Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Znaroks sola nopietnu konkurenci

Znaroks sola nopietnu konkurenci
Oļegs Znaroks
Foto: Romualds Vambuts

Konkurence startam Latvijas izlases sastāvā šā gada pasaules čempionātā (PČ) solās būt nopietna, tādēļ februārī gaidāmais "Euro Ice Hockey Challenge" turnīrs Polijā ļaus hokejistiem "nopelnīt papildu plusiņu", atzīst valstsvienības galvenais treneris Oļegs Znaroks.

Atgādināsim, ka sākotnēji Latvijas izlase bija plānojusi piedalīties Poļesjes kausa izcīņā Baltkrievijā, taču, izvērtējot šī turnīra lietderību, tika nolemts labāk startēt Polijā.

"'Kad uz Baltkrieviju atteicās braukt Sanktpēterburgas ''SKA'' un vietā tika atrasts mistisks Kazahstānas izlases modelis, arī mums pazuda jēga doties uz turieni. Tā vairāk būtu atpūta, nevis nopietna spēku pārbaude. Savukārt Polijā mūsējiem būs normāli pretinieki – Itālija, Austrija, arī mājiniekiem poļiem nav slikta izlase," laikrakstā "Latvijas Avīze" trešdien citēts Znaroks.

Treneris ir gandarīts, ka gandrīz visi ārzemēs spēlējošie valstsvienības kandidāti ir veseli, solot hokejistiem nopietnu cīņu par vietu izlases sastāvā. "Plānojam uz treniņiem aicināt visus spēcīgākos Eiropā spēlējošos hokejistus. Uzvara Polijā nebūs pašmērķis, tomēr kandidātiem jārēķinās, ka konkurence uz vietu izlasē startam pasaules čempionātā Kanādā būs nopietna. Tādēļ katram sevi jāparāda no labākās puses."

Spēļu kalendārs EIHC posmam Sanokā, Polija:
Ceturtdiena, 7. februāris.
16:00 Austrija – Itālija
19:30 Latvija – Polija


Piektdiena, 8. februāris.
16:00 Latvija – Austrija
19:30 Polija – Itālija


Sestdiena, 9. februāris.
14:00 Itālija – Latvija
17:45 Polija– Austrija

Izmantotie resursi:
Latvijas Avīze

  -1 [+] [-]

, 2008-01-16 00:40, pirms 17 gadiem
Uzvara Polijā nebūs pašmērķis!


jābūt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-01-16 00:41, pirms 17 gadiem
Turaas dzeki,kaut gan uz gaidaam chempi skatos pesimistiski,varbuut maldos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-01-16 00:43, pirms 17 gadiem
pa raadio skonto! kaa nekaa.....tavs miiljaakais raadio...107.2

     [+] [-]

, 2008-01-16 00:46, pirms 17 gadiem
Maari izcils komentaars,pliniigaaks atspoguljojums buus Preilju TV

     [+] [-]

, 2008-01-16 00:56, pirms 17 gadiem
Nez nez, konkurence Latvijas hokejā pēdējos gados man šķiet, ka ir svešvārds..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-01-16 09:02, pirms 17 gadiem
Vispār labi ka no tā belaru pasākuma atteicās! Ok, ar SKA protams būtu interesanti uzkapāt(vieni no RSL līderiem), bet ar hvz kāda līmeņa Kazahstānas izlasi diez vai... toties tagad būs laba iespēja itāļiem atmaksāt un ierādīt viņiem viņu īsto vietu! Tāpat austrieši nav slikti! Ar poļiem gan problēmu nevajadzētu būt!

  +2 [+] [-]

, 2008-01-16 09:15, pirms 17 gadiem
als,

...Vispār labi ka no tā belaru pasākuma atteicās!...

zini, es uzskatu, ka tā bija liela kļūda - visvairāk jau tāpēc, ka piekāsām belarus pēdējā brīdī. Nākotnē tas tomēr var nopietni atspēlēties...

a par kazahiem - veltīgi Tu viņus tik zemu vērtē, viņi ir noteikti spēcīgāki par poļiem un +/- tā paša līmeņa, kas itāļi un austrieši.
otrkārt, nedomāju, ka spēlēt vienā turnīrā ar slovēņiem būtu bijis mīnuss - tieši otrādi, tas būtu bijis pluss, jo viņi būtu Znaroka degungalā un viņus varētu ļoti labi izpētīt. Galu galā - viņiem ir vēl mazāki spēlētāju resursi un ja Latvija, var tomēr drusku variēt ar sastāvu, tad slovēņiem tādas iespējas ir vēl mazākas...

  +1 [+] [-]

, 2008-01-16 09:29, pirms 17 gadiem
Toties Bužats no Bebriem uz Tartu Dimantiem aizgājis.

  -1 [+] [-]

, 2008-01-16 09:30, pirms 17 gadiem
arbags,
interesanti, bet no kurienes tev ir informaacija par sloveenju speeleetaaju resursiem? tu kaut kur esi uzgaajis datus, vai arii tas vairaak ir tevis pasha pienjeemums? un ja pienjeemums, tad uz ko balstiits.

kgan man negribeetos lai piemeeram peec gada muus vispaar nekur neaicina un nav jaariiko kaut kaads kaus ventspilii, treneejot gatavojot B grupas komandas vinju turniiram, piekaast baltkrievus tieshaam nevajadzeeja.

  +1 [+] [-]

, 2008-01-16 09:31, pirms 17 gadiem
als
liimenis kazakstaanas izlasei ir diezgan skaidrs, tas buutu tas pats torpedo kas bija riiga, nu pamataa.

  +1 [+] [-]

, 2008-01-16 09:34, pirms 17 gadiem
visvairaak ceru redzeet kaa speelees Saulietis (starpcitu kaads nezin vai vispaar buus translaacija?)

     [+] [-]

, 2008-01-16 09:36, pirms 17 gadiem
Diez vai būs, neticās, ka kaut ko tādu translēs paši poļi, kur nu vēl LTV brauks fimēt.

     [+] [-]

, 2008-01-16 09:40, pirms 17 gadiem
quick,

nteresanti, bet no kurienes tev ir informaacija par sloveenju speeleetaaju resursiem? tu kaut kur esi uzgaajis datus, vai arii tas vairaak ir tevis pasha pienjeemums? un ja pienjeemums, tad uz ko balstiits.
tas nav pieņēmums - tas ir balstīts uz reāliem faktiem: slovēnu kopējo spēlētāju skaitu, klubu skaitu un ārzemēs spēlējošo skaitu.

liimenis kazakstaanas izlasei ir diezgan skaidrs, tas buutu tas pats torpedo kas bija riiga, nu pamataa.

quick, atkal Tu maldies: šogad Ustjkamenogorskas klubs NAV Kazahstānas izlases bāzes klubs - labākie šogad spēlē Astanas Barys komandā (informācijai: Krievijas Augstākās līgas Austrumu divīzijā Barys ir 1. vietā, Ustjkamenogorskas Torpedo - 4.v., Kazahmis - 5.v.)

  +1 [+] [-]

, 2008-01-16 10:15, pirms 17 gadiem
>Abrags
Nu par to belaru uzmešanu... neba nu viņi tādi grandi, ka mums tagad būtu baigi jāraujas (un jāklanās baķkam pateicībā par uzaicināsanu) uz katru viņu organizēto turnīru... viņiem mūs tāpat vajag kā mums viņus! Nekur jau viņi nepaliks! Ok, viņu izlase ir laba līmeņa (pat iespējams biš labākā kopumā pa mūsējo), bet kā jau teica līmenis Eiropā pamazām izlīdzinās un piem. nebūs mums uzaicinājums no belariem nākamgad, bet būs piem no vāciešiem vai švieciešiem kam arī ir apmēram mūsu (+/-) līmeņa izlases vai arī no slovākiem (piem. tas pats Loto cup vai kaut kas cits), jo viņiem pa sezonas vidu arī ir probēmas ar izlases pārbaudīšanu, jo Eiropas lielais četrinieks šaubos vai plāno tuvākajā laikā pieņemt viņus savā (Eirotūres) pulciņā...kaut gan no otras puses... hvz vai viņiem maz vajag to izlasi pa sezonas vidu pārbaudīt, jo uz PČ jau tāpat parasti viņiem ir visi tie kas tiek no NHL + kaut kādi labākie kadri no Eiropas top līgām un pašmāju čempja! Tāpat uzskatu ka tā ir kļuda, ka mēs pa sezonu prakstiski nepiedalamies Euro chalenge turnīrā... neesam jau nu mēs tāda hokeja lielvalsts kā Kira iedomājas...
Nu par to Kazahstānas izlasi... šaubos vai tur būtu tā pati izlase, kas pa PČ rambājas... ok, iespējams tiešām tā būtu te nesen Rīgā redzētais Torpedo (kas nebūt nav spēcīgākais kazahu klubs)+ iespējams vēl kādi kadri, bet ta jau mēs tur pretī varētu piem. Rīgas izlasi (R 2000 + R 20) izlikt un domāju šie arī tur kopumā neslikti izksatītos... nevis izlasi kura praktiski pa 60-70% moš pat 80% būs jau no gaidāmā PČ izlases modeļa, tāpat nedomāju, ka tāda Austrija būs stipri pa kazahiem vājāka (apmēram tā paša līmeņa) + mums "neērtie" itāļi... poļus gan būtu jāuzvar bez variantiem...

     [+] [-]

, 2008-01-16 10:17, pirms 17 gadiem
als,

mums pa reizi belarus vaig (apskaties, cik pārbaudes spēles ir U18 un u20 izlasēm ar šiem)! taču belariem mūs vaig krietni mazāk - viņiem čempis tomēr lielāks u.t.t.

redzi - par tiem vāciešiem, šveiciešiem maldies - viņiem mūs nevajag un viņi mūs neaicina un neaicinās (izņemums bij Deutschland Cup 2006.g., kad Kira fričiem noblefoja, ka uz turieni braukšot ~1000 latviešu fanu)... parastais viņu pārbaudes turnīrs vienmēr ir SVK, GER, SUI + AUT (vai arī DEN)...

a par austriešiem kļūdies - viņi ir tieši tāda pati 1. divīzijas izlase kā kazahi un poļi

  -1 [+] [-]

, 2008-01-16 10:24, pirms 17 gadiem
Itālija – Latvija- Atmaksas laiks

     [+] [-]

, 2008-01-16 10:31, pirms 17 gadiem
kasagrande, 2008-01-16 09:29
Toties Bužats no Bebriem uz Tartu Dimantiem aizgājis.

..toties Terjohins no Dimantiem uz Latgali pārgājis...

     [+] [-]

, 2008-01-16 10:33, pirms 17 gadiem
>Abrags
Kapēc man likās, ka austrieši ir elitē...?! Labi jau labi savu kļudu izlaboju... Bet par to kam ko vairāk vajag vēl varētu pastrīdēties... ja Kira nebūtu sliņķis un pa lielākai daļai tikai mutes virinātājs ta šis pa sezonu mierīgi varēja arī te kādu piem. "Rīgas kausu" noorganizēt ar kādu izlašu (Eiropās viduvējību - piem. Dānijas, Norvēģijas, Austrijas vai vēl kādas) piedalīšanos... ta jau redzētu, kas atsauktos... tik viens interesants fakts.... es kaut kā neatceros, ka uz tādu Deuchland vai Loto cup būtu kādreiz belari aicināti.... pat mēs esam pāris reizes tādos turnīros uzkapājuši.... tas ka viņu izlase kā suga nav sliktāki (bet iespējams pat biš labāki par tādu Vāciju) ir domāju neaptrīdams fakts... es domāju viņi pat ar tādiem "Eiropas slovākiem" tīri labi nocīnītos!

     [+] [-]

, 2008-01-16 11:12, pirms 17 gadiem
als,

... ja Kira nebūtu sliņķis un pa lielākai daļai tikai mutes virinātājs ta šis pa sezonu mierīgi varēja arī te kādu piem. "Rīgas kausu" noorganizēt ar kādu izlašu (Eiropās viduvējību - piem. Dānijas, Norvēģijas, Austrijas vai vēl kādas) piedalīšanos...
Nu, Kiram jau bija tāda doma - par aprīli (jo it kā jau bija skaidrs grafiks: Nov - Deutschland Cup, Dec - Loto Cup, Feb - Poļesjes Kauss). Taču tā kā šogad PČ ir Kanādā nebija to gribētāju. Tad izrādījās, ka vācieši Kiru uzmetuši, tad slovākiem turnīrs pajuka (te jau gan Kiram vajadzēja momentāli noreaģēt un turnīru uz Rīgu pārnest; kautgan droši vien Arena Riga jau bija aizsista).
vot sliņķis bija, ka neatrada nevienu Challenge Cup turnīru novembrī - tur gan viņam pa ūsām!

     [+] [-]

, 2008-01-16 11:21, pirms 17 gadiem
A man vispār kaut kā liekas, ka nevajag šobrīd vērtēt to, cik pareizs vai nepareizs ir Znaroka lēmums spēlēt vienā vai otrā turnīrā. To vajadzēs vērtēt pēc PČ. Ja PČ nospēlēsim cienīgi, tad Znarokam būs bijusi taisnība un viss sagatavošānās process, tostarp pārbaudes turnīri sezonas garumā, būs vērtējams pozitīvi, bet, ja nospēlēsim vāji, tad varērsim sākt kritizēt par da jebko.

     [+] [-]

, 2008-01-16 11:33, pirms 17 gadiem
kasagrande,

daļēji jā un daļēji nē.

attiecībā uz izlases sniegumu - pilnīgi piekrītu, ka izcīnītā vieta PČ būs Znaroka varējuma mēraukla.
...taču, kad mums atkodīsies attiecību čakarēšana ar belariem - to vēl nevar zināt...
(bez tam tas tomēr bija Kiras lēmums - Znaroks var tikai ieteikt, bet lēmumu pieņemt var tikai Kira).

     [+] [-]

, 2008-01-16 13:34, pirms 17 gadiem
Par to sportisko pusi - kāds tur pretinieks mums izdevīgs, kāds nav izdevīgāks, tur toč nav ko jaukties iekšā, lai lemj atbildīgās personas, betpar piečakarēšanu es Tev piekrītu, nesmuki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-01-16 15:27, pirms 17 gadiem
YaY beidzot viss iet uz augshu

     [+] [-]

, 2008-01-16 15:43, pirms 17 gadiem
kopš kura laika arī polijas hokeja izlase tiek dēvēta par konkurētspējīgu, un komanda uz kuras fonu pārbaudīt Latvijas izlases spēku..

     [+] [-]

, 2008-01-16 16:49, pirms 17 gadiem
arbags,
es tikai ticu Matulim uz vaarda, tas arii viss

     [+] [-]

, 2008-01-16 16:55, pirms 17 gadiem
quick,

es tikai ticu Matulim uz vaarda, tas arii viss

nevaig Matulim ticēt uzvārda - pārak daudz viņš pēdējā laikā kļūdās... ja netici man, apskaties iekš fhr.ru Ausgtākās līgas tabulu un pats redzēsi to, ko es Tev stāstu...

     [+] [-]

, 2008-01-16 17:06, pirms 17 gadiem
arbags,
zinu par matuli, pats esmu bizhi piekjeeris vinju netikai kljuudaas bet arii pilniigaas mulkjiibaas, bet tas gan bija domaats uz attieciigo belaru turniiru.

     [+] [-]

, 2008-01-16 17:14, pirms 17 gadiem
Pressball šodien ziņo, ka no dalības Poļesje kausā atteikušies arī kazahi. Tā kā turnīrā piedalīsies baltkrievi, (un ja atbrauks slovēņi un dāņi. Ceturtā komanda būšot Poļesjes izlase (Žlobinas un Gomeļ apvienotā komanda).

  +1 [+] [-]

, 2008-01-16 19:56, pirms 17 gadiem
oho - mums baigi maz vajag lai kautkādā čelendžā uzvaru par makaroniem dēvētu par revanšu

Nu par pareizumu (uzmest belarus) - to laiks rādīs, mēs jau nezinām kā Kira to viņu Naumovam pasniedza un tas jau ar nemaz nav pēdējā brīdī + kazahi ar nebūs (laikam tapēc ka nav pārtraukuma KAL)