Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Hašeks vēl domā

Nacionālās hokeja līgas (NHL) kluba Detroitas "Red Wings" čehu vārtsargs Dominiks Hašeks jau tuvākajā laikā paziņos par saviem nākotnes plāniem – turpināt spēlēt vai beigt hokejista karjeru.

"Drīz mēs uzzināsim par Hašeka plāniem. Ticam, ka viņš pieņems lēmumu aizvadīt vēl vienu sezonu "Red Wings" komandā, taču pārliecības par to pagaidām nav," pastāstīja Detroitas kluba ģenerālmenedžeris Kens Holands.

42 gadus vecais Hašeks, kurš sešas reizes tika atzīts par NHL sezonas labāko vārtsargu, kā arī divreiz kļuva par līgas vērtīgāko spēlētāju (MVP), maija beigās paziņoja, ka viņam nepieciešamas pāris nedēļas, lai pieņemtu pareizo lēmumu. "Man jākonsultējas ar savu ģimeni," toreiz teica Hašeks.

Tikmēr Kens Holands ir paziņojis, ka "Red Wings" ir tuvu jauna līguma parakstīšanai ar 45 gadus veco aizsargu Krisu Čeliosu.

Izmantotie resursi:
AP
1 2 36 komentāri

     [+] [-]

, 2007-06-12 17:52, pirms 17 gadiem
nu hasekam veelviena sezona naaktu tikai par labu

     [+] [-]

, 2007-06-12 17:55, pirms 17 gadiem
nju hasheks vel ir limeni 1 varbut pat lai nospeletu veselas 2 sezonas ar sarkanajies
ju bet par cheliosu gan njezinu vinjam gan deretu iet pensija vecs

     [+] [-]

, 2007-06-12 17:55, pirms 17 gadiem
Tu vēl spēlēsi vecais! Ja to var Figo to vari arī tu!

     [+] [-]

, 2007-06-12 18:05, pirms 17 gadiem
Čelioss spēlēs līdz 50 gadiem? cik var? Es atceros ka saku fanot par hoķi 2000.gadā. Gandrīz visi no tā laika superzvaigznem jau ir prom no sporta, bet Čelioss vēl sit iekšā golus

     [+] [-]

, 2007-06-12 18:07, pirms 17 gadiem
celiosu ir kloneejushi. tas tachu ir pats par sevi saprotams

     [+] [-]

, 2007-06-12 18:14, pirms 17 gadiem
Nīdermaijers, Aizermans, Keits Tkacuks, Kriss Prongers, Tonijs Amonte, Džeisons Alisons, Čēliuss - viņu laiks ir aizgājis!

     [+] [-]

, 2007-06-12 18:19, pirms 17 gadiem
Nepiekrītu tev, Nīdermaijeram ir tikai 33 gadi, šogad palix 34. http://www.nhl.com/nhl/app Prongeram tikai 32.

     [+] [-]

, 2007-06-12 18:35, pirms 17 gadiem
njaa Amonte ļoti labi atceros tas tik bija vecis

     [+] [-]

, 2007-06-12 18:54, pirms 17 gadiem
jā!!! Amontem galva strādāja!!!
Nu vispār jā! Man jau pret Niedermayer nekā nav! Labi vien ir, ka viņš vēl spēlē!

     [+] [-]

, 2007-06-12 19:33, pirms 17 gadiem
Pieredzējušo klubiņš drīz būs.

     [+] [-]

, 2007-06-12 19:35, pirms 17 gadiem
haseks jau vairaakus gadus aiziet un atnaak. runaajot par vecumu- ja haseks sezonas laika patstaaviigi bija labaako vaartsargu trijniekaa (laikam pat pirmais peec ielaistajiem , vai atvairiitiibas %), neredzu iemeslu, kapeec jaaiet prom. tas pats attiecas uz cheliosu. ja nemaldos(ja kljuudos, nesodiet bargi) vinjam ir ljoooti labs raadiitaajs blokjeetajos metienos un kaa komandas gara ceelaajs arii nenoveerteejams. ja paskataas, cik taalu redvingi tika playofos, kapeec lai nespeeleetu taa arii turpmaak, ja veel panjem jaunu un PERSPEKTIIVU speeleetaaju, nevis jauniibas vaardaa aizsuutiit 'vecos" pensijaa un panjemt jaunos, kuri iipashi arii enko neparaadiis varbuut.

     [+] [-]

, 2007-06-12 20:15, pirms 17 gadiem
pilniigi piekriitu,hamleta

     [+] [-]

, 2007-06-12 20:29, pirms 17 gadiem
ja vēl var izturēt tās slodzes,lai tik paliek,tāpat laikus neaizgāja,bet ar pašreizējo detroitas komandu vēl reāli var pacīnīties par uzvarētāju gredzeniem

     [+] [-]

, 2007-06-12 20:33, pirms 17 gadiem
uz priekšu kriss un dominik ! prieks par viņiem !

     [+] [-]

, 2007-06-12 20:57, pirms 17 gadiem
Peec pirmo teikumu izlasiishanas... nodomaaju ljolti liidziigi Hamleta_teeva_reegam... Tikai, man kaut kaa nepatiik, ka cilveeks vairaakas reizes "iet prom" no lielaa sporta... Lai gan, Hasheks tieshaam ir viens no tiem retajiem gadiijumiem, kas atgriezaas labaa liimenii ar labu speeli...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-06-12 23:31, pirms 17 gadiem
Dominators dominee Ceru, ka uz vienu sezonu paliks veel nu cinisies ar Sundinu play-off finaalos

     [+] [-]

, 2007-06-13 08:44, pirms 17 gadiem
Hašeks neapšaubāmi ir hokeja leģenda. Piedevām vēl, ja var spēlēt tādā līmenī , kā viņš to darīja šosezon, tad kāpēc gan nē ?
Hašeka un Čeliosa piemērs vedina uz vairākām pretrunīgām domām. Pirmkārt, - it kā rodas iespaids, ka vnk nav jaunu perspektīvu spēlētāju, kas varētu viņus pilnvērtīgi aizstāt. Otrkārt, šie piemēri ar veterāniem raksturīgi galvenokārt Detroitas komandai. Ko viņi ar to grib panākt ?
Lūk , viela pārdomām...

     [+] [-]

, 2007-06-13 11:23, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Leflērs
Hašeks neapšaubāmi ir hokeja leģenda. Piedevām vēl, ja var spēlēt tādā līmenī , kā viņš to darīja šosezon, tad kāpēc gan nē ?
Hašeka un Čeliosa piemērs vedina uz vairākām pretrunīgām domām. Pirmkārt, - it kā rodas iespaids, ka vnk nav jaunu perspektīvu spēlētāju, kas varētu viņus pilnvērtīgi aizstāt. Otrkārt, šie piemēri ar veterāniem raksturīgi galvenokārt Detroitas komandai. Ko viņi ar to grib panākt ?
Lūk , viela pārdomām...


Domaaju, ka ir labi jauni speeleetaaji, bet tos veteraanus arii taa negribas uzreiz nost nosviest un veidot komandu pa jaunam, turklaat, ja vinji ir liimenii! Ja mekleetu vietaa jaunos speeleetaajus, tad rezultaats, iespeejams, nebuutu uzreiz! Taada vareetu buut Detroitas doma...

     [+] [-]

, 2007-06-13 17:40, pirms 17 gadiem
to lefleers

kaa var nebuut jaunu speejiiigu speeleetaaju? nhl peedeejos gados jau tiek saukta par jaunieshu liigu.. arii shogad anaheima izciinija kausu ne bez sho speeleetaaju paliidziibas. Vinji demonstree konkureetspeejiigu sniegumu, bet neprasa naudu par savu vaardu kaa tik izcils speeleetaajs kaa Keits Tachaks (divas 50 vaartu sezonas un viss... ) kursh iemaniijaas no Blues izspiest pat 7 miljonus gadaa. Tas pats ir ar krosbiju malkinu, ovochkinu un citiem. Lielaako dalju vinjualgas sastaada preemijas un vinji pilda areenas tikai ar savu speeli nevis ar skaljo uzvaardu.

Detroitaa ir speeleejushi gan gordijs hovs ( visu laiku vecaakais speeleetaajs) Shanahens , Robitails, Aizermans, Chelios, Hasheks un citi.. ja neskaita Hovu tie ir peedeejos 3- 4 gados spaarnu komandaa speeleejoshie speeleetaaji un ja neskaita shanahenu tad vinji visi ir beigushi vai arii beigs savu karjeru detroitaa. Ko vinji ar to censhas panaakt? tie atkal ir uzvaardi... Hockey Town nevar mainiities ar speeletaajiem taadaa tempaa kaa piemeeram NYR vai EDM. Hokjis tur ir aarkaartiigi populaars un kaapeec buutu kaut kas jaamaina?

     [+] [-]

, 2007-06-13 17:43, pirms 17 gadiem
Sarpcitu cheliosa alga ir smiekliiga saliidzinaajumaa ar karjeras labaakajiem gadiem. Ja nemaldos tad kaadi 250 000 (kaa raitim ) bet pretiii var dabuut stabilu aizsargu ar skalju vaardu. Tiko kaa vinsh kaut ko izdara tad tas tiek ierakstiits rekordu graamataa kaa visveceekaa aizsarga iespeetais... piemeeram banka play ofos

     [+] [-]

, 2007-06-13 17:52, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis quick
Sarpcitu cheliosa alga ir smiekliiga saliidzinaajumaa ar karjeras labaakajiem gadiem. Ja nemaldos tad kaadi 250 000 (kaa raitim ) bet pretiii var dabuut stabilu aizsargu ar skalju vaardu. Tiko kaa vinsh kaut ko izdara tad tas tiek ierakstiits rekordu graamataa kaa visveceekaa aizsarga iespeetais... piemeeram banka play ofos


Turklaat tas gols bija mazaakumaa...

     [+] [-]

, 2007-06-13 18:41, pirms 17 gadiem
--quick--

Es saprotu, ka to pirmo rindkopu Tu vari adresēt nevis man bet kādam citam. Ja tas tā nav, tad izlasi drusku uzmanīgāk to ,ko rakstu es.

Protams, ka ir jauni spēlētāji, tikai diemžēl ne Kens Hollands ne Maiks Bebkoks viņus īpaši nemana vai negrib manīt. Nu vismaz neuzaicina spēlēt savā komandā. Atšķirībā no Tevis piesauktās Anaheimas un vēl daudzām citām komandām. Acīmredzot tāda ir Motortown komandas vadības politika, - jāt veterānus, kuri ir populāri, atpazīstami, uz kuriem nāk publika utt.
Man tas nešķiet pareizi un nedomāju, ka tā ir vislabākā pieeja.

Drusku es Tev nepiekrītu Tavā pēdējā teikumā. Ne jau popularitāte nosaka tempu, kādā mainīties spēlētājiem. Pilnīgi droši var apgalvot, ka Edmontonā hokejs ir vismaz tikpat populārs ( ja ne vēl vairāk ) kā Detroitā. Par Ņujorku nezinu. Bet tas jau ir pavisam cits stāsts.

P.S. Tu arī raksti no ārzemēm, vai arī vnk nevari nopirkt klaviatūru ? Acis nogurst lasot...

     [+] [-]

, 2007-06-13 22:16, pirms 17 gadiem
atceros vēl 2001.gada "Sporta Avīzē" runāja, ka viņš tūlīt beigšot karjeru!!!

     [+] [-]

, 2007-06-13 22:26, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Flaying
atceros vēl 2001.gada "Sporta Avīzē" runāja, ka viņš tūlīt beigšot karjeru!!!


Vispaar jau vinjsh peec 2002.gadaa ieguutaa Stenlija kausa arii beidza karjeru, bet peec sezonu garas pauzes, izleema to turpinaat!

     [+] [-]

, 2007-06-13 23:35, pirms 17 gadiem
es zinaaju ka tiks piesaukta edmontona bet no bagaatajiem klubiem detroita tieshaam ir nr 1 gan speeles kvalitaatee, gan liidzjuteeju skaitaa. Vispaar jau gruuti nosodiit detroitas menedzheru un iipashnieku taktiku... tomeer klubam ir rezultaati.Varbuut vajadzeeja pie pirmajiem komentiem pierakstiit ka jaunie speeleetaaji paarsvaraa ir atkritusho klubu ieziime kuri vnk paarbuuveee komandu.. bet speeciigaakie klubi censhas notureet savus liiderus. Cerams ka St. Luisa , LA un filadelfija " paarbuuveesies" tik pat veiksmiigi kaa pitsburga un anaheima

     [+] [-]

, 2007-06-13 23:39, pirms 17 gadiem
da nee es vnk rakstu interneta valodaa, garumziimes nelietoju, toties rakstu savus 6-8 simbolus sekundee

     [+] [-]

, 2007-06-13 23:47, pirms 17 gadiem
un veel par to popularitaati un mainiishanos. Laikam neskaidri izteicos Bet kas piemeeram notiktu ja Av`s aizmainiitu Sakiku? Kas notiek shobriid kad edm ir aizmainiiijushi rajenu Smitu un patrisu Berezhonu? Veel visbeidzot kas notika kad EDM aizmainiija Gretcki? Es shaubos vai skatiitaajiem nezustu interese, Nav pat jaaskataas tik taalu... kad R-20 speeleeja irbe interese par speeleem bija augsta. Katrai zvaigznei ir savs vaards, jo skaljaaks jo labaak. Panjem.. vislabaak tad ja vinjam ir kaadi 598 vaarti, un uzstaisi baigo shovu no taa kaa vinsh guust savus 600os kaa piemeeram NYR ar shanehanu. Pirms sezonas bija skaidrs ka ar taadu aizsardziibu (pirmais paaris maliks un rozivals) klubs nebuus spiceee, tachu deelj jagra un shanehena interese bija un biljetes pirka. A vairaak nekas jaunav vajadziigs...

     [+] [-]

, 2007-06-14 08:51, pirms 17 gadiem

     [+] [-]

, 2007-06-14 11:10, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis quick
un veel par to popularitaati un mainiishanos. Laikam neskaidri izteicos Bet kas piemeeram notiktu ja Av`s aizmainiitu Sakiku? Kas notiek shobriid kad edm ir aizmainiiijushi rajenu Smitu un patrisu Berezhonu? Veel visbeidzot kas notika kad EDM aizmainiija Gretcki? Es shaubos vai skatiitaajiem nezustu interese, Nav pat jaaskataas tik taalu... kad R-20 speeleeja irbe interese par speeleem bija augsta. Katrai zvaigznei ir savs vaards, jo skaljaaks jo labaak. Panjem.. vislabaak tad ja vinjam ir kaadi 598 vaarti, un uzstaisi baigo shovu no taa kaa vinsh guust savus 600os kaa piemeeram NYR ar shanehanu. Pirms sezonas bija skaidrs ka ar taadu aizsardziibu (pirmais paaris maliks un rozivals) klubs nebuus spiceee, tachu deelj jagra un shanehena interese bija un biljetes pirka. A vairaak nekas jaunav vajadziigs...


Sava taisniiba par klubu zvaigzneem un skatiitaaju interesi ir, bet par peedeejo teikumu man ir ko piebilst - protams, varbut, ja klubam ir labi rezultaati, tad tam gandriiz nekas vairaak nav vajadziigs, saku gandriiz, jo ja klubam ir labi rezultaati, bet Stenlija kausu shiis pilseetas komanda ilgi nav izciiniijusi, tad logjiski, ka fani kljuus uzstaajiigaaki un prasiis kausu! Taapeec komandas vadiibai nevajadzeetu iesliigt pashapmierinaatiibaa, ja komandaa ir Jaagrs, bet kausa Njujorkaa nav bijis labu laiku!

     [+] [-]

, 2007-06-14 11:12, pirms 17 gadiem
P.S.Turpinot par Njujorku - protams, ka shii komanda ir progreseejusi, saliidzinot, ja kaadreiz vinji netika play-off, bet nu jau 2 sezonas peec kaartas tajos speeleeja, bet domaaju, ka fani veelas, lai taa ietu aizvien taalaak un sasniegtu augstaako meerkji!

     [+] [-]

, 2007-06-15 02:38, pirms 17 gadiem
tur es piekriitu... ny fani ir vnk izlutinaati shviiti. Protams ka ir vajadziigs kauss bet es vairaak domaaju par maarketingu. Vispirms tas tomeer ir kaada bizness un lielaa ieguldiitaa nauda un tikai tad sports un viss paareejais

     [+] [-]

, 2007-06-15 13:35, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis quick
tur es piekriitu... ny fani ir vnk izlutinaati shviiti. Protams ka ir vajadziigs kauss bet es vairaak domaaju par maarketingu. Vispirms tas tomeer ir kaada bizness un lielaa ieguldiitaa nauda un tikai tad sports un viss paareejais


Protams, ka izlutinaati, es teiktu izlepushi, bet tas nu taa, jebkuras komandas fani, redzot, ka ar laiku komandas rezultaati aug, veeleesies kausu! Tas arii ir maarketings, ja komandaa ir liideris, piemeeram, Sakiks, tad faniem ir interese, jo komanda tiek veidota ap kaadu speeleetaaju, ja komandaa ir liideris, un arii rezultaati ir augsti, tad nauda naak aizvien vairaak!

     [+] [-]

, 2007-06-17 19:00, pirms 17 gadiem
asv ir izsalkushi peec varonjiem... laikam vienmeer taadi ir bijushi. veelviens skaidrojums veteraaniem usa komandaas
1 2 36 komentāri