Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Džeriņam divi vārti, četras piespēles

Jānis Pārums

Džeriņam divi vārti, četras piespēles
Andris Džeriņš

Andris Džeriņš aizvadījis lielisku spēli Ontario Hokeja līgas (OHL) čempionātā, izceļoties ar sešiem rezultativitātes punktiem, taču tas neglāba viņa komandu Kingstonas "Frontenacs" no zaudējuma vārtu guvumiem bagātā spēlē pret Ošavas "Generals" – 8:10.

Pārmaiņus vadībā bija abas komandas, tomēr Kingstonas hokejisti slikti aizvadīja pēdējās trešdaļas noslēdzošās 12 minūtes, ielaižot trīs vārtus (pēdējos – tukšos vārtos), kas tad arī izšķīra mača iznākumu – 8:10 (2:3, 5:3, 1:4).

Džeriņš guva komandas pirmos un trešos vārtus, kā arī asistēja otro, ceturto, piekto un astoto vārtu guvumā. Latviešu uzbrucējs nopelnīja arī pozitīvu lietderības koeficientu (+1) un mača pirmās zvaigznes titulu.

Lieki piebilst, ka šī bija Džeriņa rezultatīvākā spēle šosezon. Latvietis šosezon aizvadītajās 32 spēlēs guvis deviņus vārtus un izdarījis 10 rezultatīvas piespēles, kopā nopelnot 19 punktus.

Saistītie raksti:
Daugaviņam 1+2, komandai zaudējums


Izmantotie resursi:
www.ontariohockeyleague.com

  -1 [+] [-]

, 2008-01-14 11:17, pirms 17 gadiem
Savukārt, CZE un SVK līgā no ZAmerikas vienīgie spēlētāji ir paši čehi vai slovāki, kas no turienes atgriežas - citu leģionāru viņiem ar ZAmerikas pieredzi nav. Vispār viņiem ir ļoti maz leģionāru - pārsvarā čehiem ir slovaku leģionāri un slovākiem čehu leģionāri (un vēl daži latvieši). Pārējie (krievi, ukraiņi u.c.) ir uz VIENAS rokas pirkstiem skaitāmi...

Nu Jēkabs Rēdlihs tad laikam ir izņēmums...

     [+] [-]

, 2008-01-14 11:18, pirms 17 gadiem
abrags

bet tu nezini ka cibulskis ir znaroka favorits?
nu vispar vinam tiesam ir praktiski nerali tikt izlase bet ar laiku vinsv tur noteikti bus!!!!

     [+] [-]

, 2008-01-14 11:20, pirms 17 gadiem
Abrags

Kā jau izteicos balakustopikā - Katrs saskata to ko grib saskatīt (klasiskais piemērs ar optimistu/pesimistu un līdz pusei pielietu glāzi).

  +1 [+] [-]

, 2008-01-14 11:29, pirms 17 gadiem
playthegame,

es jau teicu, ka tikai slovāki un vēl daži latvieši - lasīt arī māki? Vari pārbaudīt čehu/slovāku klubu sastāvus - leģionāru praktiski viņiem nav... un mūsējie tiešām tur ir izņēmumi.

  -1 [+] [-]

, 2008-01-14 11:32, pirms 17 gadiem
Kārtējie gudrie spriedelējumi par to cik viens ir labs, bet otrs slikts! Cik viens ir talantīgs bet otrs ne!
Principā hokējs ir komandas spēle un piemēram, kļūdās uzbrucējs, kas savukārt uzliek lielāku slodzi aizsargam un līdz ar to arī vārtsargam ir var rasties problēmas!
Vai pie tā kā Raitums pret AkBars ielaida 6 ripas, Mēs viņu varētu vainot?
Nē!
Kļūdījās aizsargi?
Nē!
Kļūdijās uzbrucēji, kas ļāva pretiniekiem iesākt rezultatīvo uzbrukumu.

  +1 [+] [-]

, 2008-01-14 11:41, pirms 17 gadiem
Abrag, tavs teikums -

Savukārt, CZE un SVK līgā no ZAmerikas vienīgie spēlētāji ir paši čehi vai slovāki, kas no turienes atgriežas - citu leģionāru viņiem ar ZAmerikas pieredzi nav...

Pats tā uzrakstīji šajā teikumā, nav ko pārmest - galu galā, Jerofejevam un Rēdliham IR ZAmerikas pieredze (tāda bija arī Štālam, Savielam, Irbei,
Astašenko), pārāk daudz to izņēmumu sanāk.

  -1 [+] [-]

, 2008-01-14 14:04, pirms 17 gadiem
nu man jau skjiet ka seejeejs bija tas kurs saseeja un ieseeja so tradiiciju ka muuseejie tur ganaas diezgan daudz...turklaat vel arii taa saikne darbojas atpakalj virzienaa arii - vinju legionari pie mums... sajaa gadijumaa gan to "iznjeemumu" ir pamazaak
Attiecibaa uz dzerinju jaunaako - nu nedomaaju ka vinjam vajadzeetu norakstiit visu dziivi jo seviskji peec speeles kuraa vinjs guvis 2+4! laiks vel ir - un vinjs var paspeet gana labi izcelties lai vareetu palikt štatos un turpinaat american style izaugsmiturklaat ja vinjs sitaa biezaak izcelsies tad jau nyu toc bus drafta saraxtaa! eeehhmmm... es tacu nekljuudos uzskatiidams ka vinjs vel nav drafteets? labums no siis speles ir taads ka vinjs pats psihologiski saprot ka var taisiit rezultaatu komandai, manuprat vienkarsi japaskataas kaadas vinjam bus turpmaakaas 5-6 speles un tad velreiz dereetu iecekot drafteejamo saraxtu un tikai pec tam mees vareetu saakt diskuteet par dazaadaam eiropas hokeja liigaam...turklaat somijas mestis saubos vai buus junioru dzerinja opcijaas - es driizaak liktu( pie noteikuma ka vinjam nekas neizdodas amerikaa un vinju nedraftee) uz muusmaajaam/baltkrieviju vai arii slovakiju - un tikai pec tam iedomatos par mestis... p.s. interesanti kaa darzinjam veiksies ar klubu pec siis sezonas - izskataas ka vinjs atkal ir kautcik formaa!

     [+] [-]

, 2008-01-14 14:27, pirms 17 gadiem
henrijz

jauka jau tev ta doma bet viena problema ka vinu vairs nevar draftet

  -2 [+] [-]

, 2008-01-14 14:49, pirms 17 gadiem
playthegame,

Ai, Ai, Ai, - Veca un nepatiesa informācija!
Līdz ar to arī visi Tavi komentāri ir nulles vērti!

Šogad uz draftu pretendē 88, 89, 90 gadā dzimušie hokejisti!

  -1 [+] [-]

, 2008-01-14 14:54, pirms 17 gadiem
par to draftu kāds var pateikt kā tur ir jopķik, visu laiku tikai muldēšana!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-01-14 14:55, pirms 17 gadiem
henrijz,
- nu nedomaaju ka vinjam vajadzeetu norakstiit visu dziivi jo seviskji peec speeles kuraa vinjs guvis 2+4! laiks vel ir - un vinjs var paspeet gana labi izcelties lai vareetu palikt štatos un turpinaat american style izaugsmi
redzi, par to jau tā visa diskusija riisinās: tā kā A.Džeriņš nu jau ir par vecu, lai NHL viņu draftētu (no ZA spēlējošajiem draftēti var tikt tikai tie, kad dzimuši pēc 1988.g. 15. deptembra).
tāpēc jautājums, kur A.Džeriņam labākā vieta spēlēšanai nākamajā sezonā -
OHL? (maz ticams, ka viņu paturēs kā vienu no over-age, taču nav neiespējami - nedraftēto Sailieti šogad paturēja, cita lieta, ka trauma visu izjauca )
AHL? (būtu ideāli, taču iespējamība 0,01%)
ECHL? (reālāk - taču variants meistarības ziņā varbūt nav pats labākais, vienīgi sezona ECHL nebūtu tas sliktākais ieraksts iekš CV)
NCAA? (būt ļoti labs variants, taču kā saprotu no CHL līgām tur vairs neņem (ja nemaldos - Juris Miņins varētu mani palabot šai jautājumā).
CHL/IHL/SPHL - nu tas jau būtu variants, kura gadījumā nekavējoties Eiropā jāatgriežas...

     [+] [-]

, 2008-01-14 15:00, pirms 17 gadiem
Ministrs,

playthegame,

Ai, Ai, Ai, - Veca un nepatiesa informācija!
Līdz ar to arī visi Tavi komentāri ir nulles vērti!

Šogad uz draftu pretendē 88, 89, 90 gadā dzimušie hokejisti!

izlasi NHL drafta noteikumus!!!
ZAmerikā spēlējošie var tikt draftēti tad, ja viņi ir dzimuši pēc 1988.g. 15. septembra - tas attiecas arī uz A.Džeriņu. Kā noprotu uz Eiropā spēlējošajiem šādu ierobežojumu nav.

  +1 [+] [-]

, 2008-01-14 15:06, pirms 17 gadiem
Abrags

Nē, tu nemaldies!
NCAA vadība CHL (QMJHL, OHL, WHL) spēlētājus uzskata prar "profiem", tāpēc viņi nedrīkst spēlēt pie studentiem.

Džeriņš gan nevar tikt draftēts, tāpēc atliek vien viņam sisties (uz NHL) caur minor līgām, vai arī Eiropas līgām.

     [+] [-]

, 2008-01-14 15:14, pirms 17 gadiem
Juris Miņins,

Nē, tu nemaldies!
NCAA vadība CHL (QMJHL, OHL, WHL) spēlētājus uzskata prar "profiem", tāpēc viņi nedrīkst spēlēt pie studentiem.
- paldies par informācijas apstiprinājumu!
Juri, pajautāšu vēlvienu jautājumu: a no USHL un NAHL līgām var spēlēt NCAA?

     [+] [-]

, 2008-01-14 15:16, pirms 17 gadiem
Abrags

Par šito nezinu, bet pieļauju, ka var, jo CHL par "profiem" uzskata vnk principa pēc, jo šie no NCAA, "nosmeļ" visus labākos spēlētājus. Par cik USHL, NAHL nav tāda situācija, tad arī domāju, ka šie var spēlēt...

     [+] [-]

, 2008-01-14 15:37, pirms 17 gadiem
Abrags

Iečeko!

Pāgājušogad draftēti arī 87 gada dzimuši ZA spēlētāji!
http://www.nhl.com/nhl/app?service=page&page=DraftStats&year=2007&round=3

     [+] [-]

, 2008-01-14 15:48, pirms 17 gadiem
Abrags - par liigaam kas dzerinjam butu labakais... nu ideaali jau protams buutu AHL vai ECHL ar iespeju pacelties augstaak - starp citu ja jau runajam par iznjeemumiem - tad saadaa garaa turpinot - dzerinjs ari vareetu tapt par taadu iznjeemumu kurs bez drafta tiek ieks NHL, lidzaas ar to pasu raiti un paareejiem... Bet ja par eiropu ir runa tad vinjam vajadzeetu izspeeleeties - un to vinjs varees izdarit slovakija, BAC, LAC... not too strong nor too weak...
Bet nu diskusija laba tad kad taa ir vietaa - japaskataas kaa vinjs nobeigs so sezonu tad arii vares prognozet nopietnak. pie labas kaarts vinjs vareetu tiesaam turpinaat karjeru štatos.

     [+] [-]

, 2008-01-14 16:05, pirms 17 gadiem
Juri, Abrag

Man kaut kur atmiņā ir palicis ka USHL un NAHL tos 50-100 dolārus nedeļā ko maksā spēlētājiem, kaut kā savādāk noformē un tapēc NCAA viņus neuzskata par profesionāļiem.

     [+] [-]

, 2008-01-14 16:10, pirms 17 gadiem
vinji patiesiibaa ir vienkaarsi apvainojusies

     [+] [-]

, 2008-01-14 16:14, pirms 17 gadiem
Henrijz

Nu Ivanans tomēr ir specifisks spēlētājs un tas ka policisti ir nedraftēti tas tomēr ir salīdzinoši biežāks gadījums. Šobrīd jau tā izsišanas nedraftētajiem ir kļuvusi vēl grūtāka ko mēs lieliski varam redzēt Muštukova gadījuma kā čali čakarē, jo visur priekšā pa kādam draftētajam.

Kā jau Abrags teica AHL ir pilnīgi nereāls tūlīt pēc CHL variants bez drafta, AHL spīd kādos 23-24 gados tikai tad ja tu bez drafta esi sametis vismaz kādus 50-60 punktus ECHL sezonā. Savukārt ECHL viss ir atkarīgs tikai no meistarības un veiksmes kāda komandā gadīsies cik komandai brīvas vietas, cik attiecīgai komandai jāuztur draftētie jaunieši u.t.t.

Savukārt Eiropā no CHL viņam nekas nespīd jo Eiropiešiem ir būtisks faktors kur tu esi spēlējis pirms tam ja tev ir kaut vai 2 spēles NHL tevi var reklamēt kā bijušo NHL spēlētāju un piesaistīt skatītājus.

     [+] [-]

, 2008-01-14 16:16, pirms 17 gadiem
ko tad dariija vinja komandas biedri?

     [+] [-]

, 2008-01-14 16:31, pirms 17 gadiem
tomer draftam ir sava noziime, kaut kaads pamats-pamats arii citu aciis, nav taa ka draftam ir tuksa noziime!lai arii tas nenoziime nokluusanu tuliiteeji NHL, bet uzkliek sava veida zimogu un ir vieglaaak janajajiem!

     [+] [-]

, 2008-01-14 16:46, pirms 17 gadiem
Edgars

Nu iespējams arī tā.
Es tām līgām (USHL, NAHL) tā mazāk sekoju līdzi, tik cik labāko spēlētāju sniegumam.

     [+] [-]

, 2008-01-14 16:53, pirms 17 gadiem
Skaidrs ir tas,ka Džeriņam ir visas iespējas tikt AHL arī bez drafta.Ja viņš nākamo sezonu iesāks ECHL un labi sevi parādīs,tad tikt uz augšu(AHL)viņš var jau tajā pašā sezonā.AHL komandas sezonas laikā uzsauc uz pārbaudi no ECHL hokejistus un noslēdz ar viņiem līgumu(Professional Tryout Agreement)uz nenoteiktu laiku.Tā tur ir ir ierasta prakse un tad ir īstais brīdis kapāt cik var un pacensties lai nenosūta atpakaļ

  +1 [+] [-]

, 2008-01-14 17:02, pirms 17 gadiem
Tikko paskatījos pirmos četrus rezultatīvākos AHL spēlētājus un divi nāk no studentiem,bet divi no junioriem un NEVIENS NAV DRAFTĒTS!

     [+] [-]

, 2008-01-14 17:06, pirms 17 gadiem
Cik sapratu no jusu komentariem,tipa labakais variants iet spelet ECHL un kapaties uz augsu lidz NHL, ja nesanaks Eiropā ar bez(laba) darba nepaliks

     [+] [-]

, 2008-01-14 17:15, pirms 17 gadiem
karliss

Labākais variants ir uzreiz dabūt līgumu par vietu pirmajā maiņā ar Detroitas "Red Wings" , bet no reālajiem, jā, kāds laiciņš ir jāuzturas štatos, "ja nu sanāk".

     [+] [-]

, 2008-01-14 17:37, pirms 17 gadiem
2+4 - tas ir ljoti speeciigi...

     [+] [-]

, 2008-01-14 18:10, pirms 17 gadiem
Oho...daaaaudzzzz goli!
Andris baigais malacis, kaartiigi salicis- bet nu zeel ka tas taapat neglaaba komandu no zaudeejuma!

     [+] [-]

, 2008-01-14 18:43, pirms 17 gadiem
Tur nav variantu,šim puisim jādod iespēja uzspēlēt NHL!

     [+] [-]

, 2008-01-14 18:43, pirms 17 gadiem
jebal..
tu nociinies riktiigi iemet 2+4 komandas biegri ar vel 2 iebaksta, kopaa jau 8 goli, a bet vartos pashiem alnis staav

     [+] [-]

, 2008-01-14 18:49, pirms 17 gadiem
Abrags,

USHL spēlētāji drīkst spēlēt NCAA ja nav iepriekš spēlējuši CHL (OHL, QMJHL, WHL) jeb citā "pro" līgā (piemēram, Grundmanis nedrīks). USHL spēlētājiem nemaksā nemaz, nepat tos $50 kurus saņem CHL džeki, tadēļ NCAA neuzskata USHL spēlētājus par profesionāliem.

  +1 [+] [-]

, 2008-01-14 18:51, pirms 17 gadiem
Juris Miņins,

beidzot atradu drafta noteikumus (tiesa gan, 2007. gada): proicehockey.about.com

Players who turn 18 by September 15 and are not older than 20 by December 31 are eligible for selection. In addition, non-North American players over the age of 20 are eligible.

A North American player who is not drafted by the age of 20 is an unrestricted free agent. All non-North Americans must be drafted before being signed, regardless of age. ...

...NHL teams retained the rights to a European player until that player turned 31. Drafted Europeans must now be signed within two years, the same as North Americans, or the team loses the rights to the player.

     [+] [-]

, 2008-01-14 19:54, pirms 17 gadiem
Nja 6 punkti!!! Monstrs!!