Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Trešais tukšais gads mūsu hokeja talantiem

Raksts ar šādu virsrakstu ir šodienas Latvijas Avīzē. Daži fragmenti no raksta:

...
Pēdējie draftētie bija Kaspars Daugaviņš un Artūrs Kulda 2006. gadā, bet pirms tam kopš 1997. gada NHL klubi ik vasaru noskatīja vismaz vienu Latvijas hokejistu. Visražīgākā bija 2002. gada vasara, kad par draftu priecājās Armands Bērziņš, brāļi Krišjānis un Jēkabs Rēdlihi. Tiesa, drafts vēl neko nenozīmē. No pēdējiem 16 Latvijas izvēlētajiem hokejistiem NHL uzspēlējuši tikai četri, bet pastāvīgā apritē ir tikai Kārlis Skrastiņš.

...

Visvairāk nekā parasti draftēti Kanādas hokejisti (102), seko ASV (55). Starp 52 draftētajiem eiropiešiem ir 24 zviedri, desmit somi, septiņi krievi, pieci slovāki, trīs čehi, pa vienam Baltkrievijas, Dānijas un Vācijas spēlētājam.

...

VIEDOKLIS

ANDREJS MATICINS, U-20 izlases galvenais treneris: "Krievijai šis drafts ir katastrofāls, bet mums gan ne. Latvijā hokejistiem 18 gadu vecumā ir divarpus komandas – par ko vēl runāt? Ja mums būtu milzīgi talanti, kurus nenodraftē, tad varētu brīnīties, bet šobrīd tādu nav. Ir labāki un sliktāki spēlētāji, taču nevar tā vienkārši pateikt, ka kādam būtu NHL potenciāls. Piemēram, jaunieša gados spilgti izcēlās Mārtiņš Karsums, bet tagad mums tādu nav. Nesaukšu uzvārdus, lai nevienu neaizvainotu, taču U-18 izlasē ir pāris puišu ar labu potenciālu. Daudz lielākas iespējas izsisties ir augumā raženiem hokejistiem. Ja esi mazs, tad jābūt ļoti ātram. Tādi spēlētāji kā Flerī ir izņēmums. Jā, visas Latvijas izlases šobrīd ir elites divīzijā, taču viena lieta ir savākt komandu uz atsevišķiem turnīriem, taču pavisam cita – kāda ir kopējā sistēma un kas notiek visas sezonas laikā."

...

raksta pilnā versija:
www2.la.lv

1 2 3 74 komentāri

     [+] [-]

, 2009-06-29 09:03, pirms 15 gadiem
Viens draftētais ir arī no Itālijas - Thomas Larkin, tā kā 53 eiropieši.

Par mūsējiem runājot - tas nav nekas negaidīts. Drīzāk pārsteigums būtu ja kādu nodraftētu.

Rītdien CHL drafts - varbūt tur kādu izvēlēsies, neskatoties uz pagājušā gada fiasko, kad Uļeščenko netika sastāvā, bet Bukarts vispār neaizbrauca uz Kanādu, izvēloties Krieviju.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-29 09:56, pirms 15 gadiem
ilvins rakstīja: Viens draftētais ir arī no Itālijas - Thomas Larkin, tā kā 53 eiropieši.

Par mūsējiem runājot - tas nav nekas negaidīts. Drīzāk pārsteigums būtu ja kādu nodraftētu.

Rītdien CHL drafts - varbūt tur kādu izvēlēsies, neskatoties uz pagājušā gada fiasko, kad Uļeščenko netika sastāvā, bet Bukarts vispār neaizbrauca uz Kanādu, izvēloties Krieviju.
nē, pārsteigumu īsti jau nav nekādu - drīzāk likumsakarības. Tas, ka šis būs zviedru gads - tas jau tika prognozēts. Tas, ka tikai 7 krievi - arī drīzāk likumsakarība (KHL ietekme). Arī tas, ka KHL drafta #1 Pašņis ir gandrīz vai pēdējais NHL draftā - arī nebūt nav pārsteigums. Tas, ka šogad draftā 5 slovāki, bet pagājušogad nebija neviens - drīzāk likumsakarība, ka slovākiem bija tikai 1 sliktais gads... arī tas, ka dāņiem pēdējo 6 gadu laikā ir 7 NHL draftētie ir tikai likumsakarība...
drīzāk pārsteigums ir tas, ka belariem ir draftēts tikai 1, kaut viņi reāli cerēja uz 3...

  +2 [+] [-]

, 2009-06-29 10:04, pirms 15 gadiem
Nu es gan neteiktu, ka krieviem viņš būtu katastrofāls! Ok, tik septiņi čaļi, bet domāju, ka krieviem ir fiška ja tu netiec 1 vai 2 kārtā, tad pa lielam ir poh..j vai tevi draftē vai nē, jo ja labi nokapāsi pāris sezonas KHL, tad gan jau tāpat arī kāds NHL klubs tevi ievēros un ja būsi tiešām labs, tad domāju arī jau vairs nepiedāvās "AHL centus"! Domāju tapēc arī NHL klubi lielāko daļu KHL pirmajā kartā draftētos jauno krievus neņēma un ne jau tapēc, ka viņi būtu sūdīgi, bet tapēc, ka iespējams tie NHL kubi paši necer, ka tie jaunie krievi brauks uz ZA un spēlēs tur kaut kādās CHL vai AHL... tad jau labāk jaunais talants paliek turpat Krievijā un rambā KAL vai KHL...
Priekš manīm lielāks pārsteigums ir, ka (cik saprotu) neviens šveicietis (!!!) nav nodraftēts....

     [+] [-]

, 2009-06-29 10:08, pirms 15 gadiem
Un kad mums beidzot bus kads draftets atkal?

  +1 [+] [-]

, 2009-06-29 10:13, pirms 15 gadiem
No belariem jau paņēma tikai to kurš spēlēja Šataka domāju ka līdz ar KHL mūsu, belaru un krievu jaunuļus ņems tikai tad ja viņi jau spēlē Ziemeļamerikā. Bet nu neaizmirsīsim, ka arī Štāls un vēl vesela virkne mūsu bijušo draftēto tika pāņemti drafta 8. kārtā kas vairāk nav.

CHL manuprāt cerības tikt bija 3 Dobrenkijam, Ķēniņam un Vīgneram. Pirmajiem 2 jau ir labi Eiropas klubi līdz ar to neticu, ka šie gribēs kaut ko sev mainīt savukārt Vīgners kurš varbūt arī varēja tikt CHL draftā ar kādu 50. numuru izvēlējās spēlēt Francijā.

Par USHL varbūt kāds no liepājniekiem var pateikt vai tas Pijus Rimkēvičs ko paņēma Čikāga USHL draftā nav spēlējis Liepājā? Tas varētu izskaidot kapēc Zabis ir devies uz Čikāgu.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-29 10:15, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Nu es gan neteiktu, ka krieviem viņš būtu katastrofāls! Ok, tik septiņi čaļi, bet domāju, ka krieviem ir fiška ja tu netiec 1 vai 2 kārtā, tad pa lielam ir poh..j vai tevi draftē vai nē, jo ja labi nokapāsi pāris sezonas KHL, tad gan jau tāpat arī kāds NHL klubs tevi ievēros un ja būsi tiešām labs, tad domāju arī jau vairs nepiedāvās "AHL centus"! Domāju tapēc arī NHL klubi lielāko daļu KHL pirmajā kartā draftētos jauno krievbus neņēma ne jau tapēc, ka viņi būtu sūdīgi, bet tapēc, ka iespējams tie NHL kubi paši necer, ka tie jaunie krievi brauks uz ZA un spēlēs tur kaut kādās CHL vai AHL... tad jau labāk jaunais talants paliek turpat Krievijā un rambā KAL vai KHL...
Priekš manīm lielāks pārsteigums ir, ka neviens šveicietis (!!!) nav nodraftēts....
nu, nu - no krieviem jau tikai 2 draftēja pirmajās 2 kārtās...
a bet par Šveici - tur Tev taisnība... (un turpinot šo domu: ja jau Ķēniņš bija #24 starp Šveicē spēlējošajiem prospektiem, tad varam redzēt, cik "tuvu" viņš bija draftam)...
interesanti, ka arī neviena norvēģa nav draftā, taču arī viņiem laikam nebija neviena kandidāta uz draftu...

  +1 [+] [-]

, 2009-06-29 10:15, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Nu es gan neteiktu, ka krieviem viņš būtu katastrofāls! Ok, tik septiņi čaļi, bet domāju, ka krieviem ir fiška ja tu netiec 1 vai 2 kārtā, tad pa lielam ir poh..j vai tevi draftē vai nē, jo ja labi nokapāsi pāris sezonas KHL, tad gan jau tāpat arī kāds NHL klubs tevi ievēros un ja būsi tiešām labs, tad domāju arī jau vairs nepiedāvās "AHL centus"! Domāju tapēc arī NHL klubi lielāko daļu KHL pirmajā kartā draftētos jauno krievus neņēma un ne jau tapēc, ka viņi būtu sūdīgi, bet tapēc, ka iespējams tie NHL kubi paši necer, ka tie jaunie krievi brauks uz ZA un spēlēs tur kaut kādās CHL vai AHL... tad jau labāk jaunais talants paliek turpat Krievijā un rambā KAL vai KHL...
Priekš manīm lielāks pārsteigums ir, ka (cik saprotu) neviens šveicietis (!!!) nav nodraftēts....
Tas nav pārsteigums, kā jau atzīmēja NHL apskatnieki šveicieši dzīvo pārāk labā maizē viņiem tur jau 18 gados viņi pelna labu naudiņu un līdz ar to pazūd stimuls kapāties un braukt uz kaut kādām junioru līgām vai AHL.

     [+] [-]

, 2009-06-29 10:23, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: No belariem jau paņēma tikai to kurš spēlēja Šataka domāju ka līdz ar KHL mūsu, belaru un krievu jaunuļus ņems tikai tad ja viņi jau spēlē Ziemeļamerikā. Bet nu neaizmirsīsim, ka arī Štāls un vēl vesela virkne mūsu bijušo draftēto tika pāņemti drafta 8. kārtā kas vairāk nav.

CHL manuprāt cerības tikt bija 3 Dobrenkijam, Ķēniņam un Vīgneram. Pirmajiem 2 jau ir labi Eiropas klubi līdz ar to neticu, ka šie gribēs kaut ko sev mainīt savukārt Vīgners kurš varbūt arī varēja tikt CHL draftā ar kādu 50. numuru izvēlējās spēlēt Francijā.

Par USHL varbūt kāds no liepājniekiem var pateikt vai tas Pijus Rimkēvičs ko paņēma Čikāga USHL draftā nav spēlējis Liepājā? Tas varētu izskaidot kapēc Zabis ir devies uz Čikāgu.
par belariem nepiekritīšu - ja jau pats Naumovs (belaru hokeja boss) intervijā tieši pasaka, ka belaru federācijas galvenais uzdevums ir sagatavos spēlētājus NHL(!), tad belari tieši mēģinās visādi savējos atbalstīt nevis bremzēt to pāreju uz NHL...

a tikt uz CHL - hvz... domāju Dobreņkijam cerību nav nekādu rūķa auguma dēļ, Ķēniņš ar diezvai ir tāds kandidāts. Vīgners jau izvēlējās citu ceļu... Es drīzāk tad liktu uz tādu Iļiško - it kā jau viņam Zviedrijā ir ļoti labi apstākļi, taču tomēr prasītos pēc augstāka līmeņa. 3 gados U18/U20 izlasēs viņs sevi jau ir labi apliecinājis.

Par to Piju Rulēviču - viņš USHL tika tikai tāpēc, ka aizvadīja labas sezonas Chicago Mission skolas komandā... ja ir Liepājā spēlējis, tad tas ir bijis mazpadsmit gadu vecumā... Leišiem tagad spīd NHL drafts 2011.g.
nedomāju, ka te būtu jāvelk paralēles ar Zabi...

     [+] [-]

, 2009-06-29 10:28, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: nu, nu - no krieviem jau tikai 2 draftēja pirmajās 2 kārtās...
a bet par Šveici - tur Tev taisnība... (un turpinot šo domu: ja jau Ķēniņš bija #24 starp Šveicē spēlējošajiem prospektiem, tad varam redzēt, cik "tuvu" viņš bija draftam)...
interesanti, ka arī neviena norvēģa nav draftā, taču arī viņiem laikam nebija neviena kandidāta uz draftu...
Domāju, ka pārējiem arī ir pa lielam ta poh..j vai viņus draftēja vai nē! Ja normāli spēlēs, tad iespējams ar laiku tāpat tiks uz NHL... protams, ja arī paši to gribēs! Tagad jau krieviem ir paļci vejerom - pašiem ir gana kruta līga + vēl arī algas parasti saņem lielākas nekā aiz okeāna... ta huļi vispār pie tiem pendosiem (kā viņi jeņķus saukā) braukt?

     [+] [-]

, 2009-06-29 10:36, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Tas nav pārsteigums, kā jau atzīmēja NHL apskatnieki šveicieši dzīvo pārāk labā maizē viņiem tur jau 18 gados viņi pelna labu naudiņu un līdz ar to pazūd stimuls kapāties un braukt uz kaut kādām junioru līgām vai AHL.
Un krieviem ir kāds stimuls kapāties un braukt uz kādu no jeņķu junioru līgām vai AHL? 80-90% domāju tas nav vilinoši.... ja džeks no mazotnes sapņo par brīnumzemi Ameriku un tiek tur kādos junioros, tad varbūt NHL skauti var nodomāt, ka jams arī te ZA var palikt un tad moš ir jēga viņu draftēt.... bet ja šie redz, ka džeks uz šejieni (ZA) nemaz tā lāga neraujas (manis jau augstāk aprakstīto iemeslu dēļ) tad nafig viņu draftēt? Tapēc arī šie draftē vairāk savējos ZAmerikāņus un arī zviedrus, somus...

  -1 [+] [-]

, 2009-06-29 10:38, pirms 15 gadiem
bembists rakstīja: Un kad mums beidzot bus kads draftets atkal?
vienigais kandidats sobrid laikamn ir pelss no latgales, kadu laicinu atpakal te vel bija links uz top 100+vel laikam 30 kandidati uz jauno speletaju sarakstu 2010 gadam un pelss bija uzreiz aiz pirma 100.

     [+] [-]

, 2009-06-29 10:45, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: No belariem jau paņēma tikai to kurš spēlēja Šataka domāju ka līdz ar KHL mūsu, belaru un krievu jaunuļus ņems tikai tad ja viņi jau spēlē Ziemeļamerikā. Bet nu neaizmirsīsim, ka arī Štāls un vēl vesela virkne mūsu bijušo draftēto tika pāņemti drafta 8. kārtā kas vairāk nav.

CHL manuprāt cerības tikt bija 3 Dobrenkijam, Ķēniņam un Vīgneram. Pirmajiem 2 jau ir labi Eiropas klubi līdz ar to neticu, ka šie gribēs kaut ko sev mainīt savukārt Vīgners kurš varbūt arī varēja tikt CHL draftā ar kādu 50. numuru izvēlējās spēlēt Francijā.

Par USHL varbūt kāds no liepājniekiem var pateikt vai tas Pijus Rimkēvičs ko paņēma Čikāga USHL draftā nav spēlējis Liepājā? Tas varētu izskaidot kapēc Zabis ir devies uz Čikāgu.
un ka ar gritanu kurs speleja kanada kautkada liga kuru vins pats sauca par pirmo aiz CHL un teica ka nakamgad vins spelesot WHL kalgari hitmen komanda. viss jau esot sarunats pagajusas sezonas vidu.

     [+] [-]

, 2009-06-29 10:51, pirms 15 gadiem
Par Krieviem un NHL draftu runaajot - vakar vareeja noskatiities visu drafta ceremoniju utt.Un komenteetaaji ik pa briidim tik iemineejaas par to,ka krievus nedraftee deelj (kaa vinji izteicaas) "RUSSIAN FACTOR"...Ka neviens iipashi neveelaas drafteet chaljus,kas diez vai atbrauks...Mineeja Radulova piemeeru...KHL piemeeru utt.....

     [+] [-]

, 2009-06-29 10:53, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: un ka ar gritanu kurs speleja kanada kautkada liga kuru vins pats sauca par pirmo aiz CHL un teica ka nakamgad vins spelesot WHL kalgari hitmen komanda. viss jau esot sarunats pagajusas sezonas vidu.
Tā bija kaut kāda Šveiciešu komanda kas brauca pāris mēnešu tūrē pa Kanādu un spēlēja kaut kādā Albertas provinces līgā. Nu bet versija kā tāda ir ļoti ticama jo CHL drafta otrajā kārtā principā viss balstās uz tādu sarunāšanu. Bet no kurienes info it kā publiski nekas nebija dzirdēts par to ne sēit nekur citur.

     [+] [-]

, 2009-06-29 10:54, pirms 15 gadiem
JP rakstīja: Par Krieviem un NHL draftu runaajot - vakar vareeja noskatiities visu drafta ceremoniju utt.Un komenteetaaji ik pa briidim tik iemineejaas par to,ka krievus nedraftee deelj (kaa vinji izteicaas) "RUSSIAN FACTOR"...Ka neviens iipashi neveelaas drafteet chaljus,kas diez vai atbrauks...Mineeja Radulova piemeeru...KHL piemeeru utt.....
Nu nav jau tikai Radulovs, ir vesela virkne kā Ņikuļins Atlantai kuri katru gadu sola ka brauks, bet galu galā tomēr nekur neaizbrauc.

     [+] [-]

, 2009-06-29 10:57, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: un ka ar gritanu kurs speleja kanada kautkada liga kuru vins pats sauca par pirmo aiz CHL un teica ka nakamgad vins spelesot WHL kalgari hitmen komanda. viss jau esot sarunats pagajusas sezonas vidu.
Gritāns varētu būt kandidāts... teorētiski.
Toreiz intervijā viņš samelojās par to savu līgu...
Kanādā junioru/jauniešu līgu sistēma ir sekojoša:
- augstākais līmenis: 3 CHL līgas
- nākamais līmenis: 11 provinču reģionālās līgas
- tad visādas vietējās līgas (tais skaitā: RAMHL (Rural Alberta Midget Hockey League), kurā spēlē Gritāna Sisec Selects)...

..bet nu, lai jau izdodas - būtu jau labi, ja vismaz CHL kāds šogad no mūsējiem spēlētu...

     [+] [-]

, 2009-06-29 10:58, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Tā bija kaut kāda Šveiciešu komanda kas brauca pāris mēnešu tūrē pa Kanādu un spēlēja kaut kādā Albertas provinces līgā. Nu bet versija kā tāda ir ļoti ticama jo CHL drafta otrajā kārtā principā viss balstās uz tādu sarunāšanu. Bet no kurienes info it kā publiski nekas nebija dzirdēts par to ne sēit nekur citur.
info no SA. kadu laiku atpakal SA bija matula intervija ar gritanu kur vins pats pastastija par to ka esot parliecinats ka nakamo sezon speles WHL

     [+] [-]

, 2009-06-29 11:01, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Tā bija kaut kāda Šveiciešu komanda kas brauca pāris mēnešu tūrē pa Kanādu un spēlēja kaut kādā Albertas provinces līgā. Nu bet versija kā tāda ir ļoti ticama jo CHL drafta otrajā kārtā principā viss balstās uz tādu sarunāšanu. Bet no kurienes info it kā publiski nekas nebija dzirdēts par to ne sēit nekur citur.
nu, CHL drafta otrajā kārtā jau vispār tikai daži klubi izvēlas spēlētājus, jo tiem, kam jau 1 ārzemnieks sastāvā ir no iepriekšējās sezonas, vairāk nav iespēju kādu ņemt.

     [+] [-]

, 2009-06-29 11:01, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: par belariem nepiekritīšu - ja jau pats Naumovs (belaru hokeja boss) intervijā tieši pasaka, ka belaru federācijas galvenais uzdevums ir sagatavos spēlētājus NHL(!), tad belari tieši mēģinās visādi savējos atbalstīt nevis bremzēt to pāreju uz NHL...

a tikt uz CHL - hvz... domāju Dobreņkijam cerību nav nekādu rūķa auguma dēļ, Ķēniņš ar diezvai ir tāds kandidāts. Vīgners jau izvēlējās citu ceļu... Es drīzāk tad liktu uz tādu Iļiško - it kā jau viņam Zviedrijā ir ļoti labi apstākļi, taču tomēr prasītos pēc augstāka līmeņa. 3 gados U18/U20 izlasēs viņs sevi jau ir labi apliecinājis.

Par to Piju Rulēviču - viņš USHL tika tikai tāpēc, ka aizvadīja labas sezonas Chicago Mission skolas komandā... ja ir Liepājā spēlējis, tad tas ir bijis mazpadsmit gadu vecumā... Leišiem tagad spīd NHL drafts 2011.g.
nedomāju, ka te būtu jāvelk paralēles ar Zabi...
Nu jā tikai es domāju ka amerikāņiem tur ir pilnīgi vienalga ko Naumovs saka. Viņi manuprāt ļoti skeptiski skatīsies uz tiem kam ir kāda saikne ar kādu KHL klubu.

     [+] [-]

, 2009-06-29 11:02, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: info no SA. kadu laiku atpakal SA bija matula intervija ar gritanu kur vins pats pastastija par to ka esot parliecinats ka nakamo sezon speles WHL
bija - pats lasīju. tāpēc arī piefiksēju, ka Gritāns iebrauca auzās, stāstot par savas līgas līmeni...

     [+] [-]

, 2009-06-29 11:40, pirms 15 gadiem
ļoti ļoti skumīgi .... ļoti

     [+] [-]

, 2009-06-29 11:48, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: nu, CHL drafta otrajā kārtā jau vispār tikai daži klubi izvēlas spēlētājus, jo tiem, kam jau 1 ārzemnieks sastāvā ir no iepriekšējās sezonas, vairāk nav iespēju kādu ņemt.
Nu jā un lielākoties tur ir visādi tādi sarunātie brīnumie... tā kā es nebrīnītos ka šie arī paņem Gritānu vai vienkārši paaicinauz nometni, bet nu man jau liekas, ka tas avrētu būt Ozoliņa un Uļeščenko variants 5-10 spēles un čau

  -1 [+] [-]

, 2009-06-29 11:57, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Nu jā un lielākoties tur ir visādi tādi sarunātie brīnumie... tā kā es nebrīnītos ka šie arī paņem Gritānu vai vienkārši paaicinauz nometni, bet nu man jau liekas, ka tas avrētu būt Ozoliņa un Uļeščenko variants 5-10 spēles un čau
man personīgi jau visvairāk gribētos, lai CHL nokļūst Pelšs (jo sevišķi tāpēc, ka šamais ir tikai 1992.g.), bet tas, diemžēl, šobrīd ir maz ticams...

     [+] [-]

, 2009-06-29 11:58, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: ļoti ļoti skumīgi .... ļoti
par ko? par to, ka notika tā, kā tas bija sagaidāms?

     [+] [-]

, 2009-06-29 11:58, pirms 15 gadiem
Uzmetu aci Calgary Hitman tur abi Eiropieši ir no 89. gada gan čehs Karpovs gan slovēnis Goličics. Tā kā abi visticamāk vairāk nespēlēs (paliek gan iespēja, ka kāds paliek kā overage spēlētājs līdzīgi kā Daugaviņš pagājušosezon) tā kā ļoti iespējams ka Calgary Hitman tiešam ņem 2 eiropiešus šogad.

     [+] [-]

, 2009-06-29 12:08, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: man personīgi jau visvairāk gribētos, lai CHL nokļūst Pelšs (jo sevišķi tāpēc, ka šamais ir tikai 1992.g.), bet tas, diemžēl, šobrīd ir maz ticams...
Man jau liekas ka Pelšs arī vienīgais kas no 92 gada varētu tikt draftēts, atliek gaidīt kad 93 gads ko izšaus, nu bet laiks rādīs.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-29 12:20, pirms 15 gadiem
hecs rakstīja: Man jau liekas ka Pelšs arī vienīgais kas no 92 gada varētu tikt draftēts, atliek gaidīt kad 93 gads ko izšaus, nu bet laiks rādīs.
Pirms 3 gadiem visi tāpat runāja par 91. gadu. Savukārt 88. neviens nemaz par tik talantīgu neuzskatīja un to pašu Kuldu vēl hockey.lv visi nolika. Pelšam jau man liekas ka arī vecā kaite nav augums.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-29 12:21, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Uzmetu aci Calgary Hitman tur abi Eiropieši ir no 89. gada gan čehs Karpovs gan slovēnis Goličics. Tā kā abi visticamāk vairāk nespēlēs (paliek gan iespēja, ka kāds paliek kā overage spēlētājs līdzīgi kā Daugaviņš pagājušosezon) tā kā ļoti iespējams ka Calgary Hitman tiešam ņem 2 eiropiešus šogad.
ja tā būs - tad tikai par to varēs priecāties. Katrā ziņā, te vismaz var cerēt, ka kāds tiks paņemts.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-29 12:28, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Pirms 3 gadiem visi tāpat runāja par 91. gadu. Savukārt 88. neviens nemaz par tik talantīgu neuzskatīja un to pašu Kuldu vēl hockey.lv visi nolika. Pelšam jau man liekas ka arī vecā kaite nav augums.
Man jau liekas ka 91 gadu Liepāja ar saviem vergturu līgumiem sačakarēja, savāca labākos un čušš.

     [+] [-]

, 2009-06-29 12:36, pirms 15 gadiem
hecs rakstīja: Man jau liekas ka 91 gadu Liepāja ar saviem vergturu līgumiem sačakarēja, savāca labākos un čušš.
attiecībā uz ZAmeriku jau nekas nav sačakarēts... viss ir pašu džeku rokās. Tikai diemžēl, neviens nav tādā līmenī, lai kandidētu uz ko nopietnu ZAmerikā...

  -1 [+] [-]

, 2009-06-29 12:40, pirms 15 gadiem
hecs rakstīja: Man jau liekas ka 91 gadu Liepāja ar saviem vergturu līgumiem sačakarēja, savāca labākos un čušš.
Nu man liekas ka ar visiem vergturu līgumiem viss būtu ok. Ja viņi vismaz 3-4 pagājušosezon būtu spēlējuši BAČ. Nu labi redzams kā sezonas laikā progresēja Pelšs, tas pats būtu sakāms arī par Skvorcovu būtu sezonu ātrāk sācis spēlēt pirmajā sastāvā es domāju čalim vēl arī varēja būt cerības.

Labākie piemēri jau ir Grundmanis un Daugaviņš kam BAČ nāca stipri par labu.

     [+] [-]

, 2009-06-29 12:44, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Nu man liekas ka ar visiem vergturu līgumiem viss būtu ok. Ja viņi vismaz 3-4 pagājušosezon būtu spēlējuši BAČ. Nu labi redzams kā sezonas laikā progresēja Pelšs, tas pats būtu sakāms arī par Skvorcovu būtu sezonu ātrāk sācis spēlēt pirmajā sastāvā es domāju čalim vēl arī varēja būt cerības.

Labākie piemēri jau ir Grundmanis un Daugaviņš kam BAČ nāca stipri par labu.
domāju, ka Daugaviņa gadījumā ne mazāk svarīga bija sezona CSKA farmā... iespējams, pat svarīgāka (attiecībā uz NHL draftu)...
Grundmanis nav labs piemērs - kaut kā viņam viss tur pēdējās 2 sezonās aizgājis uz leju... iespējams, ka BAČ viņam bija kādu gadu par ātru...

     [+] [-]

, 2009-06-29 12:46, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: attiecībā uz ZAmeriku jau nekas nav sačakarēts... viss ir pašu džeku rokās. Tikai diemžēl, neviens nav tādā līmenī, lai kandidētu uz ko nopietnu ZAmerikā...
Tur jau ir tā lieta, ka pat ja arī ir kāds, kas varētu pretendēt uz spēlēšanu tur, iespējams tam vienkārši nav līdzekļu. Viss jau notiek caur aģentiem (tos jau arī nemaz tik viegli dabūt nevar), un ir jābrauc un jārāda sevi. Bet ne jau kuram katram atrodas tie 1000 Ls, lai aizbrauktu uz Z-Ameriku uz dažām dienām sevi vnk parādīt!

  -1 [+] [-]

, 2009-06-29 12:51, pirms 15 gadiem
xxzz rakstīja: Tur jau ir tā lieta, ka pat ja arī ir kāds, kas varētu pretendēt uz spēlēšanu tur, iespējams tam vienkārši nav līdzekļu. Viss jau notiek caur aģentiem (tos jau arī nemaz tik viegli dabūt nevar), un ir jābrauc un jārāda sevi. Bet ne jau kuram katram atrodas tie 1000 Ls, lai aizbrauktu uz Z-Ameriku uz dažām dienām sevi vnk parādīt!
bet pričom tur "LM drakoniskie līgumi"??? ja tādi nebūtu, nekas jau nemainītos - tāpat neviens uz CHL netiktu...

     [+] [-]

, 2009-06-29 12:53, pirms 15 gadiem
Abrag, Tu kaut ko sajauci citēšanā mazliet vai arī mani vienkārši nesaprati
1 2 3 74 komentāri