Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Metalurgs" spēcīgākajā virknējumā cerēs uzvarēt arī Daugavpilī

Nauris Mackevičs
Nauris Mackevičs

"Metalurgs" spēcīgākajā virknējumā cerēs uzvarēt arī Daugavpilī
Liepājnieki pret "Latgali" būs izteikti favorīti
Foto: Aigars Prūsis

Šodien Latvijas atklātajā hokeja čempionātā tiks aizvadītas trešās pusfinālu sēriju spēles. Kā pirmā vietu finālā var nodrošināt "Ozolnieki/Monarch", bet pārī starp "Liepājas Metalurgu" un Daugavpils "Latgali" rezultāts sērijā ir 1:1. Šīs cīņas tiešraide portālā Sportacentrs.com. Abu spēļu sākums plkst. 19:00.

Pārī starp "Ozolniekiem" un "SMS Credit" rezultāts sērijā kļuvis 2:0 par labu regulārā turnīra uzvarētājiem. Inbox ledus hallē "Ozolniekiem" gan viegli neklājās. Pirmajā mačā monarhiem pamatīgas problēmas radās jau pirmajā trešdaļā - 1:3. Vēl pirms pēdējā perioda kreditoriem saglabājās divu vārtu pārsvars (5:3), taču noturēt uzvaru nebija pa spēkam. Pamatlaiks noslēdzās ar 5:5, bet jau pirmajā pagarinājuma minūtē Viktors Lobačovs izrāva uzvaru "Ozolniekiem".

Otrā spēle iesākās ar Lobačova un kompānijas izrāvienu 2:0, bet mača gaitā vadība atkal pārgāja "SMS" pusē - 3:2. Ievērojot tradīciju, iekrātais pārsvars netika noturēts, un beigās zaudējums ar 3:6. "Ozolniekiem" pirmajās spēlēs pa diviem vārtiem guvuši Viktors Lobačovs, Mārcis Zembergs un Vitālijs Gončaruks. "SMS Credit" vienībā ar to pašu atbildējuši Vladislavs Vodolažskis un Jurijs Kļujevskis. Trešais un, ja būs nepieciešams, ceturtais mačs tiks aizvadīts Ozo ledus hallē.

Ja pirmajā pārī nav zināms, vai mačs norisināsies arī sestdien, duelī starp "Liepājas Metalurgs 2" un "Latgali" pilnīgi noteikti būs nepieciešamas vēl vismaz divas spēles. Pirmajā spēlē Liepājā, kurā uz ledus patiešām devās kurzemnieku otrais sastāvs, ar 4:2 pārāki izrādījās daugavpilieši ar Aleksandru Kerču priekšgalā. Vecmeistaram trīs vārtu guvumi.

Uz otro maču "Metalurgs" deleģēja savu vislabāko sastāvu un tas nepalika nepamanīts. Noraidījumiem bagātā spēlē (kopsummā 42 soda minūtes) metāla lējēji uzvarēja graujoši - 7:1. Uzvarētājiem 2+1 Artūram Katulim, divi vārti Vitālijam Pavlovam, savukārt Edijam Brahmanim vieni vārti un viena piespēle. Trīs vārtus liepājnieki iemeta vairākumā, bet vienus mazākumā.

Šodienas mača sākums Daugavpilī plkst. 19:00. Spēli tiešraidē varēsiet vērot portālā Sportacentrs.com. Rītdienas spēle startēs četras stundas agrāk - 15:00.

Izmantotie resursi:
lhf.lv

1 2 45 komentāri
Slēpts komentārs: T R A K A I S
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-03-11 12:41, pirms 13 gadiem
Ko tur daudz cerēt.
Jauzvar abās izbraukuma spēlēs un miers mājās
Slēpts komentārs: T R A K A I S
Slēpts komentārs: T R A K A I S

 +11 [+] [-]

, 2011-03-11 12:48, pirms 13 gadiem
masalskis123 rakstīja: Par Latgali finālā. Lai tas LM IERIJ
tas būtu tas pats, kas cerēt uz Slovēnijas uzvaru pār Krieviju 2011.g. PČ Slovākijā...

  +2 [+] [-]

, 2011-03-11 12:49, pirms 13 gadiem
tur jau zinams sodienas rezultats d-pilij nav variantu

  +3 [+] [-]

, 2011-03-11 12:59, pirms 13 gadiem
T R A K A I S rakstīja: Skatos namejs met - ha,ha forš sajūta ne !?!?!?! kad,kāds speciāli comentē lai tev būtu ''patīkami ''lasīt !!!!!!!!!!!!!
Ko met?
Es neko nemetu, bet LM šovakar gan itin braši metīs ,,Latgales'' vārtos ripas.
Man pret ,,Latgali'' nav nekādu pretenziju vai iebildumu, bet vienkāŗši šī komanda šobrī ir LM pretinieki.

     [+] [-]

, 2011-03-11 13:03, pirms 13 gadiem
Vajadzētu LHF izdomāt kaut kādu nolikumu, kas aizliedz Playoffos piedalīties tiem kuriem ir ļoti maz sakara ar kādas komandas panākumiem regulārajā čempionātā.
Es pats esmu par LM, bet uzskatu, ka LM pirmā sastāva nosūtīšana uz LAČ ir negodīga. Nu OK, tāds Freibergs, Liepiņš, Zabis, Jass, lai spēlē LAČ finālos, bet Brahmaņa, Bļinova, Feldmaņa dalība tur ir negodīga.

     [+] [-]

, 2011-03-11 13:15, pirms 13 gadiem
archy0 rakstīja: Vajadzētu LHF izdomāt kaut kādu nolikumu, kas aizliedz Playoffos piedalīties tiem kuriem ir ļoti maz sakara ar kādas komandas panākumiem regulārajā čempionātā.
Es pats esmu par LM, bet uzskatu, ka LM pirmā sastāva nosūtīšana uz LAČ ir negodīga. Nu OK, tāds Freibergs, Liepiņš, Zabis, Jass, lai spēlē LAČ finālos, bet Brahmaņa, Bļinova, Feldmaņa dalība tur ir negodīga.
Zināmā mērā piekrītu, bet neaizmirsti, ka LM ir vienots klubs, kurā tās īpašnieks var izlemt daudz ko kā pats vēlās.
Ja izdomās kādu aizliegumu, tad kluba īpašnieks izdomās kā to apiet.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-11 13:16, pirms 13 gadiem
archy0 rakstīja: Vajadzētu LHF izdomāt kaut kādu nolikumu, kas aizliedz Playoffos piedalīties tiem kuriem ir ļoti maz sakara ar kādas komandas panākumiem regulārajā čempionātā.
Es pats esmu par LM, bet uzskatu, ka LM pirmā sastāva nosūtīšana uz LAČ ir negodīga. Nu OK, tāds Freibergs, Liepiņš, Zabis, Jass, lai spēlē LAČ finālos, bet Brahmaņa, Bļinova, Feldmaņa dalība tur ir negodīga.
Kādā ziņā negodīga?

  -2 [+] [-]

, 2011-03-11 13:19, pirms 13 gadiem
archy0 rakstīja: Vajadzētu LHF izdomāt kaut kādu nolikumu, kas aizliedz Playoffos piedalīties tiem kuriem ir ļoti maz sakara ar kādas komandas panākumiem regulārajā čempionātā.
Es pats esmu par LM, bet uzskatu, ka LM pirmā sastāva nosūtīšana uz LAČ ir negodīga. Nu OK, tāds Freibergs, Liepiņš, Zabis, Jass, lai spēlē LAČ finālos, bet Brahmaņa, Bļinova, Feldmaņa dalība tur ir negodīga.
Pilnībā tev piekrītu tad labāk izspēlē regulāro sezonu un viss ,kam vispār tas playoff ir vajadzīgs!

  +5 [+] [-]

, 2011-03-11 13:37, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zināmā mērā piekrītu, bet neaizmirsti, ka LM ir vienots klubs, kurā tās īpašnieks var izlemt daudz ko kā pats vēlās.
Ja izdomās kādu aizliegumu, tad kluba īpašnieks izdomās kā to apiet.
Nu protams!
Galvenais saglabā konsekvenci vismaz šajā (kādā) apgalvojumā.
Atceros kā pērn Tu biji sašutis par to ka RD nosūtija dažus spēlētājus uz RDJ, tiesa tās pretenzijas sākās tikai pēc sērijas noslēguma, pirms solijies ka tie jaunekļi tikšot izsmērēti pa bortiem .
Slēpts komentārs: Hockey Latgale

  +3 [+] [-]

, 2011-03-11 13:44, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nu protams!
Galvenais saglabā konsekvenci vismaz šajā (kādā) apgalvojumā.
Atceros kā pērn Tu biji sašutis par to ka RD nosūtija dažus spēlētājus uz RDJ, tiesa tās pretenzijas sākās tikai pēc sērijas noslēguma, pirms solijies ka tie jaunekļi tikšot izsmērēti pa bortiem .
īstenībā šeit ir vainīga tikai un vienīgi LHF.
1) varēja noteikt stingrāku komandā pieteikto spēlētāju limitu
2) ieviest punktu, ka play-offos var piedalīties tikai spēlētāji, kas ir aizvadījuši noteiktu skaitu spēļu regulārajā čempionātā

šobrīd LM vadība izmanto "caurumus" LAČ reglamentā

  +2 [+] [-]

, 2011-03-11 13:56, pirms 13 gadiem
kreesls rakstīja: Kādā ziņā negodīga?
Tādā ziņā, ka regulārājā čempionātā spēlē viena komanda, kas atbilst līgas līmenim, bet play offā spēlē cita komanda, kura ir galvas tiesu pārāka.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-11 14:01, pirms 13 gadiem
Hockey Latgale rakstīja: LM - bomzi
Tev kādas problēmas,ja esi slims ej ārstēties,uzvar stiprakais,nejau aizmonitora dirseeji tadi kaa tu!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-11 14:03, pirms 13 gadiem
čangaļiem ir jākāš, lai var iet skrūvēt spīdveja mopēdus...

LM uzvarēs!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-11 14:08, pirms 13 gadiem
Bēdīgi, bet fakts, šeit mēs redzam LV un Baltkrievijas hokeja līmeņu atšķirību...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-03-11 14:17, pirms 13 gadiem
mamonovs rakstīja: Tev kādas problēmas,ja esi slims ej ārstēties,uzvar stiprakais,nejau aizmonitora dirseeji tadi kaa tu!!!

mamonovs-ej ārstēties (zvani 112)

     [+] [-]

, 2011-03-11 14:19, pirms 13 gadiem
archy0 rakstīja: bet Brahmaņa, Bļinova, Feldmaņa dalība tur ir negodīga.
Viņiem pašiem nez vai gribās dzīties cauri visai Latvijai lai noslānītu šos pusprof pusamatierīšus.Hockey Latgale-mēs kurzemnieki jūs neapsaukājam par vuškām,bet dzīves līmenis pie jums ir tāds ka tieši lielākā bomžu koncentrācija ir Lotgolē.Saki,kāpēc kurzemniekiem jābrauc uz Latgali strādāt? Vai ne tāpēc,ka mākat tikai cukur biešnieku dzīt un savus sievišķus slānīt? Musu čaļi kas pie jums mežus cērt to pašu dara ar beibēm par pāris Ls vai butelīti,jo čangoļi paši ne uz ko nav spējīgi!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-11 14:42, pirms 13 gadiem
D.irsas, kā tā var>? lai spēlē tā pati komanda, kura visu sezonu. vajadzēja pieņemt kaut kādus mērus vienreiz, b.le

  +4 [+] [-]

, 2011-03-11 15:07, pirms 13 gadiem
Cik var cepties.Kad Rīga 2000 tāpat izrīkojās vairākus gadus atpakaļ,tad šitie gudrīši priecājas,o super,tā tām Liepājām,Ogrēm vajag.Nav ko sprēgāt,lauki tādi.Pagājušā sezonā pat Dinamo Juniors piesaistīja kādus 5 purnus no Dinamo.Tad viss ok.Besī šitie liekuļi,kas vadās pēc dubultā standarta!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-11 15:37, pirms 13 gadiem
balkons rakstīja: Cik var cepties.Kad Rīga 2000 tāpat izrīkojās vairākus gadus atpakaļ,tad šitie gudrīši priecājas,o super,tā tām Liepājām,Ogrēm vajag.Nav ko sprēgāt,lauki tādi.Pagājušā sezonā pat Dinamo Juniors piesaistīja kādus 5 purnus no Dinamo.Tad viss ok.Besī šitie liekuļi,kas vadās pēc dubultā standarta!!!
OK, īpaši smuki, tas nebija, piesaistot abus Rēdlihus, Cibuļski. Tie ar saviem lielgabala smēlieniem pa vārtiem iznīcināja LM ar Voroņinu priekšgalā.

     [+] [-]

, 2011-03-11 15:56, pirms 13 gadiem
Sanāk, ka teorētiski ir iespējams uz LM nosūtīt arī, piemēram, Trottera maiņu, Ozo un Holtu? Tad nu gan būtu brīnumi

  +4 [+] [-]

, 2011-03-11 16:08, pirms 13 gadiem
Par Latgali noteikti turēšu īkšķus, jo šī ir pavisam cita komanda, kādu nācās redzēt sezonas pirmajā daļā, kas atstāja visai nepārliecinošu iespaidu, bet nu aizlauzusies uz spēcīgāko trijnieku.
Tomēr taisnības labad jāsaka, ka nav pat ko salīdzināt- LM un Latgale- tās ir dažādu līmeņu komandas. Tie ir dažādu līmeņu sporta klubi un sistēmas. Šoreiz jau būs daudz, ja Latgale tiks pie trešās vietas.

     [+] [-]

, 2011-03-11 16:13, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: īstenībā šeit ir vainīga tikai un vienīgi LHF.
1) varēja noteikt stingrāku komandā pieteikto spēlētāju limitu
2) ieviest punktu, ka play-offos var piedalīties tikai spēlētāji, kas ir aizvadījuši noteiktu skaitu spēļu regulārajā čempionātā

šobrīd LM vadība izmanto "caurumus" LAČ reglamentā
Nu nav tur nekādu caurumu reglamentā. Padomā pats- uz ko LHF jātiecas- visus pielīdzināt HK Ogre vai LM? Manuprāt ir dabiski, ka jebkurš klubs un fani grib savas komandas uzvaru, taču uzvara, kas izcīnīta uz administratīvu ierobežojumu rēķina ir absurda. Ja Latgalei nākamsezon būs milzu sponsors, es tikai ar abām rokām būtu PAR, ja daugavpilieši savu manšafti nokomplektēs kaut vai ar KHL un NHL līmeņa spēlētājiem. Kas ar to notiks slikts Latvijas hokejā? Vienkārši Latgale taps par čempionu un kopumā celsies LAČ līmenis.

     [+] [-]

, 2011-03-11 16:21, pirms 13 gadiem
Aigars Prūsis rakstīja: Nu nav tur nekādu caurumu reglamentā. Padomā pats- uz ko LHF jātiecas- visus pielīdzināt HK Ogre vai LM? Manuprāt ir dabiski, ka jebkurš klubs un fani grib savas komandas uzvaru, taču uzvara, kas izcīnīta uz administratīvu ierobežojumu rēķina ir absurda. Ja Latgalei nākamsezon būs milzu sponsors, es tikai ar abām rokām būtu PAR, ja daugavpilieši savu manšafti nokomplektēs kaut vai ar KHL un NHL līmeņa spēlētājiem. Kas ar to notiks slikts Latvijas hokejā? Vienkārši Latgale taps par čempionu un kopumā celsies LAČ līmenis.
Tieši tā! Holtu,Telgvistu,Troteru,Suroviju,Hartiganu utt.visi taču uzskata vairāk kā par savējo.Kāpēc tā nevarētu būt citos klubos?

  +2 [+] [-]

, 2011-03-11 16:27, pirms 13 gadiem
KNIFSS rakstīja: Tieši tā! Holtu,Telgvistu,Troteru,Suroviju,Hartiganu utt.visi taču uzskata vairāk kā par savējo.Kāpēc tā nevarētu būt citos klubos?
Runa jau nav tikai tanī, kā mēs šos puišus pieņemam. Pat skolā māca- augt uz augšu. Pazemināt jau tā čābisko LAČ līmeni ar kaut kādiem ierobežojumiem ir greiza domāšana. Liepājā pēc Dinamo skatīties LM, kas plosās pa Baltkrieviju, nenāk pārpildīta zāle. Uz LM2 spēlēm vispār retais nāk. Kam tas čempionāts interesēs, ja klubiem aizliegs stiprināt sastāvus? Labāk mudināsim Jelgavu, Daugavpili, Ventspili un citas pilsētas veidot savas hokeja komandas, kas cels LAČ līmeni un uzvarēs LM ar spēli laukumā, nevis batālijām par uzlīmēm uz ķiverēm vai ierobežojumiem ar spēlētāju piesaisti.

  -3 [+] [-]

, 2011-03-11 16:29, pirms 13 gadiem
Par Ladgali (fani)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 45 komentāri