierināt, kā jau teicu, ir detaļas, galvenais ir lai ir KAS to izdara un lai nav tā, ka pēc Olimpiādes pusei izlases spēlētāju ir savainojumi, kuru dēļ ir jāizlaiž spēles (PČ laikā Latvijas spēlētāji dabū regulāri).

Par ātrajiem... nevajag jau skriet pakaļ, bet pareizi izvēlēties pozīciju.
Raitis nav no tiem spēlētājiem, kas var nomierināt. Drīzāk Sandis. Raitis NHL ir hamburgeru cienītāju dēl. Tici man , nevienā Top izlasē no viņa neraustās, kur nu vēl IIHF miermīlīgajos turnīros.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-29 11:51, pirms 15 gadiem
da nado bilo mesto berzinsa saulietisa ili blinova, a mesto sotnieksa kuldu ili jekabs redliha

  -2 [+] [-]

, 2009-12-29 11:51, pirms 15 gadiem
alsp rakstīja: Kāpēc domā ka nebūs?
Sarakstā ir!
Es citēju to,kurš teica, ka žēl, ka Skrastiņa nav.

     [+] [-]

, 2009-12-29 11:52, pirms 15 gadiem
es uzkatu kad Ivanānam tur vieta , ir , jo olimpiāde notiek Kanadā uz mazajiem laukumiem , tad vēl kur ir Sandis ozoliņš , es uzskatu kad jaunie Bukrtas Cinks varēja būt..

Sūdīgs sastāvs nav optimālākais

  -3 [+] [-]

, 2009-12-29 11:52, pirms 15 gadiem
OscarB rakstīja: es uzkatu kad Ivanānam tur vieta , ir , jo olimpiāde notiek Kanadā uz mazajiem laukumiem , tad vēl kur ir Sandis ozoliņš , es uzskatu kad jaunie Bukrtas Cinks varēja būt..

Sūdīgs sastāvs nav optimālākais
Ivanānām OS nav vietas!
Un OS nav tas turnīrs, kur iespēlēt jaunos spēlētājus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-12-29 11:54, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ivanāns var darīt jebko, ja vien treneris ir izdomājis, kur viņš būtu noderīgs. NHL viņš to pierāda un parāda.
Ja viņš varētu darīt jebko, tad viņam nebūtu vidējais spēles laiks 4 min.
Vienīgie viņa statistikas rādītāji ir spēka paņēmieni. Kurus OS nevarēs izmantot un stingri sodīs, lai nesavainotu ZVAIGZNES.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-29 11:54, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ivanāns var darīt jebko, ja vien treneris ir izdomājis, kur viņš būtu noderīgs. NHL viņš to pierāda un parāda.
O, čali, viena no retajām reizēm, kad Tev jāpiekrīt! NHL ir cita līmeņa līga nekā visas KHL un pārējās kopā un jebkurš tur spēlējošs ir klasi augstāks par vidusmēra KHL spēlētāju, nemaz nerunājot par Latvijas izlasi...

     [+] [-]

, 2009-12-29 11:55, pirms 15 gadiem
JiSkx rakstīja: O, čali, viena no retajām reizēm, kad Tev jāpiekrīt! NHL ir cita līmeņa līga nekā visas KHL un pārējās kopā un jebkurš tur spēlējošs ir klasi augstāks par vidusmēra KHL spēlētāju, nemaz nerunājot par Latvijas izlasi...
Muļķības.
NHL spēlē lielu spēka cīņu.
OS vairāk ir ātrs un kombinēts hokejs.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-29 11:57, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Kāds tad, tavuprāt, ir stiprāks sastāvs?
Pietrūkst taču, piemēram, virs Latvijas izlases vidējā meistarības līmeņa esošie - Kulda, Saulietis, Ivanāns, vēl drošvien kādu momentā nenosaucu...

     [+] [-]

, 2009-12-29 11:57, pirms 15 gadiem
Ivanans noderetu zina ,ka vins macetu spelet pret NHL caliem,jo vinam ir pieredze,bet ceresim,ka ar Bartula un Skrastina pieredzi arī pietiks,vel ari Karsums un Daugavins kapa nhl,ta ka nav ko pārdzīvot !