Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Video: Daugaviņš izprovocē kautiņu un saņem diskvalifikāciju

Kristaps Driķis
Ontario Hokeja līgas (OHL) kluba Misisogas "St. Michael's Majors" latviešu uzbrucējs Kaspars Daugaviņš 15. februāra spēlē Sadbarijas "Wolves" lai arī izdalīja divas rezultatīva piespēles, taču beigās par kaušanos tika noraidīts no laukuma. Par šo it kā tīši izprovocēto kautiņu Daugaviņš saņēma divu spēļu diskvalifikāciju.
Vērtējums: +8

  +9 [+] [-]

, 2009-02-18 09:07, pirms 16 gadiem
Somebody had to step up!

     [+] [-]

, 2009-02-18 09:10, pirms 16 gadiem
biski sudigi-pats izprovacee-pats noraujas

  +9 [+] [-]

, 2009-02-18 09:18, pirms 16 gadiem
Par ko tad diskvalifikācija? Ka bērnam pa muti uzšāva, jo tas nūju sūdīgāk tur kā dūres spēj vicināt? Komentārs pie video vien liecina, ka provokācija bija no otra spēlētāja puses. Galvenais, lai Daugaviņam viss kārtībā - 2 spēles piece of cake!
Slēpts komentārs: dr.hauss
Slēpts komentārs: LATPA

 +29 [+] [-]

, 2009-02-18 09:43, pirms 16 gadiem
Viniem komentesana un TV parraizhu kvalitate junioros ir profesionalaka kaa mums KHL

  +5 [+] [-]

, 2009-02-18 09:48, pirms 16 gadiem
pa muti.

 +10 [+] [-]

, 2009-02-18 09:52, pirms 16 gadiem
bembists rakstīja: Viniem komentesana un TV parraizhu kvalitate junioros ir profesionalaka kaa mums KHL
Jaa, te diemzheel ir jaapiekriit, amiishu TV iespeejas nemaz nevar saliidzinaat ar muuseejaam...

 +11 [+] [-]

, 2009-02-18 09:53, pirms 16 gadiem
Pirmā piespēle pa smuko!!!

 +10 [+] [-]

, 2009-02-18 10:13, pirms 16 gadiem
da normāli - varēja redzēt, ka ar dusmu mauc, un netaisās padoties. tas jau nekas, ka nokrita - pretī tomēr bebrs bija stipri lielāks un masīvāks! daugava malacis, un beidziet vienreiz pļūtīt, hokeja eksperti - tas, ja hokejists aizstāv savējo, nozīmē, ka degradējas? man liekas, ka tas parāda bik citas, labākas vērtības!

  +6 [+] [-]

, 2009-02-18 10:14, pirms 16 gadiem
Ciemiņi, paveerojiet, kursh tad kuru izprovoceeja! ok, Kaspars saaka maybe kauties, bet laukuma centraa (time 01:20 video) var redzeet kas un kaadeel turpinaajaas....

  -3 [+] [-]

, 2009-02-18 10:23, pirms 16 gadiem
ozzmust rakstīja: da normāli - varēja redzēt, ka ar dusmu mauc, un netaisās padoties. tas jau nekas, ka nokrita - pretī tomēr bebrs bija stipri lielāks un masīvāks! daugava malacis, un beidziet vienreiz pļūtīt, hokeja eksperti - tas, ja hokejists aizstāv savējo, nozīmē, ka degradējas? man liekas, ka tas parāda bik citas, labākas vērtības!
Runa nav par to - aizstāv vai neaizstāv savējo. Runa ir par līgu, kurā spēlē Kaspars... Izlase bez viņa kopā pulcējusies jau vismaz trīs vai pat četras reizes... tas kļūst hroniski...

 +10 [+] [-]

, 2009-02-18 10:32, pirms 16 gadiem
kas tas par sviestainu virsrakstu - Daugaviņš kautiņu neizprovocēja!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-18 10:35, pirms 16 gadiem
LATPA rakstīja: Runa nav par to - aizstāv vai neaizstāv savējo. Runa ir par līgu, kurā spēlē Kaspars... Izlase bez viņa kopā pulcējusies jau vismaz trīs vai pat četras reizes... tas kļūst hroniski...
vai tiešām viss ir atkarīgs tikai no viņa? ja tu esi sistēmas daļa, un ja sistēma tev liek darīt to un to, rēķinoties ar tevi kā daļu no nākotnes, tad tu nevari tagad lekties, jo starp visiem tūkstošiem hokejistu tevi pazudināt ir vienas minūtes darbs. tad jau arī ja piedāvā darbu lielā kompānijā mazā amatā, tu arī neiesi, jo alga maza un atbildība nekāda? viss notiek pakāpeniski.

     [+] [-]

, 2009-02-18 10:41, pirms 16 gadiem
ozzmust rakstīja: vai tiešām viss ir atkarīgs tikai no viņa? ja tu esi sistēmas daļa, un ja sistēma tev liek darīt to un to, rēķinoties ar tevi kā daļu no nākotnes, tad tu nevari tagad lekties, jo starp visiem tūkstošiem hokejistu tevi pazudināt ir vienas minūtes darbs. tad jau arī ja piedāvā darbu lielā kompānijā mazā amatā, tu arī neiesi, jo alga maza un atbildība nekāda? viss notiek pakāpeniski.
Jautājums Tev - vai uzskati, ka Kaspars pēdējos divos gados ir progresējis? Kādu Tu redzi viņa nākotni?

  -2 [+] [-]

, 2009-02-18 10:50, pirms 16 gadiem
Malacis Daugava, es arī būtu tāpat darījis!

     [+] [-]

, 2009-02-18 10:55, pirms 16 gadiem
par ''dirty play'' var arī bez zobiem palikt!

 +10 [+] [-]

, 2009-02-18 11:01, pirms 16 gadiem
Tiešām ļoti gudri komentētāji, no sākuma it kā nosodīja kautiņu, sakot, ka šādām netīrām lietām te nav vietas, taču pēc atkārtojuma, kur varēja redzē, kā pret Daugaviņa komandas biedru tika izpildīts netīrs spēka paņēmiens, izliekot celi pa slidojumam (pretinieks var gūt ļoti smaugu traumu), komentētāji atzina - kādam bija jāaizstāv, kādam bija jādod pretspars un jāparāda, ka šādiem rupjiem spēka paņēmieniem te nav vietas. Un kurš gan cits to darīs, ja ne pieredzējušākais vīrs laukumā...
Viss kārtībā, tik žēl par tām 2 spēlēm, kas janosēž malā.

  +7 [+] [-]

, 2009-02-18 11:06, pirms 16 gadiem
PIlniigi attaisnojams kautinjsh, malacis Daugavinjsh.... !!!

  +3 [+] [-]

, 2009-02-18 11:12, pirms 16 gadiem
Vilnis Bekmanis rakstīja: Tiešām ļoti gudri komentētāji, no sākuma it kā nosodīja kautiņu, sakot, ka šādām netīrām lietām te nav vietas, taču pēc atkārtojuma, kur varēja redzē, kā pret Daugaviņa komandas biedru tika izpildīts netīrs spēka paņēmiens, izliekot celi pa slidojumam (pretinieks var gūt ļoti smaugu traumu), komentētāji atzina - kādam bija jāaizstāv, kādam bija jādod pretspars un jāparāda, ka šādiem rupjiem spēka paņēmieniem te nav vietas. Un kurš gan cits to darīs, ja ne pieredzējušākais vīrs laukumā...
Viss kārtībā, tik žēl par tām 2 spēlēm, kas janosēž malā.
Viņi jau nenosodīja un tajā mirklī nerunāja par šo kautiņu. Pāris minūtes atpakaļ bija vēl viens kautiņš. Savukārt pēc tam viņi nosodīja Aliu netīro spēli.

  +4 [+] [-]

, 2009-02-18 11:13, pirms 16 gadiem
LATPA - vispār, Tev vajadzētu izlasīt interviju ar K. Daugaviņu, kas šeit esportā tika publicēta pirms 8 dienām - Daugaviņš: "Uz KHL mani nepalaida"

Un par Tavu debīlo komentāru, par degradāciju... Tu vispār kaut ko no hokeja saproti ? Pārkāpums, kuru uztaisīja A. Aliu (Wolves), kas tiek traktēts kā nepareizs uzbrukums jeb charging, hokejā ir viens no pretīgākajiem un sāpīgākajiem, un ja pats tā neesi atrāvies pa celi, vai neesi redzējis kāda trauma iespējama, tad nu nevari saprast cik tas ir nopietni. Tāpēc arī Daugaviņš cīnījās par savu komandas biedru, kas arī ir tikai normāli, un tādiem atsaldētajiem, kas taisa tādus noraidījumus ir jādod pa tauri, lai sāk domāt! Starpcitu, Daugaviņš ir otrais vecākais spēlētājs komandā, pieredzējušākais, tāpēc viņam ir uzdevums būt līderim gan laukumā, gan ārpus tā, lai palīdzētu jaunajiem!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-18 11:22, pirms 16 gadiem
ahcagi rakstīja: LATPA - vispār, Tev vajadzētu izlasīt interviju ar K. Daugaviņu, kas šeit esportā tika publicēta pirms 8 dienām - Daugaviņš: "Uz KHL mani nepalaida"

Un par Tavu debīlo komentāru, par degradāciju... Tu vispār kaut ko no hokeja saproti ? Pārkāpums, kuru uztaisīja A. Aliu (Wolves), kas tiek traktēts kā nepareizs uzbrukums jeb charging, hokejā ir viens no pretīgākajiem un sāpīgākajiem, un ja pats tā neesi atrāvies pa celi, vai neesi redzējis kāda trauma iespējama, tad nu nevari saprast cik tas ir nopietni. Tāpēc arī Daugaviņš cīnījās par savu komandas biedru, kas arī ir tikai normāli, un tādiem atsaldētajiem, kas taisa tādus noraidījumus ir jādod pa tauri, lai sāk domāt! Starpcitu, Daugaviņš ir otrais vecākais spēlētājs komandā, pieredzējušākais, tāpēc viņam ir uzdevums būt līderim gan laukumā, gan ārpus tā, lai palīdzētu jaunajiem!!!
Es nevienā vietā vārdu "degradācija" neesmu saistījis ar konkrēto epizodi, kurš viņš aizstāvēja komandas biedru. Ja bija pamats, lai kaujas!
Tu pats raksti, ka Kaspars ir otrs vecākais komandā... Tādējādi pats netieši apliecini, ka šādā vecumā citi viņa vienaudži jau kapājas AHL un citās labās līgās...
Es vienkārši izvirzu jautājumu - ko darīt Kasparam, lai viņš sāktu progresēt un atgrieztos Latvijas izlasē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-02-18 11:55, pirms 16 gadiem
kāpēc neviens nepiemin, ka Daugaviņam arī 2 piespēles spēlē? pie tam pirmā bija ļoti laba!

tas jau arī nav maz1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-02-18 14:08, pirms 16 gadiem
LATPA rakstīja: Es nevienā vietā vārdu "degradācija" neesmu saistījis ar konkrēto epizodi, kurš viņš aizstāvēja komandas biedru. Ja bija pamats, lai kaujas!
Tu pats raksti, ka Kaspars ir otrs vecākais komandā... Tādējādi pats netieši apliecini, ka šādā vecumā citi viņa vienaudži jau kapājas AHL un citās labās līgās...
Es vienkārši izvirzu jautājumu - ko darīt Kasparam, lai viņš sāktu progresēt un atgrieztos Latvijas izlasē?
Nu nevarēju es nociesties!
Pirmkārt!
"Tik zemu kritis"... es pat nezinu smieties vai raudāt... OHL ir viena no pasaules stiprākajām junioru līgām (ja ne stiprākā)!
Otrkārt!
"Citi tādā vecumā spēlē AHL"... Jānis Sprukts, Kaspars Saulietis, Andris Džeriņš, Juris Štāls... viņi visi 20/21 gada vecumā spēlēja/spēlē junioru līgās (kā vecumu pārsniegušie).

Tā kā Kasparam ir līgums ar "Senators", tad viņš nevar stādist savus noteikumus, t.i., ja pateica, ka jāspēlē OHL, tātad jāspēlē, jo vēl vairāk, ka arī šī komanda pieder Otavas "Senators" īpašniekam.

  +2 [+] [-]

, 2009-02-18 14:22, pirms 16 gadiem
Nu nav kritis Daugaviņš! Viņš iespējams ir degradējies, bet paskataties - tā pase (!!!) takš ir vienkārši fantastiska. Tātad lejupslīde beigusies - sekos kāpums, un ja pat Daugaviņš neiekļūs NHL pilnīgi iespējams, ka KHL viņš kļūs par kādas komandas vilcēju ja šādi turpinās strādāt! Man sķiet ka viņš beidzot ir sapratis ka ar lidošanu prātā nevar lidot uz laukuma - vajadzīgs DARBS!

  -4 [+] [-]

, 2009-02-18 14:50, pirms 16 gadiem
A.god. Juri Miņin!
OHL kā līgai nav ne vainas! Un Tev taisnība - ne viens vien letiņš tai izgājis cauri... Runa ir konkrēti par Kasparu. Viņš savā izaugsmē ir apstājies - nu jau gadus divus. Es nepaužu tikai savas domas. Esmu runājis ar treneriem, kas ar viņu agrāk strādājuši...
Bet lai nu tā būtu - gaidīsim Daugaviņa benefici Otavā...

     [+] [-]

, 2009-02-18 15:39, pirms 16 gadiem
LATPA rakstīja: A.god. Juri Miņin!
OHL kā līgai nav ne vainas! Un Tev taisnība - ne viens vien letiņš tai izgājis cauri... Runa ir konkrēti par Kasparu. Viņš savā izaugsmē ir apstājies - nu jau gadus divus. Es nepaužu tikai savas domas. Esmu runājis ar treneriem, kas ar viņu agrāk strādājuši...
Bet lai nu tā būtu - gaidīsim Daugaviņa benefici Otavā...
Nedomāju, ka viņš ir kkur kritis. Vienkārši Eiropas un Ziemeļamerikas hokejs ir manāmi atšķirīgs. Kurš pie šādām izmaiņām pierod ātrāk, tas spēlē NHL, kurš lēnāk, tam ceļš līdz NHL ir garāks.

Ja runā konkrēti par Kasparu, tad, cik komentāros bija info, tad viņam sezonas sākumā bija problēmas ar veselību, līdz ar to pilnvērtīgs sagatavošanās process nesanāca un līdz ar to viss aizgāja "pa ķēdīti"... Personīgi tajās šīs sezonas OHL spēlēs, ko esmu redzējis Kaspars nemaz jau nu TIK slikts neizskatījās.

     [+] [-]

, 2009-02-18 18:28, pirms 16 gadiem
LATPA rakstīja: Daugaviņa degradācija ir acīmredzama - no Latvijas izlases spēlētāja, kurš venā mačā (ar Dāniju) var iemest trīs ripas līdz OHL līmenim... Neviens Latvijas spēlētājs tā nav kritis. Kasparam steidzīgi kas jāmaina savā dzīvē! Aiz okeāna viņš turpina degradēties kā hokejists...
Kad speeleeja Latvijas izlasee, bija NHL speeleetaajs?

     [+] [-]

, 2009-02-18 20:58, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: Kad speeleeja Latvijas izlasee, bija NHL speeleetaajs?
Kad spēlēja izlasē, bija tikai un vienīgi Baltkrievijas čempionāta spēlētājs, bet kapāja labāk nekā daudzi vecie... Kur nu necilo baltkrievu čempi salīdzināt ar OHL...

     [+] [-]

, 2009-02-18 21:58, pirms 16 gadiem
LATPA rakstīja: Kad spēlēja izlasē, bija tikai un vienīgi Baltkrievijas čempionāta spēlētājs, bet kapāja labāk nekā daudzi vecie... Kur nu necilo baltkrievu čempi salīdzināt ar OHL...
2007.gadaa uz chempi atbrauca kaa OHL speeleetaajs (bija arii kaadas 11 speeles AHL uzspeeleejis).

     [+] [-]

, 2009-02-18 22:05, pirms 16 gadiem
malacis Daugaviņš, aizstāvēja savējo

     [+] [-]

, 2009-02-18 23:25, pirms 16 gadiem
LATPA rakstīja: Es nevienā vietā vārdu "degradācija" neesmu saistījis ar konkrēto epizodi, kurš viņš aizstāvēja komandas biedru. Ja bija pamats, lai kaujas!
Tu pats raksti, ka Kaspars ir otrs vecākais komandā... Tādējādi pats netieši apliecini, ka šādā vecumā citi viņa vienaudži jau kapājas AHL un citās labās līgās...
Es vienkārši izvirzu jautājumu - ko darīt Kasparam, lai viņš sāktu progresēt un atgrieztos Latvijas izlasē?
Šeit runa IR par konkreto situaciju, par konkretu video!!!Tavs koments seit ir tik pat nevietaa, kaa ASK vai Barona fanu atbalsta koments Tenisa sadaljaa!!!

P.S. Šo video skatoties degradaciju Daugavinja spelee kaut kaa nepamaniju-tiesi otradi!!!Un, par to, kapec Daugavinjsh netiek aicinats uz LV izlases spelem-par to saksim spriest pirms pasaules cempionata, ok!!!