Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Lipmans: "Dinamo" trenera amata kandidāti ir ārzemju treneri

Lipmans: "Dinamo" trenera amata kandidāti ir ārzemju treneri
Kirovs Lipmans
Foto: Romāns Kokšarovs,
Sporta Avīze

Sovsport.ru: „Apmierināti visi, izņemot Rīgu. Latvijas klubam nāksies mērot ceļu uz Habarovsku, Omsku un Novosibirsku.”
Ar šādu virsrakstu šodien Kontinentālās hokeja līgas divīziju izlozes rezultātus raksturo Krievijas viens no populārākajiem sporta laikrakstiem "Советский спорт".

Piedāvājam "Советский спорт" interviju ar Latvijas hokeja federācijas prezidentu Kirovu Lipmanu.

Kirov, tikai pirms dažām dienām jūs iesniedzāt pieteikumu dalībai Kontinentālā hokeja līgā. Kādu komandu veidojat?
– Mēs veidojam pilnīgi jaunu komandu. Nolēmām to nosaukt „Dinamo”, par godu populāram klubam padomju laikos. Šobrīd nevaru nosaukt komandas treneri. Tiek izskatīta zviedra Konija Evensona kandidatūra, kura trenētā Zviedrijas izlase uzvarēja 1991.gada un 1992.gada pasaules čempionātā. Izskatam arī amerikāņa Lu Vairo kandidatūru. Komandā vēlamies sapulcināt Latvijas izlases kandidātus, kā arī piecus ārzemju leģionārus.

Cik liels būs komandas budžets?
– Komandas budžets būs desmit miljonu dolāru.

Tālie pārlidojumi nebaida?
– Baida, īpaši uz Habarovsku (attālums no Rīgas līdz Habarovskai ir 9150km, autora piezīme). Tomēr neko šeit nepadarīsi...

Izmantotie resursi:
sovsport.ru

  -1 [+] [-]

, 2008-04-10 14:25, pirms 17 gadiem
monstars rakstīja: kur jūs rāvāt, ka Gazprom dos naudu Dinamo?

Koziola teiktais ziņu aģentūrai LETA apliecina, ka Gazprom nav iesaistīti Dinamo finansēšanā:

Koziols kategoriski noraida atsevišķu mediju paustās bažas par hokeja komandas finansēšanas avotiem. "Ar lielu ironiju lasu, ko šajā sakarā stāsta lielo konspirāciju teoriju veidotāji un piekritēji, kuri grib iestāstīt, kādas tik briesmas mums nedraud. Finanšu avoti ir trīs. Viens no tiem ir akcionāru ieguldījums - kapitālieguldījums sabiedrībā ir vairāk nekā divi miljoni latu, kas ir pietiekami, lai samaksātu pirmo maksājumu kredītu līgā un uzsāktu darbību. Otrais ieņēmumu veids ir nauda no sponsoriem, no reklāmas, no televīziju translācijām, trešais - no biļešu un atribūtikas tirdzniecības," skaidro "Dinamo Rīga" valdes priekšsēdētājs.

Viņam neesot bijusi neviena saruna ar "Gazprom" pārstāvjiem. Nevienā sarunā ne "Itera Latvija" vadītājs Juris Savickis, ne arī Kalvītis nav pieminējuši vārdu "Gazprom".


un gribi Tu gribi teikt, ka Itera Latvija nav nekāda sakara ar Gazprom un viņi ir pilnīgi neatkarīgi no tā? nu, beidz
Slēpts komentārs: uliis

  -4 [+] [-]

, 2008-04-10 14:32, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: un gribi Tu gribi teikt, ka Itera Latvija nav nekāda sakara ar Gazprom un viņi ir pilnīgi neatkarīgi no tā? nu, beidz

Pie tam Rīgas Dinamo ir vienā adresē ar Itera Latvija. Bet nu tas tā.. Tikai es nesaprotu, tas pamatkapitāls (2,05) ir jau ar to gāzinieku naudu vai bez?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-04-10 14:35, pirms 17 gadiem
interesanti,ka pasaulē ir tikai viena hokeja līga(no hokeja lielvalstīm Krievijas,vācijas,somijas,čehijas,asv,zviedrijas,slovākijas),kas strādā ar zaudējumiem! Tā ir Krievijas Super Līga (neskatoties uz to ,ka atbalsts ir no kremļa un tāpaša Gazprom)
Tagad tiek taisīta KHL- cik zinu abas līgas vada viens un tas pats organizātors Krievijas sporta federācijas(vai kaut kā tā) ar Vjačeslavu Fetīsovu galvenajā lomā. Būs interesanti!
Slēpts komentārs: Jānis Līgats

  -1 [+] [-]

, 2008-04-10 15:04, pirms 17 gadiem
bem320 rakstīja: Komandas budžets būs desmit miljonu dolāru.
Kādu basketbola klubu tur varētu izveidot !!!



ASK Dinamo ???

  -1 [+] [-]

, 2008-04-10 15:11, pirms 17 gadiem
mekofiano rakstīja: manupraat riigas dinamo lai nemaz nebrauc uz to taalo speeli un ieskaitiis kaa zaudeeju mu un viss...nav jau garantijas ka nolidojot tik lielu gabalu...veel aklimatizeeshanaas..stundu starpiiba..., ka beigaas var veel vinneet..


Atsaucies uz Latvijas čempionāta pieredzi...

  +1 [+] [-]

, 2008-04-10 15:19, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: un gribi Tu gribi teikt, ka Itera Latvija nav nekāda sakara ar Gazprom un viņi ir pilnīgi neatkarīgi no tā? nu, beidz


es gribu teikt, ka neko no pirksta neizzīžu! Mans uzskats ir, kamēr nevari to pierādīt, tikmēr necenties to apgalvot. Iespējams Tev ir taisnība, bet kamēr tas ir tikai iespējams, tās ir baumas.

Latvijas Gāzes akcionāri:
2006. gada 31. decembrī
saskaņā ar Latvijas Centrālā depozitārija datiem.
"E.ON Ruhrgas International AG" 47,23%
AAS "Gazprom" 34,0%
SIA "Itera-Latvija" 16,0%
Pārējie akcionāri 2,76%

     [+] [-]

, 2008-04-10 15:21, pirms 17 gadiem
snow_31 rakstīja: 1 reizi līdz Habarovskai un atpakaļ, tas ir kā līdz Maskavai 10 reizes turp un atpakaļ, jautri, nav ko teikt

KO njemaas,shamiem ar buus jaatsleepo liidz mums,veel jo vairaak.letinji dosies uz turieni un centiisies vienaa piegaajienaa izspeeleet vairaak speeles,peec iespeejas,bet visas taas kochas,piemetinu VISAS,brauks uz Riigu.Tas nav taa ka tikai viena atbrauks...Taa kaa nav tik traki.Varbuut mees gribeejaam speeleet taadaa mega projektaa un neizbraucot no LV????Varbuut vieniigi Playoffos liidz mazkaavai???Nu un ja paluur visus Napaleona plaanus ka veidot KHL kaa pa visu eiropu,protams ar laiku,nu tad laikam bez daliishanas neiztikt,bet tagad kaa ielozee taa jaaspeelee un nav te ko pinjaat!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-04-10 15:23, pirms 17 gadiem
mario1 rakstīja: 9150km? tāds nieks vien ir - apmēram 9 reizes aplaist apkārt visai Latvijas robežlīnijai

bet viņiem jau ceļš nebūs īsāks braucot pie mums, tā ka, bez stressa


Nezinu kā Novasibirskai ir ar piķi, bet domāju, ka no naudas viedokļa viņi to jutīs mazāk

     [+] [-]

, 2008-04-10 15:25, pirms 17 gadiem
К Липману подходит белорусская делегация во главе с президентом федерации хоккея этой республики Владимиром Наумовым.

– Сейчас мы заявляем в КХЛ одну команду, – рассказывает Наумов. – А года через три, надеюсь, в лиге будет уже три наших клуба.

– С тренером и бюджетом ясность уже есть?

– Бюджет составит 15–17 миллионов долларов, а тренера подыскиваем.
sovsport.ru: Рады все, кроме Риги. Клубу...

Belarussiem 15-17 milj. un sola pēc trīs gadiem trīs klubus!

     [+] [-]

, 2008-04-10 15:36, pirms 17 gadiem
Экс-тренер «Оттавы» ведет переговоры с минским «Динамо»

Североамериканский специалист Джон Пэддок рассматривается в качестве кандидата на пост главного тренера минского «Динамо». Этот клуб будет представлять Белоруссию в Континентальной хоккейной лиге. Пэддок прибыл в Минск для переговоров с председателем федерации хоккея Белоруссии. Чуть более месяца назад Пэддок был отправлен в отставку с поста главного тренера клуба НХЛ «Оттава Сенаторз».

Sķiet ka belarus nav problēmu ar piķi...

     [+] [-]

, 2008-04-10 15:37, pirms 17 gadiem
Jā, protams, ITERA Latvija nav nekāda sakara ar Gazprom Nu tu dod, Koziol.

  -1 [+] [-]

, 2008-04-10 15:39, pirms 17 gadiem
A ko man dariit, ja man juusu rakstiitais raadaas kaa kjeburu virkniite? Griesties pie sava sisteemu administratora?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-04-10 15:43, pirms 17 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Nu nav jēgas likt zviedru vai jeņķi par treneri, ja būs izlases kodols! Tie paprasīs daudz naudas. Znaroku obligāti jāņem!

Znaroks jau būs maskavā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-10 15:46, pirms 17 gadiem
monstars rakstīja: es gribu teikt, ka neko no pirksta neizzīžu! Mans uzskats ir, kamēr nevari to pierādīt, tikmēr necenties to apgalvot. Iespējams Tev ir taisnība, bet kamēr tas ir tikai iespējams, tās ir baumas.

Latvijas Gāzes akcionāri:
2006. gada 31. decembrī
saskaņā ar Latvijas Centrālā depozitārija datiem.
"E.ON Ruhrgas International AG" 47,23%
AAS "Gazprom" 34,0%
SIA "Itera-Latvija" 16,0%
Pārējie akcionāri 2,76%


papēti arī mazliet tālāk, kas ir īpašnieki tam Ruhrgas un Iterai... tā vai citādi, beigās viss vienalga atduras pie lielā Gazprom

  -1 [+] [-]

, 2008-04-10 15:54, pirms 17 gadiem
Didro rakstīja: Kirovs izmetis džouku, ka vajadzēs atvērt treniņu bāzes filiāli Sibīrijā.

vremya.ru: Āšåģ˙ ķīāīńņåé: N°61, 10...

Bilde iespārda!

Nebrīnīšos, ja Lipmanam ar to interviju tajā pagrīdes interneta mājaslapā vispār nav nekāda sakara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-04-10 16:28, pirms 17 gadiem
monstars rakstīja: es gribu teikt, ka neko no pirksta neizzīžu! Mans uzskats ir, kamēr nevari to pierādīt, tikmēr necenties to apgalvot. Iespējams Tev ir taisnība, bet kamēr tas ir tikai iespējams, tās ir baumas.

Latvijas Gāzes akcionāri:
2006. gada 31. decembrī
saskaņā ar Latvijas Centrālā depozitārija datiem.
"E.ON Ruhrgas International AG" 47,23%
AAS "Gazprom" 34,0%
SIA "Itera-Latvija" 16,0%
Pārējie akcionāri 2,76%


To es zinu, taču neaizmirsti, ka Gazprom pilnvaroja Itera Latvija sarunām ar Lipmanu par komandas izveidi. Un tās nav baumas. teiksi atkal nekādas sasitības?

  -2 [+] [-]

, 2008-04-10 16:59, pirms 17 gadiem
saistību jau var atrast vienmēr. Bet tas jau nenozīmē to, ka Gazprom dod naudu. Nedrīkst savu interpretāciju uzskatīt par patiesību, ja tai īsti nav nekāda pamata! Tā ir arī Latvijas žurnālistikas lielākā problēma!

  -3 [+] [-]

, 2008-04-10 17:06, pirms 17 gadiem
man ir divi varianti, vai nu Znaroks, ja jau reiz izlases kodols, otrs variants Šuplers, kurš tomēr ir pazīstams ar Latvijas hokeju un kuram ir ambīcijas un kuram ir labi "gali" savā izlasē no kuras tad arī varētu piesaistīt tos 5 leģionārus....

  -1 [+] [-]

, 2008-04-10 17:20, pirms 17 gadiem
Loti laba intevija ar jagru !!! Tihonovu par trenneri !!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-10 17:25, pirms 17 gadiem
mario1 rakstīja: 9150km? tāds nieks vien ir - apmēram 9 reizes aplaist apkārt visai Latvijas robežlīnijai

bet viņiem jau ceļš nebūs īsāks braucot pie mums, tā ka, bez stressa


Tikai mees neseezham uz naftas un gaazes ezeriem

  -1 [+] [-]

, 2008-04-10 17:34, pirms 17 gadiem
Bijušais Maple Leafs treneris Pets Kvins pašlaik neko nedara. Vajadzētu ar viņu parunāt. Drīz viņš dosies uz to okeānas pusi vadīt Kanādas U18 puišus Kazanā.

  -1 [+] [-]

, 2008-04-10 18:02, pirms 17 gadiem
rusher rakstiija

hallo, superligas komandas, NHL komandas to jau gadiem dara, Irbe, Vitolins, Znaroks to darija un kaut kaa neviens vel nav nomiris.

nu jaa tikai NHL diviizijas ir sadaliitas peec regjionaala principa, kam ir ekonomisks pamatojums... piemeeram NewYorka ar LosAngelosu nav vinaa grupaa...

tas man biki modina shaubas par sho projektu no biznesa viedoklja, jo pashlaik sadiliijums ir ekonomiski nelogjisks... kaa tad tu vari kauko saakt pelniit, ja tabula ir sastaadiita taa, lai gan mums gan muusu grupas komandaam buut iespeejami lielaaki izdevumi... kur logjika ?

  -1 [+] [-]

, 2008-04-10 20:05, pirms 17 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Nu nav jēgas likt zviedru vai jeņķi par treneri, ja būs izlases kodols! Tie paprasīs daudz naudas. Znaroku obligāti jāņem!

Kas maksaa, tas pasuuta muuziku (treneri). Pieljauju, ka Znaroks iipashnieku skatiijumaa veel nav gatavs taadam lidojumam.

     [+] [-]

, 2008-04-10 21:27, pirms 17 gadiem
kasagrande rakstīja: Pie tam Rīgas Dinamo ir vienā adresē ar Itera Latvija. Bet nu tas tā.. Tikai es nesaprotu, tas pamatkapitāls (2,05) ir jau ar to gāzinieku naudu vai bez?!

Apmaksātais pamatkapitāls ir 1 mlj LVL. To otru vēl meklēs.

     [+] [-]

, 2008-04-10 21:48, pirms 17 gadiem
bla visi tik kiru apkaas,a peec idejas,vins,indriksons un lembergs ir gandriiz vieniigie no kuru milioniem arii prastajai tautai atlec kaads labums.gaidu kaudzi miinusu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-11 00:15, pirms 17 gadiem
rusher rakstīja: Ak tu dievs, prjamo pamodaas cilveks, nekad neko bez Latvijas cempja neredzeejis un tagd domaa, ka rigai bus javeic taads nekur ieprieks neredzets variants kaa jalido 8 stundas uz otru kontinenta galu...hallo, superligas komandas, NHL komandas to jau gadiem dara, Irbe, Vitolins, Znaroks to darija un kaut kaa neviens vel nav nomiris.