Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Karija: "Nepiekrītu Šupleram"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Karija: "Nepiekrītu Šupleram"
Martins Karija spēlē pret Astanas ''Barys''
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas ''Dinamo'' uzbrucējs Martins Karija, kurš pirms mēneša Maskavā guva smadzeņu satricinājumu, cer drīzumā atsākt treniņus, lai varētu palīdzēt savai komandai. Kanādietis izteicās, ka komandai ir pa spēkam iekļūt ''play off'' mačos.

Karija pēc spēles atklāja, ka pirmais posms pēc negadījuma Maskavā bijis ļoti grūts, bet pēdējās pusotras nedēļas laikā viņš jūtoties krietni labāk un pēc iespējas ātrāk vēlas atgriezties un spēlēt.

- Kad tevi varam sagaidīt atpakaļ uz ledus?
- Nezinu. Pēc smadzeņu satricinājumiem vienmēr ir grūti. Pirms atsākt slidošanu, jānodarbojas ar skriešanu un fiziskajām slodzēm, bet līdz tām vēl neesmu ticis. Pagaidām ir tikai pastaigas.

- Daudz spēļu esi redzējis no malas – kā skatītājs. Kā tev šķiet, kas jums šobrīd pietrūkst, lai būtu labāki rezultāti?
- Sākumā pēc smadzeņu satricinājuma dažus mačus neredzēju, bet esmu skatījies visas pēdējās spēlēs. Šovakar bija viena no labākajām spēlēm. Bet beigās atkal vecā problēma - nostādām sevi spēles laikā grūtās pozīcijās, kad mums neizdodas tikt pie brīviem metieniem. Visu laiku uzbrucēji tika nosegti.

- Treneris Juliuss Šuplers saka, ka ''Dinamo'', salīdzinājumā ar Krievijas klubiem, ir ievērojami mazāks budžets, tāpēc ar tiem nevaram sacensties spēlētāju piesaistes ziņā, līdz ar to nav rezultātu.
- Nepiekrītu šādam apgalvojumam. Mūsu komandā ir hokejisti, kuri var izcīnīt uzvaras un pieveikt jebkuru šīs līgas komandu. Lai arī pagājušajā sezonā šeit nebiju, var redzēt, ka kvalitātes ziņā komanda daudz neatšķiras no tās, kas bija pērn. Mums vienkārši neiet. Un tā nav trenera vai spēlētāju vaina. Kad tiek zaudēts tik daudz spēļu, visi ir vainīgi. Protams, lielākā atbildība par rezultātiem jāuzņemas trenerim, taču spēlētāji arī ir vainīgi.

- Matemātiski viss vēl ir iespējams, bet, spriežot pēc spēles kvalitātes un rezultātiem, vai mums ir pamatotas cerības šogad sagaidīt ''Dinamo'' izslēgšanas spēlēs?
- Jā, parādītā spēle par to pagaidām neliecina, bet vēl ir daudz laika, un viss ir iespējams, lai uzlabotu situāciju. Mana situācija ir ļoti grūta. Gribas ātrāk atgriezties uz ledus, bet savainojums to neļauj. Redzot spēles no malas, esmu ievērojis to, ka bieži viss tiek sabojāts jau pašā spēles sākumā, kad zaudēti vairāki vārti un jāatspēlējas. Bet pēdējās spēlēs šajā ziņā ir uzlabojumi un esam uz pareizā ceļa. Kā jau teicu, visi komandā ir vainīgi, tāpēc visiem ir jāmainās.

1 2 40 komentāri

 +15 [+] [-]

, 2009-10-23 08:37, pirms 15 gadiem
Protams, lielākā atbildība par rezultātiem jāuzņemas trenerim, taču spēlētāji arī ir vainīgi.

Izskatās, ka arī Martins saprot, ka Jūļa dienas RD ir skaitītas.... citādi jau laikam šis tik droši te neizrunātos....

  +8 [+] [-]

, 2009-10-23 08:40, pirms 15 gadiem
Nenokarat degunu, un cīnietie. RD viss ir iespējams

 +31 [+] [-]

, 2009-10-23 08:42, pirms 15 gadiem
Karija veseļojies un atrāk atgriezies uz ledus palīgā Dinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-10-23 08:46, pirms 15 gadiem
Nu jā, kad pats treneris sāk runāt, ka nevaram īsti konkurēt ar Krievijas komandām, tad noteikti nekādu rezultātu nevar gaidīt.

Tomēr par tiem budžetiem... šeit jāņem vērā arī tas, ka Krievijā maksā vienkārši augstākas algas. Domāju, ka Rīgā vēl neviens īsti nav sapratis, kāpēc Pujacam būtu jāmaksā par $150K vairāk, nekā bija piedāvāts.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-23 08:47, pirms 15 gadiem
Pareizi Martins dara,ka uzdrošinās runāt par trenera kļūdām,un viņa atrunām,pričom budžets,nav jau mums tie sliktākie spēlētāji,un nav arī nekādi U-17,droši vien treners nemāk motivēt!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-23 08:48, pirms 15 gadiem
alchamons rakstīja: Pedeja laikā kaut kā provikatoriski virsraksti te ... tiesam klus par dzelteno lapu?
Šad tad profesionalitāte šeit pieklibo, tas gan.

     [+] [-]

, 2009-10-23 08:52, pirms 15 gadiem
RD - Where amazing hapens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: fon Rabarbers

  +5 [+] [-]

, 2009-10-23 09:02, pirms 15 gadiem
fon Rabarbers rakstīja: Dargie fani un Hokejisti, velos atgadinat ka no valsts uznemuma LDzC(tatad no valsts budzeta) tika izzsukti vai pat izzagti 0,5milj Ls!!! Ka Jus domajat, tas var nest veiksmi? Veiksmi par pabalstiem un pensionariem nonemtu naudu?
??? pensionarai tai naudai tapat tuvumaa netiktu... ir liela atshjiriiba no valsts budzheta naudas vai valsts uznjeemuma naudas.... zinu ka daudiz tam nepiekriit, bet tadi cilveki vienk neizna par ko runaa...

  +1 [+] [-]

, 2009-10-23 09:02, pirms 15 gadiem
Ja komandai neiet, tad neiet un no to ir visgrūtāk pārvarēt

  -3 [+] [-]

, 2009-10-23 09:06, pirms 15 gadiem
LdzC, Latvenergo ir valsts uznemumi un tie pelna valsts budzetam naudu, daleji uz pasu valsts pilsonu rekina tada veida kaa no pilsoniem tiek sanemta nauda par elektribu, kurai ir kartigs uzcenojums. Padoma labi!

     [+] [-]

, 2009-10-23 09:11, pirms 15 gadiem
Juliusu prom, ZB viņš ar saviem eksperimentiem, citās komandās virknējumus veido otrādi, paļaujoties uz spēlētāju ilggadēju saspēli, ka piemēram Morozovs ar Zaripovu, gan izlasē, gan klubā...

 +10 [+] [-]

, 2009-10-23 09:21, pirms 15 gadiem
Pie visa vainīga ir latvija , latviešiem vienmēr neveicas , būtu dinamo citas valsts klubs , būtu citi rezultāti

  +5 [+] [-]

, 2009-10-23 09:29, pirms 15 gadiem
kickoc rakstīja: Juliusu prom, ZB viņš ar saviem eksperimentiem, citās komandās virknējumus veido otrādi, paļaujoties uz spēlētāju ilggadēju saspēli, ka piemēram Morozovs ar Zaripovu, gan izlasē, gan klubā...
Šai sakarā atkal jāpiemin izlase. Laikam tas bija Lindstrēms, kurš arī mēģināja atrast produktīvākus risinājumus, vietējiem ekspertiem tas, protams nepatika, pēc Lindstrēma nāca "savējais" Beresņevs, kurš visus pazīst labāk, salika vecās maiņas, kādās "esot kas tur spēlējis pirms 10 gadiem". Visi uzgavilēja un... nekas labāks no tā nepalika.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-23 09:35, pirms 15 gadiem
ņamz, nevar nepiekrist martinam, bet ļoti ceru ka šuplers būs prom, ar tādu attieksmi kā viņš demonstrē var tikai kartupeļus rakt, pirmkārt jāciena pašiem sevi tad jāciena pretinieks, a šuplers ciena tikai pretiniekus.

tiesa, nevar noliegt ka tādi spēlētāji kā cipulis ir reāli dzenam uz 3-4 maiņu, bet vai tad šuplers to dara, vispār es viņa darbībā nekādas loģikas nesaskatu, kad jāmaina kīperis nedara to, kad nomaina tad jau praktiski laika nav pat aizslidot 6ajam spēlētājam līdz pretinieka vārtiem, kaut kāds mīzējs, tādā ziņā ļoti imponē ržiga, viņam svarīga UZVARA par jebkuru cenu, viņš riskēs, un nereti nostrādā tas, kīpers vakar bija jāmaina 16ā minūtē, ielaistu golu, nu un, mēs tāpat ielaidām, a 2+2mins vairākumā ar 6 pret 4 kas zin kā būtu.

ai, āksts šuplers

  +2 [+] [-]

, 2009-10-23 09:39, pirms 15 gadiem
Nu gribās jau ticēt.. Spēlē jau labi, pat ļoti labi, bet nu vienmēr kkā pietrūkst..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-10-23 10:03, pirms 15 gadiem
fon Rabarbers rakstīja: LdzC, Latvenergo ir valsts uznemumi un tie pelna valsts budzetam naudu, daleji uz pasu valsts pilsonu rekina tada veida kaa no pilsoniem tiek sanemta nauda par elektribu, kurai ir kartigs uzcenojums. Padoma labi!
Ja nebūtu Ldz tad Latvija sen jau bankrotētu!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-23 10:05, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Protams, lielākā atbildība par rezultātiem jāuzņemas trenerim, taču spēlētāji arī ir vainīgi.

Izskatās, ka arī Martins saprot, ka Jūļa dienas RD ir skaitītas.... citādi jau laikam šis tik droši te neizrunātos....
Vienkaarshi Martins, atshkjiriibaa no Shuplera, zin, kaa driikst publiski izteikties par saviem komandas biedriem.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-23 10:11, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Neko jau viņš īpaši kritisku par Šupleru nepasaka. Un virsraksts rakstam neatbilstoši skaļš priekš tām pāris rindiņām, ko Karija pasaka Šuplera virzienā.
Gudrs hokejists nekad neko sliktu neteiks par treneri kamēr tas nebūs reāli atlaists, jo vienā dienā viss var sagriesties otrādi, jo kamandai pēkšņi viss iet no rokas.
Karija, protams, bija maksimaali diplomaatisks savos izteicienos, bet tas ko Shuplers atljaavaas pateikt krieviem ir vnk pi**ets. Var interveer visus speeleetaajus peec kaartas un, lai arii kaadas zvaigznes vinji nebuutu, neviens neatljausies nolikt savus komandas biedrus.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-23 10:14, pirms 15 gadiem
heh rakstīja: ņamz, nevar nepiekrist martinam, bet ļoti ceru ka šuplers būs prom, ar tādu attieksmi kā viņš demonstrē var tikai kartupeļus rakt, pirmkārt jāciena pašiem sevi tad jāciena pretinieks, a šuplers ciena tikai pretiniekus.

tiesa, nevar noliegt ka tādi spēlētāji kā cipulis ir reāli dzenam uz 3-4 maiņu, bet vai tad šuplers to dara, vispār es viņa darbībā nekādas loģikas nesaskatu, kad jāmaina kīperis nedara to, kad nomaina tad jau praktiski laika nav pat aizslidot 6ajam spēlētājam līdz pretinieka vārtiem, kaut kāds mīzējs, tādā ziņā ļoti imponē ržiga, viņam svarīga UZVARA par jebkuru cenu, viņš riskēs, un nereti nostrādā tas, kīpers vakar bija jāmaina 16ā minūtē, ielaistu golu, nu un, mēs tāpat ielaidām, a 2+2mins vairākumā ar 6 pret 4 kas zin kā būtu.

ai, āksts šuplers
Pinīgi piekrītu!!!Sevišķi par kīpera maiņu!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-23 10:19, pirms 15 gadiem
fon Rabarbers rakstīja: LdzC, Latvenergo ir valsts uznemumi un tie pelna valsts budzetam naudu
izskatās, ka Tev pat pašos pamatos nav skaidrs, kas ir un ar ko nodarbojas valsts uzņēmumi

  +3 [+] [-]

, 2009-10-23 10:22, pirms 15 gadiem
heh rakstīja: tiesa, nevar noliegt ka tādi spēlētāji kā cipulis ir reāli dzenam uz 3-4 maiņu, bet vai tad šuplers to dara, vispār es viņa darbībā nekādas loģikas nesaskatu, kad jāmaina kīperis nedara to, kad nomaina tad jau praktiski laika nav pat aizslidot 6ajam spēlētājam līdz pretinieka vārtiem, kaut kāds mīzējs, tādā ziņā ļoti imponē ržiga, viņam svarīga UZVARA par jebkuru cenu, viņš riskēs, un nereti nostrādā tas, kīpers vakar bija jāmaina 16ā minūtē, ielaistu golu, nu un, mēs tāpat ielaidām, a 2+2mins vairākumā ar 6 pret 4 kas zin kā būtu.

ai, āksts šuplers
tur jau tā lieta, arvien vairāk izskatās, ka Šupleram nav nekādas saprašanas ko darīt, nemitīgās maiņas, kas galarezultātā saliek spēlētājus viņiem neraksturīgās pozīcijās vai tādu virknējumu izveide, kas absolūti neliecina par kaut kādu vismaz attālu iespējamību šiem hokejistiem realizēt produktīvu darbību laukumā, spēle ar trim aizsargu pāriem, Ozo turēšana laukumā pusspēli, tas viss liecina par absolūti neizpratni un kaut kādu nojausmu par sev pieejamo resursu izlietojumu :/
bet attiecībā par vairākumu un vārtsargu noņemšanu, varu pateikt tikai tādu faktu, ka piemēram vakardienas Zviedrijas Elitserien spēlē HV71 jau pirmajā savā vairākumā, kas bija spēles 1.perioda 6. min. pret Frolundu pie rezultāta 0:0 noņēma vārtsargu, lai spēlētu 6:4 un atklāja rezultātu, bet tas nu tā, līdz daudzmaz elastīgiem vai radošiem gājieniem spēles taktikas ziņā Šuplers nav spējīgs aizdomāties, viņa kalngals ir likt kreisās malas uzbrucējam spēlēt labajā vai otrādi nu un tādā garā :/

  -1 [+] [-]

, 2009-10-23 10:23, pirms 15 gadiem
veseļojie gaidam atpakaļ ierindā

  +1 [+] [-]

, 2009-10-23 11:05, pirms 15 gadiem
Ļoti slīps virsraksts....

  +2 [+] [-]

, 2009-10-23 11:22, pirms 15 gadiem
Leģionāri nav tie, kas pagājušajā sezonā. Tas arī visu izsaka. Citādi komanda ir pat kļuvusi labāka, taču.... Veskots, Elisons, Hartigans & Co... tur bija spēks, kas atraisīja pārējos

  +1 [+] [-]

, 2009-10-23 12:15, pirms 15 gadiem
spletajiem viss ir ok, un ari taktikas zina ir ka nakas... problema ir taja ka gandriz katru otro speli tiek mainiti virknejumi... speletajiem ir jasaspelejas ar pariniekiem,, tiklidz saspelejas un tulit saksies uzvaras, virknejumi atkal tiek apgriezti kajam gaisa.. tapec neveiksmes ir vainojams suplers - diemzel...

parbaudes speles virknejumi netika mainiti - tikai viens vai divi speletaji ceturtaja maina, lai parbauditu jaunos... tapec ari parbaudes speles ari vinejam, bet tiklidz sakas cempis ta pavisam citas mainas - pat pasa pirmaja spele pret Yulayev bija citi virknejumi neka ierasts......... ta ir musu problema

     [+] [-]

, 2009-10-23 12:34, pirms 15 gadiem
kādi vairs playoffi, skaidrs jau ka šī sezona ir norakta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-23 12:58, pirms 15 gadiem
Gaidam uz ledus

     [+] [-]

, 2009-10-23 13:05, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Karija, protams, bija maksimaali diplomaatisks savos izteicienos, bet tas ko Shuplers atljaavaas pateikt krieviem ir vnk pi**ets. Var interveer visus speeleetaajus peec kaartas un, lai arii kaadas zvaigznes vinji nebuutu, neviens neatljausies nolikt savus komandas biedrus.
Treneris drīkst izteikties par komandu kā vien vēlas. Spēlētāji nedrīkst izteikties par citiem spēlētājiem un treneri, turklāt Šuplers tajā intervijā pateica pilnīgu taisnību.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-23 13:14, pirms 15 gadiem
Daudziem nepatīk vakardienas spēlētāju virknējumi. Labi. Tad pasakiet, lūdzu,

1. kādiem bija jābūt salikumiem,
2. ja būtu pareizie un ideālie salikumi, vai tad 46 metienu vietā būtu 90?

     [+] [-]

, 2009-10-23 14:59, pirms 15 gadiem
Martin! Gaidām atpakaļ!!!! Cerams jau būs jauns treneris
1 2 40 komentāri