Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Fāzels: "Pasaules čempionāta formātā iespējamas izmaiņas"

Fāzels: "Pasaules čempionāta formātā iespējamas izmaiņas"
Renē Fāzels
Foto: AFP/Scanpix

Portugālē šodien startēja 137.Starptautiskās hokeja federācijas (IIHF) kongress. Tā ievadā IIHF prezidents Renē Fāzels apstiprināja, ka pasaules čempionāts arī turpmāk noritēs katru gadu, kā arī izklāstīja plānus Eiropas klubu turnīra izveidē.

"Pasaules hokeja čempionāts vīriešiem arī turpmāk tiks rīkots katru gadu, tostarp olimpiskajos gados. Turnīrs notiks maija pirmajā nedēļā, izņemot olimpiskos gadus, kad nepieciešamības gadījumos tiks ieviestas korekcijas," atklāja IIHF prezidents Renē Fāzels, atsaucoties uz diskusijām IIHF Valdē.

"Augstākās divīzijas turnīrā joprojām piedalīsies 16 izlases. Visticamāk, tās tiks iedalītas četrās grupās pa četrām izlasēm, tomēr šis jautājums vēl ir apspriežams ar mūsu partneriem. Sportisku apsvērumu dēļ ceturtdaļfināla spēlēs savstarpēji sacentīsies dažādu grupu komandas," turpināja šveicietis.

Tāpat Fāzels īsumā ieskicēja iespējamās izmaiņas Eiropas klubu hokeja nākotnē: "Kopā ar Eiropas vadošo hokeja līgu pārstāvjiem tika izveidota valde, kura strādās pie Eiropas klubu turnīra projekta. Šobrīd valde veic pārrunas ar iespējamajiem turnīra atbalstītājiem. Mūsu kopējais mērķis ir turnīra sākums ne vēlāk kā 2014./15.gada sezonā."

Izmantotie resursi:
Home

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +32 [+] [-]

, 2013-09-19 18:12, pirms 11 gadiem
Man noteikti labāk patīk formāts: 2 grupas pa 8 komandām! Negribu to veco formātu atpakaļ!

  +1 [+] [-]

, 2013-09-19 18:39, pirms 11 gadiem
Ja Pasaules čempionāts hokejā norisinātos retāk, piemēram reizi divos gados, tas noteikti celtu turnīra prestižu. Nav nekāda nepieciešamība pēc PC Olimpiskajā gadā..

  +4 [+] [-]

, 2013-09-19 18:40, pirms 11 gadiem
Sākuma fāze 8 komandas ir viennozīmīgi interesantāka lieta, taču par PO izspēli piekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-19 19:21, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: kam tas setas turnirs vajadzigs uz to nebrauc par karsums, sprukts, mikelis, iesplauj fazelam usas
klon neraudi, gan jau Tu drīz savu kārtējo banu atkal saņemsi

p.s. pagaidam uzlieku tev 'ignore' no savas puses

     [+] [-]

, 2013-09-19 19:23, pirms 11 gadiem
Jack Daniel`s rakstīja: Sākuma fāze 8 komandas ir viennozīmīgi interesantāka lieta, taču par PO izspēli piekrītu.
īsti tā nevar teikt... pārāk daudz tādu spēļu kā, piemēram, Itālija - Kanāda, Itālija - Čehija, Itālija - Zviedrija u.t.t.... šādas spēles noteikti nevairo turnīra prestižu un skatāmību...

  +4 [+] [-]

, 2013-09-19 19:36, pirms 11 gadiem
Tādām izlasēm kā mūsējā izdevīgāks ir 2x8 variants, jo tad vēl var paspēt izlabot vienā spēlē nogāztos podus. Pie 4x4 pietiek zaudēt vienā spēlē un viss - spēlē par palikšanu.

  +3 [+] [-]

, 2013-09-19 19:38, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: īsti tā nevar teikt... pārāk daudz tādu spēļu kā, piemēram, Itālija - Kanāda, Itālija - Čehija, Itālija - Zviedrija u.t.t.... šādas spēles noteikti nevairo turnīra prestižu un skatāmību...
Spēles, kas nevairo prestižu un skatāmību, būs šā vai tā.
Pie 4x4 ir "relegation round", kurā spēles neinteresē vispār nevienu, izņemot pašus dalībniekus.

     [+] [-]

, 2013-09-19 19:51, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Tādām izlasēm kā mūsējā izdevīgāks ir 2x8 variants, jo tad vēl var paspēt izlabot vienā spēlē nogāztos podus. Pie 4x4 pietiek zaudēt vienā spēlē un viss - spēlē par palikšanu.
no kuras puses skatās
pie 4x4 ir krietni lielāka pārsteiguma varbūtība (Dānija 1/4finālā, Vācija 1/2finālā u.t.t.) - lielākas cerības Latvijai tikt 8niekā... tiesa gan, arī lielākas iespējas nokļūt relegation round - kad to izšķir 1 spēle...

p.s. Katrā ziņā noticis ir tas, ko es prognozēju 2 gadus atpakaļ - tikko, kā IIHF ieviesa šo 2x8 formātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-19 20:06, pirms 11 gadiem
Daudziem hokejistiem ir jau antipatijas pret pasaules čempionatiem-tikai tapec tads čempionats zaudē savu likmi-mainot noteikumus utt
Man piemeram ne seviski tas 4 x 4

  +3 [+] [-]

, 2013-09-19 20:49, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Katrā ziņā noticis ir tas, ko es prognozēju
Lai nu kurš te runātu par prognozēm

  +1 [+] [-]

, 2013-09-19 20:52, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: īsti tā nevar teikt... pārāk daudz tādu spēļu kā, piemēram, Itālija - Kanāda, Itālija - Čehija, Itālija - Zviedrija u.t.t.... šādas spēles noteikti nevairo turnīra prestižu un skatāmību...
Minēto spēļu ir par daudz, piemēram, Francija-Krievija 2013...

  -1 [+] [-]

, 2013-09-19 21:30, pirms 11 gadiem
Hokeja cempis ir nevienam nevajadzigs pasakums (ne lidzjutejiem, ne speletajiem)
Uz izlasem raujas vien jaunie un nevajadzigie, skatitaju tribines ne reti ir mazak par 2.000.
Ir kaut kas jamaina, jauzlabo.... bet kas un ka?

  -1 [+] [-]

, 2013-09-19 21:41, pirms 11 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Hokeja cempis ir nevienam nevajadzigs pasakums (ne lidzjutejiem, ne speletajiem)
Uz izlasem raujas vien jaunie un nevajadzigie, skatitaju tribines ne reti ir mazak par 2.000.
Ir kaut kas jamaina, jauzlabo.... bet kas un ka?
atcelt hokeju ;(
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-19 22:41, pirms 11 gadiem
nu, kam ir vajadzīgas tās četras grupas? kam? divas grupas pa astoņām komandām bija daudz interesantāk!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-09-19 23:33, pirms 11 gadiem
Maikl25 rakstīja: kas tur labaks? labak 4 grupas,pa 4 komandam!
un pie tam sini formata vispar apsmieklis,ka tas pasas grupas komandas,spele 4finala
Tas ir vienīgais, ko es esošajā formātā mainītu - 1/4finālos pāri tiktu veidoti, ņemot no katras grupas pa vienai (A1:B4....)

     [+] [-]

, 2013-09-20 00:20, pirms 11 gadiem
ne, tas nebus vairs interesnti, atkal saksies pusei izlasu vienas speles cempionts, bet tas ka izslegsanas speles, no pasas sakuma speles ar komandam ar kuram nav spelets ir ok.