Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Junioriem neveiksme arī pret slovākiem

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

Junioriem neveiksme arī pret slovākiem
Foto: iihf.com

Pasaules čempionātā hokejā junioriem Kanādā otro neveiksmi piedzīvojuši Latvijas hokejisti, kas pēc līdzīgi aizvadītās pirmās trešdaļas nākamajā divās palika bez vārtu guvumiem un piekāpās Slovākijas izlasei 2:7.

Spēle mūsējiem sākās pagalam nesekmīgi – 16.sekundē noraidījums, otrās minūtes sākumā vārtu zaudējums... Nebija nospēlēta pat pusminūte, kad Latvijas juniori palika skaitliskajā mazākumā; divu minūšu sodu devās izciest Alberts Iliško. Radušos izdevību slovāki garām nelaida, un pēc Milana Kitnara piespēles no aizvārtes Radoslavs Tibors vārtu priekšā neviena mūsu aizsarga nekavēts pārspēja Nauri Enkuzenu. Nedaudz vēlāk arī Latvija tika pie pirmā vairākuma, taču tas tika aizvadīts ārkārtīgi neveiksmīgi, jo pretinieku zonā neizdevās pat kārtīgi nostāties. Vēlāk gan mūsu hokejisti uzlaboja sniegumu, un perioda vidū rezultāts jau kļuva neizšķirts 1:1. Roberts Jekimovs pretinieku zonā pie laukuma apmales izcīnīja ripu, atspēlēja to Jānim Straupem, kurš meta nekļūdīgi.

Perioda otrajā pusē noraidījumu Slovākijas izlases sastāvā nopelnīja Peters Kopeckis, un šoreiz mūsu jaunajie hokejisti viena vīra pārsvaru laukumā spēja realizēt. Roberts Bukarts atdeva piespēli labā ātrumā esošajam Ronaldam Cinkam, kurš izlauzās līdz vārtu priekšai un lika otro reizi kapitulēt Jaroslavam Janusam. Un tomēr noturēt minimālo pārsvaru līdz perioda beigām mūsējiem neizdevās. Divu minūšu sodu noraidījumu nopelnīja Mārtiņš Gipters, un jau 20 sekundes vēlāk Ondrejs Rušnaks ar metienu gandrīz no zilās līnijas panāca 2:2.

Otrajā trešdaļā ar tādu pašu rezultativitāti izcēlās tikai slovāki... Perioda pirmā puse pagāja līdzīgā cīņā, un momentus veidoja te viena, te otra komanda. Diemžēl trešdaļas otrajā pusē veiksme bija Slovākijas pusē. Vispirms sāncenši sarīkoja strauju pretuzbrukumu, kurā ar atkārtotu metienu Enkuzenu pārspēt izdevās Marekam Hrivikam. Tiesneši gan devās skatīties video, tomēr drīz vien pieņēma loģisku lēmumu – spēle jāatsāk no centra.

Jau pēc 12 sekundēm par turēšanu ar nūju noraidījumu nopelnīja Jānis Smits, bet slovāki viena vīra pārsvaru realizēja 30 sekunžu laikā – pēc elegantas saspēles precīzi meta Ondrejs Rušnaks. Diemžēl ar to mūsējo nelaimes šajā trešdaļā nebeidzās... Pusotru minūti līdz perioda beigām aci pret aci ar Enkuzenu nonāca Radislavs Tibors, un, lai kā centās Latvijas izlases vārtsargs, izkasīt ripu no vārtiem neizdevās – 2:5...

Latvijas juniori pēdējā trešdaļā centās glābt, kas glābjams, taču veiksme šajā spēlē nebija mūsējo puse. Vispirms 43.minūtē slovāki guva vārtus vienādos sastāvos, bet piecas minūtes vēlāk viņi sarūgtināja mūsējos arī spēlējot mazāku, rezultātu padarot jau gandrīz nepieklājīgu 2:7.

Atlikušajā laikā, lai arī latvieši centās panākt uz tablo ko patīkamāku, tas neizdevās, gluži tāpat, kā slovākiem vēl vairāk palielināt savu pārsvaru. Diemžēl lielu gandarījumu tas nesagādāja, jo arī čempionāta otrajā spēlē Latvijas U-20 hokejistiem bija jāsamierinās ar zaudējumu- šoreiz 2:7.

U20 Pasaules čempionāts

B grupa

Latvija – Slovākija (2:2, 0:3, 0:2)
Vārti: 1:54 Tibors (Kitnars, Bezaks) vair. 0:1, 7:29 Straupe (Jekimovs) 1:1, 14:04 Cinks (Bukarts, Uļeščenko) vair. 2:1, 16:26 Rušnaks (Deils, Martels) vair. 2:2, 33:20 Hrivik (Vilitelka) 2:3, 33:58 Rušnaks (Molnars, Stajnočs) vair. 2:4, 38:21 Tibors (Tatars, Stajnočs) 2:5, 42:12 Tatars (Paniks, Vjedenskijs) 2:6, 47:34 Bezaks (Deils) maz. 2:7
Metieni: 17:43
Soda minūtes: 12:14

Izmantotie resursi
iihf.com

 +36 [+] [-]

, 2008-12-28 04:01, pirms 16 gadiem
Neredzēju pirmo periodu, tā kā izsaku savas domas tikai par pēdējiem diviem:
1)aizsargi netiek līdzi slovāku uzbrucējiem
- skaidrs, ka parādās ķeksēšanas, turēšanas u.c.
- divas reizes slovāki iemeta, izejot viens pret vienu. vēl pietam, otrā no tām bija mazākumā
2)Enkuzens reti piespiež ripu
- aizsargi ļoti knapi savāc atlēkošās ripas (parasti to izdara slovāki)
- aizsargi apjūk
- arī kādas divas reizes slovāki guva vārtus, veicot īsu saspēlēšanos pēc
3)pie 2-7 jau nu gan Ermiču varēja uzlaist uz laukuma
4)ja nevar aizslidot līdz vārtu priekšai, metienus var izdarīt arī no zilās līnijas - tad vārtsargs piespiež ripu, tad, savukārt, var censties uzvarēt iemetienu un izspēlēt līdz vārtiem, citādāk sanāk kā 2. periodā - 0(!) metieni pa vārtiem
5)prieks, ka vismaz pēdējā periodā redzēju latviešus uzbrūkam. tiesa, lielākoties otrajā vairākumā
6)neprecīzi metieni - 3. periodā bija vairākas tīri pieklājīgas vārtu gūšanas iespējas, bet metieni lidoja garām vārtiem
7)Iliško spēlē atzīstami
8)domāju, ka trīs zaudēti vārti četros mazākumos par kaut ko liecina...
9)vismaz pēdējā minūtē redzēju kādu lielisku Enkuzena atvairīti metienu - to ķērienu cimdā 10 sekundes pirms mača beigām

 +14 [+] [-]

, 2008-12-28 04:02, pirms 16 gadiem
Pirmais periods izdevās .
bet pēc tam viss sagāja sviestā.
žēL ,KA Tā .

  +1 [+] [-]

, 2008-12-28 04:03, pirms 16 gadiem
Nebija līdz galam kkur atstrādāts. Bet 1. periods bija daudzsološs...tā līmēja slovākus pa bortiem.
Līdz ar to somus vnk jāapēd!

  +2 [+] [-]

, 2008-12-28 04:07, pirms 16 gadiem
neprecīzas piespēles un bardaks !

  +9 [+] [-]

, 2008-12-28 04:07, pirms 16 gadiem
Bija interesanta spele....slovaku izpildijumaa

  -1 [+] [-]

, 2008-12-28 04:08, pirms 16 gadiem
Kuri labākie spēlētāji?

 +14 [+] [-]

, 2008-12-28 04:08, pirms 16 gadiem
Kad Latvijas izlase pārsteidz,tā varēju teikt pēc pirmām spēles desmit minūtēm ,ko mūsu komanda aizvadīja tīrā kanādiešu stila hokejā .Spēka spēle pa visu laukumu ,forčekings pretinieku zonā,pateicoties kam tika izlīdzināts rezultāts 1:1.Slovāki tika līmēti pie bortiem pa visu laukumu.
Diemžēl šis sapnis kā pēc burvja mājiena izbeidzās un sākām spēlēt tehnisko ,bet mīksto eiropiešu hokeju.Kas no tā iznāca varam redzēt uz spēles tablo.
Nezinu kāpēc mainījām spēles taktiku,vai nu trenera norādījumi,vai gluži vienkārši tādam spēka hokejam nepietiek fiziskā sagatavotība.Bet par vienu es šonakt pārliecinājos,ka itin veiksmīgi protam spēlēt arī cita stila hokeju.Hokeju mūsu puikas spēlēt PROT,tikai treneriem komanda kārtīgi jāsagatavo un jāizvēlās pareiza taktika pret dažādām komandām.Viss būs labi,nenokaram degunus!

  +4 [+] [-]

, 2008-12-28 04:09, pirms 16 gadiem
PS123 rakstīja: Kuri labākie spēlētāji?
Enkuzens un Rušnaks

  +3 [+] [-]

, 2008-12-28 04:10, pirms 16 gadiem
Esports raksta "7:29 Straume (Jekimovs)"

LHF.lv ir Straupe, bet tas taa...

  +1 [+] [-]

, 2008-12-28 04:10, pirms 16 gadiem
Buusim objektiivi, muusu liimenis ir apmeeram 9-14 vieta pasaulee...

  +1 [+] [-]

, 2008-12-28 04:12, pirms 16 gadiem
mazaakumu iztureet nevar
vairaakumaa nostaaties nespeej.....
vajadzeetu pieveerst lielaaku uzmaniibu.... hokejaa tas ljoti shodien speelee lielu lomu..

  +1 [+] [-]

, 2008-12-28 04:17, pirms 16 gadiem
haljava rakstīja: mazaakumu iztureet nevar
vairaakumaa nostaaties nespeej.....
vajadzeetu pieveerst lielaaku uzmaniibu.... hokejaa tas ljoti shodien speelee lielu lomu..
jā, un kuro gadu mēs par to runājam- gan par lielo, gan "mazo" izlasi... laikam vienkārši nesanāk, un viss

  +3 [+] [-]

, 2008-12-28 04:19, pirms 16 gadiem
Taads liimenis diemzeel mums nav pa speekam!!!! Jaaspeelee ar ITA,FRA un tttttt........

     [+] [-]

, 2008-12-28 04:20, pirms 16 gadiem
waaks rakstīja: Taads liimenis diemzeel mums nav pa speekam!!!! Jaaspeelee ar ITA,FRA un tttttt........
TTT?

  -1 [+] [-]

, 2008-12-28 04:20, pirms 16 gadiem
Jaaaaaaa!!! TTT ar nav labaak,hehe

     [+] [-]

, 2008-12-28 04:21, pirms 16 gadiem
nevis neveiksme,bet būsi reāli sagrāve

  +3 [+] [-]

, 2008-12-28 04:23, pirms 16 gadiem
BET peedeejais seivs!!!!!!!!!!! uzlabo gariigo-SUPER

     [+] [-]

, 2008-12-28 04:28, pirms 16 gadiem
waaks rakstīja: BET peedeejais seivs!!!!!!!!!!! uzlabo gariigo-SUPER
piekrītu ...Enkuzēns vnk fantastiski....
un man negaidīti ir labs noskaņojums,jo vēl aizvien ticu ,ka kautkas izdosies vismaz vienā spēlē....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-12-28 05:34, pirms 16 gadiem
ievux999 rakstīja: Pirmais periods izdevās .
bet pēc tam viss sagāja sviestā.
žēL ,KA Tā .
pirmais izdevas tapec ka spele sakas no 0:0 parples to burbuli iedomu....

da liek minusus optimisti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-28 08:32, pirms 16 gadiem
Par ātru izšāvām pulveri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2008-12-28 09:54, pirms 16 gadiem
A, ko jūs gribējāt? Lasot optimistiskos čatus pirms spēles man gribējās izsaukties attopieties, Latvijas hokeju nezinat. Es vispār brīnos, ka tik labi nospēlējām. Pie šī bardaka, kas valda Latvijas hokejā.... Zinu ko runāju dēls jau 10 gadus spēlē. Ne mums sistēmas , ne treneru(izņemot dažus), nekā mums nav. To LHF kantori sen vajag izdzenāt, tikai laikam nav kas to izdara.

     [+] [-]

, 2008-12-28 10:12, pirms 16 gadiem
vram viniem teikt ata!

  +2 [+] [-]

, 2008-12-28 10:26, pirms 16 gadiem
Nu tā kā pa lielu zaudējums...

  +1 [+] [-]

, 2008-12-28 10:35, pirms 16 gadiem
Malači mūsējie, ka vismaz 1. periodā parādīja, KĀ LV IZLASE VAR SPĒLĒT...
2. periods bija vienkārši NOŽĒLOJAMS - 0 metinu 20 minūtēs...
3. periodu vairs neskatījos

     [+] [-]

, 2008-12-28 10:41, pirms 16 gadiem
Nja, ar šādu spēli var pakot somas atpakaļ uz 1. divīziju...
______________
dinamoriga.blogspot.com
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-28 11:03, pirms 16 gadiem
Paliks pēdējie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-12-28 11:09, pirms 16 gadiem
Ārprāc, cik mums zems līmenis! Kas sagaida LAT hokeju pēc pāris gadiem?!

     [+] [-]

, 2008-12-28 11:10, pirms 16 gadiem
Kaarters zaudēs. Latvijas izlase šitos puikas paķēra 7:3 tākā paliks pēdējie. Tā būs.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-28 11:14, pirms 16 gadiem
Vispār jau stukba izspēles kārtība kā jau parasti komanda kas spēlē pasaules čempī divas dienas pēc kārtas pret svaigajām komandām zaudē.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-28 11:21, pirms 16 gadiem
Muzikants123 rakstīja: Paliks pēdējie
KAZ - GER 0 - 9 te vēlvieni bēdu brāļi kas zin

  -2 [+] [-]

, 2008-12-28 11:22, pirms 16 gadiem
es gan to nesauktu par neveiksmi, bet gan par SAGRĀVI un absolūtu nekompetenci..... skatījos naktī spēli, vienkārši psc, lūzeru bars, kas otrajā periodā neizdarōja NRVIENU metienu pa pretinieku vārtiem!!! spriediet paši par Latvijas hokeja nākotni..... cik labi ka ir tāds Rīgas Dinamo, kas spēj veldzēt šīs sāpes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-28 11:31, pirms 16 gadiem
Nu sākums izskatījās pat ļoti labi... bet vēlāk mūsējie nosēdās un tur arī auzas sākās.. Nekas, lai tik džeki strādā!

  +2 [+] [-]

, 2008-12-28 11:33, pirms 16 gadiem
Pirmās emocijas pārgājušas,tagad ar vēsu galvu var atskatīties uz padarīto.2006.gada U-20 komanda skaitījās pamatoti spēcīgāka par šo izlasi.Nu un? Latvija-Krievija 1:3 un Latvija -Slovākija 4:7 Nākošā spēle mums ar Zviedriju.Atgādināt rezultātu?Šogad nedaudz sliktāk.Nu esam mēs šajā kompānijā autsaideri,patīk mums tas,vai nē.Jāpriecājās ka zēni dabū uzspēlēt tādā līmenī hokeju.Nākošsezon atkal būsim favorīti,tikai spēlēsim ar slovēņiem,poļiem,frančiem utt.Tā kā vēsu mieru un baudām hokeju.Galu galā intriga ir kura komanda uzvarēs,nevis kuras izkritīs.Pēc vakardienas domāju šajā plāksnē jautājumu Kanādā nav nevienam.Tās būs Latvija un Kazahija.Latviešiem ne pa velti ir teiciens:"Pie pilnas bļodas draugu daudz".Tāpēc labāk turam īkšķus par mūsu puikām un baudām hokeju labāko komandu izpildījumā.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-28 11:34, pirms 16 gadiem
Šahs rakstīja: A, ko jūs gribējāt? Lasot optimistiskos čatus pirms spēles man gribējās izsaukties attopieties, Latvijas hokeju nezinat. Es vispār brīnos, ka tik labi nospēlējām. Pie šī bardaka, kas valda Latvijas hokejā.... Zinu ko runāju dēls jau 10 gadus spēlē. Ne mums sistēmas , ne treneru(izņemot dažus), nekā mums nav. To LHF kantori sen vajag izdzenāt, tikai laikam nav kas to izdara.
Klau, tas notiek ne tikai hoķī, bet jebkurā sporta veidā. Pietiek paklausīties BMX čaļus. Nav modernas, mūsdienīgas, treniņmetodikas. Kvalificētu treneru trūkums. Tā varētu uzskaitīt un uzskaitīt.
Par sporta spēlēm. Sākumā, iesācējiem pastiprināti jāapgūst tehniskie elementi (slidošanas tehnika, nūjas tehnika, piespēles, spēka paņēmini u.c.), tikai tad jādzenā puikas pa laukumu. Savādāk skatoties uz puikām spēles laikā pēc katras otrās trešās piespēles paliek šo mazliet žēl. Idejas ir, bet tehniski nevar neko izdarīt. Sorry.

  +4 [+] [-]

, 2008-12-28 11:43, pirms 16 gadiem
Var jau lamāt lhf ,bet ja puslaikā 0 metieni-sory. Vēl nesaprotu ko izlasē dara Freibergs 91 gads Lč sniegums vienkarši drausmigs bet ir izlasē.

     [+] [-]

, 2008-12-28 11:48, pirms 16 gadiem
Pēc diezgan veiksmīgās spēles ar Krieviju, domāju, ka slovāki nebūs tas lielākais šķērslis, bet izrādījās, ka ir gan...un kā vēl ir...

  +8 [+] [-]

, 2008-12-28 11:50, pirms 16 gadiem
riat80 rakstīja: .... cik labi ka ir tāds Rīgas Dinamo, kas spēj veldzēt šīs sāpes
nevis veldzēt sāpes, bet aizmālēt acis, ka mums hokejā viss ir kārtībā un augstā līmenī!

  +4 [+] [-]

, 2008-12-28 11:52, pirms 16 gadiem
riat80 rakstīja: es gan to nesauktu par neveiksmi, bet gan par SAGRĀVI un absolūtu nekompetenci..... skatījos naktī spēli, vienkārši psc, lūzeru bars, kas otrajā periodā neizdarōja NRVIENU metienu pa pretinieku vārtiem!!! spriediet paši par Latvijas hokeja nākotni..... cik labi ka ir tāds Rīgas Dinamo, kas spēj veldzēt šīs sāpes
pilnigi piekritu.

     [+] [-]

, 2008-12-28 11:53, pirms 16 gadiem
gragox rakstīja: Neredzēju pirmo periodu, tā kā izsaku savas domas tikai par pēdējiem diviem:
1)aizsargi netiek līdzi slovāku uzbrucējiem
- skaidrs, ka parādās ķeksēšanas, turēšanas u.c.
- divas reizes slovāki iemeta, izejot viens pret vienu. vēl pietam, otrā no tām bija mazākumā
2)Enkuzens reti piespiež ripu
- aizsargi ļoti knapi savāc atlēkošās ripas (parasti to izdara slovāki)
- aizsargi apjūk
- arī kādas divas reizes slovāki guva vārtus, veicot īsu saspēlēšanos pēc
3)pie 2-7 jau nu gan Ermiču varēja uzlaist uz laukuma
4)ja nevar aizslidot līdz vārtu priekšai, metienus var izdarīt arī no zilās līnijas - tad vārtsargs piespiež ripu, tad, savukārt, var censties uzvarēt iemetienu un izspēlēt līdz vārtiem, citādāk sanāk kā 2. periodā - 0(!) metieni pa vārtiem
5)prieks, ka vismaz pēdējā periodā redzēju latviešus uzbrūkam. tiesa, lielākoties otrajā vairākumā
6)neprecīzi metieni - 3. periodā bija vairākas tīri pieklājīgas vārtu gūšanas iespējas, bet metieni lidoja garām vārtiem
7)Iliško spēlē atzīstami
8)domāju, ka trīs zaudēti vārti četros mazākumos par kaut ko liecina...
9)vismaz pēdējā minūtē redzēju kādu lielisku Enkuzena atvairīti metienu - to ķērienu cimdā 10 sekundes pirms mača beigām

  +1 [+] [-]

, 2008-12-28 11:55, pirms 16 gadiem
musei gandriz uzvarei. Malaci

  +1 [+] [-]

, 2008-12-28 11:58, pirms 16 gadiem
atsauksmes rakstīja: Var jau lamāt lhf ,bet ja puslaikā 0 metieni-sory. Vēl nesaprotu ko izlasē dara Freibergs 91 gads Lč sniegums vienkarši drausmigs bet ir izlasē.
Protams, ka jālamā, jo problēma jau nav tikai šajā izlasē, bet Latvijas hokejā kopumā. Nav sistēmas, lai hokeja līmenis celtos. katrs māca kā māk vai nemāk.
Spēlē ar krieviem raksturīga bija mūsējo vēlme apvest pretinieku ar pievilkšanu, bet tā pievilkšana labi jāprot. Protams ne reizi tas nevienam neizdevās, tad kāpēc to darīt, tad labāk uzmet"izpod zašitņika". Starp citu to pievilkšanu Latvijas bērnu čempī arī var atskatīties.Ja to nemāk, tad tas nav iemācīts.

     [+] [-]

, 2008-12-28 11:58, pirms 16 gadiem
ljus rakstīja: musei gandriz uzvarei. Malaci
Tu spēli vispār skatījies????Rakstu izlasīji????? Man liekas ka rezultāts 7:2 ir PĀRLIECINOŠ zaudējums...

     [+] [-]

, 2008-12-28 11:59, pirms 16 gadiem
Edgars rakstīja: Vispār jau stukba izspēles kārtība kā jau parasti komanda kas spēlē pasaules čempī divas dienas pēc kārtas pret svaigajām komandām zaudē.
vācieši gan kazahus sagrāva ar 9:0...

bez tam, slovākiem un kazahiem atkal ir spēles šonakt...

     [+] [-]

, 2008-12-28 12:51, pirms 16 gadiem
Sporta Fane rakstīja: Pēc diezgan veiksmīgās spēles ar Krieviju, domāju, ka slovāki nebūs tas lielākais šķērslis, bet izrādījās, ka ir gan...un kā vēl ir...
tu no laukiem ?

  +2 [+] [-]

, 2008-12-28 12:56, pirms 16 gadiem
ALGUN,šitie sēņu vecīši var pāriet uz daiļslidošanu.....Tur ir perspektīvas...:Latvijas līmenī.

     [+] [-]

, 2008-12-28 13:02, pirms 16 gadiem
ne es hokji maaku speeleet ne es maaku slidot bet man ir pohuy!!!

     [+] [-]

, 2008-12-28 13:04, pirms 16 gadiem
vel jau mes turamies,varam pat golus iemest top divizija,bet driz naks 92 gads kas latvija zaude pat 93 ,nu tad gan bus ko redzet.................

     [+] [-]

, 2008-12-28 13:49, pirms 16 gadiem
nu taa es speeeli redeeju! Nu ja puishiem pietiktu izturiiba buutu labi tieshaam puishi nevelk liidzi! nu pirmais period bija vienk. lielisks netipiska speele latvijas izlase bortu baigi daudz! BET KOPUMAAA MALACI!

     [+] [-]

, 2008-12-28 13:50, pirms 16 gadiem
Muzikants123 rakstīja: Kaarters zaudēs. Latvijas izlase šitos puikas paķēra 7:3 tākā paliks pēdējie. Tā būs.

     [+] [-]

, 2008-12-28 13:51, pirms 16 gadiem
bet mums smukak forma

  -1 [+] [-]

, 2008-12-28 13:58, pirms 16 gadiem
guncha24 rakstīja: veel dazi gadi un mees ar sho izlasi tiksim aaraa arii no pieaugusho a- grupas. skumji, bet fakts
Šitos tekstus dzirdam jau gadus 15 Piekrītu, ka Latvijas hokeja sistēmā ir diezgan liels bardaks, arī jaunatnes, trūkst treneri, ir nenormāli daudz visādas ambīcijas un maz reāla darba. Tomēr kaut kas tiek darīts, U-20 izlase mums ir uz A/B grupu robežas un arī šajā komandā kāds 1-2 hokejisti sanāks. Pilnīgi ar to pietiek, ja katru gadu iznāk vidēji pāris normāla līmeņa hokejisti, tad izlasei ilgtermiņā jau ir garantēti vairāk kā 20 labi kandidāti, ja pieņemam, ka savus 12 gadus jau nu katram tā karjera ilgst. Par lielo izlasi pēc U-20 neveiksmēm nav pamats satraukties. Ja par visu mērauklu ņemtu U-20, tad PČ varētu nerīkot, bet mierīgi taisīt sēriju Kanāda-Krievija...

  -1 [+] [-]

, 2008-12-28 15:05, pirms 16 gadiem
2-7 tas ir musu līmenis...diemžēl.

     [+] [-]

, 2008-12-28 15:09, pirms 16 gadiem
Bloks2 rakstīja: Ārprāc, cik mums zems līmenis! Kas sagaida LAT hokeju pēc pāris gadiem?!
Ja shaadi turpinaasies,tad nekas labs!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-28 15:10, pirms 16 gadiem
Ja muuseeji buus speejiigi svariigaakajaas speelees nospeeleet taapat kaa pirmo periodu, tad ir ceriibas aizkerties sajaa liigaa uz veel vienu gadu.

     [+] [-]

, 2008-12-28 15:15, pirms 16 gadiem
to STROPS
Tu paņem un notīri savam dēlam bučus ,lai gatavojās nākošai sezonai
futbolā .Varbūt tiks uz laukuma dažas spēles ...Latvijas līmenī.Bet par hoķi nerunā,tur tev maza saprašana.

     [+] [-]

, 2008-12-28 15:18, pirms 16 gadiem
ja nebus atbalst..un nebus limens,spele tie kam ir nauda,daudz puisi no laukiem to nevar izdarit,bet no vieniem ir ari talantigi..uz emocijam dauz speles nevar uzvaret.

     [+] [-]

, 2008-12-28 15:21, pirms 16 gadiem
to jbk
Sērija :Kanāda -Krievija neder,jo spēle vienos vārtos.Tā bija pāgājušo sezon,tāpatās Krievija atrāvās, šogad zaudējot vienos vārtos Kanādas provinces izlasēm.Ne par velti kanādieši grib spēlēt sēriju ar ASV izlasi pirms čempionāta,tikai nezinu ,kāpēc nevar vienoties.

     [+] [-]

, 2008-12-28 16:59, pirms 16 gadiem
Diskutet par so temu var daudz un dazadi,bet viena no galvenajam lietam par ko ir japadoma ir ta,ka vispar tiek komplektetas LV hokeja izlasu komandas. Pec pieredzes [jau 13g.no PRIZMAS laikiem]zinu,ka komandas sastavos ir ieklauti gan sponsoru delini gan treneriem lojalakie,bet talak jau komandas
vilceji.Miluns,Bisenieks,Beresnevs,Cicurskis,Maticins,kada skirba.Ta pat ar RD komplektesanu.Sejejs-afigenijs menedzers.Tas vinam par sliktu , cits nevilks.Samsunga bija 0000 bet RD der.Nesaku ka cali necinas[pat atzistami]bet redzat ka japriecajas ja kads no letiniem iemet.Tai pasa laika tie kas sezonu pec sezonas lideri,nez kapec nu nekadi neirakstisies sai super profesionalaja KHL.Tas pats jau sak veidoties ar lielo izlasi.Znaroks-sis lielais hokeja specialists nekad nenems dzekus kam kaut mazliet bus ko vinam iebilst.[Zinama rakstura iezime vienai tautibai]Kads vinam ir kakis kads kas cits.Jabeidz sakas RD spele.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-28 21:08, pirms 16 gadiem
Ar katru spēli arvien sliktāk un sliktāk...

     [+] [-]

, 2008-12-29 17:37, pirms 16 gadiem
Taisnība tiem, kas dzīvo šodienā un saprot, ka ar tāda līmeņa komandu nu nevar uzvarēt hokeja lielvalstis, ar katru gadu attālināmies un kļūstam vājāki, naudas ta nav un nebūs, tik cik Kalvītis izsita LSP šogad un iepriekšējos gadus, lobējot sava dēla komandu, līdz ar to nogriežot pilnīgi visiem citiem Rīgā,tik arī bija, pārējās komandas praktiski nesaņēma neko. Tāda nu ir realitāte. Tas lūk ir rezultāts, cik labu čaļu jau beiguši, Sāga izjukusi vispār, LM netiek ņemti vērā gadiem ilgi, uz ko tad ceram.

     [+] [-]

, 2008-12-29 19:37, pirms 16 gadiem
Raibais rakstīja: Taisnība tiem, kas dzīvo šodienā un saprot, ka ar tāda līmeņa komandu nu nevar uzvarēt hokeja lielvalstis, ar katru gadu attālināmies un kļūstam vājāki, naudas ta nav un nebūs, tik cik Kalvītis izsita LSP šogad un iepriekšējos gadus, lobējot sava dēla komandu, līdz ar to nogriežot pilnīgi visiem citiem Rīgā,tik arī bija, pārējās komandas praktiski nesaņēma neko. Tāda nu ir realitāte. Tas lūk ir rezultāts, cik labu čaļu jau beiguši, Sāga izjukusi vispār, LM netiek ņemti vērā gadiem ilgi, uz ko tad ceram.
ko nozime LM netiek nemti vera ?