Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Pārbaudes turnīrs Šveicē notiks, Latvijas izlase sapulcēsies pirmdien

Pārbaudes turnīrs Šveicē notiks, Latvijas izlase sapulcēsies pirmdien
Rodrigo Ābols. Foto: AFP/Scanpix

Nākamnedēļ Šveicē plānotais pārbaudes turnīrs hokejā "Visp Cup" tomēr notiks, un Latvijas hokeja izlase sapulcēsies jau pirmdien, bet uz sacensībām lidos trešdien, portālam Sportacentrs.com apstiprināja Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Roberts Pļāvējs.

“Visp Cup” turnīram paredzēts notikt nākamnedēļ 16. un 17. decembrī ar Šveices, Latvijas, Norvēģijas un Slovākijas izlašu līdzdalību. Sacensību norise Covid-19 pandēmijas dēļ gan bija zem lielas jautājuma zīmes, un to neslēpa arī Pļāvējs, norādot, ka iespējamība Latvijai aizbraukt uz Šveici ir vien 50/50.

Tiesa, trešdienas pievakarē saņemtas ziņas, ka turnīrs notiks. Latvijas izlases kandidātu saraksts tiks paziņots sestdien, un plānots, ka tas jau varētu būt tuvāk tam sastāvam, kas februārī piedalīsies Pekinas olimpiskajās spēlēs. Vēl rudenī pārbaudes mačos Dānijā komandas galvenais treneris Harijs Vītoliņš pulcēja vairāk gados jaunus hokejistus.

"Pirmdien komanda vācas kopā un trešdien visi lido uz Šveici," norādīja Pļāvējs. "Šajā turnīrā hokejistu sastāvs būs stipri pietuvināts fināla sastāvam. Protams, ka spēlētāji no Ziemeļamerikas nebūs, bet visi, kuri šeit ir pieejami, plāno piedalīties."

Turnīra pirmajā mačā 16. decembrī Latvijas izlase tiksies ar mājinieci Šveici, bet nākamās dienas pretiniece būs Norvēģija vai Slovākija - tas atkarīgs no abu spēļu rezultātiem. Sākotnēji bija paredzēts, ka turnīrā piedalīsies arī krievi, taču Covid-19 dēļ viņi uz Šveici nedosies, tāpēc vietā tika ielūgti norvēģi.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-08 22:20, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Par Daugavu 2 jautājumi (3). - vai būs vesela kāja. Vai kitajozām der pārslimošanas papīrs ja Daugava nav paspējis uztaisīt vakcīnu.


p.s. vēl jau jāskatās vai Betmens neieslēdz atpakaļgaitu. Tad paliekam bez Elvja, Rūda (jautājums arī, kas īsti ir viņam par vainu), Zemgus, Tedija un Rubīna. kas arī ieviestu minimālas korekcijas.
kas nav potēti tiem 21 dienu ilga karantīna (atkrīt tad uzreiz). Daugava vai tad nav roka? potēts nav?
neieslēgs NHL atpakaļgaitu.

     [+] [-]

, 2021-12-08 22:20, pirms 3 gadiem
Mesionārs rakstīja: Esmu ievērojis,ka esi sevi iecēlis par dievu komentāru sadaļā! Glups spriedums,Ameriku atklāji...Pavlovs vienmēr ir bijis labāks par Bičevski! Ar labāku fizisko spēli,labāku metienu,pat tehniku,vienmēr kapājis komandas interesēs! Esmu redzējis Hatuļevu uz Sporta pils ledus,tāpēc nemēģini mani ārstēt ar savu visziņa statusu!
Es arī esmu redzējis tāpēc par ceturto maiņu runājot ceru,ka tur figurēs Batņa Pavlovs Tralmaks Bērziņš Marenis.

  -3 [+] [-]

, 2021-12-08 22:21, pirms 3 gadiem
Mesionārs rakstīja: Atslābsti,ekspert! Nepretendēju uz Tavu daiļtirsēja troni!
Kad beigsi irst, lūdzu, norauj ūdeni, nedaiļtirsēj.

     [+] [-]

, 2021-12-08 22:23, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Džeriņu pilnīgi un galīgi jau norakstīji?
, lai piedod Džera, viņš vairs nevelk un ir labāki
C/p no mana palaga.

Viņš jau pirms pāris gadiem bija uz robežas mest mieru ja ne karjerai tad izlasei. Gadi nestāv uz vietas. fiziskais arī vairs nav tas. Pie top sastāva viņam nav ko darīt labākajās maiņās. 4. maiņai arī ir fiziski spēcīgāki centri. Izkrītot labai saujai topu -nu varbūt. Esot visiem labākajiem - kuru tad tu liksi malā, ja tev jau ir Zemgus, Tedis, Ābols...Ņemt kā rezervistu?

     [+] [-]

, 2021-12-08 22:23, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: 25 (22+3)
Aha
14+8
13+9
15+7
4 spēles
Domāju, būs 14+8
Pa skoreriem
3 no nhl, dārzs, ābols, indulis, ķēniņš, daugava, ja vesels 100%
Citu vidū sišanās par 6 vietām
Aizsargi
Rubīns, cibuĺa, soča, varbūt balinskis 100%
Pārējie sišanās par 4 vietām

     [+] [-]

, 2021-12-08 22:25, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: , lai piedod Džera, viņš vairs nevelk un ir labāki
C/p no mana palaga.

Viņš jau pirms pāris gadiem bija uz robežas mest mieru ja ne karjerai tad izlasei. Gadi nestāv uz vietas. fiziskais arī vairs nav tas. Pie top sastāva viņam nav ko darīt labākajās maiņās. 4. maiņai arī ir fiziski spēcīgāki centri. Izkrītot labai saujai topu -nu varbūt. Esot visiem labākajiem - kuru tad tu liksi malā, ja tev jau ir Zemgus, Tedis, Ābols...Ņemt kā rezervistu?
Džeriņš ir pirmo trīs maiņu spēlētājs,ja tur netiek,tad ceturtajai nav vajadzīgs.

     [+] [-]

, 2021-12-08 22:26, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: kas nav potēti tiem 21 dienu ilga karantīna (atkrīt tad uzreiz). Daugava vai tad nav roka? potēts nav?
neieslēgs NHL atpakaļgaitu.
Sačakarējos. roka nevis kāja. Kaut kad ap oq stāstīja, ka nav potēts, ka šveicē pietiek ar testēšanos, bet laikam jau būs jāpotējās, ja grib uz OS. Nekas vairāk nav dzirdēts.

Par NHL - ja būs vēl kādas karantīnas, kā jau pāris klubiem bija, liekas pārceltās spēles utt - nebūtu tik pārliecināts. Betmens jau savulaik teica - ja ies vaļā covid uz max, tad vai nu savējos nelaidīs, vai laidīs pēc principa - saslimsti algu, kamēr slimo nesaņem.

     [+] [-]

, 2021-12-08 22:27, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: , lai piedod Džera, viņš vairs nevelk un ir labāki
C/p no mana palaga.

Viņš jau pirms pāris gadiem bija uz robežas mest mieru ja ne karjerai tad izlasei. Gadi nestāv uz vietas. fiziskais arī vairs nav tas. Pie top sastāva viņam nav ko darīt labākajās maiņās. 4. maiņai arī ir fiziski spēcīgāki centri. Izkrītot labai saujai topu -nu varbūt. Esot visiem labākajiem - kuru tad tu liksi malā, ja tev jau ir Zemgus, Tedis, Ābols...Ņemt kā rezervistu?
nu pag - pats zini, ka gandrīz nekad visi labākie nav pieejami... ja jau runāajam paar back-upiem, tad gluži Džeriņu vēl nenorakstītu, it seviški jau PČ kontekstā

     [+] [-]

, 2021-12-08 22:28, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Aha
14+8
13+9
15+7
4 spēles
Domāju, būs 14+8
Pa skoreriem
3 no nhl, dārzs, ābols, indulis, ķēniņš, daugava, ja vesels 100%
Citu vidū sišanās par 6 vietām
Aizsargi
Rubīns, cibuĺa, soča, varbūt balinskis 100%
Pārējie sišanās par 4 vietām
Pie drošajiem uzbrucējiem liktu arī Bukartu (to kurš Rihards) un šaubos, ka Soča ir 100%. Lai arī Rīgā šogad izskatās tīri ok, izlasē biežāk ir caurs, kā stabils.

  +2 [+] [-]

, 2021-12-08 22:29, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Sačakarējos. roka nevis kāja. Kaut kad ap oq stāstīja, ka nav potēts, ka šveicē pietiek ar testēšanos, bet laikam jau būs jāpotējās, ja grib uz OS. Nekas vairāk nav dzirdēts.

Par NHL - ja būs vēl kādas karantīnas, kā jau pāris klubiem bija, liekas pārceltās spēles utt - nebūtu tik pārliecināts. Betmens jau savulaik teica - ja ies vaļā covid uz max, tad vai nu savējos nelaidīs, vai laidīs pēc principa - saslimsti algu, kamēr slimo nesaņem.
Betmens vienpersoniski to vairs nevar izlemt. nav 2018 gads.
olimpiāde ierakstīta CBA. jāsaņem arī NHLPA atļauja.
vai spēlētāji atteiksies? neticu.
p.s. algas ar regulē CBA. tukša tiršana no Betmena puses manuprāt.
kaut gan CBA ir punkts , ka 10 janvārim var atteikties. bet tam jābūt kopīgam NHL un NHLPA lēmumam.

  +2 [+] [-]

, 2021-12-08 22:30, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: nu pag - pats zini, ka gandrīz nekad visi labākie nav pieejami... ja jau runāajam paar back-upiem, tad gluži Džeriņu vēl nenorakstītu, it seviški jau PČ kontekstā
Kāds sakars ar PČ? Runa ir par OS, kas būs pēc 2 mēnešiem un, kas ir tas pasākums uz kuru rausies pat klibie. Tieši tas pasākums, kur ir visreālāk savākt visus labākos. Tāpēc es tev prasīju - ja ir 3 mūsu labākie centri, kur tu liksi Džeru?

     [+] [-]

, 2021-12-08 22:31, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Pie drošajiem uzbrucējiem liktu arī Bukartu (to kurš Rihards) un šaubos, ka Soča ir 100%. Lai arī Rīgā šogad izskatās tīri ok, izlasē biežāk ir caurs, kā stabils.
Soča ar rada jautājumus, bet rd šogad tiešām saņēmies
Plus pieredze
Domāju, ka būs

     [+] [-]

, 2021-12-08 22:35, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Betmens vienpersoniski to vairs nevar izlemt. nav 2018 gads.
olimpiāde ierakstīta CBA. jāsaņem arī NHLPA atļauja.
vai spēlētāji atteiksies? neticu.
Taisnība. Bet līdz 10. janvārim NHL var pateikt, ka nebūs un nesaņemt nekādu sodu. Un NHL ir pateikusi, ka ja būs pārāk daudz pārcelto maču kovida pēc viņi var izstāties. + nekur nav teikts cik ļoti paši zamerikāņi grib doties uz Ķīnu. Zviedrs Lenērs jau pateica, ka nebūs.
https://www.espn.com/nhl/story/_/id...

  -1 [+] [-]

, 2021-12-08 22:35, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kāds sakars ar PČ? Runa ir par OS, kas būs pēc 2 mēnešiem un, kas ir tas pasākums uz kuru rausies pat klibie. Tieši tas pasākums, kur ir visreālāk savākt visus labākos. Tāpēc es tev prasīju - ja ir 3 mūsu labākie centri, kur tu liksi Džeru?
tāds, ka OS beigsies un jaau pēc 3 mēnešiem jau PČ. (uz luru, visticamāk, rausies krietni mazāk nekā pirms gada).

Ja ar Džzeras likšanu - rezervē. 5. centrs, piemēram.

     [+] [-]

, 2021-12-08 22:37, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Betmens vienpersoniski to vairs nevar izlemt. nav 2018 gads.
olimpiāde ierakstīta CBA. jāsaņem arī NHLPA atļauja.
vai spēlētāji atteiksies? neticu.
p.s. algas ar regulē CBA. tukša tiršana no Betmena puses manuprāt.
kaut gan CBA ir punkts , ka 10 janvārim var atteikties. bet tam jābūt kopīgam NHL un NHLPA lēmumam.
Tieši tā, viens Betmens šeit neko nevar atcelt
šis CBA attiecas arī uz nākamo olimpiādi?

     [+] [-]

, 2021-12-08 22:37, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Abi šobrīd nav izlases interesēs. Bicis kaplē čehos, Pavlovs poļos. Tas nekādu starpību nerada?
Reizēm labāk pirmais ciemā... Par abu objektīvo šā brīža stāvokli neņemos spriest,priekš tā šeit ir zinošāki eksperti,bet,jā,viņu izlases vilciens,visticamāk ir aizgājis!

     [+] [-]

, 2021-12-08 22:38, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Soča ar rada jautājumus, bet rd šogad tiešām saņēmies
Plus pieredze
Domāju, ka būs
Piekrītu,jo ja ņemtu vērā pērno sezonu,tad viņu izlasei pat tuvumā nevajadzētu laist,bet pašlaik grūti pateikt.Es pašlaik redzu stabilus četrus aizsargus Cibu Čuksti Balinsku un Rubīnu par pārējām vietām liela cīņa.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-08 22:40, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: tāds, ka OS beigsies un jaau pēc 3 mēnešiem jau PČ. (uz luru, visticamāk, rausies krietni mazāk nekā pirms gada).

Ja ar Džzeras likšanu - rezervē. 5. centrs, piemēram.
Bet šīs diskusijas laikā nav bijusi nekāda runa par PČ. Ko tu viņu pin iekšā? Jo neuzskatu, ka Džeru jēga pie labākā sastāva ņemt uz OS? Es nekur neteicu, ka Džeru norakstu saistībā ar izlasi kopumā. Ar OS - jā. UZ standarta PČ, kur NHL/AHL po, bērni dzimst, traumas, nogurumi - jā visas iespējas. Uz OS, kur ja nav čp ir visi labākie - nebūs.
Kā 5. centru? Arī neredzu jēgu. Ja ir Daugava un Indulis - viņi izlasē pietiekami labi var nospēlēt kā centri. rezerves uzbrucējam ir jābūt maksimāli daudzpusīgam, lai tad var izmantot viņu kā ielāpu. Līdz ar to labāk ir ņemt malējo vai tādu, kas var gan, gan (piemēram, to pašu Krastenbergu)

  +2 [+] [-]

, 2021-12-08 22:41, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Tieši tā, viens Betmens šeit neko nevar atcelt
šis CBA attiecas arī uz nākamo olimpiādi?
tikai uz šo sezonu. kamēr kovids nebeigsies var negaidīt ilgtermiņa CBA.
katru sezonu jauns būs.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-08 22:42, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Piekrītu,jo ja ņemtu vērā pērno sezonu,tad viņu izlasei pat tuvumā nevajadzētu laist,bet pašlaik grūti pateikt.Es pašlaik redzu stabilus četrus aizsargus Cibu Čuksti Balinsku un Rubīnu par pārējām vietām liela cīņa.
Čukste biedē. Sezonas gaitā viņš ir savācies un netaisa tādas trakas kļūdas, kā sezonas sākumā, bet viņam ir tendence neizturēt nerviem. Pieredze izlasē maza, atbildība būs milzīga. Riskants priekš "stabilā"

     [+] [-]

, 2021-12-08 22:44, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tikai uz šo sezonu. kamēr kovids nebeigsies var negaidīt ilgtermiņa CBA.
katru sezonu jauns būs.
Kā prognozē spečuki,tad vīruss kā minimums vēl būs 5-6 gadus.

     [+] [-]

, 2021-12-08 22:45, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Čukste biedē. Sezonas gaitā viņš ir savācies un netaisa tādas trakas kļūdas, kā sezonas sākumā, bet viņam ir tendence neizturēt nerviem. Pieredze izlasē maza, atbildība būs milzīga. Riskants priekš "stabilā"
Vienu avantūristu izlasei vajadzētu atļauties.Un man viņš atgādina Ozo.

     [+] [-]

, 2021-12-08 22:46, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Čukste biedē. Sezonas gaitā viņš ir savācies un netaisa tādas trakas kļūdas, kā sezonas sākumā, bet viņam ir tendence neizturēt nerviem. Pieredze izlasē maza, atbildība būs milzīga. Riskants priekš "stabilā"
Vēl tendence iekaustīt tiesnešus!

  +1 [+] [-]

, 2021-12-08 22:46, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Taisnība. Bet līdz 10. janvārim NHL var pateikt, ka nebūs un nesaņemt nekādu sodu. Un NHL ir pateikusi, ka ja būs pārāk daudz pārcelto maču kovida pēc viņi var izstāties. + nekur nav teikts cik ļoti paši zamerikāņi grib doties uz Ķīnu. Zviedrs Lenērs jau pateica, ka nebūs.
https://www.espn.com/nhl/story/_/id/32800225/what-hearing-nhl-covid-19-olympics
Cik zinu, tam tur putni galvā
Nav pilns rubulis
Drīzāk izņēmums

  +1 [+] [-]

, 2021-12-08 22:47, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Cik zinu, tam tur putni galvā
Nav pilns rubulis
Drīzāk izņēmums
šo kadru var vispār neņemt vērā!

     [+] [-]

, 2021-12-08 22:47, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Bet šīs diskusijas laikā nav bijusi nekāda runa par PČ. Ko tu viņu pin iekšā? Jo neuzskatu, ka Džeru jēga pie labākā sastāva ņemt uz OS? Es nekur neteicu, ka Džeru norakstu saistībā ar izlasi kopumā. Ar OS - jā. UZ standarta PČ, kur NHL/AHL po, bērni dzimst, traumas, nogurumi - jā visas iespējas. Uz OS, kur ja nav čp ir visi labākie - nebūs.
Kā 5. centru? Arī neredzu jēgu. Ja ir Daugava un Indulis - viņi izlasē pietiekami labi var nospēlēt kā centri. rezerves uzbrucējam ir jābūt maksimāli daudzpusīgam, lai tad var izmantot viņu kā ielāpu. Līdz ar to labāk ir ņemt malējo vai tādu, kas var gan, gan (piemēram, to pašu Krastenbergu)
Labi atmetam PČ.
Galīgi nepretendēju uz absolūto patiesību (ko nez kāpēc viens dunduks te man šovakar to grib piešūt), taču, piemēram, tas pats Daugava šobrīd attiecībā uz braukšanu uz OS ir drīzāk nē nekā jā... Nezinu, es Džeru pavisam kāa opciju vēl neatmestu (ja vien šamais pats jau nav pateicis ardievas izlasei). Mans subjektīvais viedoklis.

  +2 [+] [-]

, 2021-12-08 22:47, pirms 3 gadiem
Izlasīju grāmatu par Hatuļevu.

     [+] [-]

, 2021-12-08 22:48, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Vienu avantūristu izlasei vajadzētu atļauties.Un man viņš atgādina Ozo.
Avantūristu pietiek arī bez viņa. Piemēram, Zemgus Un, kur viņš tev Ozo atgādina? Vienīgais kopīgais augums. Slidojums Čukstem ne tuvu nav topā, par spēju nospēlēt uzbrukumā vispār nerunāsim. Es drīzāk teiktu, ka tur veidojas kaut kāda Ignatjeva modernā versija.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-08 22:49, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Izlasīju grāmatu par Hatuļevu.
Apsveicu ieteiktu ,ja neesi lasījis,tad arī par Skrastiņu izlasīt.

     [+] [-]

, 2021-12-08 22:50, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Avantūristu pietiek arī bez viņa. Piemēram, Zemgus Un, kur viņš tev Ozo atgādina? Vienīgais kopīgais augums. Slidojums Čukstem ne tuvu nav topā, par spēju nospēlēt uzbrukumā vispār nerunāsim. Es drīzāk teiktu, ka tur veidojas kaut kāda Ignatjeva modernā versija.
Nepiekrītu.

     [+] [-]

, 2021-12-08 22:51, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Labi atmetam PČ.
Galīgi nepretendēju uz absolūto patiesību (ko nez kāpēc viens dunduks te man šovakar to grib piešūt), taču, piemēram, tas pats Daugava šobrīd attiecībā uz braukšanu uz OS ir drīzāk nē nekā jā... Nezinu, es Džeru pavisam kāa opciju vēl neatmestu (ja vien šamais pats jau nav pateicis ardievas izlasei). Mans subjektīvais viedoklis.
Mans subjektīvais viedoklis - ja tiek mūsu 3 top centri - Džera uz OS nebrauks. Ja izkrīt, kāds no viņiem, tad maza iespēja pastāv.

     [+] [-]

, 2021-12-08 22:51, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: Izlasīju grāmatu par Hatuļevu.
Kur dabūji?
Es arī gribu

     [+] [-]

, 2021-12-08 22:51, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Labi atmetam PČ.
Galīgi nepretendēju uz absolūto patiesību (ko nez kāpēc viens dunduks te man šovakar to grib piešūt), taču, piemēram, tas pats Daugava šobrīd attiecībā uz braukšanu uz OS ir drīzāk nē nekā jā... Nezinu, es Džeru pavisam kāa opciju vēl neatmestu (ja vien šamais pats jau nav pateicis ardievas izlasei). Mans subjektīvais viedoklis.
Dunduks ierēc,ka te kādam ir subjektīvais viedoklis!

     [+] [-]

, 2021-12-08 22:52, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Nepiekrītu.
Nu bet tāpēc es tev jautāju. Kur viņš tev Ozo atgādina? Jo vienīgais kopīgais, ko es redzu ir pozīcija un augums.

  -2 [+] [-]

, 2021-12-08 22:56, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Nu bet tāpēc es tev jautāju. Kur viņš tev Ozo atgādina? Jo vienīgais kopīgais, ko es redzu ir pozīcija un augums.
Piekrītu,ja kāds arī šobrīd atgādina Ozo,atmetot fiziskos parametrus,tad Jaks!