Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Valdis Bērziņš

Izlašu treneri: "Tiesāšana bija ļoti slikta"

Izlašu treneri: "Tiesāšana bija ļoti slikta"
Oļegs Znaroks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēdējā pārbaudes spēlē pirms pasaules čempionāta, kas pēc nedēļas sāksies Šveicē, Latvijas izlase šovakar ar 3:2 papildlaikā pieveica Slovākijas komandu. Pēc mača abu komandu treneri veltīja kritiskus vārdus spēles tiesnešiem.

Slovākijas izlases galvenais treneris Jans Filcs: ''Šodien bija emocionāla spēle. Diemžēl to sabojāja tiesneši, kas nenotiesāja atbilstoši starptautiskajiem standartiem, tas atstāja negatīvu iespaidu uz spēli. Zaudējām galvenokārt tāpēc, ka bijām nedisciplinētāki par pretinieku. Būs viela pārdomām šajā sakarā. Vairāk vārtus nespējām gūt, jo lieliski nospēlēja Latvijas vārtsargs (Edgars Masaļskis – aut. piez.)''.

Latvijas izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks: ''Atšķirībā no kolēģa, man spēle patika. Par tiesāšanu gan piekrītu. Šodien spēlētāji labi kustējās, cieši nospēlējām vidus zonā. Esam tuvu optimālajai formai.''

Uz jautājumu par komandas tuvāko dienu plāniem, treneris atbildēja, ka rīt izlasei būs 35 minūšu slidošanas treniņš, pēc tam būs viena brīvdiena, kurai sekos sagatavošanās turpinājums, kurā uzsvars tiks likts uz vairākuma izspēli. Znaroks arī atzina, ka abi komandas vārtsargi – Edgars Masaļskis un Sergejs Naumovs – ļoti labi nospēlējuši, tāpēc pagaidām nav skaidrības, kurš būs pirmais numurs. Treneris gan piebilda, ka šajā ziņā pieņemt lēmumu nebūs grūti, taču neko vairāk neatklāja.

Pāc divām pārbaudes spēlēm ar Slovākiju no kandidātu pulka atskaitīts vārtsargs Ervīns Muštukovs, aizsargi Jānis Andersons un Oskars Cibuļskis, kā arī uzbrucēji Edijs Brahmanis, Viktors Bļinovs, Gints Meija un Andris Džeriņš.

Otro spēli ar Slovākiju no tribīnēm jau vēroja Sprukts. Sestdien jāielido Karsumam. NHL klubā Floridas Panthers sezonu beigušais Skrastiņš sola būt uz komandas otrdienas treniņu.


, 2009-04-17 22:16, pirms 16 gadiem
Man liekas tiesāja korekti!
, 2009-04-17 22:18, pirms 16 gadiem
Neredzēju vērā ņemamas tiesnešu kļūdas. Izskatās, ka sūnainiem dejotājiem pašiem olas traucē, tāpēc meklē iespējas novelt vainu uz citiem.
, 2009-04-17 22:19, pirms 16 gadiem
Es jau neesmu nekāds hokeja eksperts, bet es arī neredzēju nekādas rupjas tiesnešu kļūdas...
, 2009-04-17 22:21, pirms 16 gadiem
ceriba paliek uz atbraucejiem, steidzami vajadziga vel viena laba maina. pretinieks izslegs pirmo mainu un tad ir dimbaa.
, 2009-04-17 22:21, pirms 16 gadiem
Masaljskis buus vaartsargs Nr.1...!!! Tur nav ko ilgi domaat!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-17 22:23, pirms 16 gadiem
sakariga spele arii no Sorokina un Lavina speles.
, 2009-04-17 22:23, pirms 16 gadiem
YX rakstīja: Es jau neesmu nekāds hokeja eksperts, bet es arī neredzēju nekādas rupjas tiesnešu kļūdas...
Pilnīgi piekrītu
, 2009-04-17 22:23, pirms 16 gadiem
Slovākiem jau nepatika tas, ka tika draudzības spēlēs noraidīti līdz spēles beigām tik daudz spēlētāji. Gribēja izšmaukt ar 10+2
, 2009-04-17 22:24, pirms 16 gadiem
Loti patika, ka nebaidamies no pretiniekiem... jaunie džeki it īpaši...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-17 22:26, pirms 16 gadiem
redzēju laikam tikai 1 tiesnešu kļūdu - kur Slovakiem nosvilpa zonu, pārējais - viss OKEY
, 2009-04-17 22:26, pirms 16 gadiem
Da kāda nu tur liela nozīme tām, iespējams, sīkajām kļūdiņām jeb nekonsekvencēm, ko tiesneši pieļāva. Pārbaudes spēle, varēja modelēt spēli mazākumos pat lielajā mazākumā, pagarinājums, veel varēja būt bullīši.
Vnk. sportisti bija uzvilkušies ne pa jokam, tāpēc arī tās plūkšanās . Psiholoģiski ļoti svarīga uzvara , kas tika izkapāta !!!

Paņems uz uzbrīnu jeņķus pirmajā spēlē, ja tiesneši nenoraks...
, 2009-04-17 22:30, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Loti patika, ka nebaidamies no pretiniekiem... jaunie džeki it īpaši...
Taisnība. It sevišķi patika Jekimova neatlaidīgums un cīņasspars. No pretinieka nebaidījās un borta paņēma par sevi lielākus un smagākus spēlētājus. Laielajiem slovakiem tas bija kā kāpiens uz varzacīm.
, 2009-04-17 22:31, pirms 16 gadiem
Znaroks laikam speciāli piekrita Janam Flicam, ka tiesneši bija slikti , lai izvairītos no kautiņa
, 2009-04-17 22:32, pirms 16 gadiem
speele skaista!...patika, katraa zinnaa daudz labaaka nekaa vakar!...manupraat edžum jaabuut 1 vaartusargam izlasee, ssodienas speele to viennoziimiigi apliecinaaja! un katraa zinnaa Naumovs buus lloti labs 2 nummurs, lai aizstaatu!!! ...taas ir tikai manas domas...visu nosaka treneris-ceru ka muusu domas sakritiis!!!
, 2009-04-17 22:33, pirms 16 gadiem
Jekimovs malacis šodien, bet pie bortiem vinam nav šances . pretiniekam pietiek uzlikt roku uz pleca un dzeks neko neizdaris. jaeed bisku vairaak. nakotnee mosken kas vairaak sanaaks. ja nespes cinities pie bortiem, tad paliks arii perspektivaja kartaa
, 2009-04-17 22:38, pirms 16 gadiem
Un tiesaassana tiessaam bija korekta-manupraat!...labi bija taa viena kluudinna ar to aizmuguri, kuru nossvilpa mums par labu, kaut gan taa nebija-tiesnessi taccu arii ir tikai cilveeki...
, 2009-04-17 22:39, pirms 16 gadiem
Stivs rakstīja: Jekimovs malacis šodien, bet pie bortiem vinam nav šances . pretiniekam pietiek uzlikt roku uz pleca un dzeks neko neizdaris. jaeed bisku vairaak. nakotnee mosken kas vairaak sanaaks. ja nespes cinities pie bortiem, tad paliks arii perspektivaja kartaa
Vajag uznemt masu,un pamācīties kaadu aizliekto kaušanās sporta veidu.Lai ar vienu sitienu rubiitu āraa.Ja tas viss taa buus tad labaakais naakones hokejist Latviešiem.
, 2009-04-17 22:39, pirms 16 gadiem
metyu rakstīja: Man liekas tiesāja korekti!
Kā nekā uzvarējām
, 2009-04-17 22:40, pirms 16 gadiem
proof rakstīja: .manupraat edžum jaabuut 1 vaartusargam izlasee, ssodienas speele to viennoziimiigi apliecinaaja! un katraa zinnaa Naumovs buus lloti labs 2 nummurs, lai aizstaatu!!!
es gan īsti nepiekrītu, ka viss ir tik skaidri. vakar arī Naumovs parādija lielisku meistarību un arī darba viņam bija vairāk
, 2009-04-17 22:40, pirms 16 gadiem
kaamis007 rakstīja: redzēju laikam tikai 1 tiesnešu kļūdu - kur Slovakiem nosvilpa zonu, pārējais - viss OKEY
To slovaki tagad visu mūžu atcerēsies !
, 2009-04-17 22:41, pirms 16 gadiem
Par Jekimovu piekritu. Izlasee viennozimigi!
, 2009-04-17 22:42, pirms 16 gadiem
Varbūt tagad Hossa Slovākijā skaitīsies nodevējs ? Tagad Slovāki ir ļoti nikni !
, 2009-04-17 22:45, pirms 16 gadiem
Guevara rakstīja: Varbūt tagad Hossa Slovākijā skaitīsies nodevējs ? Tagad Slovāki ir ļoti nikni !
1/4 vai 1/2 finālā viņiem būs iespēja atriebties
, 2009-04-17 22:45, pirms 16 gadiem
varbut vairakuma nesanaca iemest ka vaidzetu, bet man shis vairakums aptika labak neka juliusa izpeeles! smuki iesaistija aizsargus, speleja uz metienu, un musm ir kam uzmest

nu tie noraidijumi bija vietā, man patika tiesnešu izlēmīgums! nu pietiesaja jau viņi drusk savējiem c(:
, 2009-04-17 22:46, pirms 16 gadiem
kaamis007 rakstīja: es gan īsti nepiekrītu, ka viss ir tik skaidri. vakar arī Naumovs parādija lielisku meistarību un arī darba viņam bija vairāk
Naumovu vakar ielika vaartos tikai taapeec, ka taa vinnam bija 100.speele!!! labi Naumovam nav nekaada vaina, bet esmu Masaļska pusee!!! paši redzējāt kādas vārtu gūšanas situācija viņš šodien izvilka!!!
, 2009-04-17 22:54, pirms 16 gadiem
2:6 vairāk kā vāji!
, 2009-04-17 22:58, pirms 16 gadiem
proof rakstīja: Naumovu vakar ielika vaartos tikai taapeec, ka taa vinnam bija 100.speele!!! labi Naumovam nav nekaada vaina, bet esmu Masaļska pusee!!! paši redzējāt kādas vārtu gūšanas situācija viņš šodien izvilka!!!
nu tik pat labi būtu ielikt šodien, arī - 100.

es piekrītu uzstādījumam, ka pret ASV Edža, pret zviedriem - zviedru speciālists Sergejs un pret Austriju - labākais, kas noskaidrosies iepriekšējās spēlēs
, 2009-04-17 22:58, pirms 16 gadiem
Patika Džeriņa un Jekimova spēle,labāk varēja nospēlēt Brahmanis,Cipruss liekas jau neiderās šajā komandā,lēns un nemanams,aizsargiem pietrūkst kustības,Bet gribu parunāt par kaut ko citu.Cik īlgi notiks Latvijas hokeja fanu diskriminācija.Valstī ir uzbuvētas pietiekami daudz ledus arēnas,bet visas pārbaudes spēles notiek tikai Rīgā. Vai nevarētu vismaz kādas 2-3 spēles organizēt Daugavpilī,Ventspilī,Liepājā,vel kaut kur citur.No tā hokejs tikai iegūs.Maziem hokejistiem redzot klātienē pasaules zvaigznes būs lielākas emocijas nekā treniņā.Lai Rīdzenieki paskatās dažas spēles pa televīzoru,kā to darīja pārējie skatītāji citās Latvijas pilsētās.Jā tā turpināsies tālāk,tad ne par kādu hokeja popularizēšanu valstī nevar būt i runas.
, 2009-04-17 23:01, pirms 16 gadiem
Robertu vajadzētu paņemt nākotnes vārdā.
Pārāk jau te visi atlaiž- Jekimovs, Jekimovs.... Ja to golu būtu iemetis Džeriņš vai liepājnieks ( pēkšņi aizmirsu uzvaardu...: ) ? Ko tad sauktu ?
Nu nav jau Znaroka audzēknis veel nekas, lai gan jau jau 20 gadiņi. Arii miesās taads pavārgs. Tomēr patīk ka cenšas un centība tiek atalgota ar vārtiem un pretinieku noraidījumiem.
Jaa. Cerams, ka nebūs Daugaviņa variants, kas daudzsološi debitēja 18 gadu vecumā, bet tagad nav pat AHL ( trauma bija vēlāk, kad jau bija atskaitīts )
, 2009-04-17 23:02, pirms 16 gadiem
kaamis007 rakstīja: nu tik pat labi būtu ielikt šodien, arī - 100.

es piekrītu uzstādījumam, ka pret ASV Edža, pret zviedriem - zviedru speciālists Sergejs un pret Austriju - labākais, kas noskaidrosies iepriekšējās spēlēs
nu jaa, laikam piekritiissu tev...taa buus pareizaakaa vaartusargu sheema ccempii
, 2009-04-17 23:12, pirms 16 gadiem
es ar tā domāju....
, 2009-04-17 23:15, pirms 16 gadiem
es domaju, ka sii speele ir kaa dziivs piemeers, ka vajag Ivanaanu izlasee... Iedomaajieties, ja pirmajaa kautinjaa Sorokina vietaa buutu Ivanaans
, 2009-04-17 23:31, pirms 16 gadiem
Tiesneši bija ok.
, 2009-04-17 23:31, pirms 16 gadiem
Da normāli tiesāja...
, 2009-04-18 00:16, pirms 16 gadiem
intresanti , kas būs pēdējie ko atskaitīs no aizsargiem cerams , ka būs 13+7 vairāk nav vērts aizsargus pietiektja vel bārtulis pievienojas...
, 2009-04-18 00:19, pirms 16 gadiem
labāk jau būtu :
1.Skrastiņš-Pujacs
2.K.Rēdlihs-Jerofejevs
3.sorokins-Laviņš
4.Galviņš vai J.Rēdlihs
, 2009-04-18 00:26, pirms 16 gadiem
kanvit rakstīja: Patika Džeriņa un Jekimova spēle,labāk varēja nospēlēt Brahmanis,Cipruss liekas jau neiderās šajā komandā,lēns un nemanams,aizsargiem pietrūkst kustības,Bet gribu parunāt par kaut ko citu.Cik īlgi notiks Latvijas hokeja fanu diskriminācija.Valstī ir uzbuvētas pietiekami daudz ledus arēnas,bet visas pārbaudes spēles notiek tikai Rīgā. Vai nevarētu vismaz kādas 2-3 spēles organizēt Daugavpilī,Ventspilī,Liepājā,vel kaut kur citur.No tā hokejs tikai iegūs.Maziem hokejistiem redzot klātienē pasaules zvaigznes būs lielākas emocijas nekā treniņā.Lai Rīdzenieki paskatās dažas spēles pa televīzoru,kā to darīja pārējie skatītāji citās Latvijas pilsētās.Jā tā turpināsies tālāk,tad ne par kādu hokeja popularizēšanu valstī nevar būt i runas.
Un cik no Daugavpiliešiem būtu gatavi maksāt 12 latus par biļeti? Vai teiksim tie paši Liepājnieki vai Ventspilnieki? savāktos kaut vai tie 6000, kas šodien bija salīdzinoši tukšajā arēnā?
Nemaz nerunājot par Tādu lietu kā normālas viesnīcas 2 komandu izmitināšanai.
Saproti - tas maksā lielu naudu, un nav tur nekāda sakara ar Rīdziniekiem vai ne-rīdziniekiem. vnk Rīgā ir visa infrastruktūra, kura citur tomēr ir salīdzinoši vājākā līmenī. (Un arī iedzīvotāju skaits)
, 2009-04-18 00:52, pirms 16 gadiem
Cibuļskis vispār kādā spēlē spēlēja vai viņu atskaitīja pat neizmēģinot?
, 2009-04-18 01:25, pirms 16 gadiem
proof rakstīja: speele skaista!...patika, katraa zinnaa daudz labaaka nekaa vakar!...manupraat edžum jaabuut 1 vaartusargam izlasee, ssodienas speele to viennoziimiigi apliecinaaja! un katraa zinnaa Naumovs buus lloti labs 2 nummurs, lai aizstaatu!!! ...taas ir tikai manas domas...visu nosaka treneris-ceru ka muusu domas sakritiis!!!
Nu galīgi Tev nepiekrītu, tik pat labi arī Edgars var būt otrais vārtsargs. Ko tad ši diena pierādīja, esi taču reāls, šodien aizsardzībā nebija tādu brīžu kā vakar, komanda spēlēja labi un Edgaram arī palīdzēja. Uzskatu parādīja vārtsargi vienādu sniegumu. Otrs olimpisko kvalifikācijas turnīru visi atcerās un PČ nebūs pārbaudes spēles. Vislabākais dalīt spēles abiem!
, 2009-04-18 01:27, pirms 16 gadiem
Bilcis rakstīja: Masaljskis buus vaartsargs Nr.1...!!! Tur nav ko ilgi domaat!
Nosauc iemeslu kāpēc ja abi parādīja vienādu sniegumu ?
, 2009-04-18 01:29, pirms 16 gadiem
Tiesneši gan izlaida spēli no rokām, un patiesībā jau diezgan stulbi, ka pārbaudes spēlēs šitik daudz to asumu, pie tam nevajadzīgu. Kopumā komanda parādīja labu sniegumu, vismaz nebija individuālo kļūdu aizsardzībā tik cik dienu iepriekš, tas priecē!
, 2009-04-18 02:14, pirms 16 gadiem
orient.lv rakstīja: Cibuļskis vispār kādā spēlē spēlēja vai viņu atskaitīja pat neizmēģinot?
Pret Franciju izmēģināja.
, 2009-04-18 03:40, pirms 16 gadiem
pa lielam jau palikushi ir tikai 13 uzbruceeji (Njizjivijs, Vasiljevs, Cipulis, Karsums, Sprukts, Ankipaans; Daarzinsh, Beerzinsh, M. Reedlihs; G. Dzjerinsh, Cipruss, Shirokovs, Jekimovs) .. domaajams, ka buus sisteema 13+7, tad visi shie arii brauks, tik viens, visdriizaak jau Shirokovs buus malaa. aizsargiem 7 chalji, nu visdriizaak buus > Skrastinsh, Lavinsh, Sorkins, K. Reedlihs, Pujacs, K. Sotnieks , nu un tad vai nu peedeejo vietu pretendee > Galvinsh vai arii Jerofeejevs .. liekie es domaaju peec Znaroka un Viitolinja domaam jau ir J. Reedlihs un Saviels . bet nu pienaaks pirmdiena un buus viss par 100% skaidrs visiem, nevis tikai treneriem.
, 2009-04-18 05:54, pirms 16 gadiem
Nu, par tiesāšanu gan piekritīšu treneriem, jo tiesāja pavāji - līdz kautiņiem aizgāja lielā mērā tādēļ, ka tiesnesis brīžiem pievēra acis uz pārkāpumiem abās izlasēs, bet tad atkal sāka palikt sīkumains- ja jau esi konsekvents, tad paliec tāds visu laiku, nevis palaid garām brīdi, kad iesviež bortā vai nogrūž lejā ar nūju, bet piekasies tad, kad pēc svilpes viens iesit ar nūju. Tā arī tās emocijas kāpinājās. No otras puses, ko var gribēt, ja valstī ir pāris kvalificētu tiesnešu, bet pārējie tiesā pagalma čempionāta spēles.

Protams slovāki spēlēja netīrāk, bet paši jau to arī atzina un zaudēja pelnīti, jo Latvijai vairāk gribējās uzvarēt. Jekimovs viennozīmīgi jāņem izlasē, jo džeks vienkārši grauž ledu (ko varētu pamācīties daži labi vecie buki) un viņa ripa bija "odziņa". Ja vien Vasiļjevs būtu tūlīt pēc kautiņiem trāpījis izgājienā viens pret viens, publika būtu pilnīgā ekstāzē.
, 2009-04-18 07:40, pirms 16 gadiem
Es parasti esmu piekasīgs tiesnešiem,neatkarīgi no sporta veida,bet šoreiz es Znerokam nepiekrītu un vārtos ar 1 NR. noteikti jābūt Masaļskim.
, 2009-04-18 08:03, pirms 16 gadiem
purva_velns, 2009-04-17 22:18, vakar, citēt
Neredzēju vērā ņemamas tiesnešu kļūdas. Izskatās, ka sūnainiem dejotājiem pašiem olas traucē, tāpēc meklē iespējas novelt vainu uz citiem.

Visi fani eiforijā.Latvija uzvarēja ,tiesneši labi.Bet abu komandu treneri protams no hokeja neko nejēdz.
Ja nopietni,tad Lipmans taupa naudiņu un negrib uz NOPIETNĀM spēlēm uzaicināt kārtīgus tiesnešus.
, 2009-04-18 08:11, pirms 16 gadiem
Otro spēli ar Slovākiju no tribīnēm jau vēroja Sprukts. Sestdien jāielido Karsumam. NHL klubā Floridas Panthers sezonu beigušais Skrastiņš sola būt uz komandas otrdienas treniņu.
JA vēl Ozo spēlētu, un Zholtoks.. (lai viņam vieglas smiltis) LAtvijas izlases spēlētu tikai 1/4 finālos!
, 2009-04-18 08:13, pirms 16 gadiem
Es gan gribu piekrist par tiesāšanu. Atceraties Lat - CAN Rīgā, vai FIN - LAT Halifaksā? Neļaus mums (un arī Slovākiem) tā spēlēt čempionātā. Vispār pirms spēles abu komandu treneri varēja sarunāt ar galveno tiesnesi kā būtu jātiesā (stingri vai tomēr atļaujot kādu spēka spēli).
Par vakardienu - uz spēli biju bet neredzēju vai Jekimovam maiņas kolēģi iemesto ripu uzdāvināja?
, 2009-04-18 08:14, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: Ja nopietni,tad Lipmans taupa naudiņu un negrib uz NOPIETNĀM spēlēm uzaicināt kārtīgus tiesnešus.
nu krīze jopt.

Jā vakar Herbis nerealizēja divas tuvu 100% iespējas, bet po, publika ekstāzē bija arī pēc Cipuļisa metiena
, 2009-04-18 08:15, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: purva_velns, 2009-04-17 22:18, vakar, citēt
Neredzēju vērā ņemamas tiesnešu kļūdas. Izskatās, ka sūnainiem dejotājiem pašiem olas traucē, tāpēc meklē iespējas novelt vainu uz citiem.

Visi fani eiforijā.Latvija uzvarēja ,tiesneši labi.Bet abu komandu treneri protams no hokeja neko nejēdz.
Ja nopietni,tad Lipmans taupa naudiņu un negrib uz NOPIETNĀM spēlēm uzaicināt kārtīgus tiesnešus.
Pilnīgi piekrītu. Begemots taupa uz visu iespējamo, lai tikai pašam nauda makā būtu vairāk. Naturāli besīja ārā tas, ka nevar uz draudzības spēlēm uzlikt vismaz kaut kādu akciju skolniekiem, pensionāriem un studentiem, ja jau redzi, ka tribīnes būs aizņemtas uz 1/3 vai 1/4. Uzlikt krīzes laikā 12LVL pa biļeti un uz draudzības spēli tas ir noziegums. Rezultātā vienalga LHF ieberzās, jo mierīgi varēja nopirkt lētāko biļeti un iet sēdēt kur gribi! Jau sen vajadzēja to egoistisko mēbeli LHF vadībā nomainīt. Tā vietā viņu ievēl vēl uz 4 gadiem!
, 2009-04-18 09:15, pirms 16 gadiem
Linky rakstīja: Un cik no Daugavpiliešiem būtu gatavi maksāt 12 latus par biļeti? Vai teiksim tie paši Liepājnieki vai Ventspilnieki? savāktos kaut vai tie 6000, kas šodien bija salīdzinoši tukšajā arēnā?
Nemaz nerunājot par Tādu lietu kā normālas viesnīcas 2 komandu izmitināšanai.
Saproti - tas maksā lielu naudu, un nav tur nekāda sakara ar Rīdziniekiem vai ne-rīdziniekiem. vnk Rīgā ir visa infrastruktūra, kura citur tomēr ir salīdzinoši vājākā līmenī. (Un arī iedzīvotāju skaits)
būtu ļoti pārsteigts, ja kāds varētu parādīt, kurā no tām saceltajām ledus hallēm var satilpt kaut vai tie paši 6000 skatītāju
Daugavpils - 1234 sēdvietas, 750 stāvvietas
Ogrē uz pēdējo finālspēli - 1800 (pieļauju, ka halle bija pārpildīta)
Ventspils halle - 942
Liepāja - 1143 sēdvietu+stāvvietas
Valmiera - 550 sēdvietas + kādi 100 vēl var saspiesties un kājās stāvēt, kādi 30 no kafejnīcas skatīties.

Nevajag apvainoties (pats esmu no Valmieras), bet pagaidām vienīgā halle, kur normālā līmenī spēlēt un skatīties šādas spēles, ir arēna
, 2009-04-18 09:37, pirms 16 gadiem
kalfis rakstīja: būtu ļoti pārsteigts, ja kāds varētu parādīt, kurā no tām saceltajām ledus hallēm var satilpt kaut vai tie paši 6000 skatītāju
Daugavpils - 1234 sēdvietas, 750 stāvvietas
Ogrē uz pēdējo finālspēli - 1800 (pieļauju, ka halle bija pārpildīta)
Ventspils halle - 942
Liepāja - 1143 sēdvietu+stāvvietas
Valmiera - 550 sēdvietas + kādi 100 vēl var saspiesties un kājās stāvēt, kādi 30 no kafejnīcas skatīties.

Nevajag apvainoties (pats esmu no Valmieras), bet pagaidām vienīgā halle, kur normālā līmenī spēlēt un skatīties šādas spēles, ir arēna
anyway, speeles pret Franciju jau vareeja riikot Daugavpilii un/vai Liepaajaa.
, 2009-04-18 09:49, pirms 16 gadiem
to Abrags
Pilnīgi piekrītu.ja par sistēmu izmanto vājāks+vidējs+stiprs,tad pirmās spēles provincē ,pēdējās Rīga.Bet,Lipmana naudas kāšanas sistēma tādu variantu nepieļauj.
, 2009-04-18 10:50, pirms 16 gadiem
kanvit rakstīja: Patika Džeriņa un Jekimova spēle,labāk varēja nospēlēt Brahmanis,Cipruss liekas jau neiderās šajā komandā,lēns un nemanams,aizsargiem pietrūkst kustības,Bet gribu parunāt par kaut ko citu.Cik īlgi notiks Latvijas hokeja fanu diskriminācija.Valstī ir uzbuvētas pietiekami daudz ledus arēnas,bet visas pārbaudes spēles notiek tikai Rīgā. Vai nevarētu vismaz kādas 2-3 spēles organizēt Daugavpilī,Ventspilī,Liepājā,vel kaut kur citur.No tā hokejs tikai iegūs.Maziem hokejistiem redzot klātienē pasaules zvaigznes būs lielākas emocijas nekā treniņā.Lai Rīdzenieki paskatās dažas spēles pa televīzoru,kā to darīja pārējie skatītāji citās Latvijas pilsētās.Jā tā turpināsies tālāk,tad ne par kādu hokeja popularizēšanu valstī nevar būt i runas.
piemeram Tukumā ari var ....kādi 100 fani saspiestos...
, 2009-04-18 10:53, pirms 16 gadiem
Viesulis rakstīja: Nu, par tiesāšanu gan piekritīšu treneriem, jo tiesāja pavāji - līdz kautiņiem aizgāja lielā mērā tādēļ, ka tiesnesis brīžiem pievēra acis uz pārkāpumiem abās izlasēs, bet tad atkal sāka palikt sīkumains- ja jau esi konsekvents, tad paliec tāds visu laiku, nevis palaid garām brīdi, kad iesviež bortā vai nogrūž lejā ar nūju, bet piekasies tad, kad pēc svilpes viens iesit ar nūju. Tā arī tās emocijas kāpinājās. No otras puses, ko var gribēt, ja valstī ir pāris kvalificētu tiesnešu, bet pārējie tiesā pagalma čempionāta spēles.

Protams slovāki spēlēja netīrāk, bet paši jau to arī atzina un zaudēja pelnīti, jo Latvijai vairāk gribējās uzvarēt. Jekimovs viennozīmīgi jāņem izlasē, jo džeks vienkārši grauž ledu (ko varētu pamācīties daži labi vecie buki) un viņa ripa bija "odziņa". Ja vien Vasiļjevs būtu tūlīt pēc kautiņiem trāpījis izgājienā viens pret viens, publika būtu pilnīgā ekstāzē.
Maizīti par tiesnesi , jeb Loskutovu....
, 2009-04-18 11:06, pirms 16 gadiem
vieniigais, ko negatiivu pamaniiju, bija tas, ka tiesnesi laava speeleetaajiem diezgan briivi kauties, kas starptautiskaas speelees nav atlauts
, 2009-04-18 11:42, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: purva_velns, 2009-04-17 22:18, vakar, citēt
Neredzēju vērā ņemamas tiesnešu kļūdas. Izskatās, ka sūnainiem dejotājiem pašiem olas traucē, tāpēc meklē iespējas novelt vainu uz citiem.

Visi fani eiforijā.Latvija uzvarēja ,tiesneši labi.Bet abu komandu treneri protams no hokeja neko nejēdz.
Ja nopietni,tad Lipmans taupa naudiņu un negrib uz NOPIETNĀM spēlēm uzaicināt kārtīgus tiesnešus.
Es nekad neesmu bijis fans, tā ,kā to saprot Latvijā - dzert alu , pūst taurītes, mest apavus uz ledus, nekritiski vērtēt savas komandas sniegumu. Un eiforijā es arī neesmu
, 2009-04-18 12:35, pirms 16 gadiem
jekimovs paliek
, 2009-04-18 12:43, pirms 16 gadiem
Es gan sapratu, ka Znarokam nav nekādu īpašu pretenziju pret tiesnešiem. Arī Delfos tā ir rakstīts.
, 2009-04-18 13:11, pirms 16 gadiem
Klasmann rakstīja: Robertu vajadzētu paņemt nākotnes vārdā.
Pārāk jau te visi atlaiž- Jekimovs, Jekimovs.... Ja to golu būtu iemetis Džeriņš vai liepājnieks ( pēkšņi aizmirsu uzvaardu...: ) ? Ko tad sauktu ?
Nu nav jau Znaroka audzēknis veel nekas, lai gan jau jau 20 gadiņi. Arii miesās taads pavārgs. Tomēr patīk ka cenšas un centība tiek atalgota ar vārtiem un pretinieku noraidījumiem.
Jaa. Cerams, ka nebūs Daugaviņa variants, kas daudzsološi debitēja 18 gadu vecumā, bet tagad nav pat AHL ( trauma bija vēlāk, kad jau bija atskaitīts )
Laikam pa maz zini par daugavinu! Vins spele ohl, un pec sis sezonas tika piedavats spelet Ahl viena no klubiem kas tika play off... Calis vel prot spelet, nevajag nolikt... Kapa vins labak par dazu labu izlase...
, 2009-04-18 13:12, pirms 16 gadiem
Easton77 rakstīja: labāk jau būtu :
1.Skrastiņš-Pujacs
2.K.Rēdlihs-Jerofejevs
3.sorokins-Laviņš
4.Galviņš vai J.Rēdlihs
Skrastins bus ar Lavinu... uz sito esmu gatavs deret! Vini ir visbiezak saspelejusies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-18 16:33, pirms 16 gadiem
Easton77 rakstīja: intresanti , kas būs pēdējie ko atskaitīs no aizsargiem cerams , ka būs 13+7 vairāk nav vērts aizsargus pietiektja vel bārtulis pievienojas...
Cerams, ka Laviņu atskaitīs.
, 2009-04-18 17:10, pirms 16 gadiem
Rodas ļoti liels jautajums a kur paliek Ivanāns kas gatavs doties paliga Latvijas Izlaseij????
Mums laikam patieša izlase sastāv no vieniem NHL spēlētajiem ka varam atļauties nepiedavat šāda līmeņa spelētājiem izsaukumu uz izlasi!!!!!
Un Pēctam paši brīnamies kāpēc viņi nebrauc uz izlasi!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja