Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Arī Karsums ieradīsies Rīgā

Arī Karsums ieradīsies Rīgā
Mārtiņš Karsums un Herberts Vasiļjevs
Foto: AP

Latvijas hokeja izlasei olimpiskajā kvalifikācijas turnīrā no 5. līdz 8.februārim Rīgā varētu palīdzēt NHL kluba Bostonas Bruins sistēmā spēlējošais uzbrucējs Mārtiņš Karsums, kā arī AHL spēlējošais Jānis Sprukts, ziņo laikraksts Diena.

"Esmu jau Karsumam pasūtījis biļeti lidojumam uz Rīgu. Domāju, ka Mārtiņš spēlēs olimpiskajā kvalifikācijā," priecīgo vēsti avīzei Diena pavēstīja Latvijas izlases ģenerālmenedžeris Māris Baldonieks.

Karsums spēlē AHL klubā Providensas Bruins. Sezonas laikā no Ziemeļamerikas klubiem dabūt spēlētājus izlases vajadzībām līdz šim ir bijis praktiski neiespējami. "Jā, tā bija, bet laiki mainās. Jautājuma risināšanā iesaistījās arī Starptautiskā Hokeja federācija. Man ir bijusi vairākkārtēja sarakste ar Karsuma kluba pārstāvjiem. Viņi saprot, ka nebūt vairs nav pasaules naba, un ka ir jārespektē arī citi turnīri," pēc Baldonieka teiktā šis varētu nebūt bezprecedenta gadījums hokejista izsaukšanai sezonas laikā no Ziemeļamerikas uz Eiropu.

Sarunas notiekot arī par Jāņa Sprukta ierašanos uz olimpisko kvalifikāciju. Baldonieks izredzes ieraudzīt Spruktu izlases rindās vērtē visnotaļ optimistiski: "Domāju, ka arī Jānis varētu atbraukt. Jautājumu turpināsim risināt pirmdien un otrdien." Sprukts sezonu aizvada AHL klubā Ročesteras Americans, kas ir Floridas "Panthers" fārmklubs.

Treneris Oļegs Znaroks no Eiropā spēlējošajiem hokejistiem uz izlasi aicina vārtsargu Edgaru Masaļski (Fuchse, Vācija), aizsargus Arvīdu Reķi (Grizzly Adams, Vācija) un Aleksandru Jerofejevu (Neftekhimik, Krievija), uzbrucējus Gunti Džeriņu (MHC Martin, Slovākija), Aleksandru Macijevski (SønderjyskE, Dānija) un Herbertu Vasiļjevu (Pinguine, Vācija). Iespējams, uz izlasi tiks aicināts arī Čehijas klubā "HC Ocelari" spēlējošais aizsargs Jānis Andersons.

2009. gada 5., 6. un 8. februārī, "Arēnā Rīga" Latvijas izlase mērosies spēkiem ar Itālijas, Ukrainas un Ungārijas izlasēm. Visas četras komandas ir no pasaules ranga pirmā divdesmitnieka (Latvija -11., Itālija - 14., Ukraina - 17., Ungārija - 20.), un visi trīs Latvijas pretinieki uz Rīgu brauks tikai un vienīgi ar mērķi, ko jau atklāti deklarējuši savos medijos, uzvarēt turnīrā un iegūt vienīgo ceļazīmi uz 2010. gada Ziemas olimpiskajām spēlēm, kuras norisināsies Vankūverā (Kanāda).

Izmantotie resursi:
Diena

 +60 [+] [-]

, 2009-01-26 00:38, pirms 16 gadiem
vot taas ir labas ziņas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2009-01-26 00:40, pirms 16 gadiem
nu ta beidzot Karsiku varees redzeet klaatieneee....

 +16 [+] [-]

, 2009-01-26 00:40, pirms 16 gadiem
Oho! Ļoti labas ziņas!

  +8 [+] [-]

, 2009-01-26 00:41, pirms 16 gadiem
Tas tik būtu šovs Ceram uz to labāko

 +17 [+] [-]

, 2009-01-26 00:41, pirms 16 gadiem
nu domaaju, ak Latvija ieguus pirmo vietu un taatad celaziimi uz olimpiskajaam speeleem
Slēpts komentārs: sveiks

 +14 [+] [-]

, 2009-01-26 00:41, pirms 16 gadiem
nu kameer neredzeeshu - neticeeshu... bet nu jaacer...

 +20 [+] [-]

, 2009-01-26 00:41, pirms 16 gadiem
Lieliski! Gaidam Karsumu Rīgā. Būs līderis uzbrukumā!

  +7 [+] [-]

, 2009-01-26 00:41, pirms 16 gadiem
sveiks rakstīja: Sasapnjojushies ! Mees taapat jau zinaam 1. vietas ieguveeju
un tas buutu?

  +4 [+] [-]

, 2009-01-26 00:42, pirms 16 gadiem
Nais!!!

  +6 [+] [-]

, 2009-01-26 00:42, pirms 16 gadiem
Ļoti labas ziņas
cerēsim,ka piepildīsies...

  +4 [+] [-]

, 2009-01-26 00:42, pirms 16 gadiem
Tas buutu ideali!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-26 00:43, pirms 16 gadiem
tagad tikia atliek savaakt to peedeejo ceja ziimi! lai veicaas

     [+] [-]

, 2009-01-26 00:44, pirms 16 gadiem
Super! Tagad jāmēģina Kuldu un Bārtuli dabūt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-01-26 00:50, pirms 16 gadiem
Jāmēģina jau biļetes dabūt.

Ziņas ir labas, ja nepaņemsim, tad dievs mums nestav klāt. Veči, visa Latvija 5., 6., un arī 8. februārī (kas ir arī mana dzimšanas diena) būs ar jums. Sagādājiet man jauku dāvanu man, sen un visiem sporta līdzjutējiem.

Dun dun HEI!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-26 00:51, pirms 16 gadiem
sitaas runas nav pirmo reizi - ir jau nopirkta biljete karsumam? beigaas vel izraadiisies ka karsums neko vispar par to nezin un izlasiis seit esportaa bet protams lai nu taa buutu - skaidrs ka kvalifikaacijaa mees vareetu arii iztikt bez z-amerikaa speeleejosajiem, tomeer labaak lai kaut mazliet saspeeleejas - noderees! tas vairak uz karsumu, mazak uz spruktu...
Slēpts komentārs: puslaiks

  +2 [+] [-]

, 2009-01-26 00:55, pirms 16 gadiem
Ja visus šos, augšā minētos,spēlētājus mēs tiešām dabūsim izlasē,tad tas būs spēks ar kuru nāksies rēķināties jebkuram pretiniekam!Paldies Baldonieka k-gm par pūlēm!

  -4 [+] [-]

, 2009-01-26 00:56, pirms 16 gadiem
Galvenais, lai šitas viss nesaved Karsumu un Latvijas hokeja federāciju ragos ar Bostonas klubu/sistēmu un, nedod Dievs, NHL. Agrāk neļāva braukt, tagad LHF liek respektēt savu viedokli. Ka tik Karsums nākamsezon ar visu viedokli čemodānā neatceļo uz KHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-26 01:02, pirms 16 gadiem
mjaaaaa..... buuus nenormaali interesanti redzeet, kaa izlase izskatiisies shogad peec Dinamo eeras saakuma & Karsuma un Co
Slēpts komentārs: Dainis Petrokaitis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2009-01-26 01:09, pirms 16 gadiem
vel vareetu arii natruralizeet Hosu un Hartiganu

 +30 [+] [-]

, 2009-01-26 01:11, pirms 16 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Mums Kazahstānu nepārspēt, diemžēl!
Jums toč nepārspēt, bet mums ar viņiem nemaz nav jāspēlē

  +7 [+] [-]

, 2009-01-26 01:13, pirms 16 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Mums Kazahstānu nepārspēt, diemžēl!
Diemzheel tu esi Duraks

  +4 [+] [-]

, 2009-01-26 01:15, pirms 16 gadiem
Kāpēc man likās, ka mūsu grupā ir Kazahstāna?
Piedodiet par nezināšanu un kļūdīšanos...Ungārija, Itālija un Ukraina ir uzvaramas izlases.

  +4 [+] [-]

, 2009-01-26 01:16, pirms 16 gadiem
Rommels rakstīja: Cipulis-Berzinsh-Darzinsh M.Redlihs-Sprukts-Sirokovs Karsums-Vasiljevs-Nizhivijs Macijevskis-Džeriņsh-Stals Uz papiira jau izskataas labi
par 1majiem triis 3niekiem nav jautaajumu,bet par peedeejo gan!!! brahmanis,ankipaans,meija----ar ko ir sliktaaki par staalu,macijevski un dzjerinju??? un kas ir saulietim ar zna4oku,konflikts????

  +2 [+] [-]

, 2009-01-26 01:18, pirms 16 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Mums Kazahstānu nepārspēt, diemžēl!
biezji tu taa bezsakaraa--pirdinies???

  +4 [+] [-]

, 2009-01-26 01:26, pirms 16 gadiem
Pēc pāris minūtēm sāksies nhl all-star game, marš skatīties šovu!
Slēpts komentārs: Smit

  +2 [+] [-]

, 2009-01-26 01:40, pirms 16 gadiem
Smit rakstīja: A Ivanāns ar Daugaviņu vismaz Olimpiskajās spēlēs, ja tiksim, būs???? :?


reāli sastāvā pietrūkst Ozoliņa un Skrastiņa, tikai žēl, ka nekad vairs nebūs! :/
Mnu praat Skrastinjs, vel kaadreiz buus

  +2 [+] [-]

, 2009-01-26 01:41, pirms 16 gadiem
Ja Kārsums būs, tas tik liek domāt ka problēmām nevajadzētu būt par ceļazīmes ieguvēja noskaidrošanu...

  -2 [+] [-]

, 2009-01-26 01:46, pirms 16 gadiem
Smit, priekškam Tev Ivanānu?

     [+] [-]

, 2009-01-26 01:48, pirms 16 gadiem
Smit rakstīja: A Ivanāns ar Daugaviņu vismaz Olimpiskajās spēlēs, ja tiksim, būs???? :?


reāli sastāvā pietrūkst Ozoliņa un Skrastiņa, tikai žēl, ka nekad vairs nebūs! :/
esmu paarliecinaats ka Kazha speelee PČ 2009

     [+] [-]

, 2009-01-26 02:08, pirms 16 gadiem
laba ziņa - cerams, ka izdosies

  +2 [+] [-]

, 2009-01-26 02:15, pirms 16 gadiem
Rommels rakstīja: A prieshkam Andersons vajadziigs? Ja ieskaita shos Lavinsh, Pujacs, Kr.Reedlihs, Jerofejevs, Rekis, Galvinsh, Sorokins, ir 7 bet veel jau Tribuncovs Sotnieks Saviels un J.Redlihs
Laviņam trauma, kuru šaubos vai paspēs sakopt, +nebūs viņš arī tajā pašā labākajā formā uzreiz

domāju, ka Andersons ir spējīgs konkurēt ar kādiem 3/4 no Tevis minētajiem, jebkurā gadījumā - domāju, ka Znarokam ir vērts uz viņu apskatīties, jo neticu, ka būs viņu tik nesen redzējis spēlejam...

 +10 [+] [-]

, 2009-01-26 02:26, pirms 16 gadiem
Rommels rakstīja: A prieshkam Andersons vajadziigs? Ja ieskaita shos Lavinsh, Pujacs, Kr.Reedlihs, Jerofejevs, Rekis, Galvinsh, Sorokins, ir 7 bet veel jau Tribuncovs Sotnieks Saviels un J.Redlihs
+ Cipulis-Berzinsh-Darzinsh M.Redlihs-Sprukts-Sirokovs Karsums-Vasiljevs-Nizhivijs Macijevskis-Džeriņsh-Stals Uz papiira jau izskataas labi

Piedod, bet tu tā bišku kļūdies.
Pirmkārt Sorokinu pieskaitīt pie tā septītnieka toč nevajag. Diemžēl, viņa sniegums pēdējā laikā gājis uz leju. Varbūt neesi pamanījis, bet viņš pat nav RD sastāvā pašlaik, atšķirībā no Sotnieka. Kurš, pēc manām domām, ir kļuvis par vienu no stabilākajiem mūsu aizsargiem.
Tāpat, visdrīzāk nebūs Laviņa, kurš ir traumēts un šajā turnīrā laikam nevarēs spēlēt. Ja neatbrauc papildinājums no Ziemeļamerikas, pēdējā atlasē vajadzētu būt Reķim, Pujacam, Jerofejevam, Galviņam, Sotniekam, Jēkabam R., Krišjānim R., Andersonam un Tribuncovam. Tā kā, visdrīzāk, sastāvā tiks 7 vai maksimums 8 aizsargi, tad lieks paliek tikai viens vai divi. Zinot ka hokejs ir samērā traumatisks sporta veids un līdz turnīram viss kas var gadīties(tfu, tfu, tfu), tad nekā neloģiska Andersona izsaukšanā es neredzu.
Uzbrucēju sakarā stabila vietai vajadzētu būt Karsumam, Spruktam(ja abi atbrauc), Vasiļjevam, Ņiživijam, Dārziņam(laikam, Znaroka mīļākais uzbrucējs LV , Cipulim, Miķelim R., Bērziņam un Širokovam(ja būs atkopies pēc traumas). Uz atlikušajām 3-4 vietām (ja visi iepriekšminētie var spēlēt) galvenie pretendenti, manā skatījumā būtu Ankipāns, Macijevskis, Brahmanis, Macijevskis un Džeriņš G. Jau tālākā rezervē būtu Bļinovs, vēl tālakā Pečura un Štāls. Un diez vai tur būs Saulietis(kaut gan, manuprāt, vajadzētu), kuram ir nesaskaņas ar Znaroku.

  +6 [+] [-]

, 2009-01-26 02:31, pirms 16 gadiem
kaut kā ierakstījās divi Macijevski
vienu varat neņemt vērā

     [+] [-]

, 2009-01-26 02:54, pirms 16 gadiem
Zinja looooooooooooooti laba, bet domaaju, ka arii bez amerikas večiem kvalificeeties OS nebuutu probleema... Bet tiešām liels prieks...

  +2 [+] [-]

, 2009-01-26 03:09, pirms 16 gadiem
galvenais, lai izdodas sazvanīt pašu Karsumu

     [+] [-]

, 2009-01-26 04:03, pirms 16 gadiem
un visi trīs Latvijas pretinieki uz Rīgu brauks tikai un vienīgi ar mērķi, ko jau atklāti deklarējuši savos medijos, uzvarēt turnīrā un iegūt vienīgo ceļazīmi uz 2010. gada Ziemas olimpiskajām spēlēm

no Ungāriem kautko tadu dzirdēt ir nedaudz smieklīgi.. es nez kam janotiek lai Ungāri būtu tie kas nokļūst uz olimpiādi..

     [+] [-]

, 2009-01-26 04:27, pirms 16 gadiem
nja.visi komanda netiks kads paliks ara,bet piesardzibai jabut,nenometasim pretiniekus ar cepurem,kad beigsies turnirs tad gan vajagzetu ugunosanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-01-26 06:52, pirms 16 gadiem
jurkoo rakstīja: vel vareetu arii natruralizeet Hosu un Hartiganu
Domāju, ka Karsums un Sprukts + piem. Vasiļjevs varētu izveidot tik pat labu maiņu, kāda ir RD tik ierastā Hossa - Elisons - Ankipāns.

  +8 [+] [-]

, 2009-01-26 07:04, pirms 16 gadiem
Number 0 rakstīja: Smit, priekškam Tev Ivanānu?
Labāk pasaki, priekš kam Daugaviņu?

  +3 [+] [-]

, 2009-01-26 07:04, pirms 16 gadiem
raksta komentētāji laikam aizmirsuši tādu sīkumu kā informācijas avota ticamību. un vēsture rāda LHF pārstāvju stāstiem par sastāva komplektāciju pirms atbildīgiem turnīriem ar dzīves īstenību ir maz kopīga.

no sākuma jāsazinās ar pašiem hokejistiem...

  -3 [+] [-]

, 2009-01-26 07:58, pirms 16 gadiem
Ivanans? Sprukts? Ozzo?

  +2 [+] [-]

, 2009-01-26 07:59, pirms 16 gadiem
kayle rakstīja: galvenais, lai izdodas sazvanīt pašu Karsumu
vakar lasot šo rakstu man ar pirmā doma bija lai veči uzlādē telefonu baterijas, aizstiepj telefonus uz profilaktisko pārbaudi u.t.t. un drošības labad noliek pa svecītei, aizlūdzot lai nerodas problemas ar zonu

  -2 [+] [-]

, 2009-01-26 08:00, pirms 16 gadiem
gragox rakstīja: domāju, ka Andersons ir spējīgs konkurēt ar kādiem 3/4 no Tevis minētajiem, jebkurā gadījumā - domāju, ka Znarokam ir vērts uz viņu apskatīties, jo neticu, ka būs viņu tik nesen redzējis spēlejam...
Cibuļskis ar gatavs konkurēt

     [+] [-]

, 2009-01-26 08:03, pirms 16 gadiem
Galvenais paturēt prātā, kas notika kvalifikācijas turnīrā uz 1998 spēlēm, kad mums arī bija visi labākie spēki! Par laimi šoreiz nav jāspēlē ar BLR

     [+] [-]

, 2009-01-26 08:13, pirms 16 gadiem
nu tad par skaistām un lielām uzvarām Rīgā!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-26 08:20, pirms 16 gadiem
Smit rakstīja: A Ivanāns ar Daugaviņu vismaz Olimpiskajās spēlēs, ja tiksim, būs???? :?


reāli sastāvā pietrūkst Ozoliņa un Skrastiņa, tikai žēl, ka nekad vairs nebūs! :/
Kam Tev Daugaviņu ? ko vinjsh sakariigu ir paraadijis ?

  -1 [+] [-]

, 2009-01-26 08:24, pirms 16 gadiem
gribetu redzet bukartu

     [+] [-]

, 2009-01-26 08:33, pirms 16 gadiem
Forši

  -2 [+] [-]

, 2009-01-26 08:34, pirms 16 gadiem
Nesaprotu kāpēc Ozoliņš netiek saukts uz izlasi, es tā saprotu, ka viņam nav problēmu ar klubu.

  +7 [+] [-]

, 2009-01-26 08:35, pirms 16 gadiem
priekšnieks rakstīja: gribetu redzet bukartu
Pačeko vai Roberts nav draugos reģistrējies, ja ir tad apskaties uz viņu

  +7 [+] [-]

, 2009-01-26 08:36, pirms 16 gadiem
qwyx rakstīja: Nesaprotu kāpēc Ozoliņš netiek saukts uz izlasi, es tā saprotu, ka viņam nav problēmu ar klubu.
Nav kluba, nav problēmu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-01-26 08:49, pirms 16 gadiem
Vai Andersons, kas tagad laikam pat spēlē čehu 1. līgā Znarokaprāt ir labāks par Ješku Rēdlihu, kas regulāri spēlē čehu Ekstralīgā....? Tas tā biš dīvaini.... par Karsiku runājot....forši jau būtu, ja šis būtu uz to OS kvalifikāciju! Varētu atkal atjaunot izlases tiecienmaiņu Karsums - Vasiļjevs - Ņiživijs!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-26 08:55, pirms 16 gadiem
Kidd rakstīja: un visi trīs Latvijas pretinieki uz Rīgu brauks tikai un vienīgi ar mērķi, ko jau atklāti deklarējuši savos medijos, uzvarēt turnīrā un iegūt vienīgo ceļazīmi uz 2010. gada Ziemas olimpiskajām spēlēm

no Ungāriem kautko tadu dzirdēt ir nedaudz smieklīgi.. es nez kam janotiek lai Ungāri būtu tie kas nokļūst uz olimpiādi..
Kapec ne, ja shiem ir bijis pa spekam ieklut Elite sogad?

  +2 [+] [-]

, 2009-01-26 08:55, pirms 16 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Mums Kazahstānu nepārspēt, diemžēl!
Tā kā mums šajā turnīrā nemaz nav jāspēlē ar Kazahstānu tad tavs apgalvojums ir paties mēs viņus nevar uzvarēt jo mums nav savstarpējās spēles

  -1 [+] [-]

, 2009-01-26 08:58, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Vai Andersons, kas tagad laikam pat spēlē čehu 1. līgā Znarokaprāt ir labāks par Ješku Rēdlihu, kas regulāri spēlē čehu Ekstralīgā....? Tas tā biš dīvaini....
Saulietis no KHL? OK, nekāds stārs šams tur nav, bet viņš ir tapēc ka ir savā vietā nevis tapēc ka ir latvietis...neesmu pārliecināts ka Džera ar savu pieticīgi Slovakijas statistiku ir daudz labāks

  +1 [+] [-]

, 2009-01-26 08:59, pirms 16 gadiem
henrijz rakstīja: sitaas runas nav pirmo reizi - ir jau nopirkta biljete karsumam? beigaas vel izraadiisies ka karsums neko vispar par to nezin un izlasiis seit esportaa
Es par to nemaz nebrīnītos.... Baldonieks biļeti jau tipa pasūtijis, bet piem. netīšām būs aizmirsis pašu Karsumu par šito faktu painformēt..... Vai arī saņems no Karsika atbildi: "Vecīt man tak AHL čepis rit pilnā sparā! Kāda izlase?! Labākajā gadijumā un pie noteiktas apstākļu sakrītības būšu tik uz PČ!"

     [+] [-]

, 2009-01-26 09:03, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Saulietis no KHL? OK, nekāds stārs šams tur nav, bet viņš ir tapēc ka ir savā vietā nevis tapēc ka ir latvietis...neesmu pārliecināts ka Džera ar savu pieticīgi Slovakijas statistiku ir daudz labāks
Nu par Saulieša epopeju ar Znaroku laikam, ka ne man Tev ir jāstāsta.... Pats zini, ka šie Poļesjē viens uz otru lūpu uzmeta tapēc arī visdrīzākais Znars Saulieti vismaz pagaidām (kā saka: "kamēr šis nemainīs attieksmi") uz izlasi nesauks...

     [+] [-]

, 2009-01-26 09:03, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Vai Andersons, kas tagad laikam pat spēlē čehu 1. līgā Znarokaprāt ir labāks par Ješku Rēdlihu, kas regulāri spēlē čehu Ekstralīgā....? Tas tā biš dīvaini.... par Karsiku runājot....forši jau būtu, ja šis būtu uz to OS kvalifikāciju! Varētu atkal atjaunot izlases tiecienmaiņu Karsums - Vasiļjevs - Ņiživijs!
Tu domā ka Znaroks jauks ārā duetu Cipulis Ņiživijs? Man liekas ja atbrauks Sprukts tad viņš ieņems Hartigana vietu pa vidu starp šiem. Tā kā Dārziņu-Bērziņu-Rēdlihu nejauks tad Karsumu drīzāk varētu ieliks vienā maiņā ar Vasiļjevu un kas mums tur no kreisās malas uzbrucējiem vēl paliek Meija, Brahmanis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-26 09:05, pirms 16 gadiem
p.s. tas, ka Saulietis izlasei tagad noderētu iespējams labāk par dažu labu izsaukto man nav šaubu! Bet ir kā ir....

  +1 [+] [-]

, 2009-01-26 09:06, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Nu par Saulieša epopeju ar Znaroku laikam, ka ne man Tev ir jāstāsta.... Pats zini, ka šie Poļesjē viens uz otru lūpu uzmeta tapēc arī visdrīzākais Znars Saulieti vismaz pagaidām (kā saka: "kamēr šis nemainīs attieksmi") uz izlasi nesauks...
Nu principā jā, sagatovošanās posms ir īss, bet ceru ka šī lūpas uzmešana neievilksies, normāliem večiem tādas lietas ātri nokārtojas, nav tak nekādi pārjūtīgie mākslinieki, kam tāds kašķis satriec dvēseli un kalpo iedvesmai lai sacerētu entos skumjos dzejoļus, stāstus vai dziesmas

  +1 [+] [-]

, 2009-01-26 09:07, pirms 16 gadiem
tagad jauzzin pasa Martina domas!!!! labu reklamu sev Kira izdomajis!!!!

     [+] [-]

, 2009-01-26 09:13, pirms 16 gadiem
masalskis123 rakstīja: Tapēc ka viņi tiks sagrauti katrā spēlē.. par OS var sapņot tie Ungāri tikai!
smejies vai raudi bet čempis šiem noteikti ir spēcīgāks

     [+] [-]

, 2009-01-26 09:20, pirms 16 gadiem
Madzahed rakstīja: Galvenais paturēt prātā, kas notika kvalifikācijas turnīrā uz 1998 spēlēm, kad mums arī bija visi labākie spēki! Par laimi šoreiz nav jāspēlē ar BLR
Redzi... ja ukri savāks visus savus KHL spēlmaņus (skaitā pie desmit/padsmit) + vēl varotčiku Simčuku, tad šie ne par mata tiesu nebūs sliktāki par tādiem 1998. gada belariem....

  -1 [+] [-]

, 2009-01-26 09:22, pirms 16 gadiem
Super! Īstenībā, no rīta vārtīdamies pa gultu iedomājos ka, Latvijas izlase, vismaz vienu reizi uz Pasaules čempi varētu sapulcēt visus labākos spēlētājus, arī Ozoliņu un tad apskatīties, kas būs!

  -2 [+] [-]

, 2009-01-26 09:24, pirms 16 gadiem
Edgars rakstīja: Karsumu drīzāk varētu ieliks vienā maiņā ar Vasiļjevu un kas mums tur no kreisās malas uzbrucējiem vēl paliek Meija, Brahmanis...
Starp citu Karsums -Vasiļjevs- Brahmanis, manuprāt, nemaz slikta maiņa nebūtu!!!

     [+] [-]

, 2009-01-26 09:25, pirms 16 gadiem
Vēl vakar runājām ka no amerikas uz OS kval. neviens neatbrauks un nevienu nelaidīs, diezgan liels pārsteigums.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-26 09:31, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Redzi... ja ukri savāks visus savus KHL spēlmaņus (skaitā pie desmit/padsmit) + vēl varotčiku Simčuku, tad šie ne par mata tiesu nebūs sliktāki par tādiem 1998. gada belariem....
Manuprāt daļa no viņu spēlētājiem ir tā kā paņēmuši Krievijas pilsonības, no pagājušā gada izlases KHL spēlē 4 pārējie ir iekš Sokol un BAČ

KASIANCHUK Kostiantyn F R 1.82 1979 Traktor Chelyabinsk
Maskavas Dinamo 35 spēles 14 punkti
KLYMENTIEV Sergii D L 1.83 1975 Avangard Omsk
34 spēles KHL 6 punkti
SHAKHRAYCHUK Vadym F L 1.89 1974 HK MVD Tver
33 spēles KHL 10 punkti
VARLAMOV Sergii F L 1.80 1978 Sibir Novosibirsk
22 spēles KHL 3 punkti

  -1 [+] [-]

, 2009-01-26 09:33, pirms 16 gadiem
beidzot reāli labas ziņas šajos ar ekonomikas problēmām nomāktajā laikā..... mums vienkārši ir jāpaņem šī ceļazīme, es citus variantus nemaz neizskatu!!!!

     [+] [-]

, 2009-01-26 09:33, pirms 16 gadiem
Edgars rakstīja: Manuprāt daļa no viņu spēlētājiem ir tā kā paņēmuši Krievijas pilsonības, no pagājušā gada izlases KHL spēlē 4 pārējie ir iekš Sokol un BAČ
Abrags runāja par 9 kadriem, kādas situācijas ar pasēm es nezinu, neesmu iedziļinājies

     [+] [-]

, 2009-01-26 09:52, pirms 16 gadiem
wtf jerofejevs speelee njeftehimik??? njaa prieks par karsuma atbraukshanu uz areenu jaaiet obligaati!!!

     [+] [-]

, 2009-01-26 10:27, pirms 16 gadiem
als rakstīja: p.s. tas, ka Saulietis izlasei tagad noderētu iespējams labāk par dažu labu izsaukto man nav šaubu! Bet ir kā ir....
Vot un tāpēc es arī nedaudz uztraucos par pārlieko optimismu kas šeit valda sakarā ar OS turnīru.

  +6 [+] [-]

, 2009-01-26 10:39, pirms 16 gadiem
Es tik ceru, ka visi LV hokeja fani (un cerams, arī pašu spēlētāji) tagad nesāks domāt, ka ceļazīme jau ir kabatā ? Grūts darbs un PILNAS tribīnes būs tas, kas to var paveikt

Neviena no šīm komandām nav peramā komanda, drīzāk jau mūsu izlase māk zaudēt visneidomājamākajos veidos.

Ceru redzēt klātienē 3 kolosālas spēles !

SARAUJ!

  -2 [+] [-]

, 2009-01-26 10:48, pirms 16 gadiem
Nu tad jāuzvar bez problēmām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-26 10:55, pirms 16 gadiem
nesmīni gan, Itālija vienmēr ir neērts pretinieks

     [+] [-]

, 2009-01-26 10:57, pirms 16 gadiem
Alexij rakstīja: Nu ja taa buus tad izlase buus visai speeciiga. Nezinu uz ko gan te vel cer itaalji, ukrainji un pat ungaari... sorry bet naakas pasmiineet
Pasmīnēt par ko?

     [+] [-]

, 2009-01-26 11:17, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Abrags runāja par 9 kadriem, kādas situācijas ar pasēm es nezinu, neesmu iedziļinājies
Baltkrievs Mezins toč paņēma Krievijas pasi un pateica sveiki izlasei,
Nu pag izgāju cauri tiem kas šiem ir spēlējuši izlasē pāris gadus iepriekš un kuriem ir Krievijas līgas pieraksts

Vyacheslav Zavalnyuk laikam ir beidzis spēlēt

Tsyrul aizgāja uz Sokol atpakaļ

Krievijas Pirmajā līgā šogad spēle

Nikolai Ladygin Avtomobilist Ekaterinburg

Valery Pronyakin Dizel Penza

un tas ārpus Sokol ir arī viss ja neskaitam Ruslanu Fedotenko un dažus kas spēlē Itālijā un Anglijā.

     [+] [-]

, 2009-01-26 11:24, pirms 16 gadiem
Ok vēl atradās Andrei Mikhnov kurš Lada spēlē.

Tātad KHL ir 5 + Sokol + vēl kādi 3 augstākajā līgā.

     [+] [-]

, 2009-01-26 11:36, pirms 16 gadiem
senscore rakstīja: Galvenais, lai šitas viss nesaved Karsumu un Latvijas hokeja federāciju ragos ar Bostonas klubu/sistēmu un, nedod Dievs, NHL. Agrāk neļāva braukt, tagad LHF liek respektēt savu viedokli. Ka tik Karsums nākamsezon ar visu viedokli čemodānā neatceļo uz KHL
un? preicīsg butu ja mārtiņš spēlētu KHL! žēl ka nepiekrita MVD piedāvājumam! jo tik nhl viņam būs ļōōōti grūti! protams es esu par to lai viņš spēlēt NHL bēēēēēēt- pagaidām izskatās ka vārdi ir lieli bet darbi ir mazi no Bostonas Bruins puses!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-01-26 12:10, pirms 16 gadiem
Vasiļjevs nav centrs!Tieši tādēļ izlasē tā nespīd,kā Vācijā.Un nestāstiet man,ka mums nav,ko likt centrā.Tad,ko pie mums te Latvijā hoķī māca,ja 20 gadu laikā nevar sagatavot nevienu sakarīgu centru?

  +3 [+] [-]

, 2009-01-26 12:12, pirms 16 gadiem
Jā, bravūrība, protams, ir neatņemama līdzjutēju kultūras sastāvdaļa, bet, runājot objektīvi un paskatoties uz savstarpējo spēļu vēsturi, kā arī visu valstsvienību spēlētāju sastāviem, nekāds smīns sejā nerodas

Skaidrs, ka esam favorīti, taču ar to vien mēs neesam nopelnījuši biļetes uz Vankūveru. Būs spraigas spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-26 12:29, pirms 16 gadiem
Kāpēc gan Redlihs J.,vai Andersons?Manuprāt gan Redlihs,gan Andersons ir spējīgi konkurēt ar 4/5 aizsargiem - Galviņu,Sotnieku,Laviņu,Sorokinu,Tribuncovu.P.s.neesmu nevienam brālis.

     [+] [-]

, 2009-01-26 12:31, pirms 16 gadiem
daugavinsh rakstīja: un? preicīsg butu ja mārtiņš spēlētu KHL! žēl ka nepiekrita MVD piedāvājumam! jo tik nhl viņam būs ļōōōti grūti! protams es esu par to lai viņš spēlēt NHL bēēēēēēt- pagaidām izskatās ka vārdi ir lieli bet darbi ir mazi no Bostonas Bruins puses!
Paklau tu pirms raksti muļķibas paskaties kādi bremzi Pitsburga ir spiesta ņemt no farma kā 4. maiņas RW un tad tu sapratīsi ka 2/3 līgas nav tik pārbagātas ar jauniem malējiem uzbrucējiem kā bostona un 2/3 komandu Karsums šogad nospēlētu vienas 20-30 spēles vismaz kamēr visādās Atlantās un Floridās iespējams būtu stabils pamata vecis.

     [+] [-]

, 2009-01-26 12:32, pirms 16 gadiem
Nu nevajag jau pārsteigties ar secinājumiem, ka Latvijas izlase nepaņems kaut ko. Var ij zaudēt, ij vinēt. Pasaulē ir tikai 4 top komandas, kuras uzvar visus un savā starpā cinās par pirmo pozīciju: Kanāda, Krievija, Zviedrija un ASV un nosacīti Somija, parējās var uzvarēt.
Protams, mēs neesam neviena no šīm četrām ar pusi komandām, kuras var kā pastaigā spēlēt ar pārējo divdesmitnieku, bet tomēr arī zemē metami neesam. Jā, pēdējos gados ir visādas muļķības sastrādātas kā zaudējums Itālijai, tad Vācijai un pret dažām citām "vājākām" komandām nospēlēts blāvi [Dānija, Norvēģija], bet tas viss ir tikai tāpēc, ka daži letiņi iedomājas, ka izlase var nospēlēt pret tādām komandām tikai formālu spēli, jo rezultāts [resp. - uzvara] jau ir zināms.
Protams, es nezinu, kā treneris motivē komandu, bet vienu gan katram izlases spēlētājam būtu jāpatur prātā, katrā spēlē cīnīties it kā tā būtu galvenā spēle visā turnīrā, lai nebūtu nekādu atslābumu un muļķīgu kļūdu aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2009-01-26 12:34, pirms 16 gadiem
Alexij rakstīja: Nu ja taa buus tad izlase buus visai speeciiga. Nezinu uz ko gan te vel cer itaalji, ukrainji un pat ungaari... sorry bet naakas pasmiineet
Man atkal citas domas - daudzi te velk paralēles starp RD un izlasi. Man atkal nav pārliecības, ka mūsējie dinamieši tik pat labi nospēlēs arī izlasē. Sportā daudz ir piemēru, kur spilgti spēlētāji klubos, izlasē neparāda savu labāko spēli. Otrkārt, izlasē nebūs leģionāru, kas tomēr nosaka RD spēles tempu un līmeni, uz tāda fona mūsu bāleliņi var palaisties slinkumā, nespēt realizēt izdevības uzbrukumā. Ceru uz Spruktu un Karsumu, kas varētu ienest līderību un stabilitāti izlasē.

     [+] [-]

, 2009-01-26 12:50, pirms 16 gadiem
balla rakstīja: labi
Bet tad ne Daugaviņš,ne Bārtulis nebus??
priekshkam daugavinu tad jau labaak beerzinu

     [+] [-]

, 2009-01-26 13:00, pirms 16 gadiem
ka ar macijevski? znaroks pielauzis varbut karsumu spelet KHL.nauda noteikti lielaka un limenis nemaz nav zemaks par NHL. sapnis NHL..? ar sapni sisties pa AHL ? no . KHL drizak tiktu novertets. iespeja lielaka no khl tikt uz nhl butu karsumam.

     [+] [-]

, 2009-01-26 13:09, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: ka ar macijevski? znaroks pielauzis varbut karsumu spelet KHL.nauda noteikti lielaka un limenis nemaz nav zemaks par NHL. sapnis NHL..? ar sapni sisties pa AHL ? no . KHL drizak tiktu novertets. iespeja lielaka no khl tikt uz nhl butu karsumam.
Sapnis, katrā ziņā, nav Bostonas sistēma, kurā tikt pie lielās zives ir ļoti grūti.

     [+] [-]

, 2009-01-26 13:26, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: ka ar macijevski? znaroks pielauzis varbut karsumu spelet KHL.nauda noteikti lielaka un limenis nemaz nav zemaks par NHL. sapnis NHL..? ar sapni sisties pa AHL ? no . KHL drizak tiktu novertets. iespeja lielaka no khl tikt uz nhl butu karsumam.
Palasi pāris komentārus augstāk ne jau visiem klubiem ir tik daudz labu RW kā Bostonai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-26 14:11, pirms 16 gadiem
ir vēl tāds Ukrainis kā Антон Бабчук, kas spēkē Karolinā, NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-26 14:31, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: NHL čaļi nebrauks, tas tak muļķim skaidrs.. un beidziet dažs labs raudāt kā bābas- mēs samalsim gan itāļus, gan ukraiņus, gan arī ungārus.. Ja mūsu arēnā nevar uzvarēt salavat julajev, ak bars, tad par kādiem fcking hoholiem, makaroņikiem un gulašiem mēs runājam?
Tikai neaizmirsti, ka izlasei nebūs Hosa, Vestkots, Hartigans un Elisons.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-26 14:38, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Tikai neaizmirsti, ka izlasei nebūs Hosa, Vestkots, Hartigans un Elisons.
Bet būs Karsums, Sprukts, Vasiļevs un vēl dažs labs ledus grauzējs

  +3 [+] [-]

, 2009-01-26 14:43, pirms 16 gadiem
Karter rakstīja: Bet būs Karsums, Sprukts, Vasiļevs un vēl dažs labs ledus grauzējs
Hosas un Pruseka aizvietotaaju mums nebuus. Tachu nedomaaju, ka Vestskotu un Novaku nevareetu aizvietot Rekis un Jerofejevs, piemeeram. Taapat Karsums, Sprukts un Vasiljevs izklausaas bargaak par Hartiganu un Elisonu

     [+] [-]

, 2009-01-26 14:45, pirms 16 gadiem
vot taas ir labas ziņas

  +4 [+] [-]

, 2009-01-26 14:46, pirms 16 gadiem
qwyx rakstīja: Nesaprotu kāpēc Ozoliņš netiek saukts uz izlasi, es tā saprotu, ka viņam nav problēmu ar klubu.
Pat ne vismazāko.

  +4 [+] [-]

, 2009-01-26 14:56, pirms 16 gadiem
Jurijs_Nātre rakstīja: Hosas un Pruseka aizvietotaaju mums nebuus. Tachu nedomaaju, ka Vestskotu un Novaku nevareetu aizvietot Rekis un Jerofejevs, piemeeram. Taapat Karsums, Sprukts un Vasiljevs izklausaas bargaak par Hartiganu un Elisonu
Es gan domāju, ka rezultativitātes ziņā karsums varētu būt Hossas aizstājējs. Labi, Hosa ir spēlējis NHL vairāk, bet nebūt nav tā, ka viņš katrā spēlē met 2-3 ripas vārtos! Tākā Mārtiņš mierīgi varētu ieņemt Hosas lomu. Sprukts, pēc manām domām, ne par kripatiņu nav sliktāks par elisonu. Varbūt pat labāks, jo Jankam ir augums ar kuru var kārtīgi nostrādāt pie bortiem. Bet, ir viens paliels "bet", kas itkā visu šo diskusiju "nebūs Hossa un co." padara bezjēdzīgu. Mūsu ilasi vada Znaroks, kam ir diezgan atšķirīgs spēles veidošanas un vadīšanas stils nekā Šupleram.

     [+] [-]

, 2009-01-26 15:00, pirms 16 gadiem
Jurijs_Nātre rakstīja: Hosas un Pruseka aizvietotaaju mums nebuus. Tachu nedomaaju, ka Vestskotu un Novaku nevareetu aizvietot Rekis un Jerofejevs, piemeeram. Taapat Karsums, Sprukts un Vasiljevs izklausaas bargaak par Hartiganu un Elisonu
Nav ne mazākā pamata uzskatīt, ka viņi ir labākie par šiem kanādiešiem. Nu nemazākā argumenta nav tam pa labu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-26 15:10, pirms 16 gadiem
Labas ziņas

     [+] [-]

, 2009-01-26 15:19, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: nav arī nekāda iemesla uzskatīt kanādiešus par labākiem! absolūti nekāda! Karsums noteikti ir labāks par jebkuru RD spēlētāju, Sprukts ne sliktāks par jebkuru. Tāpat arī Pruseks nav labāks par Masaļski un arī otrādi.
Nu tā nu gluži nav ka Karsums noteikti ir labāks par jebkuru RD spēlētāju. Piekrītu, ka viņš noteikti nav sliktāks par Elisonu vai Hartiganu, bet par Hossu neesmu tik pārliecināts. Manuprāt Hossa tomēr ir tehniskāks, taču Mārtiņš ir lielāks kapātājs un nespēlē tik individuāli.
Kopumā, es domāju, uz šo turnīru izlase varētu būt apmēram tikpat spēcīga cik RD. Ar nosacījumu ka vārtsargi nospēlēs stabili(labā nozīmē).

  -1 [+] [-]

, 2009-01-26 15:22, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: nav arī nekāda iemesla uzskatīt kanādiešus par labākiem! absolūti nekāda! Karsums noteikti ir labāks par jebkuru RD spēlētāju, Sprukts ne sliktāks par jebkuru. Tāpat arī Pruseks nav labāks par Masaļski un arī otrādi.
Vadoties pēc kā tu secini, ka Karsums ir labāks par jebkuru? Un kāpēc tu domā, ka Masaļskis ir labāks par Pruseku? Kā var kaut ko tādu gvelzt? Prieks par tavu patriotismu, bet vajag būt kaut nedaudz objektīvam.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-26 15:27, pirms 16 gadiem
smilchs2 rakstīja: Es gan domāju, ka rezultativitātes ziņā karsums varētu būt Hossas aizstājējs. Labi, Hosa ir spēlējis NHL vairāk, bet nebūt nav tā, ka viņš katrā spēlē met 2-3 ripas vārtos! Tākā Mārtiņš mierīgi varētu ieņemt Hosas lomu. Sprukts, pēc manām domām, ne par kripatiņu nav sliktāks par elisonu. Varbūt pat labāks, jo Jankam ir augums ar kuru var kārtīgi nostrādāt pie bortiem. Bet, ir viens paliels "bet", kas itkā visu šo diskusiju "nebūs Hossa un co." padara bezjēdzīgu. Mūsu ilasi vada Znaroks, kam ir diezgan atšķirīgs spēles veidošanas un vadīšanas stils nekā Šupleram.
Es ļoti ceru, ka redzot kādus rezultātus ar šiem resursiem ir sasniedzis Šuplers, Znaroks nemēģinās taisīt revolūciju un izgudrot velosipēdu no jauna. Protams, katram ir savs stils, un arī sastāvs nedaudz atšķirsies. Bet, tomēr, kodols ir tas pats un, cerams, Znaroks spēs ar šo komandu parādīt ne sliktāku spēli kā RD

     [+] [-]

, 2009-01-26 15:31, pirms 16 gadiem
noticēšu un sākšu priecāties tikai tad, kad redzēšu Karsumu iesildāmies uz Arēna Rīga ledus pirms pirmās spēles...

     [+] [-]

, 2009-01-26 15:39, pirms 16 gadiem
Ka tik vēl nesanāk tā, ka raksta autors tagad ir bišķi pārcenties ar šito virsraksta apgalvojuma formu ("Karsums ieradīsies....") dotajā momentā, domāju, pareizāk būtu "Karsums varētu ierasties..."! Reāli šitā rakstīt apgalvojuma formā ("Karsums ieradīsies...") varēs tikai tad, kad Karsiks tiešām ieradīsies Rīgā vai tad, kad šis pats būs tādu faktu (par savu ierašanos) apstiprinājis.....

  +1 [+] [-]

, 2009-01-26 15:43, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Vadoties pēc kā tu secini, ka Karsums ir labāks par jebkuru? Un kāpēc tu domā, ka Masaļskis ir labāks par Pruseku? Kā var kaut ko tādu gvelzt? Prieks par tavu patriotismu, bet vajag būt kaut nedaudz objektīvam.
Karsums

2007-2008 Providence Bruins AHL GP79 G20 A43 Pts63 +/-25 PM57 PP7 SH3

Hartigan

2005-06 Syracuse Crunch AHL GP49 G34 A41 Pts75 PM48(tas ir labākais)

2007-08 Grand Rapids Griffins AHL GP48 G23 A19 Pts42 PM76

Ellison

2007–08 Milwaukee Admirals AHL GP75 G26 A32 Pts58 PM55

Pats redzi, ka Karsums pagājšgad ir iekrājis vairāk punktus par pārējiem. Ja ņem vērā to, ka šogad viņš nenoliedzami ir progresējis, tad secinājumus izdari pats! Jā, iespējams Hosa ir labāks par karsumu, bet es domāju, ka tas galvenokārt ir dēļ viņa lielā auguma. Meistarības ziņā viņi abi varētu būt līdzīgi, taču atšķirās arī spēles stils. Hosa vairāk piekopj eiropas hokeja stilu un izdara piespēles, neiesaistās spēka spēlē. Karsumu pat Ziemeļamerikā sauc par mežoni... Viņš triec bortā visus, kurus var ietriekt! Viņš līdz vārtiem burtiski izlaužas.
masaļskis ir cita lieta. Pruseks arī neatnāca un visu uzreiz neizdarija. viņam vajadzēja laiku. Masala vispār nebija tādā līmenī spēlējis tik daudz speļu. Kas zin kā viņam būtu izvērtusies turpmākā sezona, ja viņš turpinātu spēlēt tāpat un nebūtu sataisijis sūdus!

     [+] [-]

, 2009-01-26 15:44, pirms 16 gadiem
A vajadzeetu OZOLIŅAM uzzvaniit pajautaat! a mazums!

     [+] [-]

, 2009-01-26 15:51, pirms 16 gadiem
Es vairāk uztruaktos par vārtusargiem un aizsargiem, jo tā būs musu vājā vieta, manuprāt, pret šīm komandām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-26 15:55, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: Pirmkārt, tu teici, ka Hossa ir neaizvietojams, es domāju, ka Hosa ir aizvietojams! Otrkārt, par Masaļski es neteicu, ka viņš ir labāks, bet es arī neredzu argumentus, kāpēc lai viņš būtu sliktāks! Cik es atceros, pirms Masalis dabūja traumu, viņš vārtos stāvēja ļoti pārliecinoši!
P.S. īsti neizprotu jūsu fanošanu par Hosu, jo man liekas, ka viņš pat RD nav labākais uzbrucējs.
ei,ei... nu gan tu iebrauci auzās. Hosa ir RD labākais uzbrucējs. Par parējo gan tev piekrītu.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-26 15:55, pirms 16 gadiem
smilchs2 rakstīja: Karsums

2007-2008 Providence Bruins AHL GP79 G20 A43 Pts63 +/-25 PM57 PP7 SH3

Hartigan

2005-06 Syracuse Crunch AHL GP49 G34 A41 Pts75 PM48(tas ir labākais)

2007-08 Grand Rapids Griffins AHL GP48 G23 A19 Pts42 PM76

Ellison

2007–08 Milwaukee Admirals AHL GP75 G26 A32 Pts58 PM55

Pats redzi, ka Karsums pagājšgad ir iekrājis vairāk punktus par pārējiem. Ja ņem vērā to, ka šogad viņš nenoliedzami ir progresējis, tad secinājumus izdari pats! Jā, iespējams Hosa ir labāks par karsumu, bet es domāju, ka tas galvenokārt ir dēļ viņa lielā auguma. Meistarības ziņā viņi abi varētu būt līdzīgi, taču atšķirās arī spēles stils. Hosa vairāk piekopj eiropas hokeja stilu un izdara piespēles, neiesaistās spēka spēlē. Karsumu pat Ziemeļamerikā sauc par mežoni... Viņš triec bortā visus, kurus var ietriekt! Viņš līdz vārtiem burtiski izlaužas.
masaļskis ir cita lieta. Pruseks arī neatnāca un visu uzreiz neizdarija. viņam vajadzēja laiku. Masala vispār nebija tādā līmenī spēlējis tik daudz speļu. Kas zin kā viņam būtu izvērtusies turpmākā sezona, ja viņš turpinātu spēlēt tāpat un nebūtu sataisijis sūdus!
Nu, domāju, ka Hosa tomēr ir cits levels. Karsumam praktiski vispār nav nopietnas tehnikas, kamer Hosam tās netrūkst. Un to iesauku Karsiks dabūja Latvijā, kaut kā neesmu dzirdējis, ka viņa arī tur figurētu.

     [+] [-]

, 2009-01-26 16:00, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: Pirmkārt, tu teici, ka Hossa ir neaizvietojams, es domāju, ka Hosa ir aizvietojams! Otrkārt, par Masaļski es neteicu, ka viņš ir labāks, bet es arī neredzu argumentus, kāpēc lai viņš būtu sliktāks! Cik es atceros, pirms Masalis dabūja traumu, viņš vārtos stāvēja ļoti pārliecinoši!
P.S. īsti neizprotu jūsu fanošanu par Hosu.
Kad es teicu, ka viņš ir neaizvietojams. Mans top spēlētājs RD ir Hartigans. Nulle emociju pret Hosu kaut vai 2 vārtus spēlē.

     [+] [-]

, 2009-01-26 16:03, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Nu, domāju, ka Hosa tomēr ir cits levels. Karsumam praktiski vispār nav nopietnas tehnikas, kamer Hosam tās netrūkst. Un to iesauku Karsiks dabūja Latvijā, kaut kā neesmu dzirdējis, ka viņa arī tur figurētu.
nu SA pirms kāda pusotra gada bija rakstīts - ..Karsums, kura iesauka ziemeļamerikā ir mežonis..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-26 16:08, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: Pirmkārt, tu teici, ka Hossa ir neaizvietojams, es domāju, ka Hosa ir aizvietojams! Otrkārt, par Masaļski es neteicu, ka viņš ir labāks, bet es arī neredzu argumentus, kāpēc lai viņš būtu sliktāks! Cik es atceros, pirms Masalis dabūja traumu, viņš vārtos stāvēja ļoti pārliecinoši!
P.S. īsti neizprotu jūsu fanošanu par Hosu.
nav jau tā ka fanotu(vismaz es) par viņu. Nav pat tā ka man viņš baigi patiktu, bet šajā gadījumā viņa statistika runā par labu viņam. Es domāju, ka objektīvi viņš ir labākais RD uzbrucējs.

     [+] [-]

, 2009-01-26 16:13, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: Hossa ir pavadījis laukumā vidēji par 1min ilgāk nekā jebkurš cits RD spēlētājs, izmetis 50 metienus vairāk par Hartiganu, kas ir otrais šinī ailē no uzbrucējiem,, ir ceturtais precīzākais uzbrucējs komandā, nopelnījis par 20 soda minūtēm vairāk nekā Elisons, kurš arī ir otrais šajā rādītājā no uzbrucējiem un +/- ir -1. Es negribu ne ar vienu strīdēties, vai pārleicināt, bet šie rādītāji mani nepārliecina par citu līmeni kā Kino saka.
tas, ka viņam nav vilabākais "punkti minūtē" rādītājs ir izskaidrojams ar to, ka viņš arī tiek pamatīgi žmiegts no aizsargu puses. Pārējiem noteikti netiek pievērsta īpaša uzmanība. Katrā ziņā man peitika ar to, ko viņš izdarīja sezonas sākumā, lai saprastu, ka viņš ir Dinamo līderis.

     [+] [-]

, 2009-01-26 16:19, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: Hossa ir pavadījis laukumā vidēji par 1min ilgāk nekā jebkurš cits RD spēlētājs, izmetis 50 metienus vairāk par Hartiganu, kas ir otrais šinī ailē no uzbrucējiem,, ir ceturtais precīzākais uzbrucējs komandā, nopelnījis par 20 soda minūtēm vairāk nekā Elisons, kurš arī ir otrais šajā rādītājā no uzbrucējiem un +/- ir -1. Es negribu ne ar vienu strīdēties, vai pārleicināt, bet šie rādītāji mani nepārliecina par citu līmeni kā Kino saka.
es redzu ka tu esi skatījies statistiku, bet nez kāpēc neesi pieminējis pašus svarīgāko rādītāju - rezultativitāti. Viņš ir pirmais RD, pie kam nospēlējis par 3 spēlēm mazāk kā tuvākie sekotāji. Un vēl kas. Viņa individuālā tehnika(meistarība) tomēr ir augstāka kā pārējiem, viņš ļoti labi jūt ripu. Pavēro cītīgāk viņa spēli - viņš bieži pārtver ripu pretinieku zonā, viņš retāk pazaudē ripu pats. Cita lieta ir tā, ka viņš spēlē ļooooti individuāli. Ok, viņš , varbūt atdos piespēli Elissonam vai Hartiganam, bet Ankipānam vai citiem mūsējiem viņš atdod ļoti reti. Tāpat, var just , ka viņu ļoti uztrauc personīgā statistika. par komandu viņš, manuprāt, domā mazāk kā varētu

  +1 [+] [-]

, 2009-01-26 16:23, pirms 16 gadiem
smilchs2 rakstīja: Karsums

2007-2008 Providence Bruins AHL GP79 G20 A43 Pts63 +/-25 PM57 PP7 SH3

Hartigan

2005-06 Syracuse Crunch AHL GP49 G34 A41 Pts75 PM48(tas ir labākais)

2007-08 Grand Rapids Griffins AHL GP48 G23 A19 Pts42 PM76

Ellison

2007–08 Milwaukee Admirals AHL GP75 G26 A32 Pts58 PM55

Pats redzi, ka Karsums pagājšgad ir iekrājis vairāk punktus par pārējiem. Ja ņem vērā to, ka šogad viņš nenoliedzami ir progresējis, tad secinājumus izdari pats! Jā, iespējams Hosa ir labāks par karsumu, bet es domāju, ka tas galvenokārt ir dēļ viņa lielā auguma. Meistarības ziņā viņi abi varētu būt līdzīgi, taču atšķirās arī spēles stils. Hosa vairāk piekopj eiropas hokeja stilu un izdara piespēles, neiesaistās spēka spēlē. Karsumu pat Ziemeļamerikā sauc par mežoni... Viņš triec bortā visus, kurus var ietriekt! Viņš līdz vārtiem burtiski izlaužas.
masaļskis ir cita lieta. Pruseks arī neatnāca un visu uzreiz neizdarija. viņam vajadzēja laiku. Masala vispār nebija tādā līmenī spēlējis tik daudz speļu. Kas zin kā viņam būtu izvērtusies turpmākā sezona, ja viņš turpinātu spēlēt tāpat un nebūtu sataisijis sūdus!
augums protams ir svarīga lieta, bet ne jau tas ir izšķirošais. Piemēram, ne jau auguma dēļ Jāgrs ir tāda megazvaigzne. Esi redzējis ka viņam strādā rokas? Tieši tas pats ir ar Hossu - viņš perfekti māk apstrādāt ripu, un tā jau ir būtiska meistarības sastāvdaļa.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-26 16:40, pirms 16 gadiem
es nesaprotu vai autors saprot ko ir uzrakstījis - ja virsrakstā ir rakstīts Karsums ieradīsies Rīgā, bet pirmajā rindkopā ir "varētu palīdzēt". PSC kaut kāds, kā to lai saprot. Mani varianti:
1) Karsums ierodas Rīgā uz OS kval., bet nepalīdz;
2) Ierodās un palīdz;
3) Frāze "ieradīsies Rīgā" ir attiecināta uz vasaru, piemēram.

Varētu tā kā skaidrāk rakstīt, bet diemžēl valoda šajā portālā ir tālu no žurnālistikai nepieciešamās...

     [+] [-]

, 2009-01-26 17:07, pirms 16 gadiem
tas ir loti labi.Bet varbut vareeja meginat dabut kadu speletaju no NHL?

     [+] [-]

, 2009-01-26 17:14, pirms 16 gadiem
lvhockey rakstīja: Domāju, ka Karsums un Sprukts + piem. Vasiļjevs varētu izveidot tik pat labu maiņu, kāda ir RD tik ierastā Hossa - Elisons - Ankipāns.
tas vareetu buut ljoti iespeejams

     [+] [-]

, 2009-01-26 17:25, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Vadoties pēc kā tu secini, ka Karsums ir labāks par jebkuru? Un kāpēc tu domā, ka Masaļskis ir labāks par Pruseku? Kā var kaut ko tādu gvelzt? Prieks par tavu patriotismu, bet vajag būt kaut nedaudz objektīvam.
Tu jau pats arii vareetu buut objektiivaks, nu labi Karsums varbuut nau labaaks par Hossu, bet noteikti, nav arii loti sliktaaks....Un runaajot par Masalski, labaakajaa formaa vinjs pat vareetu buut labaaks par Pruseku

     [+] [-]

, 2009-01-26 17:26, pirms 16 gadiem
Runčuks rakstīja: noticēšu un sākšu priecāties tikai tad, kad redzēšu Karsumu iesildāmies uz Arēna Rīga ledus pirms pirmās spēles...
100% pierītu. Vai kāds atcerās gadījumu, kad AHL vai NHL atlaiž spēlētāju uz kaut kādiem sētas mačiem, jo pat PČ vņus nepārāk intersē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-26 17:39, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: Nu kāpēc nav labāks? Sit man nost, es nesaprotu, kāpēc Hossa tiek vērtēts augstāk par Karsumu. Hossa divu sezonu un vēl 14 spēļu laikā, kas ir ~140 spēles NHL, ir guvis divdesmit vārtus. Es domāju, ka Mārtiņš gūtu vairāk. Vismaz es tā gribētu domāt..
ai nu cik tad var! kas būtu, ja būtu? Nu nevar tā salīdzināt spēlētājus!
tu domā ka gūtu.... vai gribētu. nav nopietni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-26 17:47, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: Nu kāpēc nav labāks? Sit man nost, es nesaprotu, kāpēc Hossa tiek vērtēts augstāk par Karsumu. Hossa divu sezonu un vēl 14 spēļu laikā, kas ir ~140 spēles NHL, ir guvis divdesmit vārtus. Es domāju, ka Mārtiņš gūtu vairāk. Vismaz es tā gribētu domāt..
Tur jau tā lieta, tu tā gribētu domāt. Bet realitāte ir tā, ka Hosa ir tas, kurš spēlēja NHL nevis Karsums.

     [+] [-]

, 2009-01-26 18:01, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: Skaidrs, ka nav nopietni, tāpēc es arī nesaprotu, kāpēc Hossa ir labāks!
Atļaušos atgādināt, ka saruna, ar manu piedalīšanos, sākās brīdī, kad kāds paziņoja, ka mums izlasē nav ar ko aizvietot Hossu, Hartiganu un Elisonu.
tas gan ar nebija nopietni

     [+] [-]

, 2009-01-26 18:07, pirms 16 gadiem
nu nobijusies gan,ar KHL speletajiem par maz,laikam jau jut ka sudi bus...

     [+] [-]

, 2009-01-26 18:25, pirms 16 gadiem
Edgars rakstīja: Baltkrievs Mezins toč paņēma Krievijas pasi un pateica sveiki izlasei,
Nu pag izgāju cauri tiem kas šiem ir spēlējuši izlasē pāris gadus iepriekš un kuriem ir Krievijas līgas pieraksts
Baltkrievs Mezins principā ir Čeļabinskas krievs ar divām pasēm un nespēlēšana vairāk saistīta ar Magņitkas vadību un paša attieksmi attieksmi

     [+] [-]

, 2009-01-26 19:18, pirms 16 gadiem
O jooopcik, toč Daugaviņš atstāts aiz borta. Nez, būs uzkāpis Znarokam uz čībām Falifaksā.
Būs fantastika, ja atbrauks visi aicinātie. Es ne 100o daļu no tā negaidīju. =)))
Ļoti gaidu šīs spēles, man kā fanam tā būs emociju atsvaidzināšana citā līmenī, jo izlase ir izlase, DR ir kkas cits. Juhuuuu! =))

  +2 [+] [-]

, 2009-01-26 19:19, pirms 16 gadiem
Hossa, Elisons un Hartigans es ceru, ka nāks paskatīties! =P

  +1 [+] [-]

, 2009-01-26 19:28, pirms 16 gadiem
rolex rakstīja: 100% pierītu. Vai kāds atcerās gadījumu, kad AHL vai NHL atlaiž spēlētāju uz kaut kādiem sētas mačiem, jo pat PČ vņus nepārāk intersē.
Nu redz'.... Baldonieku Māris jau saka, ka Z-amurikāņi tagad paši jūt, ka vairs nav nekāda "pasaules naba" un ka ir jārespektē arī citi turnīri.... Protams cik no tām visām runam būs taisnības.... hvz.... rāds laiks!

     [+] [-]

, 2009-01-26 19:41, pirms 16 gadiem
Karsums rādīs klasi!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-26 19:49, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Nu redz'.... Baldonieku Māris jau saka, ka Z-amurikāņi tagad paši jūt, ka vairs nav nekāda "pasaules naba" un ka ir jārespektē arī citi turnīri.... Protams cik no tām visām runam būs taisnības.... hvz.... rāds laiks!
olimpiādi viņi arī respektē, bet vai viņi tagad radikāli mainīs savus līdzšinējos (ne)tikumus? Vispār jau NHL var saprast. Apmēram puse spēlētāju nāk no Eiropas un spēcīgākie noteikti tiktu izsaukti uz izlasēm. Ko pie velna darītu Detroita, ja Zviedrijas izlase pēkšņi atsūtītu ziņu, ka izsauc visus zviedrus?!

     [+] [-]

, 2009-01-26 20:00, pirms 16 gadiem
smilchs2 rakstīja: Ko pie velna darītu Detroita, ja Zviedrijas izlase pēkšņi atsūtītu ziņu, ka izsauc visus zviedrus?!
Dabūtu iespēlēt kādus 2 pieciniekus ar saviem farma censoņiem....

     [+] [-]

, 2009-01-26 20:01, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Dabūtu iespēlēt kādus 2 pieciniekus ar saviem farma censoņiem....
un izkristu playoff pirmajā kārtā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-26 20:13, pirms 16 gadiem
sandris68 rakstīja: Lai Ivanāns brauktu spēlēt uz noraidījumiem mums nav vajadzīgs lai labāk brauc Skrastiņš,kas šosezon ir aizvadījis teicamu sezonu.
nebrauks, ne viens, ne otrs. Un ja Bostona sagribēs izčakarēt LHF, kas varētu viņiem būt apnikuši ar savām prasībām atlaist Karsumu sezonas vidū, paņems un Izsauks Karsumu uz vienu spēli NHL. Pateiks, ka šis ir baigi nepieciešams cīņā par pirmo vietu konferencē un cauri.
Jābrīnās jau vispār, ka runas aizgājušas tik tālu!

     [+] [-]

, 2009-01-26 20:16, pirms 16 gadiem
smilchs2 rakstīja: un izkristu playoff pirmajā kārtā.
A kam tagad viegli....

     [+] [-]

, 2009-01-26 21:16, pirms 16 gadiem
Ja atbrauks Sprukts un Karsums, tad tas būs brīnums un pirmais gadījums daudzu gadu garumā. Un pie tā arī paliksim un cerēsim Bet par Skrastiņu un Ivanānu aizmirstiet, neviens nekur viņus nelaidīs

     [+] [-]

, 2009-01-26 21:16, pirms 16 gadiem
5dienas krievu Sportekspresī parādijās informācija par to ,ka nākamās OS būs pēdējās,kurās piedalās NHL.Soči bez profiem......

     [+] [-]

, 2009-01-26 21:45, pirms 16 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Hossa, Elisons un Hartigans es ceru, ka nāks paskatīties! =P
Es ar par to iedomājos.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-26 22:12, pirms 16 gadiem
rolex rakstīja: 5dienas krievu Sportekspresī parādijās informācija par to ,ka nākamās OS būs pēdējās,kurās piedalās NHL.Soči bez profiem......
nu ļoti iespējams. Jācer vienīgi, ka NHL un IIHF līdz tam laikam noslēgs līgumu un atrisinās problēmu. katrā ziņā tad būtu daudz līdzīgāks turnīrs, tomēr zustu medaļu prestižss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-27 07:11, pirms 16 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Hossa, Elisons un Hartigans es ceru, ka nāks paskatīties! =P
Domāju, ka visdrizāk viņi to laiku izmantos, lai aizbrauktu uz mājām, vismaz Hossa, kuram Slovākija ir tepat.
Bet, ja būs ieplānoti RD treniņi, tad varbūt kādu spēli noskatīties visa komanda... ( tie, kuri nespēlēs izlasē + leģionāri)