Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Hokejs Latvijā

Pārdomas par Hokeja sistēmu

Latvijā ir daudz talantīgu džeku kas kapā hokeju normālā līmenī,un kāpēc mums viņi visi jālaiž prom. Kāpēc lai Kirovs un ko neizveido šādu sistēmu
1 KHL
Rīgas "Dinamo"
Liepājas "Metalurgs"
2 BAČ
Rīgas "Dinamo juniors"
Liepajas "Metalurgs2"
3 Latvijas atklātais čempionāts
cik halles ir latvijā tik komandas lai izveido
4Juniori
Un zem šī visa apakšā juniori un bērni

Un tad var Kirovs peldēties naudā un saukt ka viņš ir Hokeja lielvalsts karalis!
Kā mēs varam PČ visus sasist ja mums ir tikai 40 rūdīti hokejisti pret krievijas vai Kanādas 40tūkstošiem?

  +7 [+] [-]

, 2009-07-09 14:24, pirms 15 gadiem
LM iekš KHL??????
vecīt, priekš Latvijas jau RD ir par dārgu un virs ūdens turās tikai un vienīgi pateicoties krievu funkcionāru interesei (lasi, Iteras naudiņai, kura nosedz >50% no RD budžeta).

  -1 [+] [-]

, 2009-07-09 14:27, pirms 15 gadiem
Cik latvijā ir miljonāru-700!
No katra pa 1 miljonam un LATVIJĀ būs tāds hokejs par kādu tu tikai sapņot vari!

  +9 [+] [-]

, 2009-07-09 14:29, pirms 15 gadiem
garais83 rakstīja: Cik latvijā ir miljonāru-700!
No katra pa 1 miljonam un LATVIJĀ būs tāds hokejs par kādu tu tikai sapņot vari!

moš vēl katram uzņēmumam ieviesīsim hokeja nodokli?

     [+] [-]

, 2009-07-09 14:34, pirms 15 gadiem
eksperts atradies...

bet vienu es nesapratu, ja jau Khl izveido ari junioru ligu, tad kapec Dinamo Yunioram ir jaspele BAČ, nevis šajā līgā... ja ar finansem viss kartibā...

     [+] [-]

, 2009-07-09 14:47, pirms 15 gadiem
Dinamietis777 rakstīja: bet vienu es nesapratu, ja jau Khl izveido ari junioru ligu, tad kapec Dinamo Yunioram ir jaspele BAČ, nevis šajā līgā... ja ar finansem viss kartibā...
tāpēc, ka KHL junioru līga (MHL) pie sevis uzņēma tikai Krievijas klubus.

  +3 [+] [-]

, 2009-07-09 14:59, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: LM iekš KHL??????
vecīt, priekš Latvijas jau RD ir par dārgu un virs ūdens turās tikai un vienīgi pateicoties krievu funkcionāru interesei (lasi, Iteras naudiņai, kura nosedz >50% no RD budžeta).
..pie trīs nosacījumiem:
1.ekonomiskā augšupeja (jeb metalurga trīs skursteņi kūp uz pilnu klapi)
2.normāla halle (atkārtošos- tikai Kiras un Co alkatības dēļ savulaik Liepāja netika pie normālas halles...)
3.KHL funkcionāru pievērtas acis uz minimālo algu līmeni (kā jau tas ir ar Dinamo)

Tas ir tas bēdīgais stāsts, ka Latvijā vienīgais normālais uzņēmums kam strādnieku skaits mērāms tūkstošos ir palicis Metalurgs un ja bez krievu naudas kāds ir spējīgs pacelt KHL tad tas ir tikai Metalurgs, bet nu protams ne jau šādā ekonomiskajā situācijā..

     [+] [-]

, 2009-07-09 15:04, pirms 15 gadiem
maččalkins rakstīja: ..pie trīs nosacījumiem:
1.ekonomiskā augšupeja (jeb metalurga trīs skursteņi kūp uz pilnu klapi)
2.normāla halle (atkārtošos- tikai Kiras un Co alkatības dēļ savulaik Liepāja netika pie normālas halles...)
3.KHL funkcionāru pievērtas acis uz minimālo algu līmeni (kā jau tas ir ar Dinamo)

Tas ir tas bēdīgais stāsts, ka Latvijā vienīgais normālais uzņēmums kam strādnieku skaits mērāms tūkstošos ir palicis Metalurgs un ja bez krievu naudas kāds ir spējīgs pacelt KHL tad tas ir tikai Metalurgs, bet nu protams ne jau šādā ekonomiskajā situācijā..
krievu tipa domāšana...
kāpēc vienam uzņēmumam ir "jāceļ" vesels klubs!!! Hokeja klubam ir jābūt VISMAZ pārdesmit sponsoriem (minimālais skaits!!!)...

  +1 [+] [-]

, 2009-07-09 15:08, pirms 15 gadiem
maččalkins rakstīja: ..pie trīs nosacījumiem:
1.ekonomiskā augšupeja (jeb metalurga trīs skursteņi kūp uz pilnu klapi)
2.normāla halle (atkārtošos- tikai Kiras un Co alkatības dēļ savulaik Liepāja netika pie normālas halles...)
3.KHL funkcionāru pievērtas acis uz minimālo algu līmeni (kā jau tas ir ar Dinamo)

Tas ir tas bēdīgais stāsts, ka Latvijā vienīgais normālais uzņēmums kam strādnieku skaits mērāms tūkstošos ir palicis Metalurgs un ja bez krievu naudas kāds ir spējīgs pacelt KHL tad tas ir tikai Metalurgs, bet nu protams ne jau šādā ekonomiskajā situācijā..
Domā krieviem dikti interesē tāds LM? Viņiem viņš ir stipri pie kājas! Viņiem pašiem jau ir divi "metalurgi" KHL... nafig viņiem vēl tur trešo vajadzētu? Nedomāju arī, ka krievi gribētu KHL redzēt vairāk par vienu LV klubu... arī RD ir dotajā momentā vairāk kā primanka priekš citiem Eiropas kubiem un ar Rīgas Dinamo tomēr krieviem saistās kaut kādas nostaļģiskas atmiņas... bet kas priekš viņiem ir "Liepājas Metalurgs"? Tukša skaņa! Vienā līmenī ar "Mazpisānu kombainieriem"...

  -2 [+] [-]

, 2009-07-09 15:13, pirms 15 gadiem
topika autors ir LM fans ne sūd tavā LM nebūs , tas tapec ka parak daudz apskaužat dinamo rīgu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-09 15:27, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: tāpēc, ka KHL junioru līga (MHL) pie sevis uzņēma tikai Krievijas klubus.
Ne, KHL piedavaja mums veidot jauniesu komandu ar sai yunioru ligai!

     [+] [-]

, 2009-07-09 15:28, pirms 15 gadiem
garais83 rakstīja: Cik latvijā ir miljonāru-700!
No katra pa 1 miljonam un LATVIJĀ būs tāds hokejs par kādu tu tikai sapņot vari!
Ja, Tu domā, ka visi viņi baigi sportu atbalsta? No pieredzes stāstu vietējā sporta kluba pārstāvis gāja pie vietējā miljonāra runāt, lai nosponsorē vismaz viena spēlētāja algu, bet miljonārs, kā uzzināja ka tas ir sportam, paņema un izdzina viņu no sava īpašuma, un teica, ka nākošreiz izsauks policiju ja nāks pieviņa.

     [+] [-]

, 2009-07-09 15:29, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Tapec ka tas izdevigak gan finansiāli gan jaunajiem spēletajiem pieredzes ziņā.Vienīgi jautajums cik daudz Dinamo pieturēsies pie tiem junioriem.
Finansiali jā... bet nu, ja jauniesu farmklubs speletu Krievijas liga ta butu dauz lielaka pieredze par BAČ... un tad Dinamo varetu skatities kurs no jaunajiem izcelas un iespelet to komanda...

  +1 [+] [-]

, 2009-07-09 15:30, pirms 15 gadiem
stoudemire rakstīja: Ja, Tu domā, ka visi viņi baigi sportu atbalsta? No pieredzes stāstu vietējā sporta kluba pārstāvis gāja pie vietējā miljonāra runāt, lai nosponsorē vismaz viena spēlētāja algu, bet miljonārs, kā uzzināja ka tas ir sportam, paņema un izdzina viņu no sava īpašuma, un teica, ka nākošreiz izsauks policiju ja nāks pieviņa.
Butu man milijons, es ar neko nesponsoretu... visi vini grib tikai uzvārīties...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-09 16:02, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: krievu tipa domāšana...
kāpēc vienam uzņēmumam ir "jāceļ" vesels klubs!!! Hokeja klubam ir jābūt VISMAZ pārdesmit sponsoriem (minimālais skaits!!!)...
..sorry, latviešu domāšana... drīzāk Krievijā varētu savākt pārdesmit sponsorus, ne pie mums: mūsu bāleliņi ir pārāk savtīgi un kašķīgi (arī atjaunātā Dinamo sava pirmā gada gaitā nebija nekāds dižās saskaņas piemērs)

..un kur tad ir palikuši tie klubi kuriem pietiktu pat ar 4-5 sponsoriem lai varētu uzspēlēt tepat - Baltkrievijā?

     [+] [-]

, 2009-07-09 16:07, pirms 15 gadiem
maččalkins rakstīja: ..sorry, latviešu domāšana... drīzāk Krievijā varētu savākt pārdesmit sponsorus, ne pie mums: mūsu bāleliņi ir pārāk savtīgi un kašķīgi (arī atjaunātā Dinamo sava pirmā gada gaitā nebija nekāds dižās saskaņas piemērs)

..un kur tad ir palikuši tie klubi kuriem pietiktu pat ar 4-5 sponsoriem lai varētu uzspēlēt tepat - Baltkrievijā?
nu, labi - padomju domāšana - padomju laikos jau pie lielākajiem uzņēmumiem/iestādēm tika veidoti visādi sporta klubi. Tas pats vērojam KHL - Metallurg, Severstaļ, Lada, MVD...

     [+] [-]

, 2009-07-09 16:15, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Domā krieviem dikti interesē tāds LM? Viņiem viņš ir stipri pie kājas! Viņiem pašiem jau ir divi "metalurgi" KHL... nafig viņiem vēl tur trešo vajadzētu? Nedomāju arī, ka krievi gribētu KHL redzēt vairāk par vienu LV klubu... arī RD ir dotajā momentā vairāk kā primanka priekš citiem Eiropas kubiem un ar Rīgas Dinamo tomēr krieviem saistās kaut kādas nostaļģiskas atmiņas... bet kas priekš viņiem ir "Liepājas Metalurgs"? Tukša skaņa! Vienā līmenī ar "Mazpisānu kombainieriem"...
Piekrītu par komenta otro daļu, tas arī ir RD rašanās iemesls šajā laikā un telpā, tomēr agrāk vai vēlāk krievu gāzenieki aizgriezīs to "piķa"krānu un baidos, ka ar to arī šis projekts beigsies. Visu nosaka bizness un vēlreiz atkārtošos, ka pat pie labākiem ekonomiskiem apstākļiem Latvijā vienīgais uzņēmums, kas ir spējīgs sponsorēt augsta līmeņa hokeju ir LM. Jā, varbūt pēc krīzes pēkšņi Rīgā parādās kāda autorūpnīca vai datorražotne ar tūkstošiem strādnieku un dažiem simtiem miljonu apgrozījumu (vismaz dolāros ne tugrikos), tad varbūt... Baltkrievi cer vēl kādas 2-3 komandas piesaistīt KHL-am, kāpēc gan Latvija arī nevarētu, neredzu principālu iemeslus kādēļ krieviem neņemt vēl kādu komandu no LV. KHL arī ir biznesa projekts ar savām dalības maksām utt

     [+] [-]

, 2009-07-09 16:18, pirms 15 gadiem
maččalkins rakstīja: Piekrītu par komenta otro daļu, tas arī ir RD rašanās iemesls šajā laikā un telpā, tomēr agrāk vai vēlāk krievu gāzenieki aizgriezīs to "piķa"krānu un baidos, ka ar to arī šis projekts beigsies. Visu nosaka bizness un vēlreiz atkārtošos, ka pat pie labākiem ekonomiskiem apstākļiem Latvijā vienīgais uzņēmums, kas ir spējīgs sponsorēt augsta līmeņa hokeju ir LM. Jā, varbūt pēc krīzes pēkšņi Rīgā parādās kāda autorūpnīca vai datorražotne ar tūkstošiem strādnieku un dažiem simtiem miljonu apgrozījumu (vismaz dolāros ne tugrikos), tad varbūt... Baltkrievi cer vēl kādas 2-3 komandas piesaistīt KHL-am, kāpēc gan Latvija arī nevarētu, neredzu principālu iemeslus kādēļ krieviem neņemt vēl kādu komandu no LV. KHL arī ir biznesa projekts ar savām dalības maksām utt
bet KĀPĒC Tu gribi hokeja komandu "piešūt" vienam konkrētam uzņēmumam????? Kas tas par padomju arhaismu???

     [+] [-]

, 2009-07-09 16:24, pirms 15 gadiem
maččalkins rakstīja: Piekrītu par komenta otro daļu, tas arī ir RD rašanās iemesls šajā laikā un telpā, tomēr agrāk vai vēlāk krievu gāzenieki aizgriezīs to "piķa"krānu un baidos, ka ar to arī šis projekts beigsies. Visu nosaka bizness un vēlreiz atkārtošos, ka pat pie labākiem ekonomiskiem apstākļiem Latvijā vienīgais uzņēmums, kas ir spējīgs sponsorēt augsta līmeņa hokeju ir LM. Jā, varbūt pēc krīzes pēkšņi Rīgā parādās kāda autorūpnīca vai datorražotne ar tūkstošiem strādnieku un dažiem simtiem miljonu apgrozījumu (vismaz dolāros ne tugrikos), tad varbūt... Baltkrievi cer vēl kādas 2-3 komandas piesaistīt KHL-am, kāpēc gan Latvija arī nevarētu, neredzu principālu iemeslus kādēļ krieviem neņemt vēl kādu komandu no LV. KHL arī ir biznesa projekts ar savām dalības maksām utt
Khl ir ar mieru jebkura gadijuma pienemt vel arzemju klubus... tas tikai veicina ligas lielumu un prestizu... nesen vel vini ta centas tos 5cus zviedru klubus dabut uz KHL...

Par to naftas sponsoru piekritu, ja vini peksni pardoma, tad liga izjuk... Bet pats Dinamo varetu izdzivot, jo mes vairak spiezam uz marketingu un skatitaju pievilinasanu, ka neviens cits klubs KHL!

nu Metalurgam vajadzetu vairak naudinas, ja vini gribetu par kadu vietu konkuret... + vel legionari jāperk... ar pasmaju parpalikumiem, kas netiek Dinamo vai citur diez vai vini kur tiktu tālu....

     [+] [-]

, 2009-07-09 16:33, pirms 15 gadiem
maččalkins rakstīja: Piekrītu par komenta otro daļu, tas arī ir RD rašanās iemesls šajā laikā un telpā, tomēr agrāk vai vēlāk krievu gāzenieki aizgriezīs to "piķa"krānu un baidos, ka ar to arī šis projekts beigsies. Visu nosaka bizness un vēlreiz atkārtošos, ka pat pie labākiem ekonomiskiem apstākļiem Latvijā vienīgais uzņēmums, kas ir spējīgs sponsorēt augsta līmeņa hokeju ir LM. Jā, varbūt pēc krīzes pēkšņi Rīgā parādās kāda autorūpnīca vai datorražotne ar tūkstošiem strādnieku un dažiem simtiem miljonu apgrozījumu (vismaz dolāros ne tugrikos), tad varbūt... Baltkrievi cer vēl kādas 2-3 komandas piesaistīt KHL-am, kāpēc gan Latvija arī nevarētu, neredzu principālu iemeslus kādēļ krieviem neņemt vēl kādu komandu no LV. KHL arī ir biznesa projekts ar savām dalības maksām utt
Nu ar belariem tur ir cita štelle kapēc arī baķka gribēja vēl 2-3 komandas ar laiku KHLā iefīrēt... tagad jams ir biški ar krieviem sakasijies, bet ilgtermiņa plānā viņam ir ideja par apvienoto valsti ar krieviem t.i. agri vai vēlu viņi tāpat cer apvienoties ar krieviem, tad būs tikai loģiski, ka vēl pāris belaru klubi spēlēs KHL (vai moš jau tad atkal kādā RSL)...
A RD projekts tiešām būs tik ilgi kamēr mēs krieviem būsim vajadzīgi (kā ES klubs) un Iterai nepaniks naudu izmest, jo kaut ko dikti nopelnīt es šaubos vai viņi varēs ... labākajā gadijumā moš izlīdīs "pa nullēm"! Un ar ko tāds LM būtu interesants krieviem?

     [+] [-]

, 2009-07-09 16:55, pirms 15 gadiem
Liepajas metalurgam vajag par sponsoru dabūt cigarešu fabriku LM