Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Ziediņam divi vārti

Jānis Pārums

Veiksmīgu sniegumu UHL čempionātā nodemonstrējis latviešu uzbrucējs Māris Ziediņš, gūstot divus vārtus, tomēr viņa pārstāvētais klubs Čikāgas "Hounds" ar 4:6 piekāpās Rokfordas "Ice Hogs".

Abas vārtus Ziediņš guva otrās trešdaļas vidū, nepilnu triju minūšu laikā. Trešdaļas 10. minūtē viņš vairākumā panāca neizšķirtu (3:3), bet pāris minūtes vēlāk, mazākumā uzvirzīja "Hounds" vadībā ar 4:3. Ziediņa rēķinā šajā spēlē arī pieci metieni pa pretinieku vārtiem un neitrāls lietderības koeficients. Latviešu uzbrucējs tika atzīts par spēles trešo zvaigzni.

Citā spēlē Sergeja Durdina Kvadsitijas "Mallards" ar 4:2 uzvarēja Blūmingtonas "Prairie Thunder". Durdins asistēja komandas pirmo vārtu guvumā, izdarīja vienu metienu pa pretinieku vārtiem un spēli noslēdza ar pozitīvu lietderības koeficientu (+1).

Izmantotie resursi:
www.theuhl.com

     [+] [-]

, 2007-03-22 07:10, pirms 17 gadiem
kaads var pateikt, cik shim zellim jau kopaa punkti sakraati?

p.s. malacis, droshi izlasee!

     [+] [-]

, 2007-03-22 07:25, pirms 17 gadiem
pelniiti treshaa zvaigzne....

     [+] [-]

, 2007-03-22 08:46, pirms 17 gadiem
Ziedam 67 speelees 40(23+17) punkti. Tas ierindo vinju 46. vietaa UHL rezultatiivaako sarakstaa.

     [+] [-]

, 2007-03-22 09:14, pirms 17 gadiem
Nu gribētos lai būtu vairāk punktu šāda līmeņa līgā, lai gan uzpavasari jau met kā pienākas, sākums bija tāds blāvāks

     [+] [-]

, 2007-03-22 09:43, pirms 17 gadiem
ziedinjs ir tur kur vinjam ir jaabuut - faktiski savu potenciaalu vinjs ir sasniedzis un nekur augstaak nevar uzkaapt - arii nav vairs nekaads jauneklis galu galaa! domaaju ka pat neskatoties uz vinja jaukajiem diviem vaartiem izlasee es tomer vinju negribeetu redzeet! bet protams cepuri nost - lai vinjam veicas!

     [+] [-]

, 2007-03-22 09:45, pirms 17 gadiem
Domāju,ka Ziediņa īsto līmeni redzētu,ja šis spēlētu kādā augstāka līmeņa līgā,piem ECHL vai AHL,vai vēl labāk kādā Eiropas labā lelites līgā.

     [+] [-]

, 2007-03-22 10:44, pirms 17 gadiem
kaa jau paredzeeju, ieraugot rakstu, tad komentaari bija "uz izlasi"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-03-22 11:48, pirms 17 gadiem
Mans malējo uzbrucēju rangs:
1. Semjonovs
2. Karsums
3. Ņiživijs
4. Dārziņš
5. M. Rēdlihs
6. A. Širokovs
7. Cipulis
8. ZIEDIŅŠ
Daugaviņš
Kerčs
Ābols
Macijevskis
Ankipāns
Džeriņš
Mamonovs
Panteļejevs

Redzam arī, ka Ziediņš tomēr ir ļoti tuvu izlasei, ar nosacījumu, ka mans rangs ir kaut cik pareizs.

     [+] [-]

, 2007-03-22 11:51, pirms 17 gadiem
Manuprāt viens ir smagi piemirsis Spruktu un Vasiļjevu

     [+] [-]

, 2007-03-22 12:01, pirms 17 gadiem
Mans malējo uzbrucēju rangs:
1. Semjonovs
2. Karsums
3. Ņiživijs
4. Dārziņš
5. M. Rēdlihs
6. A. Širokovs
7. Cipulis
8. ZIEDIŅŠ
Daugaviņš
Kerčs
Ābols
Macijevskis
Ankipāns
Džeriņš
Mamonovs
Panteļejevs

Redzam arī, ka Ziediņš tomēr ir ļoti tuvu izlasei, ar nosacījumu, ka mans rangs ir kaut cik pareizs.

Nu Semjonovam sezona nav izdevusies. Tāpat Širokovam. Un nevajag nenovērtēt Pantjiku.

     [+] [-]

, 2007-03-22 12:07, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis archy0
Mans malējo uzbrucēju rangs:
1. Semjonovs
2. Karsums
3. Ņiživijs
4. Dārziņš
5. M. Rēdlihs
6. A. Širokovs
7. Cipulis
8. ZIEDIŅŠ
Daugaviņš
Kerčs
Ābols
Macijevskis
Ankipāns
Džeriņš
Mamonovs
Panteļejevs

Redzam arī, ka Ziediņš tomēr ir ļoti tuvu izlasei, ar nosacījumu, ka mans rangs ir kaut cik pareizs.



Un pēc kādiem parametriem tad Tavs rangs veidots??? Kāpēc tur ir Kerčs iekļauts???? Takš viņš jau ir teicis ardievas izlasei! Un kāda mārrutka pēc Ziediņš ir tik augstu iekļauts, ja viņš tāpat 100% nespēlēs, jo piedalīsies UHL play-offos. Bez tam neredzu viņu kā reālu izlases kandidātu vispār - nu nav viņš tāda līmeņa spēlētājs! Tas pats Saulietis tad jau ir noteikti labāks par viņu!

     [+] [-]

, 2007-03-22 12:29, pirms 17 gadiem
Un pēc kādiem parametriem tad Tavs rangs veidots??? Kāpēc tur ir Kerčs iekļauts???? Takš viņš jau ir teicis ardievas izlasei! Un kāda mārrutka pēc Ziediņš ir tik augstu iekļauts, ja viņš tāpat 100% nespēlēs, jo piedalīsies UHL play-offos. Bez tam neredzu viņu kā reālu izlases kandidātu vispār - nu nav viņš tāda līmeņa spēlētājs! Tas pats Saulietis tad jau ir noteikti labāks par viņu!

No kurienes tāda pārliecība? Tavuprāt Saulieša līga ir spēcīgāka/labāka nekā UHL? Viens spēlē pie pieaugušajiem, otrs pie sīkajiem...Esmu pārliecināts, ka Pantjiks šobrīd ir labāks gan par Ziediņu, gan par Saulieti.

     [+] [-]

, 2007-03-22 12:42, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Namejs

No kurienes tāda pārliecība? Tavuprāt Saulieša līga ir spēcīgāka/labāka nekā UHL? Viens spēlē pie pieaugušajiem, otrs pie sīkajiem...Esmu pārliecināts, ka Pantjiks šobrīd ir labāks gan par Ziediņu, gan par Saulieti.



Kāpēc Tu vērtē tieši līgas nevis spēlētājus?? Grūti jau salīdzināt ir WHL un UHL - pirmā ir viena no spēcīgākajām junirou līgām, otra, savukārt, viena no vājākajām profesionālajām līgām... A konkrēti par Saulieti un Ziediņu - kā pierādīja treniņnometne pirms 2006.g. PČ - Saulietis tomēr bija labāks.
A par Pantjiku - nu, nezinu, nezinu, kādā formā viņš ir šogad. Ar gadiem jau jaunāks nepaliek... pēdējoreiz jau viņu redzējām tikai 2006.g. PČ, kur viņš laikam bija vājākais no Latvijas uzbrucējiem...

     [+] [-]

, 2007-03-22 14:11, pirms 17 gadiem
Toties izlasē ir spēlējis tieši Ziediņš - tātad bija tomēr labāks.

     [+] [-]

, 2007-03-22 14:20, pirms 17 gadiem
Nu Ziediņas šis ir karjeras augstākais punkts. Viņš izlasē ir pelnījis tikt tāpat kā Kerčs 2002-2004, Vītoliņš, Znaroks, Tambijevs, Panteļejevs savos pēdējos izlases turnīros. Atšķirība starp šiem un Ziediņu ir tā , ka šamējie ļoti ilgi brieda līdz nespēlēšanai izlasē, bet Ziediņš , izskatās, ka netiks paņemts pat nepārbaudīts.

     [+] [-]

, 2007-03-22 14:23, pirms 17 gadiem
Ja kāds uzskata, ka nevajag Ziediņu salīdzināt ar šiem Latvijas Megastāriem , tad salīdzinājumam - Ziediņa karjera izlasē ir 2-4 nozīmīgi turnīri, kamēr pārējiem 10-20. Ļoti iespējams, ka Ziediņš tomēr varētu dot normālu ieguldījumu Latvijas izlasē vēl kādu sezonu.

     [+] [-]

, 2007-03-22 14:32, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis archy0
Ja kāds uzskata, ka nevajag Ziediņu salīdzināt ar šiem Latvijas Megastāriem , tad salīdzinājumam - Ziediņa karjera izlasē ir 2-4 nozīmīgi turnīri, kamēr pārējiem 10-20. Ļoti iespējams, ka Ziediņš tomēr varētu dot normālu ieguldījumu Latvijas izlasē vēl kādu sezonu.



2- 4 turnīri???? tad kuri tie ir??? es spēju atrast tikai 2:
2005.g. PČ un 2006.g. OS.
šo turnīru laikā Māris diemžēl tā arī nespēja attaisnot savu klātbūtni izlasē... kāpēc domā, ka tieši šogad viņš daudz labāks kā iepriekš???

     [+] [-]

, 2007-03-22 14:35, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Namejs
Toties izlasē ir spēlējis tieši Ziediņš - tātad bija tomēr labāks.


Taču no 2006.g. PČ treniņnometnes atskaitīja pirmo Ziediņu un tikai pašās beigās Saulieti... tātad pagājušo pavasari izlasei tuvāk bija Saulietis nevis Ziediņš. Bez tam tad Saulietim bija tikai 19 gadi, kamēr Ziediņam 27... Saulietis, cerams vēl progresēs, taču maz ticams, ka Ziediņš savos "tuvu pie trīsdesmit" sasniegs kādu ievērojamu meistarības kāpumu.

     [+] [-]

, 2007-03-22 14:40, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Abrags

2- 4 turnīri???? tad kuri tie ir??? es spēju atrast tikai 2:
2005.g. PČ un 2006.g. OS.
šo turnīru laikā Māris diemžēl tā arī nespēja attaisnot savu klātbūtni izlasē... kāpēc domā, ka tieši šogad viņš daudz labāks kā iepriekš???



+2 uz priekšdienām.
Tāpat kā lērums citi izlases spēlētaji (jau pieminētie spilgtie piemēri+vēl), arī Ziediņš vairāk tomēr balansē uz tikšanu/netikšanu pēc meistarības. Kāpēc viņu nepaņemt tāpat kā citus un turēt izlasē, kamēr nevar paslidot?
Vienkārši domāju ka Ziediņš manā malējo uzbrucēju rangā ir 8./9. Un vienkārši pārejie 9.-n nav labāki .

     [+] [-]

, 2007-03-22 14:55, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis archy0

+2 uz priekšdienām.
Tāpat kā lērums citi izlases spēlētaji (jau pieminētie spilgtie piemēri+vēl), arī Ziediņš vairāk tomēr balansē uz tikšanu/netikšanu pēc meistarības. Kāpēc viņu nepaņemt tāpat kā citus un turēt izlasē, kamēr nevar paslidot?
Vienkārši domāju ka Ziediņš manā malējo uzbrucēju rangā ir 8./9. Un vienkārši pārejie 9.-n nav labāki .



Lieki diskutēt - pirmkārt, Ziediņš spēlē Z-Amerikā un UHL play-offu dēļ uz PČ šogad netiks šā vai tā. Otrkārt, Tavam rangam nepiekrītu - šobrīd Daugaviņš, Ābols, droši ka arī G.Džeriņš ir, manuprāt, labāki. Arī no nākotnes perspektīvas, piem. Saulietis, Želubovskis, Hartmanis (saucu kā piemērus) - šie spēlētāji pēc gada vai diviem varētu būt potenciāli labāki... Un vēl, Ziediņš spēlē Z-Amerikā: līdz ar to viņam nav iespēju piedalīties pārbaudes turnīros, tādējādi saspēlējoties ar potenciālajiem maiņas partneriem, kas arī nav mazsvarīgi.

     [+] [-]

, 2007-03-22 15:01, pirms 17 gadiem
arhcy0, tas, ka tavā rangā nav, piemēram Sprukta, bet ir "kaut kāds" Mamonovs, vien ir absurds

     [+] [-]

, 2007-03-22 15:22, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Margeladze
arhcy0, tas, ka tavā rangā nav, piemēram Sprukta, bet ir "kaut kāds" Mamonovs, vien ir absurds



ej, ej , ko vel neizdomaasi, " absurds" atradies....

     [+] [-]

, 2007-03-22 15:38, pirms 17 gadiem
sprukts jau izlasee speelee kaa centrs...bet jaa kopumaa saraksts ir diezgan sviestains - piekriitu abragam jo labaak redzu saulieti izlasee( lai gan tas buutu diezgan diivaini sogad vinju redzeet izlasee), nekaa ziedinju kurs faktiski savu potenciaalu diemzeel jau ir izsmeelis paaris gadus atpakalj...ja vinjs vel butu tagad spelejis AHL tad jaa, bet nu patreiz noteikti nee...turklaat velviens svarigs iemesls ka no vinja nebija nekaada rezultaata izlases sastaavaa - cik atceros paaris epizodees arii nokljuudiijaas, turklaat paarsvaraa mikrodivciinjaas zaudeeja...taa arii ir - labak jaunie kuriem vismaz sii pieredza ljautu turpinaat progreseet - turklaat uz cempionatu vinjus ieveerotu arii kads arzemju specs!

     [+] [-]

, 2007-03-22 16:01, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Margeladze
arhcy0, tas, ka tavā rangā nav, piemēram Sprukta, bet ir "kaut kāds" Mamonovs, vien ir absurds


Sprukts ir gan centrs... ja vēl nebiji pamanījis...

A par Mamonovu - arī man nelikās (spēlē pret Belariem februārī), ka Mamonovs būtu tas īstais, kam izlasē spēlēt (pārāk lēni jau viņš to ripu apstrādāja), taču tas, ka Znaroks viņu vairākkārt ņēma uz pārbaudes turnīriem, liek aizdomāties, ka vismaz 1. aprīlī uz treniņnometni jau Mamonovs tiks uzaicināts.

     [+] [-]

, 2007-03-22 16:12, pirms 17 gadiem
Arī Olimpiskajās spēlēs Mamonovs bija lēns un regulāri zaudēja ripu. Bet neskatoties uz to , treneris ar viņa sniegumu palika apmierināts. Laikam Mamonova spējas tiek vērtētas pēc +/- koeficienta. Tas viņam vismaz OS bija salīdzinoši augstāks.

     [+] [-]

, 2007-03-22 16:18, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Abrags
Sprukts ir gan centrs... ja vēl nebiji pamanījis...



oj, nu biki neiedziljinaajos sarakstaa bet mamonova vieta diez vai ir izlasee

     [+] [-]

, 2007-03-22 17:00, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Margeladze

Citāts:

Publicējis Abrags
Sprukts ir gan centrs... ja vēl nebiji pamanījis...



oj, nu biki neiedziljinaajos sarakstaa bet mamonova vieta diez vai ir izlasee



Tur es piekrītu, taču sastāvu nenosaku ne es, ne Tu, bet gan Znaroks... un tā kā Znaroks vairāk vai mazāk ņem Mamonovu sastāvā, tad man ir lielas aizdomas, ka Mamonovs PČ tomēr spēlēs...

     [+] [-]

, 2007-03-22 17:03, pirms 17 gadiem
Jāāā, un ja vēl pie visa tā, kas iepriekš tika minēts, vēl padiskutētu par mūsu izlases vārtsargu kandidātiem, tad būtu pilns komplekts