Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Daugaviņam vārti un piespēle pret Karsuma "Admirals"

Jānis Celmiņš

Daugaviņam vārti un piespēle pret Karsuma "Admirals"
Kaspars Daugaviņš
Foto: Viesturs Zariņš

Vieni vārti, viena rezultatīvas piespēle un uzvara – tāds ir Latvijas hokejista Kaspara Daugaviņa (Binghemptonas "Senators") guvums aizvadītās nakts Amerikas Hokeja līgas (AHL) spēlē pret cita latvieša Mārtiņa Karsuma pārstāvēto Norfolkas "Admirals".

Aizvadītajā naktī AHL tika izspēlētas divas spēles. Vienā no tām savā starpā tikās divas latviešu pārstāvētās komandas. Labāk veicās Kaspara Daugaviņa Binghemptonas "Senators", kuri ar 5:3 pārspēja Mārtiņa Karsuma pārstāvēto Norfolkas "Admirals".

Arī individuāli labāku spēli aizvadīja Daugaviņš, kurš guva savas komandas otros vārtus, palīdzot tai atgūt neizšķirtu (2:2), bet mirkli vēlāk asistēja partnerim komandas trešo vārtu guvumā. Kopumā Daugaviņš izdarīja trīs metienus pa pretinieku vārtiem, spēli noslēdzot ar neitrālu lietderības koeficientu (0).

Mārtiņš Karsums pa pretinieku vārtiem metot divas reizes, rezultativitātes punktus nenopelnīja. Karsumam arī negatīvs lietderības koeficients (-1).

Izmantotie resursi:
theahl.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +45 [+] [-]

, 2009-11-11 07:28, pirms 15 gadiem
Žēl Mārtiņa, neizskatās, ka viņš ar baigo degsmi pa AHL ņemtos. Varbūt tiešām nopietnāk jāpadomā pa KHL, jo progress uz NHL pusi galīgi nav manāms
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-11-11 07:30, pirms 15 gadiem
Malacis Kaspars
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-11 07:34, pirms 15 gadiem
Malacis Daugaviņš. Žēl ka Mārtiņš bez punktiem. Bet gat jau arī Mārtiņš atzīmēsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2009-11-11 07:45, pirms 15 gadiem
Ja,Karsuma jaunskungs nevelk arī AHL,ko viņš darīs KHL?No otras puses, tam visam ir kaut kādi iemesli,jo spēlēt labi Mārtiņš prot.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-11 08:02, pirms 15 gadiem
Malacis Kaspars, sen nebija dzirdēts par viņu.

  -4 [+] [-]

, 2009-11-11 08:19, pirms 15 gadiem
Ja spēlē divi latviešu pārstāvēti klubi, tad nav brīnums, ka vienam uzvara, bet otram zaudējums. Daugaviņu domājams drīz redzēsim Otavas lielajā komandā. Karsumam vajadzīga tikai noskaņošanās un veiksme pāris spēlēs un viss būs kārtībā.

     [+] [-]

, 2009-11-11 08:20, pirms 15 gadiem
Novēlu tā arī turpināt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-11 08:23, pirms 15 gadiem
Nebūtu slikti ja mārtiņš ar to pašu atbildētu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-11 08:40, pirms 15 gadiem
Karsums jau tāpat pa blatu tiks uz olimpiādi, bet Daugaviņam sevi jāpierāda.

Raičam ja grib uz olimpiādi tad spēles laikā jāmet iekšā ripas nevis jātaisa sūdi, jāpelna punkti,, savādāk cerību nekādu!

     [+] [-]

, 2009-11-11 09:00, pirms 15 gadiem
gan jau veel uzspiidees pa iistam.. un AHL buut produktiivam vina vecumaa ir tikai par labu vina naakotnei.. domaaju ka dinamo par vinu izraada pietiekami lielu intresi, jo no tiem jaunajiem kas jau ir dinamo diezvai viniem ir tik liela pieredze attieciigi vecumam ar Daugavinu
Slēpts komentārs: Piranja

     [+] [-]

, 2009-11-11 09:16, pirms 15 gadiem
oho, beidzot patiikamas zinjas no daugavinja, taa turpinaat

  +3 [+] [-]

, 2009-11-11 09:19, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Ja,Karsuma jaunskungs nevelk arī AHL,ko viņš darīs KHL?No otras puses, tam visam ir kaut kādi iemesli,jo spēlēt labi Mārtiņš prot.
Pilniigi piekriitu.. un AHL vinsh velk paskaties kaa vinsh Providensaa kapaaja pat uz AHL All Star game paneema.. Shobrid tieshaam uz NHL Kuldam un Baartulim ir 3 reiz lielaaki shansi tikt + Baartulis jau izsaukts otro reizi varbuut Karsiks jau veic paarunas ar kaadu klubu un ipashi vairs necenshas tieshaam nezinu

     [+] [-]

, 2009-11-11 09:21, pirms 15 gadiem
nu daugavins pamazam sak ieskrieties,talants vina sez ieksa liels un vins nekur nepazudis...

divi speletaji ar ko latvija saista lielas ceribas tuvakaja nakotne,lai veicas abiem..
Slēpts komentārs: gii1981

  +5 [+] [-]

, 2009-11-11 09:44, pirms 15 gadiem
nu Karsums moška kā Sprukts ap 27 gadiem sapratīs ka NHL tomēr netiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-11 09:51, pirms 15 gadiem
offspring rakstīja: nu Karsums moška kā Sprukts ap 27 gadiem sapratīs ka NHL tomēr netiks
Bet mazgadīgie Sporta centra "speciālisti" nekad to nesapratīs!LOL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: gii1981
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-11-11 10:52, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Ko lecies tirliņ??? Pats esmu pietiekami daudz sportojis un arī bijis Latvijas izlasē. Ja gribi redzēt bezsmadzeņu idiotu, tad paskaties spogulī ... regulētājs atradies Pašmāju "speciālisti" noteikti labāk zin par Karsuma izredzēm nekā NHL un AHL treneri vai ne? Un pašmāju "speciālisti" un tu zini Karsuma attieksmi treniņos un spēlēs un izredzes labāk nekā pat Karsums...Pastāsti, tad kapēc Tampabeja bija tādi idioti, ka vispār noslēdza līgumu ar Karsumu, laikam ar tevi nebija pakonsultējušies, savādāk nebūtu tā darījuši.
Oho-malacis-spēcīgi argumenti!!! Esi bijis LV izlasē-ko tu tur darīji-garderobes tīrīji??? Man ir pie vienas vietas,kur tu losi esi bijis!!! Nolaidies uz zemes puikiņ-padomā kaut vienreiz dzīvē loģiski un izdari secinājumus!!! Karsums ir labs hokejists,attieksme ir OK,bet ne tik labs priekš NHL!!! Būtu viņš,kā Tu saki tik labs,tad kāpēc viņš nespēlē NHL??? Treneri taupa viņu??? Dēļ mazā auguma viņam pat ir grūti konkurēt ar mazāk tehniskākiem spēlētājiem par vietu sastāvā!!! Tur labu spēlētāju netrūkst,kuriem ir ātrums,tehnika un augums-un uz viņu fona Karsums tur nekādi nevar izcelties,ja nu vienīgi ar attieksmi un cīņassparu,kuru viņam nu noteikti netrūkst!!! Lai cik žel nebūtu,bet tāda ir realitāte...

  -1 [+] [-]

, 2009-11-11 10:59, pirms 15 gadiem
Ar lielāko prieku apēdīšu vectēva salmu cepuri,ja Karsums tiks un būs stabils NHL spēlētājs-nevis rezervistu rezervists!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-11-11 11:19, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Tu palasi, ko pats rakstīji savā pirmajā komentā:
"...AHL viņam vajadzēja ledu grauzt,lai tik no "Augšas" kāds vispār uz viņu paskatītos! Bet,ko mēs redzam??? Neko!!! Izskatās,ka džekam ir plinte krūmos! Un runājot par KHL-ar šādu attieksmi un rezultātiem jau vairāk-tikt labā komandā būs nereāli!!! Ja nu vienīgi R Dinamo vai Značoks kādu interesi,zinot viņu,izrādīs..."
Tagad atkal izrādās ka Karsumam ir gan attieksme, gan cīņas spars. Es nekur neapgalvoju, ka Karsums ir neatzītais NHL superstārs, es tikai aizrādīju tev par to, ka ne tev spriest par Karsuma attieksmi un cīņassparu, izlasot kārtējo ziņu, ka Karsums nav iemetis golu kādā spēlē...
Bet ja tev salmi galvā puikiņ, tad tur neko nevar padarīt...
ha,ha-gaidīju,kad būs šitāds koments! Vai es uzsvaru liku uz attieksmi vai rezultātiem tomēr,ko??? Rezultātu NAV-statistika ir vairāk ka bēdīga priekš uzbrucēja! Ar tādu statistiku viņam KHL nav ko darīt!Tur bija tā galvenā doma!!! Ir skaidrs?! Viņš jau sen ir pierādījis,ka ar attieksmi un cīņassparu viņam ir ok-bet vai ar to pietiks???? viela pārdomām! P.S. un iztiksim bez aizvainojumiem!

     [+] [-]

, 2009-11-11 11:23, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Ko lecies tirliņ??? Pats esmu pietiekami daudz sportojis un arī bijis Latvijas izlasē. Ja gribi redzēt bezsmadzeņu idiotu, tad paskaties spogulī ... regulētājs atradies Pašmāju "speciālisti" noteikti labāk zin par Karsuma izredzēm nekā NHL un AHL treneri vai ne? Un pašmāju "speciālisti" un tu zini Karsuma attieksmi treniņos un spēlēs un izredzes labāk nekā pat Karsums...Pastāsti, tad kapēc Tampabeja bija tādi idioti, ka vispār noslēdza līgumu ar Karsumu, laikam ar tevi nebija pakonsultējušies, savādāk nebūtu tā darījuši.
ha-ha...bijis izlase...sava pagasta izlasē....ar tadiem tekstiem....plastmasa alus dzeraja viedokli...LV izlase...!!! ne nu psģets...viss ar tevi ir skaidrs...tavi seklie komenti un to stils...nē ha-ha...kaut kas jautrs sai dienā...ari niks ''norada'' ka esi bijis izlasē....
ukru pagasta izlase mēslu tačkas stumšanā...

  -1 [+] [-]

, 2009-11-11 11:24, pirms 15 gadiem
dzeks kas bijis butu izlase nekad nelielitos ar to...
ja es butu spelejis izlase es nesleptos aiz citiem nikiem...bet es pats... bet tu ..? āksts izlases..

     [+] [-]

, 2009-11-11 11:26, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Tu palasi, ko pats rakstīji savā pirmajā komentā:
"...AHL viņam vajadzēja ledu grauzt,lai tik no "Augšas" kāds vispār uz viņu paskatītos! Bet,ko mēs redzam??? Neko!!! Izskatās,ka džekam ir plinte krūmos! Un runājot par KHL-ar šādu attieksmi un rezultātiem jau vairāk-tikt labā komandā būs nereāli!!! Ja nu vienīgi R Dinamo vai Značoks kādu interesi,zinot viņu,izrādīs..."
Tagad atkal izrādās ka Karsumam ir gan attieksme, gan cīņas spars. Es nekur neapgalvoju, ka Karsums ir neatzītais NHL superstārs, es tikai aizrādīju tev par to, ka ne tev spriest par Karsuma attieksmi un cīņassparu, izlasot kārtējo ziņu, ka Karsums nav iemetis golu kādā spēlē...
Bet ja tev salmi galvā puikiņ, tad tur neko nevar padarīt...
Paskatijos pirmās 10-15 minūtes, šajā spēlē. Domāju redzēšu Karsums vs Daugaviņš. Daugaviņu vispār nevarēja manīt, Senators gandrīz visu laiku spēlēja 1. maiņa, Admirals tāpat. Karsums bija manāms, cīnijās, kapāja stūros kā arī gāja uz vārtiem.
Bet tas hokejs, kāds tur tiek spēlēts.. Visu laiku kautkādi izcili tizli, individuāli neveiksmīgi izgājieni, nepārdomātas piespēles. Tākā vistas ar nocirstām galvām slido. Tā nu nospriedu, ka Daugaviņš nespēlē un pārslēdzos uz NHL.
Rezumē. Ne par visu var spriest pēc statiem. Izņemot Arnasonu
Ļoti reti skatijos AHL, bet tagad kad programmā KHL un NHL, reti pretīgs hokejs. Admirals un Binghamptona ir savā ziņā bedre, no kuras grūti tikt ārā. AHL, manuprāt, ir 3 normālas komandas Manitoba, Heršija un Providensa.

Esmu runājis
Slēpts komentārs: cesinieks7
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-11 11:57, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: OK, bet palasi ko raksta Fedorov91:
"..Admirals tāpat. Karsums bija manāms, cīnijās, kapāja stūros kā arī gāja uz vārtiem.
Bet tas hokejs, kāds tur tiek spēlēts.. Visu laiku kautkādi izcili tizli, individuāli neveiksmīgi izgājieni, nepārdomātas piespēles. Tākā vistas ar nocirstām galvām slido..."
Es gribēju teikt, ka tu vari sisties uz visiem 100%, bet tu esi atkarigs arī no saviem maiņas biedriem un ja katrs tur individuāļi mēģina iegūt kaut kādu statistiku, tad arī punktus sakrāt ir diezgan bezcerīgi...
Tur es Tev piekrītu,un Fedorov91 ir pilnīga taisnība par to spēles stilu kopumā!!! AHL ir cerību un statistikas vācēju līga!
Jautājums ir tāds-vai Karsums tagad ir pareizajā vietā??? Karsuma statistika 11 spēlēs ir 1 gols un 2 piespēles!!! Kur viņš ar šito statu grib tikt??? NHL??? Mans viedoklis ir tāds,ka sen jau vajadzēja mest visas ambīcijas un naivās cerības pie malas,un meklēt karjeras turpinājumu citur-proti-KHL!!! tas NHL ir nežēlīgs-salauzīs vēl mūsu LV bāleliņu....!!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-11 12:01, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Nabadziņš, kad prātiņu dalīja, tad laikam tu nebiji mājās... Un vispār, ko tu lien mūsu diskusijā, labāk paņem savu 2l cēsu alus plastmaseni un turpini stumt savas mēslu ķerras, marš pie darba!!
nesaprotu sito piesiesanos citiem,kada jega tev vinu pazemot??

kada vaina 2l cesu alinam?? vai tad cukas nav jatira?? vinam jadzivo sudos vai??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-11 12:15, pirms 15 gadiem
gii1981 rakstīja: Tur es Tev piekrītu,un Fedorov91 ir pilnīga taisnība par to spēles stilu kopumā!!! AHL ir cerību un statistikas vācēju līga!
Jautājums ir tāds-vai Karsums tagad ir pareizajā vietā??? Karsuma statistika 11 spēlēs ir 1 gols un 2 piespēles!!! Kur viņš ar šito statu grib tikt??? NHL??? Mans viedoklis ir tāds,ka sen jau vajadzēja mest visas ambīcijas un naivās cerības pie malas,un meklēt karjeras turpinājumu citur-proti-KHL!!! tas NHL ir nežēlīgs-salauzīs vēl mūsu LV bāleliņu....!!!!
a kāpēc tieši KHL un ne citur Eiropā?

     [+] [-]

, 2009-11-11 12:23, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Nu re kā mēs beigās nonākam pie normālas sarunas. Vēl jau jau džekam 23 gadi, kādus 2-3 gadus vēl var pamēģināt sisties par NHL, pēc tam, ja nesanāk, mierīgu sirdi, ka mēģinājis ir, bet nesanāca, var doties uz Eiropu. Savādāk, atkačās tagad un pēc tam visu mūžu mociesīsies ar domām, ka kaut ko nav izdarījis...
Protams,ka vajaga mēģināt,bet cik ilgi?! Kā saka-koks ar diviem galiem! Ja,godīgi,tad ir žēl noskatīties kā čalis tur mocās un netiek novērtēts! Ja salīdzina iepriekšējās sezonas,tad nu šī ir vnk drausmīgi sākusies un tā arī turpinās...! Varbūt tiešām šis jau pats vairs īsti necer??? Derētu tagad skaidrībai kāda intervija ar viņu!!!

     [+] [-]

, 2009-11-11 12:28, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: a kāpēc tieši KHL un ne citur Eiropā?
Domāju,ka nav nevienam šaubu par KHL līmeni Eiropā?! Un protams,ka labprāt redzētu viņu R Dinamo! Domāju,ka šeit viņš varētu ļoti labi parādīt savu potenciālu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 12:36, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: pēc ārnesona nolīgšanas DR diez vai vairs ir nauda mārtiņa algai (kādā portālā rakstīts, ka šī nauda tika taupīta karsumam), bet arī hk mvd vairs var nebūt tādu līdzekļu, jo šamais noteikti gribētu khl saņemt vismaz tos pašus (ja ne vairāk) 550 000 $. varbūt, ka zemākas eiropas līgas mārtiņu nesaista, bet ļoti iespējams, ka šams cer uz aizmainīšanu uz citu nhl klubu.
"nacionālā sporta portāla" autori ir pārāk slinki, lai šajā jautājumā nointervētu pašu mārtiņu...
KHL tāds uzbrucējs kurš negūst vārtus nebūs vajadzīgs nevienai komandai arī RD tādu ir vairumā. Par NHL un AHL var aizmirst vismaz tik ilgi kamēr nebūs rezultatīvs.

     [+] [-]

, 2009-11-11 12:45, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: KARSUMS:
* 2006: QMJHL Guy Lafleur Trophy (Playoff Most Valuable Player)
* 2009 Played in AHL All-Star Game (2 goals and 3 assists)
During 2005-06 season, which is his most successful season so far, Karsums scored 65 points (34 goals, 31 assists) and helped his Moncton Wildcats to win Jean Rougeau Trophy and President's Cup.
He also received Guy Lafleur Trophy as playoff most valuable player, scoring 27 points (16 goals, 11 assists) in 22 games and was the first European born player to do so.
pec ta visa vinam paredzeja spozu karjieru nhl,bet kkas laikam aizgaja greizi..jacer ka calis tiks sev pari un sasparosies,lai tiecas uz savu sapni spelesanu nhl,tas pats atiecinasms uz daugavinu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-11 13:07, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: varbūt karsums, tāpat kā arnesons, negrib spēlēt ahl, un gaida, kad aģents sarunās klubu eiropā. tas, ka viņam maz punktu šīs sezonas sākumā, nenoteiks vai kāds klubs viņu paņems, jo tomēr skatās uz ierakstiem pēdējās sezonās nhl un ahl statos.
domāju, ka viņš pašlaik nerāda visu, ko prot.
Domāju,ka Karsums ir nedaudz vīlies komandā kas atstāj iespaidu uz spēli,bet bez punktiem Karsumam labāku klubu būs grūti piemeklēt manuprāt.

     [+] [-]

, 2009-11-11 13:18, pirms 15 gadiem
Varbūt Cipulis Karsikam kripatinju laasta buus aizdevis...
Bet, ja nopietni, tad ceru, ka abiem taa padariishana aizies...

     [+] [-]

, 2009-11-11 13:19, pirms 15 gadiem
Tajos sen senajos laikos, kad viņš spēlēja Latvijas U-18 (laikam), kad smēķēja cigāru uz laukuma - viņa spēlē nebija nekas tāds pārsteidzošs, toreiz vēl ar draugiem nodomājam, ko tie komentētāji tā viņu var slavēt.. ok, viduvējība viņš nebija, bija labāks, bet nu ka vienkārši wow - Daugaviņš.. tāda sajūta ar nebija, bet komentētāji cēla debesīs, viens no perspektīvākajiem LV topošajiem spēlētājiem utml... Cilvēki, līdzjutēji pierada pie šādas analīzes un gaidīja attiecigu rezultātu arī viņpus Eiropas... Cerams, ka viņš attaisnos uz sevi liktās cerības, labāk vēlāk, nekā nekad...
Bet.. kaut kas jau nav. kaut kas pietrūkst līdz galam..

     [+] [-]

, 2009-11-11 13:19, pirms 15 gadiem
gii1981 rakstīja: Domāju,ka nav nevienam šaubu par KHL līmeni Eiropā?! Un protams,ka labprāt redzētu viņu R Dinamo! Domāju,ka šeit viņš varētu ļoti labi parādīt savu potenciālu!
gribi teikt, ka jebkura KHL komanda ir stiprāka par SEL, NLA, SM-Liiga vai Čehijas Ekstra līgas komandu? pat Vitjaz vai Avtomobiļist?

     [+] [-]

, 2009-11-11 13:23, pirms 15 gadiem
Dzo Lee rakstīja: Tajos sen senajos laikos, kad viņš spēlēja Latvijas U-18 (laikam), kad smēķēja cigāru uz laukuma - viņa spēlē nebija nekas tāds pārsteidzošs, toreiz vēl ar draugiem nodomājam, ko tie komentētāji tā viņu var slavēt.. ok, viduvējība viņš nebija, bija labāks, bet nu ka vienkārši wow - Daugaviņš.. tāda sajūta ar nebija, bet komentētāji cēla debesīs, viens no perspektīvākajiem LV topošajiem spēlētājiem utml... Cilvēki, līdzjutēji pierada pie šādas analīzes un gaidīja attiecigu rezultātu arī viņpus Eiropas... Cerams, ka viņš attaisnos uz sevi liktās cerības, labāk vēlāk, nekā nekad...
cigāri bija ne tik senos laikos - pirms 2 gadiem, U20 1. divīzijas PČ Rīgā.
Toreiz maiņa Daugaviņš - A.Džeriņš - A.Ozoliņš tiešām dominēja laukumā (OK, A.Ozoliņš drusku krita laukā no maiņas - varēja redzēt, ka pārējie 2 ir tomēr līmeni augstāki) - un pelnīti bija izlase triecienmaiņa. Paradoksāli, bet Kulda toreiz atstāja diezgan viduvēju iespaidu - no aizsargiem par viņu labāki noteikti bija Cibuļskis un Iļiško.

     [+] [-]

, 2009-11-11 13:29, pirms 15 gadiem
Ooo...Kaspars beidzot tā normāli liek par sevi manīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-11 13:38, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: gribi teikt, ka jebkura KHL komanda ir stiprāka par SEL, NLA, SM-Liiga vai Čehijas Ekstra līgas komandu? pat Vitjaz vai Avtomobiļist?
Es runāju par kopējo līmeni! Nenoliedzami tagad Krievijā spēlē labāko hokeju Eiropā-un ceru,ka tā arī tas būs uz priekšdienām!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-11 14:22, pirms 15 gadiem
gii1981 rakstīja: Nav jēgas ar tādiem bezsmadzeņu idiotiem,kā Tu,pat par kaut ko diskutēt!!! Speciālisti atradušies! Tu kaut reizi tizleni sportojis pats esi??? Es izdaru secinājumus redzot visu notiekošo,un stulbi nefanoju par potencionālajiem NHL spēlētājiem,kuriem līdz NHL kā cūkai līdz aviācijai!!! P.S. paklausies arī kādreiz,ko kaut mūsu pāšmāju speciālisti objektīvi runā par Karsuma izredzēm!!! Un paregulē leksiku-citādi ieregulēs Tev viņu kādreiz kāds mazliet savādāk un tā stingrāk!!!
par taisnibu visi apstresojas(tirl..š)
tadjau tikpat labi tu vari no kaiminju vasjas dzirdeet, ka bruno petersons tiks draftets nakosgad! Piekritu chalim, kas teica, ka mees neko nevaram spriest par to, kurš ir tiesiigs but NHL un kurš nav, jo 95% gadijumu, ja Kads no musejiem tiks, tad ta bus veiksmes speele! t.i. ja kaadu savainos...

     [+] [-]

, 2009-11-11 14:25, pirms 15 gadiem
Daugaviņš - malacis, bet Karsums, kaut gan punktus neguva, tāpat - ZVĒRS!

     [+] [-]

, 2009-11-11 14:34, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Paradoksāli, bet Kulda toreiz atstāja diezgan viduvēju iespaidu - no aizsargiem par viņu labāki noteikti bija Cibuļskis un Iļiško.
Tieši tā, es vēl toreiz padomāju ka Kulda ir stipri pārvētēts, jo tad par viņu visās malās runāja kā nākamo zvaigzni tāpat kā par Daugaviņu, neatceros vai pirms tam viņš nebija spēlējis vai trauma bijusi, bet tajā čempī viņš labi neizskatijās.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-11 14:49, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: dzeks kas bijis butu izlase nekad nelielitos ar to...
ja es butu spelejis izlase es nesleptos aiz citiem nikiem...bet es pats... bet tu ..? āksts izlases..
kaapeec lai dzheks - Bano tikai mīkstie!, kas tik tieshaam ir bijis Latvijas izlasee, veel vairaak - savulaik speeciigaakais Latvijaa savaa sportaa, nevareetu ar to lepoties (nevis lieliities)? manupraat, vinjam ir visas tiesiibas ar to lepoties. taa ir lieta, ar kuru var un ir jaalepojas!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-11 15:37, pirms 15 gadiem
ecb rakstīja: tu stieni ar vinju esi runaajis uz zini ka degsme nav.varbuut vinjs tur cinaas ar 110 procentiem, vnk dzekam veel nesanaak.
Tas nav iespējams, ja viņš tur cīnītos ar 110 procentu degsmi kā tu saki, tad `būtu arī rezultāti, ik pa laikam kaut vai, visi zin ko Karsums var un kā spēleja pagāšgad, ja vēl sezonas pašā sākumā varēja slikto spēli uz sportisko pusi uzgrūst, tad tagad skaidri ir redzams, ka vienkārši vairs nav motivācijas sisties pa AHL, UN VĒL PIE TAM PA VĀJU KLUBU!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-11 17:19, pirms 15 gadiem
Zvaigznes ne zvaigznes... Daugava veel AHL sevi nav pieradijis, esmu parliecinaats ka vinjam tas palenaam izdosies. Karsums jau ir pavisam cita lieta, ja butu Kings sisteemaa sen jau speletu regulari NHL. Diemzel Bostonaa pie varda vispar netika, gan jau ka ne tikai konkurences arii pasha vainas deelj - par to mees varam tikai mineet. Tagad vinjsh ir Tampaa kas ir menedzamenta zinjaa noteikti sliktakais klubs NHL., logiski vinjam janak uz KHL jo ko ta AHL vinjsh veel var sasniegt? Neko. Un te cilveki spriezh peec kaa? Kursh ir redzejis Daugavu un Karsumu speles, velams kadas 20-30 no AHL (Daugavam laikam nav tik daudz vinu veel, bet doma nemainaas)? Gan jau ka neviens...

     [+] [-]

, 2009-11-11 18:51, pirms 15 gadiem
karsums būtu ļoti labs,priekš dinamo juniors,bet citādi nekā....

     [+] [-]

, 2009-11-11 18:57, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Ja,Karsuma jaunskungs nevelk arī AHL,ko viņš darīs KHL?No otras puses, tam visam ir kaut kādi iemesli,jo spēlēt labi Mārtiņš prot.
ej skaties pagalma futbolu un gudri neizrunājies.

     [+] [-]

, 2009-11-11 20:07, pirms 15 gadiem
Labais!