Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Kurbads" gandrīz izsēj četru vārtu pārsvaru, tomēr uzveic "Mogo"

"Kurbads" gandrīz izsēj četru vārtu pārsvaru, tomēr uzveic "Mogo"
"Kurbada" hokejisti svin panākumu pār HK "Mogo"
Foto: HK Kurbads

Latvijas Virslīgā šodien tika aizvadīti divi mači. "Kurbads" ar 6:5 uzvarēja "Mogo", savukārt "Zemgale/LLU" ar 8:2 sakāva "HASC Jūrmalu".

"Mogo" un "Kurbada" cīņu veiksmīgāk sāka Ogres kluba hokejisti. Edgars Adamovičs un Renārs Valters realizēja skaitlisko vairākumu, bet Aleksandrs Macijevskis pievienoja vēl vienu ripu, un "Kurbads" pēc pirmā perioda bija vadībā ar 3:1.

"Kurbada" pārsvars turpināja augt līdz trešā perioda sākumam, kad Macijevskis lielajā skaitliskajā vairākumā panāca 6:2. Mačs tomēr ne tuvu nebija beidzies. "Mogo" nepilnu divu minūšu spēles beigās guva trīs vārtus, tomēr pilnībā atspēlēties nespēja – 5:6.

"Kurbada" labā pa trijiem punktiem guva Macijevskis (2+1) un Valters (1+2), bet "Mogo" rindās pa diviem vārtiem iemeta Sergejs Durdins un Elviss Želubovskis. Trīs piespēles "Mogo" spēlējošā trenera Oļega Sorokina kontā.

Citā mačā "Zemgale/LLU" ar 8:2 uzvarēja "Jūrmalu". Pēc pirmā perioda rezultāts vēl bija neizšķirts (1:1), bet otrajā trešdaļā "Zemgales/LLU" hokejisti guva piecus vārtus. Pa trijiem punktiem Olafa Aploka (1+2), Riharda Remiņa (0+3) un Jura Ziemiņa (0+3) rēķinā. Abus "Jūrmalas HASC" vārtus guva Edgars Lipsbergs.

Latvijas Virslīga, 17. septembris

"Mogo" - "Kurbads" 5:6 (1:3, 1:2, 3:1)
Vārti: 2:13 Adamovičs (Hartmanis, vair.) 0:1, 3:45 Želubovskis (Cinks, Tjoluškins) 1:1, 15:29 Macijevskis (D.Straupe) 1:2, 19:36 Valters (Undelis, Macijevskis, vair.) 1:3, 27:15 Hartmanis (Valters) 1:4, 38:00 Durdins (Sorokins, Maslovskis, vair.) 2:4, 38:28 Bisenieks 2:5, 40:41 Macijevskis (Valters, Laviņš, vair.) 2:6, 55:46 Želubovskis (Sorokins, vair.) 3:6, 57:08 Maslovskis (Šancovojs) 4:6, 57:25 Durdins (Cinks, Sorokins) 5:6.
Soda minūtes: 14:14.
Vārtsargi: Henrijs Ančs – Dmitrijs Žabotinskis.

"Zemgale/LLU" - "HASC Jūrmala" 8:2 (1:1, 5:1, 2:0)
Vārti: 4:11 E.Lipsbergs (Jākobsons, Šišļaņņikovs) 0:1, 13:37 Aploks (Remiņš, Upenieks) 1:1, 20:45 Lavrovs (Aploks, Remiņš) 2:1, 30:10 Mežulis (Aploks, Remiņš) 3:1, 31:48 E.Lipsbergs (Jākobsons) 3:2, 32:49 Batraks (Ziemiņš, Bullītis) 4:2, 36:02 Bullītis (Mežulis, Ziemiņš) 5:2, 39:14 Batraks (Ziemiņš, Grauds) 6:2, 48:57 Miezis (Kurņigins, Āboliņš) 7:2, 54:01 Grīnbergs (Riekstiņš, Freimanis) 8:2.
Soda minūtes: 16:18.
Vārtsargi: Toms Konrāds – Guntars Reiss (Maksims Furss – no 39:14).

Turnīra tabula

VKomandaSUUPZPZGV:ZVP
1.Kurbads3201020:107
2.Liepāja2200016:46
3.Zemgale/LLU3200114:106
4.Rīga/Prizma2110011:45
5.Mogo3100212:123
6.Ogre/Sāga 97200024:200
7.Jūrmala "HASC"300036:230

Izmantotie resursi:
Latvijas Hokeja federācija

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-18 13:36, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Liekam ignore
darīts

  +1 [+] [-]

, 2014-09-18 13:41, pirms 10 gadiem
motosports rakstīja: zzk es nesmu nekads krimnašists un esmu pret okupacijam, bet man tikai nav isti saprotams kur ir atskiriba starp siem 3 gadijumiem. Un dubulta morale man skiet loti slikta ipasiba.

focus.lv

focus.lv

http://www.la.lv/wp-content/uploads/2014/02/krima_AFP_Vasiliy_BATANOV_11-664x439.jpg
Viņi to nedara ar ieročiem rokās.
Tiklīdz pacel stroķi pret varas pārstāvjiem, tu momentā kļūsti par noziedznieku. Tāda prakse ir visas valstīs, arī krievijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-18 13:45, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Skatos, jūs atkal gribat iet vieglāko celu. Oponents tā arī palika apjucis un nomaldijies savās domās...
Nav mans mērķis pārliecināt katru interneta "krim-naš" trolli, vēl jo vairāk Latvijas hokeja čempionāta tēmā.
Daudz lielāka jēga ir piedalīties vēlēšanās un tur parādīt savu attieksmi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-18 14:06, pirms 10 gadiem
motosports rakstīja: zzk es nesmu nekads krimnašists un esmu pret okupacijam, bet man tikai nav isti saprotams kur ir atskiriba starp siem 3 gadijumiem. Un dubulta morale man skiet loti slikta ipasiba.

focus.lv

focus.lv

http://www.la.lv/wp-content/uploads/2014/02/krima_AFP_Vasiliy_BATANOV_11-664x439.jpg
tādā gadījumā Tev neviens nevarēs palīdzēt...

tikai aklais vai kremļa kolaboracionists neredzēs atšķirību! Vai kāds vispār runāja par Krimas neatkarību? Vai Skotija vai Katalonija "vēlas" (lieku pēdiņās! ceru, saproti, kāpēc!) pievienoties kādai citai valstij?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-18 14:43, pirms 10 gadiem
motosports rakstīja: Abrags cik saprotu tad Donbasa gadijuma tur bidas Novarussia. Bet butiba es runaju nevis ar attdalisanos vai pievienosanos, bet par to ko velas tur mitosie cilveki. Latviesu tauta velejas atdalities vai pievienoties ES savienibai, neviens tacu to neliedza.
Nevis bīdās, bet to bīda Krievija. Šobrīd visvairāk tur mītošie cilvēki vēlas mieru (nevis Putina bīdīto "jaunkrieviju").

p.s. līdzība ar Latviju tur ir tik pat daudz, cik Centrāltirgus zivju paviljonam ar Baltijas jūru

  +3 [+] [-]

, 2014-09-18 14:46, pirms 10 gadiem
motosports rakstīja: Agris 77 Spanija ir stingri pret Katalonijas atdalisanos, un ja skoti atdalisies tad ari kataloniesi to velesies. Un nesamierinatibas gadijuma ies vala ne tikai ieroci. Ko tu teiksi par to? Piekopsi dubulto morali ka trollis zzk?
Nomierinies ar savu dubulto morāli.
Normāla prakse, jāiet runāt, jāpārliecina, rīkojiet streikus, bet neņemiet ieročus rokās, jo tad būs jāiet līdz galam, uzvara, izkarota zeme, jeb visus nošaus.
Kad Latvija cīnijās par neatkarību, visās LTF nodaļās stingri piekodināja, uz demonstrācijām neņemt līdz savus medību stroķus, nekādā gadijumā neprovocēt varas pārstāvjus. Kad Maskavā pučisti sagrāba varu, LTF sasauca sapulces un tika nolemts streikot, bet neviens netaisijās uzbrukt kara daļām lai tiktu pie ieročiem.
Eiropā cilvilizācija ir gājusi tālāk, viņi cenšās visus jautājumus risināt bez ieročiem, bet tikai krievija dzīvo vēl 19 gadsimtā.
Visas tās krievu taisnošanās ir smieklīgas, bijušie krievu armijnieki vienu vakaru smējās echo moskvi par tiem makaroniem kas tiek karināti tautai uz ausīm. Un tic taču tie 85% pajoļi, tic ka krievu armijā var dienēt un savā atvaļinājumā aizbraukt citā armijā pakarot, plus vēl savu tanku var paņemt līdz pavizināties. Varbūt vēl legalizēs cilvēku šaušanu citās valstīs? Šito drausmīgo ņirgāšanos par krievu tautu, vienkārši nožēlojamis mērglis tas putins.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-18 15:03, pirms 10 gadiem
motosports rakstīja: Abrags tapec saku ka Donbasiesiem vajag dot mierigu iespeju balsto ka tas notiek Skotija, lai uzzinatu ko vini velas. Kas attiecas par Krimu tad ta vispar ir totala krievu sala kura vel nesen piedereja krieviem un salidzinajums ar latiesu tautu ir loti vieta.
ko nozīmē "totāla krievu sala"? Tad jau, piemēram, Karēlija arī ir "totāla" Somijas teritorija? Un kā tad ar Krimas tatāriem?

Ja runā par Donbasu, tad tas nav tā, kā Tu te iztēlojies - visvairāk jau tāpēc, ka šobrīd tas viss ir totāli sačakarēts ar propogandu. Iedomājies, ja ASV gribētu anektēt kādu, piemēram, Āfrikas valsti - pasolītu Amerikas algas, Amerikas sociālās garantijas plus vēl kārtīgi ar savu propogandu apstrādātu, un nebrīnies, ka vairākums ieziemiešu nobalsotu par pievienošanos.

     [+] [-]

, 2014-09-18 15:04, pirms 10 gadiem
motosports rakstīja: arhivs X ari viniem ir jadot iespeja nobalsto par to ko velas vini, lai nebutu dubulta morale.
kuriem viņiem? Tiem somiem, kas tika no Karēlijas padzīti?

     [+] [-]

, 2014-09-18 15:08, pirms 10 gadiem
motosports rakstīja: arhivs X ari viniem ir jadot iespeja nobalsto par to ko velas vini, lai nebutu dubulta morale.
p.s. starp citu, par teritorijām un balsošanu - Tu zini, kāpēc Roņu sala tika Igaunijai nevis Latvijai? ļoti pamācošs piemērs iz vēstures.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-18 15:43, pirms 10 gadiem
motosports rakstīja: zzk ja Ukraina Krimai dos civilizetu iespeju attdalities tu loti labi pats apzinies kads bus iznakums ja tur dzivo 90% krievu. Tapec pasam nevajag dzit demagogiju.
Nekas šai pasaulē nav melns un balts.
Varbūt Tu nezini, bet no D-pils ar sūdainu koku tika izdzīts Lindermans, jo turienes uzņēmēji (pārsvarā krieviski runājoši) ne tuvu nav ieinteresēti, lai notiktu jebkāda politiskās situācijas eskalācija šai pilsētā.
Un nekur nav teikts, ka Krimā visi krieviski runājošie bija par šīs pussalas atdalīšanos no Ukrainas. Tas ka to tā pasniedza Parašas propagandas kanāli, un referenduma process un rezultāti bija pamatīgi falsificēti, ir nenoliedzams fakts.

  +2 [+] [-]

, 2014-09-18 15:51, pirms 10 gadiem
motosports rakstīja: Abrags tapec saku ka Donbasiesiem vajag dot mierigu iespeju balsto ka tas notiek Skotija, lai uzzinatu ko vini velas. Kas attiecas par Krimu tad ta vispar ir totala krievu sala kura vel nesen piedereja krieviem un salidzinajums ar latiesu tautu ir loti vieta.
Ja Ukrainas konstitūcija neparedz tādu iespēju, tad nevar būt runa par atdalīšanos. Jācīnās politiski, reģioniem jādabon iekšā savus deputātus, kas ieliek konstitūcijā tādu iespēju un tad lūdzu.
Putins vēl pirms dažiem gadiem ironizēja par kaut kādu gadijumu citā valstī, viņa vārdi, nu ko, tad mēs tagad varētu Krimu atpakaļ pieprasīts, absurds. Kā izrādijās tas nebija absurds.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-18 15:56, pirms 10 gadiem
motosports rakstīja: biskaps toreiz ta patiesam bija okupacija, bet Krimas gadijums ir tas pats skotu gadijums. turklat PSRS laika Hruscovs Krimas teritoriju uzdavinaja Ukrainai. Tagad Krimiesi velas atdalities.
Lej, lej, bet puķītēm arī atstāj, tovarišč Demagog.
Un iepazīsties ar šo tabulu- par būtiskajām atšķirībām starp Skotijas neatkarības referendumu un Krim-našistu referendumu:
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-09-18 16:31, pirms 10 gadiem
motosports rakstīja: NAMEJS 9999 var likt visadas tabulas sagrab interneta, tacu man ta pat ir loti gruti noticet ka krievu sala krima, kuru jus saucat par utainajiem, negribeja atgriezties pie utainajiem. nez kada butu daugavpils krievu izvele ja dotu referendumu diemzel nav vairs laika diskutet
1) Krima ir pussala;

2) Krima daudzus gadsimtus bija tatāru [nejaukt ar mongoļiem!] zeme;

3) padumjās savienības diktators- mīļotais visu tautu tētiņš staļins ar savu "proletariāta" vadoņu bandu- visu Krimas tatāru tautu deportēja uz boļševiku paradīzi- Gulagu, to vietā Krimu piepildot ar russkojazičnijiem sovjetiem; un tagad redz, izrādās, ka Krima esot krievu zeme no mūžseniem laikiem.

     [+] [-]

, 2014-09-18 16:51, pirms 10 gadiem
motosports rakstīja: Abrags par propgandu nekas nav jaiedomajas jo latviesi loti labi zina kas ir propoganda kad solija 7 treknos gadus un plaukstosu naciju, bet rezultata sanaca 7 liesie gadi un ES kreditu jugi. Ari nacija ir totali paputejusi. Bet stasts nav par to jo latviesiem tika dota iespeja pasem izveleties, tad lai dot ari Krimas un Donbas iedzivotajiem izveleties to kur vini velas iet.
Redzu, ka nesaproti ap ko lieta grozās.

Pastāstīšu par to Roņu salu - kā mēs visi zinām Latvija, Igaunija kāa rī Roņu sala bija cariskās impērijas sastāvdaļas. Pēc 1918.g., kad Latvija un Igaunija ieguva neatkarību, aktiāls kļuva jautājums par Roņu salas piederību. Tolaik 99% no sala iedzīvotājiem bija zviedri. Loģiski, ka viņiem visliekā interese bija dzīvot zem zviedru karoga, viņi pat aizrakstīja vēstuli Zviedrijas karalim, kurš gan šādu iespēju kategoriski noliedza. Tālāk tika nolemts, ka tiks rīkota balsošona, par pievienošanos Latvijai vai Igaunijai. Pirmie uz salu aizgāzās latviešu parlemantārieši ar kaismīgām, runā propogandas plakātiem u.t.t. Pēc nedēļas aizbrauca igauņi - bez runām un plakātiem, taču par 2kāršu samaksu izpirka visus roņu taukus (tolaik Roņu salas ieziemiešiem pamatnodarbošanās bija roņu medības un roņu tauku tirdzniecība) - nebija brīnums, ka visi iedzīvotāji nobalsoja par Igauniju. Ironiski, bet viss izpirkais roņu taukumu krājums vēlāk Tallinas ostā tā arī sapuva.

Un pretējs piemērs, tai pašā laikā jaunizveidotajai Latvijai ar jaunizveidoto Lietuvu izcēlās neliels militārs konflikts par robežteritorijām Subates apkārtnē. Tā risināšanā tika sasaukta starptautiska neatkarīga arbitrāža (Francija, Lielbritānija), kura Latvijai piešķīra Subati un apkartni, savukārt, Lietuva pretī saņēma Palangu un apkārtni.

Protams, no šodienas skatu punkta ir škrobe par Palangu, bet kopumā 2. gadījums šķiet pat loģiskāks par pirmo.

     [+] [-]

, 2014-09-18 17:17, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Redzu, ka nesaproti ap ko lieta grozās.

Pastāstīšu par to Roņu salu - kā mēs visi zinām Latvija, Igaunija kāa rī Roņu sala bija cariskās impērijas sastāvdaļas. Pēc 1918.g., kad Latvija un Igaunija ieguva neatkarību, aktiāls kļuva jautājums par Roņu salas piederību. Tolaik 99% no sala iedzīvotājiem bija zviedri. Loģiski, ka viņiem visliekā interese bija dzīvot zem zviedru karoga, viņi pat aizrakstīja vēstuli Zviedrijas karalim, kurš gan šādu iespēju kategoriski noliedza. Tālāk tika nolemts, ka tiks rīkota balsošona, par pievienošanos Latvijai vai Igaunijai. Pirmie uz salu aizgāzās latviešu parlemantārieši ar kaismīgām, runā propogandas plakātiem u.t.t. Pēc nedēļas aizbrauca igauņi - bez runām un plakātiem, taču par 2kāršu samaksu izpirka visus roņu taukus (tolaik Roņu salas ieziemiešiem pamatnodarbošanās bija roņu medības un roņu tauku tirdzniecība) - nebija brīnums, ka visi iedzīvotāji nobalsoja par Igauniju. Ironiski, bet viss izpirkais roņu taukumu krājums vēlāk Tallinas ostā tā arī sapuva.

Un pretējs piemērs, tai pašā laikā jaunizveidotajai Latvijai ar jaunizveidoto Lietuvu izcēlās neliels militārs konflikts par robežteritorijām Subates apkārtnē. Tā risināšanā tika sasaukta starptautiska neatkarīga arbitrāža (Francija, Lielbritānija), kura Latvijai piešķīra Subati un apkartni, savukārt, Lietuva pretī saņēma Palangu un apkārtni.

Protams, no šodienas skatu punkta ir škrobe par Palangu, bet kopumā 2. gadījums šķiet pat loģiskāks par pirmo.
Latvijas - Lietuvas karš, kurā bija 1 kritušais - lietuvietis.

     [+] [-]

, 2014-09-18 17:27, pirms 10 gadiem
hossa2009 rakstīja: Latvijas - Lietuvas karš, kurā bija 1 kritušais - lietuvietis.
tik smalki detaļas neatceros. Kaut kā bij prātā palicis, ka daži latvieši ar gāja bojā... bet nu, varbūt maldos.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-18 17:31, pirms 10 gadiem
motosports rakstīja: Abrags par propgandu nekas nav jaiedomajas jo latviesi loti labi zina kas ir propoganda kad solija 7 treknos gadus un plaukstosu naciju, bet rezultata sanaca 7 liesie gadi un ES kreditu jugi. Ari nacija ir totali paputejusi. Bet stasts nav par to jo latviesiem tika dota iespeja pasem izveleties, tad lai dot ari Krimas un Donbas iedzivotajiem izveleties to kur vini velas iet.
Varbūt vispirms jāsāk ar Tatarstānu, Baškortastānu, Jakutiju un Tuvu? (starp citu, līdz 1944.g. Tuvas Republika bij neatkarīga valsts, kamēr PSRS to "nepievienoja" sev).

     [+] [-]

, 2014-09-18 17:49, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Redzu, ka nesaproti ap ko lieta grozās.

Pastāstīšu par to Roņu salu - kā mēs visi zinām Latvija, Igaunija kāa rī Roņu sala bija cariskās impērijas sastāvdaļas. Pēc 1918.g., kad Latvija un Igaunija ieguva neatkarību, aktiāls kļuva jautājums par Roņu salas piederību. Tolaik 99% no sala iedzīvotājiem bija zviedri. Loģiski, ka viņiem visliekā interese bija dzīvot zem zviedru karoga, viņi pat aizrakstīja vēstuli Zviedrijas karalim, kurš gan šādu iespēju kategoriski noliedza. Tālāk tika nolemts, ka tiks rīkota balsošona, par pievienošanos Latvijai vai Igaunijai. Pirmie uz salu aizgāzās latviešu parlemantārieši ar kaismīgām, runā propogandas plakātiem u.t.t. Pēc nedēļas aizbrauca igauņi - bez runām un plakātiem, taču par 2kāršu samaksu izpirka visus roņu taukus (tolaik Roņu salas ieziemiešiem pamatnodarbošanās bija roņu medības un roņu tauku tirdzniecība) - nebija brīnums, ka visi iedzīvotāji nobalsoja par Igauniju. Ironiski, bet viss izpirkais roņu taukumu krājums vēlāk Tallinas ostā tā arī sapuva.

Un pretējs piemērs, tai pašā laikā jaunizveidotajai Latvijai ar jaunizveidoto Lietuvu izcēlās neliels militārs konflikts par robežteritorijām Subates apkārtnē. Tā risināšanā tika sasaukta starptautiska neatkarīga arbitrāža (Francija, Lielbritānija), kura Latvijai piešķīra Subati un apkartni, savukārt, Lietuva pretī saņēma Palangu un apkārtni.

Protams, no šodienas skatu punkta ir škrobe par Palangu, bet kopumā 2. gadījums šķiet pat loģiskāks par pirmo.
Gandrīz visam Tevis rakstītajam piekrītu.
ir tikai divas piebildes:
1. Roņu sala 17.gs. piederēja Kurzemes-Zemgales hercogistei- Livonijas vāciešu valstij. Gan 20.gs. 20. gados, gan mūsdienās bija un ir latvieši, kuri uzskata, ka tādēļ Roņu sala pienācās Latvijas Republikai, neskatoties uz, to ka tajā vairākus gadsimtus dzīvoja gandrīz tikai zviedru kolonisti.
2) 20.gs. 20. gg. sākumā Lietuvas valstij vispār nebija pieejas pie Baltijas jūras, jo Klaipēda tobrīd piederēja Vācijai, bet Palangas apkārtne- senās kuršu zemes, loģiski, piederēja Latvijai. Un Subate bija vēsturiska lietuviešu teritorija (tiesa gan, Latvijas Atbrīvošanas kara laikā brāļi lietuvji vēlējās sev iegūt senās sēļu zemes Ilūkstes apriņķī,- tāpat kā LR sabiedrotie poļi- Latgali). Un tā Antantes valstu arbitrāža palīdzēja nokārtot šos negludumus LV un LT starpā, un tā broļukas dabūja Palangu un apkārtni (vēlāk-1923.g. arī atņēma vāciešiem Klaipēdu), bet Latvija pretī saņēma Subati.

     [+] [-]

, 2014-09-18 17:52, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: Gandrīz visam Tevis rakstītajam piekrītu.
ir tikai divas piebildes:
1. Roņu sala 17.gs. piederēja Kurzemes-Zemgales hercogistei- Livonijas vāciešu valstij. Gan 20.gs. 20. gados, gan mūsdienās bija un ir latvieši, kuri uzskata, ka tādēļ Roņu sala pienācās Latvijas Republikai, neskatoties uz, to ka tajā vairākus gadsimtus dzīvoja gandrīz tikai zviedru kolonisti.
2) 20.gs. 20. gg. sākumā Lietuvas valstij vispār nebija pieejas pie Baltijas jūras, jo Klaipēda tobrīd piederēja Vācijai, bet Palangas apkārtne- senās kuršu zemes, loģiski, piederēja Latvijai. Un Subate bija vēsturiska lietuviešu teritorija (tiesa gan, Latvijas Atbrīvošanas kara laikā brāļi lietuvji vēlējās sev iegūt senās sēļu zemes Ilūkstes apriņķī,- tāpat kā LR sabiedrotie poļi- Latgali). Un tā Antantes valstu arbitrāža palīdzēja nokārtot šos negludumus LV un LT starpā, un tā broļukas dabūja Palangu un apkārtni (vēlāk-1923.g. arī atņēma vāciešiem Klaipēdu), bet Latvija pretī saņēma Subati.
paldies par piebildēm

Gandrīz visam Tevis rakstītajam piekrītu. - un kam tad Tu nepiekrīti?

  +1 [+] [-]

, 2014-09-18 17:56, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Varbūt vispirms jāsāk ar Tatarstānu, Baškortastānu, Jakutiju un Tuvu? (starp citu, līdz 1944.g. Tuvas Republika bij neatkarīga valsts, kamēr PSRS to "nepievienoja" sev).
Tur jau tā hohma, ka, cik zinu, Putlers tagad bīda likumu, ka paRaša pie kādu attiecīgo teritoriju "iedzīvotāju vēlmes" varēs atvieglotā kārtā pievienot šīs teritorijas sev (Krima, austrumukraina, piedņestra u.t.t.), bet ja kāda nedod Die's gribēs atvienoties... tad šādu izdeju paudējiem spīdēs ilgi gadi restotā saulītē!!! Kaut vai ja atcerās, kas tur darijās, kad viens breksis izdomāja Sibīrijai izbīdīt lielāku autonomiju (Krievijas sastāvā) nemaz par tādu atdalīšanos nerunājot... cik atceros tur viss gāja augstos toņos un čalim reāls cietumsods pat tikai par tādām domām spīdēja!

     [+] [-]

, 2014-09-18 17:56, pirms 10 gadiem
Vai redzējāt HK Liepāja jauno promo video?
https://www.youtube.com/watch?v=r2E...