Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

M. Vasiļonoks: "Znarokam jāturpina darbs izlasē!''

Edgars Bērziņš
Edgars Bērziņš

M. Vasiļonoks: "Znarokam jāturpina darbs izlasē!''
Mihails Vasiļonoks
Foto: Juris Bērziņš – Soms, Sports

Latvijas hokeja izlases vārtsargu treneris Mihails Vasiļonoks uzskata, ka Oļegam Znarokam tandēmā ar Hariju Vītoliņu jāturpina vadīt Latvijas valstsvienība, neskatoties uz LHF izvirzītā uzdevuma neizpildīšanu.

"Sarunājām ar čaļiem, ka galvenokārt strādāsim pie spēku atjaunošanas pēc sezonas klubā, piestrādājām pie psiholoģiskās sagatavotības. Došanās uz pasaules čempionātu zināmā mērā ir kā brauciens uz tirgu, lai parādītu sevi. Mēs labi pastrādājām treniņos ar visiem četriem vārtsargiem (sākotnēji treniņos piedalījās arī Mārtiņš Raitums), attieksme bija profesionāla, un visi strādāja no sirds. Pat bija žēl, ka viens vārtsargs bija jāatstāj mājās. Taču jau iepriekš komandā bijām vienojušies, ka uzsvars tiks likts uz vienu vārtsargu – Edgaru Masaļski,'' par sagatavošanos pasaules čempionātam stāsta Mihails Vasiļonoks.

Vaicāts par ''Liepājas metalurgs'' vārtsarga Dmitrija Žabotinska lomu valstsvienībā, liepājnieku menedžeris atbildēja: "Dimam bija uzdevums jebkurā brīdī aizstāt pirmos vārtsargus, ja ar viņiem kas notiks. Ņemot vērā Žabotinska darbu un attieksmi, esmu pārliecināts, ka nepieciešamības gadījumā Žabotinskis nospēlētu savā līmenī un palīdzētu izlasei.

"Principā jau sen bijām nolēmuši, ka orientēsimies uz vienu vārtsargu, un, ja viss būs kārtībā ar Masaļski, tad viņš būs pirmais numurs. Naumovam ar viņa pieredzi atvēlējām otro numuru, bet Dimam pasaules čempionāta pieredzes nebija. Pats esmu bijis šādā lomā Kanādas kausa izcīņā, tāds nu ir trešo vārtsargu liktenis," Žabotinska nespēlēšanu pārbaudes spēlēs komentēja izlases vārtsargu treneris.

Tāpat Vasiļonoks izteica savu viedokli par izlases pēdējo un izšķirošo spēli pasaules čempionātā pret Vācijas izlasi. "Nekas traks nenotika, mēs zaudējām spēcīgiem pretiniekiem, kas pirms tam savas muļķības dēļ zaudēja norvēģiem, bet apspēlēja slovākus, izsitot viņus uz pārspēlēm. Mums ir divi hokejisti no DEL – Arvīds Reķis un Herberts Vasiļjevs, bet viņi spēlē turnīra lejasgala komandās, un Vācijas izlasē no tik vājām komandām spēlētāju faktiski nebija. Toties bija Ziemeļamerikā spēlējošie, bija no spēcīgākajām Vācijas komandām. Ja salīdzinām šādā aspektā, tad par zaudējumu nav jābrīnās, jo piekāpāmies klasi augstākai vienībai. Cits jautājums, ka mača gaita bija labvēlīga mums, bet savu kļūdu dēļ, it īpaši trešo vārtu zaudējumā, izlaidām spēles pavedienu no rokām. Vācieši spieda, spieda, un mūsējos vēl māca atbildības nasta."

Vasiļonoks uzskata, ka Oļegam Znarokam kopā ar Hariju Vītoliņu jāturpina vadīt Latvijas hokeja izlase: "Nekādu runu nav, tuvākajā laikā būs LHF valdes sēde, kurā Znaroks atskaitīsies par paveikto un tiks lemts par galvenā trenera amatu. Grūti pateikt, kā viņa likteni ietekmēs došanās strādāt uz Krieviju, kurp viņš brauc kopā ar savu palīgu izlasē Hariju Vītoliņu. Valstsvienībā viņiem izveidojies labs tandēms, un es domāju, ka viņiem vajadzētu turpināt strādāt izlasē, jo liela daļa spēlētāju ir gājuši cauri viņa vadītajai U-20 izlasei, viņš ar puišiem labi satiek."

Pilnu interviju ar Mihailu Vasiļonoku lasiet šeit.

Izmantotie resursi:
liepajniekiem.lv

 +10 [+] [-]

, 2008-05-27 18:07, pirms 17 gadiem
Roka roku mazgā
+ vel Vasiljevs jau nu DEL skaitās viens no top čuvakiem, poh ka spēlē zemākā klubā

  +6 [+] [-]

, 2008-05-27 18:12, pirms 17 gadiem
Cik cilvēku tik viedokļu!

varētu vēl šupleram iedot trešo darbu!

Latvija, Slovākija, Rīgas Dinamo, tā lai par pilnu programmu!

  +5 [+] [-]

, 2008-05-27 18:14, pirms 17 gadiem
Es piekritu, ka Znarokam jaturpina, vnk sogad nepaveicas un uzreiz nevajag treneri mainit, lai tak dzeks ietrenejas un tad ta lieta aizies, es domaju labak ir jaatvalsta Znaroks.Znarok turies es tev ticu, tu vell letinus aizvedisi lidz tronim...

  +3 [+] [-]

, 2008-05-27 18:17, pirms 17 gadiem
Es par!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-27 18:22, pirms 17 gadiem
es piekrītu! es par stabilitāti!

  +7 [+] [-]

, 2008-05-27 18:31, pirms 17 gadiem
Vispār uzskatu, ka, neskatoties uz to kāds ir treneris, ir jāļauj šim trenerin strādāt ar komandu nu minimums 2-3 gadus. Ja katru gadu pēc neveiksmīga PČ tiks mainīti treneri, nekādas izaugsmes nebūs. Tāpēc arī es uzskatu, ka Znarokam ir jāpaliek, kaut vai tāpēc, ka salīdzinot ar pagājušo PČ, manuprāt progress ir redzams (spēles ziņā). + vēl tas, ka mikroklimats ir ļoti labs un nav nekādu kašķu. Īsāk sakot - nevar īstermiņā no trenera prasīt kaut kādus vērā ņemamus rezultātus, ir jābūt mērķtiecīgam darbam nu vismaz 2-3 gadus minimums.

     [+] [-]

, 2008-05-27 18:33, pirms 17 gadiem
es domaaju Znarokam vajag palikt par galveno treneri,jo kaada jeega mainiit treneri ik peec 2 gadiem.. un ir redzams, ka Latvija ar Znaroku saak progreseet.. taas ir manas domas..

  +3 [+] [-]

, 2008-05-27 18:33, pirms 17 gadiem
...Došanās uz pasaules čempionātu zināmā mērā ir kā brauciens uz tirgu, lai parādītu sevi...
Nu nu. It kā jau pastāv arī tāda lieta kā līdzjutēji un valsts karogs un gods. Pat krievi pēc uzvaras kamerā kliedza, ka tas ir veltījums viņu dzimtenei. Pārāk ātri mūsu "profi" aizmirst, kas viņi ir un no kurienes nāk, turklāt salīdzinoši ar to pašu Kovaļčuku, kas sitās NHL un pēc tam kapājās izlasē, par daudziem no mūsējiem ir jautājumi.
Kā parasti, viss ir labi pīļu dīķī, nekādas analīzes, secinājumu, spēlētāju +- izvērtējuma, klusē arī sporta žurnālisti, kā nekā, ja sāksi kritizēt spēlētāju, nākamzeiz interviju nedos utt. Par treneriem. Kas atbildēs par neprasmi izveidot spēli vairākumā, neprasmi izmantot Ivanānu, nesaprotamo situāciju ar vārtsargiem spēlē pret USA ? Atkal viss pilnīgā kārtībā???

     [+] [-]

, 2008-05-27 18:40, pirms 17 gadiem
Jāpaliek. Šitas vācietis mūs tālu aizvedīs!!!

     [+] [-]

, 2008-05-27 18:40, pirms 17 gadiem
Lai paliek viņš

  +2 [+] [-]

, 2008-05-27 18:44, pirms 17 gadiem
siikais62 rakstīja: Es piekritu, ka Znarokam jaturpina, vnk sogad nepaveicas un uzreiz nevajag treneri mainit, lai tak dzeks ietrenejas un tad ta lieta aizies, es domaju labak ir jaatvalsta Znaroks.Znarok turies es tev ticu, tu vell letinus aizvedisi lidz tronim...



Un Maskavā arī viņam nepaveicās? Varbūt mums vaig kādu treneri kam ari kādreiz paveicās!?!?

  +2 [+] [-]

, 2008-05-27 18:53, pirms 17 gadiem
Neviens izcils spēlētājs nav arī izcils treneris.
Lai gan tā priecājāmies, kad Znaroks iemeta Šveicei...

     [+] [-]

, 2008-05-27 18:53, pirms 17 gadiem
purva_velns rakstīja: ...Došanās uz pasaules čempionātu zināmā mērā ir kā brauciens uz tirgu, lai parādītu sevi...
Nu nu. It kā jau pastāv arī tāda lieta kā līdzjutēji un valsts karogs un gods. Pat krievi pēc uzvaras kamerā kliedza, ka tas ir veltījums viņu dzimtenei. Pārāk ātri mūsu "profi" aizmirst, kas viņi ir un no kurienes nāk, turklāt salīdzinoši ar to pašu Kovaļčuku, kas sitās NHL un pēc tam kapājās izlasē, par daudziem no mūsējiem ir jautājumi.
Kā parasti, viss ir labi pīļu dīķī, nekādas analīzes, secinājumu, spēlētāju +- izvērtējuma, klusē arī sporta žurnālisti, kā nekā, ja sāksi kritizēt spēlētāju, nākamzeiz interviju nedos utt. Par treneriem. Kas atbildēs par neprasmi izveidot spēli vairākumā, neprasmi izmantot Ivanānu, nesaprotamo situāciju ar vārtsargiem spēlē pret USA ? Atkal viss pilnīgā kārtībā???

Pilnībā piekrītu! Tā ir treneru atbildība- spēle vairākumā, pie tam, ja komandā ir tāds "preču vilciens" kā Ivanāns. Tādu pat rezultātu izlase būtu sasniegusi ja to trennētu es vai Bagatskis vai neviens.... uzvarēja potenciāli vājākos un zaudēja BEZ VARIANTIEM visiem stiprākajiem. Nesaprotu- par kādiem nopelniem jaatstāj šis treneru korpuss..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-27 19:57, pirms 17 gadiem
Āha CALVIN..mūsējie bez "variantiem" zaudēja Somiem!

     [+] [-]

, 2008-05-27 23:30, pirms 17 gadiem
Lindstreemu vajag atpakalj. tas maceeja komandaa discipliinu uztureet, nevis Znaroks, kursh protams kaa speleetajs bija labs, bet psihologjiski komandu nevar sagatavot PC.

     [+] [-]

, 2008-05-27 23:34, pirms 17 gadiem
Zudkaaa rakstīja: Lindstreemu vajag atpakalj. tas maceeja komandaa discipliinu uztureet, nevis Znaroks, kursh protams kaa speleetajs bija labs, bet psihologjiski komandu nevar sagatavot PC.


moš vēl veco Tihonovu no Krievijas pasaukt?

  -1 [+] [-]

, 2008-05-27 23:41, pirms 17 gadiem
NU jaa, var jau!!! Abi Ar znaroku vareetu mest pa lampu staplaikos!!!

     [+] [-]

, 2008-05-28 23:00, pirms 17 gadiem
Kad kāds runā par izlases progresu Znaroka vadībā, man nāk prātā viena filma, kur viens restorāna darbinieks stāsta citam par savu karjeru, apmēram tā : tu zini, mani no pirmdienas paaugstina, vienkārši super, 5 gadus mizoju kartupeļus, tagad varēšu tos likt katlā un vārīt, un ja labi strādāšu tad pēc 5 gadiem man jau atļaus tos sagriezt.., kur citur tik srauji karjera iet uz augšu.. Apmēram tā ir ar progresu Lipmana-Beresnjeva-Znaroka vadībā..