Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Arī Karsums ieradīsies Rīgā

Arī Karsums ieradīsies Rīgā
Mārtiņš Karsums un Herberts Vasiļjevs
Foto: AP

Latvijas hokeja izlasei olimpiskajā kvalifikācijas turnīrā no 5. līdz 8.februārim Rīgā varētu palīdzēt NHL kluba Bostonas Bruins sistēmā spēlējošais uzbrucējs Mārtiņš Karsums, kā arī AHL spēlējošais Jānis Sprukts, ziņo laikraksts Diena.

"Esmu jau Karsumam pasūtījis biļeti lidojumam uz Rīgu. Domāju, ka Mārtiņš spēlēs olimpiskajā kvalifikācijā," priecīgo vēsti avīzei Diena pavēstīja Latvijas izlases ģenerālmenedžeris Māris Baldonieks.

Karsums spēlē AHL klubā Providensas Bruins. Sezonas laikā no Ziemeļamerikas klubiem dabūt spēlētājus izlases vajadzībām līdz šim ir bijis praktiski neiespējami. "Jā, tā bija, bet laiki mainās. Jautājuma risināšanā iesaistījās arī Starptautiskā Hokeja federācija. Man ir bijusi vairākkārtēja sarakste ar Karsuma kluba pārstāvjiem. Viņi saprot, ka nebūt vairs nav pasaules naba, un ka ir jārespektē arī citi turnīri," pēc Baldonieka teiktā šis varētu nebūt bezprecedenta gadījums hokejista izsaukšanai sezonas laikā no Ziemeļamerikas uz Eiropu.

Sarunas notiekot arī par Jāņa Sprukta ierašanos uz olimpisko kvalifikāciju. Baldonieks izredzes ieraudzīt Spruktu izlases rindās vērtē visnotaļ optimistiski: "Domāju, ka arī Jānis varētu atbraukt. Jautājumu turpināsim risināt pirmdien un otrdien." Sprukts sezonu aizvada AHL klubā Ročesteras Americans, kas ir Floridas "Panthers" fārmklubs.

Treneris Oļegs Znaroks no Eiropā spēlējošajiem hokejistiem uz izlasi aicina vārtsargu Edgaru Masaļski (Fuchse, Vācija), aizsargus Arvīdu Reķi (Grizzly Adams, Vācija) un Aleksandru Jerofejevu (Neftekhimik, Krievija), uzbrucējus Gunti Džeriņu (MHC Martin, Slovākija), Aleksandru Macijevski (SønderjyskE, Dānija) un Herbertu Vasiļjevu (Pinguine, Vācija). Iespējams, uz izlasi tiks aicināts arī Čehijas klubā "HC Ocelari" spēlējošais aizsargs Jānis Andersons.

2009. gada 5., 6. un 8. februārī, "Arēnā Rīga" Latvijas izlase mērosies spēkiem ar Itālijas, Ukrainas un Ungārijas izlasēm. Visas četras komandas ir no pasaules ranga pirmā divdesmitnieka (Latvija -11., Itālija - 14., Ukraina - 17., Ungārija - 20.), un visi trīs Latvijas pretinieki uz Rīgu brauks tikai un vienīgi ar mērķi, ko jau atklāti deklarējuši savos medijos, uzvarēt turnīrā un iegūt vienīgo ceļazīmi uz 2010. gada Ziemas olimpiskajām spēlēm, kuras norisināsies Vankūverā (Kanāda).

Izmantotie resursi:
Diena

     [+] [-]

, 2009-01-26 13:26, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: ka ar macijevski? znaroks pielauzis varbut karsumu spelet KHL.nauda noteikti lielaka un limenis nemaz nav zemaks par NHL. sapnis NHL..? ar sapni sisties pa AHL ? no . KHL drizak tiktu novertets. iespeja lielaka no khl tikt uz nhl butu karsumam.
Palasi pāris komentārus augstāk ne jau visiem klubiem ir tik daudz labu RW kā Bostonai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-26 14:11, pirms 16 gadiem
ir vēl tāds Ukrainis kā Антон Бабчук, kas spēkē Karolinā, NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-26 14:31, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: NHL čaļi nebrauks, tas tak muļķim skaidrs.. un beidziet dažs labs raudāt kā bābas- mēs samalsim gan itāļus, gan ukraiņus, gan arī ungārus.. Ja mūsu arēnā nevar uzvarēt salavat julajev, ak bars, tad par kādiem fcking hoholiem, makaroņikiem un gulašiem mēs runājam?
Tikai neaizmirsti, ka izlasei nebūs Hosa, Vestkots, Hartigans un Elisons.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-26 14:38, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Tikai neaizmirsti, ka izlasei nebūs Hosa, Vestkots, Hartigans un Elisons.
Bet būs Karsums, Sprukts, Vasiļevs un vēl dažs labs ledus grauzējs

  +3 [+] [-]

, 2009-01-26 14:43, pirms 16 gadiem
Karter rakstīja: Bet būs Karsums, Sprukts, Vasiļevs un vēl dažs labs ledus grauzējs
Hosas un Pruseka aizvietotaaju mums nebuus. Tachu nedomaaju, ka Vestskotu un Novaku nevareetu aizvietot Rekis un Jerofejevs, piemeeram. Taapat Karsums, Sprukts un Vasiljevs izklausaas bargaak par Hartiganu un Elisonu

     [+] [-]

, 2009-01-26 14:45, pirms 16 gadiem
vot taas ir labas ziņas

  +4 [+] [-]

, 2009-01-26 14:46, pirms 16 gadiem
qwyx rakstīja: Nesaprotu kāpēc Ozoliņš netiek saukts uz izlasi, es tā saprotu, ka viņam nav problēmu ar klubu.
Pat ne vismazāko.

  +4 [+] [-]

, 2009-01-26 14:56, pirms 16 gadiem
Jurijs_Nātre rakstīja: Hosas un Pruseka aizvietotaaju mums nebuus. Tachu nedomaaju, ka Vestskotu un Novaku nevareetu aizvietot Rekis un Jerofejevs, piemeeram. Taapat Karsums, Sprukts un Vasiljevs izklausaas bargaak par Hartiganu un Elisonu
Es gan domāju, ka rezultativitātes ziņā karsums varētu būt Hossas aizstājējs. Labi, Hosa ir spēlējis NHL vairāk, bet nebūt nav tā, ka viņš katrā spēlē met 2-3 ripas vārtos! Tākā Mārtiņš mierīgi varētu ieņemt Hosas lomu. Sprukts, pēc manām domām, ne par kripatiņu nav sliktāks par elisonu. Varbūt pat labāks, jo Jankam ir augums ar kuru var kārtīgi nostrādāt pie bortiem. Bet, ir viens paliels "bet", kas itkā visu šo diskusiju "nebūs Hossa un co." padara bezjēdzīgu. Mūsu ilasi vada Znaroks, kam ir diezgan atšķirīgs spēles veidošanas un vadīšanas stils nekā Šupleram.

     [+] [-]

, 2009-01-26 15:00, pirms 16 gadiem
Jurijs_Nātre rakstīja: Hosas un Pruseka aizvietotaaju mums nebuus. Tachu nedomaaju, ka Vestskotu un Novaku nevareetu aizvietot Rekis un Jerofejevs, piemeeram. Taapat Karsums, Sprukts un Vasiljevs izklausaas bargaak par Hartiganu un Elisonu
Nav ne mazākā pamata uzskatīt, ka viņi ir labākie par šiem kanādiešiem. Nu nemazākā argumenta nav tam pa labu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-26 15:10, pirms 16 gadiem
Labas ziņas

     [+] [-]

, 2009-01-26 15:19, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: nav arī nekāda iemesla uzskatīt kanādiešus par labākiem! absolūti nekāda! Karsums noteikti ir labāks par jebkuru RD spēlētāju, Sprukts ne sliktāks par jebkuru. Tāpat arī Pruseks nav labāks par Masaļski un arī otrādi.
Nu tā nu gluži nav ka Karsums noteikti ir labāks par jebkuru RD spēlētāju. Piekrītu, ka viņš noteikti nav sliktāks par Elisonu vai Hartiganu, bet par Hossu neesmu tik pārliecināts. Manuprāt Hossa tomēr ir tehniskāks, taču Mārtiņš ir lielāks kapātājs un nespēlē tik individuāli.
Kopumā, es domāju, uz šo turnīru izlase varētu būt apmēram tikpat spēcīga cik RD. Ar nosacījumu ka vārtsargi nospēlēs stabili(labā nozīmē).

  -1 [+] [-]

, 2009-01-26 15:22, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: nav arī nekāda iemesla uzskatīt kanādiešus par labākiem! absolūti nekāda! Karsums noteikti ir labāks par jebkuru RD spēlētāju, Sprukts ne sliktāks par jebkuru. Tāpat arī Pruseks nav labāks par Masaļski un arī otrādi.
Vadoties pēc kā tu secini, ka Karsums ir labāks par jebkuru? Un kāpēc tu domā, ka Masaļskis ir labāks par Pruseku? Kā var kaut ko tādu gvelzt? Prieks par tavu patriotismu, bet vajag būt kaut nedaudz objektīvam.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-26 15:27, pirms 16 gadiem
smilchs2 rakstīja: Es gan domāju, ka rezultativitātes ziņā karsums varētu būt Hossas aizstājējs. Labi, Hosa ir spēlējis NHL vairāk, bet nebūt nav tā, ka viņš katrā spēlē met 2-3 ripas vārtos! Tākā Mārtiņš mierīgi varētu ieņemt Hosas lomu. Sprukts, pēc manām domām, ne par kripatiņu nav sliktāks par elisonu. Varbūt pat labāks, jo Jankam ir augums ar kuru var kārtīgi nostrādāt pie bortiem. Bet, ir viens paliels "bet", kas itkā visu šo diskusiju "nebūs Hossa un co." padara bezjēdzīgu. Mūsu ilasi vada Znaroks, kam ir diezgan atšķirīgs spēles veidošanas un vadīšanas stils nekā Šupleram.
Es ļoti ceru, ka redzot kādus rezultātus ar šiem resursiem ir sasniedzis Šuplers, Znaroks nemēģinās taisīt revolūciju un izgudrot velosipēdu no jauna. Protams, katram ir savs stils, un arī sastāvs nedaudz atšķirsies. Bet, tomēr, kodols ir tas pats un, cerams, Znaroks spēs ar šo komandu parādīt ne sliktāku spēli kā RD

     [+] [-]

, 2009-01-26 15:31, pirms 16 gadiem
noticēšu un sākšu priecāties tikai tad, kad redzēšu Karsumu iesildāmies uz Arēna Rīga ledus pirms pirmās spēles...

     [+] [-]

, 2009-01-26 15:39, pirms 16 gadiem
Ka tik vēl nesanāk tā, ka raksta autors tagad ir bišķi pārcenties ar šito virsraksta apgalvojuma formu ("Karsums ieradīsies....") dotajā momentā, domāju, pareizāk būtu "Karsums varētu ierasties..."! Reāli šitā rakstīt apgalvojuma formā ("Karsums ieradīsies...") varēs tikai tad, kad Karsiks tiešām ieradīsies Rīgā vai tad, kad šis pats būs tādu faktu (par savu ierašanos) apstiprinājis.....

  +1 [+] [-]

, 2009-01-26 15:43, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Vadoties pēc kā tu secini, ka Karsums ir labāks par jebkuru? Un kāpēc tu domā, ka Masaļskis ir labāks par Pruseku? Kā var kaut ko tādu gvelzt? Prieks par tavu patriotismu, bet vajag būt kaut nedaudz objektīvam.
Karsums

2007-2008 Providence Bruins AHL GP79 G20 A43 Pts63 +/-25 PM57 PP7 SH3

Hartigan

2005-06 Syracuse Crunch AHL GP49 G34 A41 Pts75 PM48(tas ir labākais)

2007-08 Grand Rapids Griffins AHL GP48 G23 A19 Pts42 PM76

Ellison

2007–08 Milwaukee Admirals AHL GP75 G26 A32 Pts58 PM55

Pats redzi, ka Karsums pagājšgad ir iekrājis vairāk punktus par pārējiem. Ja ņem vērā to, ka šogad viņš nenoliedzami ir progresējis, tad secinājumus izdari pats! Jā, iespējams Hosa ir labāks par karsumu, bet es domāju, ka tas galvenokārt ir dēļ viņa lielā auguma. Meistarības ziņā viņi abi varētu būt līdzīgi, taču atšķirās arī spēles stils. Hosa vairāk piekopj eiropas hokeja stilu un izdara piespēles, neiesaistās spēka spēlē. Karsumu pat Ziemeļamerikā sauc par mežoni... Viņš triec bortā visus, kurus var ietriekt! Viņš līdz vārtiem burtiski izlaužas.
masaļskis ir cita lieta. Pruseks arī neatnāca un visu uzreiz neizdarija. viņam vajadzēja laiku. Masala vispār nebija tādā līmenī spēlējis tik daudz speļu. Kas zin kā viņam būtu izvērtusies turpmākā sezona, ja viņš turpinātu spēlēt tāpat un nebūtu sataisijis sūdus!

     [+] [-]

, 2009-01-26 15:44, pirms 16 gadiem
A vajadzeetu OZOLIŅAM uzzvaniit pajautaat! a mazums!

     [+] [-]

, 2009-01-26 15:51, pirms 16 gadiem
Es vairāk uztruaktos par vārtusargiem un aizsargiem, jo tā būs musu vājā vieta, manuprāt, pret šīm komandām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-26 15:55, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: Pirmkārt, tu teici, ka Hossa ir neaizvietojams, es domāju, ka Hosa ir aizvietojams! Otrkārt, par Masaļski es neteicu, ka viņš ir labāks, bet es arī neredzu argumentus, kāpēc lai viņš būtu sliktāks! Cik es atceros, pirms Masalis dabūja traumu, viņš vārtos stāvēja ļoti pārliecinoši!
P.S. īsti neizprotu jūsu fanošanu par Hosu, jo man liekas, ka viņš pat RD nav labākais uzbrucējs.
ei,ei... nu gan tu iebrauci auzās. Hosa ir RD labākais uzbrucējs. Par parējo gan tev piekrītu.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-26 15:55, pirms 16 gadiem
smilchs2 rakstīja: Karsums

2007-2008 Providence Bruins AHL GP79 G20 A43 Pts63 +/-25 PM57 PP7 SH3

Hartigan

2005-06 Syracuse Crunch AHL GP49 G34 A41 Pts75 PM48(tas ir labākais)

2007-08 Grand Rapids Griffins AHL GP48 G23 A19 Pts42 PM76

Ellison

2007–08 Milwaukee Admirals AHL GP75 G26 A32 Pts58 PM55

Pats redzi, ka Karsums pagājšgad ir iekrājis vairāk punktus par pārējiem. Ja ņem vērā to, ka šogad viņš nenoliedzami ir progresējis, tad secinājumus izdari pats! Jā, iespējams Hosa ir labāks par karsumu, bet es domāju, ka tas galvenokārt ir dēļ viņa lielā auguma. Meistarības ziņā viņi abi varētu būt līdzīgi, taču atšķirās arī spēles stils. Hosa vairāk piekopj eiropas hokeja stilu un izdara piespēles, neiesaistās spēka spēlē. Karsumu pat Ziemeļamerikā sauc par mežoni... Viņš triec bortā visus, kurus var ietriekt! Viņš līdz vārtiem burtiski izlaužas.
masaļskis ir cita lieta. Pruseks arī neatnāca un visu uzreiz neizdarija. viņam vajadzēja laiku. Masala vispār nebija tādā līmenī spēlējis tik daudz speļu. Kas zin kā viņam būtu izvērtusies turpmākā sezona, ja viņš turpinātu spēlēt tāpat un nebūtu sataisijis sūdus!
Nu, domāju, ka Hosa tomēr ir cits levels. Karsumam praktiski vispār nav nopietnas tehnikas, kamer Hosam tās netrūkst. Un to iesauku Karsiks dabūja Latvijā, kaut kā neesmu dzirdējis, ka viņa arī tur figurētu.

     [+] [-]

, 2009-01-26 16:00, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: Pirmkārt, tu teici, ka Hossa ir neaizvietojams, es domāju, ka Hosa ir aizvietojams! Otrkārt, par Masaļski es neteicu, ka viņš ir labāks, bet es arī neredzu argumentus, kāpēc lai viņš būtu sliktāks! Cik es atceros, pirms Masalis dabūja traumu, viņš vārtos stāvēja ļoti pārliecinoši!
P.S. īsti neizprotu jūsu fanošanu par Hosu.
Kad es teicu, ka viņš ir neaizvietojams. Mans top spēlētājs RD ir Hartigans. Nulle emociju pret Hosu kaut vai 2 vārtus spēlē.

     [+] [-]

, 2009-01-26 16:03, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Nu, domāju, ka Hosa tomēr ir cits levels. Karsumam praktiski vispār nav nopietnas tehnikas, kamer Hosam tās netrūkst. Un to iesauku Karsiks dabūja Latvijā, kaut kā neesmu dzirdējis, ka viņa arī tur figurētu.
nu SA pirms kāda pusotra gada bija rakstīts - ..Karsums, kura iesauka ziemeļamerikā ir mežonis..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-26 16:08, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: Pirmkārt, tu teici, ka Hossa ir neaizvietojams, es domāju, ka Hosa ir aizvietojams! Otrkārt, par Masaļski es neteicu, ka viņš ir labāks, bet es arī neredzu argumentus, kāpēc lai viņš būtu sliktāks! Cik es atceros, pirms Masalis dabūja traumu, viņš vārtos stāvēja ļoti pārliecinoši!
P.S. īsti neizprotu jūsu fanošanu par Hosu.
nav jau tā ka fanotu(vismaz es) par viņu. Nav pat tā ka man viņš baigi patiktu, bet šajā gadījumā viņa statistika runā par labu viņam. Es domāju, ka objektīvi viņš ir labākais RD uzbrucējs.

     [+] [-]

, 2009-01-26 16:13, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: Hossa ir pavadījis laukumā vidēji par 1min ilgāk nekā jebkurš cits RD spēlētājs, izmetis 50 metienus vairāk par Hartiganu, kas ir otrais šinī ailē no uzbrucējiem,, ir ceturtais precīzākais uzbrucējs komandā, nopelnījis par 20 soda minūtēm vairāk nekā Elisons, kurš arī ir otrais šajā rādītājā no uzbrucējiem un +/- ir -1. Es negribu ne ar vienu strīdēties, vai pārleicināt, bet šie rādītāji mani nepārliecina par citu līmeni kā Kino saka.
tas, ka viņam nav vilabākais "punkti minūtē" rādītājs ir izskaidrojams ar to, ka viņš arī tiek pamatīgi žmiegts no aizsargu puses. Pārējiem noteikti netiek pievērsta īpaša uzmanība. Katrā ziņā man peitika ar to, ko viņš izdarīja sezonas sākumā, lai saprastu, ka viņš ir Dinamo līderis.

     [+] [-]

, 2009-01-26 16:19, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: Hossa ir pavadījis laukumā vidēji par 1min ilgāk nekā jebkurš cits RD spēlētājs, izmetis 50 metienus vairāk par Hartiganu, kas ir otrais šinī ailē no uzbrucējiem,, ir ceturtais precīzākais uzbrucējs komandā, nopelnījis par 20 soda minūtēm vairāk nekā Elisons, kurš arī ir otrais šajā rādītājā no uzbrucējiem un +/- ir -1. Es negribu ne ar vienu strīdēties, vai pārleicināt, bet šie rādītāji mani nepārliecina par citu līmeni kā Kino saka.
es redzu ka tu esi skatījies statistiku, bet nez kāpēc neesi pieminējis pašus svarīgāko rādītāju - rezultativitāti. Viņš ir pirmais RD, pie kam nospēlējis par 3 spēlēm mazāk kā tuvākie sekotāji. Un vēl kas. Viņa individuālā tehnika(meistarība) tomēr ir augstāka kā pārējiem, viņš ļoti labi jūt ripu. Pavēro cītīgāk viņa spēli - viņš bieži pārtver ripu pretinieku zonā, viņš retāk pazaudē ripu pats. Cita lieta ir tā, ka viņš spēlē ļooooti individuāli. Ok, viņš , varbūt atdos piespēli Elissonam vai Hartiganam, bet Ankipānam vai citiem mūsējiem viņš atdod ļoti reti. Tāpat, var just , ka viņu ļoti uztrauc personīgā statistika. par komandu viņš, manuprāt, domā mazāk kā varētu

  +1 [+] [-]

, 2009-01-26 16:23, pirms 16 gadiem
smilchs2 rakstīja: Karsums

2007-2008 Providence Bruins AHL GP79 G20 A43 Pts63 +/-25 PM57 PP7 SH3

Hartigan

2005-06 Syracuse Crunch AHL GP49 G34 A41 Pts75 PM48(tas ir labākais)

2007-08 Grand Rapids Griffins AHL GP48 G23 A19 Pts42 PM76

Ellison

2007–08 Milwaukee Admirals AHL GP75 G26 A32 Pts58 PM55

Pats redzi, ka Karsums pagājšgad ir iekrājis vairāk punktus par pārējiem. Ja ņem vērā to, ka šogad viņš nenoliedzami ir progresējis, tad secinājumus izdari pats! Jā, iespējams Hosa ir labāks par karsumu, bet es domāju, ka tas galvenokārt ir dēļ viņa lielā auguma. Meistarības ziņā viņi abi varētu būt līdzīgi, taču atšķirās arī spēles stils. Hosa vairāk piekopj eiropas hokeja stilu un izdara piespēles, neiesaistās spēka spēlē. Karsumu pat Ziemeļamerikā sauc par mežoni... Viņš triec bortā visus, kurus var ietriekt! Viņš līdz vārtiem burtiski izlaužas.
masaļskis ir cita lieta. Pruseks arī neatnāca un visu uzreiz neizdarija. viņam vajadzēja laiku. Masala vispār nebija tādā līmenī spēlējis tik daudz speļu. Kas zin kā viņam būtu izvērtusies turpmākā sezona, ja viņš turpinātu spēlēt tāpat un nebūtu sataisijis sūdus!
augums protams ir svarīga lieta, bet ne jau tas ir izšķirošais. Piemēram, ne jau auguma dēļ Jāgrs ir tāda megazvaigzne. Esi redzējis ka viņam strādā rokas? Tieši tas pats ir ar Hossu - viņš perfekti māk apstrādāt ripu, un tā jau ir būtiska meistarības sastāvdaļa.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-26 16:40, pirms 16 gadiem
es nesaprotu vai autors saprot ko ir uzrakstījis - ja virsrakstā ir rakstīts Karsums ieradīsies Rīgā, bet pirmajā rindkopā ir "varētu palīdzēt". PSC kaut kāds, kā to lai saprot. Mani varianti:
1) Karsums ierodas Rīgā uz OS kval., bet nepalīdz;
2) Ierodās un palīdz;
3) Frāze "ieradīsies Rīgā" ir attiecināta uz vasaru, piemēram.

Varētu tā kā skaidrāk rakstīt, bet diemžēl valoda šajā portālā ir tālu no žurnālistikai nepieciešamās...

     [+] [-]

, 2009-01-26 17:07, pirms 16 gadiem
tas ir loti labi.Bet varbut vareeja meginat dabut kadu speletaju no NHL?

     [+] [-]

, 2009-01-26 17:14, pirms 16 gadiem
lvhockey rakstīja: Domāju, ka Karsums un Sprukts + piem. Vasiļjevs varētu izveidot tik pat labu maiņu, kāda ir RD tik ierastā Hossa - Elisons - Ankipāns.
tas vareetu buut ljoti iespeejams