Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Par Masaļski interesējas Ķelnes klubs

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Par Masaļski interesējas Ķelnes klubs
Edgars Masaļskis spēlē pret Šveici
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Hokeja portāls eishockeynews.de raksta, ka interesi par Latvijas izlases vārtsargu Edgaru Masaļski izrādot Vācijas klubs Ķelnes ''Haie'', par kura treneri nesen tika apstiprināts Igors Pavlovs.

Edgars Masaļskis šogad labi nospēlējis pasaules čempionātā, un šis fakts nav palicis bez ievērības. Kļuvis zināms, ka par mūsu vārtsargu interesi izrāda Vācijas DEL līgas klubs Ķelnes ''Haie'', kuru trenē Latvijas treneris Igors Pavlovs.

Pagājušo sezonu Masaļskis aizvadīja citā DEL klubā - Duisburgas ''Fuchse''. Ķelnes klubs pagājušajā sezonā ieņēma priekšpēdējo vietu DEL. Pārliecinoši pēdējā bija ''Fuchse'', ar kuru Masaļskim līgums beidzās pēc aizvadītās sezonas.

Pasaules čempionātā Šveicē Masaļskis sešos mačos ielaidis 14 vārtus, kas starp visiem čempionāta vārtsargiem ir 7.labākais rādītājs.

Izmantotie resursi:
eishockeynews.de
iihf.com

 +78 [+] [-]

, 2009-05-04 17:41, pirms 16 gadiem
kaut ko labaku vins ir pelnijis

 +39 [+] [-]

, 2009-05-04 17:41, pirms 16 gadiem
kaada ķelne? dinamo!
Slēpts komentārs: KRISDOLIS

 +28 [+] [-]

, 2009-05-04 17:42, pirms 16 gadiem
Es domaju pec si cempionata par vinu interesesies daudz
Priece ka ir atguvis sportisko niknumu

 +10 [+] [-]

, 2009-05-04 17:42, pirms 16 gadiem
labak kada khl kluba...varbut kads vinam piedavas ligumu,jo dzeks tomer ir labs...

 +20 [+] [-]

, 2009-05-04 17:42, pirms 16 gadiem
Gribu vinju atpakalj Dinamo!

 +12 [+] [-]

, 2009-05-04 17:43, pirms 16 gadiem
un kur tad pruseks??
Slēpts komentārs: gabrans1994
Slēpts komentārs: gabrans1994
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-05-04 17:45, pirms 16 gadiem
cerēsim uz spēkā augstāku līgu

 +46 [+] [-]

, 2009-05-04 17:46, pirms 16 gadiem
Kāds Dinamo? NHL (sliktākajā gadījumā Islanders).
29 gados vēl draftam nav pa vēlu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2009-05-04 17:46, pirms 16 gadiem
geilords fakers rakstīja: kaada ķelne? dinamo!
tad iznak ka prusekam jasez uz solinja? nez nez

  +2 [+] [-]

, 2009-05-04 17:47, pirms 16 gadiem
grayz rakstīja: Kāds Dinamo? NHL (sliktākajā gadījumā Islanders).
29 gados vēl draftam nav pa vēlu
a kape gan ne
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-04 17:49, pirms 16 gadiem
extremists rakstīja: labak kada khl kluba...varbut kads vinam piedavas ligumu,jo dzeks tomer ir labs...
nedomaju, ka vins speles kada KHL klubaa, jo krievijas klubiem 50% spelu ir janospele krievu vartsargam!! varbut minska vai kazahu klubaa!!

  +8 [+] [-]

, 2009-05-04 17:50, pirms 16 gadiem
Harington rakstīja: a kape gan ne
Kad sapņojiet, acis aizveriet ciet! Masaļskim labākais variants ir kāds no KHL klubiem: Sibirj, Metallurg (Novokuzņecka), varbūt pat Neftehimik vai Traktor.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-04 17:51, pirms 16 gadiem
Ķelne ir labs klubs,un aī DEL līga ir ļoti laba,tā kā nebūt nav slikts piedāvājums.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-04 17:54, pirms 16 gadiem
uz NHL
Slēpts komentārs: gabrans1994

     [+] [-]

, 2009-05-04 17:56, pirms 16 gadiem
Beidz sisties pa to vāciju, ja piedāvā KHL, tad pieņem to.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-04 17:56, pirms 16 gadiem
[quote geilords_fakers]
kaada ķelne? dinamo!
Tad jau viņš būtu dulns -par otro vārtsargu iet.....

  +9 [+] [-]

, 2009-05-04 17:57, pirms 16 gadiem
Masalskis ir labaks neka pese no spelejosaijiem vartsargiem NHL,UN TIKAI UZ DEL?????????

     [+] [-]

, 2009-05-04 17:59, pirms 16 gadiem
matrix773 rakstīja: Kad sapņojiet, acis aizveriet ciet! Masaļskim labākais variants ir kāds no KHL klubiem: Sibirj, Metallurg (Novokuzņecka), varbūt pat Neftehimik vai Traktor.
Būtu laba prakse, dzudz metieni.

     [+] [-]

, 2009-05-04 17:59, pirms 16 gadiem
Tik jau viņš var kādā KHL klubā, bet kā būs ar to spēlēšanu?

  +3 [+] [-]

, 2009-05-04 18:00, pirms 16 gadiem
gabrans1994 rakstīja: tas vnk taa lai dabuutu vinns speeleet!!!riiga2000 jau ir dinamo faarmklubs tapee vareetu pruseku ar masalski uz mainnam vaartos un naumovu kaa 3 vaartsargu!!!!!tas manupraat!!!
farmkluba spelu praksi jagust jaunajam enkuzenam nevis 40 gadigajam naumovam.

  +5 [+] [-]

, 2009-05-04 18:05, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: farmkluba spelu praksi jagust jaunajam enkuzenam nevis 40 gadigajam naumovam.
tad naumovu uz NHL

  +1 [+] [-]

, 2009-05-04 18:06, pirms 16 gadiem
khl vai nhl

  +5 [+] [-]

, 2009-05-04 18:07, pirms 16 gadiem
Es dom'aju, ka embl'ema uz kaskas izsaka visu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2009-05-04 18:08, pirms 16 gadiem
Tas būtu pakāpiens karjerā. No sliktākā DEL kluba uz otro sliktāko.

  +5 [+] [-]

, 2009-05-04 18:09, pirms 16 gadiem
KHL? Ļoti šaubos! Pirmkārt, diez vai Dinamo vadība gribēs riskēt, cenšoties neuzkāpt uz viena un tā paša grābekļa otrreiz. Otrkārt, cits KHL klubs arī viņu neņems. Tam ir vairāki iemesli jeb ierobežojumi saistībā ar vārtsargiem: 1) leģionārs vārtsargs ir par 2 laukuma spēlētājiem; 2) 50% spēļu procents. NHL? Pietiks sapņot.
Edgaram gandrīz pēc katra čempionāta, kurā viņš ir spēlējis, sola spožu nākotni, bet vai tad viņš ir realizējis savu potenciālu!? Pārāk daudz objektīvu un subjektīvu iemeslu tam visam. Nedomājiet, ka man ir kaut kas pret Masaļski. Viņš ir labs vārtsargs, tomēr viņam vienmēr pietrūkusi stabilitāte, emocionālā noturība, kā arī māka nemeklēt piedzīvojumus uz savu galvu alkohola reibumā...

 +10 [+] [-]

, 2009-05-04 18:09, pirms 16 gadiem
Kāds vēl NHL?

Pat abstrahējoties no viņa spēles kvalitātes utt.
29 gadu vecumā nedraftēts vārtsargs, kurš nemaz Eiropas TOP vārtsargu čempionātos (Zviedrijas Elite, Somijas SM-Liiga) nav spēlējis?
Tad ir jānotiek vēl lielākam brīnumam nekā Latvijas iekļūšanai 1/2finālā... .

Un par draftu - 29 gados, ja nemaldos, drafts jau nemaz nav aktuāls, tikai debitanta līgums (uz vienu gadu).

DEL ir labs variants - spēlē tur Kanādas hokeju (daudz metienu), kopējais līmenis - labs, skatītāji uz spēlēm nāk, pārlidojumu baigo nav... .

  -3 [+] [-]

, 2009-05-04 18:10, pirms 16 gadiem
makgaivers rakstīja: KHL? Ļoti šaubos! Pirmkārt, diez vai Dinamo vadība gribēs riskēt, cenšoties neuzkāpt uz viena un tā paša grābekļa otrreiz. Otrkārt, cits KHL klubs arī viņu neņems. Tam ir vairāki iemesli jeb ierobežojumi saistībā ar vārtsargiem: 1) leģionārs vārtsargs ir par 2 laukuma spēlētājiem; 2) 50% spēļu procents. NHL? Pietiks sapņot.
Edgaram gandrīz pēc katra čempionāta, kurā viņš ir spēlējis, sola spožu nākotni, bet vai tad viņš ir realizējis savu potenciālu!? Pārāk daudz objektīvu un subjektīvu iemeslu tam visam. Nedomājiet, ka man ir kaut kas pret Masaļski. Viņš ir labs vārtsargs, tomēr viņam vienmēr pietrūkusi stabilitāte, emocionālā noturība, kā arī māka nemeklēt piedzīvojumus uz savu galvu alkohola reibumā...
viens un tas pats grābeklis domāts, ka Masaļskis atkal sakausies Vecrīgā un salauzīs kādu locekli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-05-04 18:13, pirms 16 gadiem
Paskatieties šo -->

diena.lv: Diena.lv :: Igors Pavlovs: Latvija būs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-04 18:16, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: viens un tas pats grābeklis domāts, ka Masaļskis atkal sakausies Vecrīgā un salauzīs kādu locekli?
Apmēram. Masaļskis pierādīja, ka uz viņu nevar paļauties ārpus laukuma. Es padomātu 2x pirms dot viņam otru iespēju. Turklāt Rīgā jau ir Pruseks un Naumovs.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-04 18:17, pirms 16 gadiem
Pēteris Lācis rakstīja: Paskatieties šo -->

http://www.diena.lv/lat/sports/hokejs2009/komentari/igors-pavlovs-latvija-bus-ceturtdalfinala
Latvijas izlasē ir viens labs vārtsargs…

Masaļskis? Viņš ir labs viena turnīra vārtsargs, bet ilgākā laika posmā sevi vēl nav apliecinājis.


Tas ir tas pats ko esmu vairakkārt uzsvēris, ka Masaļskis tikai dažas spēles ļoti augstā līmenī aizvadījis.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-04 18:17, pirms 16 gadiem
Labāk uz KHL!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:18, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: draftam jau ir sen kā par vēlu. Tiesa, tas neleidz NHL viņu nolīgt.

.. Ja Masaļskis iespētu Zviedrijas spēles līmenī visu sezionu piem KHL nospēlēt, es nebrīnītos.
Dēļ šīm 4 spēlēm viņu diez vai tā izķers.

Gribētos jau lai tiek RD, bet . . .
Es gan brīnītos. Tur tādu vārtsargu ir kaudzēm un Eiropā arī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:21, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: A kas mums ir alternatīvas?

Uz ko mums cerēt, ja ne šī un varbūt Žabotinska pēkšņu spožu karjeru?

Ar vārtsargiem ir tik s**i, ka šķiet nākamajiem PČ bezmaz vai Skrastiņš būs jāliek vārtos.
Vel mums ir Mustukovs, Enkuzens, Raitums.

eliteprospects.com: Eliteprospects.com - Ervins Mustukovs
eliteprospects.com: Eliteprospects.com - Martins Raitums

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:22, pirms 16 gadiem
Mums vēl ir Stiģis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:22, pirms 16 gadiem
Brauc atrādīties NHL`ā
Dzen Floridiešu GK ārā un paspēlē ar Skrastiņu kopā

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:24, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Latvijas izlasē ir viens labs vārtsargs…

Masaļskis? Viņš ir labs viena turnīra vārtsargs, bet ilgākā laika posmā sevi vēl nav apliecinājis.


Tas ir tas pats ko esmu vairakkārt uzsvēris, ka Masaļskis tikai dažas spēles ļoti augstā līmenī aizvadījis.
Tieši tā. Vārtusarga meistarību nevar novērtēt pēc viena veiksmīgi aizvadīta turnīra vai spēles, tieši tas pats arī attiecas uz Masaļski.

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:25, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja:
Nav par ko smieties abiem procents Balkrievijas ligaa virs 90%.

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:25, pirms 16 gadiem
UZ NHL noteikti!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:29, pirms 16 gadiem
KRISDOLIS rakstīja: kurā vietā palika tas "Haie" ?
Prātiņ nāc mājās, Kolner Haie ir Ķelnes haizivis

  +4 [+] [-]

, 2009-05-04 18:29, pirms 16 gadiem
Ja par Latvijas vārtsargiem runājam, tad praktiski visi šitie iepriekš minētie ir jāaizmirst, nedomāju, ka viņi kādreiz sasniegs vismaz pašreizējo Masaļska līmeni (t.i., pietuvosies Eiropas vārtsargu elites līmenim [Masaļskis arī ir tikai pietuvojies]). Vienīgi Muštokovs, ja viņam tiks dota iespēja (pareizāk - viņš būs to nopelnījis ar smagu treniņu darbu) spēlēt labā līmenī.

Ir jāskatās uz tiem, kam pašlaik ir gadi 13~15. Ja viņus tagad sākt tā nopietni trenēt (nevis tā, ka pat izlases U-20 vārtsargam savā komandā nav vārtsargu trenera), tad varbūt arī kaut kas sanāks.

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:31, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: Un Jēcis solīja 50 kg maisu ar kartupeļiem atvest ... ieģerbsim formā un būs ok.

"Nav par ko smieties abiem procents Balkrievijas ligaa virs 90%."

kam nav?
http://extraliga.stats.pointstreak.com/goalieleaders.html?leagueid=684&seasonid=3227&sortby=svpct

Tu te redzi visiem virs 90%

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:33, pirms 16 gadiem
out of topic..
kur musu esports korespodents nosvīdis?!?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:35, pirms 16 gadiem
Nu manuprāt, nevajadzētu steigties. Jāpagaida arī citi varianti. Nav slikts variants gadījumā, ja nav savādāku iespēju. Slikti nav, bet vai ir labi? Tas jau ir cits jautājums. Ar Edgara sniegumu, vajadzētu būt vēl vairākiem labākiem variantiem. Jāpatur šis prātā, bet nevajag steigties. Es vēl aizvien ceru, ka būs piedāvājums no "Dinamo". Edža to ir pelnījis.

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:39, pirms 16 gadiem
domaju, ka var spelet ari augstaka liimenii nekaa vaacijas DEL.

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:40, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: Man patīk, ka tu savus vārdus pamato ar faktiem , bet ..

svarīgs rādītājs ir arī uvarētās spēles - skaidrs, ka komanda, kas uzvar ar 5:0 vairs nav tik modra un var arī pārīti ielaist.
Turklāt cik es skatos, tur tikai kaut kādiem čukčām ir zem 90 . . .
Mustukovam es tur tomer neredzu tos 5 vartus spele, bet skaidrs ari, ka ar komandas aizsardzibu kautkas nav kartiba, ja pretinieki videji spele uz Mustukova vartiem met 40 metienus.

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:44, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja par Latvijas vārtsargiem runājam, tad praktiski visi šitie iepriekš minētie ir jāaizmirst, nedomāju, ka viņi kādreiz sasniegs vismaz pašreizējo Masaļska līmeni...
tad, kad Masaļskis bija pašreizējā Muštukova vecumā ar viņu nerēķinājās un ne izlase, ne arī kāds klubs. strādāja gadījuma darbu sētas līgās...

ja kāds sakarīgs klubs un/vai izlase būtu ar viņu rēķinājušies un nopietni strādājuši, domāju - viņa karjera būtu daudz spožāka.

tāpēc arī man ļoti nepatīk, ka "mūsu" KHL komanda jaunos latviešu vārtsargus ignorē un Muštukova gadījumā pat čakarē

     [+] [-]

, 2009-05-04 18:46, pirms 16 gadiem
makgaivers rakstīja: KHL? Ļoti šaubos! Pirmkārt, diez vai Dinamo vadība gribēs riskēt, cenšoties neuzkāpt uz viena un tā paša grābekļa otrreiz. Otrkārt, cits KHL klubs arī viņu neņems. Tam ir vairāki iemesli jeb ierobežojumi saistībā ar vārtsargiem: 1) leģionārs vārtsargs ir par 2 laukuma spēlētājiem; 2) 50% spēļu procents. NHL? Pietiks sapņot.
Edgaram gandrīz pēc katra čempionāta, kurā viņš ir spēlējis, sola spožu nākotni, bet vai tad viņš ir realizējis savu potenciālu!? Pārāk daudz objektīvu un subjektīvu iemeslu tam visam. Nedomājiet, ka man ir kaut kas pret Masaļski. Viņš ir labs vārtsargs, tomēr viņam vienmēr pietrūkusi stabilitāte, emocionālā noturība, kā arī māka nemeklēt piedzīvojumus uz savu galvu alkohola reibumā...
Cik ir dzirdēts, no nākamā gada KHL nekādu ierobežojumu vārtsargiem vairs nebūs.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-04 18:55, pirms 16 gadiem
Daukis rakstīja: tad, kad Masaļskis bija pašreizējā Muštukova vecumā ar viņu nerēķinājās un ne izlase, ne arī kāds klubs. strādāja gadījuma darbu sētas līgās...

ja kāds sakarīgs klubs un/vai izlase būtu ar viņu rēķinājušies un nopietni strādājuši, domāju - viņa karjera būtu daudz spožāka.

tāpēc arī man ļoti nepatīk, ka "mūsu" KHL komanda jaunos latviešu vārtsargus ignorē un Muštukova gadījumā pat čakarē
Ervīnam jau ir 25 gadi (īstais vecums, kad vārtsargam ir jāparāda būs viņš spēlētājs, vai nē).

Edgars 25 gados jau bija debitējis PČ (spēlē pret Čehiju), pirms tam esot stabils rezervists aiz Irbes un Naumova (kas, piekritīsi, tad bija nopietnāk, nekā Masaļskis un Naumovs tagad [nekādu pretenziju pret abiem, vienkārši objektīvi skatoties]), aizvadīja nesliktu sezonu Rīga - 2000 sastāvā, un dabūja līgumu Čehijas Ekstralīgā, tāpēc nevar teikt, ka ar šamo nerēķinājās.

     [+] [-]

, 2009-05-04 19:16, pirms 16 gadiem
Smiekli nāk! Kāds NHL??? Varbūt vēl uz marsu viņu aizsūtīsit??? Tikpat reāls variants...

Masaļskis ir labs, nevis izcils! Vakar pret Krieviju redzējām, kas viņš par NHL vārtsargu - tiklīdz ripu neuzmet virsū, tā ielaists gols.

Lieciet man kaut vai 100 mīnusus! Jā, piekrītu, Edža šajā čempionātā ir varonis, bet tikai tāpēc, ka uzlēca nedaudz augstāk par savu di*su, nevis tāpēc, ka būtu Supermens. NHL viņš nekad nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-04 19:29, pirms 16 gadiem
Es domāju, ka interese nebūs tikai par Masaļski vien.

  +3 [+] [-]

, 2009-05-04 19:31, pirms 16 gadiem
Iļja Poļakovs rakstīja: Smiekli nāk! Kāds NHL??? Varbūt vēl uz marsu viņu aizsūtīsit??? Tikpat reāls variants...

Masaļskis ir labs, nevis izcils! Vakar pret Krieviju redzējām, kas viņš par NHL vārtsargu - tiklīdz ripu neuzmet virsū, tā ielaists gols.

Lieciet man kaut vai 100 mīnusus! Jā, piekrītu, Edža šajā čempionātā ir varonis, bet tikai tāpēc, ka uzlēca nedaudz augstāk par savu di*su, nevis tāpēc, ka būtu Supermens. NHL viņš nekad nebūs.
Virsū vai ne virsū, bet līdz NHL ir vēl "gabaliņš"... .
Un ļoti pateicīgi būtu Edgaram "samērīties" uz SM-Liiga fona, tad arī redzētu kas un kā... .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-04 19:50, pirms 16 gadiem
Nu vēl jau ir zviedrijas, somijas un šveices līgas, kas arī ir gana nopietnas. Tā kā ir visas iespējas.

     [+] [-]

, 2009-05-04 20:08, pirms 16 gadiem
tigereens rakstīja: Nu vēl jau ir zviedrijas, somijas un šveices līgas, kas arī ir gana nopietnas. Tā kā ir visas iespējas.
Somijā (jo sevišķi), Zviedrijā un Šveicē vārtsargam vēl ir jātiek...

Somijā vidējais vārtsargu līmenis, iespējams, ir otrais augstākais pēc NHL/AHL. Lai tur tiktu ir jābūt ĻOTI labai tehnikai. Pašlaik, starp citu, uz nākamo sezonu SM-Liiga komandās (14), ir tikai VIENS (!!!) ārzemju vārtsargs ("SaiPa", Vladislavs Kotskis, Čehija). Kurš, starp citu, aizvadīto sezonu pavadīja Čehijas otrajā līgā... . Un arī kopumā - ārzemju vārtsargiem tur ir ļoti grūti iekļūt, jo vietējā konkurence ir nenormāla.

Zviedriem situācija ir līdzīga - 12 komandās tikai 2 ārzemnieki, no kuriem viens ir Fredriks Norrena (KHL čempions, sezonu sāka NHL).

Šveicē arī ir praktiski noslēgta līga vārtsargiem, un ja jau ārzemnieki, tad tie ir ar NHL pieredzi - Karons, Markanens + soms Ari Sulanders, kurš tur spēlē jau 11 gadus.

Protams, nebūtu slikti, ja Edgars tiktu kādā no šo čempionātu komandām, bet tnomēr nedomāju, ka tas notiks. DEL, kā jau rakstīju, jau arī nav nemaz tik slikti.

     [+] [-]

, 2009-05-04 20:12, pirms 16 gadiem
bundulis123 rakstīja: kaut ko labaku vins ir pelnijis
Parv so Kelnes peidavajumu jā ,Čempi labakie vartsargi stav Nhl ,bet Masalskim kadi piedavajumi ,seen jau vajadzeja but piedavajumam no Khl.

     [+] [-]

, 2009-05-04 20:13, pirms 16 gadiem
pirmkaart banu uz vecriigu!
bet nu kko labaaku vinsh ir pelinjis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-04 20:26, pirms 16 gadiem
KRISDOLIS rakstīja: kurā vietā palika tas "Haie" ?
izlasi rakstu līdz beigām.

     [+] [-]

, 2009-05-04 20:28, pirms 16 gadiem
Kubica rakstīja: Masaļskim ir jāpaliek Vācijā!
Tieši Vācijā viņš kļuva par tādu vārtsargu kāds ir tagad.
gribi teikt ka iepriekseja chempi vinjs nemaceja stavet un peksi pec kadam 10-20 spelem vacijas DEL liga vinjs kluva daudz labaks neka agrak ? nedomaju viss

     [+] [-]

, 2009-05-04 20:31, pirms 16 gadiem
nu es domāju ka Edžam tur vācijā nau ko darit

  +1 [+] [-]

, 2009-05-04 20:39, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Tas būtu pakāpiens karjerā. No sliktākā DEL kluba uz otro sliktāko.
Cienītais kolēģi Vācijā nereti jau nu kllubu spēku samēri diez gan būtiski mainās pa starpsezonu un ķelne ar savu nebūt ne mazo budžetu priekš DEL mērogiem gan jau nākamsezon atkal būs kaut kur pirmajā astoņniekā...

  -1 [+] [-]

, 2009-05-04 20:49, pirms 16 gadiem
vajaga uz MVD,pie Znaroka..........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja