Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Demidovs nomaina Pinku

Ir kļuvis zināms, ka hokeja klubs "Rīga 2000" nolēmis neturpināt sadarbību ar čehu leģionāru Mihalu Pinku, bet viņa vietā komandā atgriezīsies aizsargs Iļja Demidovs.

Mihals Pinka "Rīga 2000" komandas sastāvā aizvadīja trīs spēles, kurās atdeva trīs rezultatīvas piespēles, un kā uzskatīja kluba vadība, tad priekš Nacionālās Hokeja līgas (NHL) draftēta uzbrucēja tas ir par maz.

"Skaista pilsēta - viena no skaistākajām, kur esmu bijis," iesāk Pinka. "Žēl, ka nespēju ar savu sniegumu pārliecināt kluba treneri un vadību, taču man tika dots ļoti ierobežots laiks, kurā ļoti piedomāju pie sevis parādīšanas. Neskatoties uz neilgo viesošanos Latvijā, esmu guvis labu pieredzi arī no hokejista "ne saldās" dzīves puses, kas mani noteikti stiprinās turpmāk. "Rīgai 2000" novēlu veiksmi un panākumus gan Latvijas čempionātā, gan Kontinentālā kausa izcīņā."

Taču viņa vieta nepaliks tukša, jo komandā atgriezīsies Iļja Demidovs, kurš "Rīga 2000" sastāvā ir spēlējis 2004./2005. un 2006./2007.gada sezonās, bet šo uzsāka Krievijas Augstākās līgas klubā Maskavas "Kriļja Sovetov". Kā ziņo kluba vadība, tad līgums ar šo spēlētāju ir parakstīts līdz šīs sezonas beigām. Demidovs "Rīga 2000" sastāvā ir aizvadījis 227 spēles, kurās ir nopelnījis 30 (11+19) punktus, kā arī 308!! soda minūtes.

"Tāda sajūta, ka burtiski tikai vakar būtu no Rīgas aizbraucis," iesāk Demidovs. "Tiešām - jūtos kā mājās. Aiziešu uz zāli, tad vakarā paslidošu un pret "Latgali" būšu gatavs!"

Izmantotie resursi:
www.riga2000.lv

1 2 44 komentāri

  +3 [+] [-]

, 2007-11-20 10:44, pirms 17 gadiem
Taču viņa vieta nepaliks tukša, jo komandā atgriezīsies Iļja Demidovs

Vai tad Pinka nebija uzbrucējs? Kā var aizsargs ieņemt uzbrucēja vietu?

  +3 [+] [-]

, 2007-11-20 10:47, pirms 17 gadiem
Ir, bet šeit ir runa par to, ka spēlētāja vieta nepaliks tukša, nevis par ampluā, kurā kurš spēlēja

     [+] [-]

, 2007-11-20 10:48, pirms 17 gadiem
tas nav nekaads briinums, jo R2000 bija aizsargu iztruukums, nevis uzbrucēju. Vieniigi izbriina tas, ka peec triis speeleem jau tika norakstiits chehs, kaut gan guva 3 punktus. Interesanti... Seejeejs, laikam, ir gaishreģis!!!

     [+] [-]

, 2007-11-20 11:09, pirms 17 gadiem
Interesanti, kādu tad rezultativitāti viņi bija gaidījuši, ja reiz 3 punkti 3 spēlēs, liekas nepietiekoši?

     [+] [-]

, 2007-11-20 11:14, pirms 17 gadiem
to kasagrande:

Nesalidzinasim NHL ar LAČ, bet nu tomer... Kaspars Astasenko Tampabeja bija aizsargs, bet trenneris lika spelet par uzbruceju un tada veida Kaspars guva savus pirmos vartus NHL!

kas tur ko nesaprast? nevajdzeja sho uzbruceeju, bet pastiprinaja savu aizsardzibu! viss ir vienkarshi!

     [+] [-]

, 2007-11-20 11:14, pirms 17 gadiem
Nu jaa,bet divas no shiim speeleem bija pret lietuvieshiem,mosh taapeec Seejeejs izshtukoja,ka pa iisu ar trim piespeeleem....

     [+] [-]

, 2007-11-20 11:21, pirms 17 gadiem
Njā... tāda dīvaina stratēģija Sējējam... džeks 3 spēles katrā pa punktam sapelna a vienalga nav labs...?! Ta nah... vispār ņēma? Ko ta šie gribēja, lai Pinka tagad pa 5 ripām spēlē met iekša?!! Ok Demidovs ir pārbaudīta vērtība un normāls Kažas tipa aizsargs ar tendenci vēl savējos aizstāvēt (tipa policists), bet nah..... šitas čehs bija jāatlaiž? Vai R 2000 nav kāds(-i) mazāk rezultatīvs uzbrucējs... kuru drīzāk vajadzētu patriekt?

     [+] [-]

, 2007-11-20 11:23, pirms 17 gadiem
>als,

neaizmirsti, ka pirms R'2000 tas pats Pinks mēģināja iekļūt Žlobinas "Metallurg" sastāvā. arī neveiskmīgi...

  +1 [+] [-]

, 2007-11-20 11:24, pirms 17 gadiem
>snow_31,

arī Daniličs ir NHL draftēts. Un tāpēc uzreiz var teikt, ka viņš ir pieskaitāms pie Samsunlīgas līderiem?

  -2 [+] [-]

, 2007-11-20 11:56, pirms 17 gadiem
Vienkaarshi Riiga 2000 paaraak speeciiga paliktu... Tas nebuutu izdeviigi LHF, jo chempionaats buutu neinteresants... Tagad to Riigas komandu izkjidaa, kaa vien maak, lai nebuutu no ieprieksheejaa liimenja ne smakas...

P.S. Subjektiivs viedoklis...

  +2 [+] [-]

, 2007-11-20 11:59, pirms 17 gadiem
Da labi draftēts ne draftēts tas viss ir hui..ja! Paskat kur ir mūsu Saviels (2. drafta kārta) un kur ir tāds J-M Liles( tagad AVS top aizsargs), kas liekas kaut kādā 5-6 kārtā tik tika draftēts.... M. St.Luis vispār nav draftēts.... tā ka drafts nav tas rādītājs pēc kā vajadzētu vadīties noskakot cik meistarīgs un talantīgs ir spēlētājs... drafts ir tik tiesību aizrunāšana! Meistarība un talants pēc tam pašam spēlētājam ir jāpierāda uz laukuma! Ja vien tā nav drafta pirmā kārta.... kaut gan arī tur starp "dimantiem" ir gadijušās "sēnalas"....

  +3 [+] [-]

, 2007-11-20 12:26, pirms 17 gadiem
Nu Sējējs gan jau Pinku ir redzējis netikai spēlēs bet nu jau kādos 6-7 treniņos un paldies ka šim beidzot ir normāla attieksme leģionāru ir jēga ņemt priekš kluba pirmās maiņas nevis trešās. Leģionāram ir jābūt līderim nevis vienam no.

     [+] [-]

, 2007-11-20 12:37, pirms 17 gadiem
"Skaista pilsēta - viena no skaistākajām, kur esmu bijis," iesāk Pinka.

laikam citu nekad nav bijis

     [+] [-]

, 2007-11-20 12:39, pirms 17 gadiem
als drafts ir meistarības un potenciāla rādītājs. Tas, protams, nevienmēr apstiprinās - pats jau atradi lieliskus piemērus, kad nenotiek viss parastajā kārtībā.

     [+] [-]

, 2007-11-20 12:54, pirms 17 gadiem
Straka,

jā, drafts ir meistarības un potenciāla rādītājs, taču tikai uz konkrēto brīdi - Pinks tika draftēts 2000. gadā, kad vēl spēlēja QMJHL. Kopš tā brīža viņa "akcijas" ar katru gadu ir gājušas tikai uz leju.

     [+] [-]

, 2007-11-20 13:05, pirms 17 gadiem
Loģisks lēmums, nesapratu vispār kapēc viņu paņēma. Demidovs stabils aizsargs noderēs Rīgai

     [+] [-]

, 2007-11-20 13:10, pirms 17 gadiem
Tieši tā, Abrag

     [+] [-]

, 2007-11-20 13:43, pirms 17 gadiem
Īstenībā varēja jau drusku naudiņu savākt uz Kontinentālo kausu un Štālu savākt šis jau cik var saprast kādas 2 nedeļas ar šiem kopā slidinājās.

     [+] [-]

, 2007-11-20 13:58, pirms 17 gadiem
>Straka
Drafts kā meistarības un potenciāla rādītājs ir tikai UZ DOTO BRĪDI, kad spēlētājs tiek draftēts! Tā ir drīzāk tāda kā balva par to ko jau tu kā jaunulis jau esi paveicis hokejā un ka tevi "lielie onkuļi" iz NHL ir ievērojuši! Tālākā spēlētāja izaugsme ir atkarīga no vairākiem faktoriem- traumām, aģenta un paša darbībām uz ledus! Tu tāpat vari būt NHL Superstārs nemaz neesot draftā (jau pieminētais nedraftētais St. Luis) un vari būt tik labi, ja 3 vai 4 maiņas spēlētājs vai pat tā lāga nemaz nenostiprināties NHL arī, ja esi samērā augtu draftā... A. Daigle (1993. gada drafta Nr.1, kas vairs jau NHL nespēlē)!

     [+] [-]

, 2007-11-20 15:00, pirms 17 gadiem
Jūs par to draftu cepaties.
Man gan liekas, ka tas nekādā gadījumā nav ne meistarības, ne potenciāla rādītājs, vnk komandas izvēlas tos spēlētājus, kuri viņiem PATĪK un kurus viņi vēlētos redzēt savā sastāvā.
Piem. kādai komandai ir ļoti nepieciešams labs jaunais vārtsargs, tad viņi draftē vārtsargu (ar domu, ka viņš sāks spēlēt NHL pēc 2-3 sezonām), kaut gan piem. kāds uzbrucējs, kuram itkā uz doto brīdi jau ir labāks spēles līmenis (salīdzinoši, jo tomēr tās ir divas dažādas pozīcijas), tiek izvēlēts ar salīdzinoši zemāku numuru (taču viņš sāk spēlēt NHL uzreiz, jau nākamajā sezonā).

     [+] [-]

, 2007-11-20 16:00, pirms 17 gadiem
rakstaa nav kaada kljuuda? kaa R2000 sastaavaa 2 sezonaas var aizvadiit virs 200 speeleem?

     [+] [-]

, 2007-11-20 16:05, pirms 17 gadiem
Jāpiekrīt Jurim Miņinam , ka komandas draftē tos spēlētājus, kuri patīk. Un meistarība un potenciāls noteikti nav tas pēc kā komandās vadās.

Piekrītu, Jurim Miņinam, ka komandas draftē tos spēlētājus, kurus grib redzēt savā komandā. Un piekrītu, ka galvenais nav meistarība - komandā iekļaujas tas, kurš patīk visvairāk (laikam komandas vadībai un treneriem).

Tā savulaik visvairāk komandām patika Krosbijs (bet tikai vienai komandai paveicās), arī Lecavalier pirms vairākiem gadiem izpelnījās vislielākās simpātijas, arī Ovečiks, Kovaļčuks u.c.

Starp citu mazliet apskatījos pašreizējo statistiku NHL. No 20 rezultatīvākajiem spēlētājiem - 7 ir izvēlēti pirmajā kārtā ar pirmo numuru. (neskaitot tādus, kas ar 2 numuriem un zemākiem). Brīnumainā kārtā (!!) drafta augstie numuri sakrīt ar rezultativitāti līgā - bet nu nejau meistarība viņiem ļauj tikt pie punktiem. Vienkārši komandai patīk tie spēlētāji. Viņiem ir ļauts spēlēt daudz un mest daudz... bet tā jau īpaši ne ar ko neizceļas ( varbūt vienīgi simpātijas no komandas vadības).

     [+] [-]

, 2007-11-20 16:11, pirms 17 gadiem
als
Es piekrītu tavam pēdējām komentāram.

Starp citu tas pats Saviels, kas tika draftēts ar salīdznoši labu numuru (kā man viņa kolēģis teica) bija acīmredzami līmeni augstāks par visiem vietējiem spēlētājiem (savos gados). Tā kā meistarība viņam bija, taču izrādījās, ka potenciāla nav. Tas potenciāls ir tāds lielums, ko ļoti grūti izmērīt uz konkrēto brīdi.

     [+] [-]

, 2007-11-20 16:16, pirms 17 gadiem
Straka

Sarkasms un ironija protams ir laba lieta, taču pats saproti par ko ir runa. Tādi spēlētāji kā Krosbijs, Ovečkins un tā tālāk ir NATURĀLI talanti, kurus nedraftēt ir grēks, taču, tajā pašā laikā arī te ir "patikšanas faktors" - vienu spēlētāju paņem augstāk, bet otru zemāk (piem Malkina un Ovečkina gadījumā).

     [+] [-]

, 2007-11-20 16:25, pirms 17 gadiem
Jā, es saprotu par ko ir runa, tāpēc arī nepiekritu par visiem 100%.

Nu, protams, ja mēs runājam par tādiem spēlētājiem kā Ovečkins un Malkins, tad patikšanas faktors var nospēlēt- bet tas ir pirmais un otrais numurs, un meistarība nu vismaz man liekas ir gandrīz vienāda (droši vien ar savām niansēm).

Ja Tu biji domājis (par ko gan neliecina iepriekšpēdējais komentārs), ka starp tik ļoti līdzīgiem spēlētājiem tas patikšanas faktors eksistē, tad ir ok.

     [+] [-]

, 2007-11-20 16:33, pirms 17 gadiem
Nu a par ko citu... Ja ir divi spēles līmeņa ziņā līdzīgi spēlētāji X un Y, tad komanda izvēlas tieši to kurš patīk (ja ir vienādas pozīcijas laukumā) vai arī viņi izvēlas to, kurš viņiem ir vajadzīgāks (ja ir dažādas pozīcijas), kas nebūt nenozīmē, ka viņš ir labāks par pārējiem, kuri būs pēc viņa (tas vairāk attiecas uz trešo un zemākām kārtām).

     [+] [-]

, 2007-11-20 16:48, pirms 17 gadiem
= Juris Miņins =

Tu runā tā itkā draftā tikai vien komanda izvēlētos spēlētājos, bet pārējās 29 no malas skatītos.
Jā, viena komanda, protams, izvēlas sev vēlamo pozīciju, taču nekad tā nebūs, ka visiem klubiem ir vaidzīgi tikai vienas pozīcijas spēlētāji. Līdz ar to visa drafta (pat vienas kārtas) mērogā spēlētāji aptuveni tomēr sarindojas pēc tā brīža "vērtības". Jā, pēdējās kārtās ir mazāk likumsakarību un droši vien ka velti tur tās meklēt, taču pirmajās kārtās neviens spējīgs džeks nekad aizmirsts netiks.

     [+] [-]

, 2007-11-20 16:54, pirms 17 gadiem
bet ja nav tie divi spēles līmeņa ziņā līdzīgie spēlētāji X un Y, tad vairs nav nekāds patikšanas faktors! Tad komanda skatās vai attiecīgais X vai Y varētu sasniegt attiecīgo līmeni lai papildinātu viņu komandu pēc pāris gadiem!
Ar to es gribēju teikt ka draftā liela nozīme ir tavam potenciālam ko tu varēsi parādīt pēc pāris gadiem!

     [+] [-]

, 2007-11-20 16:55, pirms 17 gadiem
=Abrags=

Taču katrai komandai ir kādas vajadzības un piem. ja pirmajām 3 vajag uzbrucējus, nākamajām 5 vajag aizsargus bet ir kāds vārtsargs, kurš pēc spēles līmeņa mierīgi var pretendēt uz TOP 5, taču viņu izvēlas tikai kā 9 jo iepriekšējām komandām vārtsargi nebija vajadzīgi.

     [+] [-]

, 2007-11-20 17:02, pirms 17 gadiem
Aizsargus nekad nedraftēs ar tik augstiem numuriem, bet hipotētiski jau var pieļaut tādas situācijas izveidošanos.

     [+] [-]

, 2007-11-20 17:03, pirms 17 gadiem
=Juris Miņins=

Nu un, ka spēlētāju nodraftē ar 5. vai 30. numuru?? kāda starpība?? Tāpat viņš savā komandā (domāju NHL) būs pirmajā kārtā draftētais - tātad labākais un talantīgākais no attiecīgajā gadā draftētajiem.

     [+] [-]

, 2007-11-20 17:13, pirms 17 gadiem
=Straka=

Nu nez, nez - pēdējo gadu rezultāti :
2007: Hikijs - 4.vieta, Alzners - 5.vieta, TOP 10: 3 aizsargi
2006: E.Džonsons - 1.vieta, TOP 10: 1 aizsargs
2005: Dž.Džonsons - 3.vieta, TOP 10: 3 aizsargi
2004: Barkers - 3.vieta, TOP 10: 3 aizsargi
2003: TOP 10: 3 aizsargi

Ta ka vidēji apmēram 30% no pirmajā kārtā draftētajiem ir aizsargi. Izņemums ir vien 2006. gads, taču tur aizsargs ir pirmajā vietā! Vot vārtsargiem gan šajā ziņā ir švakāk.

     [+] [-]

, 2007-11-20 17:17, pirms 17 gadiem
=Abrags=

Pirmkārt, atšķirība ir atalgojuma ziņā.
Otrkārt, viss jau būtu skaisti ja vien ne tas, ka bieži vien dažām komandām pirmajā kārtā ir vairākas izvēles tiesības.
Treškārt, amerikāņiem patīk statistika un, ja ne NHL, tad AHL (un visās citās zemākajās līgās) augstāk kotējas augstāk draftētais, ar visām no tā izrietošajām sekām.

     [+] [-]

, 2007-11-20 17:24, pirms 17 gadiem
=Abrags=

atalgojuma - nu tas ar visai nosacīti... jeb kurā brīdī Tu atalgojumu domā? CHL līgās jau algu nemaksā...

nu, ir vairākas izvēles iespējas dažkārt, vienai komandai vienā kārtā, taču šajā gadījumā lietas būtību tas nemaina vispār

redzi, amerikāņu statistiķi taisa statistiku nevis komandu sastāvus neaizmirsti, ka visi AHL klubi ir NHL klubu fārmklubi un NHL draftētie ir tomēr NHL klubu "īpašums" ar visām no tā izrietošajām sekām

     [+] [-]

, 2007-11-20 17:28, pirms 17 gadiem
Incanti.... kā var izmērīt potenciālu?! Ir kāds "potenciālometrs" vai kā citādi...?! Viena lieta ir meistarība ko uz aci var redzēt kāda tā ir, bet kā var redzēt POTENCIĀLU.....???? OK, Krosbijs, Malkins, Ovečkins ir "cita opera" viņus arī pārājās 29 komandas labprāt ar atplestām rokām būtu savākušas par cik izskatās, ka šie ir uz slidām un ar nūju rokās piedzimuši, tā teikt "samorodki", bet piem. tāds Keins, Van Rymsdiks.... nu kaut vai Krejci, Karsiks... labi jauni censoņas, bet kāds viņiem ir potenciāls....? Cik atceros tad Karsikam "prospektos" kad šo draftēja kā iespejamība bija (protams...mistisks novērtējums) possibility- second line rooster! WTF is that? Kā to nosaka?!!!! Pēc punktiem vai kā?
1 2 44 komentāri