Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Grundmanis pārceļas augstāk

Andrejs Siliņš

Grundmanis pārceļas augstāk
Krišs Grundmanis
Foto: Romualds Vambuts

Latvijas hokejists Krišs Grundmanis no Centrālās Hokeja līgas (CHL) kluba Jangstaunas "SteelHounds" uzaicināts uz nedaudz augstāku līgu Austrumkrasta Hokeja līgu (ECHL), kur spēlēs Deitonas "Bombers" sastāvā.

"SteelHounds" rindās Grundmanis šosezon paspējis aizvadīt vien trīs spēles. Lai arī nevienā no tām latviešu aizsargs nav izcēlies ar punktu guvumiem, pie tam tikai vienā nopelnījis pozitīvu lietderības koeficientu +1 (abās pārējās pa -1), visus mačus klubs uzvarējis. Grundmanis šosezon izdarījis vienu metienu un saņēmis divas soda minūtes.

19 gadus vecais hokejists tagad spēlēs Deitonas "Bombers" rindās. Klubs 66 spēlēs šosezon uzvaras izcīnījis tieši pusē no tām un nav nodrošinājis vietu izslēgšanas spēlēs. "American" konferencē "bumbotāji" ieņem 11. vietu 16 komandu konkurencē.

Izmantotie resursi:
echl.com

1 2 54 komentāri

  -4 [+] [-]

, 2008-03-26 19:30, pirms 17 gadiem
būs riktīgs bomārs!

     [+] [-]

, 2008-03-26 19:31, pirms 17 gadiem
nuuu,malacis!

  +2 [+] [-]

, 2008-03-26 19:48, pirms 17 gadiem
kaads vareetu saraxtiit tos asv cempionaatus peec speeka lai apm zin cik augstu vel jakaapj?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-03-26 19:51, pirms 17 gadiem
NHL-AHL-ECHL/CHL/IHL-SPHL

  +2 [+] [-]

, 2008-03-26 19:52, pirms 17 gadiem
JA SPEELEE ECHL vai CHL,tad nekur augstaak iipashi netikt,pa taam saveejaam shitaam liigaam tik miiciisies...


Ja speelee stundentos,vai AHL,tad var kaapt!

  +1 [+] [-]

, 2008-03-26 20:00, pirms 17 gadiem
Meric

Taču ECHL ir lielāka NHL komandu uzmanība

  -4 [+] [-]

, 2008-03-26 20:03, pirms 17 gadiem
Juris Miņins rakstīja: NHL-AHL-ECHL/CHL/IHL-SPHL

gadījumā 3. spēcīgākā nav OHL?

  +3 [+] [-]

, 2008-03-26 20:04, pirms 17 gadiem
sliver

OHL ir JUNIORU (amatieru) līga, šeit domātas profesionālās pieaugušo līgas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-03-26 20:24, pirms 17 gadiem
CHL ir daži fārmi (laikam, tiem kam nav ECHL)... IHL, laikam, arī... SPHL gan nav, bet līga vēl samērā jauna.

  -1 [+] [-]

, 2008-03-26 20:39, pirms 17 gadiem
vispar dzeks ar savu augumu un svaru var tikt talu. Nakamais Skrastins???

  +1 [+] [-]

, 2008-03-26 20:42, pirms 17 gadiem
Viņš nekad nespēlēs NHL. Samierinieties.

     [+] [-]

, 2008-03-26 20:44, pirms 17 gadiem
Piekrītu Strakam. Lai gan solis augšup ir sperts.

  +3 [+] [-]

, 2008-03-26 20:46, pirms 17 gadiem
Malacis!Turpina iet uz augšu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-03-26 20:48, pirms 17 gadiem
29 marta, Grundmanis pret Mustukovu

  -2 [+] [-]

, 2008-03-26 20:56, pirms 17 gadiem
Galvenais lai tā ir viņa komanda, savādāk esports par viņu nerakstīs.
P.S. Sorry, Bet tā tas būs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-03-26 20:58, pirms 17 gadiem
Linards99 rakstīja: ko tu zini? esi tik paarliecinaats? vins veel var taalu izsisties


nu, Grundmani 'in action' mēs varējām redzēt U20 PČ Rīgā - salīdzinot ar Iljiško, Kuldu, Cibuļski, viņš tomēr nebija tādas klases...

  +3 [+] [-]

, 2008-03-26 20:59, pirms 17 gadiem
Abrags

Viens turnīrs neko neparāda.

     [+] [-]

, 2008-03-26 21:03, pirms 17 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Abrags

Viens turnīrs neko neparāda.


viens turnīrs ne, taču, ja džeks pirms 2 gadiem starp prospektiem tika minēts kā potenciāls kandidāts uz 2007.g. draftu (NHL skautu apskatos!), tad 2007.g. vairs NEVIENĀS prognozēs Kriša uzvārds neparādījās... teiksi nejaušibas? arī šī sezona - pat USHL nenoturējās... teiksi, atkal nejaušība? Pārāk daudz nejaušibas, ne?

  +2 [+] [-]

, 2008-03-26 21:13, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: viens turnīrs ne, taču, ja džeks pirms 2 gadiem starp prospektiem tika minēts kā potenciāls kandidāts uz 2007.g. draftu (NHL skautu apskatos!), tad 2007.g. vairs NEVIENĀS prognozēs Kriša uzvārds neparādījās... teiksi nejaušibas? arī šī sezona - pat USHL nenoturējās... teiksi, atkal nejaušība? Pārāk daudz nejaušibas, ne?


Taču tavi pieminētie nemaz nav tikuši līdz (kaut vai) USHL...

  +1 [+] [-]

, 2008-03-26 21:16, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: viens turnīrs ne, taču, ja džeks pirms 2 gadiem starp prospektiem tika minēts kā potenciāls kandidāts uz 2007.g. draftu (NHL skautu apskatos!), tad 2007.g. vairs NEVIENĀS prognozēs Kriša uzvārds neparādījās... teiksi nejaušibas? arī šī sezona - pat USHL nenoturējās... teiksi, atkal nejaušība? Pārāk daudz nejaušibas, ne?

ko tu runa par USHL, ka vins tagad jau ECHL spele

  +1 [+] [-]

, 2008-03-26 21:19, pirms 17 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Taču tavi pieminētie nemaz nav tikuši līdz (kaut vai) USHL...


Nu i - tika tāds Bērziņš līdz AHL, vai arī Daniličš kuru pat nodraftēja, so what? Kur viņi ir patreiz?
Tikmēr, piemēram, G.Džeriņš bez visa tā patreiz jau ir daudz labākās pozīcijās...

     [+] [-]

, 2008-03-26 21:20, pirms 17 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Taču tavi pieminētie nemaz nav tikuši līdz (kaut vai) USHL...


Smart!

  +1 [+] [-]

, 2008-03-26 21:21, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Nu i - tika tāds Bērziņš līdz AHL, vai arī Daniličš kuru pat nodraftēja, so what? Kur viņi ir patreiz?
Tikmēr, piemēram, G.Džeriņš bez visa tā patreiz jau ir daudz labākās pozīcijās...


Nevajag novirzīties no tēmas! Runa ir par aizsargiem, aks spēlēja U-20, nevis Bērziņiem un Daņiļičiem.

     [+] [-]

, 2008-03-26 21:32, pirms 17 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevajag novirzīties no tēmas! Runa ir par aizsargiem, aks spēlēja U-20, nevis Bērziņiem un Daņiļičiem.


Nu, labi - Iljiško bija ,iespējams, labākais mūsu U20 aizsargs (līdz draftam vēl gan gadiņš jāpagaida); Kulda - man domāt lieki komentāri; Cibuļskis - pēdējajā NHL potenciālo prospektu sarakstā starp eiropiešiem bija minēts un pie kam gana augstā vietā (kamēr Grundmanis tajā nebija vispār).

  -2 [+] [-]

, 2008-03-26 21:33, pirms 17 gadiem
katamarans123 rakstīja: ko tu runa par USHL, ka vins tagad jau ECHL spele



vēl jau nav pat 1 sekundi laukumā bijis - tā kā pāragri teikt, ka jau spēlē

     [+] [-]

, 2008-03-26 21:34, pirms 17 gadiem
Abrags

Vot kad viņi būs nodraftēti, tad varēs runāt, pagaidām viņi ir tikai kārtējie "jaunie un talantīgie", kādu katru gadu Latvijā ir Vagon i maļeņkaja teļežka...

  -4 [+] [-]

, 2008-03-26 21:35, pirms 17 gadiem
Tas kas spēlē ECHL, tas nespēlēs NHL. (protams, ir arī reti izņēmumi un nepiesauksim Ivanānu) Šito perspektīvo jauniešu mums ir bijis tik daudz un tā arī neviens nespēlē NHL. Tagad, kad Grundmanis sezonas beigās uzspēlēs ECHL, sākt skaitīt līgas pēc to spēku samēriem un mērīt Grundmaņa attālumu līdz NHL ir vairāk kā naivi.
Gaodīgi sakot, man pat nav pārliecības, ka Karsums vai Daugaviņš, vai Bārtulis spēs tikt un noturēties NHL (uzspēlēt jau kāds noteikti tiks).

     [+] [-]

, 2008-03-26 22:07, pirms 17 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Abrags

Vot kad viņi būs nodraftēti, tad varēs runāt, pagaidām viņi ir tikai kārtējie "jaunie un talantīgie", kādu katru gadu Latvijā ir Vagon i maļeņkaja teļežka...



kā jau iepriekš teicu, drafts nebūt vēl nav tā mēraukla. Bez tam, no minētajiem Kulda ir draftēts un patreiz gana augstu kotējas Atlantas sistēmā.

  +2 [+] [-]

, 2008-03-26 22:35, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: viens turnīrs ne, taču, ja džeks pirms 2 gadiem starp prospektiem tika minēts kā potenciāls kandidāts uz 2007.g. draftu (NHL skautu apskatos!), tad 2007.g. vairs NEVIENĀS prognozēs Kriša uzvārds neparādījās... teiksi nejaušibas? arī šī sezona - pat USHL nenoturējās... teiksi, atkal nejaušība? Pārāk daudz nejaušibas, ne?


USHL viņš nenoturējās jo komanda izdomāja viņu aizmainīt uz Aļasku (KAS savukārt nebija viņa plānos), un viņš lauza līgumu, pēc tam 2 mēnešus trenējās Ņujorkā pie bijušā Rīgas Dinamo aizsarga Ņikiforova.

  +2 [+] [-]

, 2008-03-26 22:38, pirms 17 gadiem
Prieks par, abragu, kā domas maina par entās zviedru hokeja līgas spēlētāju A. Iliško. Vēl īsti pusgads nav apskrējis apkārt, kad līdz ar zemi visus tajā līgā spēlējošos nolīdzināji.
Bet Grudžam viss vēl priekšā, arī ar G.Džeriņu , kurš tur tālāk ticis, ir nekorekti salīdzināt, ja nav viņi viena dzimšanas gada.
Tik uz priekšu. lai vai kā , bet solis ir sperts. Labi.

  +1 [+] [-]

, 2008-03-26 22:40, pirms 17 gadiem
Straka rakstīja: Tas kas spēlē ECHL, tas nespēlēs NHL. (protams, ir arī reti izņēmumi un nepiesauksim Ivanānu) Šito perspektīvo jauniešu mums ir bijis tik daudz un tā arī neviens nespēlē NHL. Tagad, kad Grundmanis sezonas beigās uzspēlēs ECHL, sākt skaitīt līgas pēc to spēku samēriem un mērīt Grundmaņa attālumu līdz NHL ir vairāk kā naivi.
Gaodīgi sakot, man pat nav pārliecības, ka Karsums vai Daugaviņš, vai Bārtulis spēs tikt un noturēties NHL (uzspēlēt jau kāds noteikti tiks).


Atvaino, bet nepiekrītu teikt, ka nekad varētu tad ja Grundmanim būtu 24-25 gadi un viņš joprojām kultos pa ECHL kur spēlēja, Kr.Rēdlihs pirms AHL un kur Sprukts pirms Somijas virslīgas līdz 24-25 gadiem spēlētājam jebkurā brīdī var atvērties it sevišķi aizsargam, it sevišķi ar labiem parametriem.
1 2 54 komentāri