Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Metalurgs" iesoļo finālā

Andrejs Siliņš

"Metalurgs" iesoļo finālā
Liepājas metalurgs
Foto: Romualds Vambuts,
eSports.lv

Šovakar "Samsung" premjerlīgā hokejā "Liepājas Metalurga" hokejisti savās mājās ar rezultātu 6:3 pieveica "Latgales" vienību, sērijā triumfējot ar 3:0 un iekļūstot finālā.

Jau neilgi pēc pirmā iemetiena mačā abas komandas paspēja uzspēlēt mazākumā. Vispirms mājinieku rindās Edmunds Kniksts divas minūtes atsēdēja par noteikumu pārkāpumu. Nepaspējuši izmantot visas 120 sekundes vairākumā, arī viesi saņēma noraidījumu. To "metalurgi" nespēja izmantot, taču neilgi pēc tam, kad komandas atkal bija vienādos sastāvos, liepājnieki beidzot izvirzījās vadībā – komandas jaunpienācējs Māris Jass, kā arī Konstantīns Mihailovs rezultatīvi piespēlēja Dmitrijam Kiriļenko, un tas izvirzīja mājiniekus vadībā – 1:0. Pašās pirmās trešdaļas beigās "Metalurgs" rezultāta pārsvaru dubultoja – Lelenas panāca jau 2:0.

Otrās trešdaļas otrajā minūtē Zeltiņš nopelnīja kārtējo noraidījumu viesiem par klupināšanu, un mājinieki to izmantoja. Māris Grāvītis panāca 3:0, bet 12 sekundes vēlāk izcēlās arī Juris Ozols – 4:0. Pēc ceturto vārtu zaudējuma daugavpilieši ņēma pusminūtes pārtraukumu, lai apspriestos, taču tas neko daudz nelīdzēja. Pēc neilga brīža Mamonovs panāca jau 5:0. Vienus vārtus trešdaļas vidū gan "latgalieši" atguva, taču variantu uz atspēlēšanos tā arī viesiem nebija.

Sākoties pēdējai trešdaļai Vabiščevs un Fjodorovs gan "Latgales" hokejistus nedaudz uzmundrināja, gūstot divus vārtus pēc kārtas un panākot 3:5. Tomēr tas lika arī liepājniekiem no jauna saņemties, un piecas minūtes pirms pēdējās sirēnas Grāvītis guva savus otros vārtus – 6:3. Ar šādu rezultātu mačs arī noslēdzās. Sērijā ar 3:0 triumfēja "Liepājas Metalurgs", iekļūstot finālā. Tajā liepājniekiem pretī stāsies "ASK/Ogres" un "Rīga 2000" dueļa uzvarētājs.

Kā pastāstīja "Liepājas Metalurga" menedžeris Mihails Vasiļonoks, tad rezultāts pilnībā attaisnoja spēli laukumā. Pēc trešajiem zaudētājiem vārtiem "Latgales" hokejisti esot nolaiduši rokas. Par iespējamajiem fināla pretiniekiem Vasiļonoks negribēja izpaust, kurš būtu ērtāks pretinieks, jo abas vienības – gan "Rīga 2000", gan "ASK/Ogre" – esot spēcīgi un līdzvērtīgi pretinieki.

"Samsung" premjerlīga hokejā.
Pusfināls. 12. marts.
SK Liepājas Metalurgs – DHK Latgale 6:3 (2:0, 3:1, 1:2)

Vārti: 9:45 Kiriļenko (Mihailovs, Jass) 1:0, 18:58 Lelenas (Smirnpvs, Pliskausks) 2:0, 22:54 Grāvītis (Čirkovs, Borisenko) 3:0, 23:06 Ozols (Feldmanis, Fiļimonovs) 4:0, 27:49 Mamonovs (Feldmanis, Ozols) 5:0, 33:09 Mucha (Bauba,. Kieras) 5:1, 41:48 Vabiščevs (Vodolažskis, Beresņevs) 5:2, 42:04 Fjodorovs (Martjušovs, Vabiščevs) 5:3, 55:08 Grāvītis (Borisenko) 6:3.
Vārtsargi: Terentjevs – Žabotinskis

  +3 [+] [-]

, 2008-03-12 22:28, pirms 17 gadiem
B-50
Var jau būt, ka Tev taisnība, visticamāk tas ir tieši tādēļ, ka neesmu rīdzinieks un man ir svarīgi, lai mums būtu spēcīgs vietējais čempis, jo Ogres komanda, nekad nesavāktu padsmit ļimonus spēlēšanai kaut kur augstāk un Ogrē nekad nebūs tādas halles, kur aizvadīt spēles. Bet tai pat laikā es uzskatu, ka spēcīgs vietējais čempionāts ir krietni svarīgāks par vienu superkomandu, kuras pastāvēšana katru sezonu būs apdraudēta, jo nauda nāks no kreisā Krievijas biznesa.

     [+] [-]

, 2008-03-12 22:31, pirms 17 gadiem
kasagrande, 2008-03-12 22:28

Arī Taisnība.

  +2 [+] [-]

, 2008-03-12 22:32, pirms 17 gadiem
B-50 Superfortress, 2008-03-12 22:19

Šeit galīgi runa par to vai Rīgas komanda vai Ogres vai Ludzas! Man Pofig no kurienes tā komanda būs, ja būs! Kaut no Ipiķiem! Runa ir par to,ka latvju hokējs no tā neko neiegūs!!! Bija jau dažas komandas, kas spēlēja Bal. čempī. Kas no tā iznāca??? Pliks nekas,latvju hokējs no tā absolūti neko neieguva!!!! Es vairāk domāju, ka vajadzētu attīstīt to pašu pašmāju čemp. un piesaistīt naudas un tad jau arī nāks daudz vairāk uzaicinājumu spēlēt gan tādās gan šitādās līgās, un jo vairāk komandu latvijā būs spēcīgas ne tikai latvijā, bet arī starptautiskajā līmenī jo vairāk iegūs gan latju klubi gan viss hokējs latvijā kopumā!!!! Subjektīvās domas!

     [+] [-]

, 2008-03-12 22:32, pirms 17 gadiem
Neceri Rīga 2000nevinēs ja tiks Metalurgu finālā mečītis būs čempions un tā tam ir jabut!!!Metalurgs no Liepājas čempions no Latvijas!!!Mēs esam pretinieku murgs Liepājas Metalurgs!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-03-12 22:34, pirms 17 gadiem
kasagrande, kivi

gluži manas domas.

  -1 [+] [-]

, 2008-03-12 22:35, pirms 17 gadiem
Cik negaidīti

  -1 [+] [-]

, 2008-03-12 22:39, pirms 17 gadiem
Kivi, kasagrande
Es saprotu, ka jūs, tāpat kā es, vēlat tikai visu labāko mūsu hoķim. Punkts. Bet - kā panākt, lai īstenotos labākais variants? Tas ir jautājums, par ko var diskutēt. Var būt kvalitatīvs nacionālais čempionāts un viena laba eksportkomanda, kur iekļūt censtos vietējie labākie čaļi, jo tur maksātu pulka vairāk. Kāpēc ne? Iebildums - nav mums tik daudz hokejistu? Tāpēc ir leģionāri, vietējie lai pierāda, ka ir labāki. Būs nauda, vecāki paši stieps sīkos trenēties. Cita ceļa NAV.

  +2 [+] [-]

, 2008-03-12 22:49, pirms 17 gadiem
purva_velns, 2008-03-12 22:39


Es jau neskau ka tas ir slikti! Bet zinu tikai to ka labi tas toč nav! Vienu gadu,labākajā gadījumā divus gadus paspēlēt KHL, izmest tos pašus sešus ļimonus sezonā un pēc gada vai diviem saprast , ka nekur tālāk tu nēesi ticis kā tajā pašā Samsunglīgā vien esi palicis!!! Vot škrobe būs čaļiem! Un tad brauks uz Īriju sēnes lasīt ko tad!!! Kautkā tā!

  +1 [+] [-]

, 2008-03-12 22:57, pirms 17 gadiem
Runājot par KHL vajadzētu atcerēties,ka HK AKBARS tikai algu fonds ir 35mlj dolāri!Kur LATVIJA tikai algas rod priekš KHL lai daudz maz normāli uzspēlētu?

     [+] [-]

, 2008-03-12 22:59, pirms 17 gadiem
barakuda21, 2008-03-12 22:57


Njāāā! Es jau par to pašu!!!

     [+] [-]

, 2008-03-12 23:03, pirms 17 gadiem
kivi, 2008-03-12 22:49

No kurienes Tu ņem, ka tas ir tāds viena, divu gadu naudas izmešanas pasākums? Ja nauda radīsies, tad to kāds būs iedevis. Un tas kāds nav idiots, lai vienkārši tāpat, uz sitiena, padirstu N-tos milionus. Ir skaidrs, ka nevar neko atgūt viena vai divu gadu laikā. No tā jāsecina, ka vai nu būs labs [ ne viena, divu gadu ] pasākums, vai nu mūs tur nebūs.
Tā nevar būt, ka kāds uzmet teiksim 10$ tādā kā labdarības akcijā. Vēlreiz atkārtošos - ja kāda mūsu komanda iepīsies šajā pasācienā, tad tas ir nopietni.
Un galu galā, nepiekrītu Tev frāzē, ka labi tas toč nav. Man tieši otrādi liekas, ka sliktāk jau nu nebūs - kaut kas ir jādara.

     [+] [-]

, 2008-03-12 23:09, pirms 17 gadiem
barakuda21, 2008-03-12 22:57

Par tām naudām līdzīgu diskusiju lasīju krievu portālā. Nu un tur čaļi kā argumentu ieteica citu piemēru: tam Kazakhstānas klubam ''Baris'' (varbūt kļudos), kurš arī it kā peidalīsies tajā pasākumā, arī algu fonds svārstās kaut kur ap 15M$, bet tajā pašā laikā šamējiem vajadzētu pasvīst, lai apspēlētu k-vai to pašu R2T.
Īsāk sakot, mūsu klubs varētu ar ierobežotiem līdzekļiem pamocīt lielu daļu no tā turnīra dalībniekiem.

  +1 [+] [-]

, 2008-03-12 23:10, pirms 17 gadiem
B-50 Superfortress, 2008-03-12 23:03

Lai jau Tev būtu taisniba!
Bet tomēr gribētos, lai mūsu Lat. čempis būtu pirmajā vietā, nekā viena komanda KHL!

     [+] [-]

, 2008-03-12 23:16, pirms 17 gadiem
Kivi, kasagrande, purva velns. Pluss Jums par sakarīgu sarunu. Gan jau mēs saštukosim, ko ar to Latvijas hokeju darīt.
Līdz citai reizei.

     [+] [-]

, 2008-03-12 23:18, pirms 17 gadiem
Tieši tā, jo es arī turpmāk gribu redzēt labu hoķi Liepāja...

     [+] [-]

, 2008-03-12 23:22, pirms 17 gadiem

  +2 [+] [-]

, 2008-03-12 23:24, pirms 17 gadiem
Diskusija par superklubu, kā jau katru pavasari, uzņem apgriezienus Par to jau diskutēts krustām šķērsām, bet kam taisnība, baigi grūti pateikt. Laikam jau kaut kur pa vidu
Vienmēr esmu uzskatījis, ka Latvijas hokejam ilgtermiņā superkluba izveide neko nedos. Visam pamatā ir jābūt spēcīgam vietējam čempim. Protams, gan ne tikai pieaugušo līmenī, bet arī bērniem un jauniešiem visās vecuma grupās. Katrā ziņā LHF ir ļoooti daudz ko darīt, lai hokejs Latvijā attīstītots pēc kaut kādas programmas, respektīvi, pragmatiski. Un superklubs šo problēmu nerisinās.
Turklāt, izveidojot komandu spēlēšanai KHL, ciestu Samsunglīga. Ne tik daudz tādēļ, ka uz šo komandu aizietu daļa spēlētāju, bet stipri samazinātos iespējas gan līgai, gan klubiem strādāt pie skatītāju un sponsoru piesaistīšanas utt., jo visu uzmanību piesaistītu šis KHL klubs. Tas gan pie nosacījuma, ja šī KHL Rīgas komanda iegūtu popularitāti līdzjutēju vidū. Skaidrs ir tas, ka visam, kas Krievijas un Latvijas presē par šo tēmu parādās, īsti ticēt nevar, bet jau vakar ieliku šādu Fetisova citātu, kas arī ir pārdomu vērts - Фетисов рассказал, что система драфта всё-таки будет внедрена в КХЛ.- Тут нужно понимать, что это будет новый турнир со своим регламентом. Это будет единая система драфта. Вполне возможна ситуация, когда, например, в клубе из Латвии будут играть только российские хоккеисты, которые будут выбраны этой командой.
Tik pat labi, iespējams, komanda KHL un paralēla SPL attīstība var pastāvet un visi būs apmierināti – gan superkluba piekritēji, gan Latvijas čempja attīstības piekritēji, taču stipri šaubos, ka tā varētu notikt.

  -1 [+] [-]

, 2008-03-12 23:45, pirms 17 gadiem
Te gan ir daudz jocīgu komentu! It kā aizmirsuši, ka Rīga un Ogre šosezon katra reizes deviņas dabūja pa pakaļu no LM!

  -2 [+] [-]

, 2008-03-12 23:48, pirms 17 gadiem
LM 125 gadu jubilejas sezonaa dabuus savu chempionu

  +1 [+] [-]

, 2008-03-13 06:52, pirms 17 gadiem
Lipmans: Naumovam es piespēlēju ideju, kura varētu būt saistoša Latvijas un Baltkrievijas hokejam. Lai pēc iesaistīšanās KHL nepazeminātos hokeja līmenis abās valstīs, varētu izveidot kopīgu Baltijas līgu. Nosaukums varētu arī būt savādāks. Tajā spēlētu divpadsmit Baltkrievijas un četri Latvijas klubi. Naumovam jaunā iecere iepatikās

A vot šitais jau izklausās krietni interesantāk. Bet es gribētu, lai no Latvijas tur spēlē 5 klubi (arī LSPA/Rīga), tad visiem mūsu spēcīgākajiem būtu iespēja spēlēt augstākā līmenī un tas tiešām būtu solis uz priekšu, nevis atpakaļ. Jo tā ir - ja labākā līmenī spēlē tikai viens klubs, tad pārējiem iestājas stagnācija, bet, ja visiem ir šāda iespēja, tad tas ir tikai apsveicami.

     [+] [-]

, 2008-03-13 07:26, pirms 17 gadiem
esportā bar parastu basketbola spēli starp diviem Rīgas klubiem ir 211 ( pēc spēles) un 422 ( pirms spēles) komentāri, pat uztaisīta tāda kā tiešraide...
Par hokeju tik daudz komentāru ir vienīgi par izlases spēlēm!
Skumji, bet tā nu tas ir. Kas ieņem labāko vietu arēnā Rīga, tam arī uzrodas tie līdzjutēji.
Jāatzīst, ka basketbolu kruetni ir paspodrinājusi BBL līga.
Izglābt hokeju, nerunājot par tā popularitātes pacelšanu pār basketbolu ( klubu līmenī), var tikai Latvijas klubu (LM, R2T un varbūt Ogres)pievienošanās Baltkrievijas čempionātam (ja mūs pieņems) ir jāizveido stabila mārketinga sistēma, lai nevis atgūtu atpakaļ savus fanus, bet cīnītos par tiem ar besketbola klubiem. Vēl viena laba iespēja, kā atgūt hokeja popularitāti ir tā jaunā KHL kluba ( ar izlases spēlētājiem) izveide, bet viņš spēs pastāvēt tikai tādā gadījumā, ja būs labi sponsori. Šāds klubs tiešām "pārsistu" meistarības ziņā Latvijas basketbola klubus un rūpīgi strādājot pie tā reklāmas, līdzjutēju piesaistes ( te es domāju relatīvi ļoti lētas biļešu cenas, kuras ar laiku gan varēs nedaudz palielināt), iespējas ērti iegādāties biļetes, un galvenais, jārada iespaids, ka "Dinamo" ir atgriezies, jo šis sauklis vairāk piesaistītu tos "aizmirstos" Rīgas "Dinamo" fanus.

     [+] [-]

, 2008-03-13 07:27, pirms 17 gadiem
Četri-respektīvi LM, R2000, Ogre un? Latgale?Latgales vietā vajag LSPA! Vai arī, kā jau kasagrande teica-tad vajag visus piecus..

  +2 [+] [-]

, 2008-03-13 08:27, pirms 17 gadiem
jjjaaa

  +2 [+] [-]

, 2008-03-13 09:40, pirms 17 gadiem
renny
tur jau tā lieta, ka vienu atstāt aiz borta ir stulbi, it sevišķi, ja tas piektais ir spēkos faktiski vienāds ar ceturto. Cita lieta, vai visi klubi varēs finansiāli atļauties spēlēšanu kaut kādā Baltijas līgā. Bez tam - mums vairs nevajadzētu ņemt Elektrēnus savā bariņā, bet igauņi šajā līgā (ja viņiem to piedāvā) paši varētu nākt ar savu komandu, kas viņiem būtu krietni interesantāk, nekā SPL.

     [+] [-]

, 2008-03-13 09:42, pirms 17 gadiem
kasagrande
pilnīgi piekrītu, ka tas būtu daudz interesantāk.Galu galā kāda līdzjutējam var būt interese skatīties pa 7,8 reizēm uz vienu un to pasu pretinieku, sevišķi ja rezultāts ir prognozējams, vienkārši piegriežas...

     [+] [-]

, 2008-03-13 09:55, pirms 17 gadiem
zaudetajs,
bet tas būtu risinājums tikai tad, ja visi mūsējie tur spēlē, jo reāli tas būtu nopietns zaudējums, ja LSPA tur netiktu.

     [+] [-]

, 2008-03-13 10:00, pirms 17 gadiem
kasagrande
jā, bet vai LSPA varētu to līmeni pavilkt?

     [+] [-]

, 2008-03-13 10:04, pirms 17 gadiem
KHL realizēšanā nozīmīgas būs turpmākās pāris nedēļas. Lipmans gan teic, ka galīgā atbilde līgas vadītājiem esot jādod līdz 5.aprīlim.

Vēl nedaudz pacietības un viss būs skaidrs.

  -3 [+] [-]

, 2008-03-13 11:22, pirms 17 gadiem
Renny, 2008-03-13 07:27
Četri-respektīvi LM, R2000, Ogre un? Latgale?Latgales vietā vajag LSPA! Vai arī, kā jau kasagrande teica-tad vajag visus piecus..

Interesants tev domu gājiens. Latgale gan šogad, gan aizpērn ir bijusi stiprāka par LSPA, pērn gan zaudēja, bet arī abas spēles ar minimālu vārtu pārsvaru. Daugavpils pašlaik ir vienīgā jauno hokejistu kalve Latgales pusē. Pamanīji, ka pēdējās spēlēs ar LM vietējie audzēkņi sastāvā bija vairāk nekā Liepājas vietējie. Tā, ka tava vēlme neredzēt Latgali iespējamajā Baltijas līgā liecina vai nu par nevēlēšanos redzēt Latvijā izaugam aizvien vairāk jauno hokejistu vai arī tu vienkārši baidies no konkurences Liepājai? Abos gadījumos nožēlojami!

     [+] [-]

, 2008-03-13 11:41, pirms 17 gadiem
BLR/LAT 12+4 variants jau būtu pavisam labs. Ja tas izdotos, tad bez tās Krievijas līgas varētu arī iztikt. Būsim reāli, tās 4 komandas varētu būt R2000, LM, ASK un Latgale. LSPA nepavilktu tādu turnīru, bez tam viņiem jau galvenais uzdevums ir gatavot spēlētājus U20 izlasei, attiecīgi arī spēļu kalendārs tam ir jāpakārto, un diez vai baltkrievi būtu ar mieru to darīt.

     [+] [-]

, 2008-03-13 12:38, pirms 17 gadiem
Atkal sāk kasīties - LHF Disciplinārā komiteja sodīs ASK/Ogre galveno treneri par izteikumiem pēc otrās pusfināla spēles



Tuvākajā LHF Disciplinārās komitejas sēdē tiks izskatīts jautājums par HK ASK/Ogre galvenā trenera Zdeneka Vojtas sodīšanu, sakarā ar viņa izteikumiem pēcspēles preses konferencē pēc Samsung premjerlīgas 2008. gada 11. marta spēles Siemens ledus hallē starp Rīga 2000 un ASK/Ogre (2:0) attiecībā uz tiesnešu darbību laukumā, kā arī HK Rīga 2000 vadību.
Ņemot vērā HK Rīga 2000 un HK ASK/Ogre savstarpējās saspīlētās attiecības, kā arī komandu pārstāvju izteikumiem publiskajā telpā, LHF ir nosūtījusi abiem klubiem brīdinājuma vēstules, kā arī uzkacinājusi to vadību uz tikšanos, lai pārrunātu radušos situāciju un nepieļautu tās saasināšanos nākotnē.

     [+] [-]

, 2008-03-13 12:39, pirms 17 gadiem
zzk

Pie rasklada ka atkal esam draugi ar baltkrieviem var arī u20 turnīru organizēt kopā vai arī paralēlu otro komandu mačus, tipa 1. līgu - tur lai jaunie ņemas un cenšas tikt pirmajā komandā

     [+] [-]

, 2008-03-13 13:28, pirms 17 gadiem
huy
Baltkrieviem jau ir tāda līga, kur spēlē lielo komandu otrie sastāvi. Tajā droši vien LSPA varētu spēlēt. Es zinu, ka daudziem nepatiks tas, ko es tagad teikšu, bet - ja tā reāli skatās, LSPA jau arī ir tāds kā R2000 fārmklubs. To parāda gan Cibuļska un Apeļa iesaistīšana "lielās" komadas sastāvā uz Kontinentālo kausu, gan arī tas, ka šajā sezonā R2000 sastāvā spēlē daudzi pagājušās sezonas "Rīga 20" spēlētāji (Meija, Želubovskis, Brakšs, Kokļins, Griškēvičs). Un arī finansējums abām komandām nāk no vienas "kabatas" - Rīgas domes.

     [+] [-]

, 2008-03-13 13:52, pirms 17 gadiem
Magic
Es rakstīju, ka nevēlos viņus tur redzēt?!?! Es teicu, ka, ja ņem četras, tad labāk LSPA! Nekur neminēju, ka nevēlētos redzēt Latgali! Gluži pretēji-ja paņemtu visas piecas, tas būtu ideāli. Ne par kādiem LM konkurentiem šobrīd pat runa neiet, un, ja par to, tad pat būtu interesantāk, ja būtu šie konkurenti, nevis iet uz spēlēm, ja iznākums 90% gadījumu ir zināms! LSPA visa komanda sastāv no jauniem spēlētājiem, mūsu jaunajiem spēlētājiem, tāpēc arī, domājot uz priekšu, labprātāk redzētu šai līgā LSPA!

     [+] [-]

, 2008-03-13 16:29, pirms 17 gadiem
zzk

Zinu ka ir, tapēc jau rakstīju, tā saucās Augstākā līga, tipa otrā stiprākā aiz Ekstralīgas, lai gan būtībā jau tas ir dublieru turnīrs