Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Kulda rezultatīvs; "Petes" grauj pretinieku

Kulda rezultatīvs; "Petes" grauj pretinieku
Artūrs Kulda
Foto: Wikipedia

Ar trim rezultatīvām piespēlēm aizvadītajā naktī Ontario Hokeja līgas (OHL) mačā izcēlies latviešu hokejists Artūrs Kulda, palīdzot savam klubam Pīterboro "Petes" mājas laukumā ar 8:4 sagraut Ošavas "Generals" vienību.

Kulda piedalījās sava komandas otro un piekto vārtu guvumā, sekmīgi asistēdams partneriem skaitliskā vairākuma izspēlē, bet pēdējā perioda vidū savu rezultativitātes punktu bagāžu papildināja ar vēl vienu vārtu guvumu nesošu piespēli, palīdzot "Petes" palielināt pārsvaru no 6:2 uz 7:2.

Šajā sezonā Kulda sava kluba rindās aizvadījis 24 spēles, atzīmējoties ar 13 rezultativitātes punktiem - pieciem vārtu guvumiem un astoņām rezultatīvām piespēlēm. "Petes" statistikas ailēs latviešu hokejists ir otrs rezultatīvākais aizsargs, atpaliekot vienīgi no Zaha Bogosiana, kura rēķinā 35 punkti (8+27).

Nākamo maču Pīterboro hokejisti aizvadīs jau šonakt, kad izbraukumā tiksies ar Guelfas "Storm".

Izmantotie resursi:
www.ontariohockeyleague.com

     [+] [-]

, 2008-01-04 14:28, pirms 17 gadiem
Ha prieks par kuldas 3 punktiem....prieks ka vineti tika Oshawa Generals, šiem bez sava 17 gadīgā talanta John Tavares pašvaki iet

  +1 [+] [-]

, 2008-01-04 14:37, pirms 17 gadiem
archy0,

Arī kāds te mazliet pabaumoja par Uļješčenko saistību ar NHL.

tas ''kaads'' bija NHL skauti - skat. www.hockeysfuture.com

tachu reaali Uljeschenko shances ir tikpat lielas kaa pagaajushaa gadaa Straupem, Danilovam, Birzinjam un Bajarunam (kas arii bija potneciaalo prospektu saraxta beigu galaaa). Maz ticams, ka vinja speele U20 buutu skautus iespaidojusi pozitiivaa zinjaa...

     [+] [-]

, 2008-01-04 14:38, pirms 17 gadiem
>JM
Nu Ozo laikam tapēc arī to balvu nekad nedabuja.... ar punktiem viņam īpašu problēmu nebija, bet ar tiešajiem pienākumiem šad tad ir bijis diezgan čābīgi...
kaut gan... kā pats teici "spēlētājam tiešie pienākumi ir tie ko viņam liek darīt treneris"! Un kā nu viņš māk tā arī dara!
Ja vēl atgriežamies pie šitā strīda saknes, tad manā skatijumā Maksis Kuldu pelnīti nominēja par labāko aizsargu, jo viņš bez saviem tiešājiem pienākumiem (uzbrukumu jaukšanas, savu vārtu priekšas "izslaucīšanas") arī praktiski vienīgais no aizsrgiem mācēja normāli uzbrukumam pieslēgties- uzšķelt pa kasti vai pasu (rezultatīvu) atdot!!! A kļūdas bija visiem....
Kā tuvāko konkurentu Kuldam es varētu minēt Cibuļski, kas tiešām bez lielākajiem plusiem komandā arī vēl bija rezultatīvs... bet kā jau teicu augstāk bez kļūdām (lielākām vai mazākām) neviens neiztika... un kā paruna saka: "nekļūdās tikai tas kas neko nedara"...

     [+] [-]

, 2008-01-04 14:56, pirms 17 gadiem
to als

Piekrītu Jurim, ka tu kļūdies, ka balvu atdod balstotsies uz rezultativitāti.. nebūt ne. Svarīgi ir kā aizsargs spēlē, cik drošs ir aizsardzībā, kādus lēmumus pieņem laukumā, cik bieži kļūdās, cik uzticams ir , cik daudz spēles smagumu izness, kā darbojas izšķirošajos momentos utt... un, ja aizsargam +/- piemīt šādas īpašības un viņš ir labs šajos rādītājos, tad, protams, viņam ir gan liels spēles laiks, gan rezultivitāte, gan lietderība utt...

     [+] [-]

, 2008-01-04 15:04, pirms 17 gadiem
Protams, var būt arī, ka kāds aizsargs fenomenāli spēlē kādā spēles komponentā, piemēram vairākumā - gūst ļoti daudz vārtus + piespēles un ar to palīdz komandai uzvarēt, izcīnīt kausu... nu tad arī šāds aizsargs ļoti iespējams varētu iegūt šo balvu... kā tas gandrīz notika ar Ozo, bet kausu komanda neizcīnija un balvu Ozo nedabūja, kaut viņa rādītāji vairākuma izspēlēs bija lieliski.

     [+] [-]

, 2008-01-04 15:14, pirms 17 gadiem
>Packa
Mēs te vispār par Kuldu runājam... un pēc šitiem kritērijiem -
"cik daudz spēles smagumu izness, kā darbojas izšķirošajos momentos utt..." + vēl nemot vērā arī rezultativitāti es piem. mūsu izlasē neredzu nevienu labāku kandidātu par Kuldu... viņš spēlēja ļoti daudz, bija gan izškirīgajos momentos laukumā, gan pats vēl (ļoti svarīgu) golu ielika belariem! Kā tuvāko konkurentu varētu tik Cibuļški minēt, kas arī bija bez savu tiešo pienākumu izpildīšanas ar vislabāko koefu komandā + vēl arī kaut cik rezultatīvs bija... a ja runājam par Iļjiško tad puikam vēl augt un augt vajag! Tad (cerams) dienās būs mums par vienu labu aizsargu vairāk...

  -1 [+] [-]

, 2008-01-04 15:37, pirms 17 gadiem
Lasu un brīnos, no visiem šeit komentētājiem reti kurš izprot hokeja spēli. Tikai prot aplūkot statistika lapu!
Statistika protams ir laba lieta, bet jāskatās jau situācija kopumā!
Kapēc Daugaviņam neiedeva ballvu?
Tapēc, ka Daugaviņš nospēlēja tikai pirmo un pēdējo spēli, bet Džerinš kapāja visas spēles.
Runājot par Kuldu, spēlētājs nav slikts, bet neesmu pārliecināts vai Viņš šo balvu bija pelnijis. To arī pateica žurnālisti, ka ši balva Kuldam ir kā avanss!!!

     [+] [-]

, 2008-01-04 15:38, pirms 17 gadiem
als,

runaajot par Kuldu - redzi, muusdienu Eiropas hokejaa lielaakoties tomeer prevalee aizsardziibas hokejs un aizsarga ''veertiibu'' nosaka vinja speejas ruupeeties par savu droshiibu. Ja paskataas uz katra individuaalo veikumu tad Kuldam kljuudu aizsardziibaa (dazhas pat ljoti rupjas) bija vairaak ka Cibuljskim vai Iljishko (vispaar nemaniiju nevienu Iljishko kljuudu - ja nu vieniigi speelee pret ungaariem ko neredzeeju). Protams, visi muuseejie bij malachi (kaut vai tas pats Fadejevs, kursh nospeeleeja labaak kaa jebkad ir speeleejis) un Kulda bij viens no labaakajiem aizsargiem, tachu manaa uztveree labaaki par vinju bija Cibuljskis vai Iljishko.

P.S. Starp citu krievu treneris Krikunovs savaa blogaa raksta, ka muusdienu hokejaa ir 2 uzbruceeji un 3 aizsargi, jo centra uzbruceejs 20% no laika pavada uzbrukumaa un 80% aizsardziibaa. (tas taa - papildus informaacija paardomaam, kas aizsargam svariigaaks).

     [+] [-]

, 2008-01-04 15:43, pirms 17 gadiem
Ministrs

Statistika ir līdz šim labākais veids, kas ļauj salīdzināt spēlētāju varējumu un veikumu.

Neteiksim, ka Kulda nebija pelnījis balvu, vnk no viņa tika gaidīts vairāk.

     [+] [-]

, 2008-01-04 15:53, pirms 17 gadiem
Juris Miņins

Kādas muļķibas!
Pēc tava teiktā Kārlis Skrastiņš ir slikts aizsargs un balvu kā labākais aizsargs nekad neiegūtu, jo viņam tak statistikas rādītājos ir maz rezultivitātes punktu!

Un piekrītu Abragam, ka aizsargus vērtē pēc tā vai viņš ir stabili nospēlējis aizsardzībā. Un gan skatoties spēli un paskatoties statistiku, redzu tikai 2 aizsargus kas būtupelnijuši būt par labākiem - Iļiško un Cibuļskis!

Als

Protams, ka Kulda spēlēja daudz, bet tas jau nenozīmē ka Viņs ir labākais.
Maksim patika uzticēties "Ārzemniekiem", kaut gan vairums gadījumu bija redzams, ka LPSA puiši tomēr ir labāki.

  +1 [+] [-]

, 2008-01-04 15:53, pirms 17 gadiem
Juris Miņins,

Statistika ir līdz šim labākais veids, kas ļauj salīdzināt spēlētāju varējumu un veikumu. ar piebildi - neklaatienee... jo kaa reiz teica viens gudrais - nav lielaaka melja par statistikji
piem. +/- - ja aizsargs netiek liidzi pretiniekam un taapeec izdara paarkaapumu vinju noraida. UN komanda mazaakumaa ielaizh vaartus - ''-'' nav nevienam, kaut noraidiitais reaali ir pelniijis ''-'', jo vinja deelj ir zaudeeti vaarti... u.t.t.
taapat vaartsarga gljuks dos "-" tiem, kas varbuut to nemaz nav pelniijushi... un shaadu monentu ir daudz, lai balvas peec plikas statistikas vien daaljaatu...

     [+] [-]

, 2008-01-04 15:56, pirms 17 gadiem
Ministrs

Ar vārdu "statistika" nav jāsaprot vien vārti+piespēles, bet gan STATISTIKA kā tāda (spēlētās minūtes, spēka paņēmieni utt.)

Abrags

A vai tad mūsdienās ir kāds cits, labāks veids (instruments) kā salīdzināt spēlētāju sniegumu? Nav... tāpēc jāsamierinās ar to kas ir.

     [+] [-]

, 2008-01-04 15:58, pirms 17 gadiem
Abrags

Kā naglai uz galvas!!!!

     [+] [-]

, 2008-01-04 16:20, pirms 17 gadiem
Ja mes meginam salidzinat Samsung ligu ar OHL tad varbut jaatceras, ka gaja Riga 2000, kad komanda viesojas Minnesota un Wisconsin pirms daziem gadiem un speleja pret NCAA koledzam. Nevisam labi. Ir gruti salidzinat OHL ar NCAA jo vecumi atskiras un koledzas speletaji ir nobriedusaki, lai gan OHL ir vairak talantigaki speletaji, kuri eventuali tiek uz NHL. Bet Ziemelamerikas lietprateji uzskata, ka OHL (ari WHL un QMJHL) pavisam labi nospeleti pret vairums koledzam. Tatad varam talak secinat.

  +1 [+] [-]

, 2008-01-04 16:27, pirms 17 gadiem
Juris Miņins,

A vai tad mūsdienās ir kāds cits, labāks veids (instruments) kā salīdzināt spēlētāju sniegumu?

jaa- veerot visu notiekosho klaatienee.

     [+] [-]

, 2008-01-04 16:31, pirms 17 gadiem
Abrags

Taču pat ja tu vēro spēles klātienē, tad vēl jo vairāk ir subjektivitātes faktors. Tb patīk - nepatīk. Statistika tomēr ir daudz objektīvāka.

     [+] [-]

, 2008-01-04 16:35, pirms 17 gadiem
>Ministrs
Kaža nekad Norrisa balvu (kā labākais aizsargs) nav ieguvis un neiegūs!!!! Ok, viņš ir labs aizsardzībā, bet uzbrukumā viņš ir diezgan tuvu absolūtai 0... un kā jau Tev te augstāk rakstija labākos aizsargus izvēlas pēc labas savu tiešo pienākumu veikšanas + arī rezultativitātes! Skots Stīvenss nekad nav Norrisa balvu tā paša iemesla pēc (mazrezultatīvs) ieguvis kaut tieši kā aizsargs viņš bija viens no labākajiem līgā...
Un ja ņemam pēc vērtējuma - tiešie aizsarga pienākumi + rezultativitāte tad... un pēc tā ņemot nebija LSPA puiši labāki(runa ir tikai par aizsargiem!)!!! Sarp citu... Iļjiško nav LSPA spēlētājs... no LSPA tikai Cibuļskis, kas bez saviem tiešajiem pienākumiem arī vēl kaut ko uzbrukumā spēja izdarīt... bet labāks (ja ņem kontekstā: tiešie pienākumi + rezultativitāte) par Kuldu viņš nebija! Tu vari 5X stabili nospēlēt (piem. kā Iļjiško), bet svarīgā monentā ir jāmāk izkustināt komandu un lauzt spēles gaitu (Kulda ar savu pirmo golu pret belariem tāpat arī ar spēli nevienādos sastāvos)! Ok, varbūt arī Maksis viņam to titulu vairāk avansā iedeva, bet no aizsargiem (varbūt izņemot vēl Cibuļski) vairāk neviens viņu tā lāga pelnijis nebija...

     [+] [-]

, 2008-01-04 16:41, pirms 17 gadiem
>JM
Pilnīgi piekrītu! Tapēc jau spēlētāju labumu/lietderību nosaka pēc visāda veida spēlētāju statiem nevis piem. Abraga vai viņa kolēģu, vai fanu nostāstiem par viņiem...

     [+] [-]

, 2008-01-04 16:42, pirms 17 gadiem
Runājot par nākamo gadu, protams, ir izlasē vajadīgi līderi un spēlētāji ar spilgtām īpašībām, bet mana cerība ka nākamā izlase varētu būt ''Komanda'', nevis kaut kāds tur makslīgi izveidots kopums. Kādam te varbūt nepatiks to ko es teicu, bet atkārtošos: Tā nebija komanda kas paņema uzvaru B grupā, tie bija atsevišķi cilvēki(Manā uzskatā jauprojām tas nebija Kulda, ja būtu kāds cits aizsargs no LSPA mēs nebūtu uzvarējuši?). Man nebūtu nekas petī ja nākamgad vēl vairāk spēlētāju nāktu no LSPA.

     [+] [-]

, 2008-01-04 16:49, pirms 17 gadiem
als

Nē, protams, arī klātienē spēlētājs ir jāredz, taču bez statistikas mūsdienu sporta nekur neliksies...

     [+] [-]

, 2008-01-04 17:07, pirms 17 gadiem
Redzu , interesantas lietas raksta viens otrs, apcer mūsu U-20 izlases īsteno spēku...

Drīkst, es kko pateikšu ?

Par Kuldu. Redzēju visas spēles ( šķiet, jā, laikam gan visas ) , gan pa televizoru, un , atklāti sakot, Kulda bija vājš. Jā, ņemot vērā visu to presi, arī to, ka viņš spēlē Ziemeļamerikas līgā, jāatzīst, ka nepatikšanas uz laukum a viņš taisīja diezgan daudz.Nu nebija tādas drošības sajūtas , redzot viņu spēlējot aizsardzībā.Bet tas aizsargam ir galvenais. Uzkrita arī viņa it kā lēnīgums, nepaspēšana divcīņās, entās zaudētās ripas utt.Vienubrīd pat nesapratu, vai tiešām tas ir tas čalis, par kuru tik daudz visapkārt runā ? Nu nebija viņš labākais aizsargs mūsu komandā, , - jā ,-cepuri nost, tieši viņš guva pirmos atbildīgos vārtus, kas psiholoģiski atbrīvoja mūsu spēlētājus, bet , visa turnīra gaitā bez šaubām Cibuļskis mani pārliecināja daudz vairāk .

Par Norisu.
Nu ir jau ir drusku arī aizsargam jābūt rezultatīvam un jāmet iekšā, pareizi te pateica, ka Stīvenss , lai arī ne par matu sliktāks kā Lidstrēms, tomēr nekad Norisu nav dabūjis. Parasti jau tādiem izteiktiem blūlaineriem ( kā mūsu Skrastiņš ) šīs individuālās balvas nedod. Tas ir fakts.

     [+] [-]

, 2008-01-04 17:11, pirms 17 gadiem
>JM
Klātienes (fanu) viedoklis ir tikai un vienīgi subjektīvs redzētā atspoguļojums, savukārt, (visāda veida) spēlētāja statistika ir objektīvs spēlētāja prasmju un labuma rādītājs...

     [+] [-]

, 2008-01-04 17:26, pirms 17 gadiem
als,
manliekas ka statistika var būt gan objektīvs gan arī diezgan subjektīvs rādītājs, par piemēru ņemšu Ankipānu, kurš ir trešais rezultatīvākais samsungliga, tas nekas ka brīžam viņš taisa tādus podus kur normāls treneris sen viņu būtu aizsūtijis uz ģērbtuvēm. Par ''labāko'' aizsargu Galviņu vispār nerunāsim, te jau lielākā daļa zina kādas ir manas domas par šo spēlētāju...

     [+] [-]

, 2008-01-04 17:28, pirms 17 gadiem
Un nobeigumā ...

Lai jau visiem šeit pieminētiem čaļiem veicas un nākotnē tie būtiski pastiprinātu pieaugušo izlasi!

     [+] [-]

, 2008-01-04 18:07, pirms 17 gadiem
Juris Miņins,

ir NHL statistika un ir arii Samsungliigas statistika... atshkjiriibu juuti?
Pareizu un vispatveroshu statistiku ir arii jaamaak savaakt. nepietiek vien ar copy+paste Gan jau Tu zini kaa tiek vaakta statistika par NHL prospektiem (kad tribiinees seezh skauti un fiksee katru prospekta darbiibu) - vot taa ir statistika (nevis tie ciparinji, ko fiksee, piem., IIHF)
Taču pat ja tu vēro spēles klātienē, tad vēl jo vairāk ir subjektivitātes faktors. - ja to dara es, Tu vai als, tad jaa; bet ja to dariis profesionaalis, tad tas tomeer buus vairaak vai mazaak objektiivs veerteejums.

     [+] [-]

, 2008-01-04 18:12, pirms 17 gadiem
Abrags

Nu te jau runa ir par citu... Samsunglīgā statistika praktiski netiek vākta...

Kas attiecas uz subjektivitāti/objektivitāti, tad arī profesionālis pieļauj subjektivitātes, jo katram cilvēkam redzējums uz hokeju ir citādāks.

     [+] [-]

, 2008-01-04 18:23, pirms 17 gadiem
Kas attiecas uz subjektivitāti/objektivitāti, tad arī profesionālis pieļauj subjektivitātes, jo katram cilvēkam redzējums uz hokeju ir citādāks.
arii statistikas vaaceejs ir tikai cilveeks un pieljauj kljuudas (kuras mees peec tam uztveram par absoluuto patiesiibu)