Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Tretjaks sapņo par supersērijas atjaunošanu

Krievijas hokeja federācija ir nosūtījusi vēstuli Nacionālās hokeja līgas vadībai, kurā izrāda iniciatīvu jaunas supersērijas sarīkošanai, kas atjaunotu tradīcijas no 1972. gada, kad savā starpā tikās Krievija (tolaik PSRS) un Kanāda.

"Mēs esam uzrakstījuši vēstuli NHL, sūtīsim tādu arī Starptautiskās Hokeja federācijas (IIHF) prezidentam. Pašlaik noris sarunas, lai sarīkotu četras spēles Krievijā un četras - Kanādā," pastāstīja Krievijas hokeja federācijas prezidents Vladislavs Tretjaks.

"Taču pagaidām tas ir tikai sarunu līmenī, jo jāsaņem piekrišana no NHL," piebilda Tretjaks. Pēc viņa vārdiem, ja šāda sērija tiktu atjaunota, tad tiktu rīkoti mači arī starp veterāniem, kas spēlēja tālajā 1972. gadā. Arī pats Tretjaks neizslēdz iespēju, ka varētu iziet uz ledus.

Izmantotie resursi:
www.rian.ru
1 2 51 komentārs

     [+] [-]

, 2007-02-03 14:30, pirms 18 gadiem
interesanti

     [+] [-]

, 2007-02-03 14:32, pirms 18 gadiem
tas vairs nebuutu tas man liekaas

     [+] [-]

, 2007-02-03 14:33, pirms 18 gadiem
nebuutu protams tas, bet tāpat būtu interesanti manuprāt

     [+] [-]

, 2007-02-03 14:34, pirms 18 gadiem
njaa, tieshaam buutu interesanti...

     [+] [-]

, 2007-02-03 14:39, pirms 18 gadiem
Lai vinji no saakuma panaak normaalu speeleetaaju transfeera sisteemas ievieshnu savaa starpaa un tad saak sapnjot par superseerijaam...

     [+] [-]

, 2007-02-03 14:40, pirms 18 gadiem
nu ja tā ņem, tad world cup ir tā īstā štelle, ko rīko tikai top8 komandām. a tāda sērija būtu neinčīgi no sportiskā viedokļa tāpat kā allstar game. bet tīra komercuha. savukārt agrākajos laikos tas bija ar pavisam citu smeķi.

     [+] [-]

, 2007-02-03 14:40, pirms 18 gadiem
nu jaa aukstais karsh ir beidzies un vairs nebuutu tik ljoti noziimiigi tas

     [+] [-]

, 2007-02-03 14:55, pirms 18 gadiem
nav slikta ideja... vismaz butu interesanti paveerot..

     [+] [-]

, 2007-02-03 15:28, pirms 18 gadiem
Nebūtu gan interesanti, jo šīs vairs nav 2 stiprākās pasaules komandas.

     [+] [-]

, 2007-02-03 15:34, pirms 18 gadiem
hm interesanti lai izdodas

     [+] [-]

, 2007-02-03 15:50, pirms 18 gadiem
Nuuu... tas jau vairs ne tuvu nebūtu tas, kas toreiz. 1972. gada supersērija bija kaut kas vairāk par vienkāršu hokeja maču sēriju, tai bija arī simboliska nozīme, kuras pamatā bija politika. Toreiz bija valsts pret valsti, nācija pret nāciju, austrumi pret rietumiem, komunisms pret kapitālismu utt.

A kas tagad? Gan krievu līga pilna ar ārzemniekiem, gan NHL. Ne principialitātes, nekā nebūtu šim duelim, un tās būtu tikai kā vārgas atraugas īstajai supersērijai.

Bet veterānu mačam gan nebūtu ne vainas. Un tas mačs tik tiešām arī būtu principiāls.

P.S. Vēl kaut kas līdzīgs supersērijai bija 1987. gadā, kad tikās PSRS un NHL labākie spēki. Toreiz tika aizvadīti 2 mači, un katra komanda uzvarēja pa vienam mačam.

     [+] [-]

, 2007-02-03 16:11, pirms 18 gadiem
nu bet tad lai taisa NHL labaakie pret Krievijas liigas labaakajiem... Lai noskaidro kura liiga tad ir speeciigaaka.

     [+] [-]

, 2007-02-03 16:20, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis svecs
nu bet tad lai taisa NHL labaakie pret Krievijas liigas labaakajiem... Lai noskaidro kura liiga tad ir speeciigaaka.



Nu tur jautājumi nebūtu, jo NHL spēlē ne tikai Ziemeļamerikas, bet arī visas Eiropas labākie hokejisti, tostarp paši krievi.

     [+] [-]

, 2007-02-03 16:27, pirms 18 gadiem
liga protams ka NHl ir labaka, bet supersija noteikti ir interesantaka neka pasaules chempionats. iisti neredzu jegu rikot pasaules chempi ja uz to nespej ietrasties visi labakie varbut tiesham rikot katru otro vai ceturto gadu

     [+] [-]

, 2007-02-03 16:37, pirms 18 gadiem
tas vairs nebūs tas pats, kas bija agrāk...

     [+] [-]

, 2007-02-03 17:06, pirms 18 gadiem
To spēļu jēga vispār bija cita... tagad tas nebūs tas 100%
Jo tad bija pretstats Kanādas profi pret PSRS amatieriem, Kapitālistiskā valsts iekārta pret Sociālistisko utt. pie tam tagad visi labākie Krievijas hokejisti spēlē NHL ta ka tas pats NHL pret NHL sanāks...
>Thrasher
Tu taču piekritīsi, ka pašreizējie transfēra noteikumi ir muļķīģi un ka parakstīt tādus būtu pašnāvība... bet citus NHL ar Betmenu priekšgalā netaisās pieņemt...

     [+] [-]

, 2007-02-03 17:09, pirms 18 gadiem
Vot, tas būtu ko vērts! Super, vecie buki atkal kapā, labais! Es jau labprāt paskatītos! Tikai vajag lai visiem spēlētājiem būtu pareizā motivācija!

     [+] [-]

, 2007-02-03 17:21, pirms 18 gadiem
Cik vispar krieviem tie vecie buki vēl ir starp dzīvajiem. Vienā raidījumā redzēju, kā Krievijā rūpējas par savām leģendām-žūpu bars.

     [+] [-]

, 2007-02-03 17:30, pirms 18 gadiem
Tas būtu skatāmi, bet
NHL apskatā ( pa NTV Sport) raidījumā viesojās B.Majorovs un V. Bikovs . Uz šo jautājumu , vai vajag tādu sēriju - abi bija kategoriski - NĒ !
Jo - tajos laikos krievi neesot spēlējuši NHL klubos, tipa šamos tagad tur ļoti labi pazīstot, neesot arī vairs tā patriotisma (daudzi nespēlēšot ), tagad vairs neesot tā daliījuma amatieri pret NHL profesionāļiem ( it kā PSRS laikos tie bija amatieri !!! - aut.). Krievijas izlasei šobrīd esot svarīgāki uzdevumi jārisina gan pieaugušo,gan junioru līmenī. Jāsākot tak beidzit vinnēt tie pas. če mpionāti...
Kad vēl raidījma vad. nocitēja viņiem Tretjaka frāzi Kanādas avīzei : "Vēlos , lai mans mazdēls spēlētu Monreālas Canadiens vārtos...."- tas vispār bija kā eļļa ugunī, jo pirms tam Majorovs studijas tiešraidē bija uzdevis izlases galv. trenerim Bikovam (savām kolēģim blakus) jautājumu par Rus komandas vārīgāko vietu - "Kas stāvēs Rus izlasei vērtos Maskavas čempī?"
Un te pēkšņi - redz nodevējs Tretjaks savu atvasi sapņo fīrēt uz ...Kanādu (???). Abi tā nosmīnēja ...un šo citātu komentēt atteicās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-02-03 18:21, pirms 18 gadiem
buutu interesanti

     [+] [-]

, 2007-02-03 18:30, pirms 18 gadiem
buutu labi ja viss tiks noorganizeets un buus taas speeles!

     [+] [-]

, 2007-02-03 18:54, pirms 18 gadiem
Lai jau riiko, kaut gan tas nebuus tas pats, kas toreiz, bet nekaada vaina jau nebuutu!

     [+] [-]

, 2007-02-03 18:58, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Chamberline
man liekas ka tiem krieviem vienmeer ir lielummanija bijusi un vinji doma ka kanaada ar krieviju ir pasaulee specigakas komandas ka tas bija agraakajos laikos, bet tagat ir asv, čehija, zviedrija, somija, slovaakija kuras manupraat dažas no tām ir spēcigaakas par krievijas izlasi



Grūti pateikt, kura valsts labākā. Hokeja izplatības ziņā Kanāda ir numur viens. Nevienai citai valstij nav tik daudz izcilu spēlētāju. Cita lieta ir izlases, jo tieši Krievijai un Kanādai (itsevišķi) ir grūti savākt labāko sastāvu, zvaigznes traucē viena otrai utt. mazākajām izlasēm, kā Zviedrijas šīs problēmas atkrīt. Kanādiešiem nav mazas valsts, tautas kompleksi, tāpēc motivācija kādam kaut ko pierādīt viņiem nav. Pietiek ar to, ka viņiem ir labākie spēlētāji, ko pierāda NHL.

     [+] [-]

, 2007-02-03 19:03, pirms 18 gadiem
butu labais

     [+] [-]

, 2007-02-03 19:10, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis kino

Citāts:

Publicējis Chamberline
man liekas ka tiem krieviem vienmeer ir lielummanija bijusi un vinji doma ka kanaada ar krieviju ir pasaulee specigakas komandas ka tas bija agraakajos laikos, bet tagat ir asv, čehija, zviedrija, somija, slovaakija kuras manupraat dažas no tām ir spēcigaakas par krievijas izlasi



Grūti pateikt, kura valsts labākā. Hokeja izplatības ziņā Kanāda ir numur viens. Nevienai citai valstij nav tik daudz izcilu spēlētāju. Cita lieta ir izlases, jo tieši Krievijai un Kanādai (itsevišķi) ir grūti savākt labāko sastāvu, zvaigznes traucē viena otrai utt. mazākajām izlasēm, kā Zviedrijas šīs problēmas atkrīt. Kanādiešiem nav mazas valsts, tautas kompleksi, tāpēc motivācija kādam kaut ko pierādīt viņiem nav. Pietiek ar to, ka viņiem ir labākie spēlētāji, ko pierāda NHL.



A kāpēc Tu domā, ka Kanādā ir vairāk izcilu spēlētāju?
Tas vnk nozīmē, ka tu slikti orientējies Krievijas hokeja vēsturē...
Kanādas hokejistiem vnk ir bijusi lielāka reklāma nekā bijušā PSRS hokejistiem ja PSRS hokejisti tiktu reklamēti tāpat kā NHL tad Tu vis tā neteiktu, jo Krievijas hokeja zvaigznes neaprobežojas tikai ar to pašu Tretjaku, Harlamovu, Mihailovu, Petrovu, Fetisovu un Larionovu, bet ir vēl DAUDZI spēlētāji, kuri ir NEPELNĪTI AIZMIRSTI...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-02-03 19:32, pirms 18 gadiem
A man radās tāds jautājums! Kāpēc bildē ir redzams HARLAMOVS, ja runa iet par TRETJAKU?

     [+] [-]

, 2007-02-03 19:34, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis gairo
A man radās tāds jautājums! Kāpēc bildē ir redzams HARLAMOVS, ja runa iet par TRETJAKU?


Harlamovs - viens no ( ja ne pats) spilgtākajiem 1972.g. supersērijas CCCP tēliem laukumā.

     [+] [-]

, 2007-02-03 19:35, pirms 18 gadiem
un LATVIJA - BELARUS )))))))))))))

     [+] [-]

, 2007-02-03 19:38, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis cloud

Citāts:

Publicējis gairo
A man radās tāds jautājums! Kāpēc bildē ir redzams HARLAMOVS, ja runa iet par TRETJAKU?


Harlamovs - viens no ( ja ne pats) spilgtākajiem 1972.g. supersērijas CCCP tēliem laukumā.



Bet runa iet par TRETJAKA plāniem... tas būtu tik pat labi kā rakstā par Ozoliņu ielikt Irbes attēlu, jo viņi redz baigi daudzās komandās ir spēlējuši kopā...

     [+] [-]

, 2007-02-03 19:39, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis gairo

Citāts:

Publicējis kino

Citāts:

Publicējis Chamberline
man liekas ka tiem krieviem vienmeer ir lielummanija bijusi un vinji doma ka kanaada ar krieviju ir pasaulee specigakas komandas ka tas bija agraakajos laikos, bet tagat ir asv, čehija, zviedrija, somija, slovaakija kuras manupraat dažas no tām ir spēcigaakas par krievijas izlasi



Grūti pateikt, kura valsts labākā. Hokeja izplatības ziņā Kanāda ir numur viens. Nevienai citai valstij nav tik daudz izcilu spēlētāju. Cita lieta ir izlases, jo tieši Krievijai un Kanādai (itsevišķi) ir grūti savākt labāko sastāvu, zvaigznes traucē viena otrai utt. mazākajām izlasēm, kā Zviedrijas šīs problēmas atkrīt. Kanādiešiem nav mazas valsts, tautas kompleksi, tāpēc motivācija kādam kaut ko pierādīt viņiem nav. Pietiek ar to, ka viņiem ir labākie spēlētāji, ko pierāda NHL.



A kāpēc Tu domā, ka Kanādā ir vairāk izcilu spēlētāju?
Tas vnk nozīmē, ka tu slikti orientējies Krievijas hokeja vēsturē...
Kanādas hokejistiem vnk ir bijusi lielāka reklāma nekā bijušā PSRS hokejistiem ja PSRS hokejisti tiktu reklamēti tāpat kā NHL tad Tu vis tā neteiktu, jo Krievijas hokeja zvaigznes neaprobežojas tikai ar to pašu Tretjaku, Harlamovu, Mihailovu, Petrovu, Fetisovu un Larionovu, bet ir vēl DAUDZI spēlētāji, kuri ir NEPELNĪTI AIZMIRSTI...



Puis ar zvaigznīti, es runāju par mūsdienām. Vari necensties iestāstīt, ka kādai citai valstij šobrīd ir vairāk spožu spēlētāju kā Kanādai. Arī turpmākajos gados nekas nemainīsies, jo Kanāda ir pasaules junioru čempioni jau 3 gadus pēc kārtas.

     [+] [-]

, 2007-02-03 20:03, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis kino
Puis ar zvaigznīti, es runāju par mūsdienām. Vari necensties iestāstīt, ka kādai citai valstij šobrīd ir vairāk spožu spēlētāju kā Kanādai. Arī turpmākajos gados nekas nemainīsies, jo Kanāda ir pasaules junioru čempioni jau 3 gadus pēc kārtas.



Augsti godātais Banku augstskolas student! Tas pats ir arī mūsdienās, ka visu mēdiju uzmanībā ir NHL, bet citas līgas nē.
Piekrītu ka Kanādā ir daudz labi spēlētāji, bet ir arī viduvējības, kuras ar mēdiju palīdzības ir paceltas līdz zvaigznes statusam.
Tai pašā laikā Krievijā pat īstas zvaigznes netiek pie atbilstoš mēdiju novērtējuma...

     [+] [-]

, 2007-02-03 20:08, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis gairo

Citāts:

Publicējis kino
Puis ar zvaigznīti, es runāju par mūsdienām. Vari necensties iestāstīt, ka kādai citai valstij šobrīd ir vairāk spožu spēlētāju kā Kanādai. Arī turpmākajos gados nekas nemainīsies, jo Kanāda ir pasaules junioru čempioni jau 3 gadus pēc kārtas.



Augsti godātais Banku augstskolas student! Tas pats ir arī mūsdienās, ka visu mēdiju uzmanībā ir NHL, bet citas līgas nē.
Piekrītu ka Kanādā ir daudz labi spēlētāji, bet ir arī viduvējības, kuras ar mēdiju palīdzības ir paceltas līdz zvaigznes statusam.
Tai pašā laikā Krievijā pat īstas zvaigznes netiek pie atbilstoš mēdiju novērtējuma...



Visu cieņu, bet lūdzu nosauc reālus piemērus, savādāk izklausās pēc ūdens liešanas. Turklāt padomā pats, vai žurnālisti iet laukumā un spēlē, kaut kā ietekmē statistiku? Tāpēc tā ir statistika, tā parāda, kas ir kas. Arī to pie mums māca.

     [+] [-]

, 2007-02-03 20:21, pirms 18 gadiem
tas būtu labais!
1 2 51 komentārs